بازدید 29902
سردار حتی یک جام هم نگرفت!

رویانیان پرسپولیس را بحران‌زده تحویل گرفت و بحران‌زده تحویل داد

سرانجام محمد رویانیان از باشگاه پرسپولیس رفت تا اوضاع باشگاه پس از رفتن او با زمان آمدنش تفاوت چندانی نداشته باشد و از تیم بحران‌زده حمید استیلی به پرسپولیس حالا برسیم که کم‌کم از کورس قهرمانی در حال عقب افتادن است.
کد خبر: ۳۷۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۹ 22 January 2014
رویانیان پرسپولیس را بحران‌زده تحویل گرفت و بحران‌زده تحویل دادصبح امروز سریال استعفاهای محمد رویانیان به سرانجام رسید و هیأت مدیره پرسپولیس با رفتن سردار موافقت کرد تا یکی از منتقدانش، سرپرستی پرسپولیس را در فاصله شش هفته مانده به پایان لیگ بر عهده بگیرد ‌و شاید پرسپولیس را از بن‌بستی که سردار می‌گفت نجات دهد؛ هرچند هواداران این تیم چندان خوش‌بین نیستند.

به گزارش «تابناک»، شهریور ۱۳۹۰ بود که محمود احمدی‌نژاد، یکی از مدیران مورد اعتماد خود را به پرسپولیس فرستاد تا سردار رویانیان علاوه بر ریاست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مدیریت، یکی از مهم‌ترین و پرطرفدار‌ترین باشگاه‌های کشور را بگیرد؛ موقعیتی که در آن زمان و یک و سال نیم مانده به انتخابات ریاست جمهوری می‌توانست هر مدیری را حتی به صندلی ریاست جمهوری برساند. سهمیه‌های بنزین و پرسپولیس هر دو آنقدر طرفدار داشت که می‌توانست سوار خود را به خرداد ۹۲ برساند.

‌اما دیری نگذشت که رویانیان عطای ستاد را به لقایش بخشید و با نزدیک شدن دولت احمدی‌نژاد به خط پایان، تلاش کرد پایگاهش را در پرسپولیس محکم کند تا بتوان در پوشش ‌یک غیر فوتبالی،‌ جایگاه با ثباتی در مدیریت فوتبال ایران پیدا کند؛ اما همه چیز بر وفق مراد وی نگشت و‌ سرانجام سردار از قطاری که بدون بلیت سوار آن شده بود، پیاده شد تا پرسپولیسی را که بحران‌زده تحویل گرفته بود، بحران‌زده تحویل دهد.

محمد رویانیان تا همین روزهای آخر‌ هم از برنامه‌های بلند مدتش برای آینده پرسپولیس خبر می‌داد و با اینکه در ‌دو سال نیم حضورش در پرسپولیس، وعده‌های فراوانی برای درآمدزایی این باشگاه داده بود، هیچ کدام از پروژه‌های مالی که از آن دم می‌زد، به نتیجه نرسید و سرانجام مجبور شد، پس از چندین و چند استعفای نمایشی، صبح امروز پس از دو سال و نیم حضور و بدون دریافت حتی یک جام از پرسپولیس برود.

رویانیان پرسپولیس را بحران‌زده تحویل گرفت و بحران‌زده تحویل داد

او که با ورودش به فوتبال با ماجرای اهدای پورشه به جای مبلغ قرارداد، قصد ساخت پرسپولیس کهکشانی را داشت، با جابجایی سقف قرارداد‌ها در دو سال گذشته، یکی از عوامل و ارکان بالا رفتن مبلغ قراردا‌ها در فوتبال ایران بود.

رویانیان اما پس از خوردن کفگیر دولت به ته دیگ، شروع به گفتن ‌برنامه‌های پر زرق و برق برای درآمدزایی پرسپولیس کرد، ولی هیچ ‌گاه این برنامه‌ها را جدی پیگپری نکرد و به جایش دعوت از میلان و رئال مادرید و جشن‌های این باشگاه را با سروصدای فراوان برگزار کرد تا پروژه‌هایی مانند نوشا‌به‌های انرژی‌زا، رستوران‌های زنجیره‌ای، دانشگاه پرسپولیس، آکادمی و مدارس فوتبال و هواپیمایی پرسپولیس، همه و همه ابتر ‌بمانند و پرسپولیس هیچ گاه به درآمدزایی نرسد و بی‌پولی این تیم ـ که بازیکنانش را در آستانه دربی به اعتصاب کشانده بود ـ درب خروجی را جلوی سردار باز کند.

اما از هیاهوهای رویانیان که بگذریم، او در ‌دو سال و نیم ماندنش در پرسپولیس هم نتوانست دستاورد مهمی برای باشگاه داشته باشد و شاید صدرنشینی پس از یکصد و ده هفته، تنها نکته مثبت در کارنامه او البته پس از برگزاری دیدار دوستانه با پیشکسوتان میلان باشد. یکی از دلایل نتیجه نگرفتن پرسپولیس در زمان رویانیان بی‌ثباتی تیم او بود. محمد رویانیان در دو سال و نیمی که با پرسپولیس همکاری کرد، پنج سرمربی را در رأس هدایت تیمش دید؛ حمید استیلی، مصطفی دنیزلی، مانوئل ژوزه، یحیی گل محمدی و علی دایی با معدل هر مربی یک نیم فصل در زمان حضور رویانیان، هدایت فنی این تیم را بر عهده گرفتند و البته هیچ کدام هم نتوانستند جامی ‌برای باشگاه به ارمغان بیاورند.

رویانیان پرسپولیس را بحران‌زده تحویل گرفت و بحران‌زده تحویل داد

حالا پرسپولیس از چهار دیدار گذشته خود، ‌دو امتیاز به دست آورده و در شش هفته مانده به پایان فصل، حداقل پنج و حداکثر هفت امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و این را هم اضافه کنید که شکرآب بودن رابطه دایی و پروین می‌تواند بر عملکرد این تیم در ادامه فصل تأثیر بگذارد و به این ترتیب این تیم برای قهرمانی به یک معجزه نیاز دارد، وگرنه علی دایی از هم‌ اکنون باید جام را از دست رفته ببیند.

شرایط امروز پرسپولیس درست مانند هنگامی است که رویانیان به این تیم آمده بود؛ حمید استیلی در یازدهمین دوره لیگ بر‌تر ضعیف‌ترین آغاز همه دوران پرسپولیس را رقم زده بود. سردار پرسپولیس را بحران‌زده تحویل گرفت و بحران‌زده تحویل داد و ‌البته به ادعای محمود خردبین، علاوه بر این، بحران ۴۰ میلیارد تومان هم بدهی باقی گذاشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۵
انتشار یافته: ۶۴
یعنی دیگر باز نمی گردد . فکر نکنم
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ای بابا اینجوری نگو جام ولایت رو که گرفته سردار!!!

هاهاهاهاهاها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
کاش همه چی مثل فوتبال بود و وقتی مدیران نتیجه نمیگرفتند برای حفظ وجهه خودشون هم شده استعفا میدادند. پشتوانه مالی سردار رو گرفتند مشخص شد مدیران مدعی ما بدون اتصال به منابع مالی کاری بلد نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
همینه دیگه وقتی عملکرد یک مدیر با تعداد جامهایی که گرفته ارزیابی میشه مدیر بایدم به فکر خرج گولهای کلان برای دسترسی به نتایج سریع هر چند گذرا باشه. این بنده خدا خوب و بدش باهم گفته بشه. خیلی کارای پایه ای کرد که اولین بار بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
تابناک حالا تو چته که این قلم تند و تیزو دست گرفتی ؟
مدیر را نمی دونم ، ولی سخنگوی توانایی بود .
به نظرم پرسپولیس را داورها پایین می آورند و استقلال را داورها بالا می برند
پاسخ ها
سوران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
نه عزیز ، داورها هر دو را ( پرسپولیس و استقلال ) بالا میبرند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
من پرسپولیسی هستم ولی آخر و عاقبت گرفتن بازیکن پولکی و بی تعصب میشه اعتصاب قبل از دربی. بازهم معرفت مربی و بازیکنان استقلال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
از منفیات معلومه چقدر حرفت درسته
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
شما نظرتو برای خودت نگه دار چون یکم به فلم بازی های پرسپولیش نگاه کنی تازه میفهمی که پرسپولیس از داوری بیشتر سود کرده اشتباه پرسپولیس اینکه مدیران لایق نداره فقط حرف زدنو کری خوندن بلدن همین رویانیان دو سال و چند ماه همش کری خوند و دیدش که نمیتونه بدون هیچ جامی فقط جام ولایت که هیچ ارزشی نداره رفت با ان همه بدهی پرسپولیس و به بحران برد در ضمن همه چیزو نمیشه گردن رویانیان انداخت علی دایی هم تو این باخت های اخیر مقصره یکم به مربی گری می پرداخت و به کارای حاشیه ای نمیرفت پرسپولیس الان تو اینجای جدول نبود
سردار محمد بحرانیان!
خیلی زحمت کشید ولی دلیل عدم موفقیتش مشاوران نا آگاه و سرپرست ناکارامدش بود.شیرینی از مشکلات پرسپولیس بود.سردار دستت درد نکنه ولی اگه کمتر حرف میزدی موفق تر می بودی.حیف از تیمی که این همه هوادار داره.صاحب هم ماشالله زیاد داره.ولی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
چه زحمتی کشید؟ فقط حرف زد.
مدیر پوپولیستی
باب این چه حرفیه میزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا بیخودی میگید سردار جام نگرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس این جام بیتهایت مهم و با اعتبار ولایت که سردار بالای سرش برد چی بود؟؟؟؟چرا اینقدر نمک نشناسید؟؟؟؟؟؟
فقط اومد چند تا کار عوام پسند انجام داد تا محبوب بشه و به پستهای بالاتر برسه.تیرش به سنگ خورد.کلی بدهی آورد،به بازیکنا پول نداد،با انتخاب شیرینی به عنوان سرپرست آبرومونو برد.امیدوارم دکتر دادکان بیاد.
از اولش هم به درد این پست نمیخورد کاش ما ایرانی ها به جایی برسیم که اگر کاری را بلد نیستیم وارد گود نشویم و آنرا به اهلش بسپاریم
میراث محمود...
پاسخ ها
فاتح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
" مزه نریز " عزیز
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ادب داشته باش.
به همه چیز سیاسی نگاه نکن
کمی بی معرفتی در حق سردار کردید. به نظر میرسه نسبت به مدیر عاملان چند سال اخیر پرسپولیس بهنر کار کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
چه کاری کرد؟ بدترین مدیر عامل تاریخ پرسپولیس بود.نه تنها جامی نیاورد کلی هم بدهی بالا آورد.رو چه حساب میگی بهتر کار کرد؟
آقای " ناشیرینی " هم برود خوب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
پس کی تو دربی چرت بزنه ؟!!
استقلالیها بیان خودشونو نشون یدن امروز روز جشن اومناست سردار یدونه بودی زحمات زیادی برای تیم کشیدی
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
حالا اگه بگی حاجی فتح الله یه دونه بود اره تو این 2/5 سال که حاجی مدیر عامل استقلال دوتا جام گرفتیم /نیمه نهایی اسیا رفتیم/ همیشه تو لیگ تو کورس قهرمانی بودیم.........تو مدت مدیر عاملی رویانیان یه سال تو لیگ دوازدهم شدید و یه سال هشتم!!!!
با سلام خدمت تمامى خوانندگان
الحق و الانصاف مدير قوى بود هرچند در ابتدا كارضعف هايي داشت اما به سرعت تبديل به مديرى موفق درامر ورزش شد حيف بود در اين شرايط پرسپوليس از دستش داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
چیش قوی بود؟ فقط بلد بود وعده و وعید بده. پرپولیس تو این مدت یه جام نیاورد اصلا خنده دار بود این آقا رو گذاشتن مدیر یه مشت ساده هم مدام ازش تعریف میکردن.
از وزارت ورزش وجوانان به خاطر اینکه به طور غیر مستقیم رویانیان رو مجبور به استعفا کرد متشکریم
در اخر هم باید بگم
متشکریم روحانی
از وزارت ورزش وجوانان به خاطر اینکه به طور غیر مستقیم رویانیان رو مجبور به استعفا کرد متشکریم
در اخر هم باید بگم
متشکریم روحانی
کسی که بچگی گل کوچیک بازی کرده و فوتبال رو خوب میشناسه، باید دستش گرفت و آورد گل بزرگ!! هم یاد بگیره تا دسته گلهای بزرگتری به آب بده
تا زمانیکه این میز دوّار همینجوری میچرخه و سمتها عوض میشه، باید هم انتظار داشت که سردار نیروی انتظامی با سالار فوتبالی جاش عوض بشه!
ایشان باید در قبال سواستفاده از موقعیت خود در تامین مالی تیم و واردات رانتی پورشه و ....در پیشگاه خداوند و ملت ایران پاسخگو باشد .
ایشان معلوم نیست روحانی است ، در کار بهینه سازی است ، فوتبالی است ، مدیر اقتصادی است ، البته فکر کنم هیچکدام نیست.اخه بابا حیف نیست دادکان و صفایی نباشن اونوقت ایشان مدیر پرسپولیس است. مدیر پوپولیست در دولت پوپولیست بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ایشان فقط بلد بود حرف بزنه.فقط بلد بود وعده بده یه سری اقرادو خام کنه اخه پرسپولیسیا فکر نمیکردن تیم باید جام بیاره نه دنبال مسخره بازی باشه؟
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ایشون مدیر بودن دکتر.
مدیر به کسی میگن که در هر مکان و زملنی و رشته مدیرت بهران کنند و شرایط رو آماده .
مدیر می دونی یعنی چی؟
قضیه آمدن چندباره پروین و رفتن رویانیان قضیه
فوت کوزه گری است . چرا پروین و قلعه نویی و
امثالهم میتوانند با دست خالی تیم را کجدار و
مریز سرپا نگهدارند اما رویانیان نه؟ همه چیزمان به همه چیزمان میخوره . ادبیات فاخر! پروین و قلعه نویی برای برخی از فوتبالیستهای
غوره نشده مویز شده از مشق شب واجبتره!
مخ خوبی در زمینه درآمدزایی
برکناری ربطی به جام گرفتن نداره
چون این دو مدیر در دولت قبلی انتصاب شده بودن باید برکنار میشدن ولی به صورت غیر مستقیم
فتح الله زاده اینهمه جام گرفته ولی رو اون هم داره فشار وارد میشه که استعفا بده
سردار کارهای خوبی انجام داد ولی یک نوع لحن دستوری با صدای بالا رو به فوتبال اضافه کرد و اینجوری همه چیز رو خراب کرد ...
پس جام ولایت چی بود!!!
چرا باید تو مملکت ما هر کی درست کار میکنه از کار برکنار بشه یا بیکار باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سردار کارهای ریشه ای خیلی زیادی رو برای پرسپولیس انجام داد که اگه خرابش نکنن نتایجش بعدا معلوم میشه.....
خداییش اگه میموند خیلی میتونست ب اقتصاد پرسپولیس کمک کنه!!!حیف
توکه نصفه کاره رفتی اصلا نمیومدی تا تیم خراب نشه.
استقلالی ها چه دل پری دارن از سردار سرخ ایران. اصولا کارهای ریشه ای تو ایران بدرد نمی خوره و همه باید مثل فتح الله زاده باند راه بندازن تا موفق بشن. نتیجه گرا و دنبال موفقیت های زود گذر. کارهای ریشه ای و استراتژیکی که سردار کرده بعدها ثمر میده.
به احترام سردار
شیش تائی ها خبردار
امان از دست پوپولیسم، پول بازیکنارو نداری بدی دعوت از میلان برای چی بود، هواپیمای اختصاصی رو می خوای چیکار، پرسپولیس امروز در مرز نابودی قرار داره و باید تا 5 سال قید جام رو بزنه
پاسخ ها
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
نه که در 5 سال اخیر تمام جام هارو درو کرده بود.
رسانه ها بجز اين كه كاري بلد نيستن! سره برانكو و قطبي و ... هم بعد رفتنش كاسه كوزه ها رو شكستن !!!!!!!!!!!!!!!!!!
روایانیان تنها مدیری بود که تمام تلاشش برای موفقیت پرسپولیس کرد از جمله گرفتن بهترین بازیکنان که در اختصاص حاج فتل بود دوم اوردن مربیان بزرگ سوم راه اندازی کمیته های پیش کسوتان چهارم بازی با میلان پنجم راه اندازی اکادمیک ها و مدارس فوتبال و.... رفتن سردار مصیبت است
خداییش دم امیر قلعه نوعی گرم.با اینکه تیمش از نظر بازیکن ضعیف تره ولی بهتر نتیجه میگیره.نمی دونم چرا علی دایی تو تهران خارج تهران با تیم صدر جدول با تیم ته جدول یک ترکیب میچنه.
فراموش نکنید 2 سال پیش پرسپولیس کجا بود. حتی اگه بریز و بپاش هم کرده در عوض الان تیم اعتبار سابق رو داره. خسته شده بودیم از اون همه باخت. حالا ببینیم آقایون چکار می کنن.
تااین باندبازیها ودنبال منافع شخصی بودن وجود دارد همین آش وهمین کاسه است .
باعث تاسف است پرسپولیس دلسوزواقعی ندارد
انسان زحمت كشى بود ، ولى فكر كنم زياد به حرف دايى گوش ميداد
واردكردن شخصي كه خوداظهارميداشت ازفوتبال چيز زيادي رانميدانديعني خردكردن شخصيت يك فردكه ميبايست فردخودازاين گود دراولين فرصت فرارميكرد
در زمان ایشون 3 گل 10 نفره زدیم، موفقیت بزرگی بود
گل بود به سبزه اراسته شد
البته بحرانیتر تحویل داد.
رویانیان اصلا فوتبالی نبود .وقتی می گفت من سقف قراردادها رارعایت نمی کنم یعنی بدعت بزرگ در فوتبال .فقط حرف زدو بس
ای خدا...
مدیرخوب وزحمتکشی بود نباید بی انصافی کرد ولی واقعیتش جاش تو ورزش وفوتبال نبود.براش آرزوی موفقیت می کنم.
مهم پرسپوليس است كه با كمك اسطوره تيم علي دائي در هر شرايطي موفق خواهد بود.
بازيكنان جوان وبا نشاط پرسپوليس براحتي باكمي دقت وهوشيار ي هردو جام راخواهندبرد.
تيمي كه ميليونها هوادار دارد هرگز شكست نخواهد خورد.نصرو من الله وفتح القريب.انشاالله.
با سلام مهم نیست من طرفدار کدو م تیم هستم اما وقتی در باره مدیریت یک شخص نظر میدیم مثل کاشت گندم شاید سال دیگه محصول بده باید دید ایا کار زیر ساختی کرده یا کار گل خانه ای زود گذر .
بالاخره مدير لنگيها هم رفت تا گرفتن جام براي لنگيها به يك آرزوي دست نيافنتي تبديل شود.
به عنوان یک استقلالی واقع بین و بی تعصب باید عرض کنم پرسپولیس در ماههای اخر فوتبال زیبا بازی می کردند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر