بازدید 17154
۹

دو کارگر در کارخانه کیان‌تایر کشته شدند

این حادثه ساعت ۲۱ یکشنبه شب زمانی رخ داد که کارگران مشغول تخلیه سوخت از مخزن بودند./ کارگران مجبور به تخلیه تمامی سوخت داخل مخزن شدند که در لحظات اولیه این عملیات، با وقوع انفجار دو کارگر کشته و یک کارگر دیگر مصدوم شد.
کد خبر: ۳۷۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۱ 17 February 2014
شب گذشته بر اثر وقوع انفجار در مخزن سوخت کارخانه کیان تایر، دو کارگر شرکت توزیع کننده سوخت کشته شدند.

«حسن پورطالبیان» دبیر خانه کارگر اسلامشهر با اعلام این خبر به ایلنا گفت: این حادثه ساعت ۲۱ یکشنبه شب زمانی رخ داد که کارگران مشغول تخلیه سوخت از مخزن بودند.

«حسین عامری» رئیس نهاد کارگری کیان‌تایر نیز در تشریح جزئیات خبر گفت: در پی سرمای هوا و کمبود گاز به این کارخانه دستور داده شده بود که به جای گاز مایع از مازوت استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی کار کیان تایر افزود: بنا به درخواست کارخانه، قرار بود ۵۰۰ هزار لیتر سوخت مازوت توسط وزارت نفت در پنج نوبت به کیان تایر داده شود اما در آخرین نوبت به دلیل وجود مشکلاتی در ترکیب سوخت، کارگران مجبور به تخلیه تمامی سوخت داخل مخزن شدند که در لحظات اولیه این عملیات، با وقوع انفجار دو کارگر کشته و یک کارگر دیگر مصدوم شد.

این کارگر کارخانه کیان‌تایر، اسامی کارگران کشته شده شرکت توزیع کننده سوخت را «علی عباسی» و «رضا جوادزاده» ذکر کرد و از انتقال کارگر مصدوم «منصور جوادزاده» به بیمارستان شهدای یافت‌آباد خبر داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۹
خدا بیامرزتمشان، ان شاالله مسئولین از خانواده هایشان حمایت کنند.
متاسفانه ایمنی کار در ایران بسیار ضیعف است و از طرف دیگر خود کارگران نه تنها به آن بها نمی دهند بلکه آن را به سخره هم می گیرند.
انالله و انا الیه راجعون.
خدا بیامرزه لطفا حواستون به خانواده هاشون باشه!
خدا رحمت كند
یکماه به پایان سال مانده و متاسفانه دو خانواده بی سرپرست شدند...روحشان شاد خداوند به خانواده ی این عزیزان صبر عنایت فرماید و امیدواریم مسئولین محترم ایران تایر دلجویی لازم را از این خانواده های داغدار بنماید بدیهی است که علت این حادثه ی ناگوار را نیز به درستی اعلام نمایند.
برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی که در نظام طبیعت ضعیف پای مال است
واقعا ادم نمیدونه غصه خودشو بخوره یا دیگران رو . خداوند به خانواده هاشون صبر بده .
خدا روحشان را قرین رحمت خود قرار دهد و به خانواده هایشان صبر جمیل عطا بفرماید.
زحمتکشترین و مظلومترین افراد در ایران کارگران هستند روحشان شاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان