بازدید 51085
۶

ایران خودرو:خودرو مشتری آماده تحویل است

کد خبر: ۳۸۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷ 19 February 2014
سرویس با بینندگان  مطالب زیر توسط تعدادی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست ها به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطبان محترم منتشر می گردد.


طرح مشکل :


اینجانب در تاریخ 92/9/10  از نمایندگی 1286 ایران خودرو یک عدد سمند ال ایکس سال بنزینی یورو دو  به ردیف قرارداد 7449949خریداری نمودم که موعد تحویل آن سی روزه یعنی 92/10/3 بود. و چون جزء سبد فروش هفتگی نمایندگی قراردادشت در اولویت فاکتور شدن بود.
اما تا کنون 92/11/26  و با گذشت 52 روز از موعد تحویل هیچ اقدامی برای تحویل سمند از جانب ایران خودرو صورت نگرفته است. که اینجانب در تماس با مرکزشکایت ایران خودرو طرح شکایت باکد پیگیری403789 تاکنون به هیچ نتیجه ای نرسیده ام . در تماس با مرکزشکایت عنوان میشود پاسخی که سازمان فروش به آنها ارائه داده در تاریخ 92/10/28 این است که این خودرو در اولویت صدور فاکتور بوده . که این مورد ازهمان ابتدا برای ما مشخص بوده ، یعنی عملا تماس با مرکز شکایت ایران خودرو هیچ تاثیری نداشته است.
بنده این موضوع را در سایت با سازمان حمایت از مصرف کنندگان هم مطرح کردم و کد رهگیری403789 دریافت نمودم. ولی هیچ تماسی از سوی این سازمان نیز گرفته نشده است. درتماس با ایران خودرو علیرغم میل باطنی خود از روی اجبار  و باتوجه به تاثیر تحریم ها عنوان کردم که تاخیر را تحمل میکنم ولی انتظاری هم که دارم این است که ایران خودرو مدت زمان تاخیر را بصورت دقیق اعلام کند . نه اینکه تاریخ مشخص اعلام نکند .


پاسخ:

ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم، بازگشت به نامه شماره 970/ت در تاریخ 92/11/26 در خصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به استحضار می رساند بر اساس پیگیری های صورت گرفته، ردیف قرارداد ایشان به شماره 7449949 بنام نمایندگی 1286 می باشد.این خودرو در تاریخ 92/11/27 با ردیف قرارداد ذکر شده وبه شماره بدنه EF652861 تخصیص شده وآماده تحویل است.اسناد خودرو مذکور در حال ویرایش است وطی چند روز آینده مشکل رفع خواهد شد.


با سپاس
مسئول امور رسانه ها
هاشم حکمه

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۶
بازم خوبه من یکی نموشته بودم تحویل فوری بود شش ماه بعد بهم تحویل دادند
سلام اینجانب یک ماه پیش در یکی از نمایندگی ها ثبت نام کردم ب سایت مراحل تحویل ایران خودرو روجوع کردم ولی متاسفانه هیچ گونه اطلاع رسانی در این سایت وجود ندارد و هر گونه سوال و جواب ب 2 سال پیش در سایت وجود دارد لطفا سایت را ب روز کنیند تا دسترسی ب اطلاعات اسانتر باشد با تشکر
سلام من نزدیکه یک ماهه ک برای خرید خودرو 206ثبت نام کردم،اما نمیدونم چ زمانی تحویلش میگیرم و پروندم در چ مرحله ای هست، لطفا راهنماییم کنید
زمان تحویل ماشین من کی هستش.۹۶.۷.۱۲ثبت نام کردم
زمان تحویل گرفتن خودرو
با عرض سلام ازتاریخ امدن قرادادمن یک ماه گذشته.کی میاید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها