بازدید 330849
اتفاقی کمتر دیده شده که آینه تمام‌نمای نظام سلامت کشور است؛

برای ویزیت این پزشکان، باید از نیمه شب در صف بایستید + فیلم

کافی است به جای ساعت چهار بامداد، پنج از خواب برخاسته و پنج‌و‌نیم صبح به مرکز رسیده باشید تا خواهی نخواهی، زمان احتمالی ویزیت شدنتان، به بعد از ساعت ده صبح موکول شود؛ نه آنکه پزشکان دیر بیایند، بلکه بیشتر ساعت هشت تا هشت و نیم در محل کار حاضرند، ولی صف مراجعان زیاد است و‌ شمار افرادی که پزشکان معاینه می‌کنند و یا به معاینه آنان می‌رسند، محدود.
کد خبر: ۳۸۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰ 22 February 2014
در میانشان همه جور فردی می‌توان یافت؛ از بی‌سواد تا افراد با تحصیلات عالی؛ از مقیم تهران تا اهالی شهرستان‌های دور و نزدیک‌‌ پایتخت که تازه از راه رسیده و با ساک و بارو بنه انتظار می‌کشد. هر چه وجوه متمایز کننده زیاد باشد، همه در یک چیز مشترکند؛ بیماری. همه بیمارند و همه برای رهایی از دردی که به آن مبتلایند، راه گریز را در این صف دیده‌اند که شبانه تشکیل می‌شود.

به گزارش «تابناک»، در روزگاری که کسر بودجه وزارت بهداشت، شیوع روزافزون پدیده زیرمیزی در پزشکان، هزینه‌های سرسام‌آور درمان، حمایت اندک بیمه و موارد متعدد، موجب شده که بیماران و خانواده‌هایشان در رنج و مضیقه دوچندان باشند و به گواه آمار و ارقام، بسیاری به دلیل تقبل هزینه‌های درمان، فقیر شوند، هستند کسانی که راه فرار از این معضل را در صفوف متراکم پزشکان دولتی در مراکز دولتی یافته و حاضرند در این راه، هر رنج و محنتی را متحمل شوند.

کلینیک بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی، یکی از این مراکز دولتی است که اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران، ساعاتی از برخی روزهای هفته را در آن حضور می‌یابند و بیماران را به نرخ دولتی ویزیت می‌کنند؛ شاید همین اندازه توضیح برای تصور طول صف بیمارانی که می‌خواهند این پزشکان را ببینند (شاید هم برعکس؛ این پزشکان ایشان را ببینند!) کافی به نظر برسد؛ اما بد نیست این را بیفزاییم که محدودیت ویزیت بیمار در این کلینیک «زمانی» نیست، بلکه ‌نفرات است.

به عبارت بهتر، این گونه نیست که پزشکان از صبح تا ظهر را به ویزیت مراجعان اختصاص دهند، بلکه بیشتر این زمان را به ویزیت ۲۵ بیمار اختصاص می‌دهند، در حالی که شاید ویزیت هر کدام از این بیست و پنج تن، چند دقیقه بیشتر زمان نبرد.


این محدودیت‌ها دست به دست هم می‌دهند تا بیمارانی که می‌خواهند از تخصص این اساتید بهره‌مند شوند، ‌گاه از شب پیش‌‌ و اغلب از سحرگاه، در کوچه منتهی به بیمارستان انتظار بکشند تا اول وقت پذیرش شده و نوبت ویزیت بگیرند.

هر روز، ساعت دو، سه بامداد‌، تعداد افراد منتظر در کوچه به حدی می‌رسد که ترجیح می‌دهند کاغذ و قلم برداشته و نام حاضران را بنویسند و این روند تا پنج، پنج و نیم صبح که اجازه ورود می‌یابند، ادامه می‌یابد و تازه آنجا‌ صف دیگری شکل می‌گیرد.

صف دوم در سالن انتظار کلینیک فرسوده هم تا کمی بعد از شش صبح به انتظار می‌گذرد تا پرسنل کلینیک در محل کار خود حضور یافته و یکی از نگهبانان با برداشتن روکش‌های روی دستگاه شماره‌دهی، کار روزانه کلینیک را آغاز کند.

با اینکه هنوز ساعت شش و نیم نشده، تقریبا سالن پر است از مراجعانی که آمده‌اند ویزیت شوند. افرادی که در صف‌های پیچیده دور سالن یکی یکی به دستگاه شماره‌دهی نزدیک شده و شماره‌ای دریافت می‌کنند که معلوم می‌کند برای کدام پزشک در انتظار ایستاده‌اند. بعد از آن منتظر بمانند تا باجه‌های پذیرش یکی یکی شماره‌هایشان را بخواند و کار پذیرش که انجام شد، راهی باجه صندوق در حیاط کلینیک شوند و بعد از آن، تازه در آغاز راهی ایستاده‌اند که‌ گاه ممکن است تا ظهر وقتشان را بگیرد.

برنامه محدود پزشکانی که در مرکز فوق تخصصی حاضر می‌شوند و بیماران را ویزیت می‌کنند.
برنامه محدود پزشکانی که در مرکز فوق تخصصی حاضر می‌شوند و بیماران را ویزیت می‌کنند.

کافی است به جای ساعت چهار بامداد، پنج از خواب برخاسته و پنج و نیم صبح به مرکز رسیده باشید تا خواهی نخواهی، زمان احتمالی ویزیت شدنتان، به بعد از ساعت ده صبح موکول شود؛ نه آنکه پزشکان دیر بیایند، بلکه اغلب ساعت هشت تا هشت و نیم در محل کار حاضرند اما صف مراجعان زیاد است و تعداد افرادی که پزشکان معاینه می‌کنند و یا به معاینه آنان می‌رسند‌، محدود.

بدین ترتیب برخی که نزدیک‌ترند، به منزل می‌روند تا زمان ویزیت بازگردند و البته کم نیستند کسانی که مجبورند تا ساعت‌ها بعد در محوطه پرسه زده یا در خودروی خود بخوابند؛ صحنه‌ای نه چندان جذاب که هر روز تکرار می‌شود و تکرار می‌شود و تکرار می‌شود، ولی چه بسا گریزی از آن نباشد.

بی‌گمان در پس زمینه این ماجرای هر روزه، می‌توان به آسانی ‌بسیاری از مشکلات نظام سلامت کشور را درک کرد؛ اما اینکه چرا چنین آینه‌های تمام‌نمایی جلو دیدگان مسئولان قرار نگرفته و تلاشی برای رفع مشکلات صورت نمی‌گیرد را باید جای دیگری جست‌وجو کرد؛ جایی که بخش تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز جامعه در زمان بروز بیماری، فارغ از هزینه‌های احتمالی راهی بیمارستان‌های لوکس می‌شوند و هرگز نیازی نمی‌بینند که برای صرفه‌جویی در هزینه ویزیت، از سه چهار صبح خواب را بر خود حرام کنند! 


دانلود
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳۸۳
امان از بی پولی!منم خیلی تو ین صف ها منتظر موندم فقط برای اینکه ویزیت کمتر بدهم آخرش چند فوقش 2یا3تومن کم کنند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
اینا واسه پول نیست!
دکتره الکی اسم در کرده
ملت هم واسه اینکه دکتر متخصص!!!! ویزیتشون کرده باشه اینطوری رفتار می کنن بیا سمت ونک ساختمونای کنار بقیه الله ( نه خود بیمارستان، مطب دکترها)رو ببین چطوری ملت ساعت ها وای میسن و کلی هم پول ویزیت چند دقیقه ای میدن
یک خانم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
متاسفانه به خاطر ویزیت ارزانتر مجبوریم خود را دست پزشکان مرد و یا دانشجویان در حال آموزش قرار دهیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
در جواب یک خانم . پزشکان این بیمارستان جزو بهترین متخصصین هستند که عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشند. در ضمن این پزشکان هیچ جای دیگری مطب ندارند به خاطر همین مردم به این مرکز مراجعه میکنند. کارشونم فوق العاده است. من خودم بیمار یکی از پزشکان این مرکز بودم که از لحاظ مالی هم مشکل ندارم .
کیهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
تابناک جان
تو صف واستادنش که مهم نیست وقتی دکتر ویزیت میکنه بعدش میگه نمیتونم تو بیمارستان دولتی عملت کنم باید بیای فلان بیمارستان خصوصی اون موقع است که تمام غم دنیا میشینه رو سینه ات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
این مشکل مردم ماست که صبح به این زودی میرن وصف میکشن در صورتیکه ساعت شروع از طریق تلفن گویا بیمارستان اعلام شده!!!!!!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
بچه زندگی هرروز داره سخت تر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
یاد اون زمانا که مملکت پر بود از دکتر هندی که به رایگان ویزیت میکردن به خیر .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
آی گفتی
سلمان
| Netherlands |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
هم تخصص داشتن و هم صف نبود!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
داغ دلمونو تازه کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
آی گفت ...!
کاش همه مشاغل و خدمات مفتی بود
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
بچه رشته فقط پزشکی
خاک بر سرم که رفتم ریاضی
ریاضی یعنی بی انگیزگی
یعنی حقارت
یعنی شکنجه
یعنی خود انکاری
خود زنی
خود حقارتی
ریاضی یعنی در توهم به جایی رسیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
من خودم مشکل ریه داشتم به دکتری معروف تماس گرفتم گفت سال 93 وقت داریم گفتم من حالم بده گفت خبر میدم بعد 1:30 نصف شب زنگ زدن که نوبتته بیا جالب اینه که برای ویزیت 70000 تومان گرفتن که با ویزیت و تست ریه 300 تومان پیاده شدم...اللهم اشفع کل مریض
پاسخ ها
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
شفا با شفاعت هم معنی نیست. برادر
اللهم اشف کل مریض!
آمين يا رئوف و يا رحيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
حالا خوب شدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
چرا حتماً باید دکتر "معروف" ویزیت میکرد ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
برادر من کمی هم تقصیر خودت هست. واقعا در کشور همین یک متخصص هست؟ نمیشد دکترخوب دیگه پیدا کنی؟
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
من امروز برای یه سرماخردگی کوچیک 50 تومان دادم 2تا بیشتر دارو نبود!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
تست ریه در مطب دکتر معروف در ونک 35 هزارتومان و ویزیت هم 40 هزار تومان شما پیش کدوم تیغ زن رفتی؟؟؟
البته همین تست در بیمارستان عرفان بعد 1/5 ساعت معطلی 85 هزارتومانه . من خیلی در اینترنت و ... گشتم ببینم جایی هست که بشه از این زورگیری ها شکایت کرد بیافتم اما برای هزار تومان گرانفروشی بقال سر کوچه می تونی صد جا شکایت کنی.
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
اینهمه متخصص بیکار وجود داره اونوقت شما برای اینکه یک متخصص که با خوش شانسی معروف شده شما را ویزیت کنه هم وقت وهم پولت راحروم کردی حقته
از ماست که بر ماست
الیاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
بنده برای عمل پا با کلی زد و بند و پارتی نوبت ویزیت دکتر رو از 6 ماه رسوندم به یک هفته بعد 50 تومن به منشی شیرینی دادم بابت ویزیت
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
بچه من در مطب یه متخصص داخلی نه چندان معروف
۹ ساعت نشستم تا نوبتم شد
اشکم در اومد
صف
صف
صف
صف

کل زندگیمون توی صف سپری شد
اینم بهش اضافه شد
پاسخ ها
شمعدانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
می خواهی نفرینت کنم بری صف سبد کالا تا معدوم شی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
صف مدرسه
صف اتوبوس
صف خدمت که دیگه ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
انکولوژیستی که مادرم رو هر ماه میبریم تا ساعت 3صبح بیمار ویزیت میکند. آیا بیمارخاص یا صعب العلاج باید اینطور درمان بشود؟ آیا آن پزشک دیگر بعد از انهمه ویزیت ذهنش درست کار میکند که درست دستور درمانی بدهد؟ آیا نباید پزشکان اینگونه در کلینیکهایی بزرگ که ظرفیت کافی و امکانات پاراکلینیکی و تزریقاتی درون کلینیکی بیمار را ویزیت کنند. باورکنید اینها استاندارد حداقلی هستند. در حال حاضر بعد از آن ویزیت کذایی باید به اداره بیمه مراجعه تا نسخه تایید شود سپس دور ماراتن تهیه دارو و... سپس مراجعه برای تزریق. خوب همه اینها میشود تجمیع شود در مراکز مخصوص اینکار به تعداد کافی با جمعیت آن شهر. فقط که نمیشود گفت جمعیت زیاد بشود قبل از آن باید امکانات را تنظیم نمود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
تا 3 صبح مریض دیدن که اینگونه اظهار نظر را در پی دارد، اگر کم ببینن هم که یه عده میان میگن با پول مملکت درس خونده و چرا مریض نمیبینه پس ؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
خوب ببر پیش یه دکتر دیگه! مگه اون پزشک بهت گفته ببری پیشش!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
نگرفتید چی گفته. از اساس این کار درست نیست که به یک پزشک هم اینقدر فشار بیاد. چرا؟ چون امکانات کم است وانگهی مگر وسط دوره شیمی درمانی پزشک عوض کرد؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
جالبه جلوی یه بیمارستان نوشته
به مریض های نیازمند کمک کنید ثواب دارد
چرا خود پزشکا کمک نمی کنند مگه ثواب ندارد؟
من واقعا تعجب می کنم بابا این همه هجمه و حمله کردن به جامعه بهداشتی درمانی کشور عواقب خیلی خطرناکی رو برای کشور داره من نمی دونم چرا اعزای وزارت خونه چششون رو این موضوع بستن مشکلات یک ارگان حساس مثل وزارت بهداشت رو باید پنهونی حل کرد من واقعا متاسفم برای آقایون که نمی دونن چه کارهای خطرناکی دارن با وضعیت سلامت کشور انجام می دن.
پاسخ ها
فاطمه
| Australia |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
از این پنهون کاری ها به اینجا رسیدیم .بابا دست بردارید هر چه شفاف تر پاسخگویی و اصلاح اشتباهات احتمالی با سرعت بیشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
تاحالا دیدین کسی از یک پزشک شکایت کنه و نظام پزشکی اون پزشک رو محکوم کرده باشه؟؟؟ بخدا اینا دیگه آخر باند بازی هستن، نظام پزشکی حتی در اشتباهات مرگبار هم بدون چون و چرا طرف پزشکها رو میگیره!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
منظورت از حل مشکلات اونم بصورت پنهونی متوجه نشدم!!!!!!!
آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
در پاسخ به 14:30 : بله، من دیدم و نه فقط یک مورد،
ولی اگر از دوستان "فقط اعدام" هستید، باید بگم که ندیدم
jahan
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
اعضا نه اعزا جانم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
تا حالا وضعیت یه بیمار رو که در اثر اشتباه پزشکی
آسیب دیده دیدی
یه دقیقه خودتو جای اون یا خوانوادش بگذار
دوست داری عزیزت روی یه تخت شکنجه بشه
!!!!!!!!!بعد پول شکنجه اش رو از تو بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
چه نظری بدم آخه . دلم میسوزه بخدا .
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
دیگه دهنمون روبستند
نمی تونیم نظری هم بدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
امان از بی تدبیری و بی برنامگی. توسعه نامتوز یعنی همین دیگه. هزینه های درمان چندین برابر بشه و دستمزدها و حقوق آحاد جامعه چند درصد بره بالا. خجالت آوره ..... این وضعیت برای مردم اتفاق بیفته. دوست دارم مقایسه ای بین نظام سلامت در ایران و دیگر کشورها بشه تا معلوم بشه ما کجا و اونا کجا؟
همش گیر ندیم که بنیان خانواده اونجا متلاشی شده و ما خانواده های مستحکم داریم. اگه یکی از اعضاء همین خانواده های مستحکم بیماری سختی بگیره تا مرز فروپاشی میرن.
لطفا جلوی دزدی ها و رانت خوارها و ویژه خواریها رو گیرد وگرنه ...........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
آفرین مشکل دقیقا همین توسعه نامتوازن هست، کل دانشگاهها تبدیل شدن به مرکز پرورش مهندس!!! پزشکی هم شده یه رشته واسعه یه عده خیلی خاص! از این بدتر هم میشه.......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
اتفاقاً بسیار بجاست
ویزیت 400 پوندی یک پزشک متخصص در بریتانیا و ویزیت 5 پوندی در ایران!
MRI 4000 دلاری در آمریکا و 400 هزار تومنی در ایران!
البته با بیمه های واقعی ...
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
تو که زحمت کشیدی قیمتهای انگلیس و ایران رو مقایسه کردی، حقوق کارمند انگلیسی و ایرانی رو هم مقایسه میکردی
غریب آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
ناشناس عزیز که قیمت های ایران و آمریکا رو مقایسه می کنی، میزان درامد مردم ایران رو هم با اونجا مقایسه می کردی ما هم حقوق اونا رو می گرفتیم و شرایط درمانی اونا رو داشتیم شکایتی نمی کردیم
saba
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
شما كه لطف كردي ويزيت دكتر ايران و انگليس رو مقايسه كردي لطف كن هزينه زندگي ي دكتر توي ايران و انگليس رو هم حساب كن.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
الان میخوای بگی پزشک های ایرانی نمی روند اونور
و بیمار خارجی ویزیت نمی کنند
نفر داریم ۶ ماه از سال اینجاست ۶ ماه از سال خارج
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
فقر بیمار
دارندگی طبیب
مطب خصوصی
نبود امکانات
بی خیالی مسولان
دزدی ...
...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
کاش عوض این همه شعار، میشد که نقص اصلی هم دیده شود
عدم کارآیی مطلق سیستم های بیمه ای
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
موافقم فقط نبود بیمه، و درنتیجه تحمیل هزینه به بیمار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مسئله ای که بیشتر از همه اینها ادم رو ازار میده رفتار بد و گاهی عجیب غریب پزشکان ماست.جواب سلامتو نمیدن.یه بار خوب رفتار میکنن یه بار میخوان کتکت بزنن.چند وقت پیش رفتم درمونگاه شهرک خودمون.به پزشک جوونش که از من کم سن تر بود سلام کردم جواب نداد.گفتم اقای دکتر چند وقته این مشکلو دارم.میشه واسم یه چکاب بنویسی.انگار که بهش توهین کرده باشم عصبانی شد وگفت اونوقت میشه بفرمایید دنباله چی میگردید.عصبانی شدم و گفتم دنبال شیرینی.دفترچم رو پرت کرد جلوم و گفت بیرون.یه لحظه به خودم شک کردم و گفتم نکنه این اقا منو از قبل میشناسه و دشمنی داره باهام.بعد بهش گفتم حیف سلام و دیگه نرفتم اون درمونگاه.اما در نهایت همه جا رفتارها همینطوره.متخصصها که هرچی از ادم پول بگیرن بازم راضیشون نمیکنه که یه دقیقه واست وقت بذارن و بهت بگن چته.من که درمان خودمو از تو اینترنت و کتابها پیدا کردم و تا میشه هم از طب سنتی استفاده میکنم و همیشه دعا میکنم مریضی کارش به دکتر بداخلاق و متکبری نیفته.من میگم اگه اونها روشون فشار هست مردم چه گناهی دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
تشخیص اینکه شما چه ازمایشاتی باید بدیدو بر عهده پزشکه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
پول که باشه قدرت هم میاد دیگه نمیشه کاریش کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
این ها همه درست ولی دقت کردید چرا اینقدر بیمار تو ایران بیش از حد معموله
لابد یکی از دلایل ثروتمندی این آقایون پزشک همین شمار بیش ا زحد بیماران باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
دوستان یک نکته ای فراموش کردم بگم . اینه که خدا نکنه تو زنجیره ویزیت این پزشکان بیافتید که دیگه کارتون با کرام الکاتبین است. خانم بنده یک تومور خوش خیم داشت . این پزشک معالجش نمی دونم خدا بگم چیکارش نکنه فرستادش پیش یک استاد سرطان شناسی هم بنده خدا خانمم را ترسوند هم اینکه کلی هزینه الکی اعم از عکس و آزمایش رو دست ما گذاشت. سرتونو درد نیارم که چقدر تو صف ویزیت این استاد وای میسادیم. در آخر پزشک معالج محترم خودش از دست این استاد سرطان شناس عصبانی شد گفت دیگه پیشش نرید لازم نیست.
بازم خدا روشکر
منظورم اینه که ما ایرانی ها عادت داریم هزارتا دکتر بریم هزار تا آزمایشگاه بدلیل بی اعتمادی.
خوب این بی اعتمادی را کی ایجاد کرده . سیستم سلامت و پزشکی ما معیوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
....برای چی منفی میدهی عین واقعیته
آخه کجای دنیا برای دکتر صف درست می کنند.این نشانه سودجویی و تدابیر غلطه سیستم بهداشت کشور ما است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
این صف ها نشانه این است که مردم در اسم پزشک معالجشان هم "دهن بین" و "چشم و هم چشمی کن هستند
به علاوه، در کشور های پیشرفته هم، مثل انگلستان، ممکن است برای رسیدن به پزشک متخصص حدود 1 تا 3 ماه طول بکشد، منتها نه در کوچه و خیابان!
مشکل اینجاست که دسترسی یک روزه به بهترین و معروفترین متخصصان، با حق ویزیت های قابل پرداخت، جزو روتین های زندگی همه شده است !!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
آقا ما یه جایی بودیم همونجایی که آقایون میرند
نمی گذاشتند مسواک بزنیم
اعتراض کردیم فرمودند
دندانپزشکان نیز باید مشتری داشته باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
والا ما تو صف وای میسادیم اما نه برا ویزیت کمتر. نه جلو بیمارستان جلو در مطب دکتر متخصص!


یکی از بستگان ما دچار مشکل سنگ کلیه شد.3 4 سال پیش من هروز ساعت 3 صب میرفتم جلو مطب اسم مینوشتم. البته به نظرم ارزش داشت چون از 5 تا دکتری که رفتیم هیچ کس کاری نتونست انجام بده اما این دکتره با یه قرص مسئله رو حل کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
خوب اعتراض پس به چیه ؟!
اون پزشکی هم که داره 3 شیفت مریض میبینه، مورد تهمت و اعتراضه ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
اقای ناشناس دکتره کاری نکرده از بس بنده خدا رو تو صف واستاده خوب شده ما یه مریض بد حال داشتیم بردیم بیمارستان از بس فرستادن این و و اونور واسه تشکیل پرونده و نمیدونم نوبت و صف و............بنده خدا حالش خوب شد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
آقا پام درد میکرد رفتم دکتر بدون عکس گچ گرفت
رفتم دکتر دیگه گفت نشکسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
بیمارستان فارابی رو هم بگید...
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
دکتر ها فکر میکنند ماها یه مشت موجود علیل هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
خدایا ما را بکش راحت شیم؟؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
خوب گفتی.
سیدعباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
نمیکشه زجر میده
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
نمیشه اول باید قبول کنی قلب کلیه ات رو در راه خدا میدی بعدمیگذارند بمیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
ای بابا چند وقت پیش مپدرم مریض شد مجبور شدیم ببریم به کیلینیک یکی از بیمارستان ها که دقیقاً به همین دلیل صف بودن ایشون نتونستن برن پیش دکتر تا اینکه یه نفر آدرس مطب دکتر رو داد (آزاد) وقتی رفتیم منشی دکتر گفت ساعت 2 نیمه شب آقای دکتر فقط وقت میده چون واقعاً مراجعه به اون مطب خیلی سخت بود درست عین بیمارستان بود اما فرقش تو این بود که منشی وقت میداد تا مردم کمتر تو صف باشن البته پول خیلی بیشتری هم می گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
وقتی اصرار داری که پیش معروف ترین ها ببرین، همین میشه
وقتی مردم نمیخوان که به پزشکای جوون تر اعتماد کنن، همین میشه
تو همه ی مشاغل و در کل دنیا، برای رسیدن به بهترین، معروفترین و ... باید وقت و هزینه ی بیشتری متحمل شد، در این شکی هست آیا ؟!
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
نه شکی نیست اما ما هم قبلش رفتیم پیش چنتا پزشک دیگه در آخر به ما گفتن بهتره بریم پیش ایشون
نرگس
| United States of America |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
چشم ما جونمون رو از سر راه اوردیم بدیم دست این دکترهای تازه کار بی سواد(البته نه همه) که روی ما ازمایش کنن و اوستا بشن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
خب ببرش پیش دانشجو ها تا درمانش کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
و عجل فرجهم
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
باز باید بری دکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
امثال متخصصان که اینجا هستند در همه جا وجود دارد مشکل همه است دلایل ان شامل:
1. محدودیت زمان استقرار پزشک در در مانگاه است که از سیاست های کار نکردن است توی برنامه می بینید که سه روز هفته حضور دارند یکی نیست بپرسه چرا سه روز
2. محدودیت فضای در مانگاهی ناشی از تغییر کاربری عمدی مدیران بیمارستانها جهت ایجاد دستاویز عدم حضور
3.عدم تمایل متخصصین جهت حضور در درمانگاه به دلیل فعالیت در بخش خصوصی- عدم همخوانی در آمد بخش دولتی با هزینه های متخصصین از جمله سفر های خارجی -باغ -ویلا- مسکنو....
4. خودتان بگید....
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
اخه وقتی خبر ندارید میگید چرا سه روز. بابا روزهای دیگه همون جا میره اتاق عمل- لیزر - اموزش رزیدنت ها و دانشجوها-و غیره. خودتون رو مدیون مردم نکنید. متشر کن لطفا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
چون ... همه را به کیش خود پندارد!
یعنی همه دارن تو مشاغلشون هر کاری که دلشون میخواد میکنن، بعد همه میان به پزشکا میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
سلام من حدود ده روز قبل تصادف شدیدی کردم پای راستم به همراه دنده های نزدیک قلبم درد شدیدی دارد بخدا به خاطر همین شلوغی ها و هزینه سرسام آور درمان هنوز به پزشک مراجعه نکردم با مرهم و مسکن سر میکنم چون مطمئنا هزینه عکس و موارد دیگر خیلی میشود و الان آخر سال و نیاز به پول صد چندان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
نمیخواد دیگه خودش خوب می شه
علی
| Germany |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
ضمنا من در همین وطن عزیز زندگی میکنم چون با تلفن همراه پیام دادم پرچم کشور دیگه ای اومد
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
نه عزیز اون با فیلتر شکن استفاده میکنه پرچم کشور دیگه ای میافته
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
حالا کی مقصر بود؟
راننده فرار کرد یا خود به دیوار زدی؟
دکتر علی فرجی
| Switzerland |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
عزیزم، ما یاد گرفتیم سریع از هر چیزی دستاویزی برای توهین و تحقیر استفاده کنیم. پزشکی که از صبح زود تا دیروقت مشغول کار است چرا باید مورد توهین قرار گیرد. اینکه مدیران بخ سلامت درست برنامه ریزی نمی کنند نتیجه اش این وضع است. هیچ پزشکی علاقه ندارد بیمارش از ساعت 5 صبح در صف بماند. من یک پزشک هستم و درمانگاهی تاسیس کرده ام، زیر بار وام بانک خصوصی له شدیم و ساختمان درمانگاه را بانک توقیف کرد چون نتوانستیم وام 30 درصدی را پاس کنیم. در کشور هزینه ها به طور سرسام آور در حال افزایش است و پزشکان نیز در این کشور زندگی می کنند. جامعه 5 تا 10 درصدی از پزشکان نیز هستند کهدرآمدهای رویایی دارند. لطفا این گروه را به همه تعمیم ندهید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
من الان 16 ساله مشکل ستون فقرات دارم. از 18 سالگی! دانشجوی یکی از بهترین رشته ها و بهترین دانشگاههای کشور هم بودم. از نظر مالی خیلی دستم بسته بود. به زحمت چند تا دکتر رفتم. هی میفرستادند این عکس رو بگیر و این کار و بکن و دوباره بیا خلاصه جیب بنده خالی شد و به هیچ نتیجه ای هم نرسید. دیگه وسعم نرسید ادامه بدم و رها کردم. درس رو به هر بدبختی تموم کردم. رفتم نظام وظیفه از سه تا دکتر دوتا گفتند معاف اون یکی گفت نه! شدیم معاف از رزم. رفتیم خدمت گفتند معاف از رزم و اینها نداریم سالمی و باید همه کار بکنی. بالاخره بعد از 16 ماه خدمت دوباره اقدام کردم و معاف شدم! تو 26 سالگی یه مقدار پول که دستم اومده بود رفتم دکتر. باز هم کلی مخارج و وعده دروغ و هیچی. بعد هم که خوردیم به دوره احمدی نژاد. خلاصه با این وضع نه تونستیم ازدواج کنیم. نه رشد کاری و اقتصادی و تحصیلی. خداوند سایه حکومت رو از سر ما کم نکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
اینکه یک پزشک 25 بیمار را معاینه کند از یک استاندارد پیروی می کند برای معاینه دقیق رعایت این استاندارد ضروری است
لازم است بدانید کشورهای پیشرفته اگر پزشکی تعداد بیمار بیشتری از سقف تعیین شده ویزیت نماید جریمه سنگین می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
من رفتم متخصص چشم هنوز رو صندلی ننشستم تشخیص داد کردم بیرون اونوقت شما از استاندارد حرف میزنی! تا باند بازی و مافیاگری باشه و بخواهند تخصص پزشکی رو بین خودشون خانوادگی نگه دارن وضع همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
ظاهراً بعضی می خواهند زمان ویزیت را هم به پزشکان به صورت دستوری دیکته کنند !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
من یک متخصص هستم و از خدا میخواهم روزی بیاید که برای تعداد مریض ها سقف تعیین شود
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
اینجا برعکسه اگر زیر سقف ببینه
جریمه میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
کلا بد بخت شدیم ...
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
خیر کلا خودمان خودمان را بدبخت کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
دلا تا کی توان گریه داری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
اینجانب عمل اب مروارید هد چشم خود را در کلنیک خصوصی نور تهران عمل کرده هزینه اش با استفاده از بیمه تکمیلی خیلی کمتر از عمل ان در بیمارستان دولتی شهر سکونتم( دامغان ) شد زیرا در بیمارستان دولتی 500 هزار تومان فقط زیر میزی میگیرند که هیچ بیمه ای انرا پرداخت نمی کند .
پاسخ ها
امید
| United States of America |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
اولا باید بدانید در یک بیمارستان دولتی به چشم پزشک بابت عمل آب مروارید کمتر از یک دهم مبلغی را که بیمارستان نور به پزشکانش می دهد پرداخت میکند (برای همان کار با همان روش و با همان امکانات)، آنهم بعد از نزدیک به 9 ماه. ثانیاً در بیمارستان دولتی وسایل مصرفی مانند لنز و ژل و وسایل مورد نیاز توسط بیمارستان تهیه نمی شود و باید از بیرون بصورت آزاد خریداری شود، بنابراین هزینه خارج از بیمارستان که فرمودید بخش اعظمش به احتمال زیاد مربوط به خرید وسایل مصرفی بوده که با ارائه فاکنور توسط بیمه تکمیلی پرداخت میشود. کاش قبل از قضاوت نادرست کمی به خودتان زحمت می دادید و تحقیق می کردید. متاسفانه این نوع رفتار و نگرش فقط به کاهش انگیزه پزشکان برای ماندن و خدمت در شهرستانها منجر میشود. البته این مشکل از شما نیست، مشکل از مدیریت بیمه هاست که حاضرند بابت یک عمل جراحی در بیمارستان خصوصی تهران چند میلیون بیشتر هزینه کنند، اما همان تعرفه ناچیز دولتی را هم با هزار اما و اگر و تاخیر به بیمارستانهای دولتی پرداخت میکنند.
ناشناس
| France |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
حق با امید است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
هزينه رفت و امد و خرجت توي تهران رو هم بهش اضافه كن بعد حساب و كتاب كن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
مقصر فقط بیمه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
از اینکه به این معضل پرداختید و آنرا برای مسئولین محترم دولت گوشزد کردید بسیار سپاس. هرچند خودم خدا را شکر، با این مشکل روبرو نیستم، اما شنیدن خبر آن برای هموطنان نیز انسان را آزرده می کند.
اما: نباید فراموش کرد که این معضل فقط در دولت کنونی و یا دولت قبلی رخ نداده و در یک شب و ناگهانی بروز نیافته است.
بلکه معضلی است دیرین در کشور که امیدواریم حداقل در این دولت برای ریشه کن شدن آن اقدامی عملی و موفق صورت گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
من هم چند وقت پیش گذرم به این بیمارستان( رازی ) افتاد جدا از این وصف شما بر خودم لازم میدانم به حکم من یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق از زحمات پزشکان آنجا تشکر کنم با توجه به اینکه در شهرستان ما کوچکترین بیماری را چهار نفر پزشک نتونستند تشخیص بدهند دست مریزاد ودر پایان ذکر ای نکته که برخورد نامناسب نگهبانان جای تامل دارد با سپاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
من یه زمانی بعنوان پزشک تو بیمارستان رازی خدمت کردم همه از دست نگهبانهاش عاصی اند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
تابناک جان دستت دردنکنه که پوشش می دی. چه میشه کرد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
طبق قانون اساسی ملت از حداقل بهداشت رایگان باید برخوردار باشند . با خبر شدم در بیمارستان تخصصی کودکان ....چند ماهی بود که چند پرستار قراردادی بدون قرارداد کار کردن و در آخر دانشگاه علوم پزشکی ایران به آنها گفت پول نداریم و قرارداد جدید تنظیم نشد، در بین این چند پرستار فوق لیسانس پرستار کودکان نیز بود. در اعترض به این حرکت دانشگاه ، جواب دادن یک بخش را تعطیل کنید. بیمارستانی که وظیفه اش تامین حداقل بهداشت و درمان قشر ضعیف جنوب تهران، اسلام شهر و حتی تا وارمین است به دلیل ضعف مدیریت و ناهماهنگی دانشگاه در حال تعطیلی 50% فعالیت است . صدا وسیما گزارش تهیه کند. کل کارکنان و پزشکان از این وضعیت ناراحتند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
اقا ول کنید این بحثهای دشمن پسند را. "فقه هسته ای" را عشق است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
اگه مریض نیستید دکتر نرید که حتما مریض میشید پزشک های امریکا چند هفته اعتصاب کرده بودند آمار گرفتن تعداد مرگ ومیر اومده پایین!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
ما پزشکان فرزند ایران نیستیم ایرانی نیستیم ؟ از مریخ که نیامده ایم آب همین مملکت را خورده ایم در همان کوچه مدرسه که باقی ملت رشد کرده ان پرورش یافته ایم هر طور که رفتار میکنیم و هرچه هستیم انعکاس تصاویر جامعه مان است چرا پزشکان ایرانی که به خارج میروند جزو منضبط ترین و محترم ترین های جامعه پزشکی آمریکا و انگلیس میشوند و لوح تقدیر از دست ریاست دولتها میگیرند و به اشخاصی چون پرفسور سمیعی تبدیل میشوند ؟ هم وطن ایراد جایی دیگر است خود را اصلاح کنیم بهتر است
پاسخ ها
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
خوب خودت رو اصلاح کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
فرمایش شما کاملا درست . ولی بعضی پزشکان خون بیماران را تو شیشه میکنن و پدیده کثیف زیر میزی رو رواج دادن.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
شما فرزند ایران هستید با ما هم در یک کلاس بوده اید
البته اگر تیزهوشان با ما حساب میشه خخخخخخخخ
ما بیماران فرزند ایران نیستیم
ما بیماران از ته قبرستان های مریخ آمده ایم
ما نیازمندیم و گدا شما که از بخشندگی و نجابت گوش فلک رو کر کرده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
چرا عاقلانه زندگی نکنیم که بخوایم اصلا به دکتر بریم؟
تغذیه ی سالم، ارزونتر از تغذیه ای هست که باب شده. ورزش سالم، ارزونتر از ورزش های باب شده هست.
اما کی ورزش می کنه و کی تغذیه ش سالمه؟
همین می شه که پول بیمه می دیم و پول دکتر. با ازدحام به پزشکان، فساد اونها هم زیاد شده و بیشتر خواهد شد. انشاالله روزی برسه که نه بیمه ی درمانی داشته باشیم و نه دکتر زیاد. هر خیابون یک دکتر، اون هم بیکار. نیازمند این، عاقلانه زندگی کردنه.
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
رئیس جان
اینایی که شما میگی خیلیم عالی
ولی مگه شما تا حالا خودت سرکارت به این مراکز درمانی نیفتاده؟
مضعل باید حل یا حداقل کمرنگ شه توصیه شما هم جدی گرفته شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
آفرین دوست من
بانک مرکزی تا حدی به ایمموضوع برا کارمنداش فکر می کنه
سر میز غذا یک نمکدان مخصوص زیره و یک شیشه روغن زیتون ( باری کنترل کلسترول)قرار میده
همین کار کوچک حتی اگر هفته ای یک بار هم مورد مصرف کارمندا باشه می دونی چقدر نتیجه بخشه
و در ضمن کارمندها رو تا حد زیای تشویق به ورزش می کنه
به نظرم این کار کوچک اگر در همه سازمان ها ایجاد شه مفید خواهد بود
از فست فود هم تا حد امکان بپرهیزید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
عاقلانه؟
گیرم عاقلانه زندگی کنیم اونوقت این همه فشار عصبی ای که ناشی از بی کفایتی یه عده بالادست هست و ندید میگیرید؟
بیشترین آمار بیماریها از عدم سلامت ذهن و اعصابه .
باتغذیه و ورزش فقط میشه جلوی ابتلا به یک سری بیماریها رو گرفت باقیش اکثرشون ناشی از سلامت نبودن اعصاب و روان در این مملکته
خوب این نظرات بالا رو بخون
بی پولی
بیکاری
عدم سازماندهی درست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
اولا شما بفرمایید در سوپر مارکت محله تان تغذیه سالم پیدا کنید بجز شیر و ماست و دوغ
دوما قیمت میوه داره میره بالا
سوما کی گفته که ورزش نمی کنیم یا همش غذای بد میخوریم
چهارما اونی که مریض به دنیا میاد یا پیر میشه
یا مشکل ارثی داره باس چی کار کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
حماقت خود مردمه...همين...
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
دست خوش واقعا همینجوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
والا من یک دکتر عمومی پیدا کردم تو شهر خودمون مشهد. خداییش خیلی باسواده. یازده تومن ویزیت میدم، خلوت هم هست. کلی هم واسه هر مریضش وقت می ذاره، توضیح میده که بیماریش چیه، چکارباید بکنه، چکار نباید بکنه. داروهاشم معمولا نتیجه بخشه. دوای الکی و گرون هم نمی نویسه. مشکل خاصی هم پیدا بشه معرفیت می کنه به پزشکای خوبی که سراغ داره، الکی خودش درمانی انجام نمی ده. خلاصه خدا خیرش بده. خیلی از پزشکای گرون و شلوغ، اصلا خودشون ویزیت نمی کنن چندتا آدم تو مطبشون هستن که هر کدوم یک کاری انجام بدن. چون سرشونم شلوغه، وقت ندارن جواب سلام آدم رو بدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
اسم و آدرسشو بده تا براش صف ببندیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
ماهم چند سال پیش یه دکتر مغز و اعصاب که تازه فارغ التحصیل شده بود اما هم وقت می گذاشت و هم تشخیصش خوب بود و تو بیمارستان ..... بودپیدا کردیم و می رفتیم ، کم کم ایشون برای خودش کسی شد و الان باید از دوماه قبل تو مطبش وقت بگیریم و تازه ساعت 3 صبح نوبتت می شه بری پیش ایشون.
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
خدا میدونه یک بار رفتم مطب یه دکتر سلام دادم جواب ندادم
گفتم شاید نشنید بلند تر سلام دادم جواب نداد.
گفتم شاید هواسش نیست باز سلام دادم جواب نداد.
دیگه فهمیدم از قصد جواب نمیده به لج بازی افتادم باز سلام دادم باز م ج نداد
اعصابم بهم ریخت گفتم جواب سلام واجبه.بهم گفت برو بیرون در رو هم ببند و پول ویزیتتم از منشی بگیر .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
به داش حامد.... فهمیده بود نمیتونه مداوات کنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
به ناشناس 14:53: فکر نکنم اونجور آدمی باشه. اگه بود تا حالا خودشو نشون داده بود. من 10 ساله میرم پیشش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
انشالله که خدا خودش همه مریض ها رو شفا بده. ولی واقعا برای جامعه پزشکی باید یه برنامه درستی تدوین بشه. رشوه گیری که خیلی عادی شده. بی محلی کردن و بی توجهی به مردم که رسمشون شده ...در مورد تشخیص های اشتباه هم که قرار نیست به هیچ جا جواب پس بدن. فقط کسب درآمد و خرید سهام بیمارستانها و ... کار اصلیشون شده. وقتی هم مریض مرد میگن راحت شد
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
آقا یه جا رفتیم همان جایی که همه آقایون میروند
نفر ارشدترمون گفت ببخشید فرمود
هر چی غرور دارید و غیرت دارید بگذارید دم در
شما اینجا هیچی نیستید این گربه رو میبینید باید بهش احترام بگذارید
بعد ها فهمیدم کلا ایرانی وقتی پشت میز میشینه اینجوری میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
آیا در این کشور کسی را میشناسید زیر میزی نگیرد؟ راننده تاکسی که دربستی میرود زیرمیزی بگیر است. آرایشگری که تعرفه اتحادیه رو به دیوار میزند و واسه همون کار 15 هزار تومن میگیرد همینطور معلم ابتدایی که بجه رو تو کلاس تحقیر میکنه تا والدین مجبور بشن تدریس خصوصی بگیرن هم زیر میزی بگیرن. همه ما زیر میزی بگیر شدیم چرا چسبیدن به پزشکان؟ من پزشگ فوق تخصص هستم در کلینیک دانشگاه با 5 هزار تومن ویزیت میکنم اما آیا میدونین درآمد منشی من از من بیشتره؟؟؟؟....
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
راننده تاکسی پیشنهاد دهنده است و مسافر می تواند انتخاب کند یا نکند ، آرایشگر هم متناسب با درجه کیفیت کار انجام می دهد ، از صنف معلم بعید است همچین کاری من قبول نمی کنم اما پزشکان محترمی که واقعا به قسم نامه خود عمل می کنند من دست همه آنها را از راه دور می بوسم ولی آنهایی که مریض ها را تحت فشار می گذارند آیا درست است که با جان انسانها بازی کنند . حداقل قسم نامه خود را یکبار بخوانند . اینکه در کلینک دانشگاه 5 هزار تومان ویزیت می شود طبیعی است بقیه آن از بیمه گرفته می شود ولی خدایی حرفی نزنیم که خنده دار باشد در آمد منشی از دکتر بیشتر !!!!!!!!!!!!
من دکتر فوق تخصص کودکانی را می شناسم با سواد و باتجربه و منصف ویزیت آن 25 هزارتومان در روز حدوداً 35 نفر را می بیند آنوقت منشی این فرد 800 هزار تومان حقوق می گیرد . حالا کدام بیشتر می گیرند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
آفرین بر این اظهار نظر واقعی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
با حرفاتون موافقم جز جمله آخر مگر میشه درآمد منشی بیشتر از شما باشه !!!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
1000 لایک!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
مردم از پزشک انتظار بیشتری دارند که اخلاق را رعایت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
خدمت سید بزرگوار عرض میکنم:
1)اینکه فرمودید راننده تاکسی پیشنهاد دهنده است و مسافر می تواند انتخاب کند یا نکند ، خوب دکتر هم پیشنهاد دهنده هست بیمار میتواند دکتر دیگری انتخاب کند!
2) در مورد اینکه فرمودید آرایشگر هم متناسب با درجه کیفیت کار انجام می دهد ، خوب چرا نباید پزشگ متناسب با کیفیت کارش درامد داشته باشد؟ متاسفانه رو مواردیکه گفته شده خوب فکر نکردین
3) اینکه درآمد منشی بیشتره مشخصه چطور امکان پذیره: ویزیت 5 هزار تومنی یعنی ازدحام و اونم یعنی زیر میزی 10-20 هزار تومنی به منشی محترم واسه ویزیت 5 تومنی و خدا شاهده این اتفاق روزمره در کلینیک دانشکاه ما روی میده
4) در مورد معلمین هم مطمئنم بچه مدرسه ای ندارین والا متوجه عرایض من میشدین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
در تمام مواردی که ذکر کردید یک تعادل نسبی بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده وجود داره. شما راننده تاکسی که مثلا 20 هزار تومان میگیره با زیرمیزی چند ده میلیونی یک پزشک مقایسه میکنید؟ این کار پزشکان اوج غیر شرافتمندی است چرا که بیمار احتمالا پای مرگ و زندگی اش یا حداقل بخش مهمی از سلامتی اش به میان است و برخی پزشکان با سوء استفاده از این مسئله عملا بیمار را مجبور به تن دادن به زیر میزی میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
بعضی این دکتر ها فقط پول براشون مهمه .....اکثرا یا دلالند یا بساز یفروش ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
برو بابا.راننده تاکسی میزش کجا بود که زیر میزی بگیره.اگه تو هم با یه لیسانس و یه عالمه عقده مسافرکشی میکردی میفهمیدی راننده تاکسی شریفترین کار رو میکنه.میدونی چرا؟چون کسی کارش بهش گیر نمیفته.کسی پاچه خواریشو نمیکنه کسی الکی ازش تعریف نمیکنه.چون این ماشین نشد یکی دیگه.اگه مردم بیخودی یه نفر رو انقدر بزرگ نمیکردن دکترم همینه هر کسی خوب رفتار نکرد میرفتن پیش یکی دیگه.مگه پزشک کمه.یه دکتر میشناسم تا قبل از طرح پزشک خانواده التماس میکرد بری پیشش حالا اونقدر باورش شده که دیگه جواب سلامم نمیده.اگه ازش بخوای واست دو تا ازمایش بنویسه که مربوط به یه مشکله میخواد دو بار حق ویزیت بگیره.کاش یه جا بود ادم میتونست اسمشونو بنویسه و پیگیری میشد.طرف تو مطبش رسما دلالی میکنه و هر کسی میره تو مطب یه صابونی شامپویی مولتی ویتامینی چیزی دستش میده میفرستتش بیرون.جرات داری بگو نمیخرم.کجای کارید.تابناک قسمت میدم چاپش کن.با عذرخواهی از اندک پزشکان با اخلاق و انسان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
هه جناب نيستي
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
چه جالب چه استدلال جالبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
اوایسط سال 91 برای عفونت غدد بزاغی پیش یک فوق متخصص غدد رفتم، اول که 30000 تومان پول ویزیت گرفتن، بعد از معاینه هم گفتند که کار من نیست برین پیش فلان دکتر مختصص.
منم برم دکتر بشوم تا برای بیست ثانیه کار نکردن! سی هزار تومان در بیارم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
تونستی برو بشو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
ناشناس 14:23 - 1392/12/03، یعنی برم دزدی یاد بگیرم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
درسته، تونستی بشو
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
جناب ناشناس دوم .اگه علم با انسانیت توام نشه همینه هم هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
بیسوادهای این مملکت برای یک خدمات خیلی ساده چقدر پول می گیرند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
چرا نمیگویید درآمد و ویزیت پزشکان در کشورهای دیگر آمریکا و آلمان و کانادا و حتی ترکیه چقدر است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
آقا ول كن اين ناشناس خودش پزشكه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
تونستی برو بشو
نه عزیز ما میتونستیم ولی مهندس شدیم
آخه نمیدونستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
سلام. باور كنيد من تا بحال يك پزشك متعهد و انسان دوست نديدم! نميدونم چرا اينها چنين شخصيتي دارن! انسان مگر ميتونه انقدر بي رحم باشه! حالا شايد از صدتا يكي خوب باشه اما من نديدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
من موندم اگه این صنف پزشکان انقدر ادمهای نامرد و بی رحم و به قول شما غیر انسانی هستند چرا همه خودشون رو میکشند که وارد این صنف بشن!!شما هم احتمالا جزء همون ادمهایی هستید که عقده های ناشی از عدم موفقیتتون برای ورود به این صنف باعث میشه همه پزشکان رو غیر انسان ببینید!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
انصاف هم خوب چیزیه جناب رازدار! هیچ پزشک انسان دوستی نیست؟
ناشناس
| Germany |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
یه چشم پزشک برو اگه خوب نشدی روانپزشک لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
منم ندیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
موافقم باهات رازدار
جاوید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
اینقدر بی انصاف و نباشید. مگر بقیه رشته های درسی با پول همین مملکت درس نخوانده اند که همه گیر دادین به این قشر. کدامیک از شما باید سالها در روستا و یا شب تا صبح کشیک باشید.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
اولا نگفت نیست گفت ندیدم
دوما
آخه کی با جنازه یه میت بی کس و کار سلفی میگیره
جز دکترها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
با وجود اینهمه متقاضی متاسفانه در چند سال اخیر پزشک متخصص به اندازه کافی تربیت نشده است اگر تربیت پزشکان متخصص به اندازه کافی صورت گیرد تمام این مشکلات حل خواهد شد بنابراین باید سیستم اموزش پزشکی را مجبور کرد که ظرفیت پذیرش این پزشکان را افزایش قابل توجهی دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
مرد مومن مثل اینکه خواب تشریف داری!!پزشک متخصص انقدر زیاد شده که فقط کافیه تو شهر محل اقامتت چشمهات رو ببندی و چشم بسته وارد یه ساختمون بشی!!شک نکن که از مطب یک متخصص سر در میاری!!فقط خدا نکنه اسم کسی درست یا غلط سر زبونها بیفته!!اونوقته که این صفهای طویل شکل میگیره وگرنه بیا هزار تا متخصص نشونت میدم که دارن صبح تا شب پشه میپرونند!!
ناشناس
| Germany |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
خمره رنگ رزیه؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
اونوقت میشه مهندسی دانشگاه آزاد
هرکی میرسه میگی چی میخونی
میگه مهندسی برق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
من بارها و بارها برای مسائل مختلف گذارم به بیمارستان رازی افتاده است.
در مورد شلوغی ها و صف ها حق با شماست اما باید بگم که انصافا اونجا بهترین پزشکان رو داره و تک تک شون واقعا دانا و با سواد هستند و در ضمن هزینه های اونجا نسبت به بیرون خیلی کمتره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
مگر این پزشکان محتر م با امکانات این مملکت درس نخوانده اند؟ از سایت محترم درخواست می شود تمام نظرات داده شده رابه روابط عمومی وزارت بهداشت وکمیسیون مجلس و سازمان نظام پزشکی بفرستند وبعد پی گیری هم بکنند نتیجه می دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
کارشناس چی هستی؟ راست میگی حقوقتو اینجا بنویس!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
متاسفانه اینها فکر میکنند هزینه رشدشان را خودشان داده اند
ما مالیات میدیم برا همین چیزا دیگه
استعداد داری که داری برا پرورشش یه ملت داره روت هزینه میکنه که بعد اومدی بیرون فکر نکنی تو خدایی ما بنده
و ارنه اگه قرار باشه خدا پرورش بدیم که دیگه مسلمان نمی شدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
بيايند پزشكان متخصص محترم راشناسائي كنند و اينكه از كدام استان و كدام شهرستان هستند انها را ملزم كنند در ديار خودشان طبابت كنند تا اين ملت و هم شهريهايشان از دست با بركت انها منتفع شوند. به همين راحتي
ولي اينطور نيست چرا؟؟؟؟؟
تهران شهر بي در و پيكر است
خدماتش هر چند شايد مفيد باشد ولي هميشه اينطور نيست
ولي اگر هزينه بيجا گرفته شود
اگر بيمار بهبود نيابد و فوت كند
همراهان توان و قدرت پي گيري ندارند چون تمام هستي و نيستي خود را هزينه بيمارشان كرده اندوووووووووو
لذا از خير پي گيري مي گذرند
و اقاي دكتر و تشكيلات بيمارستان و وووو از دست انها راحت ميشوند
ولي اگر شهرستان باشد اين امكان هست كه پي گيريها بيشتر باشد و موي دماغي براي آقاي دكتر
خلاصه اينكه هر كاري بكنيم در اين بي تعادلي توان برقراري تعادل و عدل را نداريم
مثال اقايان وزراي بهداشت را نگاه كنيد همه خود سهامداران بزرگ بيمارستانها در تهران هستند
بچه كجا هستند
چطور اين سرمايه را در تهران بهم زده اند
و قص عليالهذا
ثروتمندان پولداران خيرين تهران نشين
يا به اوطان خود برگرديد و يا منتظر عذاب دردناكي باشيد كه هر روز بر اين ملت وارد مكنيد به بهانه نياز و.....
از خدا ميخواهم به ما متخصصيني كه از جيب اين ملت برايمان هزينه شده و از طريق بعضي امتيازات توانسته ايم رشد كنيم و اكنون همه را فراموش كرده ايم
اين تعهد را بدهد كه به محل تولدمان بر گرديم و دين خود را به مردم ديارمان ادا كنيم
مي دانم به اين حرفها خواهيد خنديد
بخنديد تا روز وعده خداي متعال كه يوم تغابن و يوم حسره و يوم لا ينفع مال ولابنون است همديگر را زيارت كنيم
به اميد يوم زلزال براي تهران
باز ميدانم اين ارزو منطقي و عقلاني نيست
ولي چكنيم كه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
پیشنهاد خوبی است! به شرط آنکه مهندسان، معلمان، اصناف و بخصوص بازاریهایی که ازشهرهای دیگر آمده اند هم بروند وطن خودشان. دلالهای ارز و طلاو ماشین هم فراموش نشوند. شما هم در وطن خودت پیش یک پزشک هموطن برو اعصابت آرام بشه آرزوی زلزال برای مردم نکنی.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
بحث جان آدم ها فرق دارد تا تعمیرات لاستیک پراید
توقعی که از پزشک میره از رتبه یک کنکور ریاضی نمیره
از قدیم میگفتن دکتر بعد ها مهندس هم اومد سر زبان مردم
باید یه دکتر خوب حواسش به مناطق محروم ایران باشه
درباره ی زلزله هم آرزوی آدم بدبخت که داره زجر میکشه
که بمیره و راحت شه از این زندگی بی معنا نه به شما میلیاردرهای عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
جالبه بیمارستان .... هم همیطوره باید 7صبح بری تا 11ویزیت بشی اصلا" تلفن و اینترنت مال بازی و غیبت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
این دکتر ها حق ویزیت کمتر میگیرن ،ولی افای دکتر ..... متخصص پوست و مو که همیشه تو تلویزیون تشریف داره با حق ویزیت 30000 تومانی ،بعد از کلی التماس و خواهش یهت میگه 4 ماه یعد ساعت 7 صیح مطب باشید و در ضمن 7 ساعت معطلی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
وقتی یکی حقوقش رو ندونه چیه !
وقتی یکی بترسه از آینده بچش!
وقتی همه بگن ولن کن بابا اعتراض کنی فقط خودت اذیت میشی
خوب میشه همین دیگه
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
دست خوش واقعیت اجتماعی که جرات گفتنش هم نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
بابا چرخه مراجعه پزشکان ما ایراددارد
بسیاری از مراجعات اصلا رورتی ندارد
لایحه پزشک خانواده تا حدی می تونه این نقص رو اصلاح کنه
طرف نمی دونه چه مرگشه به خاطر یک دل درد ساده میره کلونوسکوپی یا آ«دوسکوپی دکتر بی وجدان هم نمی گه ضرورتی ندارد
من چند مورد خودم دیدیم
خانمم میگف تو امارات یک دونه قرص الکی برات نمی نویسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
یه سر به بیمارستان .... بزنید می بینید که چه خبر. معنی صف رو می فهمید حتی برای سوار شدن بر آسانسور هم باید بیش از نیم ساعت معطل شد.دندانپزشکی که فقط آشناهاشون می رن. بقیه رو هم باید از 6صببح بروی تا 4 یا 5 بعد از ظهر نوبتت بشه اون هم اگر بشه و برای روز بعد نیفتی و نگن برو اینترنتی نوبت بگیر و هزار دلیل دیگه. خونت کجاست برو بیمارستان .... برو بیمارستان... برو ....لعنت بر ...اون کسی که مردم رو سر کار میزاره و اذیت میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
کامنت یه سری آدم عقده ای رو من فقط دارم نیبینم.
هرکس پول زحمتشو میخوره
شما زمان دانشجویی 72 ساعت پشت سر هم کشیک رفتی!؟
شما بی مزد و مواجب طرح رفتی!؟
چقدر طلبکارین شما.
جای تشکرتونه از مزشکی که تا 3 شب وقتشو نیذاره!؟ کدوم گروه کاری دیگه ای این همه بیداری نی کشه!؟
بسه.
گیر دادین به پزشکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
لابد باید با افاضات امثال تو .... آتش نشانی هم صفی بشه
چرا تو جوامع پیشرفته این مصیبت هایی که شما درست می کنید نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
کسی به پزشکا گیر نداده! به آدمهای طماع و بی وجدانی که تحت عنوان پزشک هر رفتاری رو حق خودشون میدونن گیر دادیم!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
والا درسای مهندسی خیلی سخت تر از پزشکیه، مهندسا اینقدر ادعا ندارن.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
اینها دلیل بی اخلاقی نیست.کارشو درست انجام بده حرص هم نزنه به اندازه کافی بیمار قبول کنه اما وقت بذاره مسلما خدا اجرشو میده خودشم راحت تره.این مثل وکیلیه که صد تا پرونده میگیره و هیچکدوم درست انجام نمیشه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
بله در خدمت مقدس سربازی شیفت های سنگین فراتر از قانون به مدت ۱۹ ماه
توی شیراز پزشکانی هستند که روزانه فقط 20 مریض رو می بینند و ثبت نام هم فقط از ساعت 5 و نیم صبح تا ساعت 6 صیح هست و ویزیت از 5 تا 7 عصر بیچاره مریضایی که از شهرستان های اطراف میان چون اگر از 4 و نیم صبح دیر تر برسند توی صف 20 نفر اول جاشون نمیشه و ... (آقای دکتر ... متخصص کلیه یکی از این نمونه هاست که مریض جدید و قدیمی خودش هم براش فرقی نمی کنند و همه یکسانند)
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
قبول دارم مثل دکتر مغز و اعصاب اقی ض که واقعا اخره اخلاق و مرام هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
امان از اين دكترهاي متخصص بخصوص متخصصين پوست اين دكترها رفتن توي كار ليزر موهاي زائد و زيبايي ،بيماران اين دكترها بيشتر به بيماران رواني شبيه اند تا بيمار پوستي زيرا فكر ميكنند اين پزشكان ميتوانند زيبايي خلف كنند متاسفانه بيماران اين دكترها اغلب خانم ها ودختران جوان كه دنبال زيبايي و پول سوزي هستند خدا را گواه ميگريم اين دكترهاي متخصص پوست چند هفته است كه مراجعه ميكنم براي يك مشكل پوستي ومنشي اين دكترها ميكن دكتر توي اتاق داره ليزر ميكنه .اقاي دكتر پوست مطب تاسيس كردي يا ارايشگاه زنانه حيفه شما اين همه تخصص گرفتيد برويد دنبال ليزر مو و....اين دكترها فقط براي خودشان كلاس ميزارند ليست انتظار اينها فقط براي دو هفته است ليكن براي اينكه اغلب مردم فكر ميكنند دكتري كه نوبت 3ماه يا6ماهه ميدهد خيلي باسواده و بيمار داره اين كارها را انجام مي دهند . -اميدوارم منعكس بشود تا حداقل به برخي مردم اگاهي بده
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
ولی قیاس جالبی خیلی دقیقه
راست میگی ها شده آریشگاه زنانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
لطفا اگر نمایندگان مجلس اگر مدعی اند که نماینده مردم هستند این اخبار را بخوانند و جواب مردم را بدهند که خودشان برای درمان کجا می روند و برای مردم چه فکری می کنند.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
واقعا عجب سوالی دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
اراده اي هست كه نمي خواهند مشكل سلامت حل شود رفته بودم كشور تايلند كه وابسته به غرب است مطب نديدم پرسيدم جواب شنيدم كه در تايلند پزشك بايد سي سال در بيمارستان دولتي كار كند اگر واقعا مي خواهند در اين كشور موضوع حل شود و به بحران تبديل نشود راه حل فراوان است يكي از انها اينكه تمام پزشكان عمومي ده سال اجبارا بايد در بيمارستان دولتي كار كند و متخصصان هم بايد ده سال در بيمارستان دولتي كار كند و بعد از اتمام طرح مي تواند مطب داشته باشد ببينيم مشكل حل ميشودذ يانه مگر با پول ملت درس نخوانده اند چه كسي اينها را شير كرده و بجان ملت انداخته است گراني تعرفه تا چقدر بايد باشد كجاي دنيا متوسط جقوق كار كنان يك ميليون تومان و متخصصان سي ميليون تومان در ماه است چرا سايت ها و مسئولان سكوت كرده اند اختلاف طبقاتي تا چفدر ايا ما مسلمانيم جالب اينكه يا ماليات نميدهند يا حداقل مي پردازند در كشور هاي اروپابيي ماليات تصاعدي است متوجه ميشوند
پاسخ ها
دکتر محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
مثل اینکه نمی دانید همین الان هم در خیلی از شهرها فضای فیزیکی و اتاق عمل کافی برای کار پزشکان طرحی وجود ندارد وحداکثر دو روز در هفته بیمارستان می تواند این فضا را در اختیار پزشک بگذارد .
لابد بقیه هفته را در خانه بنشینند تا مبادا مرتکب جرم فعالیت در مطب برای استفاده از تحصیل و مخارج خانواده اشان بشوند که باعث حسادت شما شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
دكي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
سلام. ایکاش مجلس طرحی بده که هفته ای یکروز، یا حتی ماهی یکروز،
هر نماینده و وزیری مجبور باشه، تحت الحفظ، مثل یک فرد عادی زندگی کنه!
مثلا اگر قرار است که در آونروز دکتر پوست بروند، الزاما در چنین مسیری قرار گرفته،
و مانند یک فرد عادی در این صف ها با ایشان برخورد شود ...
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
شما خودت رو هم شان خدایان میدونی
عجب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
(تو روخدا یه بار برای نمونه کامنت ما رو چاپ کنین..) به نظر من این روش در سیستم پارتی بازی ایران همه جا هم بد نیست.... بهترین روش برای ویزیت شدن توسط دکتر متخصصی است که اگه این روش وجود نداشته باشه امکان نداره دست یه روستایی از همه جا بی خبر به اون دکتر فوق متخصص برسه.... اما اینجوری هر کسی فرصت ویزیت شدن رو داره... مثلا برای ویزیت یکی از دکتر های متخصص، سال هاست از همین روش استفاده می شه و ما که سال هاست مریضش هستیم و سال ها قبل عملم کرده اصلا هم شاکی نیستیم... چون برای دیدن آقای دکتر متخصص و جراحی کردنش نیاز به هیچ پارتی وجود نداره... فقط کافی است یه شب ، شب زنده داری کنی... خب طبیعی هم هست... مگه یه دکتر در روز چند نفر رو می تونه ویزیت کنه ؟!!! نامحدود نیستن که.... خواهشا نگین که این دکترا اسم در کرده ان و کاسبی راه انداخته ان که واقعا بی انصافی است و معلوم می شه اصلا از درجه حاذق بودن و اینکه واقعا آیت خداست توانمندی شون، خبر ندارین... من یکی از عمل کرده های یکی از متخصصین سرشناس هستم و اصلا پولم هم از پارو بالا نمی ره و کاملا هم از روش دکتر خودم برای وقت دادن نیمه شب راضی هستم... چون تنها روشی است که بدون پارتی بازی می تونم دکترم رو ببینم... اتفاقا یه بار بهش گفتم که این روش خیلی ازاردهنده و سخت است.. گفت راه بهتری هست که هرکسی امکان ویزیت شدن داشته باشه؟ دیدم واقعا نیست.... مگه اینکه تعداد این جور متخصص های کارکشته و حاذق زیاد بشه ... که این البته مشکل وزارت بهداشت هست که باید حل شه...
فرمودید چرا پزشکان بیشتر از ۲۵ نفر را نمی بینند ?!
نویسنده محترم لطف کنید یک بار هم شده بجای تاختن به قشر زحمت کش پزشک کمی هم از بد بختی ها و استرس های انها مرقوم بفرمایید ..
پزشک ساعت ۸ صبح تا ۹ در جلسه مورنینگ ریپورت مشغول سرو کله زدن با جماعت رزیدنت ها و دانشجویان پزشکی میشود .. ۹تا ۱۱ صرف راند ویزیت بیماران مباحث علمی با دانشجویان ۱۱ تا حداقل ۱ صرف ویزیت بیماران درمانگاه و از ساعت ۱ تا ۳ صرف کلاس های اموزشی دانشجویان پزشکی میشود ، و بعد از صرف نهار راهی مطب .. تا حداقل۱۰ شب .. و بعد با روح وتنی کاملا خسته همراه با چشیدن طمع ترافیک شبانگاهی راهی خانه میشود تا شاید بتواند استراحت نماید ... ولی ... انکال بودن همانا و بیخواب شدن همانا .. باید تا صبح پاسخگو تماس های رزیدنت های بیمارستان در رابطه با بیماران بدحال بود ... اگر هم نیاز بود باید شخصا به بیمارستان رفت ... ساعت ۶ صبح ... باید بیدار شد مطالعه کرد و راهی بیمارستان شد ... روز از نو ..
در رابطه با حقوق .. در بهترین حالت بیمارستان های دولتی بعد از گذشت ۶ ماه حقوق پرداخت مینماید انهم بعد از کلی کسورات ... جهت اطلاع ان نویسنده محترم به عرض میرسانم حق الزحمه پرداختی جهت عمل یک ساعت ونیم اپاندیس ۲۵۰۰۰ هزار تومان انهم پرداخت در ۶ ماه بعد میباشد !!!!!!!
و بازهم به اطلاع میرسانم یک تعمیرکار یخچال جهت حضور در منزل اینجانب و چند دقیقه ویزیت وضعیت یخچال بدون انجام تعمیر و فقط جهت اعلام نظر ۵۰۰۰۰ تومان حق الزحمه دریافت میکند !!!!!!
لطفا واقعیت ها را پوشش دهید و از رویکرد پوپولیستی خویش لطف نموده کمی زاویه بگیرید !!
پاسخ ها
مونا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
خوب یه کم طمع پولتون رو کم کنین دیگه ومگه مردم به شما گفتند 7 شیفته کار کنید تا ماهی میلیونها خداتومن کاسب بشید.بخدا اون پولی که به ناحق از یک مریض گرفته بشه دردی عمیق در زندگیه هرکس میشه....
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
دقیقا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
آقا پول می گیره 10 سال مفت و رایگان از پول بیت امال تحصیل کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
خحدا خيرت بده
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
حالا میگم اوس بنا بیاد درس دانشجو بده
خب وظیفه اته وقتی انتخاب رشته میکردی لابد فکر میکردی یکی دیگه قراره درس دانشجو بده
شما که اینقدر سختته میرفتی یه رشته دیگه
الان ملت دارند خود کشی میکنند برا پزشکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
من خودم سر این قضیه در طی چند روز یکی از چشمانم رو از دست دادم در حالی که خیلی راحت میتونستن جلوش رو بگیرن ولی وقت ویزیت نداشتن من خودم هم نمیدونستم وضعم تا این حد بده دکتر گفت برو دو روز دیگه این ساعت بیا منم که اون روز رفتم دیگه دیر شده بود بعدا هم بهم گفت چنین چیزی ندیده و بیماریم خاص بود!!!(فوق تخصص) الانم 6 ساله به خاطر اون چند روز تشخیص دیر مشکلات ثانوی برای چشمم به وجود اومده و من ماهی حد اقل 4 بار میرم الانن 6 ساله ماهی 4 بار!!!!واقعا دیگه خسته شدم از این ز این همه صف از این همه دارو از این همه آدمای بدبخت که هر روز میبینم که تو صف به زور وایسادن....
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
تو با چشم ضعیف پای کامپیوتر و موبایل داری اخبار میخونی؟؟؟؟؟
حالا راستم نگی مثل تو ولی زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
مقصر اصلی خود مردم هستند.در حالی که تعداد زیادی پزشک متخصص جوان و باسواد در شهرستانها وجود دارد باز هم پا میشن یرن تهران پیش دکترهایی که اسم در کردن و اخرین باری که کتاب دستشون گرفتن سالها قبل بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
تشخیص درست از هر دکتری برنمیاد.
سالها پیش خیلی از دکتر به اون دکتر رفتم وهزینه کردم، هیچ کدوم علت یابی نکرن. هر کسی بنا به تخصصش یه مشت قرص بهم داد.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
خب حالا میرم پیش یه بچه پرو کله داغ ۲۶ ساله تا درمونم کنه
باید گفت که مردمی که به اینجا می ایند، تنها در فقر و فلاکت و بدبختی با هم مشترکند نه بیماری، چون اگه کسی بیمار باشه و پولدار باشه هر ساعتی که بخاد از خواب بیدار میشه و هر دکتری که بخاد میره! ولی فقر و بدبختی گزینه های ادم فقیر رو به حداقل میرسونه و مجبور میکنه که مثلا در چنین شرایطی به دکتر مراجعه کنه! آری، در جامعه امروزی فقر دردناکترین بیماریست. که شاید صدای وارثانش به چنین مراکزی برسد.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
کاش فقط فقر مالی داشتیم فقر فرهنگی و فقر علمی هم داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
جایی که بخش تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز جامعه در زمان بروز بیماری، فارغ از هزینه‌های احتمالی راهی بیمارستان‌های لوکس می‌شوند و هرگز نیازی نمی‌بینند که برای صرفه‌جویی در هزینه ویزیت، از سه چهار صبح خواب را بر خود حرام کنند!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
در مدرسه به ما چه آموختند؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
شما اول برو املای غدد بزاغی!رو یاد بگیر ،دکتر شدن پیش کشت.
چشمتون روشن بدتر هم ميشه
همسر من سرطان گرفت الان پس از مخارج بسیار گزاف (بیش از 60 میلیون تومان ) اگر خدا بخواهد رو به بهبود است ولی ما چون ابتدا دچار سردرگمی شده بودیم به هردری میزدیم مثلا اول به یک آنکولوژ (نام نمیبرم) مراجعه کردیم ایشان پس از بررسی پرونده آب پاکی رو دست ماریخت وبه من گفت کار ایشان تمام است هر هزینه ای که بکنی از زندگیت زده ای ودور خواهی ریخت وبگذار ایشان راحت بمیپرد که به من بسیار بر خورد به چند آنکولوژ دیگر مراجعه ودرمان ایشان وعمل جراحی ( با هزینه سنگین ) شروع شد والان چها رسال است که بیماری عود نکرده حالامتوجه شدیم که چرا بعضی از مطب ها چرا بسیار شلوغ است و وقت های بسیار دور ودراز میدهند به امید توجه وزار ت بهداشت !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
خیلی از پزشکا نمیدونن که امید چه معجزه ای میتونه بکنه. جون مردم براشون هیچ ارزشی نداره.نمیدونم بعضیا چرا اینقدر قسی القلبن.دیدم که میگم!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
دقیقا منم دکتر رفتم برای یه عیب دیگه
آب پاکی ریخت رو دستم حالا فهمیدم درمان داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
90% پزشکان هیچی حالیشون نیست زیاد جدی نگیرینشون . چند تا درد لاعلاجو که هیچ دکتری نتونست خوب کنه، خودم درمان کردم مثل اب خوردن . هر چی میکشیم ازین تبلیغات رادیو تلوزیونه که ازین افراد خدا ساخته قربون خدا برم که هو الشافی
پاسخ ها
عماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
تو هم که مادرزادی دکتر بودی! بپا نکشی خودتو!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
راست میگن.منم مشکلی داشتم که هیچ متخصصی خوبش نکرد و اصلا دلیلشو نفهمید خدا خواست و با یه کم مطالعه و خواندن اتفاقی یک کتاب قدیمی متوجه شدم کمبود ویتامین اف باعث بروز بیماری دردناک کفگیرک شده یا همون کورک شدید.مینویسم تا کسانی که مثل من درگیرند امتحان کنند خوردن روغن بذر کتان را
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
داری مسخره میکنی؟؟؟؟
اتفاقا بیمارستان رازی از اون معدود بیمارستانهای دولتیه که دارای یه نظم و یه اصول و قوانین خوبیه و وقتی ا نجا مراجعه میکنی گیج نمیشی خوب راهنماییت میکنن و وقت دهی و نوبت دهی برای اتاق عمل و پزشک و سایر مواردشون خوبه و اکثر بخشهایی که من مراجعه کردم تمیز بوده و خوب جوابگو بودن ،پزشکای خوبی هم داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
تابناک پزشکان قابل قیاس با فوتبالیستها نیستندکه شما وبقیه رسانه هااین همه هجمه بر علیهشون بپاکردید.درست که کاستی های زیادی در سیستم درمانی کشور وجود داره ولی واقعا راهش این که اذهان مردم را بر علیهشون تحریک کنید؟مطمءن باشید اخر این راه اسیب بیشتر به مردم هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
موارد مختلفی را باید در نظر گرفت:
1- اینکه فارغ التحصیلان رشته های پزشکی ؛ از بچه های نسبتاً باهوش و درسخوان این مملکت هستند که زحمت زیادی کشیده اند و نانی را که خورده اند؛ هدر نداده اند.
2- فقط برخی پزشکان هستند که درآمد بسیار بالای چند صد ملیونی یا ملیاردی دارند.
3- بسیاری از پزشکان این مملکت اعم از عمومی و متخصص؛ همین الآن هم ؛ درآمد کمتری از بسیاری شاغلان رسته های مختلف شغلی دارند.
بطوری که بعد از کسر هزینه های اجاره مطب و منشی و بیمه تأمین اجتماعی و مالیات و هزینه های بازآموزی ؛ از بسیاری کارمندان نیز درآمد کمتری دارند.
4- دولت عملاً هیچوقت برای اشتغال در شهرستانها مزیت چشمگیری در نظر نگرفته و نمی گیرد.
پاسخ ها
علی
| Iraq |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
مخالفم.بسیاری قید خوبی نیست.حتی کم ویزیت ترین پزشکان هم درآمدشان مناسبه
یه آدم معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
فکر نمی کنی گزینه 1 توهین آمیزه؟!
دچار خود برتر بینی شدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
ميخاي بگي باهوشي
یک مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
برای یک پزشک جامعه متاسفم که درس خوندن داخل رشته تجربی رو برتری و نتیجه هوش بالا میدونن. در ضمن مهندسین هستند که در دنیا به هوش بالا در حل مسایل معروف هستند. دشواری های رشته ی مهندسی اگر بیشتر از پزشکی نباشه کمتر هم نیست . در ضمن باید توجه داشت که تمام ابزار اعم از دارو و یا دستگاه هایی که با آن طبابت را انجام میدهید حاصل دسترنج مهندسین است .
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
من خودم پزشک نیستم ولی خداییش چرا بهتون بر میخوره راس میگه دیگه، معمولا رشته
پزشکی بچه های باهوش قبول میشن البته بغیر سهمیه دارا! ضمنا جناب مهندس عزیز جنابعالی زحمت بکشین با دستگاه های ساخته شده به دست مهندسین امریکائی! بیمارارو درمان کنین، مثلا با دستگاه مخصوص لیزیک چشم، عمل لیزیک رو انجامن بدین بهر حال شما ها این دستگاهو ساختین و باید بهتر بتونین باهاش کار کنین!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
این دکتر هایی که میگی یکیش نشون من بده
اصلا بحث کنجکاویه مگه داریم؟؟؟؟
مگه میشه؟؟؟؟؟؟
دکتر و بی پولی؟؟؟؟
در ضمن خواهشا اینقدر مزیت مزیت نکنید
دیگه چه مزایایی میخواین
والا بلا اگه من دکتر بودم بیمار رو رایگان ویزیت میکردم
حیف که نیستم حیف حیف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
در سال82 اگزما شدید پوستی در دستها مراجع به بیمارستان کرده ظرف سه روز مشگل من بعد از 2 سال پیش چند دکتررفتن خوب شده پس چنین مراکزی چنین ازدحامی عاذی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
باسلام متاسفانه برخی ازپزشکان ازنااگاهی هموطنان عزیزسواستفاده میکنند.بنده به عنوان یکی ازکارمندان دانشگاه علوم پزشکی به اطلاع هموطنان میرسونم:درصورتی که پزشکی ازشمازیرمیزی دریافت کردپس ازپایان درمان بیمارتان باارایه رسیدفیش پرداختی یارسیدکارتخوان مطب پزشک بامراجعه به واحدشکایات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهربیمارستان یامطب یامرکزجراحی ای که اقدام درمانی انجام شده میتوانیدتمام مبلغ زیرمیزی پرداختی تاکیدمیکنم تمام مبلغ راازپزشک مذکورپس بگیرید.
درتهران نیزدرصورتی که بیمارستان درغرب وشمال غرب شهرتهران میباشدبه دانشگاه علوم پزشکی ایران .واگردرشرق یاشمال شرق تهران است به دانشگاه شهیدبهشتی واگرجنوب تهران است به دانشگاه علوم پزشکی تهران هرسه واقع درساختمان وزارت بهداشت درتقاطع حافظ وجمهوری مراجعه نمایید. حتمادرجریان هستید که چرانتونستم خودمومعرفی کنم. التماس دعا.
پاسخ ها
بیمار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
پس چطوری بعد از عمل بریم برای معاینه بعد عمل؟اون پزشک دیگه ما رو قبول نمیکنه اگه شکایت کنیم.پزشکای دیگه هم میگن باید بری پیش جراح خودت.سر خودم اومده.هیچ کاری هنتونستم کنم.پشیمون شدم از شکایت
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
مگه زیر میزی رو توی فاکتور می نویسند؟
چشم اگه نوشتند باشه حالا بگذریم که نمیشه
دوباره رفت پیشش
ولی چقدر قشنگ نوشتی
ازطرز نوشتنت خوشمان آمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
این را هم اضافه کنید که در برخی شهرستانها در بعضی رشته ها رانت ایجاد کرده اند مثلادرجیرفت همسر بنده تنها فوق تخصص نوزادان است اما در ماه فقط دو روز می تواند نوزادان را دربیمارستان دولتی ببیند زیرا رییس دانشگاه متخصص اطفال است وبیشتر تختها و ویزیت نوزادان در بخش دولتی متعلق به او ودوستانش است وباقی قضایا بماند برای بعد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
من اکثرا از پزشکان عمومی استفاده میکنم و خیلی هم با سواد هستند و به هیچ وجه پیش پزشک متخصص نمی روم مردم عادت کرده اند پول مفت به اینها بدهند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
همه ما باید پزشک عمومی داشته باشید که اصطلاحا کشورهای پیشرفته بهش میگن پزشک خانواده. هر مشکلی داشتیم مستقیم به فوق تخصص نکنیم. سیستم ارجاع اگر درست طراحی و اجرا بشه بیشتر این مشکلات حل میشه.
.....
خود مردم مقصرند که دهن بین هستن و هجوم میارن به سمت پزشکای معروف.علم انحصاری نیست!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
بله علم انحصاری نیست همش در اختیار دانشگاه های بزرگ و این به اصطلاح نخبگان هستش
یه بار یه سوال از یه نخبه پرسیدم اولا جواب نداد
بعدش با تحقیر جواب داد
به عنوان یک پزشک جوان از اینکه مردم هیچ احترامی برایم قایل نیستند خیلی ناراحت هستم انگار که همه کارشون درست و همه مشکلات بهداشتی تقیصیر ماست انگار من باعث شدم که که مشکلات وجود داشته باشه باورتون نمی شه هرروز جه قدر توهین رو تحمل می کنم اول می خواستم یک متخصص قلب بشم همه اون تابستوناو زمستونا که زرگرا و مغاره دارا و دلالا ... خوابیدن پاشدنی میلیارد رو میلیارداشون گذاشتن من پی این مقاله اون کتاب بودم الان که وارد بازار کار شدم می بینم هر چی کم کار تر اون همه با ارزشتر یه جورایی پشیمونم
اون صفا تقصیر دکترا نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
آرایشگاه زنانه که درآمدش بیشتر تا مطب پزشکی
1- همکاز گرامی صحیح میگویند اشکال در سیستم از بابت ندادن حق پزشک و قطع نکردن رابطه مالی پزشک و بیمار و فرهنگ گروهی از مردم که عقلشان در تبلیغ و چشمشان میباشد2- کدام پزشک نامه فدایت شونده برای مراجعه بکسی نوشته؟....
باید قبول کنیک گه این صف ها کاردکتر ها نیست. وزیر بهداشت باید پاسخ گو باشد.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
ولی صف نوعی تبلیغ است
من خودم 2 نصفه شب به صورت اورژانسی به بیمارستان مراجعه کردم و بعد از درمان نزدیکای صبح مرخص شدم. فردایش تقریبا ساعت 10 به زور پا شدم و مطب رفتم با کمال تعجب دیدم که آن دو دکتر باز شیفت هستند!!!! باید قبول کنیم در حق دکتر های این مملکت هم ظلم میشود آنها هم دلخوشی میخواهند جوانی میخواهند همه اش کار و شیفت و سر و کله زدن با بیمار باعث تنفر می شود. تنفر از بیمار. من هر کاری را هم بکنند به پایخستگی شان می گذارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
همه دکترا نمی گم ولی اکثرا دنبال ثروت اندوزی اند اگر برای ما وشما هم جایی بود که مثل قلک توش پول مینداختند برای جمع کردنش دریغ نمی کردیم.کما اینکه در خیلی از رشته های دیگه هم همینطوره!
خوش بحال بچه هاي اين متخصص ها خودشون كه وقت پول خرج كردن ديگة ندارن ولي بچه هاشون چه كيفي ميكنن
پاسخ ها
علي
| Kazakhstan |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
همش حسرت و حسرت و حسرت به زندگي ديگران! تا كي مي خواهيم به ديگران بگيم خوش به حالشون؟! من خودم نه پولدارم. نه مرفهم ، نه چيزي. ولي سالهاست كه هرگز اصطلاح خوش به حالش رو استفاده نكردم. سعي كنيد از زندگي خودتون لذت ببريد. هر چقدر بيشتر بگين خوش به حالشون ، بيشتر تو زندگيتون حسرت و تاسف ميخورين. از ما گفتن بود.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
کی میگه ندارند کل عید مطب های پزشکی تا ۱۵ تعطیل بود اینا کجا هستند؟؟؟؟
شمال
شرق
غرب
شیراز
مشهد
تهران
یا
لاس وگاس
من با بیست سال درس خواندن روزی صد هزار تومان نمیگیرم .نمایندگی پکیج ...با سواد سیکل برای رسوب گیری پکیج بمدت نیم ساعت از من سیصد هزار تومان گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
چرا منفی ؟!
تنخا راهش این است که بگوییم خدا شفا بده فعلا کاری نمیشود کرد. بامید پروردگار
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
فکر کنم شما دکتر باشی
پروردگار برای دنیای کسی کاری نمیکنه
این مردم اند که باید برای هم کار کنند
دکتر مردمی باشه
مردم هم دکتری میشند
شما مردم رو رایگان ویزیت کن
بیا خدمات مردم هم رایگان برای شما
شما به مردم احترام بگذار
میشکنیم گردن کسی رو که به دکتر هامون چپ نگاه کنه
ولی خب مثل اینکه پول مردم جذاب تره
چرا ننوشتی جناب تابناک
نداشتن بودجه ی مناسب، ساختمان نیمه کاره ی بیمارستان، فضای نا مناسب بیمارستان، کم بودن کادر درمان، نداشتن رزرو تلفنی و اینترنتی اینا دلییل مشکلاته.
آرزو داشتم پزشک بشم بابای گدام حاضر نشد خرج دانشگام رو بده، اومدیم خارج حمالی
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
میشه منم بیام جات
حمالی کنم تو خارج
منم این مشکلو داشتم....چندبار خواستم برای پرکردن دندان به درمانگاه مراجعه کنم ولی موفق به گرفتن نوبت نمی شدم...از بس که شلوغ بوده
برای مردن هم باید رفت تو صف
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
بدبختی تا قیامتم ادامه داره
چند سال پیش برای ویزیت پیش یه دکتز خیلی معروف میرفتم، ساعت 12 شب بالاخره نوبت ما میشد، دکتره هم هر دفعه قرصا رو بیشتر میکرد و من هر بار بیمارتر میشدم. یه بار که داشت آزمایشم رو وارد پرونده میکرد،دیدم این پرونده یکی دیگه است! حالا چند بار از این اشتباهات کرده بود، الله اعلم!
دیگه هم نرفتم پیشش!
مادر خود را براي معاينه چشمانش هر دو ماه يكبار مي برم بيمارستان ... نمي دانيد اين رزيدنت هايش چه برخوردي با مردم دارند چيزي كه برايشان مهم نيست وقت و شخصيت مردم است براي مثال يك قطره چشم را كه هر شب بايد در دو چشم بريزند يك عدد مي نويسند مي گويم چرا 3 الي 4 عدد نمي نويسيد كه دوباره مراجعه نكنم؟ بعد از كلي معطلي با ادبي مي گويند نمي توانيم.! (حال آنكه پزشكان ديگر با سهولت اين كار را مي كنند). اينها مشكلاتي هستند كه به اخلاق و فرهنگ حرفه اي اين قشر به ظاهر خيلي تحصيلكرده باز مي گردد كه اميدوارم با احترام گذاردن به ديگران بيش از اين براي خود احترام قائل شوند. چون همه چيز پول و پرستيژ شغلي نيست. البته لازم به ذكر است استاد همين رزيدنت ها اخلاق بس پسنديده تري دارد. به راستي جامعه پزشكي پيش از آنكه مردم به قضاوت بيشتر آنها بنشيند خود بايد عملكرد و رفتار خود را آسيب شناسي كند
حالا برو ببین خانوم پونصد هزارتومن پول رنگ و مش موهاشو داده، میخواد ویزیت مطب دکتر رو بده زورش میاد!

اولویت بندی مردمه که مشکل داره
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
اون خانومی که این پول رنگ و میده خودش دکتره
یا شوهرش دکتره یا شرکت نفتی
وگرنه شما از کجا میدونی پول آریشگاه زنانه چقدره؟
یه زن بدبخت روستایی چه میفهمه که رنگ مو چیه
اون موهاشو با حنا رنگ میکنه
باسلام دیروز به بیمارستان ... مراجعه کردم
برای ویزیت دکتری که عمل چراخی کمر
برایم انجام داده بود
مرا که ندید هیچ داشت می رفت به یک بیمارستان دیگر برای جراحی
و منشی اش گفت شب ساعت 11 شب بیا مطب
این آقای دکتر در همه بیمارستانها عمل جراخی هایش را انجام می دهد
زیر میزی هم می گیرد
تازه بعد از جراحی هر شب ساعت 10 شب به مطب میرود حالا
پیدا کنید پرتقال فروش را که ایشان کی می خوابند
قانون بسيار خوبي كه اجرا نشد.پزشك يا خصوصي يا تمام وقت در استخدام دولت.انگاه يك استاد براي دولت ومردم خيلي بيشتر از دوساعت در هفته وقت مي گذاشت.
من یک پزشک فوق تخصص طرحی در یک مرکز استان هستم ودرسه سالی که به این کلان شهر آمده ام به دلیل رانت های این شهر به بنده درمانگاه،اطاق عمل وتخت بستری دربیمارستان دولتی نداده اند.درحال حاضر از تخصص من در این شهر در بخش دولتی استفاده نمیشود.
بارها به رئیس دانشگاه .معاون درمان.استاندار.نماینده مجلس وامام جمعه ووزارت بهداشت این مشکل را منعکس کردم .ولی کو گوش شنوا
مدت زمان ویزیت در درمانگاه 2 دقیقه. مدت زمان ویزیت همان مریض برای همان بیماری در مطب 10دقیقه. تفاوت را احساس کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
آخه چرا حرف بیخود میزنی. تو همین مرکز رازی دکتر نورمحمد پور حداقل 20 دقیقه واسه مریضاش وقت میزاره
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
مدت زمان قانونی ویزیت
۲۰ دقیقه
اينا باز خوبه تو شهر ما تبريز دكتر ي هست متخصص بيماريهاي تنفسي؛ كه براي گرفتن ويزيت
اولا بايد يك نفر آشناي درجه يك پارتي بشه
دوما بيشتر از ويزيت دكتر بايستي به منشي دكتر پول چايي بدي
سوما هزينه دكتر نه تنها كمتر از ساير متخصان نيست بلكه بيشتر هم هست
چهارما ابتداي كار بايد يكسري ازمايشات و عكس برداري هاي از جنابعالي بعمل بياد البته شايد من پزشك نيستم و درست كار همينه اما چرا همه ازمايشات بايد رو در آزمايشگاهي بخصوص بعمل بياري در غير اينصورت ارزش نداره خدا داند
پنجما بايستي مشترك دكتر بشي هر يك ماه تشريف ببري
ششما با تاسف عمر پدرمون به اين مراحل نكشيد وفوت كرد
جالبي كار اين كه به خان هفتم نيفتاديم و جالب تر از اون وقتي به منشي مراجعه كرديم تا پولمون رو پس بده پول دكتر رو برگدوند اما حق جايي خودش رو نه
خوب است قدري منصفانه به مشكلات درمان نگاه كنيم . كمبود متخصص و مراكز درماني در شهرستان ها باعث هجوم نيازمندان به تهران شده ولي با همه اينها كادر درماني اعم از اساتيد و پزشكان متخصص و رزيدنت ها و پرستاران و كليه كاركنان در بيمارستانهاي وابسته به دانشگاه ها حقيقتا" بدون هيچگونه چشم داشتي نهايت تلاش خود را براي كاستن از درد و رنج بيماران مينمايند من خودم در طول پنج ماه گذشته دو بار در بيمارستان.... بخش گوش و حلق و بيني بستري شده و دو عمل جراحي داشتم كه واقعا" از تلاش و زحمات اساتيد و رزيدنت ها و پرستاران اين بخش كه جهت بهبودي اينجانب نهايت تلاش را نمودند تشكر مينمايم و شاهد بودم كه چگونه عليرغم ازدهام بيش از حد مراجعه كنندگان با خوشروئي در هر زمان از شب و روز و بصورت خستگي ناپذير تلاش مينمايند و بدليل تعرفه هاي ناچيزي كه در مقايسه با بيمارستانهاي خصوصي دريافت مينمايند طبيعي است كه از كليه شهر هاي ايران ارباب رجوع داشته و با كثرت بيمار مواجه باشند . چاره حل معضل درمان در كشور را بايد در افزايش بيمارستانهاي وابسته به دانشگاه ها و رسيدگي به حقوق اساتيد و رزيدنت ها و پرستاران و پرسنل شاغل در چنين مراكزي جستجو كرد تا اين زحمت كشان عزير با دلگرمي بيشتري انجام وظيفه نمايند .
انصافا" تلاش شبانه روزي پزشكان منصف كه به حداقل ها در مراكز درماني وابسته به دانشگاه ها زحمت ميكشند و به قسم نامه حرفه پزشكي متعهد ميباشند در قبال ساليان متمادي درس و تحقيق و مطالعه ستودني است و نبايد بدليل تخطي برخي از پزشكان همه آنان را با يك ديد نگاه كرد .
به اميد روزي كه با تغيير رويكرد دولت و الخصوص مجلس به موضوع درمان در كشور شاهد تعالي سلامت در جامعه باشيم انشا...
با "تشکر" از پزشکان با اخلاق و منصف، و شریف،
به امید "تحول" در پزشکان بدخلق، متکبر، و حریص!
یک محاسبه ساده نشون میده تعداد پزشکای متخصص به تعداد بیمارا خیلی کمه پس باید با تغییر سیستم آموزش پزشکی هرسال تعداد خیلی بیشتری متخصص تربیت کنیم اگه بتونیم برلابی های مخالف غلبه کنیم یک راه میتونه تغییر سیستم آموزش پزشکی از غربی به روسی باشه اینطور در زمان کوتاه میتونیم تعداد پزشکای متخصص زیادی تربیت کنیم و از انباشت پزشکای عمومی سرخورده بیکار جلوگیری کنیم الان هم روسیه با همین سیستم بالاترین استانداردها و کیفیت سلامت در دنیا رو داره مردمش هم این مصائب رو ندارند
پاسخ ها
as
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
روسیه اوضاعش از نظر پزشکی در حد جهان سومی هاس. 7 سال اونجا بودم حتی آکنه معمولی رو هم نمیتونن درمان کنن. رازی آوازه جهانی داره .در حد درجه 2 های آمریکاس.
اين دكترا هر چه قدر درآمد داشته باشن سير نمي شن بيخود غرغر نكنيد پول را پرداخت كنيد بي سروصدا!
کلن عدالت مرده
اى طبيب هاى از خدا بى خبر
سلام

من فرزند یکی‌ از پزشک‌های معروف هستم ، هیچوقت نفهمیدم چرا دوستام با چشم حسرت به من نگاه میکردن ، همیشه می‌گفتن خوشبحالت پولارو خرج میکنی‌ . من خودم نرفتم دنبال پزشکی‌ ، چون عمری زندگی‌ پدر مادرمو دیدم . چه شبهای که زمان بچگی‌ شبهایی تنها میخوابیدیم چون پدر مادرمون نبودن و کشیک بودن ، چه تابستون‌های بود که حسرت داشتم باهشون برم پارک ولی‌ خوب باید میشستن درس میخوندن . تاحالا شده سر سال تحویل خانوادتون کنارتون نباشه ؟ واسه من خیلی‌ زیاد اتفاق افتاده

الان فکر می‌کنید اگه تا نصف شب ساعت ۱-۲ مریض می‌بینن بخاطر پوله ؟ نه عزیزانم ، بخاطر اینکه وقتی‌ می‌بینن مریض از راه دور اومده و چشم انتظار که ببینتشون وای میستن ، دلم براشون می‌سوزه چون هیچوقت زندگی‌ نکردن توو زندگیشون از صبح ساعت ۶ بلند میشن تا شب باید یه سر مریض ببین یا توو اتاق عمل باشن

متاسفانه ما ملّت ایران خیلی‌ ناسپاس هستیم ، اگه یک دلالی توو انبارش جنسشو احتکار کنه و بعد با کلی‌ سود بفروشه و یکی‌ دو میلیون به مسجد کمک کنه می‌شه آدم خوب و مرد خدا ، ولی‌ اون دکتری که واقعا تمام عمرشو درس خونده اگه تا ۱-۲ نصف شب مریض ببین می‌شه پول دوست ، شاید ماها وضع مالی خوبی‌ داشته باشیم ولی‌ هیچی‌ از خانواده و دوره هم بودن نفهمیدیم
مسولان مردم را به کل فراموش کرده اند
پاسخ ها
رویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
احسان خان منم هیچوقت با پدرم جایی نرفتم بدترین ساعاتمم وقتی بوده که اون تو خونه بوده پول هم که نداشته کلا هم کودکیم تو استرس و دعوا مرافعه گذشته حالا اگه بخوای من خیلی سخاوتمندانه کودکیم را با کودکیت عوض میکنم..
من این بیمارستان رفتم و خدایی خیلی شلوغ و بی نظمه. کلی ادم که یک روز کاملشونو باید توی بیمارستان بذارن. یه کار ساده مثل دریافت نوبت اینترنتی یا تلفنی کلی از بی نظمی و شلوغی اونجا کم میکنه.
من هروقت سریال دکتر هاوس میبینم با خودم میگم واقعا اونجا اینطوریه؟؟؟ بهترین پزشک ها به راحتی و برای همه در دسترس اند؟!! (جدای ازین مساله که هیچ گاه در این سریال مساله هزینه های درمان مطرح نمیشه! گویا اصلا همچین مشکلی براشون وجود نداره!!)
من هفته پيش كه براي چند روز ايتاليا بودم، متاسفانه به دليل مسموميت و سردرد شديد مجبور به رفتم بيمارستان شدم، طي شش ساعت حضور در بيمارستان بدون اينكه يك سنت پول از ابتدا تا انتهاي پروسه كاملا مجاني انجام شد، جالبه بدونيد براي آزمايش خون، سي تي اسكن و ازمايشات ديگه هم كاملا مجاني در كمال خوشروييو صبر پرسنل بيمارستان انجام كيشد، جالب تو اينكه اونجا هم مشكلات اقتصادي بيداد ميكنه ولي توجيهي براي زير ميزي يا اينكه واريز وجه قبل از ويزيت نيست. درضمن اصلا نپرسيدن بيمه دارم يا نه!!
اي كاش فقط هر چه زودتر با زيرميزي كه شده تجارت پزشك هاي ما مبارزه ميشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
اگه بیست میلیون نفر مثل تهران جمعیت داشته باشندحدماتشون میشه مثل اینجا
تابناک اولا یکطرفه قضاوت نکن با پزشکان این مرکز مصاحبه میکردی 1900 تومن پول یک ادامس هم نمیشه متخصصین پوست رازی فقط خدایی کار میکنن از همه لحاظ کارشون درسته مخلص همشون هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
شما چقدر ساده اي
من پزشک بیمارستان رازی هستم. این خبر خوب رو میدم که نوبت دهی تلفنی شد(از 7 اسفند) مقاله شما هم ایراد داره چون پزشکا هر روز هستن ولی ممکنه بعضی روزای هفته درمانگاه نباشن و قسمتهای دیگه بیمارستان باشن. اینم بگم که سی درصد ویزیتهای ما متاسفانه عوارض درمانهای اشتباه و دخالتهای پزشکان عمومی یا آرا یشکاهاس.
عزيزان من، شما داريد از رقابت حرف ميزنيد؟!!! جالبه!! اونايي كه وارد اين شغل ميشن بخاطر درآمد و جايگاه اجتماعي(باصطلاح شأن و منزلت مادي) اين شغل هست. بنده عقده پزشكي هم ندارم و در رشته مورد علاقه خودم تحصيل كردم و موفق و راضي هستم. اما ميدونم كه اكثر پزشكان بي نهايت از اين شغل مقدس سوء استفاده مي كنن و ارزشي براي جان انسانها قائل نيستن مگر با دريافت پول راضي كننده. شما خود قضاوت كنيد.
این صفهای طولانی برای ویزیت تخض پوست و زیباییه
جالب بودن قضیه میدونید کجاست کشور ما برای این تعدا جمعیت نمیتونه نظام
پزشکی خوبی رو ارائه بده حالا مجلس تصویب کرده که باید تا چند سال آینده چمعیت ایران دو برابر بشه ....
فکر کنم اونموع مردم دیگه از 8 شب قبلش میرن صف ...
ای بابا خوبه همه هم میهنیم زیر سلطه ی کشوره دیگه نیستیمو اینجوری باهم تا میکنیم ...
بعضى از اين دکترا خيلى بى انصافا 2 سال پىش برا درد کمرم رفتم. پيش فوق تخصص بعد از اىنکه 200 هزار تومن پول وىزىت دادم. تو روى من نگاه مىکنه مىگه نمىدونم از چيه به خودشم زحمت نداد لا اقل ىک ام ار اى بنويسه.تازه کلى پايين بالا کرده بودم تا تونستم وقت بگيرم.اخه به اىن نون حلال چرا به داد مردم نميرسين حقوق کم و هزىنه درمان بسيار بالا
بعضى از اين دکترا خيلى بى انصافا
بنده تشکر میکنو از پزشکان با مرام
واقعا این درست نیست که مردم برای ویزیت شدن بیان و معطل بشن اخرشم نوبتشون نشه
به جامعه پزشکان احترام بگذاریم چون زحمت کشیدند.
متاسفانه قضاوتهای سطحی و غلط در جامعه ما موج میزند.
در این مملکت مردم عادت کردن برای هرچیزی خرج کنن بجز سلامتشون
لطفا بعد از این همه گفتگو به بنده بگید ما
ده سال از بول بیت المال درس خوند توانایش داشت سختی کشیده تا قبول بشه توام زحمت بده ب خودت قبول شو والااااا
؟؟؟؟؟
من امشب قرار از گیلان برم تهران بیمارستان رازی
خدابدادم برسه با این نظرتاتی که خوندم نمیدونم چکار کنم؟
خدا را شكر
بالاخره مردم ايران اجازه پيدا كردند اعتراض كنند
سلام .من واسه دوستم دنبال یه دکتر خوب میگردم کسی اینجا دکتر متخصص ریه میشناسه؟
متاسفم برای آدمای بدبخت که مجبورن برن توصف وایسن برای این دکترا
فوق تخصص نوزادان و اطفال
آقا جان هر کی دوست داریداین برنامه ی نوبت دهی با نگهبان بی تجربه که به خاطر یک اشتباخ مردم کل صف رو از اول شروع کرد و حق مردم خورده شد را عوص کنید
متشکرم
روزنامه نگار محترم که از ایجاد صف شبانه ناراحت و نگران هستن ، بهتر بود راه حلی رو بیان میکردید . تنها با نصب و راه اندازی تلفن گویای نوبت دهی مشکل صف شبانه برطرف میشود
روزنامه نگار محترم که از ایجاد صف شبانه ناراحت و نگران هستن ، بهتر بود راه حلی رو بیان میکردید . تنها با نصب و راه اندازی تلفن گویای نوبت دهی مشکل صف شبانه برطرف میشود
از دکترای ایران باید بازور و انبر حرف بکشی فقط تندتند دارو مینویسن
خخخ
خخخ
با سلام,
در خصوص پزشک متخصص خوب عرض شود که ؛ واقعا اگر پولی که میدهید نتیجه بدهد و یا بدانی اسالندارد پزشکی در درمان توسط جراح و یا بیمارستان رعایت شده بهنظر من خوبه
ممنون درد دل مردم رو گفتيد
با سلام
بعداز یک عمل سنگین ناباروری سیستم ایمنی بدنم ضعیف شد و زونا گرفتم. وحشتناک.بهترین دکترهارارفتم.فایده نداشت بیمارستان رازی پزشکان عالی دارد.با دلسوزی از استاد تا دانشجو مطالعه کردن و باکمترین دارو منو خوب کدن.کوچک همه انها هستم .
صف هم برا پول نیست برای خوب بودن ان مرکز هست.
ارادتمند
در اکثر کشورها در بیرون از بیمارستان پزشکان نمی توانند مطب دایر کنند
اتفاقا این دکتر ها مطب های خصوصی هم دارن
باسلام
ای کاش همه ی گرفتاری بیماران درهزینه خلاصه میشد
سلام. ویزیتش چقدره؟
با سلام
همه که مثل هم نیستن.
دکتر باب شریف رو من چندین سال هستش میشناسم، بسیار متخصص خوب و کاربلد هستن.
خدا
چیکار کنم قدم بلند نمیشه و در مدرسه همه مسخره میکنن خواهش میکنم کمک کنین ممنون میشم
سلام هموطن من بیست ساله که تو این وزارت‌خانه کار میکنم موهام داره سفید میشه حرفای همه متین .اما مشکل از پزشک و بیمار وپول زیادی گرفتن نیست
سلام یه روش درمانی جدید اومده
سلام امروز بیمارستان باز است ؟؟
هر چقدر تماس میگیریم یا اینترنتی اقدام می کنم به نتیجه نمیرسیم و میگه پزشک مورد نظر نیست و می پیچونه بعد حضوریم میریم میگن تلفنی واقعاً بیمار باید چکار کنه حتی یک راهنمایی درست هم نمیکنن اونجا یا یک اوپراتور جواب بده برای بخش پوست و گوش و حلق و بینی می خوام انقدر ویزیت دادم به دکتر آزاد که اصلا طبابت بلد نیست مردم شریف کسی اگه اطلاعاتی داره کمکم کنه ممنونم واقعاً جای تاسف یکی از بزرگترین مراکز اینجوری باشه با توجه به اینکه نرخ لیزر از خصوصی گرونتره.آیا همیشه باید اینجوری ویزیت شیم یا برای باره اول فقط؟
دوستان اگر خودتون تا حالا بیماری پوستی نگرفتید که ببینید چقدر عذاب آوره مخصوصا برای یه دختر که زیباییش اهمیت داره ، متوجه نمیشید که هر دکتری نمیتونه اون صورت رو درمان کنه . من خودم تا الان دوبار دکترمو عوض کردم . با چشمای خودم دیدم که دوستانی که رفتن بیمارستان تخصصی رازی پوستشون کاملا خوب شده . پس لطفا نظرای بیهودتونو انقدراینجا ننویسین چون نمیدونید . من خودمم غصه ام گرفته چجوری پنج صبح اونجا باش ولی در کار دکترای اونجا هیچ شکی ندارم
سلام.من اهل تهرانم.3ماه پیش به یه درمانگاه رفتم(برای سرفه های پی در پی و تنگی نفس).5تا اسپری و 10تا کپسول خریدم.حدود500تومن رو دستم گذاشت.الان بعد3ماه مصرف هنوز کوچکترین تغییر مثبتی ایجاد نشده.پدرم هم در اثر مشکل ریوی فوت کردن.خلاصه بگم هرکی تو ایران هست و مریضه علاج پیدا نمی کنه.هر بیماری تو ایران عاقبتش مرگه.
سعی کنید تغذیه سالمی را انتخاب کنید تا نیازمند پزشک نباشید
به نظرم مردم باید پزشک مردمی را شناسایی کنند
و با تمام توان ازش حمایت کنند
تا وقتی مریض شدیم
او نیز با تمام توان از ما حمایت کنند
ابتدای امر اینکه بیمارستانهای دولتی نوبت تلفنی و اینترنتی دارند و نیاز به مراجعه حضوری ندارد اینکه زنگ میزنید نوبت ندارد و یا میگه پزشک حضور ندارد یعنی وقت پر شده و نوبت تمام شده است با تمام تدابیری که اتخاذ شده باز به خاطر مراجعین زیاد دولتی این اتفاقات می افتد در تهران شایع تر هست چون از شهرستان و بدون نوبت قبلی می آیند و میخواهند اون روز حتما ویزیت شوند
همش پول پول ولی نداریم باید از درد مریض بمیرم راحت یشیم
درسته مشکل مالی هست برای مردم بیچاره ولی دیگه همه این رو میدونن بخاطر بیمه ها هست.
یه سری از پزشکها وقتی میری مطبشون مشکل رو بزرگ میکنن تا دست به جراحی بشن و پول هنگفت بگیرن باید حواستون باشه و وقتی جراحی و پیشنهاد دادن به چندین پزشک مراجعه کنید و نتیجه رو ببینید چی میشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر