بازدید 4100
جام حذفی اسپانیا

صعود کهکشانی‌ها با شکست اوساسونا

کد خبر: ۳۷۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵ 16 January 2014
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا با پیروزی و صعود تیم‌های رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو به جمه ۸ تیم برتر رقابت‌ها پیگیری شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری، شب گذشته (چهارشنبه) 4 دیدار انجام شد که در مهم‌ترین آنها تیم فوتبال رئال مادرید در خانه اوساسونا با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد تا با توجه به پیروزی 2 بر صفر در بازی رفت در مجموع با پیروزی 4 بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

کریستیانو رونالدو در دقیقه 22 و آنخل دی‌ماریا در دقیقه 56 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند، ضمن اینکه فابیو کوئنترائو، مدافع پرتغالی کهکشانی‌ها در دقیقه 85 این بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. رئال مادرید با این پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی حریف اسپانیول شد. در بازی رفت 2 تیم اسپانیول میزبان خواهد بود.

در دیگر بازی‌های شب گذشته اتلتیک بیلبائو در خانه خود با نتیجه 2 بر صفر از سد رئال بتیس گذشت تا شکست یک بر صفر بازی رفت را جبران کرده و در مجموع با پیروزی 2 بر یک راهی یک چهارم نهایی شود. حریف بعدی اتلتیک بیلبائو در جام حذفی اسپانیا، تیم اتلتیکومادرید مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها است.

شب گذشته همچنین اسپانیول با نتیجه 4 بر2 میهمان دسته دومی‌اش، تیم آلکورکن را شکست داد و در مجموع 2 بازی رفت و برگشت با پیروزی 4-3 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
لوانته دیگر تیمی بود که شب گذشته صعودش را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرد. این تیم همچون بازی رفت، این بار در خانه خود نیز رایو وایکانو را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و در مجموع 2 بازی با نتیجه 2 بر صفر صعود کرد.

پرونده دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، امشب با برگزاری 2 دیدار بسته می‌شود که در بازی نخست ویارئال میزبان رئال سوسیه‌داد است و در بازی دوم ختافه پذیرای بارسلونا. بازی رفت تیم‌های ویارئال و سوسیه‌داد بدون گل بود و بازی رفت تیم‌های بارسلونا و ختافه، 4 بر صفر. برنده بازی نخست حریف راسینگ سانتاندر خواهد بود و برنده دومین بازی باید به مصاف لوانته برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی