بازدید 4695

زورگيري از عابران براي خريد هروئين

کد خبر: ۳۷۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰ 13 February 2014
سه مرد و زن كه با تشكيل باندي اقدام به زورگيري از عابران كرده و با پول‌هاي سرقتي هروئين مي خريدند در دام ماموران گرفتار شدند.

به گزارش آرمان، شامگاه 18 بهمن ماه امسال فردي در تماس با پليس 110 از يك مورد زورگيري خبر داد.

 با اعلام اين گزارش، بلافاصله ماموران انتظامي كلانتري 12 اراك به محل وقوع جرم اعزام شدند كه شاكي در اظهارات خود بيان داشت: در يكي از خيابان‌هاي شهر مبلغي وجه نقد از يك عابر بانك گرفته و بعد از اينكه وارد كوچه اي تاريك شدم ناگهان دو مرد و يك زن به من نزديك شده و با تهديد چاقو مبلغ 5 ميليون ريال از من سرقت كرده و متواري شدند.

 با توجه به حساسيت موضوع بلافاصله پرونده براي بررسي بيشتر به پليس آگاهي استان ارجاع و گروهي از كارآگاهان رسيدگي به پرونده را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ رضا احمدي رئيس پليس آگاهي استان مركزي دراين‌باره گفت: بعد از 48 ساعت كار تحقيقاتي و اقدامات فني، كارآگاهان توانستند سركرده اين باند را شناسايي و مخفيگاه وي را در يكي از محلات شهر اراك تحت مراقبت قرار دهند.

وي ادامه داد: با محرز شدن حضور متهم در مخفيگاهش و در هماهنگي صورت گرفته با دستگاه قضايي، وي در منزل يكي از دوستانش دستگير و براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي انتقال داده شد.

رئيس پليس آگاهي استان مركزي با اشاره به اعترافات سركرده باند زورگيري ادامه داد: فرد دستگير شده كه از سارقان سابقه‌دار بوده و در بانك اطلاعاتي پليس داراي سوابق متعدد سرقت و زورگيري است در اعترافات خود اذعان داشت با همدستي يك زن و مردي ديگر بعد از شناسايي سوژه مورد نظر، وي را در داخل كوچه اي كه تردد در آن بسيار كم بود مورد زورگيري قرار داده و اقدام به سرقت وجوه نقد وي كرده‌اند.

وي ادامه داد: با انجام تحقيقات و مشخص شدن محل اختفاي دو همدست ديگر اين فرد، در عملياتي جداگانه آنها نيز دستگير و در بازجويي‌هاي پليس به جرم خود اعتراف كردند و انگيزه سرقت را اعتياد به ماده مخدر هروئين عنوان كردند.

متهمان براي اينكه ماموران و طعمه‌ها به آنها مشكوك نشوند، زن سارق را همراه خود مي بردند.

رئيس پليس آگاهي استان مركزي در پايان با اشاره به ادامه تحقيقات تكميلي از اين باند زورگير از كليه همشهريان درخواست نمود در صورت رويت موارد مشكوك تلفن 110 را به عنوان آسان‌ترين پل ارتباطي مردم با پليس به خاطر بسپارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر