بازدید 5617
۲

مرتضوی در دادگاه حاضر شد؛ لاریجانی غایب بود

کد خبر: ۳۶۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵ 06 January 2014
وکیل سعید مرتضوی گفت: چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده شکایت مرتضوی و فاضل لاریجانی علیه همدیگر عصر یکشنبه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سعید ایوبی افزود: چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده شکایت لاریجانی و مرتضوی علیه هم به ریاست حجت الاسلام منصوری در دادسرای کارکنان دولت بدون حضور لاریجانی برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

وی ادامه داد:علت حضور نیافتن فاضل لاریجانی سفر کاری اش به انگلستان عنوان شده بود که این عدم حضورباعث اعتراض مرتضوی شد.

وی حضور فاضل لاریجانی را در این جلسه ضروری دانست و تصریح کرد: حضور وی در این جلسه به منظور کشف حقیقت و روشن شدن پاره ای از موضوعات ضروری بود و به نظر من تشکیل جلسه فاقد موضوعیت بود و باید دوباره تشکیل شود.

ایوبی اظهار داشت:با توجه به اینکه این پرونده مربوط به حدود یک سال پیش است و تحقیقات مقدماتی آن با توجه به اینکه آقای مرتضوی دارای پایه قضایی هستند الزاما می بایست توسط بازپرس انجام شود و سپس در دادگاه کیفری استان رسیدگی محاکماتی آن ادامه یابد.

ایوبی در رابطه با محتوای شکایت مرتضوی از فاضل لاریجانی و روند رسیدگی به این شکایت، گفت:در این پرونده به عنوان وکیل دخالت نمی کنم و مرتضوی خودش این دو پرونده را پیگیری خواهد کرد.

وی افزود:شکایت مرتضوی مربوط مسایل بعد از پخش سی دی در مجلس شورای اسلامی است که فاضل لاریجانی ادعا کرده هیچ مراجعه ای به سازمان تامین اجتماعی نداشته و صدایش جعلی است در این رابطه مرتضوی با ارائه مستندات در همان جلسه اول رسیدگی از وی شکایت کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تازه این شاکی است؟ من فکر کردم متهم است!
بابا ایول
من نمیدونم چرا برخی ها انگلستان و لندن رو اینقدر دوست دارن؟و همیشه به اونجا سفر میکنن.اینهمه جای دیدنی هست چرا همش لندن؟آقای مرتضوی فکر میکنید این پرونده به نتیجه میرسه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار