بازدید 60321
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس انتقام گرفت و به کورس قهرمانی بازگشت

در کم گل‌ترین هفته لیگ برتر فوتبال ایران همه برای پرسپولیس تهران بازی کردند تا در هفته تساوی های پیاپی پرسپولیس با برتری دو بر صفر برابر سپاهان توانست به کورس قهرمانی بازگردد.
کد خبر: ۳۷۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰ 31 January 2014
پخش زنده فوتبال لیگ برتر؛ پرسپولیس تهران و سئاهان اصفهانعلی دایی می‌گوید که دیدار با سپاهان آخرین شانس این تیم است. آنها در یک ماه همه چیز را از دست دادند و حالا در رده پنجم جدول قرار دارند و اگر در بازی انتقامی امروز برابر تیم چهارم جدول به برتری برسند می‌توانند همچنان به هفته‌های اندک باقی مانده امیدوار باشند. اما دایی در این دیدار به جز این انگیزه‌های فراوان دیگری هم برای برتر برابر سپاهان دارد. انگیزه‌هایی که ریشه در بازی رفت دو تیم در اصفهان دارد.

به گزارش تابناک، سپاهان که همین هفته قبل جای پرسپولیس را در جمع 4 تیم بالای جدول گرفته به اندازه تیم دایی برای امتیازات بازی روز جمعه نقشه کشیده است و قطعاً کوتاه نخواهد آمد. 133 روز پس از بازی سپاهان - پرسپولیس در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان که سرخپوشان 2 بر صفر باخته و دایی، محسن قهرمانی (داور بازی) را متهم به غَش کردن به سمت سپاهان کرد و فوتبال ایران را به هم ریخت 2 تیم بازهم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند، این بار در شرایط و فضایی متفاوت و با نهایت انگیزه برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول و شاید قهرمانی. شرایط جدول و دیدارهای گذشته نشان می‌دهد اوضاع سپاهان روبه راهتر از پرسپولیس و شانس پیروزی این تیم روی کاغذ بیشتر است. این تیم محروم ندارد و در اوج آمادگی مقابل پرسپولیسی قرار می‌گیرد که پیام صادقیان و محمد نوری را ندارد، مثل کفشگری مصدوم که هفته‌ها است در ترکیب سرخپوشان جایی نداشته.




ترکیب پرسپولیس:

نيلسون، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، حسين ماهيني، ميثم حسيني، رضا حقيقي، محسن مسلمان، محمدرضا خلعتبري، حميد علي عسگر، قاسم دهنوي و محمد عباس‌زاده 

سرمربی: علی دایی

ترکیب سپاهان:

رحمان احمدي، علي حمودي، شجاع خليل‌زاده، هادي عقيلي، احسان حاج‌صفي، اميد ابراهيمي، بولکو، حسين پاپي، علي کريمي، مهدي شريفي، سرجيو وان‌ديگ.

سرمربی: زلاتکو کرانچار

گزارش بازی:

۱۰:۰۰  ضربه محسن مسلمان با برخورد به مدافعان سپاهان راهی کرنر می‌شود.

۱۱:۰۰  محمد عباس‌زاده بازیکن جوان پرسپولیس با یک ضربه سر نخستین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. وی در بازی با فولاد در جام حذفی هم تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند و در این بازی دویمن گل متوالی خود برای پرسپولیس را به ثمر رساند.

۱۴:۰۰  ضربه دیدنی حاج صفی را تیلسون به زیبایی از آن خود کرد.

۱۸:۰۰ حمیدرضا علی عسگری روی اشتباه مسلم خط دفاعی سپاهان گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه رحمان احمدی کرد.

۳۰:۰۰  ضربه علی کریمی مهاجم تیم سپاهان از کنار دروازه نیلسون به بیرون رفت.

۳۶:۰۰  مهدی شریفی مهاجم تیم سپاهان به دلیل تکل رو پای محسن بنگر با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج می‌شود.

۳۴:۰۰  بعد از یک پاسکاری خوب در محوطه جریمه توپ مقابل پای عباس‌زاده قرار گرفت و مهاجم سرخپوشان نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

پایان نیمه نخست با برتر دو بر صفر پرسپولیس

۴۶:۰۰ در ابتدای نیمه دوم کرانچار برای تقویت تیمش، محرم نویدکیا و محمد غلامی را بجای وندیک و علی کریمی راهی میدان کرد تا نویدکیا بعد از مدت‌ها با بازوبند کاپیتانی تیمش به زمین برود. 

۵۹:۰۰  حسین ماهینی در متن یک حمله قرار گرفت و بعد از تبادل توپ با خلعتبری در مصاف تک به تک با رحمان احمدی مغلوب شد و دروازه‌بان سپاهان توپ را مهار کرد. 

۶۰:۰۰  رحمان احمدی یک موقعیت تک به تک را از خلعتبری گرفت.

۷۵:۰۰   درگیری میان خلعتبری و خلیل زاده به تنشی تمام عیار میان بازیکنان دو تیم تبدیل شد که نتیجه آن  کارت زرد برای محمدرضا خلعتبری و میثم حسینی از پرسپولیس و شجاع خلیل زاده از سپاهان بود. 

۷۹:۰۰  محسن مسلمان در موقعیت ضد حمله تلاش کرد از راه دور دروازه احمدی که چند گام جلو آمده بود را باز کند که ضربه او از کنار دروازه بیرون رفت.

پایان بازی با برتری دو بر صفر پرسپولیس برابر سپاهان

حاشیه‌های بازی:
  • هواداران تيم فوتبال سپاهان به شدت عليه علي پروين سرپرست جديد پرسپوليس شعارهايي دادند.
  • کُري هواداران سپاهان براي سرخابي‌ها با شعار «حالا حالاها قهرمانيم» در نوع خود بسيار جالب بود.
  • هواداران سپاهان پلاکاردي را با خود به ورزشگاه آورده‌اند که روي آن نوشته شده «غصه نخوريد باز هم جام را به اصفهان مي‌بريم».
  • ماموران نيروي انتظامي در بيرون ورزشگاه تدابيري را انديشيده‌اند که هواداران سپاهان و پرسپوليس با يکديگر برخوردي نداشته باشند.
  • کارلوس کی‌روش که صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی زلاتکو کرانچار را مورد حمله قرار داده بود در ورزشگاه آزادی حاضر است.

نتایج بازی‌های امروز
پرسپولیس انتقام گرفت و به کورس قهرمانی بازگشت

برای دیدن جدول کافی بازی ها اینجا کلیک کنید.

اظهار نظرها:

علی دایی، پرسپولیس تهران:

به بازیکنان و هواداران پرسپولیس که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند تبریک و خسته نباشید صمیمانه می‌گویم. امروز یکی از بازیهایی بود که پرسپولیس در زمین بسیار خوب کار کرد. ما در نیمه اول بازی را به خوبی آغاز کردیم و 2 گل به ثمر رساندیم. بازی زیبایی بود و در آن نیمه اجازه ندادیم که سپاهان صاحب موقعیت شود. بعد از اخراج و 10 نفره شدن حریف هم حفظ توپ انجام دادیم. در نیمه دوم دوست داشتم تیم ما رو به جلو بازی کند که همین اتفاق رخ داد و ما به دنبال حفظ نتیجه بودیم.

می‌توانستیم بازی را با اختلاف 5 گل به سود خود خاتمه دهیم اما بازیکنان ما به همان برد 2 بر صفر راضی شدند. ضمن آنکه یک گل سالم ما هم به اشتباه آفساید اعلام شد. بازیکنان ما بسیار خوب کار کردند، آن هم در حالی که در 2،3 ماه اخیر  فشار زیادی روی تیم ما بوده و بازیکنان ما همه جوره فشارهای مختلف را تحمل کردند. در چند بازی اخیر نتایج بدی هم گرفتیم و شاید هم باور نکنید که در یک ماه گذشته تا چه اندازه تحت فشار بوده‌ایم. امیدوارم هیئت مدیره و مدیریت پرسپولیس ما را حمایت کنند.



زلاتکو کرانچار، سپاهان اصفهان:

بازی خوبی را از جانب 2 تیم شاهد بودیم. هر 2 تیم با احتیاط به میدان آمدند و به دنبال اولویت نخست بودند که این اولویت، نخست نصیب پرسپولیس شد و آنها گل اول را بر اثر اشتباه ما به ثمر رساندند. بعد از آن تغییر خاصی در بازی ایجاد نشد و زمانی که مسابقه به صورت مساوی تعقیب می‌شد گل دوم پرسپولیس رقم خورد. بعد از آن سعی کردیم بازی را تحت کنترل بگیریم اما در دقیقه 35 نیز که آن کارت قرمز به شکلی تلخ و به گونه‌ای که همه دیدند در حالی که هیچ تماسی بین شریفی و بنگر ایجاد نشده بود رقم خورد. این کارت قرمز ما را در وضعیت بدتری قرار داد. در نیمه دوم با آمدن نویدکیا و غلامی تلاش کردیم انرژی تیم خود را بیشتر کنیم و در این کار موفق هم بودیم. به دنبال آن بودیم که یک گل بزنیم و حتی به گل تساوی برسیم. ضمن آنکه پرسپولیس هم تلاش کرد تا به گل سوم برسد. هر 2 طرف بازی خوبی انجام دادند و شاید پرسپولیس موقعیت‌های بیشتری داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۶۹
ما از اين ور ورزشگاه ميگيم پرسپوليس.
شما از اون ور بگين سرور استقلاله
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
هر چند سرور استقلال بودن براتون ی رویاست که فکرشم باعث می شه دونه بزنید ولی دیروز خوب بودین و خوب بردین. مبارکتون باشه..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
فعلا به جدول نگاه کنید ببینید کی صدره
پرسپولیس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
ما سپاهانیم در مقابل پرسپولیس مثل عربستان در مقابل آلمانیم
سلام
ضمن تشکر لطفا در قسمت گزارش بازی دقایق مربوط به گل ها را با رنگ دیگری و بصورت متمایز بنویسید.
این چه جدولیه تابناک سر به هوا!؟
فکر کنم با اون صدایی که دقیقه 46 شنیذیم مشخص شد که عادل خان استقلالی هستن.کری جالبی که همکارش براش خوند.
سپاهان سوراخ سوراخ شد.ما سپاهانیم حالا حالا قهرمانیم!!! هه هه هه
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
خداروشکر که زبونت باز شد!
قرمز رنگ شيطان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
دوباره كه جو گرفتتون- كارت قرمز الكي براي از خجالت بازي رفت در بيايند دادندبه سپاهان - ضرب المثل ننه ننه شب درازه را 30 ميليون هوادار پر پليس مروركنند بد نيس خواب جام راببنيد پول بيت المال حرامتان
نتايج اينچنيني در هفته هاي اخير ثابت مي كنه كه اين تاكتيك و برنامه ي تيم ها نيست كه نتايج ليگ ما را تعيين مي كنه و فقط داشتن انگيزه،موقعيتهاي غيرتاكتيكي و البته شانس بيشترين تاثير را دارن.كافيه به گلهاي به ثمررسيده و زمان به ثمر رسيدن دقت كنيم.
تابناک عزیز آیا کسی توایران هست که بتونه با این وضعیت اینتر نت این بازی را تماشا کنه ؟
همش میگه سرور پیدا نمیشه مشکل از کجاست لطفا درست کنید. مرسی
فکر کنم نارحت شدید
نیمه دوم خبری نداره!!
به این میگن برد جوانمردانه نه باکمک داور وهزار اماواگر...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
فغاني با اخراج بازيكن سپاهان به سمت دايي غش كرد دايي با جنگ رئاني كه راه انداخت و راي كميته انضباطي و حمايت هاي عليپور بالاخره داوران را مرعوب كرد بايد ديد تا آخر فصل چه پيش خواهد آمد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
بازیکن سپاهان اخراج شد درست بود پس؟ مرسی از راهنماییتون
یعنی شانس آورد سپاهان باید 10 تا می خورد. خیلی حال داد.
لطفا جدول لیگ را درست کنید. تعداد بازیهای پرسپولیس اشتباهه
444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666
اینه پرسپولیس زلللللللللللللللللللللللللللللللللزلههههههههههههههه
انتقام؟
خیلی جالبه ظاهرا در این دیدار داور به سمت تیم دایی غش کرد.
این حرکت شریفی اخراج داشت؟
آقای سید جلال حسینی دقیقه نود خطا کرد کارت زرد نداشت؟
پرسپولیس خواب قهرمانیو هم نمی تونه ببینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
یه نگاه به بازیهای باقی موندتون بندازید فک کنم افسردگی بگیرید استقلالی جون
جای رحمان احمدی اگه یکی دیگه بودا الان چه بسا سپاهانم به باشگاه 6 تاییا پیوسته بود. دروازه بانی تیم ملی حلالش باشه.فقط پرسپولیس:)
ما سپـــــــــاهانیم همیشه در مقابل پــــرسپــــــــــولیس بازنده ی میدانیم
mobarak
میگم الان خدایی نکرده حس نمیکنید فغانی کمی غش کرد سمت پرسپولیس ؟؟؟آقای دایی الان هم میاد فریاد بزنه بگه چرا داوری ها به نفع پرسمولیسه؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
میشه دقیقا"بگی منظورت کدوم قسمتش بود؟اگه منظورت افسایداعلام کردن گل سالم پرسپولیسه حق با شماس اقای باوجدان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
اگه داوری به نفع پرسپولیس بود چرا گل صحیحش آفساید گرفته شد؟
توفان زرد، نسیم شد.چهار سنبه سوری نزدیک است.زردی من از تو،سرخی تو از من
پرسپولیس زلزله محبوب هرچی دله آخرش قهرمان میشه این زلزله 10ریشتری
حق پرسپولیس بردن سپاهان بود ومیتوانست ده برصفربرنده شود پرسپولیس
خدا را شکر که دیگران مثل شما بچه تهرونیا نیستن که با یک باخت زمین و زمان را متهم کنن. اگر نه با اینجور اخراج بازیکن، داور را به غش کردن و هزار چیز دیگه متهم میکردن و باعث کنار کشیدن بقیه داورها از لیگ میشدند.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
سپاهان و کرانچار یه درس بزرگ به دایی و پرسپولیس دادند که باید به رای داور احترام گذاشت.
ناشناس
| United States |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
بميرم كه حسرت يه بار آسيايي شدن به دلتون مونده....
قرمزته
امسال داغ قهرمانی رو به دل همه مدعیان میذاریم
پاسخ ها
قرمز رنگ شيطان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
شتر در خواب بيند پنبه دان....
البته نباید نقش پر رنگ داوری و فدراسیون را در این پیروزی ندیده گرفت
پرسپولیس سرور و سالار استقلوله
سپاهان له شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
بكمك داور
خداقوت پرسپولیس.
این تیم بوی پرسپولیس میداد
سلام به اقای دایی خسته نباشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
یه خسته نباشد هم به داور بازی بگید
تا کورشود هرآنکه نتواند دید
کارت قرمز امروز نشان داد که اول بسیار نا حق بود و دوم نشان داد که گزارشگران فوتبال چقدر نسبت به تیم های تهرانی یک جانبه تمایل دارتد
این دفعه که داور به نفع پرسپولیس غش کرد صدای دایی و دارو دسته مافیای فوتبال درنیامد.
داور توبغل دايي غش كرد .خيلي تابلو بود
به کمک داور و گلهای شانسی
پرسپولیس شانسی برد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
ما به اين نحوه گل زني ميگيم مرده خوري
اگر آن اتفاق در بازی رفت نمی افتاد و داور به نفع سپاهان نمی گرفت پرسپولیس 3 امتیاز بالاتر بود و جایگاه اصلیش را داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
یعنی اون بازی رو برد حساب کردی ! چطوری؟
از تمامی بازیکنان و دایی عزیز تشکر میکنم. راستی علت خالی بودن جایگاه تماشاگران پرسپولیس تغییرات مدیریتی بود؟
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
خیر دوست عزیز علت خالی بودن جایگاه تماشاگران هوای سرد و قیمت بالای بلیط استادیوم است!
داور اشتباهي بجاي پيراهن قرمز ، سياه پوشيده بود.
خدا وکیلی اجازه بدین پرسپولیس بدون حاشیه قهرمان بشه.عادل خان!!!!!!!!!!!!!!!!
دم داور گرم
یه کاری کرد بازی رفت هم جبران شد
سپاهانی ها یادتون باشه: پرسپولیس قبل از اخراج بازیکن سپاهان هر دو گلش را زده بود اما در بازی رفت، سپاهان هر دو گلش را بعد از اخراج بازیکن پرسپولیس زد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
اين دو گل را هم خود سپاهاني شرايطشو فراهم كردند شما عرضه يك تيم 10 نفره را نداشتيد
مگر فوتبال جنگ با دشمناست که مفرمایید انتقام گرفت!!؟؟ بخاطر این مسخره بازیهاست که من از فوتبال و فوتبالست و طرفداران بی خرد آنان بیزارم و هرگز فوتبال نگاه نمیکنم.
قرمز،آبی،سپاهان، همتون بریدکنار.کوکا نه قرمز (پرسپولیس)نه آبی0استقلال)،نه سپاهان ،امسال نوبت خوزستانه. قهرمانی مال خودمونه فولااااااااااااد.
اگه داوری به نفع پرسپولیس بود چرا گل صحیحش آفساید گرفته شد؟
اگه داوری به نفع پرسپولیس بود چرا گل صحیحش آفساید گرفته شد؟
آقای دایی
نمیخواهی بگوای داور از کدوم طرف قش کرده؟
پرسپوليس قهرمان
پرسپولیس قهرمان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل