بازدید 10604
نگاه یک کارشناس به هدفمندی یارانه ها

«هدفمندی احمدی‌نژادی» باید جمع شود

کد خبر: ۳۷۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷ 12 January 2014
در حالی که اجرای قانون هدفمندسازی به علت عدم پرداخت یارانه بخش تولید و صنعت و کشاورزی با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده است، سایت فردا هم به نقل از یک کارشناس اقتصادی نوشت: «هدفمندی احمدی‌نژادی» باید جمع شود.

مهدی تقوی گفته بود: در کشور ما کسانی که کار نمی‌کنند از آنهایی که ساعت‌ها کار کرده و زحمت می‌کشند درآمد به مراتب بالاتری دارند. به عنوان مثال دلار فروش میدان فردوسی خیلی بیشتر از یک کارمند و کارگر درآمد دارد و این در حالی است که برای کارش زحمتی هم نمی‌کشد. چه بسا ما هم اگر در دوران بالا و پایین شدن نرخ ارز سر چهارراه استانبول کار خود را پیگیری می‌کردیم امروز این فشارهایی که به خاطر هدفمندی یارانه‌ها وجود دارد، بر ما اعمال نمی‌شد.

وی نبود اطلاعات در مورد درآمد برخی افراد را موجب ناعادلانه شدن تقسیم بندی دهک‌ها عنوان کرد و یادآور شد: من از ابتدای کار قانون هدفمندی یارانه‌ها با این قانون مخالف بودم و همواره گفتم که حاضرم 45 هزار تومانی که دولت به من و اعضای خانواده من می‌دهد را پس داده و 45 هزار تومان دیگر هم روی آن گذاشته و به دولت مالیات بدهم اما در قبال آن دولت قانون هدفمندی یارانه‌ها را لغو و قیمت‌ها را به قبل از دوران هدفمندی یارانه‌ها بازگرداند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس