بازدید 3453
۵

برادر معتاد حساب خواهرش را خالي کرد

کد خبر: ۳۸۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷ 03 March 2014
در عمليات پليس فتاي فرماندهي انتظامي سيستان و بلوچستان فردي که بر اثر نياز شديد به مواد مخدر حساب عابر بانک خواهرش را خالي کرده بود،احضار شد.

 به گزارش مردم سالاری، رئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان گفت: خانومي با در دست داشتن مرجوعه قضايي به اداره مبارزه با جرايم سايبري مراجعه و اعلام کرد،چندي پيش از طريق سامانه تلفن بانک متوجه خروج پول از حسابش شده در صورتي که خودش از اين ماجرا بي خبر بوده است.

سرهنگ سيد محمد حسيني‌پور اذعان کرد : با اظهارات شاکي کارآگاهان با اقدامات فني متوجه شدند، پول‌هاي برداشت شده صرف خريد شارژ تلفن همراه اول و ايرانسل شده و همين طور مشخص شد، شارژهاي خريداري شده بر روي خطوط همراه اول و ايرانسل فعال شده است.

اين گزارش حاکي از آن است که شاکي با ديدن شماره تلفن‌ها، يکي از شماره‌ها را که متعلق به برادرش بود،شناسايي کرد.

 رئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان افزود : متهم به پليس فتا احضار و در اين خصوص گفت:شاکيه خواهرم است و زماني که با خواهرم براي خريد به مغازه مي رفتم او کارت عابر بانک خود را به صاحب مغازه مي داد و رمز آنرا نيز به مغازه دار مي گفت و به دليل ساده و رند بودن رمز کارت ، رمز در ذهنم باقي مانده بود.

وي در ادامه اظهاراتش به پليس گفت: چند هفته پيش، در بدنم احساس درد و نياز شديدي به مواد پيدا کردم آنچنان که حال خود را نمي فهميدم و چون مي دانستم خواهرم کجا عابر بانک را نگهداري مي کند آن را برداشته و از حساب خواهرم پول برداشت کردم و همين طور اقدام به فعال سازي رمز دوم کارت يا همان رمز اينترنتي کردم و هر موقع که به مواد نياز پيدا مي کردم به صورت اينترنتي اقدام به خريد شارژ تلفن همراه کرده و با فروش آن پول مواد خود را تهيه مي کردم.

سرهنگ سيد محمد حسيني‌پور گفت: اعتياد آفت زندگي سالم و نابود کننده تمامي ارزش‌هاي انساني يک جامعه است.

وي در خاتمه به شهروندان توصيه کرد: از دادن کارت عابر بانک و رمز عابر بانک خويش به صاحبان مغازه‌ها خودداري کرده و خود شخصا اقدام به وارد نمودن رمز عابر بانک در درگاه POS نمايند و همين طور عابر بانک خود را دور از دسترس ديگران و جايي امن نگهداري کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خواهره وقتی فهمید کار برادرشه که حسابشوخالی کرده باید ازش شکایت نمیکرد
اکثر معتادها قابل اعتماد نیستند حتی از افراد خانواده خود هم دزدی می کنند . خدا شر اعتیاد را از کشور ما کم کند
اعدامش کنید
نا شناس 10:23چرا نباید از برادرش آن هم معتاد برای خالی کردن حسابش شکایت نمی کرد؟؟؟؟؟
ناشناس اولی هستم بهتر بود خودشون مشکلشو.ن رو حل میکردن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان