بازدید 3313

خوشحالی سیدورف از نخستین پیروزی میلان

کد خبر: ۳۷۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲ 20 January 2014
سرمربی میلان از نخستین پیروزی خود با این تیم خوشحال است. او این پیروزی را تقدیم به گالیانی، برلوسکونی و هواداران میلان کرد.

به گزارش ایسنا، میلان در حالی که سیدورف را برای نخستین بار روی نیمکت خود می‌دید، در آخرین بازی هفته بیستم رقابت‌های سری A به پیروزی یک بر صفر برابر ورونا دست یافت.

سیدورف، سرمربی هلندی میلان از پیروزی در نخستین تجربه خود با این تیم بسیار خوشحال است.

او پس از پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بعد از پایان بازی همه بازیکنان و کادر فنی همدیگر را در آغوش گرفتیم. امیدوارم در دیدارهای آینده هم این اتفاق رخ دهد. چه پیروز از میدان خارج شویم و چه شکست بخوریم یا به تساوی دست یابیم. بدون شک برلوسکونی و گالیانی با انتخاب سرمربی جدید در این مقطع از فصل شجاعت خود را نشان دادند. این پیروزی را به آنها و همه تماشاگران میلان تقدیم می‌کنم.

تک‌گل میلان را در این دیدار ماریو بالوتلی در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. سیدورف به ستایش از بالوتلی پرداخت و او را بازیکنی بزرگ و تاثیرگذار برای تیمش دانست: "من بالوتلی را به خوبی می‌شناسم. از اینکه خیلی سریع بین ما صمیمیت و دوستی به وجود آمد تعجب نکردم و غافلگیر نشدم. او بازیکن خوب، با شخصیتی خاص است. بالوتلی استعداد بسیار بالایی دارد. او بازی‌های خوبی را برای میلان و تیم ملی فوتبال ایتالیا به نمایش می‌گذارد. امیدوارم بتوانم باعث پیشرفت بالوتلی در میلان شوم. به ویژه اینکه او نشان داده که آماده است تا برای پروسه جدید میلان بازی کند.

میلان باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید برود. سیدورف در باره این دیدار گفت: هنوز زمان مناسبی برای سخن گفتن درباره این دیدار نیست. ما به خوبی آتلتیکو مادرید را می‌شناسیم. این تیم اسپانیایی با هدایت سیمئونه نشان داده که چه تیم بزرگی است. آنها در فصل جاری عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته‌اند. هنوز زمان زیادی تا دیدار برابر این تیم باقی مانده است. با آمادگی کامل برابر شاگردان سیمئونه به میدان خواهیم رفت.

سیدورف در حالی هدایت میلان را بر عهده گرفت که با پیراهن تیم بوتافوگو در لیگ برزیل در حال بازی کردن بود. او درباره احتمال بازگشتش به مستطیل سبز به عنوان بازیکن گفت: در حال حاضر انگیزه‌ای برای بازی کردن ندارم. من از عملکرد خود به عنوان یک بازیکن در تیم‌هایی که به میدان رفته‌ام راضی هستم. دیگر زمان آن فرا رسیده بود که از فوتبال خداحافظی کنم و پای در مسیر جدیدی بگذارم امیدوارم در مربی‌گری هم موفق باشم.

سرمربی میلان در پایان سخنان خود گفت: در دیدار برابر ورونا در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در نهایت تنها با یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسیدیم. من بر این باورم که میلان می‌تواند در طول 90 دقیقه تیم سرتر میدان باشد. در دیدار امشب با شایستگی به پیروزی رسیدیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. امیدوارم در دیدارهای آینده هم به همین شکل برابر حریفان خود به میدان برویم.

میلان با پیروزی برابر ورونا 25 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. در جدول یوونتوس با 55 امتیاز صدرنشین است. رم با 47 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و ناپولی هم با 43 امتیاز سوم است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی