بازدید 3031

تاکید "اسد" بر ادامه مبارزه با تروریسم

کد خبر: ۳۸۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۷ 08 March 2014
رئیس جمهور سوریه اعلام کرد که به موازات (حفظ) منافع (ملی) به مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهیم.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «النشره»، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در دیدار با فرماندهی شاخه دمشق حزب «بعث» و شماری از از روؤسای تابع این حزب گفت: قدرت حزب سوسیالیست بعث عربی در گرایش طبیعی‌اش به عربیت و اسلام و رویارویی با توطئه مخالف فکر قومی نهفته است.

وی با بیان اینکه ««یف دمشق» ویژگی‌ها خاص خودش را دارد و بایستی فعالیت‌ها در این منطقه بر ابعاد فکری، ایدئولوژیکی و توجه به مسائل خدمت رسانی به معیشت شهروندان متمرکز شوند، نسبت به تداوم حمایت‌ها از تروریسم در سوریه هشدار دارد و افزود: به موازات (حفظ) منافع (ملی) به مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهیم.

اسد با اشاره به حملات جنگ روانی علیه حزب حاکم سوریه طی سال‌های گذشته،‌ هدف از این حملات را ایجاد سرخوردگی نزد هواداران این حزب برشمرد و افزود:‌ب عثی‌ها نقش برجسته‌ای در موضوع آشتی ملی جاری دارند و این حزب بایستی نقش بزرگ‌تری در برقراری آشتی ملی و ایجاد کانا‌ل‌های ارتباط با مردمی که از تلاش‌‌های حکومت حمایت می‌کنند، را ایفا کند.

وی با بیان اینکه از فکر قومی و اسلام صحیح (در سوریه) محافظت به عمل است، تاکید کرد که حزب بعث سوریه طی بحران جاری منسجم باقی مانده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار