بازدید 12255

اصغر فرهادی در کنار رقبای خود در جوایز گلدن گلوب

کد خبر: ۳۷۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲ 12 January 2014
کارگردان فیلم «گذشته» یک روز پیش از برگزاری هفتاد و یکمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب با رقبای خود در بخش فیلم خارجی‌زبان دیدار کرد.

به گزارش خبرآنلاین، یازدهمین سمپوزیوم سالانه فیلم خارجی‌زبان گلدن گلوب شنبه 11 ژانویه در «ایجیپشن تیه‌تر» در هالیوود در کالیفرنیا برگزار شد.

«آبی گرم‌ترین رنگ است» ساخته عبد‌اللطیف کشیش از فرانسه، «زیبایی بزرگ» پائولو سورنتینو از ایتالیا، «شکار» توماس وینتربرگ از دانمارک، «گذشته» اصغر فرهادی از ایران و «باد، شدید می‌وزد» هایائو میازاکی از ژاپن، نامزدهای بخش فیلم خارجی‌‌زبان جوایز گلدن گلوب امسال هستند.

فرهادی دو سال پیش برای «جدایی نادر از سیمین» برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی‌زبان شد.
اصغر فرهادی در کنار رقبای خود در جوایز گلدن گلوب
از راست، توماس وینتربرگ، اصغر فرهادی، عبد‌اللطیف کشیش، تئو کینگما، سرگئی راخلین و پائولو سورنتینو

هفتاد و یکمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب یکشنبه 12 ژانویه (دوشنبه 23 دی به وقت ایران) در بورلی هیلتن در بورلی هیلز برگزار و به طور زنده از شبکه ان‌بی‌سی پخش می‌شود.

فیلم‌های «12 سال بردگی» ساخته استیو مکویین و «حقه‌بازی آمریکایی» به کارگردانی دیوید ا. راسل هر یک با نامزدی در هفت بخش پیشتاز نامزدهای این دوره جوایز گلدن گلوب هستند که پس از اسکار مهم‌ترین جایزه سینمایی سال در آمریکاست.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) بانی جوایز گلدن گلوب است که هر سال در بیش از 160 کشور دیده می‌شود و از معدود جوایزی است که دستاوردها در دو بخش فیلم‌های سینمایی و آثار تلویزیونی را مورد تقدیر قرار می‌دهد.

وودی آلن کارگردان و فیلمنامه‌نویس برنده اسکار در جوایز گلدن گلوب امسال جایزه سسیل بی. دمیل را دریافت می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار