بازدید 36371

ادعای جنجالی دختر وودی آلن درباره پدرش

کد خبر: ۳۷۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵ 02 February 2014
وودی آلن این روزها نامش در جشنواره‌ها با فیلم یاسمن آبی(جاسمین غمگین) زیاد شنیده می‌شود. کارگردان مشهور هالیوود حالا این روزها درگیر جنجالی شده که بار دیگر نظر رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. دختر خوانده وودی‌آلن پدرش را در نامه‌ای سرگشاده به آزار و اذیت جنسی او در سن ۷ سالگی متهم کرده است.

به گزارش مجله مهر، دیلان فارو، دختر خوانده وودی آلن در نامه‌‌ای که سایت روزنامه نیویورک تایمز آن را منتشر کرده برای اولین بار به صورت مستقیم پدرش را به آزار و اذیت جنسی او در سن ۷ سالگی متهم کرده است. دیلان فارو در نامه خود اعلام کرده که پدرش او را برای اولین بار در هنگام بازی با ترن اسباب‌بازی برادرش مورد آزار قرار داده و او همچنان کابوس آن لحظات را می‌بیند. دیلان فارو در این نامه گفته است هر وقت به صورت اتفاقی عکس این کارگردان هالیوود را روی پوسترها یا در تلویزیون می‌بیند مجبور است ساعت‌ها خودش را در اتاقی حبس کند تا شاید بتواند تلخی آن را روزها را فراموش کند.


ادعای جنجالی دختر وودی آلن درباره پدرش
دیلان فارو دختر میا فارو بازیگر زن هالیوود است که مدت‌ها بدون ازدواج کردن با وودی آلن زندگی می‌کرد. دیلان فارو می گوید پدرش به او می‌گفت که همه چیز بین او و دخترش یک راز است و اگر به کسی چیزی نگوید او را به پاریس می‌برد و دیلان می‌تواند در فیلم‌هایش بازی کند.
 
در زمان جدایی وودی آلن و میا فارو هم در دادگاه شکایت آزار و اذیت غیراخلاقی علیه کارگردان ۷۸ ساله هالیوود مطرح شد اما دادگاه او را تبرئه کرد. دیلان فارو با محکوم کردن ساختار هالیوود اعلام کرده که همه به خاطر شهرت وودی آلن چشم‌هایشان را به روی حقیقت بسته‌اند.
 ادعای جنجالی دختر وودی آلن درباره پدرش
وودی آلن این اتهام‌های غیراخلاقی را رد کرده‌ اما مدت کوتاهی بعد از جدایی او از میا فارو مشخص شد او با سون-یی پروین،دختر خوانده دیگرش ارتباط دارد. وودی آلن در سال ۱۹۹۷ با دختر خوانده خودش ازدواج کرد؛ مسئله‌ای که گفته می‌شود برای سرپوش گذاشتن بر آزار و اذیت جنسی او بوده است.
ادعای جنجالی دختر وودی آلن درباره پدرش
آلن در سال ۱۹۹۲ وارد رابطه با سون-یی پروین شد که دخترخوانده میا فارو است؛ درست همان سالی که جدایی این کارگردان از میا فارو اعلام شد. آلن و سون-یی پروین اکنون یک پسر دارند و دو دختر را هم به فرزندی پذیرفته‌اند.
 ادعای جنجالی دختر وودی آلن درباره پدرش
وودی آلن با دختر خوانده‌‌اش مدتی بعد از جنجال آزار و اذیت جنسی ازدواج کرد

وودی آلن ازدواج‌ها و روابط خارج از ازدواج زیادی داشته است. او در سال  ۱۹۵۴ و زمانی که نوزده سالش بود با هارلین روزن شانزده ساله ازدواج کرد. این دو در سال ۱۹۵۹ از یکدیگر جدا شدند. چندی بعد، روزن از آلن بابت تصویر نادرستی که از او در مصاحبه های تلویزیونی اش داده بود شکایت کرد. همسر دوم آلن، لوئیز لسر بود که در سال ۱۹۶۶ با یکدیگر ازدواج کرده، در سال ۱۹۶۹ از هم جدا شدند. در سال ۱۹۷۰ آلن رابطه با دایان کیتون را آغاز کرد. این رابطه هم بعد از یک سال به پایان رسید.
ادعای جنجالی دختر وودی آلن درباره پدرش
آلن در ۱۹۸۰ وارد رابطه با میا فارو شد. این دو هرگز ازدواج نکردند اما یک فرزند داشتند و دو کودک دیگر را هم به فرزندی پذیرفتند. گفته می‌شود علت اصلی جدایی آنها فاش شدن فساد اخلاقی وودی آلن و آزار دختر خوانده‌هایشان از سوی او بوده است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۸
انتشار یافته: ۱۶
این شخص جنون شهوت دارد . هر خبری هم
ارزش دیدن و شنیدن نداره .
باورش مشکله
حالم ازش بهم خورد ادم اینقدر حیوان صفت باشه
روانی بودن از قیافه ی تهوع اورش معلومه....... حالم بهم خورد.
وودی آلن اصلا هالیوودی نیست. فیلمسازی خارج از سیستم و مستقل است که پیرو مکتب نیویورک است. وودی آلن فاسدالاخلاق باشد یا نه، دخترک کره ای دختر خوانده خودش نبوده، چون ازدواج با فرزندخوانده در آمریکا جرم به حساب می آید. ضمنا اتهامات مطرح شده هم اثبات نشده. زرد نباشید.
عجب آدمه کثیفیه ما نمی دونستیم؟؟
بعد به اینا میگن اسطوره های فرهنگ آمریکا؟
اگه تو ایران یکی این کارو میکرد آمریکائیها گوش افلاک رو بخاطر نقض "حقوق بشر" کر می کردند. چند تا مثل این آدم تو اون کشور هستند خدا میدونه! شما بگید باید با آمریکا چه کرد؟؟
اینا دیگه چه جانورانی هستن؟؟؟؟؟
وودی آلن یه نویسنده و کارگردان بزرگ هست. ایشون یه فیلم ساز مستقل هستن و خارج از سیستم هالیوودی. توی آمریکا اصلا با این قضایا شوخی ندارن حالا طرف هر چقدر هم که آدم بزرگی باشه ! باید صبر کرد و دید این اتهام جدید در دادگاه اثبات میشه یا نه.
من با فیلمهای وودی آلن خاطره دارم. اینکه در زندگی شخصی اش چه کار کرده به خودش مربوط است نه به من.
غول رسانه ای هالیوود به راحتی هر هنرمندی را به اوج و بعد به زمین گرم می زند.حالا نوبت فیلسوف سینما شده.
اخه هنوز نه گناهش ثابت شده نه بي گناهيش، چرا اينقدر زود قضاوت ميكنين؟!!!
من نظری ندارم .
اون وقنت ما فکر و دهن خودمون و بچه هامون رو میدیم به فیلمهای این افراد فاسد.توقع هم داریم منحرف نشیم
واقعا متاسفم برای کسانی که به این شخص توهین میکنند مشخصه که اصلا نمی دونند وودی الن کی هست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل