بازدید 1224079

8 سردرد خطرناک کدامند؟

کد خبر: ۳۷۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۰ 13 January 2014
متخصص مغز و اعصاب در مورد سردرد گفت: اغلب عظیم سردردها عصبی هستند و فقط یک تا دو درصد آنها به دلیل تومور مغزی یا ضایعه مغزی است.

محبوبه جواهری در گفت‌وگو با فارس در مورد انواع سردرد گفت: سردردها در یک تقسیم‌بندی در 10 نوع تعریف می‌شوند. دسته اول، سردرد خوشه‌ای است. این نوع سردرد، شدیدترین درد را به همراه دارد، معمولا درد، هر روز در یک ساعت معین بروز می‌کند و ممکن است روزها، هفته‌ها یا حتی ماه‌ها طول بکشد. در هنگام شروع حمله، دردی شدید و کشنده در یک طرف سر احساس می‌شود و ممکن است آب ریزش بینی و چشم از همان طرف سرآغاز شود.

وی ادامه داد: سردرد تنشی یا هیجانی نوع دیگر شایع است. علت آن انقباض عضلات کاسه سر، گردن، شانه و صورت است و مهم‌ترین دلیل هم هیجانات عصبی است. درد معمولا از ناحیه پیشانی، گردن یا شانه شروع می‌شود و به تدریج تمام کاسه سر را فرامی‌گیرد. بیمار ممکن است تهوع پیدا کند، اما به استفراغ دچار نمی‌شود. این درد می‌تواند 30 دقیقه تا 7 روز ادامه داشته باشد.

جواهری افزود: میگرن سردرد شدید و گذرایی است که گاهی در یک قسمت سر به وجود می‌آید. طی آن شخص به طور غیرعادی احساس خستگی و کسالت می‌کند. سپس حالت تهوع، استفراغ، اختلالات بینایی و اغلب بیزاری از نور دارد.

وی  به سردرد ناشی از مننژیت یا عفونت پرده مغزی اشاره کرد و گفت: درد در این بیماران به صورت فشرده است و تمام سر را فرامی‌گیرد، با استراحت کاهش می‌یابد و با حرکت بدنی تشدید می‌شود. وجود علایمی چون تب و سفتی گردن به تشخیص این نوع سردرد کمک می‌کند.
این متخصص مغز و اعصاب گفت: سردرد به علت تومور مغزی معمولا متناوب بوده و در اوایل صبح شدیدتر است و بیشتر ماهیت حمله‌ای دارد.

 با حرکت سر، بلند کردن بار، عطسه و به خصوص سرفه تشدید می‌شود. معمولا سردرد همراه با اختلالات خواب همراه است و گاهی بیمار به علت سردرد از خواب بیدار می‌شود.

وی سردرد به علت فشارخون بالا را نوع دیگری عنوان کرد و گفت: سردرد در این بیماران، معمولا زمانی ظاهر می‌شود که فشار خون به حدود 20 و 12رسیده باشد. این نوع سردرد غالبا در ناحیه پس سر است و با درمان فشار خون در اکثر موارد از بین می‌رود.

جواهری با اشاره به سردرد ناشی از بیماری‌های چشمی گفت: عیوب انکساری چشم، سبب پیدایش سردردهای مکرر در ناحیه پیشانی به خصوص هنگام مطالعه یا تماشای تلویزیون می‌شود. سردرد ناشی از بیماری سینوس نیز نوع دیگری است که اغلب در ناحیه پیشانی متمرکز می‌شود. این دردها با حرکت سر و دراز کشیدن تشدید می‌شود و پس از بیدار شدن از خواب به حداکثر شدت خود می‌رسد. این سردردها با درمان التهاب با عفونت سینوس‌ها مرتفع می‌شوند.

جواهری ادامه داد: سردرد ناشی از عفونت دندان نیز از ناحیه صورت شروع و به تدریج به تمام سر منتشر می‌شود و با درمان عفونت دندانی، درد از بین می‌رود.

سردرد آلرژیک نیز نوع دیگر سردرد است که بر اثر تماس فرد با ماده حساسیت‌زا ایجاد می‌شود. معمولا همراه با این نوع سردرد، سایر علایم حساسیت مثل گرفتکی بینی، آبریزش بینی، سرفه، عطسه و گاهی اسهال دیده می‌شود و کنترل حساسیت معمولا به کنترل سردرد منجر می‌شود.
وی گفت: تغییر در کیفیت سردرد، تکرار سردرد، سردردی که فرد را از خواب بیدار کند، سردردهای صبحگاهی، سردرد همراه با تهوع و استفراغ، سردرد کودکان به خصوص اگر تکرار شونده باشد، سردرد سالمندان، سردرد همراه با ترس از نور از جمله سردردهای خطرناکی است که باید با مشاهده آنها به پزشک مراجعه کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۵۰
انتشار یافته: ۹۵
تکراری ولی خوبه
ضمن تشکر به کدام پزشک باید برویم لطفا راهنمایی کنید.
سلام٬شماره تلفن مطب این دکتر رو چطور میشه پیدا کرد؟
سلام
مفید بود دست شما درد نکنه
اغلب عظيم؟؟؟؟؟
اين چه تركيبيه
تازه وارد ادبيات شده؟
اولين بار بود باهاش برخورد كردم
من باوجود سن زیادتاکنون سردردنگرفته ام فقط ازبیست سال پیش گامگاهی مثل اینکه تیری ازبالای گوش راستم واردوازبالای گوش چپ خارجمیشوددوثانیه طول میکشدودردشدیدی دارد.گاهی رورانه چندبارتکرارمیشودوگاهی هم ماههاپیش نمیاد.
سلام مممنون بابت را هنمایتان
سلا
سلام محمدهستم با28سال سن که هروقت نانوای میرم یک سردردشدید دریک سمت سرم احساس میکنم که بعضی وقت ها به پشتم هم میزند وتاچندین روزادامه دارد حالااین دردچیست وچه بایدکردتشکر
عالیه
عالیه
علت سردرد در ناحیه پیشانی و گردن چیست ممنونم.
سردرد بی امان و عجیب در تمام ناحیه ای سر
درمان
سردردهاي عصبي
مرسی ازراهنمایتون
سلام من 18 سال سن دارم حدود 1سال است که گاهی اوقات سردرد میکنم چشم هام هم به تشخیص دکتر ضعیف هستند. 2هفته اس عینک میزنم ولی نه به صورت دایم!
برا سردردم به دکتر مراجعه کردم فقط قرص مسکن تجویز کرده
علت سردردهام چیه؟؟؟ایا جدی هس؟؟
من سالهاست که با سردرد دست و پنجه نرم میکنم دکترهای زیادی هر کدومشون یک چیزی گفتن هر موقع هم شروع میشود از صورت صورت قسمت شقیقه یا بغل بینیم شروع میشود اونقدر استامینوفن یا پروفن استفاده کردم معدم هم دچار مشکل شد الان هم که موضوع را مینویسم درد دارم دیگر نمی دانم چکار کنم واقعا از زندگی سیر شدم
علت سر درد همراه با سر گيجه و حالت تهرع چين دكتر رفتم گوشت ويروس جديد
علت سر درد همراه با سر گيجه و حالت تهرع چين دكتر رفتم گوشت ويروس جديد
سه روزسردردشدیددارم بخصوص وقتی شب میشه میخوام بخوابم
سه روزسردردشدیددارم بخصوص وقتی شب میشه میخوام بخوابم
ممنون خوب بود ولی سر درد من جزو هیچکدوم نبود
گردن درد و سر درد شديد در ناحيه ي پيشاني و پشت سر را دارم.خواهشا رسيدگي كنيد.
سرم چند روزی که درد میکنه هر چی قرص هم میخورم فایده نداره دکتر هم رفتم
بسیار‌جالب‌وجامع‌و‌قابل‌فهم‌مطالب‌بیان‌شده‌است‌با‌تشکر
من وقتی خشمگین می شوم سرم درد میکند علت چیست
09144448576129572340انرثنا
سلام پسر 8 ساله ای دارم که یک ماهه میگه سرش درد میکنه ولی اون قدر زیاد نیست که بخواد گریه کنه بعضی وقت ها میگه درد شدید شده و دو سه ساعت ادامه داره درد در قسمت پبشانی است لطفا راهنماییمون کنید ممنونم....
سلام خوب هستش متن شماامامن جواب سوالمونگرفتم دردپشت سرکه ازناحیه پشت گوش تابه گردن علتش چی میتونه باشه این دردموضعی هستش وبیشترمثل این میمونه که مویرگم کشیده میشه دلیلش چیه ایاخطرنامه
باسلام احتراما بعرض ميرسانم كه بيشتر سردردها ازناحيه گردن وديسك بين مهراي ميباشد وراه درمان بسيار سادهاي دارد بستكي به شناخت درد دارد بخاطر اينكه متوجه بشويم با كمي ماساز همراه پماد حيواني ماليده شود اگر مقداري ارام شود ازناحيه گردن ميباشد,وميگرن با طب سوزني برقي روي 8الي11 دو سري راحت خواهيد شد
من ۱۴ سالمه هرروز سرم درد میگیره بیشتر ظهرها شروع میشه وقتیم می خوابم شدید تر میشه لطفا در این مورد کمکم کنید
دقیقا همین طور است
یک ازاعضای خوانواده ام مدت ده سال میشود که همیشه هفته یک بار ویادوبار سردردمیشود سردردی ازیک طرف سرشروع وبه طرف دیگرسر میرودومدت 24 ساعت دوام میکند وبا سه بار استفراغ درد سرشان خوب میشودلطف نموده مشوره دهید
دلیل سردرد درناحیه کاسه سر چیست وچگونه میتوان از نوع ان آگاهی یافت
ممنون از مطلب مفیدتون.ی سوال دارم.من وقتی از سر جام بلندمیشم شقیقه سمت چپم وحشتناک تیر میکشه .طوری که شاید نتونم جلومو ببینم.علتش چیه؟اگه کسی میدونه کمکم کنه ممنون.
با سلام من 13 ساله که ماهی یکی دوبار سردرد دارم و مرتب به متخصص مغز مراجعه کردم ونوع سردرد مرا میگرن عصبی تشخیص دادند وشاید باور نکنید که چقدر من قرص مصرف کردم چقدر کاهش وزن داشتم وداروها جز ضرر هیچ تاثیری نداشتند اما حالا با خوردن یک نوع میوه به صورت معجزه واری این درد کامل قطع میشه و حاضر هستم هر دانشجوی پزشکی که میخواهد موضوع تحقیق یا پایان نامه اش سردرد هست همکاری کنم ویا مرا راهنمایی کنید که من این تجربه ام را با چه مرکزی در میان بگذارم که بعدا از لحاظ علمی هم تائید بشه بعد در اختیار دیگران قرار بگیرد
باسلام مادرمن43سالشه وحدود6_7ساله که درددرتاج سرش داردوگاهي اوقات اونقدرشديدسردردميگيره که حتي نميتونه سرشو پايين بياره وازشدت دردگريه ميکنه ميتونيدعلت ودرمان اين نوع سردردروبگيد؟
دارم از سردرد میمیرم
.بسیار خوب است
سردرد با ترس از نور به چه معناست ؟؟؟ ضمن تشکر بابت توضیحاته جامعتون
سلام من طهماسبی هستم 14 سال هستم میخواهم این سردردخلاص شوم ازوسط سرتاپیشانی درد مگیرد توروخدا به من بگید خواهش میکنم
خیلی خوبه ممنون
با سلام
ممنون از مطالب مفید سایتتون
سلام و خسته نباشید خدمت شما من این دوهفته است که سردرد شدید از اطراف پیشانی دارم ابتدا با یه گلو درد شروع شد و بعد تب و سرماخوردگی رسید وبا مراجعه به دکتر گفت که از تب و سرماخوردگی هست و تجویز آمپول و قرص تا حالا هم همون سردرد ادامه داره و پنج شنبه گذشته رفتم آزمایش کامل دادم و الان منتظر جواب هستم لطفا به من کمک کنید که به دکتر مغ و اعصاب مراجعه کنم یا نه
سلام.من حدودیک سال میشه صبح که بیدارمیشم تاشب دارم بعداژظهربیشترمیشه دکتزهم نرفتم کمکم کنید
با سلام چند وقت هست دچار سردردمیشم که درد بدی دارد اما باخوردن اب بلافاصله به طور موقت رفع میگیرد اینقدراب می خورم جرعه جرعه تا برطرف میش همعمولا از توی سر شروع میشه و به پشت سرم و پشتم اداماه پیدا میکنه اگر میشه همینجا راهنمایی کنیین ایمیلم مشکل داره
با سپاس قنبری
سلام من چند سال سردرد دارم بالای سرم وگردنم رفتم دکتور مغز اواحعصاب گفت مشکلی نیست قرص به من داد بد حال میشم نمتونم راهبرم دو هفته خوردم همیشه مخابم الان سردرد شدید دارم تورا خدا راهنمایم کنید مشکرم
سلام خسته نباشی من چند روز سردرد وسط سرم اذیتم میکنه از درد همش حالت تهوع دارم لطفا راهنماییم کنید
باسلام مدتیست سردرد ازناحیه پیشانن و پشت پلک چشم و درد گردن از ناحیه سمت چپ گردن دارم ،علتش چی میتونه باشه
پیشانیم گره گره میشه و درد زیادی داره
سلام بنده خیلی وقته تقریبا یه سالی میشه یکم سر درد دارم بعضی وقتا شده سرم گیج رفته ولی الان یه دو هفته ای میشه خیلی شدید شده احساس درد شدید تو سرم میکنم موهای سرم وقتی دست میکشم ریشش درد میکنه پیشانیمم درد داره گوشامم درد میکنن همش احساس میکنم گوشام پرن
نه حالت تهوع دارم نه احساس ضعف بینایی
دمای هوای شهرمون به 40 تا 50 میرسه شاید بخاطر گرمای شدیده
والا مورد دیگه ای به ذهنم نرسید بگم
ممنون میشم کمکم کنید
با سلام من از کودک سردرد میشدم حالا هم سردرد میشم بیشتر وقتی که موتور سوار میشم و عینک نداشته باشم خیلی زود سردرد میشوم وجایی که سر وصدا هم باشد سردرد میشوم و نمیدانم چه کار کنم
سلام خوبین .خسته نباشین مهدیی هستم 15ساله میخواستم یسوال بپرسم و جوابمو بگیرم ..
سردرد دارم تقریبا بطور مداوم هستش همیشه ۲۴ ساعته درد دارم کمتر مواقعی هست که درد نداشته باشم سرم گیج میره اختلال بینایی پیدا کردم اختال حواس پیداکردم هرکاری میکنم خیلی وقتا یادم میره وقتی از ام بلند میشم سرم گیج میره چشام چیاهی میره و حالت تهوع پیدامیکنم جوری میشم که محکم چشامو میبندم تا سرگیجه و سیاهی چشم برطرف بشه.حالت تهوع دارمو بعصی وقتا هم استفراغ ناگهانی و بدون دلیل خیلی دکتر رفتم گفتن فشار عصبیه و قرصو مسکن تجویز کردن اما قرصا هیچ تأثیری نداشتن میخواستم بدونم دلیل حال من چیه شما نظر بدین..
ممنون ازتون
باسلام من با اینکه سنم کمه اماسردرد های شدیدی دارم ک اگرسرموتکون بدم بیشترهم میشه از خوابم بیدارمیشم سردرد دارم
سلام من تقریبا ۵ ماه سردردای شدید به طوری که چشمام جایی رو نمیبینه اذیتم میکنه دکترم نرفتم لطفا راهنمایم کنید
من 18سال دارم الانم امتحان ترم دارم چند هفته ای هست ک سرم درد میکنه جوری که نمیتونم از جام پاشم چشمامم عیوب انکساری داره چند وقته هم ک عادت ماهیانم عقب افتاده دلیل سر درد من چیه؟؟
سلام من 15 سال دارم الآن تقریبا دوهفته ای میشه که من هنگام بلند شدن از جایم سردردی را در قسمت چپ سرم احساس میکنم.
به طوری که با سیاهی چشم ها و سرگیجه همراه است.
دلیل این نوع سردرد چیست؟
از بس سر درد دارم..ارزوی مرگ دارم بخدا
سلام ، مادر من ۴۴ سالشه و سرش به صورت چرخشی درد میکنه مثلا صبح قسمت پیشانی درد میکنه و چند ساعت بعد بالای سرش شروع میشه علتش چیه؟
سلام من دختری ۱۴ ساله هستم
گاهی وقتا سردرد شدید میگیرم و چشام سیاهی میره به طوری که تعادلمو از دست میدم!یعنی بیماریه خاصی دارم؟
سلام سردرد پشت گردن که به پیشانی میرسه وحالت تهوع .وسنگین بودن سر راهمراه دارد وتمام من را بیحال میکندنشانه ی چیست
سلام من از چندسال پیش سردرد هایه شدیدی میگیرم یه ساله که سردردام بیشتر شده اول گفتند چشمام ضعیفه ولی بااینکه عینک خریدم بازم سردردام تموم نشد سردردام مداومه صبحا بیشتره. گیجی وحالت تهوع هم دارم بانور بیشتر میشود
من20ساله هستم چندروز ی هست که سردردگرفته ام به شدت تمام سرم دردمیکنه بخصوص دوطرف سرم نگران هستم گه تومورباشه چون گلوم عفونت گرده وگرفتگی بینی هم دارم بخاطرحلقم به دگتررفتم گفت ازاعصاب گلوت هست ولی داروهاش فایده ندادتوروخدامنوراهنمایی کنیدباتشگر
سلام من یک ساله که هرروز سردرد دارم به هر کی هم میگم میگن از فشار پایین و گرسنگیه اخه مگه میشه این سردرد علتش این باسه اخه سردردی وه یک ساله با در در پیشانی شقیقه ها دو طرف همراهه و و با مسکن به بدبدختی اروم میسه باید چه کرد کسی منو دکتر نمیبره من الان 16سالمه ولی کسی بهم توجه نمیکنه حالا باید چه کرد
دارم میمیرم از درد
خیلی مطالب خوبی بود ممنونم
سلام من هر وقت سر درد می گیرم همیشه سمت چپ سرم اول درد میگیره و بعد تمام سرم رو درد فرا می گیره
من برج هفت پارسال زایمان کردم بچم درچهل روزگی توان ای سی یوبیمارستان بستری شدازبیمارستان که مرخص شداومدم خونه سرم روکه میارم پایین یاموقعه سجده یه لحظه سرم میگیرهسرم بلندمیکنم ول میکنه نگرانم برای چی اینجوری شدم
هر وقت که غذای چرب میخورم دچار سر درد میشم علتش چیه
سلام. ممنون از سایت خودتون. سردرد من معمولا در پشت سر نحوه پس سری و گردن است بطوریکه سرم را به طرف پشت خم می کنم و ماهیچه های گردنم حالت متورم و التهاب پیدا می کنند ( در عکس رادیولوژی مشخص گردید)حالت تهوع دارم و قبلا بعد از بالا آوردن خوب می شدم الان برخی مواقع تا چندین دفعه بالا میارم .معمولا در حالت سردرد احساس می کنم معده ام خالی است هر چه بخورم سیر نمی شوم و واقعا دردش غیر قابل تحمل است برخی مواقع اشکم در میاره. سپاس از راه حل و راهنمایی
من علیرضا هستم الان یک هفته که بعضی روزها همسرم سر درد خیلی شدیدی پیدا می کنه به طوری که وقتی شروع می شود باید بشیند وگونه هایش ورم می کنند و از جای خود نمی تواند بلند شود.متشکر می شوم اگه راهنمایی بفرمائید.
سلام همیشه سردردم از تو خواب بیدار میشم صبح زود سمت چپ بیشتر اوقات اول کم تا عصر شدیدر تر میشه ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام خسته نباشید من الان چند ماهی است بالا سرم درد میکنه طوری که انگار باد داخل گوشامه...الان چند روزه هنگام سر درد مچ پای چپم و کف پام خواب میره ...و چند دقیقه طول میکشه خوب شه ...منتظر راهنماییتون هستم ممنون
سلام من ماهی یه بارسردردشدیدتاسه الی چهارروزدارم سردردم بیشترسمت چپ کاسه سرم هست لطفا راهنمایی کنید.
سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز امیدوارم که خوب و صحتمند باشید
من یک سوال راجع به سردردی داشتم و سوالم این است بعضی وقتها مغز سرم بسیار زیاد درد میگیره که بسیار به مشکل زیادی مواجع میشوم و در هنگام مطالعه کردن یا درس خواندن بسیار زیاد سرم درد میگیره اگه این جانب را کمک کنید بسیار ممنون میشوم
والسلام با احترام
درمان سردردهای عصبی چیست
درود.بنده ۳۴ سالمه سردردهای من همراه با چشم درده که منو کلافه کرده و هر روز ۲ عدد کدویین میخورم تا خوب شوم.علت چیست
میتونید ادرس یه دکتر خیلی خوبه و به من بدین من مادرم هر روز سردرد های خیلی شدید داره الان چندین ساله که مادرم سردرد میشه فقط خواهش میکنم اگه یه دکتر خوب سراغ دارید ادرسشو بهم بگید ممنون میشم
سلام من کنکوری ام سردرد دارم ولی دکترا همش میگن واسه کنکوره...خودم که همچین فکری نمیکنم.اصلن نمیدونم چیکارکنم
سلام ممنون از راهنمایتون من از صبح تا شب سردرد دارم ولی شب خیلی بیشتر میشه کله سرمم درد میگیره منون میشم توضیح بدید
باسلام لطفا شماره دکترمتخصص مغزاعصاب درمشهدروبدهيد،باتشکر.
باسلام وخسته نباشید...بنده ۳۲سال سن دارم و همیشه سردرد دارم و آب ریزش بینی و ریزش مو هم دارم..تاکنون به پزشکان زیادی مراجعه کرده ام ولی هیچ کدام نتوانسته اند علت سردرد بنده رو تشخیص بدن...لطفا بنده رو در این مورد راهنمایی دقیق بفرمایید...
سردرد شدید در وسط سر نشانه چیه؟؟؟؟
سلام جناب دکتر
پیش از پیش بابت خدمات اینچنینی کمال سپاس و امتنان دارم.
من 30 سال سن دارم، 5 روز پیش هنگام خواب فراموش کردم تا بخاری گاز سوز کوچکی را که لوله انتقال هم نداشت و توسط پینیک (گاز مایع) روشن میشود را در هنگام خواب خاموش کنم و صبح که بیدار شدم سردرد و چشم درد بسیار شدید داشتم، مسکن استفاده کردم ولی باعث کاهش درد نشد، این سردردی تا انتهای شب تب و لرز را هم با خود همراه ساخت و صبح روز بعد که بیدار شدم غده لمفاوی زیر گلو سمت راست هم مقداری بزرگ شده بود ولی درد نداشت. کم کم درد استخوان های پا و کمر که البته دیسک کمر هم دارم شروع شد. به دکتر مراجعه کردم و دکتر تشخیص اوریون داد ولی از آنجایی که من قبلا اوریون شده بودم نظرش را تایید نکردم و نزد دکتر دیگری رفتم، دکتر بعدی آزمایش سینوزیت و مننژیت که اینجا محرقه میگویند داد که هر دو منفی بود و هپاتیت و اچ آی وی نیز منفی بود و قند و کلوسترول هم نورمال بود و برآیم مسکن پارول وآنتیبیوتیک سفکسیم تجویز کرد، 5 روز میشود که کماکان سردرد و بدن درد شدید در ناحیه دور سر و همچنان چشم درد دارم که به نور زیاد حساس شده ام و هنگامی که مسکن و آنتی‌بیوتیک استفاده میکنم درد بدنم از بین میرود ولی سردردم وجود دارد. تا فی الحال حالت تهوعی که بشود کامل حسش کرد ندارم و استفراغ نداشتم و همچنین قوه درک و دید و تعادل در رفتار و حرکت هم بهم نخورده. نمیدانم علت این سردرد شدید و دوامدار توام با تب شبانه و بدن درد چیست.
نظر به اینکه من در افغانستان زندگی میکنم و دکتر متخصص در سطح بالا اینجا کمتر هست خواهش میکنم در ارتباط به عارضه من بیشتر توجه مبذول بدارید چون شدیدا باعث نگرانی من و خانواده ام شده است.
ممنون محبتتان
الیاس
با سلام منم سردرد های شدید دارم نمیدونم چیکار کنم سر درد های من هر روز از یه ساعت معین شروع میشه و تا خود شب قطع نمیشه واقعا نمیدونم چیکار کنم
میشه شماره مطب خانم دکتر رو بفرستین ممنوون میشم
با سلام مرسي از مطالب سايتتون خيلي مفيد بود من از قرض اکتوپين استفاده ميکنم فقط ترجيحا با غذا بخوريد که مشکلات گوارشي پيدا نکنيد
سردرد همراه با تهوع چه علتی می تونه داشته باش
سلام من چشمم و شقیقه ام درد می کنه می تونه تومار باشه؟؟؟
سلام. من از دو روز پیش سر درد شدیدی در هنگام نشستن و بلند دارم و سرماخوردگی هم گرفتم .و یکی هم که قبل دوماه پیش لوله داربست به سرم افتاد وخون زیادی امد.ایا علت میتونه از این باشه .
سلام
برادر من 19 سال داره و پشت کنکوریه وقتی درس می خونه کاسه چشاش درد می کنه و بعد سرشم شروع بع درد کردن می کنه وبعد از دوسه ساعت خوب می شه
سلام.به مدت یک هفته درد شدیدی سمت چپ سرم احساس میکنم به طوری که حتی دست میزم به سرم دردش بیشتر میشه
متشکرم ،مطالب خیلی خوب
من درد سر زیاد میشم ، میگرن دارم ،چند روزه که صبح با سردرد در قسمت گوشه راست سر بیدار میشم ،لطفا راهنمایی کنید
سلام خسته نباشیدمن خانمی 47ساله کاسه سرم نزدیک ملاجم میسوزه ودردداره حتی همون یک تیکه موهام هم دردمیکنه علتش چیست وچکارکنم باتشکر
سلام من معمولا سردردی زیادی داروم هنگام بیدارشدن از خواب و در روز نصف روز سر درد داروم و شب هم همینطور سردردی ام از پشت سر است و خیلی هم شدید
سردرد که تا سه چهاز روز ادامه داشته باشه احتمال این که کلیه آدم پروتئین دفع کن هست چون من خودم این مشکل و داشتم رفتم دکتر برام ازمایش نوشت بعد بستری شدم خوب شدم ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار