بازدید 85434

فردوسی‌پور چند قدم تا جاسوسی برای MI6 فاصله دارد!+ ویدئو

«برنامه نود مغایر بیانات رهبر انقلاب است»؛ این سخنان یکی از مدیران فوتبالی ایران است که در انتقاد از برنامه نود در تلویزیون مطرح کرده است. در جامعه‌ای که زدن انگ‌های اینچنینی چندان عجیب نیست، باید خدا را شکر کرد که فردوسی‌پور را به همکاری با MI۶ و دیدار با جورج سورس متهم نکرده‌اند.
کد خبر: ۳۷۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۵ 11 January 2014
فردوسی‌پور چند قدم تا جاسوسی MI6  و دیدار با جورج سورس فاصله دارد
با هر متر و معیاری ‌بسنجیم، عادل فردوسی‌پور، ‌پدیده‌‌ای در رسانه ملی ایران و فرا‌تر از آن ‌‌در فوتبال ایران است؛ کسی که با تیزهوشی و شناخت خوب خود از رسانه، به یکی از قدرتمند‌ترین افراد در فوتبال ایران بدل شده که بسیاری از رخدادهای فوتبال ایران، مرهون او و برنامه پر‌مخاطبش است، ولی عادل در این سال‌ها از گزند‌ بدخواهی‌ها هم در امان نبوده است؛ بدخواهی و نه انتقاد!

به گزارش «تابناک»، برنامه پرمخاطب نود که بیش از یک دهه از عمر آن می‌گذرد، چند سالی است، ‌پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون است؛ آن هم در تلویزیونی که با مشکل برنامه‌سازی و جذب مخاطب ‌روبه‌روست و هر سال بر ‌بینندگان این برنامه افزوده می‌شود و این پشتوانه اجتماعی به همراه ‌‌داشتن آنتن و مهم‌تر از همه، ‌هوش بالای فردسی‌پور برای پرداختن به سوژه‌ها، موجب شده که تا قدرت برنامه نود به اندازه‌ای برسد که این روز‌ها حضور یافتن یا نیافتن‌ برخی از بازیکنان تیم زیر ۲۲ سال ایران در جام‌جهانی برگرفته از گزارش برنامه اوست.

فردوسی‌پور چند قدم تا جاسوسی MI6  و دیدار با جورج سورس فاصله دارد
نگاهی به اخبار فوتبالی ایران در چند سال گذشته، نشان می‌دهد ‌موج خبری که فردوسی‌پور پیرامون یک موضوع به راه انداخته، بسیار قوی و تأثیرگذار بوده و بسیاری از واژه‌هایی که این روز‌ها به کلیدواژه اخبار ما بدل شده، برگرفته از همین برنامه است. نمونه آخر آن،‌ موضوع «قلیان» است که ولوله‌ای در فوتبال ایران به پا کرد‌ و همه را به تکاپو انداخت.

در کشوری که گهگاه مصلحت بر حقیقت برتری داشته و مسئولان به دلیل همین مصلحت، چشم از حقیقت پوشانده‌اند، حضور فردوسی‌پور و برنامه جسورانه‌اش، نعمت است؛‌ جایی که انگار همه بدنه ورزش کشور از پدیده شیوع قلیان آگاهی داشتند، ولی به علت‌ مصلحت یا هر چیز دیگر، علاقه‌ای به افشای آن نداشتند.

عمق فاجعه تا جایی بوده که پزشک تیم زیر ۲۲ سال روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که برخی چیز‌ها را نمی‌تواند بگوید. فردوسی‌پور با جسارت مسأله را مطرح کرد و به پشتوانه پایگاه اجتماعی‌ برنامه‌اش، توانست مسئولان را به واکنش وادارد؛ حتی اگر این موضوع به حذف برخی ستاره‌های جوان از ترکیب تیم ملی کشورمان منجر شود.

اما کار فردوسی‌پور چندان ‌به مذاق همه خوش نیامده و مخالفان بسیاری داشته است. این مخالفان که حسابشان از منتقدان جداست، فردوسی‌پور را به آن چیزی متهم می‌کنند که خود‌ داعیه مبارزه با آن را دارد. همین اتهامات هم فردوسی‌پور را امسال به مجلس شورای اسلامی کشاند تا درباره ‌پرونده فساد در فوتبال توضیحاتی بدهد.

فردوسی‌پور چند قدم تا جاسوسی MI6  و دیدار با جورج سورس فاصله دارد


اما بعد جدید انتقادات عجیب و غریب از عادل فردوسی‌پور در برنامه ورزش و مردم بود؛ جایی که اسماعیل حسن‌زاده، انتقادات شدیدی را متوجه فردوسی‌پور و برنامه‌اش کرد؛ رئیس کمیته‌ای که در ماه‌های اخیر، فعالیت‌هایش بیشتر در واکنش به گزارش‌های برنامه نود بود.

حسن‌زاده در برنامه ورزش و مردم ضمن انتقاد شدید از برنامه نود، اقدامات فردوسی‌پور را مغایر فرمایشات رهبری دانست و گفت: «به سلامت این برنامه اطمینانی نداشته و دلایل زیادی برای این صحبت خود داریم. متأسفانه این برنامه با بیانات مقام معظم رهبری مغایرت دارد، زیرا آدم‌ها را به جان هم می‌اندازد».

این یک مدل همیشگی متهم کردن افراد در ایران است. وقتی مدیری در حوزه فعالیت‌های خود نمی‌تواند وظایفش را به خوبی انجام دهد، با زدن انگ‌های اینچنینی منتقدانش را از دور خارج می‌کند. چیزی هم که این روز‌ها خریدار دارد، چنین اتهاماتی است. تازه باید خدا را شکر کرد که فردوسی‌پور را به همکاری با MI۶ و دیدار با جورج سورس متهم نکرده‌اند.

نگاهی به کارآیی کمیته انضباطی فوتبال و برنامه نود در فوتبالی که بیش از هر زمان ‌به فساد و تباهی متهم است، نشان می‌دهد که کدام ‌یک‌ با توجه به اینکه حوزه فعالیت‌هایشان متفاوت است، در راستای زدودن زنگار‌ها از فوتبال موفق بوده‌اند.

دانلود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۸۴
انتشار یافته: ۲۶۶
چرت و پرت میگویید خودتان هم میدانید.
فقط جناب حسن زاده مونده بود که برای جبران کم کاریاش از رهبر انقلاب مایه بذاره!
عادل یک دونه ای .
پاسخ ها
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
واسه نمونه ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
وقتی کم می آرند از رهبری خرج میکنند خب اگر مردید از خودتان سند بیارید چرا دروغ میگویید؟اگر نود نبود معلوم نبود چه فسادهایی با بیت المال در پنهان میکردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
عادل دردونه ای
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
در دونه ای
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
گل گلخونه ای
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
برای آقای حسن زاده واقعاٌ متاسفم . چرا اینهمه از علنی شدن واقعیت و رو شدن دست مسئولان نالایق می ترسند . برادر من تفکر شما دیگر خریدار ندارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
آقای حسن زاده شما انتقاد فردوسی پور را مغایرت سخنان امام میدونید،ولی کشیدن قلیون برای یک ورزشکار ملی را مغایر با هیچی.دمت گرم با...
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
در خونه ای
خسروی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
مردونه ای
ناشناس
| - |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
خیلی هم دیوونه ای
هاکان
| - |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
عادل ولوله ای
شاهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
شاهدونه ی
دمت گرم که حرف حساب زدی
پاسخ ها
محمد حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
اتفاقا مشی این برنامه با بیانات رهبری در مورد مبارزه با فساد همخوانی دارد.
جناب حسن زاده با چه چیز این روشنگری مشکل دارید؟
توفان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
ببین دوست عزیز منهم بادیدگاههای عادل مشکل اساسی دارم ولی اینکه با هرکی خصومت شخصی داریم انگ مخالفت با فرمایشات مقام معظم ویا فساد فی الارض و... به جنگش بریم هم دور از مردانگیه هم دور از انسانیت و اسلامیت.
تابی جون ثابت کردی که تو این مملکت هنوز افرادی هستند که تفاوت عناد را با انتقاد می فهمند . دست مریزاد
آقای حسن زاده برای مخالفت با فردوسی پور حتما باید از نام رهبر هم مایه میذاشت؟؟؟؟
تابی جون ثابت کردی که تو این مملکت هنوز افرادی هستند که تفاوت عناد را با انتقاد می فهمند . دست مریزاد
این عادل آقا هم دیگه داره بی مزش میکنه و کلاس کارشو پایین میاره
فکر کن تو جام جهانی 2018 اگه رفتیم جام جهانی همین بازکنان زیر 22 سال کنونی بین دو نیمه یه قلیون دستشون دارن به حرف های مربی گوش میدن. پسر منم که احتمالاً اون موقع سه ساله است نشسته جلو تلویزیون میگه بابا جون سیگار برات روشن کنم یا باهم علف بکشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوبه خود آقا هنوز در قيد حيات هستند كه اينگونه هر كس از سخنان ايشان تفسير به راي مي كنه.
اين يه سنت براي ماشده تا ميخواهيم دهن كسي را ببنديم يه انگ اينطوري بهش ميزنيم.
آقاي حسن زاده اگه واقعا ميخواد ازخودش دفاع كنه بيادبگه براي فساد تو فوتبال چكار كرده نه اينكه به ديگران انگ بزنه.
درود بر تابناک
به نظر من برنامه نود هم صد درصد مورد تایید نیست
پاسخ ها
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
با کمال احترام نظرت مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
تو خودت مورد تائید نیستی نمیخواد راجع به نود نظر بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
البته که به نظر نود هم شما صد در صد مورد تایید نیستی... این به اون در...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
مورد تایید شما نیس ؟! شما؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
راست گفتي 2000000درصد مورد تاييده...
محمد حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
کسی نمیگه مورد تایید صد در صده ولی انصافا کجای این فوتبال سالمه؟
یکی جلوش ایستاده اونم فردوسی پوره
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
مهم اینه که قرار نیست مورد تایید شما باشه
بابا این فردوسی پور جزو اصخاب فتنه بود ما زیادی باهاش ملایم بودیم ولی دیگه مثل اینکه داره خودشو لو میده نفوذی خائن
فردوسی پور خودش به جای دادستان و قاضی و وکیل و... تصمیم میگیره! اعتماد به نفس بیش از حدش باعث شده که دچار غرور بشه و کسی که دچار این آفت شد حساب کارش مشخصه.
خب می دونید که چون مسئولان و مدیران خدوم! با این طرز فکرا و شایعات امثال فردوسی‌پورها فکرشون مشوش و افکار نازشون پریشون می‌شه و دیگه نمی‌تونن به خدماترسانی کلان خودشون ادامه بدن..
به همین خاطره که
..... فردوسی‌پور اخه بده جیزه ه ه ه ه!!!
ضمن تقدیر از زحمات ایشان ناگفته نماند این ایشان در دامن زدن به بسیاری از اختلافات نقش دارند!
بله بدلیل نقد عملکردهاست که جاسوس است
فردسی پور ساختار شکن خوبیه. اما گاهی اوقات همه بیننده ها رو آنچنان غافلگیر میکنه که هیچی نمیتونی بگی... اما کلا اگه همین نود هم نباشه این فوتبال فاسد به جایی نمیرسه
عدم تعادل روانی و عدم تقید به اصول انسانی و دینی را به وضوح می توان در رفتار اقای فردوسی پور دید .
مي بينيم كه ميشود. وميتواند. يك مجري توانسته است جلوي خيلي چيزها را بگيرد وجلوي خيلي ها بايستد. يعني يك شخص ويك دوربين.در برابر بازيكنان. مربيان. داوران. تماشاچيان. مسئولين. و....درحاليكه حتي بعضي وزرا. را با اون همه دبدبه وكبكبه ونيرو وبودجه و...چقدر درمانده اند و ناتوان كه هراتفاقي درگوشه وكنارشان رخ ميدهدو....
اين مورد چيز عجيبي نيست و قابل پيش بيني بود. پر واضحه كه اگه كسي دستشون را رو كنه به هر نحوي شده كله پاش ميكنن. عادل خوب دووم اورده.
ضمن اینکه من میگ من میگم گفتن فردویس پور غلط وانگاررضایت ایشان شرط درستی موضوعی است .اما با ایحال مشکل ما اینه پشت امام ورهبری قایم میشویم .برنامه نود خوب است
درست، ولی فردوسی پور هنوز با اخلاق قهرمان شدن خیلی فاصله داره . تابناک هم قهرمان قهرمان سازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
حالا كي گفت كه عادل قهرمانه.شما مي توني فاصله اش رو مشخص كني؟
عادل جیمز باند
خوب بسلامتی شعار تماشگرام که جور شد
بعدی لطفا..........
تا قتی امثال این مدیران در کشور هستن هیچ برنامه انتقادی و حقیقت جویی دوام نمیاره
این عصبانیت نشان از عملکرد درست برنامه نود هستش
عادل جون دوست داریم و پشتیبانت هستیم نه برای برنامه نود فوتبالی بلکه برای کاری که انجام میدی کاری که 90٪ به جای اون عمل شریف (!) بادمجان دور قاب چینی رو انجام میدن
من طرفدار پرسپوليسم. مشكل ما طرفداران پرسپوليس با ٩٠ و فدراسيون محروميت صادقيان و مسئله قليان كشيدن او و مسلمان نيست. مشكل در ايجاست كه چرا كميته انظباطي و برنامه ٩٠ فقط روي بازيكنان پرسپوليس زوم كرده و رفتارهاي مشابه بازيكنان ساير تيمها را نديد ميگيرند مثل همين بازي با نفت كه كميته انظباطي به راحتي آب خوردن صادقيان را با تحريك برنامه نود محروم كردو ولي بازيكن نفت با وجود دو اخطاره بودن به راحتي جلوي پرسپوليس بازي ميكند و يا خطاي وحشتناك هادي عقيلي به راحتي توسط كميته انظباطي ناديده گرفته ميشود.
همین یه برنامه وجود داره که پته مدیران نالایقو رو آب میندازه، اونم خفش کنید بره پی کارش !!!!!!
زنده باد فردوسی پور تنها آدم بدون سوتی و فریبکاری در فوتبال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
بدون سوتی که خوب نمیشه گفت کم سوتی بهتره فرناندا لیما و آبروریزیش بیشترش تقصیر عادل بود ولی مطمعنا خودشم فکر نمیکرد اینجوری بشه
به هرحال عادل یه دونه است و دوست داشتنی
واقعا تیتر بی خود و بی مزه ای زدین...
درود بر فردوسی پور که مشکلات ومعضلات فوتبال کشور را عریان بیان می کند ، کاری که میبایست مسئولا" ذیربط انجام دهند ولی بدلیل روایط ناسالم از بیان آن ابا دارند ، ضمنا" داریم یاد میگیریم اگر رسانه آذاد داشته باشیم میشود از خیلی مشکلات وفسادهای موجود جلوگیری کرد .ان شاءالله
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
آره ناشناس عزیز چون مشکل این مملکت فقط فوتباله که به لطف این حضرت آقای عادل بی عدالت حل میشه
فردوسي دوست داريم
عادل هم پشتش گرمه وگرنه تا الان هزار بار کله پا شده بود.
واقعا اگر شفاف سازي را برايهر موضوعي اقتصادي - سياسي و اجنماعي فردي را قرار دهند كشور درست ميشود حيف كه فوتبال محلي از اعراب نيست و سر كاري است .... خدا ميداند فساد كشور را دارد پوسيده ميكند و نظارتي نيست و همه به فكر دو سال مديريت خودشان هستند حرف هم كي بزند ميگويد بر خلاف نظر مقام رهبري است و خوب دستاويزي گرفته اند اين اغيار وطن
با سلام
لطفا آقایان کم کاری و بی عرضگی خودشون رو با مایه گذاشتن از رهبری نخوان لاپوشانی کنن
مسعوت اوزیل توی عکس یه سیگار گوشه لبش بود اصلا معلوم نبود میکشه یا فقط ژستشو گرفته همچین پوستی ازش کندن که دیگه از کنار سیگارفروشی هم رد نمیشه.اونوقت 4 تا بچه رو بردن کیش پول قلیونشونم میدن بعدا میگن نگید نگید زشته.
با نگفتن فردوسی پور قلیون کشیدن اونا معلوم نمیشد.اینهمه آدم که تو قهوه خونه ها و جاهای دیگه اینارو دیدن هم میخواید بهشون بگید نگید نگید
خانه از پای بست ویران است آقای حسن زاده
حالا تو گیر نقش بند ایوان فردوسی پوری.......................................
جورس سوروس خوب اومدی تابناک...
عادل تنها عادل فوتبال ایران پاینده باد
تیم امیدی که قلیان بکشد بی غیرت میشود
شما درست تیتر بزنی هم بد نیست ها ؟؟!!
تابناک زیاد نگران نباشید اگر این انگ به آقای فردوسی پور نچسبید پای mi6 , l,shn , ... میاد وسط
بنده بعنوان یک ایرانی از آقای فردوسی پور حمایت میکنم
جورج سوروس روخوب اومدی... کیهان...خیلی حال کردم
متاسفانه وقتی شایسته سالاری نباشد مدیران برای بقا مجبور هستند به مکانیزم های دهه 60 مراجعه کنند. متاسفانه برنامه ورزش و مردم هم جزو برنامه های بی محتوای هست که صرفا بخاطر مجری برنامه پخش میشود تا ایشان هم در صدا و سیما نقش داشته باشند. واقعا متاسفم که عرصه ورزش فعلا از خواب بیدار نشده و وزیر محترم ورزش هم در حوزه فوتبال بسیار ضعیف عمل میکنند.
درود بر عادل فوتبال ایران
درود بر هنرمندی و هوشمندی عادل که بالاخره ما را به دیدن حداکثر یک برنامه نسبتا واقعی دلخوش می کند.
دلیل اینکه بر تعداد مخاطبین این برنامه اضافه میشه به خاطره این است که مردم می خواهند نشان بدهند که از آقای فردوسی پور ، برنامه نود و سیاست هایش حمایت میکنند. مطمئنم همین الان یه نظر خواهی صورت بگیره که آیا وجود برنامه نود به سالم شدن فوتبال کمک می کند یا نه، مطمئنم بیش 95% رای میاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
ولی تو این ده دوازده سال که فساد فرقی نکرده...
من اصلا فوتبالی نیستم و معتقدم فوتبال نان شب نیست ولی باید با فساد و تمامیت خواهی در هر سیستم وطن عزیزم مقابله شود و در حیطه فوتبال فردوسی پور و نود اینچنین عمل میکند تابناک عزیز خواهش میکنم به این تهمت خنده دار بیشتر توجه بفرمایید و این مطلب را هم مورد بحث قرار دهید که هرکس هرکجا کم میاورد از مقام شامخ رهبر معظم انقلاب مایه میگذارد قبح این حرکت سخیف کمتر از قسم دروغ نیست
آقای حسن زاده ! فقط مونده بود شما از رهبری خرج بکنید. متأسفم
عادل دمت گرم
مخالفان فردوسي پور همه از فاسدان فوتبال هستند و او را مانع راه خود ميدانند
برنامه های صدا و سیما همه چرنده برنامه نود هم یکی از این برنامه هاست
برنامه ای که بی اخلاقی بی ادبی و ... رو ترویج میده و مطمعنم پشتش به جایی گرمه که با اینهمه توهینهایی که میکنه هنوز ادامه داره...
دمت گرم فردوسی پور
هم فدراسیون فوتبال و هم دفتر رهبری اگر با این گونه افراد برخورد مناسب انجام دهند پسندیده است.
درود بر فردوسی پور.درود بر حقیقت.فردوسی پور دوستت داریم.....
آقای حسن زاده راست گفته
تنها شاهکار فردوسی پور راه انداختن دعوا و به جون هم انداختن آدما برای جذب مخاططب بیشتره
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
و نشون دادن بی لیاقتی مدیرانی که همش از این برنامه انتقاد میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
فعلا منفی ها رو نوش جان کن تا معنی دموکراسی و احترام به علایق دیگران رو یاد بگیری
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
منفي هارو نگاه كن.!!!توصيه ميكنم ديگه هيچ وقت نظر نده:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
تو محسن حسن زاده نیستی؟
رضا از قائمشهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
کلا نظر میدونی یعنی چیییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این جمله رو باید طلا گرفت "در کشوری که گه به گاه مصلحت بر حقیقت برتری داشته و مسئولان به خاطر همین مصلحت چشم از حقیقت پوشانده‌اند، حضور فردوسی‌پور و برنامه جسورانه‌اش یک نعمت به‌شمار می‌آید"....در این کشور تا بخوای حقیقت رو بگی مری پیش امیر کبیر - فراهانی - و...سیستم این رو میطلبه ..اخرش هم میشی جاسوس ...
هر چند همه کارای فردوسی پور رو قبول ندارم ولی به شخصه عاشقشم و واقعا یک نعمت برا تلویزیون...
امثال آقای فردوسی پور ، اتفاقا نماد اسلام هستند و عدالت ، کاش این مدیران رجوع به گفته های حضرت علی(ع) می کردند و خود سازی می نمودند تا اینگونه صحبت نکنند ، مبارزه با فساد گفته مقام معظم رهبری است
توی ایران مد شده هر مدیری که بی درایت است و در کارش اهمال می کند، سعی میکند این بی درایتی را با انگ چسباندن به دیگران و مستمسک قرار دادن فرمایشات رهبر انقلاب، جبران کنه. آخه چرا از فرمایشات رهبری هرجور که دوست داریم برداشت و تفسیر می کنید؟ اگه فوتبال فاسده و شما به عنوان رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران هیچ کاری نکردید و همش ماست مالی کردید ، چرا نمیذارید یکی دیگه بیاد و بگه توی فوتبال ما چه خبره؟!
از وقتی که فردوسی پور برنامه نود رو راه انداخته فوتبال ما سیر نزولی و در خوشبینانه ترین حالت سیر نوسانی داشته.بهترین تیمهای فوتبال تاریخ ما بر میگرده به قبل از سال 98 و در واقع قبل از نود.نمیخوام بگم نود مقصره ولی به نظرم سود چندانی هم نداشته.در صورتی که در رشته های دیگه مثل والیبال،بسکتبال،کشتی،وزنه برداری بیشترین افتخارات ما در طول تاریخ مربوط میشه به یک دهه اخیر.در حالی که هیچکدام از این رشته ها برنامه ای شبیه نود نداشته اند.ممکنه برخی دوستان معتقد باشند پول باعث این افت در فوتبال شده اما بهتر است بدانید در رشته های دیگری مثل والیبال،بسکتبال،کشتی و وزنه برداری نیز سطح دستمزدها بسیار افزایش یافته و مبلغ قراردادها چشمگیر است اگر چه نه به اندازه فوتبال.به نظر من نود صرفا جنبه سرگرمی داره و هر از گاهی موضوعی رو شروع میکنه و بدون رسیدن به نتیجه ملموس و در اوج داستان،اون رو خاتمه میده و نتیجه رو به مخاطب واگذار میکنه،دقیقا شبیه سینما و ادبیات داستانی!
پاسخ ها
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
دلم برات سوخت حداقل خودت به خودت مثبت بده. خیلی ضایع هستا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
از ترش همین نود هست که جلوی خیلی از کارهها و اقدامات ناشایست در فوتبال گرفته شده . همین نود هم اگر نبود مطمئن باش که وضعیت فوتبال ما به مراتب خرابتر از الان بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
شما این همه زیر ساختا و مشکللات اصلی فوتبالو ول کری بعد موفقیتا و شکستاشون مربوط دونستی به برنامه نود؟!عجیبا غریبا از این منطق!
اونوقت حواشی فوتبال با بقیه ورزشا یه اندازست که با هم مقایسشون میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
لطفا به منفی ها نگاه کنید.با تشکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
كتاب داستان نوشتي
سمیرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
کتایون جان نود آینه است که سیاهی ها و زشتی های فوتبال رو نشون میده و خلا برنامه ای مشابه نود در رشته های دیگه باعث شده که خیلی از ماها اصلا متوجه اونها نشیم نه اینکه بقیه رشته ها پاک و بدون مشکل باشند. در ضمن حق با شماست نود بیشتر جنبه سرگرمی داره. خوب یک برنامه تلویزیونیه و تلویزیون معمولا جنبه سرگرمی و پرکردن اوقات فراعت را داره
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
برای اینکه در هیچ رشته ای، سیل سیاستمداران مشتاق برای مدیریت و دخالت حمله ور نشده اند. به خصوص این حمله در یک دهه ی آخر بسیار زیاد بود. طوریکه حتی رییس جمهور هم می خواست رییس فدراسیون فوتبال بشود. یا رییس سازمان تربیت بدنی می خواست همزمان رییس فدراسیون فوتبال باشد...
فردوسی پور و برنامه نودش در وجود تک تک مردم ورزش دوست و ورزش کاران صادق و مسلمان جا خوش کرده است این آقا کیست ؟من اولین بار است اسمش را می شنوم!!!!
پاسخ ها
رضا از قائمشهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
اینوخوب اومدی دمت خیلی گرم تازه به دوران سیده نمیفهمه که با عادلی که 15 سال=ه تو این فوتباله نباید در بیفته
دوستش دارم
اینکه فقط روی ضعف ها زوم کنی تا برنامه ات پربیننده باشه آیا هنره؟ آیا شده ایشون یک بار از دوربین های عهد عتیق صداوسیما و فیلمبرداری فوق حرفه ای همکاران خودش انتقاد کنه؟ آیا خالی شدن ورزشگاه ها در سالی که به جام جهانی رفتیم نشانه ای از تاثیرات منفی کلیه عوامل، از جمله برنامه ایشون، نیست؟ دیگه چه اتفاقی باید بیفته که بفهمیم این برنامه از مسیر صحیح خارج شده و فقط محدود به جنبه پوپولیسم ژورنالیستی شده؟ رشته های ورزشی دیگه آیا هیچ فسادی ندارن؟ آیا این فساد، باعث شده نتیجه نگیرن؟ رو کردن بیش از حد مفاسد در هر حوزه ای که باشه باعث میشه تمرکز به جای متن بره روی حاشیه و کار از اصل تهی بشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
عزیزم وقتی قرار است در یک هفته به اندازه دو تا فیلم سینمایی محتوا تولید کنی دیگر صحبت از نحوه فیلمبرداری چه صیغه‌ای است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
پس به نظر شما جلوی فساد را نگیریم تا فوتبال رشد کند ؟ فوتبالی که بخواد با فساد رشد کنه نباشه بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
مجيد جان نود مخصوص فوتبال و حواشي اونه ، بياد از صدا و سيما و فيلمبرداري انتقاد كنه؟؟؟؟؟
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
شما دوتا نکته مثبت بگو
ali
| Denmark |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
چقدر خوب میشد که این دوربین های صدا و سیما کمی‌ حرفه‌ای بودند،در بازی‌های مثلا اسپانیا وقتی‌ اتفاقی‌ میافتد ،دوربین‌ها سریع با حرکت آهسته ،خط کشی‌،کاملا صحنه را نشان بیننده میدهند.بعد می‌شه قضاوت کرد که چه اتفاقی‌ افتاد،گٔل نفت را میگن افساید،گٔل آرش افشین را میگن هند بود،حالا شما فیلم آهسته گٔل هند را ۱۰۰ مرتبه ببین،گٔل نفت را ببین.چیزی نشون نمیده،از ۲ کیلومتری،نمی‌شه قضاوت کرد،این کارشناس‌های فوتبال هم فقط یک چیزی میگن برای این که گفته باشند
همینو کم داشتیم که از مقام معظم رهبری در برنامه 90 هزینه بشه که جناب حسن زاده زحمت این کار را کشیدند!!
چرا به جای جواب منطقی از رهبری هزینه می کنید.
همیشه به قطار د رحال حرکت سنگ می زنند.
همیشه همین طور بوده، هر موقع یه آدم شجاع پیدا میشه که واقعیتها را بگه پشت سرش هزار تا حرف میزنن و سعی میکنن بکشنش پایین، واقعاً باعث تاسف نا امیدیه
مثل کوه پشت سر عادل ایستاده ایم. والسلام
چون سايت تابناك استقلاليه و حكم قليان بر عليه پرسپوليس هاست آقاي فردوسي پور عزيز شده
like
گل گفتي
سلام، کاش برخی افراد تازه به دوران رسیده از نام و فرمایشات مبارک مقام معظم رهبری برای سر پوش گذاشتن روی ضعفهای خودشون استفاده نمی کردند.
وای خدای من اینا چی میگن
سلام .کارش درسته
برنامه 90 یک برنامه صرفا" فوتبالی است و هزینه کردن از مقام معظم رهبری کاملا" بی مورد و نشانه شکست طرف مقابل است .
چرا؟
چون كاراي پشت پرده يك عده اي رو بر ملا ميكنه.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
کاش یکی هم پیدا میشد از کارهای پشت پرده خودش می گفت اونوقت معلوم میشد چقدر عادله ، چقدر سالمه و ...
از فردا یا فردوسی گیت است یا 90 گیت
درود بر خاتمي
دورود بر عادل فردوسی پور عزیز. عادل جان مثل اینکه بحث قلیونی که مطرح کردی طعمش به مذاق خیلی ها خوش نیومده عادل جان دوستت داریم پاینده باشی.
پاسخ ها
arash
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
بزرگترین گناه عادل اینه که اسرار مگو را منتشر میکنه واین بمزاق اونهائی که سیاستشون لا پوشانی ومخفی کاریه اصلا جور در نماد.فقط تصور کن بیننده برنامه هائی چ.ن 90 سیاسی.90اقتصادی.90صنعتی وووووووباشیم اونوقت میفهمی چه خبره.یادتون هست یک برنامه ای بود بنام (چراغ خاموش)دیدی چه بسرش آوردن.
ایران دیگه راحت بهم تهمت میزنیم
ای کاش چند نفر دیگر مثل عادل فردوسی پور در صدا وسیما داشتیم تا برنامه های اقتصادی ،اجتماعی وحتی قضایی را اینگونه به نقد می کشیدند آقایان هم که این برنامه به مزاقشان خوش نیامده لطفا بجای بزرگنمایی پاسخگوباشند .
حسن زاده بداند اگر فردوسی پور نبود کاری برای انجام دادن نداشت.
شاید از این ناراحت است که مجبور شده کمی کار کند.
با سلام

اگر انتقاد سازنده و آگاهانه در جامعه ای وجود نداشته باشد و همه چیز به مصلحت اندیشی ختم شوداولین چیزی که نابود میشود، شایسته سالاری و ازدیاد مدیران نالایق در همه زمینه ها است، برنامه نود و انتقادات و پیگیری هایش رادوست دارم به امید موفقیت بیشتر آقای فردوسی پور و امثال ایشان.
فقط عادل فردوسی پور، مردی از دانشگاه صنعتی شریف.
به نظر من باید طرحی در مجلس تصویب شود کسی جرات نکند با دست اویز قرار دادن این مقدسا ت به مخالفان فکری خود بتازد این یک نوع سو استفاده اس واقعا معضلی که برای منتقدین بوجود اومده.
پاسخ ها
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
کلاً جامعه ی ما شده پر از تفسیر به رای کردن سخنان رهبری و دولتمردان .آخه چرا از دیگران هزینه می کنی آقای حسن زاده ؟
ناشناس
| - |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
یعنی الان این نظر شما در مورد فوتبال مقدس بود؟؟؟؟
فردوسی پور دمتگرم فقط تو میتونی دست اینهارو رو کنی @@@
فردوسی پور دوست داریم
به آقای حسن زاده و امثال ایشون بفهمونید برای ضعف عملکردهاشون از رهبری مایه نگذارند.
چه ربطی به جاسوسی داشت؟
آقای مجری اصل را رها کرده به چهارتا نوجوون که قلیون کشیدن گیر میده. بعد میگن باید فوتبال را پاک کنیم. ....
باسلام ،احتراما به اطلاع ميرساند كهدر قرآن كريم صراحتا اعلام شده كه سخن چيني حرام و جزوه گناهان كبيره است حالا چطور اين همه مردم مي نشينند و آين آقا حرف آن را به اين و حرف آن را به آن خلاصه كار منافق را انجام ميدهد و اكثرا مردم را به جان هم مي اندازد بطوريكه اگر اين در عرصه سياست بود چه آشوبي برپا مي شد و به نظر من برنامه خوب و كار اين آقا بد است تجديد نظر شود خوب است از سخن چيني برهيز شودو به كارها و دستورات انساني و اسلامي مد نظر باشد
عادل جان عزیزم بذارمردم به کارشون برسن . این کارا چیه پسرم :))))))))))))))))))
اینکه در یک برنامه تلویزیونی یک رستوراندار که خود توزیع کننده قلیان بوده وخدا میداند تا حال چند نفر را به سرطان ریه مبتلا کرده مدعی میشود .نگران کننده وسوال برانگیز است.
اگر عادل عضو MI6 هستش پس قطعا امثال این آقایون روسای ارشد موساد و CIA هستند. ضرری که اینا به جامعه می زندد خداییش آمریکا متحدانش تو 30 سال گذشته نتونستند بزنند.
اقای دایی با عرض پوزش ، ان موقع که شما پرونده قطور اوردی به برنامه نود و حدودا یک ساعت وقت این برنامه را گرفتی برای دعوای شما با کاشانی ، این ملت چگونه تحمل کرد . ان موقع این برنامه داروغه نبود!!!!!! که بود و الان هم است تا جلوی بعضی اشتباهات را بگیرد . چطور ابروی کاشانی را بردی ان موقع اسلام نگفته بود!! که ندیده بگیر و از کنارش رد شو . فوتبال که فقط فوتبالیست نیست ، همه عوامل تاثیر گذارند . اگه یکی نباشد بقیه ارزشی ندارد . مثل فوتبال الان که بدون تماشاگر پشیزی ارزش ندارد . مشکلات همه جا است . ولی متاسفانه ورزشکاران ما بخصوص بزرگان فوتبال ما همه چیز را با خودشان تعریف می کنند . یادتان باشد که مردم تمام حرف های شما و دیگران را به یاد می اورند و انها را با هم مقایسه می کنند . مبادا که تصور برای مردم پیش بیاید که حرف های شمابر اساس منافع شخصی یا گروهی مطرح می شود . اخر کلام برادر ورزشکار 16 با 20 برابر نیست جایگاه هر کی برای مردم مشخص است . نمرات برای دایی و فردوسی پور از لحاظ سواد اجتماعی است . خواهش می کنم مطرح کنید . هرکجا بد مطرح شده خالی بگذارید .
این یک مدل همیشگی متهم کردن افراد در ایران است...دقیقا!
بله دیگه...
اینجوریاست...
چقدر مدیران ما به مسائل امنیتی گونه و نما علاقه داررند... مثل کاراکترهای پلیسی و امنیتی تو فیلمهای هالیوودی... زیادی از این فیلمها می بینن... در هر حالت مسئله به اون ور اب و امنیت و جاسوسی و عوامل بیگانه نسبت باید داشته باشه... اصلا جزئ یکی از مغلومات اصلی هر صورت مساله ای هستش.. همین روزا اگه یکی سو این یخبندان لیز بخوره زمین دستش بشکنه میگن توطئه خارجی بوده!!
در این که فردوسی پور اجرای خوبی داره باهات مشکلی ندارم ... ولی ایکه اسطوره بسازی و چرت و پرت بگی چرا دارم ... این برنامه رو با این موضوع هر کس دیگه ای هم که کار کنی می گیره ... چون به اندازه کافی حامی داره که جرات توش باشه .... و الا خیلی قشنگ تر از اینها می شه یک آدم رو کله پا کرد ... اونم چی ... تو سازمان
فردوسی پور نماد وجدان بیدار مردم این ملت است.شاید حرف های برنامه نود در فوتبال خلاصه شود و لی ادامه روند این برنامه الگوی مناسبی از بیان حقیقت بدون پیرایه و مصلحت اندیشی است و استمرار آن نیز باعث خواهد شداین الگو در جامعه ما حفظ شده و هر چند بعید شاید زمانی نیز بتوان بدینگونه حوزه های پیچیده قدرت در ایران را به چالش کشید.
زنده باد فردوسي پور
كاش در سياست و اقتصاد هم يك فردوسي پور و يك 90 داشتيم.
فقط و فقط ضعف مدیریتی میتونه همچین تهمتی را به عادل فردوسی پور بزنه
شورش رودیگه دراورردن.
تابناک دمت گرم این یکی رو هم خوب امدی.
دم اقای فردوسی پور هم گرم اگه اشون نباشه فوتبال هم و جود نخواهد داشت.چون همش میشه راند خواری و پارتی بازی و بازی های سیاسی
اگر برنامه آقای فردوسی پور کمکی به شایسته ساری می‌کند حتما در راستای حق و حقیقت و عدالت است. مقام معظم رهبری همیشه بر شایسته سالاری تاکید داشته ‌اند. مخالفان احتمالا منافعشان به خطر افتاده است.
اينقدر جاي فردوسي پور تو دل مردم محكمه كه با 1000 تا از اين حرفا خراب نمي شه!خودتونو خسته نكنين!
خواهشا از مقام رهبري مايه نگذاريد.
آدمهایی مثل حسن زاده باید هم به نوعی درصدد تخریب فردوسی پور باشند چرا که مرتب عملکرد ضعیف آنها را زیر ذره بین می برد و بدون پروا انتقاد می کند . عادل کارت درسته
شما چه کاره‌اید آقای فردوسی پور؟ چرا شما این قدر دنبال دردسر می‌گردید؟ هزارها برنامه ورزشی در همین مملکت ساخته می‌شود و مشکلی هم ندارد. شما هم عین یکی از آن‌ها سرتان را بیندازید پایین به کسی کار نداشته باشید تا همه چیز گل و بلبلی به نظر برسد....
پاسخ ها
shahab
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
"شما هم عین یکی از آن‌ها سرتان را بیندازید پایین به کسی کار نداشته باشید تا همه چیز گل و بلبلی به نظر برسد.... "

خیلی جالبه همیشه تو کشور هر کسی هر غلطی و اشتباهی هم که میکنه دوست داره با ماست مالی یه جور سر و ته ان را جمع و جور کنه!!!مدیرای پیر پاتال برید کنار بزارید حق حرف بزنه.
ناشناس
| - |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
اونوقت دیگه چنین پولی در نمیاره
دلتون خوشه دوستش دارید اگه می دونستید چه پولی میگره اونوقت می فهمیدید دلش واسه فوتبال نمیسوزه
MI6 و دیدار با جورج سورس رو خوب اومدی
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
از چنین آدم چاپلوس و پر مدعایی بعید نیست
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
راسته که می گن سرکرده القاعده تو ایرانه؟
درود به شرف فردوسی پور ، چرا بعضی ها اینگونه از این جوان می هراسند و واهمه دارند ، به آقای حسن زاده رییس محترم کمیته انطباتی فدراسیون فوتبال هم عرض میکنم اینگونه عزیز و حامی فوتبال پاک را مورد تهمت قرار ندهید .
عادت كرديم هر كسي برخلاف ما حرفي بزنه دشمن خدا و پيغمبرش بدونيم سعي
نمي كنيم اشتباهاتمون رو درست كنيم 90 تنها برنامه اي كه بدون پنهون كاري مشكلات را عنوان مي كنه .
واقعا خوب نوشتید.وقتی مدیران خودشون عرضه ندارند جواب کاری که کردند رو بدن با اینگونه صحبتها توپ رو میندازن توی زمین کسی دیگه.آقای حسن زاده فقط داره خودش رو تبرئه میکنه.وگرنه کیه که ندونه کمیته انضباطی ایشون 2هفته اس داره بر اساس فیلمهایی که در برنامه 90 پخش میشه بازیکنان رو محروم میکنه!
امیدوارم روزی را ببینیم که امثال آقای حسن زاده از ورزش ما بیرون بروند و افراد لایق و غیر سیاسی و کار بلد جای آنها را بگیرند .
آقای فردوسی پور یکی از افراد بسیار صادق ایرن است که پرده از ماجراهای باورنکردنی فوتبال برداشته است. درکشوری که بعضی ازآدما برای دارو ودرمان پول ندارند آقایون قرارداد میلیاردی می بندندباکسانی که گل کوچیک هم بلد نیستند بازی کنند
یه آدم سالم باشه تو فوتبال ایران اونم همین عادل فردوسی پوره
اگه همه مدیرای مملکت مثل ایشون تحصیلکرده و عالم به کار خودشون بودن و دل میسوزوندن الان وضعمون بهتر از این بود
تا آخرش پشت فردوسی پور هستیم
v
جامعه ما به افراد اندیشمند متخصص و جسور در همه حوزه ها نیاز دارد. امثال جناب آقای فدوسی پور موجب بالندگی و ارتقای سطح علمی جامعه می باشند.
آرزوی موفقیت و سلامتی برای این جوان با هوش با وقار و فرهیخته دارم
آین آقا چکارست که خودشو مسئول تفسیر سخنان رهبر و مسئول مطابقت افراد با رهبری می دونه؟ هرکسی از راه میرسه خودشو میچسبونه به رهبر و از حساب ایشون می خواد برای خودش خرج کنه . تجربه ثابت کرده کسانی که که چنین حرفهایی می زنن خودشون مساله داردن و رهبری هم همیشه از این موضوع انتقاد کردن و گفتن اینکارو نکنید.
برنامه نود در مدت یک دهه فعالیت تاثیرات خوبی برای فوتبال ما داشته ولی فوتبال ما فرق زیادی با ده سال قبل نداره و تا زمانی که به دست غیر فوتبالی ها اداره میشه تا صدسال دیگه هم همین خواهد بود.

ولی بنظر من نباید به حریم خصوصی افراد وارد شد کشیدن قلیان یک امر عادی و مرسوم در جامعه ماست و جرم هم تلقی نمی شه.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
رضا جان خودت میگی در جامعه. نه برای یک ورزشکار حرفه ای اونم در حد تیم ملی. قلیان بخاطر نیکوتینی که داره دوپینگ حساب میشه عزیزم. مثلا اگه شما یه قرص ایبوپروفن واسه دردت بخوری آیا جرمی مرتکب شدی؟ نه. ولی اگه یه ورزشکار حرفه ای بخوره به خاطر دوپینگ جریمه سنگینی شاملش میشه. در تمام تیم های حرفه ای جهان اگه ورزشکاری چنین کاری بکنه خود تیم حسابی جریمه اش میکنه.
کسی که منطق و استدلال نداره از این حرفا می زنه . این چه رسمیه که هر کسی کم میاره می خواد از رهبری مایه بزاره برای خودش؟؟؟؟؟
خود آقای حسن زاده مصداق بارز بی مدیریتی بوده که پرونده های تحت نظر ایشان بنا بمصلحت و در زمانهای خاص زیر کشو واقع شده و ارتزاق سوژه خود ایشان از برنامه نود میباشد برنامه خوب نود چون چراغی پلشتیهای عوامل فوتبال و همپالیگهای آقای حسن زاده را عیان میسازد آماج چنین حمله هایی میشود اینجاست که شاعر میفرمائی
آقای حسن زاده اینه چون نقش تو بنمود راست.
خود شکن آئینه شکستن خطاست
برای مردم کار کردن عبادت است . موفق باشید
متاسفانه گاهی اوقات افراد مسئله دار برای رد گم کردن از مقام معظم رهبری مایه می گذارند و خود را پشت ایشان پنهان می کنند تا از انتقاد و پاسخگوئی در امان باشند. انتقادات آقای فردوسی پور و افشاگری های او که بیان واقعیتهاست چه ربطی به ایجاد اختلاف بین افراد دارد و چرا از مقام معظم رهبری هزینه می کنید؟ اگر فسادی صورت گرفته باید رسیدگی شود.
"در کشوری که گهگاه مصلحت بر حقیقت برتری داشته و مسئولان به دلیل همین مصلحت، چشم از حقیقت پوشانده‌اند"
گهگاه و خوب اومدی!!!
مافیای فوتبال از افشاگریهای عادل عزیز خوششان نمی آید.
ببخشيد.اين فرافكني و به گردن ديگران انداختن ضعفها كار همه مسولين كشور شده است نه يك نفر و دور نفر
سلام .
حسن زاده اول کمیته انضباطی جمع کنه ،انتقاد از برنامه 90 پیش کش
زنده باد تابناك و عادل خان
برنامه 90 بجز ایجاد حاشیه برای فوتبال ما تاثیر دیگری نداشته است .
بقول شاعر:قافيه چوتنگ آيد شاعر به جفنگ آيد متاسفانه امروز در تمام مسايل روز برخورد مشابه به عمل مى آيد با انگ وبرچسب زدن سعى در دور نمودن رقيب آنهم ازروى بخل وحسدمى ورزند خدا عاقبت ما مدعى شيعه بودن را بخير كند عادل در قلب عدالت خواهان ورزشى جادارد
به کوری چشم همه بد خواهان و زیاده خواهان فوتبال دوستش داریم و حمایتش میکنیم
انگ زدن به مخالف روشی متداول برای حذف مخالف
درود خدا بر تابناک عزیز وهمه مسولانش
يك بازيكن ملى اگه قليون كشيدن براش مسئله اى نيست
پس ما بريم سراغ سيگار ودود ودم چون تو جامعه پره
عادل ما پشتتیم :)
آقا رضا لطفاً،یک بازیکن از خارج کشور نام ببرید که اهل دم و دود باشه .بحث نفس کم آوردن تو جام جهانی یه و الگو بودن واسه جوونا و گرنه همه می دونیم قلیان جرم نیست .
از عادل می خواهم به عنوان نماینده ی مردم تهران واسه مجلس کاندید بشه .
جسارت و شهامت او مثال زدنی است.
برنامه نود خیلی خوبه حقیقت رو میگه ولی این ضعف فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی است که فردوسی پور از اونا جلو زده
تابناک عزیز ،گذشته از کار با ارزش فردوسی پور ،پرداختن شما به این مسائل و از حق جانبداری کردن شما ،ما را به شما امیدوار و دلبسته می کند
عادل درسته چند وقته عادل نیست و بهش هم رو در رو به شوخی گفتم دیگه برنامه ات رو نمی بینم ولی اکثرا عادل بوده
حالا یکی هست که مشکلات و فساد فوتبال رو رسانه ای کرده میخوان دکش کنن
جناب حسن زاده یه خورده دیگه عادل عزیز از شما وعملکرد نیم بند شما ایراد بگیره لابد میگید انفجارهای انتحاری تو کابل و بیروت و مسکو کار اون بوده اگه کارتون ایراد نداره هر بار بیاید 90جواب بدید
تابناک چرا نظرمو پاک کردی؟
البته هنوز پای برادر حسین به فوتبال باز نشده وگرنه حتما این انگ جورج سورس و MI6 رو میشنیدیم چون اینا تخصص اونه
تابناک جان واقعا عجیبه
پس قبول داری هر کی رو بخوان از صحنه خارج کنن بهش میگن جاسوس سیا و موساد!!!
رئیس جمهور آیندۀ ما عادل فردوسی پور!
همون حقه ی همیشگی. حذف منتقد با برچسب و تهمت.
سالم ترین آدم این فوتبال فردوسی پور
از فردوسی پور بدم میاد فقط دوست داره بین فوتبال دعوا بندازه ازش حالم بهم میخوره
عادل بزرگ مرد فوتبال ایران
عادل آنتی ویروس
تنها برنامه اي كه تونسته همه رو ميخكوب كنه نوده .كاش اقتصاد و....يك عادل فردوسي پور ميداشت تا خاوري -بابك زنجاني -جزايري و...زاده نميشدندعاقبت بخير بشي عادل جان.
عادل فردوسی پور یک مزدون وطن فروش و عامل انگلیس و امریکاست که می خواهد با تفرقه میان دوستان، ملت ما را ریشه کن کند. مرگ بر امریکا و انگلیس و ایادی استکبار جهانی
سلام بنده دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی هستم و رساله دکتریم در ارتباط با برندهای فوتبال هست و بعد از 4 سال تحقیق 100% میگم که برنامه نود فقط به قصد پر کردن جیب صدا و سیما و شخص فردوسی پور کار میکنه و تخریب کردن فوتبال اصلا برایش مهم نیست.
و استفاده از درامد حق برند مسابقه پیامکی باشگاه ها و لیگ که عملا دزدی حساب می شود یک عاملش هست
به نظر شما آيا بردن آبروي ديگران كار صحيحي است .اگر بازيكنان فوتبال خطايي انجام داده اند بايد در مراجع قانوني پاسخ دهند نه اينكه آبروي انها را ببريم به نظر من كار فردوسي پور در اين زمينه اصلا درست نبود
سلام بنده دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی هستم و رساله دکتریم در ارتباط با برندهای فوتبال هست و بعد از 4 سال تحقیق 100% میگم که برنامه نود فقط به قصد پر کردن جیب صدا و سیما و شخص فردوسی پور کار میکنه و تخریب کردن فوتبال اصلا برایش مهم نیست.
و استفاده از درامد حق برند مسابقه پیامکی باشگاه ها و لیگ که عملا دزدی حساب می شود یک عاملش هست
سلام بنده دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی هستم و رساله دکتریم در ارتباط با برندهای فوتبال هست و بعد از 4 سال تحقیق 100% میگم که برنامه نود فقط به قصد پر کردن جیب صدا و سیما و شخص فردوسی پور کار میکنه و تخریب کردن فوتبال اصلا برایش مهم نیست.
و استفاده از درامد حق برند مسابقه پیامکی باشگاه ها و لیگ که عملا دزدی حساب می شود یک عاملش هست
سلام بنده دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی هستم و رساله دکتریم در ارتباط با برندهای فوتبال هست و بعد از 4 سال تحقیق 100% میگم که برنامه نود فقط به قصد پر کردن جیب صدا و سیما و شخص فردوسی پور کار میکنه و تخریب کردن فوتبال اصلا برایش مهم نیست.
و استفاده از درامد حق برند مسابقه پیامکی باشگاه ها و لیگ که عملا دزدی حساب می شود یک عاملش هست
سلام بنده دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی هستم و رساله دکتریم در ارتباط با برندهای فوتبال هست و بعد از 4 سال تحقیق 100% میگم که برنامه نود فقط به قصد پر کردن جیب صدا و سیما و شخص فردوسی پور کار میکنه و تخریب کردن فوتبال اصلا برایش مهم نیست.
و استفاده از درامد حق برند مسابقه پیامکی باشگاه ها و لیگ که عملا دزدی حساب می شود یک عاملش هست
سلام بنده دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی هستم و رساله دکتریم در ارتباط با برندهای فوتبال هست و بعد از 4 سال تحقیق 100% میگم که برنامه نود فقط به قصد پر کردن جیب صدا و سیما و شخص فردوسی پور کار میکنه و تخریب کردن فوتبال اصلا برایش مهم نیست.
و استفاده از درامد حق برند مسابقه پیامکی باشگاه ها و لیگ که عملا دزدی حساب می شود یک عاملش هست
خانم کتایون چند سالته ؟
که تاریخ نزول فوتبال ایران رو میگی
شما بدونین ما از بعد ازتقلاب تا حالا سیر نوسانی رو در فوتبال داریم نه از موقعی که نود شروع شده!
برنامه نود باعث می شه که این قلیان کشا بترسن از قلیان کشی..
برنامه نود باعث میشه داورا بیشتر مرافبت نمایند ..
برنامه نود باعٍث میشه فساد بسیار بسیار زیاد فوتبال کمتر بشه ....
وای کاش سیاست هم نود داشت ای کاش اقتصاد نود داشت ..
ای کاش فرهنگ ووووو نود داشتن
به نظر من فردوسی پور خودش یکی از مرتبطین با تبانیهای این فوتباله مگه تواونبرنامه وقتی رحمتی ازش پرسید تو خونه کیروش چه کار داشتی زبانش بند نیامد یا به قول رحیمی مدیر عامل سپاهان اگر کسی به فردوسی پور باج بده به روزنامش مکم کنه کلی دمش ببینه که از اون حمایت میکنه برنامه نود اگر قرار بود دردی از این فوتبال حل کنه وضع هر روز بدتر نمیشد هیچ کس نیست به عادل بگه تو چه کاره حسنی که آبروی مردم سیبل میکنی
پشت سر ادماي خوب سريع حرف در ميارن سريع داستان رو سياسي مي كنن ،زنده باد فردوسي پور
عادل فردوسی پور یک آدم بسیار زرنگ است که خوب می داند که با سر کار گذاشتن آدم ها هم وقت آنها را تلف می کند و هم پول هنگفتی به جیب می زند ؟
واقعا اینکه فوتبال مملکت ما لحظا به لحظه و ثانیه وبا ثانیه چه اتفاقات و چه رویدادهایی در خود دارد به چه درد دنیا و آخرت مردم می خورد .
این آدم و تمام همفکرانش باید یک روز جواب این همه وقت را که از مردم تلف می کنند و سرشان را گرم می کنند به چیزهای بی ارزش بدهند .
وای بر ما که رفتارمان الگوی سکولاری دارد و اصلا خدا و آخرت و انسانیت و معاد و آموزه های انسانی در آن نقشی ندارند .
امیدوارم با ظهور حضرت حجت بساط این آدم و همفکرانش و تمام کسانی که دنبال تلف کردن و از بین بردن وقت با ارزش مردم هستند برچیده شود چرا که هیچ امیدی ندارم در این حکومت چنین اتفاقی بیفتد
به نظر من باید آقای فردوسی پور بایدبتونه تحلیل درست تری انجام بده من موافق قلیان کشیدن فوتبالی ها نیستم ولی برادر شما آبروی افراد را نبرید نحوه گفتار را درست کنید و به علاج این پدیده و امثالهم بپردازید میتوانید تاثیر گزار باشید ولی به شکلی بهتر با فکر و تامل بیشتر
خاک توسر فوتبالی که چرچیل شده عادلش
بابا،یه آدم حسابی تو فوتبال پیدا شد.حالا این قدر حرف پشت سرش بزنین تا فراری بشه
مشکل اصلی ترس از گفتن حقیقته وگرنه قلیون کشیدن که جرم سنگینی نیست .دو تا الف بچه فوتبال هم جز سران مملکت نیست که بترسیم اسمشون ببریم به اینجور خبر رسانی عادت کردیم
عادل که رو چشم ما جدا دارهولی......
من مندم شما چرا این رو به نفع خودتون استفاده میکنید واقعا شعور خواننده رو در چه حد میدونید............
واقعا که.............
نمیدونم اگه آقای فردوسی پور نبود هیچکس از قلیون کشیدن بازیکنان تیم ملی خبردار نمیشد.
آقای فردوسی پور واقعا تشکر میکنیم که همیشه عادلید.
و...از مسئولین میخواهیم که کوتاه نیان وبا افرادی که این کار رو انجام دادن به شت برخورد کنن.که اگه این کار رو نکنند باعث سوء استفاده بقیه میشه.
عادل که رو چشم ما جدا دارهولی......
من مندم شما چرا این رو به نفع خودتون استفاده میکنید واقعا شعور خواننده رو در چه حد میدونید............
واقعا که.............
عادل با عدالت
عادل که رو چشم ما جدا دارهولی......
من مندم شما چرا این رو به نفع خودتون استفاده میکنید واقعا شعور خواننده رو در چه حد میدونید............
واقعا که.............
تیتر خبر که هیچ ربطی ب خبر نداره واقعا این کار شما کثیف هست
شما از دفاع فردوسی پور چه سودی میبرید؟
درود بر فردوسي پور
برنامه نود تنها برنامه سیماست که فابل دیدنه اونم بخاطر عادله اینا که از عادل بد میگن قطعآ منافعسون را بخطر افتاده
همینم مونده که این فوتبال فسقلی سیاسی بشه
از خودت مایه بگذار اقای حسن زاده چرا از رهبری خرج میکنی
سلام صبح بخیر
جرج سوروس رو خوب اومدی
دوست دارم تابناک
افشای حقایق در ورزش به منظور جبران و اصلاح کاری پسندیده است و نیاز است توجهات لازم در این رابطه صورت گیرد تخریب یک مجری هنر نیست اصلاح فساد و برنامه ریزی و کار را به کاردان سپردن هنر است
فوتبال ایران مساوی است با
100 نفر بین خودمون
شما فکرشو بکنید اگه تو حوزه اقتصاد همچین برنامه ای داشتیم به نظر شما مجری برنامه الان کجت بود؟!
من از طرفداران تیم پرسپولیسم.
عادل فردوسی پور سالم ترین،پاسخگو ترین،شایسته ترین مجری برنامه های تلویزیونی ایرانه.
وبا این اتهامات نمیتونید اونو نزد مردم خراب کنید.
بعدشم آقای قاضی عادل!
تو که عادل ترین عادل رو قبول نداری و اونو دشمن رهبر و نظام معرفی میکنی چرا براساس برنامه نود رای صادر میکنی؟
من از طرفداران تیم پرسپولیسم.
عادل فردوسی پور سالم ترین،پاسخگو ترین،شایسته ترین مجری برنامه های تلویزیونی ایرانه.
وبا این اتهامات نمیتونید اونو نزد مردم خراب کنید.
بعدشم آقای قاضی عادل!
تو که عادل ترین عادل رو قبول نداری و اونو دشمن رهبر و نظام معرفی میکنی چرا براساس برنامه نود رای صادر میکنی؟
من از طرفداران تیم پرسپولیسم.
عادل فردوسی پور سالم ترین،پاسخگو ترین،شایسته ترین مجری برنامه های تلویزیونی ایرانه.
وبا این اتهامات نمیتونید اونو نزد مردم خراب کنید.
بعدشم آقای قاضی عادل!
تو که عادل ترین عادل رو قبول نداری و اونو دشمن رهبر و نظام معرفی میکنی چرا براساس برنامه نود رای صادر میکنی؟
ای عادل جاسوس
حیف پول بیتالمال که بجاری رونق دادن به کشاورزی و صنعت خرج این سرطانی به نام فوتبال میشه من که یه سال فوتبال داخل و تحریم کردم
با همه هنر ها وتيزبيني كه آقاي فردوسي پور دارد ولي متاسفانه خيلي ازجاها خلاف اخلاق اسلامي عمل ميكند
لطفا عطف به تقاضا هاي قبلي يك معلم املا براي خودتان بگيريد؛ انشا فداي سرتان باشد. تا انشا الله املاي صحيح انضباط يا انظباط را برايتان بنويسد و اين قدر تزريق غلط املايي نفرماييد
سلام ، شما را در انتشار نظریات منصف نمیدانم زیرا به بهانه زیاد بودن کلمات با وجودی که آنرا دریافت داشتید از درج آن خود داری نمودید . احتمالاً شاید از اینکه عادل را باب طبع مطبوعات ورزشی دانستم مورد قبولتان نبوده است
فردوسی پور با لیاقت اومده بالا ولی امسال حسن زاده با رابطه اومدن بالا و عمری در این فوتبال نخواهند داشت. مسلمه که افراد بالیاقتی مثل فردوسی پور را بر نمی تابند.
لطفا یکی بگه عادل خان تا حالا چه گره ای از فوتبال ما باز کرده؟ باور کنید یه نمونه هم وجود نداره
خدایی خجالت نمیکشه این حسن زاده... از خدا بترس و اینقدر ادای آدمای مومن و با اخلاص رو در نیار... همتون فساد دارید و فقط عادل هست که میتونه پته شما رو بریزه روی آب... خلافکارید و می ترسید از عادل... چرا تا عادل حرفی از قلیون نزده بود هیچکی حرفی نزد.. پس خلافکارید.. فساد دارید..شک نکنید همتون در کارتون خلاف قانون رفتار می کنید..
کافیه یکی رو بخوان خراب کنن!!! سریع میگن ضد رهبری و ائمه و نبوت و ... رفتار میکنه
این عادت زیرآب زنی خیلی بد است
فوتبال امروز ترکیبی از قما راختلاس وقت کشی غارت بیتالمال والگو سازی از غارت گران شرکت سهامی سرمیه داران وغفلت مدیران ساده اندیش است.
اگه تو هر حوزه ای مثل اقتصاد؛ سیاست ؛ کشاورزی ؛ آموزش ؛ مذهب و ................ یک برنامه ای مثل نود و شخصیتی مثل آقای فردوسی پور داشتیم ؛ الان خیلی از مشکلات کشور حل شده بود. بالاخره برنامه ای که چهار ساعت مشکلات ریز و درشت این فوتبال رو بررسی و نقد میکنه مطمئناً بعضی وقتها هم دچار اشتباهات کوچکی میشه که کاملاً طبیعیه در نتیجه نباید کل برنامه و شخصیت آقای فردوسی پور رو زیر سوال برد.
حرف حساب تلخه
زبان وقلم از توصیف عادل جدا قاصر است من که مریدشم
مثل کوه؟ مثلا اگه عادل رو کله پا کنن، چه کاری از شما برمیاد؟؟ ما ایرانیا فقط بلدیم لایک کنیم، اهل عمل نیستیم چون بها داره...
سلام عادل خسته نباشی من زیادفوتبالی نیستم ولی برنامه نودرابه خاطر مجری با صداقتش خیلی دوست دارم ادامه بده چون اینا دوست دارند همیشه ازشون تعریف کنید همه که مثل خودت انتقادپذیرنیستندسعی کن ازآجرهایی که.به سمتت پرتاب میشه یه خونه بسازی نه اینکه کناربکشی تابهت نخوره (همشهری)
خوشم میاد که لنگیهارو خوب رسوا میکنه
حالا یکی هست که مشکلات و فساد اجتماعي! جامعه رو رسانه ای کرده و الگويي برا برنامه هاس ميتوان حدس زد مسؤلان رده بالا! هم اگه وقت داشته باشند بيننده اونند. وقتي بيان برخي موارد بدون پيگيري در جامعه باب شده اين برنامه بنا داره هر مورد را رو در روي طرفين بيان كنه تا روشن شود كوتاهي، ندانم كاري، كمبود اعتبارات،نه اينكه خبري را رسانه اي كنند و علت ان مشخص نشود......
صحبت کردن از یک کار تخصصی و برجسته کردن مشکلاتی که ضربه به اصل می زنند چه ربطی به مخالفت با نظرات رهبری دارد. این نشانه بی کفایتی و بی لیاقتی رییس کمیته انضباطی دارد چرا خبری از پرونده محسن خان داور نشده، چراو هزلرلن چرای دیگر که باید رو شود تا آقایان به وظایف خود برسند؟آدمایی که با انگ و تهمت سعی در باقی ماندن در مسندی هستند هیچ پشتوانه ای ندارند و کیه زدنشان بر آن جایگاه بر مبنای رابطه بوده است.فردوسی پور ایران پسر ایران زمین است که با شجاعت کژی ها و کاستی های فوتبال ایران را به رخ مسئولین بی لیاقت فدراسیون فونبال می کشد. من تنها برنامه ای را که تا آخر دنبال می کنم برنامه نود است. با آن غصه خورده ام با آن خندیده ام و با آن بر احوال این فوتبال گریه کرده ام. اقای حسن زاده یا حسن پور برو استغفار کن.
قابل توجه دوست عزیز ناشناسم
بلی بعضی اوقات چنین است .
در ضمن به اولین نظر خیر زیر مراجعه فرمائید
"فردوسی‌پور چند قدم تا جاسوسی برای MI6 فاصله دارد!+ ویدئو "
عادل برنامه خوبی داره ولی خیلی جا ها با زیرکی جانبدارانه برخورد میکنه که این موضوع ایجاد شائبه میکنه.
جناب حسن زاده! روش پناه گرفتن در پشت ارزش ها دیگر سالهاست که منسوخ شده. لطف کنید جواب مردم را بدهید و در قبال عملکردتان پاسخگو باشید.
خوب است آقایان کمی بیشتر بیندیشند. عادل خان زحمات زیادی کشیده و واقعا انسان باهوشی هستند.اثرات برنامه ایشان متعدد بوده.آخه تا حالا چه برنامه ای به قدرتمندی 90 دیدید که ما جوونا رو به خونه بکشونه که تا دیر وقت بیرون نمونیم!!!!!!!!!!!!!!!
عادل بی نظیرترین کارمندرسانه ای است و دوستش دارم از نقطه ۰مرزهستم عادل زنده باد
این بازیکنان فوتبالی که پول میلیاردی بیت المال رامیگیرند هنوز بیست دقیقه نشده نفس کم میارند وقتی که قلیان دود میکنند همه چی میتوانند دود کنند باید دقیقا برسی و عدالت اجرا بشود .
فردوسی پور می خوامت دمت گرم ولی سعی کن یه موقع با این همه طرفدار مغرور نشی .
عادل دوست داریم
عادل خودشو بیخودی خسته می کنه تا ابد فوتبال ما همینه
عادل خودشو بیخودی خسته می کنه تا ابد فوتبال ما همینه
عادل خودشو بیخودی خسته می کنه تا ابد فوتبال ما همینه
عادل خان درود بر صداقت ،شرافت و جسارتت.دوستت داریم همه جوره.اگه نبودی فساد فوتبال این مملکت رو بر میداشت.حسن زاده رو همگان میشناسند.الانم اشتباهی اونجاست.
سلام
به صدا و سیما پیشنهاد میکنم:
چون هم عادل مجری توانمندل هست و هم علی ضیاء، یک برنامه یک ساعته با حضور این دو نفر بگذاره. مجری برنامه هم بنظر آقای خسروی باشه.
یک چیزی شبیه مناظره بین این ذو جوون.

عادی زمان مدرسه یک برنامه ذو سه دقیقه ای در تلویزیون داشت.
در همه عرصه های این مملکت وضع چنین است شما نگاه کنید به برخوردهایی که در مجلس با علی مطهری میشود. مشت نمونه خروار است .تا وقتی نیاموزیم وظیفه اصلی رسانه بیداری جامعه است و اگر فشار افکار عمومی نباشد قوه قضاییه به تنهایی نمیتواند عدالت را اجرا کند وضع بدین منوال خواهد بود.حسن زاده اگه دنبال عدالت بود ازوجود فردوسی پور نهایت بهره واستفاده را میبرد
عادل داره کار فرهنگی می کنه یعنی چی می گن مردم رو بجان هم میندازه؟ چون دست خیلی هارو رو میکنه خیلی جاها نمیگذاره حق ملت رو بخورن نباید اجازه بدیم بهش انگو برچسب بزنن .
زنده باد عادل بنظرم اينقدر ب بلوغ رسيده كه پيامكهاي برنامه رو ك ما ايراني ها ميديم پشتوانه اي مردمي حساب نكنه ...پشتوانه اش فقط مطالعه تحقيق سفرو كار حرفه اي خودش است.والا ما پشت خيليهاي دگه هم بوديم.القاب سلطان وجنرال و...از صراحت او ارزوي قبرستون ميكنن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار