بازدید 7536

دستور افزایش هزینه ساخت مسکن مهر صادر شد

کد خبر: ۳۷۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷ 13 January 2014
معاون وزیر راه و شهرسازی از ابلاغ مابه‌التفاوت هزینه های ساخت پروژه های مسکن مهر خبر داد و گفت: دستور افزایش هزینه ساخت پروژه‌های مسکن مهر به میزان کمتر از 100 هزار تومان در هر مترمربع صادر شد.

ابوالفضل صومعلو در گفت‌وگو با مهر با اشاره به ابلاغ دستورالعمل شماره 3 مبنی بر افزایش هزینه مسکن مهر در روز جاری، گفت: در راستای بخشنامه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، ابلاغیه جدیدی برای افزایش کمتر از 100 هزار تومان در هر مترمربع برای واحدهای مسکن مهر صادر شد.

وی افزود: در ابتدای امسال دو دستورالعمل شماره 1 و شماره 2 برای افزایش قیمت ساخت مسکن مهر ابلاغ شده بود که براساس دستورالعمل شماره 1 ، 40 هزار تومان و دستورالعمل شماره 2، 15 هزار تومان به هر مترمربع افزوده شده بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: دستورالعمل شماره 3 به تایید همه سازمان‌های ذیربط، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید و قائم مقام وزیر بر امور مسکن مهر و همچنین وزیر راه و شهرسازی رسیده و از سوی معاونت مسکن و ساختمان ابلاغ شده است.

صومعلو با بیان اینکه در افزایش نرخ ارز در سال گذشته قیمت مصالح ساختمانی تحت تاثیر قرار گرفت، گفت: به همین جهت اجرای پروژه ها برای سازندگان امکان پذیر نبود بنابراین دستورالعمل شماره 3 را ابلاغ کردیم.

به گزارش مهر، تصویر ابلاغیه جدیدی برای افزایش کمتر از 100 هزار تومان در هر مترمربع برای واحدهای مسکن مهر به شرح زیر است:


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار