بازدید 54170
هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال ایران

گزارش بازی پرسپولیس و نفت با اشک‌های جواد خیابانی+ ویدئو

مهم‌ترین بازی هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با تساوی دو تیم اول و سوم جدول به پایان رسید تا شرایط جدول در این هفته به سود استقلال رقم بخورد؛ جایی که فردا آبی‌پوشان پایتخت باید به مصاف راه‌آهن بروند. کاربران تابناک امروز این بازی را به صورت زنده در سایت دیدند.
کد خبر: ۳۶۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰ 03 January 2014
پرسپولیس-نفت؛ پخش زنده هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبالهفته بیست‌ویکم لیگ بر‌تر فوتبال ایران امروز با سه بازی در شهرهای تهران، اهواز و اصفهان آغاز شد که اهوازی‌ها در خوزستان، شاهد دربی بزرگ این استان میان استقلال و فولاد بودند. در اصفهان تیم بحرا‌ن زده ذوب‌آهن که با تغییر کادر فنی خود به دنبال خروج از این وضعیت بود نتوانست از پس ملوان بندر انزلی برآید و سرانجام سرخ‌پوشان پایتخت به مصاف تیم سرمربی فصل گذشته خود، نفت تهران رفتند که این بازی هم نتیجه‌ای بهتر از تساوی ‌نداشت. کاربران تابناک امروز این بازی را به صورت زنده در ‌سایت تماشا کردند.

به گزارش «تابناک»، دیدار پرسپولیس و نفت غیر از تقابل دایی و گل‌محمدی به خاطر مسائلی که در پی محرومیت پیام صادقیان ایجاد شده بود، پیش از آغاز وارد حاشیه شد‌. کمیته انضباطی فوتبال ایران پس از پخش تصاویر خطاهای عمد پیام صادقیان در جریان برنامه نود هفته گذشته، هافبک خلاق سرخپوشان را یک جلسه محروم کرد و به این ترتیب پرسپولیس از همراه داشتن این بازیکن محروم ماند.

حرکت عجیب کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس را بر آن داشت ‌تا با ارائه ویدئوی بازی سایر تیم‌ها خواهان محرومیت چند بازیکن از جمله بازیکن تیم نفت شد که البته به نتیجه نرسید.
این بازی غیر از این حواشی به دلیل جایگاه دو تیم در جدول هم از اهمیت فراوانی برخوردار بود. پیش از این بازی پرسپولیس با ۳۹ امتیاز در صدر جدول قرار داشت و نفت تهران با ۳۷ امتیاز در رده سوم. گل دقایق پایانی نفت تهران در بازی رفت به پرسپولیس یکی از چهار شکست صدر نشین فعلی لیگ بر‌تر را رقم زده بود.

اکنون با این تساوی که به دست آمده، بهترین فرصت در اختیار استقلال تهران قرار گرفته تا با پیروزی در بازی فردا مقابل راه‌آهن راهی به صدر جدول پیدا کند.

فعلا در پایان روز نخست هفته بیست و یکم پرسپولیس با چهل امتیاز صدر نشین است و فولاد خوزستان و نفت تهران با ۳۹ و ۳۸ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند. استقلال تهران با یک بازی کمتر و ۳۸ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

برای دیدن جدول کامل رقابت‌های لیگ برتر اینجا کلیک کنید.


ترکیب پرسپولیس

نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، حمیدرضا علی‌عسکر، محسن مسلمان، فرزاد حاتمی، محمدرضا خلعتبری و مهرداد کفشگری 

ترکیب نفت تهران

علیرضا بیراوند، امین حاج‌محمدی، احمد آل‌نعمه، وحید حمدی‌نژاد، وریا غفوری، علیرضا عزتی، رسول نویدکیا، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی قربانی

گزارش حواشی بازی:

* هیچ یک از دو مهاجم نامدار تیم نفت تهران یعنی هادی نوروزی و رضا نوروزی حتی در فهرست هجده نفره نفتی‌ها قرار ندارند.

* ‌پس از اینکه رضا حقیقی، توپ نفتی‌ها را گرفت اما کرنری به حریف تقدیم کرد و بر سر یکی از همبازیانش فریاد کشید. متعاقب این صحنه نیلسون به او چیزی گفت که این حرف واکنش حقیقی را در پی داشت و او با بردن انگشت روی بینی‌اش به نیلسون گفت حرف نزند!

* ‌در اواسط نیمه اول برخوردی بین خلعتبری و مدافع نفت پیش آمد که داور آن را خطا اعلام نکرد. پس از این صحنه، خلعتبری نشسته در حال اعتراض به داور بود که علی دایی به او تذکر داد اعتراض نکند اما اعتراض‌های خلعتبری باعث شد تا فغانی به او کارت زرد نشان دهد.

* ‌در اوایل نیمه دوم در حالی که تصویر‌بردار تلویزیونی اسکوربورد ورزشگاه آزادی را نشان داد، پیام تسلیتی خطاب به جواد خیابانی که گزارشگر این بازی بود، روی اسکوربورد نقش بست و خیابانی اعلام کرد که دقایقی پیش از بازی مادرش را از دست داده اما بر حسب وظیفه برای گزارش بازی به ورزشگاه آمده است. خیابانی که در جریان گزارش برای لحظاتی به گریه افتاد، به این وسیله تأثرش را به بینندگان تلویزیون هم انتقال داد.

* ‌مهرداد کفشگری در اواسط نیمه دوم دچار مصدومیت شدید از ناحیه دست شد و او را با آمبولانس از ورزشگاه آزادی ‌بیرون بردند. شدت مصدومیت هافبک پرسپولیس به حدی بود که وقتی امیر عابدزاده دست او را دید به شدت ناراحت شد و برای دیگر نیمکت‌نشینان توضیح داد که مصدومیت کفشگری تا چه حد شدید است. کفشگری پیش از سوار شدن بر آمبولانس دقایقی روی نیمکت داور چهارم نشست.

‌* مسئولان ورزشگاه آزادی اعلام کردند «حدود» ۱۲ هزار‌ هوادار در ورزشگاه حضور دارد.

* ‌رضا حقیقی با دریافت کارت زرد از بازی بعدی پرسپولیس محروم شد.

* ‌علیرضا فغانی داور مسابقه به محمدرضا خلعتبری، رضا حقیقی و حمید علی‌عسکر از پرسپولیس و مرتضی پورعلی گنجی از نفت کارت زرد نشان داد.

گزارش بازی:

۰۱:۰۰  پاس عمقس رسول نویدکیا به جناح راست و جای خالی میثم حسینی می‌رفت تا دروازه نیلسون را تهدید کند که با هوشیاری سایر مدافعان اتفاق خاصی رخ نداد.

۰۱:۰۰  پاس مسلمان به خلعتبری و سانتر این بازیکن با ضربه سر حاتمی همراه بود که بیرانوند این توپ را مهار کرد.  

۳۲:۰۰  شوت محکم پورعلی گنجی با اختلاف کمی از کنار دروازه نیلسون به بیرون رفت.

۴۲:۰۰  حمیدرضا علی‌عسگر در صحنه‌ای با بیرانوند تک به تک شد که ضربه روپای بازیکن پرسپولیس توسط دروازه‌بان نفت به خوبی مهار شد. البته پیش از زدن ضربه فغانی بازی را متوقف کرده بود به خاطر تلاش علی عسگر برای فریب داور به بازیکن پرسپولیس کارت زرد نشان داد.  
   
۳۷:۰۰  فرار خلعتبری  و ضربه  او از گوشه محوطه جریمه با دفع توپ توسط بیرانوند مواجه شد و توپ به زمین بازی برگشت.  
 
پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل
 
۵۳:۰۰   محسن مسلمان از پرسپولیس تا محوطه شش قدم نفت نفوذ کرد اما تعلل او باعث شد تا این فرصت برای پرسپولیس از دست برود.

۶۲:۰۰   شوت زمینی علی قربانی به راحتی در اختیار نیلسون قرار گرفت.

۶۳:۰۰   شوت محکم خلعتبری با فاصله از بالای دروازه نفت بیرون رفت.

۶۹:۰۰   بهترین موقعیت پرسپولیس برای گلزنی نصیب علی‌عسکر شد. او که تقریبا با دروازه‌بان نفت تک به تک بود، آنقدر معطل کرد که مدافعان نفت توپ را از او گرفتند.
 
۷۸:۰۰    ضد حمله سریع نفتی‌ها دروازه پرسپولیس را به شدت تهدید کرد اما در لحظه آخر بنگر با تکلی صحیح دروازه را نجات داد.

۸۴:۰۰    گل بازیکنان نفت از سوی کمک داور آفساید اعلام شد تا تک گلی که در این بازی به ثمر رسید هم مردود اعلام شود.

۸۷:۰۰     شوت سر ضرب نوری از پشت محوطه جریمه با واکنش عالی بیرانوند مواجه شد.

۹۰:۰۰     خلعتبری در موقعیتی ایده آل  توپ را از روی خط 18 قدم به بالای دروازه زد.   

ستاره بازی: دروازه‌بان‌ها هر دو تیم

سجاد برانوند دروازه‌بان جوان نفت در این بازی نمایش خیره‌کننده‌ای داشت و در پایان بازی هم به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد. واکنش زیبای او در دقیقه ۸۷ بازی و در مقابل شوت ناگهانی نوری اوج درخشش این بازیکن جوان نفت بود که بر سر حضورش در تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران بحث‌هایی وجود دارد.

او در پایان بازی به خیابانی گفت: «دوست دارم در این سنی که در آن قرار گرفته‌ام بتوانم در اروپا بازی کنم، نمی‌خواهم چهار، پنج سال دیگر این اتفاق بیفتد و می‌خواهم اکنون لژیونر شوم‌‌».

نیلسون هم در طرف مقابل مانند همیشه کارکرد درخشانی داشت و احتمالا به خاطر همین بازی خوب بود که برنده جایزه اخلاق! شد.

پیروزی فولاد در داربی خوزستان و توقف ذوب‌آهن

فولاد خوزستان با دو گل استقلال را شکست داد و داربی خوزستان را برد. اسماعل شریفات ستاره این دیدار بود که با گل‌های دقایق ۳۳ و ۹۱ خود شکست دیگری را در کارنامه یاران ویسی ثبت کرد. فولاد با این نتیجه ۳۹ امتیاز شد و موقتا در رده دوم جدول و پشت سر پرسپولیس قرار گرفت.

در این مسابقه فرزاد جعفری، حسین کعبی و محمد اوسانی از استقلال و بختیار رحمانی از فولاد کارت زرد گرفتند.

در دیگر مسابقه ذوب‌آهن میزبان ملوان بود که نیمه نخست را با تک گل بیاتی‌نیا با برد پشت سر گذاشت اما جلال رافخایی کار را برابر کرد و در نهایت این مسابقه با نتیجه برابر یک بر یک به پایان رسید.

سینا عشوری از ذوب‌آهن و عزیز معبودی از ملوان در این مسابقه کارت زرد گرفتند.

برای دیدن جدول کامل رقابت‌های لیگ برتر اینجا کلیک کنید.

دانلود نیمه اول

دانلود نیمه دوم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۵۹
عشق است نفت طلایی
اینترنت فیلتر شد، آلودگی‌ هوا فیلتر نشد!
رو عکس زدم پخش زنده اومد جالب بود
فقط پرسپولیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
فقط تراختور
فقط استقلال قهرمانی مال استقلاله
پاسخ ها
م.ا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
آره قهرمانی مال استقلاله. قبلا مال سپاهان بود
چه بدشانسی
واقعا وقتى خيابانى در جريان بازى بغض كرد خيلى ناراحت شدم. خودم بغضم گرفت.
دمش گرم خيلى مرده
متاسفم برای فدراسیون وکمیته انضباطیش که براساس صحبتهای یک برنامه تلویزیونی تصمیم میگیرد.
آقای جواد خیابانی عزیز، گزارشگر ورزشی محبوب، درگذشت والده مکرمه تان را تسلیت عرض نموده و برای مرحومه تازه گذشته علو درجات را در بهشت برین از خدای منان خواستارم.. ما را در غم خود شریک بدانید.
پاسخ ها
علی
| Malaysia |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
جه عجب کسی منفی نزده!
عشق فقط فولاد خوزستان
پاسخ ها
اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
اونایی که منفی دادین مطمعا باشین فولاد امسال قهرمان میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
به امید خدا امسال قهرمان بشه
سلام.همکارای تابناک نه خسته. بابا از این همه پیام یک نفرتون هم به خیابانی تسلیت نگفت. خدا رحمت کنه مادر ایشون رو و با خوبان محشورشان نماید.
آقای خیابانی عزیز و دوست داشتنی، تسلیت.
خدا رحمت کنه مادر خیابانی رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
چه عجب یه پست پیدا شد که منفی کسی نداده.
یاد جریان کمپین مضحک(ما نمی خواهیم خیابانی گزارش کند) افتادم . واقعا با این کارش جواب سختی به انها داد.
به قول رویانیان برنده بازی جواد خیابانی بود . واقعا هم همین طور است .
من فوت مادر آقای خیابانی را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنم. امیدوارم خداوند روح آن مرحومه را غریق رحمت کند. ضمنا کار آقای خیابانی با گزارش ورزشی شان در آن لحظات برای همه ما در همه مشاغل به عنوان یک الگوست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
قرین رحمت
من هم به آقای خیابانی تسلیت می گویم خداوند سایه همه مادران را بر سر فرزندانشان نگاه دارد
تسلیت اقا جواد
روحانی مچکریم
من هم به آقای خیابانی تسلیت می گویم خداوند سایه همه مادران را بر سر فرزندانشان نگاه دارد
اقا جواد تسلیت بخاطر فقط مقام رفیع مادر .
گزارشگر محبوب آقای خیابانی من و همکارن در کارگاه خدمات شرکت پایانه های نفتی خارک به شما تسلیت می گوییم و از خداوند خواستاریم به شما وخانواده تان صبر دهد
نفت خيلي شانس اوود 11 نفره دفاع ميكردن
خیلی خیلی بد بودن بازیکنا بخصوص علی عسگر که جالب تعویض هم نشد. دایی هم خوب کوچ نکرد، فغانی هم امروز برای کارت زرد دادن به پرسپولیسی ها اومده بود وکارشو خوب انجام داد، برنده امروز فردوسی پور وبرنامش بود که صادقیان رو محروم کرد.
اقای خیابانی تسلیت بهت میگم غم آخرتون باشه گزارشگریتو دوست دارم حالم گرفته شد
آقای خیابانی این غم چانسوز را به شما و خانواده محترمتا تسلیت می گوییم
نمیدونم تاثیر بازی کردن بازیکن دو اخطاره نفت پور علی گنجی چقدر بوده وآیا اصلا یحیی جانشین مناسبی براش داشت یا نه ،جون واقعا بازیکن خوب وقابلی بود هرچه بود پیام صادقیان بدون اینکه داور ببینه وبا رای حسن زاده محروم میشه ولی بازیکنی که همه دیدن دو کارت زرد گرفت وداور به اشتباه ،کارت رو به یکی دیگه داد ت پورعلی گنجی تو دوتا بازی بصورت غیر قانونی بازی بکنه و تاثیر زیادی برای نفت داشته باشه !!!!!!شاید حسن زاده جواب خوبی برای این دشمنی علنی با پرسپولیس داشته باشه هرچه هست دیگه داره باورم میشه که امسال فدراسیون وتمام ارکانش از قبیل کمیته انضباطی واخلاق وداوری وهئیت رئیسه ودبیر کل وسازمان لیگ ومسئولینش ودپارتمان داوری .........واکثر رسانه ها وسازمان ورزش با عدم حمایتش وحاشیه سازان وهمه باهم جمع شدن تا جلوی موفقیت پرسپولیس رو بگیرن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چرا !!!!!واقعانمیدونم ونمیفهمم !!!!!!!!!!!!!! ولی .............. چون ما خدا رو داریم پس با قدرت به مصاف حریفان میریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام
1: جناب آقای خیابانی درگذشت والده گرامتان را تسلیت میگویم ضمن بقای عمر جنابعالی، برای شما و خانواده محترمتان از خداوند متعال خواهان صبر هستم
2: در رادیو تلویزیون ایران با اینهمه ادعای گویندگی حتی یکنفر هم پیدا نمیشد که حتی برای نیمساعت هم که شده بیاید و بجای آقای خیابانی انجام وظیفه نموده و ایشان بروند
جناب آقای خیابانی تسلیت عرض می کنم.
جناب آقای خیابانی ما را در غم خودشریک بدان ، وجدانی کاری یعنی خیابانی
خدا رحمتش کنه
آقای خیابانی عزیز منم بعدظهری همراه شما بغض کردم چون درک میکنم چقدر سخته.امیدوارم غم آخرتون باشه...روحشون شاد وقرین رحمت الهی
واقعاً اعتقاد دارم آقای خیابانی یکی از گزارشگران پاک و شریف ورزش کشورمان هستند به ایشان تسلیت می گویم.و حتی معتقدم که اگه بازی رو گزارش نمی کردند و می رفتند کسی دلخور نمی شد
آقای خیابانی سلام عرض تسلیت ما را پذیرا باشید انشاالله شفاعت فاطمه زهرا س شامل حال مادر شما بشود
آقای خیابانی
برای مادر گرامیتان روانی شاد و برای شما صبر آرزومندم .
تسلط شما به رفتارتان تحسین برانگیز و ستودنی است .
من هم گرارش جواد خیابانی رو در شرایط سخت تحسین کرده وبه ایشان تسلیت عرض میکنم.
آقا جواد خیلی مردی ... ایشالا روح مادرتان با دیدن غیرت شما شاد و آمرزیده هست ... خیلی دوستت داریم آقای خیابانی
جناب آقای خیابانی درگذشت والده گرامیتان را تسلیت عرض مینمایم خدواند به شما فرزند خلف آن مرحومه صبرعطا فرمایید
خیلی ناراحت شدم. خیابانی عزیز تسلیت.
مقام و ارزش مادر بالاتر از کار است.
بهتر بود جناب خیابانی به حرمت مادر عزیزشان حداقل پس از پایان بازی به مصاحبه کردن و اتلاف وقت در ورزشگاه نمی پرداخت و سریعا خود را به مراسم سوگواری مادرشان می رساند
تسلیت میگم آقای خیابانی عزیز
خدا به حق آقااباعبدالله الحسین روح مادر شما رو شاد و قرین رحمت خود و به شما و سایر بازماندگانشون صبر جمیل عطا فرماید.
تاثر جواد خیابانی و حس وظیفه شناسی اش خیلی ما را تحت تاثیر قرار داد. تسلیت عرض می کنم.
برادر جواد تسلیت...غم آخرتون باشه برادر
تسلیت عرض میکنم به این مجری محبوب و خوب ولی بهتر بود گزارش گری را به دیگری در پخش واگذار می کردند و می رفتند .مثلا اگر این گزارش پخش نمی شد چی می شد!!!!!
باخط دادن فردوسي پوربه كميته به اصطلاح انظباتي ديگر برنامه هاي نود براي هواداران پرسپوليس ديدن ندارد وبايكوت خواهد شد.
جناب آقای خیابانی عزیز، تسلیت گفته و برای ان مرحومه طلب مغفرت می نماییم.
آقای خیابانی این غم جان سوز را به شما وخانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم.
تسلیت جواد آقای عزیز
جواد جان تسلیت می گم غم آخرت باشه عزیزم
ضمن عرض تسلیت به آقای خیابانی پیشاپیش قهرمانی پرسپولیس مبارک
خدامادرآقاي خياباني رابيامرزدبراي شادي روحش صلوات بفرستيد
آقا جواد تسلیت عرض میکنیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر