بازدید 3548

جیش‌العدل نه تنها اهل سنت بلکه مسلمان نیستند

کد خبر: ۳۷۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶ 16 February 2014
رئیس فراکسیون نمایندگان اهل تسنن با بیان اینکه گروهک تروریستی جیش‌العدل نه تنها اهل سنت بلکه مسلمان هم نیستند، گفت: ما نمایندگان اهل سنت از نیروهای مسلح می‌خواهیم گروهک تروریستی جیش‌العدل را حتی در خاک کشور همسایه پاکستان سرکوب و از بین ببرد چرا که اینها از آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تفرقه میان مسلمانان ماموریت دارند و سنی نیستند.

به گزارش فارس؛عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه و رئیس فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی با اشاره به ربایش 5 نفر از مرزبانان کشورمان توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل، گفت: من به عنوان رئیس فراکسیون نمایندگان اهل تسنن مجلس شورای اسلامی این آدم‌ربایی از سوی گروهک‌های تروریستی را تقبیح و محکوم می‌کنم و عنوان می‌کنم که این گونه گروه‌ها که با اقدامات خود به دنبال تفرقه میان شیعه و سنی هستند، مسلمان نیستند.

وی با بیان اینکه گروهک تروریستی جیش‌العدل نه تنها اهل سنت بلکه مسلمان هم نیستند، افزود: تشیع و تسنن با هم برادر هستند و اختلافی هم اگر باشد اختلاف میان اعضای یک خانواده است و هیچ وقت این اقدام دشمنان نمی‌تواند موجب بر هم زدن وحدت مسلمانان در ایران شود.
 
رئیس فراکسیون نمایندگان اهل تسنن مجلس اظهار داشت: ادبیات نیروهای مسلح ما ادبیات تدافعی است اینگونه گروه‌ها کاری نکنند که نیروهای مسلح ما را به واکنش وادارند چرا که در این صورت جغرافیای منطقه دچار تغییراتی خواهد شد.
 
فتاحی با بیان اینکه شیعی و سنی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مطالبه‌ای جز تامین امنیت ندارد، گفت: ما نمایندگان اهل سنت از نیروهای مسلح می‌خواهیم گروهک تروریستی جیش‌العدل را حتی در خاک کشور همسایه پاکستان سرکوب و از بین ببرد چرا که اینها از آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تفرقه میان مسلمانان ماموریت دارند و سنی نیستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان