بازدید 4454
در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی؛

تازه‌ترین انتقادات مایلی‌کهن از کی‌روش

کد خبر: ۳۷۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷ 02 February 2014
سرمربی پیشین تیم فوتبال صبای قم با انتقاد از عدم حضور کارلوس کی‌روش در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال، این اقدام را نوعی بی احترامی دانست و گفت: در دو سال گذشته از این نوع بی احترامی‌ها از طرف کی‌روش زیاد صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مایلی کهن در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران که شنبه شب در هتل المپیک برگزار شد، درباره دلیل غیبت کارلوس کی‌روش در این مراسم با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: باید از خودشان (کی‌روش) سئوال کنید که چرا به این مراسم نیامده‌اند. در این یکی، دو سال بی احترامی زیادی از طرف ایشان صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: متاسفانه "مرغ همسایه همیشه غاز است". ایشان حتی به شما خبرنگاران هم بی احترامی کرده است. یکبار وسط نشست خبری از جلسه بیرون می‌رود و بار دیگر بعد از بازگشت از تعطیلات به نوع دیگری بی احترامی  می‌کند.

سرمربی پیشین تیم ملی همچنین درباره برگزاری این مراسم، تاکید کرد: زحمت زیادی برای این مراسم کشیده شده بود ولی همیشه در نوع برگزاری، مراسم‌ها آنچه که باید، نمی‌شود. در اینگونه مراسم همه خسته می‌شوند. همه صحبت می‌کنند. در حالی که باید چنین برنامه‌هایی یکساعت و مفید باشد.

مایلی کهن قبل از این صحبت‌هایش، تابلوی نقاشی شده مربوط به یوزپلنگ ایرانی و حضور ایران در جام جهانی برزیل را که به وی اهدا شده بود، به برادرزاده خود داد که در این مراسم کنار محمد مایلی کهن حضور داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل