بازدید 11913

رونمایی از «اگر غلطی از آنها سر بزند»

صداقت آمریکایی، شمر زمانه‌ات را بشناس،‌ با یک گل بهار نمی‌شه، تهدید تولید ملی از جمله آثار حوزه تبلیغات محیطی خانه طراحان انقلاب اسلامی است که تاکنون در سطح شهر تهران به نمایش گذاشته شده است.
کد خبر: ۳۷۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹ 10 February 2014
خانه طراحان انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تازه ترین موشن گرافیگ خود با عنوان «اگر غلطی از آنها سر بزند» رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خانه طراحان انقلاب اسلامی در توضیحی که پیرامون تازه ترین اثر خود منتشر کرده، آورده است: از قدیم آورده اند که نجابت زیاد، کثیفی به بار می آورد. طی یک ساله گذشته و در پی تماس ها و پیام های مکرر آمریکا برای مذاکره با ایران، در عین بی اعتمادی تاریخی ایرانیان به این شیطان بزرگ، دولت جدید برای آخرین بار توبه گرگ را پذیرفت و قدم در مسیر مذاکره گذاشت.


در مقابل آمریکا به جای استفاده از فرصت مذاکره برای حل بحران هایی که در خاورمیانه گریبان‌گیر آنهاست، روی خوش را به خیال باطل، عقب نشینی تصور کرده و دهان به فحاشی گشود.

دلبستگی بیش از پیش سردمداران آمریکا به گزینه های روی میزشان، حاکی از ضعف آنان در تحلیل است که روی گشاده دولت ایران را عقب نشینی معنا کرده اند. غافل از آنکه ملت ایران به گوشند که مبادا «غلطی از آن ها سر بزند!».

اگر آمریکا امروز خواهان ماجراجویی جدید در خاور میانه است باید بداند ما هرگز در جنگ پیش قدم نبوده و نخواهیم بود، اما اگر غلطی از او  سر بزند پاسخ آن را در کمتر از چشم به هم زدنی خواهیم دید. پاسخی نه محدود به خاک آمریکا، بلکه در هر نقطه از جهان که منافعی دارد.

و اما مجموعه ای که مشاهد می کنید هدیه ای است برای دیواره‌های کاخ سفید. هدیه ای برای  جناب رییس جمهور، که هرگاه سرشان را از برف های روی میز در آوردند، نگاهی هم به آنها بیاندازند.

صداقت آمریکایی، شمر زمانه‌ات را بشناس،‌ با یک گل بهار نمی‌شه، تهدید تولید ملی از جمله آثار حوزه تبلیغات محیطی خانه طراحان انقلاب اسلامی است که تاکنون در سطح شهر تهران به نمایش گذاشته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها