بازدید 5446
۸

زورگيري‌هاي شبانه با”لباس سربازي"

کد خبر: ۳۸۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶ 03 March 2014
پسر جواني که با پوشيدن لباس سربازي اقدام به زورگيري و اخاذي از مسافران پايانه غرب تهران مي‌کرد، دستگير شد.

به گزارش ابتکار، ساعت 2 بامداد ديروز عوامل گشت کلانتري ترمينال غرب در حين گشت زني در قسمت تخليه مسافران بوده که به فردي به هويت”احسان" 23 ساله با لباس فرم سربازي که يک باطوم در کمر بسته بود، مواجه شدند.

عوامل کلانتري که به وي مشکوک شده بودند نزديکتر رفته و از وي درخواست کارت شناسايي و حکم ماموريت نمودند که پسر جوان به ماموران گفت: بنده سرباز يکي از کلانتري‌هاي شهرستان کرمانشاه هستم و اقدام به فرار نموده‌ام.

 در ادامه پليس قصد بازداشت پسر جوان را داشت که وي به محض خوردن دستبند به دستش شروع به خودزني کرد که توسط عوامل کلانتري مهار و تحت الحفظ به پايگاه منتقل گرديد.

 در ادامه ماموران با کلانتري مربوطه تماس گرفته که افسر نگهبان آن کلانتري بيان داشت: ما چنين شخصي را در کلانتري نداريم و اين سرباز اصلاً سرباز ما نيست.

وي در ادامه اظهار داشت: چند ماه پيش فردي که لباس سربازي به تن داشت با اين مشخصات در کرمانشاه اقدام به زورگيري و اخاذي از مردم کرده بود که دستگير شد و به احتمال قوي وي همان فرد مي‌باشد که پس از آزادي از زندان مجدد به اعمال خلافکارانه خود روي آورده است.

رئيس کلانتري 209پايانه غرب درباره اين خبر گفت: در بازرسي بدني از متهم دو برگه کشف گرديد که يکي مربوط به پزشکي ناجا مبني بر معافيت پزشکي سرباز مربوطه و ديگري مربوط به برگه بازداشت نامبرده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ممنون و سپاسگزاریم از توجه نیروی انتظامی و دستگیری چنین اشخاصی.ولی شما که می دونید اینها اصلاح پذیر نیستند چرا آزاد می کنید که دوباره مرتکب جرم بشن.و جامعه رو متشنج کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
برادر من اینها توسط پلیس بازداشت میشوند و طبق قانون تحویل قوه قضائیه میشوند و در آنجا آزاد میشوند پلیس در این زمینه مقصر نیست.
فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
به به آقای اعدام، پری خانم زن بقال سر کوچه مون آش نذری واسه ما نیاورده بود، اونم فکر کنم باید اعدام بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
ناشناس 18:02 خیلی بامزه گفتی کلی خندیدم
اعداااااام
ای خدا چند نفر از این اراذل را باید بگیرید و آزاد کنید تا متوجه شوید اصلاح پذیر نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا بازم آزادش کنید این دفعه با لباس درجه دار زورگیی می کند چ.ن پخته تر شده
انشالله کی آزاد میشه لطفا خبرمون کنید.ممنون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار