بازدید 9264
۱

توزیع سبدکالا از نیمه بهمن

کد خبر: ۳۷۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷ 21 January 2014
وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: دولت از آمادگی کامل برای تامین اقلام سبد کالایی برخوردار است و همان طور که اعلام شده است توزیع سبد کالایی از نیمه بهمن ماه جاری آغاز می شود.

به گزارش ایرنا محمدرضا نعمت زاده روز سه شنبه درحاشیه بهره برداری از طرح توسعه یک واحد تولیدی در جمع خبرنگاران افزود: به جز برنج سایر اقلام این سبد کالایی تولید داخل است و چون بسته بندی برنج توزیعی 10 کیلویی بود و برنج داخلی در بسته بندی بزرگی قرار داشت، در این فاصله زمانی امکان بسته بندی کوچکتر نبود و لذا مجبور شدیم از محصولات خارجی در این سبد کالایی استفاده کنیم.

نعمت زاده ابراز امیدواری کرد همه اقلام بسته های بعدی تولید داخل باشد.

بر اساس مصوبه دولت، تا پایان سال جاری 2 سبد کالایی در ماه های بهمن و اسفند برای جامعه هدف اختصاص خواهد یافت.

10 کیلوگرم برنج خارجی، 2 عدد مرغ به میزان 4 کیلوگرم، 2 بسته تخم مرغ 12 عددی، 2 قوطی روغن مایع 900 گرمی و 800 گرم پنیر با بسته بندی UF اقلام این سبد است.

این سبد رایگان است و سرپرست خانوارهای کارکنان دولت(رسمی، قراردادی و پیمان) و بازنشستگان و مستمربگیران دولت، سرپرست خانوارهای کارگران قانون کار و تامین اجتماعی، سرپرست خانوارهای نیروهای مسلح و لشگری(بازنشستگان، کارمندان و شاغلین این دستگاهها) و همچنین دانشجویان متاهل بنا به تشخیص وزارتخانه های علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد، طلاب حوزه علمیه و تحت پوششین کمیته امداد و سازمان بهزیستی جامعه هدف مورد نظر سبد کالای حمایت دولت هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۲
انتشار یافته: ۱
نخواستیم آقا. نخواستیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل