بازدید 63650

کجایند ساپورت‌پوشان اروند!

کد خبر: ۳۸۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸ 03 March 2014
یکی از کاربران شبکه اجتماعی افسران در مطلبی که در این شبکه اجتماعی منتشر شده است با رویکردی انتقادی نسبت به پوشش برخی زنان در کشور، با انتشار تصویری از رزمندگان جنگ ایران و عراق که در حال پوشیدن لباس غواصی هستند، یاد و خاطره آنان را گرامی داشته است.

به گزارش پیام نو، این کاربر شبکه اجتماعی "افسران” با انتشار این عکس نوشت:

«رفقایی که سن و سالشان زمان ساپورت پوشیدنشان ، آن زمانی که هم سن و سال من و تو بودند. جوان بودند و زیبا…غواصی می پوشیدند البته فرقش این است که آن زمان قیمتش گران بود… اصلا گیر نمی آمد می گفتند اگر خواستید تیر بخورید. سرتان را جلو بگیرید نکند لباس پاره شود ها! جنازه های رشید و بیجانشان را از داخل لباس در می آوردند و جوان دیگری را ساپورت پوش می کردند …»

کجایند ساپورت‌پوشان اروند!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۵۵
مطلب خوبیه ولی سایت افسران بدترین سایت ایران هست
عشق است عشق
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
لعنت بر خائنان وطن فروشی که منفی میدند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
مردم این فرشته ها رو هرگز فراموش نکردند اگر مسئولان یادشان باشدکه امروز همه از سر دولتی این دلاور مردان سینه جلو میدهیم و دم از حق و ناحق میزنیم
دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
عضی که در گذشته بودند و رفتند اکنون ما زندگان را هم آزار می دهیم.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
خدایا اگر دست بند تجمل نمی بست دست کمان گیر ما را
کسی تا قیامت نمی کرد پیدا
از آن گوشه کهکشان تیر ما را
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
تاحالا فکرکردیم که چطوری بایدجواب این مردان بی ادعاروبدیم...اگه الان بایکیشون روبروبشیم وبخواهیم حرف بزنیم بایدچی بگیم بجز...شهدا شرمنده ایم مانتونستیم .....لعنت برما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
عشق بود،اخوی،عشق بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
یه دیدگاه رایج که مجبور به سکوت است و شدیدا سانسور می شود این است که چرا به خاطر تفکر غلط و لجبازی عده ای معدود، اینهمه جوانان کشته شدند و میلیونها نفر آواره و جانباز و هزار میلیارد دلار خسارت به کشور وارد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منصور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
ساپورت پوش ها بخونند و عبرت بگیرن دیگه حالا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
يادش بخير... اگه بگم همون گل و لاي كه به پاها كشيدن رو بايد به سرو صورت مي ماليدند باور ميكنيد؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
آنهایی که منفی میدن آیا غیر از دشمن اسلام میتوان نام دیگری بر آنها نهاد
ناشناس
| United States |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
البته که آنها با عشق به جنگ رفتند و همه مدیون آنها هستیم.
ولی چیزی که نمی فهمم این هست که چرا یک عده شهدا را به نفع خود مصادره کرده اند و با نام آنها برای مردم و در مورد نوع پوشش و لباس شان خط و نشان می کشند.
منظورم این هست که آن شهیدان به آنچه میخواستند رسیدند و حال هم بر عرش کاینات تکیه زده اند. ولی اینهایی که خودشان هم نرفتند جنگ، و الان هم زنده هستند مدعی چی هستند؟
ناشناس
| United States |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
باید گفت که خانواده شهدا از این قیاس های توخالی که فقط به دنبال منافع حزبی و سلیقه ای هست صدمه بسیار خورده اند.
ناشناس
| United States |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
باید گفت که خانواده شهدا از این قیاس های توخالی که فقط به دنبال منافع حزبی و سلیقه ای هست صدمه بسیار خورده اند. لطف کرده اگر از نوع پوشش خاصی ناراحت هستید، برای خود و خانواده ممنوع کنید و نه اینکه برای القای سلیقه خودتان از رزمندگانی مایه بزارید که شهید شده اند و سال هاست که بر عرش کاینات تکیه زده اند. شهیدان به مظلوم نمایی مذبوحانه شما احتیاج ندارند. شهیدان اگر مثل برخی مدعیان دمدمی‌مزاج و وسواسی، دغدغه شلوار و روسری و مانتوی دختران داشتند، جان نثار نمیکردند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
فعلا که رانت است، رانت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
خوش به حالشون که رفتن و این اختلاس های میلیاردی این گرانی این شرمنده شدن والدین از فرزندان و.....رو ندیدن
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
منفی ها واسه چیه؟؟؟؟؟؟
ساپورت پوشی خانمها بیماری است
خوب این که نشد حرف.
گمنامی تنها برای شهرت پرستان درد آور است ، وگرنه همه اجرها در گمنامیست.
محکمه خون شهداء محکمه عدلیست که ما را در آن به محاکمه می کشند . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
نميخوام اجر كارشون رو كم كنم ولي اونهايي كه برگشتند و رزمنده شدند يا جانباز و مجروح جنگ وضعشون كم بد نيست ماشاالله .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
مارا نه، اونایی که رانت میخورند
نوشته : لباسی که در خدا می شود پوشید؟؟!! منظورش چیه؟
چشم پاک دختری از جمله‌ای تر مانده است""" چشم‌های پاکش اما خیره بر در مانده است
روی دیوار اتاق کوچک تنهایی‌اش """ عکس بابایش کنار شعر مادر مانده است . . .
یاد و خاطره شهیدان گرامی باد
کجایند مردان بی ادعا ... روحشون شاد
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
عقده ای ... آدم برای درود فرستادن به قهرمانان ملی خودش رای منفی نمیده ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
مردان بی ادعا واقعا" کجایند
یادلشان به خیر کجایند آن جوانان بی ادعا
غواصان بی سر و ...
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
آخه من موندم منفی چرا؟
واقعا کجایند مردان بی ادعا. یادش بخیر اون موقع بچه بودم ولی یه چیزایی هنوز یادم هست. خدایا شکرت که حداقل هنوز با دیدن این عکسها دلم یخورده میلرزه.
یادلشان به خیر کجایند آن جوانان بی ادعا
غواصان بی سر و ...
فلفل هندی سیاه و خال مه رویان سیاه
هر دو جان سوزند اما این کجا و ان کجا
یاد و خاطره دلاور دلان غواص گرامی باد
به نظرم مقایسه درستی نبود و بی ربط هستش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
خیلی هم بی ربط نبود البته این پوشش نشان فقر فرهنگی جوانان ما دارد که هر چیزی که مد شد و در مغازه ها زیاد بی آنکه بیاندیشیم آیا با ما تناسبی دارد یا نه می خریم استفاده می کنیم
kaveh
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
مردان خدا جان فدا کردند تا وطن امن و سرافراز بماند و مردمش در امنیت بخورند و بپوشند و نگران چشمان ناپاک نباشند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
چرا فکر می کنید ساپورت پوشها با این ها فرق دارند؟...شما پیام این مطلب رو درست نگرفتی برادر...
درود بر شرف و غيرتشون
پاسخ ها
araz
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
تو که منفی میدی واقعا منطقت چیه؟یکم توضیحش بده مام بدونیم. شاید ما در اشتباهیم و شما به سرچشمه شرف و غیرت متصلید.
سر تعظیم فرود می آوریم به آنان که رفتند.
چه ربطی داشت فقط احساس صرف بدون منطق هر کسی در نوع پوشش خودش آزاد است چه خوشمان بیاید چه نیاید کشور به دهه 60 برنمی گردد
باید به این باور برسید که وقتی کشوری به خاک ایران حمله و تجاوز کنه ،ربطی به قدیم و جدید نداره و همه بسیج میشن

متاسفانه تا وقتی به نسل جدید سرکوفت میخواین بزنین....
ما نسل جدید اب نمیبینیم وگرنه شناگر ماهری هستیم:)
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
ببخشید ولی از غیرتی که واسه مردهای الان مونده امید زیادی نمیره ، زمانی که فرد روی ناموس خودش بی غیرت شده فکر میکنید روی کشور خودش غیرتی داره؟
آرمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
مصطفی جان من گفتم کشورم!اره تو زمان جنگ هم وقتی خیلی ها رفتن جنگ واسه دفاع از خاک خیلی ها هم سو استفاده کردن


ولی خب من دارم با خودم خلوت میکنم و این حرفا رو میزنم
ناشناس
| Canada |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
آقا مصطفی ! آرمان گفت خاک ایران ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
مصطفی جان شما هنوز بچه ای! جنگ ماله مرداس! شما هم بزرگ میشی جراتشو احنمالا پیدا میکنی! در ضمن همون موقع هم خیلی از آقازاده ها و .... در رفتن و نرفتن جنگ!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
اتفاقا الان هم جنگ هست،فقط چشم بصیرت می خواهد تا ببینی برادر.اگر واقعا مرد میدان هستی بسم الله.برای شیعه امام زمان تا زمان ظهورش همیشه صحنه،صحنه حق و باطل هست.
یقین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
اهان بیا آب... ببینم چکار میکنی!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
معلومه که نمیرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
خدا اگر یک جنگ دیگر راه بی افتد حساب آمریکا و امپریالزیمو میذاریم کف دستشون. اون موقع موشک نداشتیم الان موشک داریم از نوع هوا در هوا چند صد تا موشک بزنیم حساب کار بیاد دستشون.
جستجو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
دمت گرم خوب جوابشو دادی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
پسرم مصطفی. من همسن مادرت هستم. به حد مرگ از حیوانات میترسم، هر حیوانی. سگ و گربه که جای خودش، حتی از قناری و مرغ عشق هم میترسم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
بریم سوریه؟؟!!!
نسل سومی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
من میرم .
چو ایران نباشد تن من مباد.
قشنگه
واجب است هر از چندی با یاد آوری آسمانی ها و رفتارشان از قیل و قال دلار و نان .... خارج شویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
قربون دهنت.خدایی.........
ای ول داری به مولا .
زدی تو خال.
کاش کمی از غیرت مردان جنگ رو ما داشتیم .
انقدر از خون شهیدانمون برای منافع فکری خودتون استفاده نکنید
همشون سالارن.
پسرفت معنوی
فقر معنوی
نام ويادشان گرامى وجاويدباد،ايران اسلامى مديون شهدا وامام شاهدشان مى باشد.خانم هاى محترم يك كمى شرم وحياء را زينت وقار وحجابتان كنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
محدود کردن آزادیهای مشروع انسانها ممنوع است! دوست عزیز به شما هم در صورت نارضایتی کشور عربستان صعودی را پیشنهاد میکنم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
آخه زنها رو چه به این حرف
این ساپورت پوشان عمد دارند والله من که مرد هستم خجالت میکشم شلوارم اینجوری باشه

خیلی هاشون هم شوهر دارن و همراه شوهرشون بیرون میان میخوان قبحش بریزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
مرد که ساپورت نمیپوشه معلومه منم مردم خجالت میکشم بپوشم اما برای خانمها ایرادی نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
مردها كه واقعا زشته ساپورت بپوشند، باز خانم‌ها روش يه مانتو مي‌پوشند. فكر كنيد مردها بجاي شلوار، ساپورت بپوشند، خيلي زننده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
خوب اگه اون شوهر یا برادراشون یه کم غیرت داشته باشن از این غلطا نمیکنن که.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
واسه شما خجالت هم داره بخوای اینجوری بپوشی. مثل اینکه بگی دامن بپوشم خجالت می کشم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
نه تورو خدا تو با اون...... برو ساپورت بپوش!!!!
واقعاً متنی سبک و به دور از شأن آن عزیزان بود. متأسفم برای نویسنده اش.
اين نوع قياس به بيراهه رفتن است مانند اين است كه بگوييم چرا رزمندگان ما در جنگ كمپوت مي خوردند و اين در حالي است كه در صدر اسلام خرما خالي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
اشتباهی منفی دادم کاملاً موافقم با این نظر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
چه ربطی داشت کمپوت ساپورته خرما هم لباس غواصی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
لاتل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
منفی 1000
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
آره شما مواظب باش به بیراهه نری خدای ناکرده ، ایشالا لقمه های آغشته به نفت هم نوش جونت بشه کمپوت و خرمای خالی هم واسه ما شما راهتو بچسب گور بابای دیگران.
دمت گرم خيلي تشبيه به جايي بود.
واقعا جالب بود
اشک تو چشمام حلقه زد؛ خدا رحمتشون کنه.
اما دوست عزیز مغالطه نفرمایید.
آخه چه ربطي داره!!!!
اي خدا.......
از شهدا هزينه كردن اون دنيا جواب داره ها....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
اینا خیلی وقته دیگه فکر اون دنیا نیستن! مردم هم که ناآگاه و با هر نسیمی همراه!
به اين ميگن استفاده ابزاري از شهداي جنگ به نفع يك خط فكري خاص
جدی جدی باید جواب شهداء رو بدیم نه؟ پس چه بی خیالیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
جواب شهیدها رو ساپورت پوشا نباید بدن .. اونایی باید بدن که صاحب مملکت شد ، 3000 میلیارد بالا میکشن ، آبم از آب تکون نمیخوره .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
جواب آدم مرده رو نمیشه داد!
درود بر ایرانیان اصیل ، از اولین سربازان تاریخ ایران تا جنگ تحمیلی و امروز .
خوب که چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
اگه شعار دوست نداری طبیعیه لذت نبری! ولی اکثر ملت ما عاشق شعارن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
فهم هرچیزی در خور و لیاقت هر کسی نیست !!
فهم مفاهیم و گفته های عالی ، ذهنی سالم و درکی متعالی میخواهد ، دلبندم مجید جان ...
این دو ربطی به هم ندارند دوست عزیز
نام ويادشان گرامى وجاويدباد،ايران اسلامى مديون شهدا وامام شاهدشان مى باشد.خانم هاى محترم يك كمى شرم وحياء را زينت وقار وحجابتان كنيد.
تشبیه بسیار بی جا و واقعا زننده ای به کار رفته است .
به جای گیر دادن به لباس مردم جلوی اختلاس هایی رو بگیرین
آنهایی که شهید شدند و رفتند به دریای بی کران رحمت پروردگار متعال رسیدند و آنهایی که ماندند یا مجروح و بدون دست و پا و ... برگشتند اسیر سیاست بازیهای مسئولان شدند و حق و حقوق ضایع شده آنها را حتی تحقیق و تفحص نمایندگان هم نمیتواند بررسی کند و...
یاد همه ی یارانم چه آنها که در کنارم جان باختند و چه آنها که جانباز و جاویدالاثر و آزاده و ... شدند و چه آنها که سالم برگشتند گرامی باد
درود بر مدافعان ناموس و وطن که از جان خود گذشتند تا ما امنیت داشته باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
الان مي‌شه بگي از كجا داري كامنت مي‌ذاري و از امنيت صحبت مي‌كني؟
ناشناس
| France |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
داری؟!
من خودم ساپورت می پوشم ولی نه برای بیرون و از اینکه می بینم خیلی ها با این پوشش میان بیرون و جلب توجه می کنن خجالت می کشم الان هم با دیدن این عکس بیشتر خجالت کشیدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
این نشون میده بلوغ فکری نداری که با دیدن یک عکس متحول میشی! سعی کن رفتارها و تفکراتت پایه های مستحکمتری داشته باشه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
خیلی چیزهای دیگه رو هم تو خونه میپوشن باید اونو ربط داد به شهدا!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
احسنت به شما. اي كاش اون خانمهايي كه يقينا 99/9 درصدشون عفيف هستند ولي پوششون بيرون از منزل صحيح نيست مثل شما فكر ميكردند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
آفرین ادامه بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
خیلی تابلو بود
بعضیا واقعا در عصر برنز زندگی میکنن!
وقتی اینا رو میبینم شرمنده میشم. چطور جواب این شرمندگی رو باید داد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
بیشتر از من و شما - اونایی که بعد از جنگ در این کشور مسئول بودن و کشور رو به اینجا رسوندن با ید جوابگو باشن.. ساپورت خوبه که - ماشین - جاده - مسکن - کار - اخلاق -
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
برو مطالعه کن تا باسوادتر بشی و بفهمی جنگ همواره در تاریخ بشری بوده و نیز رشادتهای سربازان! در اینصورت نیازی به شرمندگی به دلیل یک پدیده تاریخی که در گذشته اتفاق افتاده نیست!
بابا اینا کجا و اونا کجا
درود و سلام خدا بر شما شهدای عزیز بدانید تا ابد مدیون خون شما هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
ابد یه مقداری اغراقه!
دوست عزیز من غواص هستم.
لباسی که تن رزمندگان هست نئوپرن هست وضخیم هستش و ریطی هم به ساپورت نداره و نازکتزین جنس برای تابستان استرج هست که اصلا به درد جنگ نمی خوره.
لطفا در دادن اطلاعات درست کمی دقت بیشتری کنید.
درود بر تمام شهیدانی که بی ادعا برای مردم و کشورشان رفتند ولی صد حیف از کسانی که به نام شهیدان هر بلایی سر مردم آوردند.
اعتراض به بد حجابی خوبه! کلا امر به معرف پسندیده است. ولی چرا به کسانی که 8 سال پیش با سوء استفاده از اسم آنها سرکار آمدند و طی 8 سال گذشته کلا ارزش ها را از بین بردند اعتراضی نمی شه؟ می دونم که منتشر نمی کنی تابناک ولی خدا وکیلی عکس بالا رو که دیدم آتیش گرفتم. اونا فرزندان شجاع این سرزمین بودند که اگر الان زنده بودند 8 سال گذشته مملکت ما این بلاها سرش نمی اومد! یعنی اصلا جبهه ندیده ها 8 سال گذشته رئیس نمی شدند.
روحشان شاد و انشاا... یادشان پررهرو باد .بخدا شرمنده ایم و مدیون بخون آنانیکه خالصانه و جانانه رفتند و....
منقلب شدم. ما كجا اونها كجا....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
هنوز همون جایی هستیم که اونها بودن! بدون هیچ پیشرفتی!
آنها فرشته هایی بودند در کالبد انسانی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
به این میگن افسانه پردازی!
چه ربطی داره

مگه اونا رفتند جنگ که مردم هرگز روی شادی و رنگ را نبینند؟
بیگانه ای به ما حمله کرد ما رفتیم دفاع.
همین!
همین!
سلام و صلوات خداوند بر ارواح طیبه و پاک همه شهدای انقلاب و اسلام و جنگ تحمیلی.
لعنت خدا تا به ابد به بانیان تمام جنگهای تاریخ!
نام ويادشان گرامى وجاويدباد،ايران اسلامى مديون شهدا وامام شاهدشان مى باشد.خانم هاى محترم يك كمى شرم وحياء را زينت وقار وحجابتان كنيد.
متاسفم براتون عجب مقایسه ای کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
نتیجه تنزل سطح یک رسانه خبری به یک آژانس پروپاگاندا همینه! و اون نتیجه نابودی آزادیهای فردی است!
عالی بود.
درود بر تمام شهیدانی که بی ادعا برای مردم و کشورشان رفتند ولی صد حیف از کسانی که به نام شهیدان هر بلایی سر مردم آوردند.
دوست من: اروندیان وهم رزمانشان دورند از اینجا و قهرند. بیایید دعا کنیم تا دوباره صلحمان شود. یا علی
big like
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
یه بار دکتر فرهنگ یه داستانی تعریف میکرد، میگفت رفته بودیم فرانسه ازشون به انگلیسی سوال میکردیم متوجه حرفای ما میشدن اما فرانسوی جواب میدادن وقتی هم بهشون گفتم انگلیسی جواب بدین میگفتن برید فرانسوی یاد بگیرید.

منفی بهت دادم تا دفعه بعد بنویسی تشکر بزرگ!!
اللهم اشهد ....
کجایند مردان بی ادعا ؟
عالی بود . اگر هم تیتر انحرافی می زنید اینطوری بزنید که لا اقل شاید یکی که خدا را فراموش کرده مثل من بیاید و متنبه شود ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
ما آگاهی داریم نیازی به شعار نیست!
خوشا به حالشان رفتند واین روزها راندیدند
ياد همه آن دلاورمردان دريادل و بي ادعا بخير كه زمين را به آسمان چسباندند.
افسوس كه بغض كه بيشتر از اين امانم نمي دهد.
نثار روح بلندشان صلوات
«می گفتند اگر خواستید تیر بخورید. سرتان را جلو بگیرید نکند لباس پاره شود ها!»
خیلی تکان دهنده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
اتفاقات تکان دهنده بسیار بیشتر از اینهاست!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
پس مگه نمی بینی سایپا از انسان برای پراید سپر ساخته؟!!!مثل اینکه خیلی وقته ایران نبودی؟!!!!
اونهایی که توی خیابانها ساپورت میپوشند،هنگامی که نزدیکترین افراد خانوادشان فوت میکنند،درس عبرت نمیگیرند چه برسه به این مطالب،اونهایی که این مطالب را میگذارند از جو جامعه بیخبرند و فکر میکنند با این عکسها و مطالب خلاقیت به خرج داده اند،خیلیها امام حسین(ع) را دیدند و ایمان نیاوردند و او را کشتند،این تیپ افراد توی جامعه زیادند که گوش شنوا ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
این یک هشدار بود. نه اینکه از فردا با شلوار گشاد تو خیابان‌ها بیان.
هشدار برای من و شماست، هشدار برای مسئولین است که سکوت کردن.
التماس دعا....
آوا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
واقعا بعضی اوقات باورم نمیشه که با آدمایی با طرز تفکر شما شدیم 75 میلیون نفر، وای بر ما، وای بر ما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
نرود میخ آهنی در سنگ.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
ین تیپ افراد توی جامعه زیادند...
تو اگه میتونی یکی از این ها کم کن اشکال از مابچه مذهبی هاست که خودمون هم توخیلی کاره هامون مشکل داریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
شعار نده! گوشمون پره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
پس به فرموده شما مرگ نزدیک ترین کس این جماعت با ساپورت پوشیدنشون رابطه مستقیم داره
عجب...
ياد و خاطره مردان شجاع اين سرزمين بخير.
ببين افرادي كه اون موقع ساپورت ميپوشيدند كه در قيد حيات هن هستند كجان
كجاي كاري قربون حس و حالت - عوام كه سهله بسياري از مسئولين كشور هم ديگر به اون شجاعان و صبوران تاريخ حتي فكر هم نمي كنند و دنيا را بدجوري چسبيده اند .
واقعا خیلی بی مزه بود...رزمندگان رو مسخره میکنید..؟
همه مشکلات مملکت حل شده است فقط معضل ساپورت پوشی مانده است؟
پاسخ ها
s.s
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
همه مشکلات مملکت از معضل همین ساپورت پوشیست...
یکم دقیق نگاه کن...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
تازه اگر ساپورت را مثل اختلاس و سرقت و جرم و جنایت بشه معضل تلفی کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
مخالفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
همین طرز فکر شماهاست که ما رو به این روز انداخته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
وقتی اسم حجاب میاد خیلی ها هم همین جواب رو میدن !اسم پوشش خوب هم همین جواب رو میدن!کلا بعضی ها با شرع مشکل دارن!
باید همه مشکلات حل شه که بریم سراغ خدا تا وقتی مشکلات داریم شرع تعطیل؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
جمله دیگه بلد نیستی هر چی مشکل چشمتو روش میبندی
ئ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
اگه شهدا بودند آیا کسی دیگه دزدی و اختلاس میکرد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
دوست عزیز شعار دادن و پرداختن به مسایل بی اهمیت و دخالت در امور شخصی انسانها از ویژگیهای جوامع ناآگاه و ...... است!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
این جمله رو یه جا شنیدی هی داری میگی. حداقل یه جمله جدید یاد بگیر
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
عزیزم شما اگه ناراحتی بپوش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
فکر کنم یا خودت دختری از همین قماش
نجمه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
نمی دانم چرا درمورد هر معضلی که فساد جامعه رو به پیش می بره بحث می شه بعضی ها می گن :

حالا همه ی مشکلات مملکت حل شده فقط گیر می دین به این معضل!!!!

بابا پس ما به چی انتقاد کنیم؟

کوتاه بودن لباس زنان
آرایش زشتشون

دزدی

فحشا و فساد

بی غیرتی بعضی زنان و مردان

در ملا عام گناه کردن
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
هرکس آزاده هر طوری خواست لباس بپوشه.
ناشناس
| United States |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
شهیدان بی ادعا بودند
اقلیت پرمدعایی هم هستند که میخواهند همه یک جور لباس بپوشند. عزیز جان یعنی کسی نمیتونه هم آزادی در لباس پوشیدن داشته باشه و هم برای شهیدان ارزش قایل بشه؟
نکنید این کارها رو. به این میگن سو استفاده از نام شهدا. خود خانواده شهدا هم راضی نیستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
ناشناس دومی؟ گند چیه به نظرت، یه نفر ساپورت پوش امروزی، یا 3000 میلیلارد و... شما یه همت کن، جلوی اصل ماجرا رو بگیر که حقوق ملیونها هموطنو یه عده بالا میکشن. البته تابی که منتشر نمیکنه، گفتم دلم خنک بشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
نخیر جناب ناشناس 14:57.اصلا ول نکنید.
روحشان شاد و یادشان گرامی
تعداد زیادی از مردم بی ایمان شده اند که دلیلش مسئولین و ریاکاران است. الان هرکسی صلاح شخصی رو به صلاح دینی ترجیح میده.حیفففففف
یادشان گرامی
یاد بگیریم راهشان را ادامه دهیم چرا که
مردم این وطن مدیون این مردان بی ادعا هستند.
یادشان گرامی
از اولین سرباز ایران تا همیشه ی تاریخ
چرابرای بهانه گرفتن از پوشس خانمها از شهدا یاد می کنید ،چرا برای مبارزه با فساد و تخلفات مالی مسؤولین ،برای اعتراض به کم کاری آقایان از این بزرگ مردان یاد نمی کنید، خوب شد که بحث حجاب همیشگی است تا هروقت کسی خواست حرفی بزند بهش بگوییم ؛تو اول روسیت بکش پایین یا ، تو اول به زنت بگو روسریشو بکشه پایین ،تا بعد به امور دیگه رسیدگی شود.
ای خدا...
سربازانی که جانشان را فدای میهن و قانون اساسی کردند بیش و پیش از آنکه با حجاب خانمها مشکل داشته باشند با فرصت طلبان و قانون شکنان و رانت خواران مشکل داشتند.شما هم بیهوده وقتتان را برای این چیزها که مسایل شخصی افراد است و تجربه هم نشان داده نمیتوانید روی آنها اثری داشته باشید تلف نکنید
چرا ما دوست داریم همه چیز رو به هم پیوند بدیم؟ دوستان عزیز چرا قبول نداریم که آزادی در پوشش هم حق مسلم هر انسانی هستش.
من آدم مومن و مذهبی نیستم اما اگه یه روز به میهنم تجاوز بشه با جون و دل جلوی دشمن وایمیستم
پاسخ ها
خورشيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
سوراخ موش ميخري دونه 10000000
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
اقاي ناشناس حرف مفت نزن اينهايي كه دراوايل انقلاب بخارج رفتند همشون مثل توبودند بي دين وبي غيرت وانهايي كه ماندند وجنگيدند مومن بالله ونماز خون بودندودين الهي داشتند
آقا ساپورت پوشی به دلیل اینه که با پول 1شلوار میتونن 10 تا ساپورت بخرن! اصلا یادمه خودتون 1گزارشی در این مورد کار کرده بودید.پس میتونه نشونه فقر اجتماعی هم باشه.
ححححح
خدايا به حق شهدا گرفتاري همه را حل كن! آمين
حالا شما را سننه؟
چرا كوفتشو به جوونا مي زنيد ؟ شما كه از شهادت در رفتيد ، حالا با شهيدان قيافه مي گيريد؟
یادشان گرامی اما هر کاری زمانی دارد ساپورت پوشان امروز دختران همان مردانند
هر کاری زمانی دارد ساپورت پوشان امروز دختران همان مردانند
وای بر ما اگر در گذر زمان این همه رشادت و جانفشانی را به دست فراموشی بسپاریم!!
بابا چرا اينجوري مقايسه ميكنين.
من خودم ساپورت ميپوشم. بخدا بخدا بخدا كه شهدا رو قلبا دوست دارم.بخدا كه به امثال شهيد همت و باكري ها عشق ميورزم.چون كشورم رو دوست دارم ايرانمو دوست دارم.وطنم رو دوست دارم ولي خوب اين دليل نميشه كه رو مد نباشم.بنظر من ميشه هم به سربازان كشور و شهدا با احترام نگاه كرد و در عين حال شيك پوش هم بود
یا علی مدد

درود خدا بر نویسنده این مطلب. درود خدا به روح اون عزیزانی که با عزت رفتند.
خداوند حق تمامی شهیدان را برما حلال کند
لای لای ای
هرچه هست حاصل عملکرد دگم بازماندگان ایشان است. که ایشان بزرگ شده بدون عصبیت دینی زمان طاغوت بودند.
مجسمه های تعدادی از این عزیزان در مبادین اصلی شهر انسان را به یاد عاشقان واقعی خداوند می اندازد انسانهایی که تا ابد بر گردن ما و نسلهای آینده حق دارند تا پیرو راهشان باشیم و مقاوم در برابر مشکلات زندگی اینها در هر زمانی فریاد میزنند و ما را را به پیروی از سالار شهیدان فرا می خوانند انشا الله که هیچوقت صدای این عزیران در میان هیاهوی شهر گم نخواهد شد
ما چه کرده ایم و چه می کنیم!
کجایید ببینید مملکت را غارت کردند
جالبه که انتقاد از ساپورت پوشیدن اینقدر حامی داره
من خودم ساپورت میپوشم ولی اگه به خاک کشورم تجاوز بشه یک لحظه هم برای دفاع درنگ نمیکنم اگرچه زن هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
الآن تو داری با ساپورت پوشیدنت راه را برای تجاوز به خاک مملکت باز میکنی ، دفاع از خاک مملکت ایمان میخواهد که تو ایمانها را از بین میبری
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
شما به خودت زحمت نده همين طوري به دشمن كمك بكن راحت تره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
خواهر من مشکل جامعه ما ناآگاهی است که سبب میشود ریشه مشکلات پنهان مانده و شعارهای توخالی جای آنها را بگیرند! خاک پای دختران ایران چه با ساپورت و چه بدون آن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
سلام، خسته نباشید!!
نیازی به دفاع نیست.
خورشيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
خانمي كه شما باشي بعيده كه توان تربيت يه بچه معتقد (حتي به سنگ) رو داشته باشي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
خانم
شما داری گل به خودی می زنی
اونوقت میخوای به حریف هم گل بزنی ؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
برای دفاع از اخلاق در کشورت... خیلی باهات موافقم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
خاک جبهه تو سرت
پیام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
امثال تو از خودشون هم نمیتونن دفاع کنن چه برسه به مملکت، دوستمون خوب گفت تو اول از اخلاق دفاع کن بقیه پیشکشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
" شما برای دفاع از اخلاق در کشورت دست از ساپورت بردار!"....موافقم
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
هرکس آزاده هرطور بخواد لباس بپوشه.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
در تمام دنیا زنان ساپورت می پوشن و مردان بی تفاوت از کنار آن ها می گذرند خودتان را تصحیح کنید. پوشیدن ساپورت به اخلاق چه ربطی داره فکر آلوده تو از بی اخلاقیه برادر
مدیون خون شهدا هستیم جوانان نازنین ما به خاطر ما از جان شیرینشان گذشتند
بسیار تأثیرگذار بود. اشک ما رو که در آورد
همان زمان خیلی از این جوانها در شهر و کوچه موی بلند داشتند و مطابق مد زمانشان لباس میپوشیدند.
بزنم توي سر خودم !
تابی جون از تو انتظار نمی رفت چنین مقایسه ی سخیفی رو منتشر کنی
با سلام
واقعا" دلیل شهروندان محترمی که امتیاز های منفی به این " تیتر خبری" یا جملات متنبه کننده می دهند چیست؟ منطقشان چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
توضیح دادن منطقمان برای شمایی که فقط منطق خودت را می پذیری کار بیهوده ای است. پس بهتره سکوت کنیم و منفی مون رو بدیم فقط.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
دلایلشون اینه که شعار ندهید! و به بهانه های واهی سعی در سلب آزادیهای بشری نکنید! در ضمن شهیدان متعلق به تمام ایرانیانند و کسی وارٍث یا مالک آنها نیست!
دوست عزیز این دو موضوع در یک قالب مقایسه ای نمی گنجند رزمندگان عزیز ما خود راقهرمانانه به دل دشمن زدند که نوامیس ما یعنی بخشی از همین ساپورت پوشان امروزی را حفظ نمایند و از شرف و حیثیت ما دفاع کنند و هم اینک اسباب امنیت و ارامش را در کشور فراهم کنند اگر پاش بیفته همین ساپورت پوشان امروزی باز هم همانگونه رشادت و قهرمانی را نشان خواهند داد راه رفتن خواهران و مادران و زنان ما در کوچه و خیابان ها مرهون ساپورت پوشان اروند بوده و این دو در مقابل هم نیستند
در وجود انسانها خیر و شر با هم نهاده شده و تا حدود زیادی این شرایط است که تعیین می کند کدام رشد بیشتری داشته باشد.حتی در بازمانده گان همین نسل هم اکنون هستند کسانی که از خیر فاصله گرفته اند
شما عزیزان برای چی کسانی جانتان را از دست دادید برای چه کسانی ........
پاسخ ها
خورشيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
براي خدا جان دادند نه براي امثال من و تو
انقدر كوته فكري كه تصور مي كني از جانش به خاطر خاك و نفر ... گذشته ؟ نه عزيز
به خاطر خدا و اجر شهادت بوده
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
نمی دونی واسه چی جونشون رو از دست دادن؟
خاک پایشان هستم درود خدا بر آنها باد
جای بسی تعجبه کسانیکه کامنت مثبت هم میزارن چرا با اسم اصلی یا مستعار نمیزارن ودر استتار یا ناشناس کامنت میزارن مرد و با شهامت کسی است که مطلب نوشتاری یا شنیداریش را با کمال شجاعت با گفتن یا نوشتن اسمش بیان کنه
كجايند ساپورت پوشان اروند؟
در دل ما
در دل ملت
نيازي نيست كه به دنبال جايي بگرديد
به قلب خود مراجعه كنيد...
باید مسئولین بیدار شوند .
شبیخون فرهنگی و.........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
شبیخون فرهنگی و ......... ییییییییا بهانه ای برای محدود کردن آزادی های مشروع بشری؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
شبیخون فرهنگی نیست. دو سال دیگه کشورای دیگه باید بترسن از این فرهنگای عجیب غریب ما ایرانیا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
هیچ ربطی به مسئولین نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
چه ربطی داره...احترام شهدا واجبه و جایگاه بالای دارن اما نوع پوشش مردم هم دست خودشون هست مثلهمه جای دنیا
روحشان شاد
دنیا مثل این رزمندگان نخواهد دید اینها با ایمان امدند بی ادعا شهید شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
دنیا بزرگتر از آنست که در ذهن شما بگنجد! هزاران سال پیش از شما بوده و هزاران سال پس از شما نیز خواهد بود! با اطمینان شعار ندهید!
به نظر من اینقدر که شما به ساپورت پوشیدن دخترها حساس هستید به بیت المالی که به اسم اسلام داره غارت میشه حساس بودید وضع ما این نبود و شهدا از ما راضی تر بودند.
جوان های قدیم ، شاید هم نون حلال و اما حالا در مملکت اسلامی جوانهای ابرو برداشته و آرایشی. حتما یه جایه کار اشکال داره امروزه ما اشتباه فکر می کنیم آن قدیمی ها برحق بودند ....
یادشان گرامی و جاودان است. البته این قیاس اشتباه است. شما شهدا رو جوری نشون میدید که انگار فرشته بودن ، نه اونا هم مثل همه بودن، حد اقل عموی من یه آدم عادی بود، لباس و پوشش هم در زمان خودش ، به روز بود و محاسنشم همیشه کوتاه میکرد... با این مقایسه ها فقط جوونا رو تحقیر میکنید و از شهدا دور.. جذب باید کرد، وگرنه دفع کردن و تحقیر کردن راحته اما دردی رو دوا نمیکنه.
درود بر تمام شهیدانی که بی ادعا برای مردم و کشورشان رفتند ولی صد حیف از کسانی که به نام شهیدان هر بلایی سر مردم آوردند.
خیلی سالاری
واقعا تکان دهنده بود
شادي روح همه ي شهدا و امام . صلوات. اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
کاش مسئول تدارکات رو هم ما مسئولین مالی الن مقایسه میکرد!
حالا مقایسه غلطی بود میتونستید
respect
من خودم هم فرزند شهیدم هم مذهبی ولی راضی نیستم از خون پدرم سوء استفاده بشه اخه این چه ربطی داره پدرم و امثال اون برای اسایش مردم وطنش رفته اند نه چیز دیگه ایی.
موضوع دفاع از وطن در هر فرهنگ و قومیتی ارزشمند و ستودنی است. این موضوع مختص زمان و مکتن خاصی نیست. دیروز آنان بودند و امروز هم همین جوانان فداییان مملکت خواهند بود.
خوبه که به جای ساپورت خانوما اگر کاره ای هستید کارتون رو ردست انجام بدیدتا جلوی کم کاری و روند روبه رشد فساد اقتصادی رو بگیریم که بیشترم تو سازمان های دولتیه متاسفانه ..ساپورت پوشیدن یک خانوم که به کسی آسیب نمیزنه ولی فساد اقتصادی کم مونده ضربه فنی مون بکنه... متاسفنه مردها رفتند وجانماز آب بکش ها موندند
اخه چه ربطی داره!!!!
دخترا ساپورت میپوشن ، اینا هم غیور مردان ایرانن که لباس غواصی پوشیدند.اصلا ربطی نداشت (ساپورت پوشان اروند)
من شجاعت غواص بودن رانداشتم چون بسیار سخت و دل شیر میخواست یادشان گرامی ولی در منطقه ما به واسطه در گیری شدید و نبود حمام و لباس و .....قیافه و سر و لباسم مثل .....بود زنان و دختران ما از عفیفترین زنان دنیاست به خاطر دفاع از همینها در مقابل اجنبی و متجاوز باز هم حاضرم اون قیافه اون روزها داشته باشم (جانباز جنگ )
روز وصل دوستداران یاد باد- یاد باد آن روزگاران یاد باد
برادر توحید عزیز اگه وقت کردی زمستون برو نماز خونه پبست اسکی دیزین و شمشک ببین پشت در قسمت زناه چند جفت پوتین اسکی می بینی
حب وطن و جان و مال و ناموس و آزادی غریزی است و ارتباطی به نحوه پوشش ندارد!
تابناک شما هم اگر از این مطلب به دنبال یاد کردن از جوانان این مرز بوم هستید که جانشان را فدای خاکشان کردند و ایرانی بودند و متعلق به تمام ایرانیان امری بس پسندیده است ولی اگر هدفتان محدود کردن آزادیهای مشروع بشری است باید گفت شرمتان باد!
از این تلخ تر نمی شد مقایسه و البته شرمنده کرد.
واقعا الان چه ربطی داشت این دو تا موضوع به هم !!!
آقا جان، قياس مع الفارق است.چرا اين گونه فتار مي كنيد. مگر با يك سري امي طرفيد.
ربنا اتنا من لدنك رحمه و هيئ لنا من امرنا رشدا ....
اگه یه خورده فکر کنیم میبینیم که ما خودمان هم کم مقصر نیستیم
اینکه بعضی از دوستان نوشتند ما اهل نیستیم یا می ترسیم که مثل دلاوران آن زمان باشیم جای بحث داره.
وقتي از افكار آدمها خبر ندارين راجع بهشون حرف نزنيم
اونایی که دل و جرات داشتن عرضه داشتن سر خودشونو دادن سمت گلوله اونایی هم که ترسو بودن و قایم شدن الان مسئول شدن و اختلاس میکنند اونا باید جواب شهدارو بدن نه ما تابناک چاپ کن
جوانهای امروزی مشکلی ندارند ، چه کسی زمینه فرهنگی را برای جوانان ما آماده میکند؟ کسانی داردن این کار را می کنند که پولشان را از خون شهدا در می آورند و با ریا و تظاهر در پست های مختلف برای خود جا باز می کنند.
كساني كه به اين متن نظر منفي دادند ...متاسفانه بي ....غيرت تشريف دارند ....
با شهیدان ز سر صدق بگوییم هنوز
ما همه رهرو و دلداده راهیم هنوز
عاشقی شیوه رندی شما بود وما
جز همان عاشقی ساده نخواهیم هنوز
باید توجه داشت که درهمه ملل وکشورها دفاع ازخاک ومیهن باارزش است اما به عنوان مسلمان افتخار وارزش دفاع این عزیزان قبل ازاینکه به خاک ووطن برگردد به اسلام ،قرآن خصوصا دفاع از تشیع برمیگردد وقرآن میفرمایدآنانکه درراه خدا شهید شده اند زنده اند نه آنانکه درراه وطن و... پس صرف اینکه ساپورت پوشان فعلی جامعه نیز درصورت نیازاز کشور دفاع می کنند نمی تواند ارزش الهی داشته یا توجیهی برای کارهایشان باشد
این هممیهن گرامی می توانست مقایسه ی ریشه ای تری بکند
این هممیهن گرامی می توانست مقایسه ی ریشه ای تری بکند ، از خود گذشتگی شهیدانمان با اختلاس گران،دزدان مال مردم،از رانت خواری ها،از اقازاده های پورشه سوار که با پول های باد اورده ی پدرانشان در خیابان ها ویراژ می روند،از نابودی میراث فرهنگی ما و تاراج انها و خاموشی مقام های ما،از تاراجی که همان ساپورت پوش شهید که برای همان خاک و ابی که در خاموشی مسولان به تاراج میرود و برای باور های دینی و ملی جانشان را فدا کردند.
در جنگ يك نفر ناسيوناليست رو نديديم ولي انصافاً يك مسيحي رو ديدم و ازش پرسيدم چرا اومدي ؟ميدونيد چه پاسخي داد ؟ به خاطر امام اومدم !!
خوشا به حالشان
کارم طوری هستش که دائم توی مناطق جنگی تردد دارم و فقط و فقط به این عزیزان سفرکرده قبطه می خورم. خدا ما را رحمت کند
انگار یارو تیر رو میبینه که انتخاب کنه سرشو بده جلو یا لباسشو...متاسفم
شهدا به خدا ما از شما خجالت مي كشيم مشق وطن پرستي با خون نوشته مي شود نه با قلم و دفتر
راهتان جاويد و پر رهرو
تو اگر خیلی دلت میسوزد کاری کن که دزدان نظام بیت المال را نچاپند حجاب پیش کشت باشد
اين مطلب رو جايي مثل تلويزيون يا خيابانها منتشر كنيد تا همه ببينند خيلي قشنگ بود.
کجایید ببینید مقامات مملکت را چاپیدند
تبریک به مسولین مدعی بابت حفظ این ارزشها فقط با کمی تغییر در شکل ساپورت
آن ساپرت پوشان را که فدای سیاستهای غلط خود کردیم کافی نیست حالا به این یکی ها گیر داده ایم.
.
اینایی که منفی میزنن واقعا چی تو فکرشونه . اصلا ادم هستن؟
مردان مرد
چه ربطي داشت
یادشان بخیر ،دلا وران بی ادعا
جیگرای من جامعه پر شده از ساپورتپوشان
درود به روحشون
چاپلوس .لطفا یه درجه بهش بدید تا خیالش راحت شه.این جور افراد قطعا از عربستان پول می گیرند
ساپورت پوشان اروند زیبا رفتین.
یه سوال .آیا شهدا از این گزارش شما راضی هستند
قیاس مع الفارق است.مگر آن جوانان رشید برای کم کردن روی ساپورت پوشهای ایران آن زمان-که مدت زیادی از انقلابش نمی گذشت- جان عزیزان را تقدیم وطن کردند؟ چرا شهدا را هزینه چنین موضوعاتی می کنید ؟آیا آنها جانشان را با خدا معامله کردند که مردم ساپورت نپوشند؟! وای برما
هــــــــی روزگار
تعداد بازدید رو ببینید فقط!
شهدا شرمنده ایم...
غسل تطهیر
آقا چه ربطی داره؟ ...
گرچه تیتر جالبی نبود و مقایسه معمولا بین دو چیز همتراز انجام میشه ولی باز همین که ما رو به یاد شهدای سالارمون انداختید متشکریم.........
هرکدام از ما باید حداقل با یک جمله از شهدا دفاع کنیم شهدایی که از وطن ما دفاع میکردند امروز به شدت زیر سوال میروند در محافل خصوصی و حتی رسانه ها مورد هجمه قرار میگیرند وای بر ما وای بر ما
شما هر نوشته بي مقداري در شبكه هاي اجتماعي پيدا مي كنيد رو بايد بياريد اينجا نيتر بزنيد. جايگاه شهدا رو پايين مياريد مياريد در سطح گوينده اين مطلب. بداست به خدا . در شان اين انسانهاي بزرگ نيست.
جناب هوشنگ خان ربطش این است که اگر این شجاعان خود را قربانی نمی کردند الان یک مشت نامدیر بی دین و بی وطن نمی توانستند ووو
آقا جان جمعش كن، اين چه تيتريه زدي.
باهر نيتي كه نوشتيد اشتباه است، درست نيست.
به حرمت شهدا تيتر"ساپورت پوشان"را حذف كنيد.
نمیدونم چرا بعضی ها منفی دادن . به حرف دوستان منفی دادن یا با کل موضوع مخالف هستند؟
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت, که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت.
ساپورت پوشان اروند رفتند

تا بابک زنجانی ها بمانند
آقا به خدا 25سال است جنگ تمام شده و استخوان های مردگان آن هم پوسیده است.بگذارید این خاطره بد برای همیشه از خاطره ما پاک شود.چرا اینقدر اصرار دارید مردم را با این باسمه های فرمایشی مکدر کنید؟
سلام.حالا ساپورتشون به کنار ابرو هاشونو هم دیدین.ابروهای بعضی آقا پسرا رو هم دیدین.آقا هوشنگ ارزشا رو لوث نمی کنن،یاداوری میکنن به شیوه ی تلنگر.
تا ابدالدهر مديون شهدا هستيم با هر ديني و نگرشي! چون ايراني هستيم! جانم فداي خاكت اي ايران!
درود بر شرفشان.روحشان شاد یادشان گرامی
مسخره.اینم شد تیتر.مگه ساپورت لباس مرداست؟
شهداشرمنده
چرا نمی گوید اگر این مردان خدا هنوز در بین ما بودن از این همه نامردمی ،فسادهای مالی امثال مرتضوی زنجانی و... چقدر دل خون می شدند
يعني الان مشكل ما ساپورته؟ همه چيز آرومه . اگر دخترا شلوار كردي بپوشن مشكل بشريت حل شده ديگه؟ رزمندگان كه جاي خود دارند و براي همه عزيز .......... اما استفاده ابزاري ؟؟؟
انتخاب تیتر آخره بد سلیقگی بود. آخه چه ربطی داشت. مثلا خواستی عذاب وجدان وارد کنی زدی جای دیگه را خراب کردی
بابا جنگ 25 ساله تموم شده . دست بردارید از این مزخرفات
بابا جنگ 25 ساله تموم شده . دست بردارید از این مزخرفات
بابا جنگ 25 ساله تموم شده . دست بردارید از این مزخرفات
شهیدان را به نور ناب شوییم/درون چشمۀ مهتاب شوییم/شهیدان همچو آب چشمه پاکند/دریغا کآب را با آب شوییم
شعری بود که در وصیتنامۀ پسرعموی شهیدم درج شده بود. سلام خدا بر شهیدان
3000میلیارد چند تا ازین ساپورت ها میشه؟
فقط اعدام
چیو به چی ربط میدید ؟ ساپورت دخترا چه ربطی به لباس غواصی داره آخه ؟ خدا اجرشون بده که مطمئنم میده ، ولی اون عزیزان هیچ وقت به این فکر نمیکردند که کارشون برای مسائل دنیایی باشه . اونا واسه وطنشون ، دینشون ، ناموسشون ... جنگیدند و شما با این حرفا تا حدودی کارشون رو کوچیک میکنید . شهیدان ما خودشون و کارشون بزرگ هست و خواهش میکنم و التماس میکنم کاری به کارشون نداشته باشید چون احتیاجی به بزرگ کردن کارشون نیست و همه براشون احترام قائلند و براشون عزیزند
تابناك عزيز اين بار نمايش بده تا به مسولان ذيربط بگوييم اگر كاري نكنيد خون اين عزيزان دير يا زود يقه شمارا خواهد گرفت وزندگيتان را اتش ميزند وقتي اين بي حجابي را ميبينيم فقط خدا عالم است اعصابمان به رعشه ميفتدو به خودمان ناسزا ميگوييم (ازطرف جان نثاران راه خامنه اي)
دلم برای یه ذره لیاقت یه ذره شرف یه ذره عشق ,یه ذره آدمیت تنگ شده ,خیلی دلتنگم...خیلی.
الان مشکل فقط ساپورته؟ این جوونا تو محیطی بزرگ شده بودن که مردمش هیچی تنشون نبود، اگر بود هم زوری نبود!
حیف است از غواصان زمان جنگ صحبت کنیم و یادی از غواصان دریا دل زنجانی نکنیم/
صلوات
با سلام به همه کسانی که این مطلب را می خوانند ،دل دریایی داشتن و آسمانی شدن مراتب می خواهد،که لازمه اش درس عاشقی گرفتن از مکتب سرخ حسین است،وزنده نگهداشتن ایام تاریخی اتقلاب اسلامی یکی ازاقدامات ارزشمند می باشد.با تشکر
اینها مرد بودن ، این پسرایی هم که تابستونا شلوارای تنگ قرمز و نارنجی میپوشن هم ...
اگر بودند، مشت محکمی به دهان سازشکاران می زدند
بابا به خدا گناه ساپورت پوشیدن از دزدی های ملیاردی کمتر
ه
راستی حال که زمان مقایسه است
ساپورت پوشان رفتند و رانت خواران ماندند....
GOOD
خدا همشون رو با سید وسالار شهیدان محشور کنه. دمدمای عید جای خالیشون خیلی احساس میشه.
شهید تنها حقیقت ملموس زمانه است.یادشان
گرامی.
شهید تنها حقیقت ملموس زمانه است.یادشان
گرامی.
در روز قیامت کسی در مملکت ما پیدا میشود که مسئول بوده وبتواند جواب این ساپورت پوشان اروند را بدهد؟من که فکر نمیکنم.
این همه سو استفاده از خون این عزیزان
کافی نیست ایام انتخابات وراهپیماییهاو
انتخاب احمدی نزاد توسط ضرغامی و...
نمیدونم چرا نمیشه جلوی این دخترهایی که ساپورت می پوشن صحبت کرد و قانعشون کرد
این راه ها فایده نداره
کار فرهنگی هم تو ایران نمیشه کرد کاری که جواب بده
یا بهتر بگم سخته و شاید نتونیم
یا لیتنی کنت معهم
روحشان شاد باشد ایکاش اینها می ماندند و به ما کمک میکردند
خیلی از همونها توی شهرهاشون شلوار «دم پا گشاد» و «بیتیلی» می پوشیدن. چرا فکر می کنید ساپورت پوشی جوانان امروز عشقشون به وطن رو نفی می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
اشتباه کردیم با صدام جنگ کردیم صدام از ما استکبار ستیز تر بود . بعد از رفتن صدام پای امریکا به مرزهای ایران رسید . جنگ ایران وعراق اشتباهی بزرگ بود و فقط غرب و شرق از ان سود بردند .
حاضرم هر چه دارم بدم فقط ساعاتی از آن روزهای قشنگ رو باز ببینم روزهای بی ریا و خالی لز نیرنگ و فریبکاری و.....
عشق یعنی پاک ماندن در فساد
عشق یعنی آب ماندن در دمای انجماد
روحشان شاد
عشق یعنی پاک ماندن در فساد
عشق یعنی آب ماندن در دمای انجماد
روحشان شاد
عشق یعنی پاک ماندن در فساد
عشق یعنی آب ماندن در دمای انجماد
روحشان شاد
مقایسه خیلی احمقانه ای بود.
سخت گمنامید ای شقایق سیرتان
کیسه میدوزند با نام شما شیادها...
الی بود کاش به خودمون بیایم
1بوسه برخاک پایشان گار ماندن
وقتي سايت مقاله فيلتره ولي همه سايتها دارن ساپورت تبليغ ميكنن چي ميشه گفت؟
خداییش تابناک حذفش نکن
زندگي توقف نداره اونهاييكه تو برج ميلاد كنسرت ميذارن آهنگران نيستند اهنگران مال اون دوره بود اما اونها هم ايرانين . مثل ساپورت پوشهاي جديد.همه مثل هم نيستند اما ايرانيند. .شماها راديو تلويزيون يادتون نيست ؟برنامه ها و فيلم هاي اون دوره با اين دوره رو مقايسه كنيد.
ای کاش باشما بودم
مديريت محترم سايت
اگر ميدانستم كه ميخواهي نظر بنده را قبل از انتشار بررسي كني كه نظر نميدادم هر چه ميخواهي از طرف بنده منتشر كن
مديريت محترم سايت
اگر ميدانستم كه ميخواهي نظر بنده را قبل از انتشار بررسي كني كه نظر نميدادم هر چه ميخواهي از طرف بنده منتشر كن
مديريت محترم سايت
اگر ميدانستم كه ميخواهي نظر بنده را قبل از انتشار بررسي كني كه نظر نميدادم هر چه ميخواهي از طرف بنده منتشر كن
ناک شهیدان عشق گر بشکافی هنوز
آید از آن کشتگان زمزمه دوست دوست

روحشان شاد یادشان گرامی
ننگ بر حرمت شکنان خون شهدا
دزدی و سرقت میلیاردی اموال مظلومان کمتر از ساپورت پوشی نیست .
دمشون گرم
خدایا.......
این ساپورت معضل وحشتناکیه...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل