بازدید 17317
میلیون‌ها ایرانی به خیابان‌ها آمدند

فیلم: حماسه ملت ایران از ۲۲ بهمن ۵۷ تا ۲۲ بهمن ۹۲

شور امروز مردم، بسیار شبیه ‌شور مردم در سال ۱۳۵۷ بود؛ شوری که برای مقایسه‌اش، کافی است ‌گزیده‌ای از تصاویر این دو روز مبارک را کنار هم گذارد. «تابناک» نیز چنین کرد تا در عصر ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، یاد جوانان انقلابی باشیم که بنایی نو در ساختار سیاسی این کهن‌بوم ساختند.
کد خبر: ۳۷۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳ 11 February 2014
در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران در سراسر کشور به ویژه در پایتخت کشورمان با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، عهدی دوباره با آرمان‌های انقلاب، امام و رهبر معظم انقلاب بستند و بار دیگر به جهانیان نشان دادند مردمان این دیار همچنان با وحدتی کم‌نظیر در برابر بدخواهان این کشور صف کشیده‌اند.

پس از بیانیه‌هایی که گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی، انجمن‌های دانشجویی و طلاب، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در روزهای اخیر مبنی بر دعوت از مردم برای حضور گسترده‌تر از هر سال در راهپیمایی امسال داشتند، انبوه جمعیت مردم ولایتمدار ایران از صبح امروز، خیابان‌های اصلی شهرهای بزرگ را در‌نوردید و در پایتخت نیز خیابان‌های انقلاب و آزادی تا میدان آزادی و همه خیابان‌های منتهی به این دو خیابان اصلی، با جمعیت عظیمی روبه‌رو بود.

فیلم: حماسه ملت ایران از 22 بهمن 57 تا 22 بهمن 92

در طول مسیرهای راهپیمایی، ضمن سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «نه سازش، نه تسلیم، یار خامنه‌ای هستیم»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، پلاکاردهایی با مضمون «ما مشتاق گزینه‌های روی می‌زیم»، «ما همه مصطفاییم، دشمن ‌آمریکاییم» و... در دست داشتند.

همچنین راهپیمایان پلاکاردهایی در دست داشتند که ضمن درج تصاویر فرماندهان نیروهای مسلح از جمله سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران و امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش، نوشته شده بود: «آقای کری! ما برای نبرد بزرگ آماده‌ایم» و در واقع به تهدیدکنندگان ایران برای عقب نشینی از مواضع سیاسیشان هشدار داده بود که ملت ایران عزتمندانه پشت سرداران سپاه اسلام است.

شور امروز مردم، بسیار شبیه ‌شور مردم در سال ۱۳۵۷ بود؛ شوری که برای مقایسه‌اش، کافی است ‌گزیده‌ای از تصاویر این دو روز مبارک را کنار هم گذارد. «تابناک» نیز چنین کرد تا در عصر ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، یاد جوانان انقلابی باشیم که بنایی نو در ساختار سیاسی این کهن‌بوم ساختند. دیدن این ویدئو را از دست ندهید.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار