بازدید 11518

ملعون خواندن زیباکلام تکذیب شد

کد خبر: ۳۶۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹ 24 December 2013
امام جمعه سمیرم انتشار برخی اخبار منتسب به وی مبنی بر ملعون یا کافر خواندن یک تحلیلگر سیاسی را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی روز دوشنبه در تماس با ایرنا افزود که اطلاق یک گفته درباره زیبا کلام به نقل از اینجانب، کذب محض بوده و بنده در سخنان خود نامی از شخص یا اشخاص خاصی نبرده ام.

وی با اشاره به خبر برخی سایت ها که «امام جمعه سمیرم، زیبا کلام را ملعون عنوان کرده است»، اظهار کرد: نقل این خبر کذب، نشانه بی انصافی کامل می باشد و مطالب از سرنفاق و آنگونه که خود خواسته اند، تعبیر و تغییر داده شده است.

وی تصریح کرد: بنده در سخنانی که فایل صوتی آن موجود است گفتم «آنهایی که ولایت، نظام اسلامی و انقلاب را قبول ندارند، بویی از انسانیت و اسلام نبرده اند و اینها ملعون هستند.»

امام جمعه سمیرم در ادامه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست، برای ساماندهی سایت های اینترنتی که بدون حساب و کتاب مطلب و خبر منتشر می کنند، چاره جویی و تدبیر کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه امروز همه باید دولت را کمک کنند، تصریح کرد: دولت هم باید برای نشان دادن حسن نیت خود از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم کوتاهی نکند.

شورای هماهنگی اصلاح طلبان سمیرم چندی پیش از صادق زیباکلام برای سخنرانی در همایشی با عنوان «دولت یازدهم؛ بیم ها و امیدها» دعوت کرد که شورای تامین شهرستان از برگزاری آن ممانعت کرد.

شهرستان سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل