بازدید 27708

مرگ پیرمرد 60 ساله در محل توزیع سبد کالا

کد خبر: ۳۷۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۴ 03 February 2014
یک مرد 60 ساله در نزدیکی صف توزیع سبد کالای یارانه ای و روبه روی یکی از فروشگاه های زنجیره ای شهر کرمانشاه جان باخت. علت این حادثه در پیامک هایی که به سرعت در میان مردم رد و بدل شد ازدحام جمعیت عنوان می شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در همین رابطه به خبرنگار مهر گفت: به هیچ عنوان اتفاقی که برای مرد 60 ساله در مقابل فروشگاه زنجیره ای محل توزیع سبد کالا به وجود آمده ارتباطی به ازدحام جمعیت یا چیزی شبیه به این نداشته است.

سردار کریم کشوری گفت: این مرد در فاصله معنا داری نسبت به صف توزیع کالا قرار داشته و بررسی های دقیق پلیس و پزشکان نشان می دهد که مرگ او به دلیل ایست قلبی بوده است.

وی از حضور مسئولین با فاصله کمی از وقوع این حادثه در محل خبر داد و گفت: در همان ابتدا مشخص بود که حاشیه دار شدن این حادثه فقط به دلیل نزدیکی به صف توزیع کالا بوده است و گرنه دلیل مرگ یک ایست قلبی با دلایل معمولی است.

کشوری در پایان به مردم توصیه کرد در چنین مواقعی برای حفط آرامش و طی شدن روال طبیعی یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده کمال همکاری را داشته باشند و در دامن زدن به شایعات سهیم نشوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹۸
انتشار یافته: ۱۱
خیلی ذوق کرده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
از فقر نه ذوق
بیچاره برای یه لقمه نون مرد
خوبه سرگرمی آخر سال هم جور شد
پیرمرد!!!!
از کی تاحالا 60 ساله ها پیرمرد شدن؟!؟
لطفا یه کم در استفاده از کلمات تامل بیشتری به خرج دهید.
صف طولاني فشار وبالا ميبري
وقتی بی تدبیری و بی برنامگی توی پخش سبد کالا باشه همین میشه دیگه.
از اين همه جمعيت كه واسه اين سبد كذايي تو صف وايسادن دق كرده
مرگ دست خداست ، این نظرات چیه شما می نویسید : (بیچاره برای یه لقمه نان مرد!)، ودیگری( خیلی ذوق کرده بود!) شما می دانید برای هرسخنی که می گویید باید درقیامت پاسخ گو باشید . برادران عزیزم ، مواظب نوشتن های خود باشید . خداوند رحمتش کند. ( متشکرم)
خوب سکته هر جایی ممکنه سراغ آدم بیاد دیگه.
اول بهش گفتن بهت ميديم ، بعد گفتند نميديم ! دوباره گفتن ميديم ، بعد گفتن نميديم ...... خلاصه بنده خدا اينقدر شاد و پشيمان شد تا قلبش گرفت !!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار