بازدید 25276

غذای سوخته باعث مرگ عروس 17 ساله شد

کد خبر: ۳۶۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶ 23 December 2013
سوزاندن غذا بهانه‌ای شد تا «غفار.س» بعد از مشاجره با همسر 17 ساله‌اش، وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و موجب مرگ زهرا شود.

به گزارش فارس، روز یازدهم آذرماه از طریق بیمارستان بعثت وقوع یک فقره فوت مشکوک به کلانتری 157 مسعودیه اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری و بررسی‌های اولیه مشخص شد خانم جوانی به نام زهرا (17 ساله) روز هفدهم آذر به علت شدت جراحات‌ وارد شده به ناحیه سر دچار مرگ مغزی شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اهدای اعضا

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی و با اعلام رضایت پدر و مادر متوفیه که با اطلاع از موضوع به تهران آمده بودند، بلافاصله در  همان تاریخ اعلام مرگ مغزی عمل اهدای اعضای بدن به افراد نیازمند نیز انجام شد.

اظهارات والدین مقتوله

با آغاز تحقیقات در اداره دهم، والدین مقتوله پس از حضور در اداره دهم و طرح شکایت از دامادشان به کاراگاهان عنوان کردند: همسر دخترمان به نام «غفار.س» (33 ساله) اعتیاد به مصرف موادمخدر دارد و بارها اقدام به آزار و اذیت همسرش کرده و حتی چندین بار نیز بدنش را داغ زده است؛ زمانیکه ما از شهرستان با زهرا تماس می‌گرفتیم، اجازه صحبت به او نمی‌داد؛ حتی در مراجعت به تهران نیز نمی‌گذاشت تا دخترمان را ببینیم تا اینکه از طریق بستگان اطلاع پیدا کردیم که وی در روز نهم آذرماه و پس از مصرف مواد، مجددا با زهرا مشاجره کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده که اینبار باعث شده وی بیهوش و به کما برود و نهایتا در بیمارستان فوت کند.

اظهارات «غفار . س»در ادامه رسیدگی به این پرونده و در شرایطی که غفار پس از انتقال همسرش به بیمارستان، مدتی ناپدید شده و دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفته بود، به اداره دهم پلیس آگاهی اعلام شد که وی با مراجعه به کلانتری 157 هاشم آباد خود را معرفی کرده است.

با انتقال غفار به اداره دهم وی در اظهارات اولیه مدعی شد که هیچگونه مشکلی با همسرش نداشته و تمامی بستگان و آشنایانشان حسرت زندگی او و همسرش را داشته‌اند اما در ادامه تحقیقات به عمل آمده از سوی کارآگاهان مشخص شد که غفار با همسرش دچار اختلاف بسیار شدیدی بود و حتی در یک مورد نیز وی را از ناحیه دست با چاقو مجروح کرده و مرتبا وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

غفار در خصوص روز حادثه به کارآگاهان گفت: در ساعت 11 روز نهم آذر در حال استراحت بودم؛ همسرم نیز در حال درست کردن غذا بود که با شنیدن بوی سوختن غذا از خواب بیدار شدم و همین موضوع بهانه درگیری من با زهرا شد و چند ضربه با سیلی و کمربند به او زدم؛ پس از پایان درگیری و مصرف مقداری موادمخدر به آشپزخانه رفتم تا برای خود غذا درست کنم؛ در همین زمان، زهرا به آشپزخانه آمد و گفت «غذا درست نکن؛ خودم غذا درست کردم» اما چون هنوز عصبانی بودم قاشق داغی را که با آن غذا درست می‌کردم، روی دستش گذاشتم.

وی افزود: زمانی که خواستم از آشپزخانه خارج شوم، زهرا جلوی درِ آشپزخانه ایستاده بود؛ او را هل دادم که بر روی زمین افتاد؛ حدودا 5 دقیقه بعد حالش بد شد که بلافاصله با یکی از بستگان خود تماس گرفته و با کمک او، همسرم را به بیمارستان منتقل کردیم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به گزارش پزشکی قانونی در خصوص وجود آثار متعدد کبودی بر روی قسمت‌های مختلف بدن مقتوله گفت: با توجه به اعلام نظریه پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ مقتوله، تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان اداره دهم و اعترافات متهم در خصوص ضرب و شتم منجر به مرگ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹۶
انتشار یافته: ۵۱
لعنت بر مواد مخدر که انسان را به جانور تبدیل میکنه
ان شاالله وقتی رفتی بالای دار ، داغ کردن بدن مردم رو بهتر حس میکنی !!!
علاوه بر اینکه میگم لعنت بر نامردی و بی صفتی و لعنت بر این نامرد 33 ساله، باید اینو هم بگم که لعنت برنادانی و جهل

نادانی و جهلی که باعث میشه یه خانواده یه دسته گل را بده دست یه وحشی بی صفت و نادانی و جهلی که یه انسان را به اعتیاد میکشونه و باعث میشه اون فرد روی هر حیوان درنده خویی را سفید کنه

واقعا متاثر شدم و ناراحت

خدا به خانواده اون دختر بیگناه صبر بده
دخترك با چه آمال و آرزوهايي پا به خانه اين مردك قاتل وخيانتگر گذاشته بود .دوري از خانواده درسن 17 سالگي براي يك دختر! ورود به يك شهر بزرگ وبي دروپيكر، تنهايي ويك ظالم بالاي سر واقعا" مظلومانه كشته شده است وسزاي مردك قتل يا آلات قتاله ايي است كه دراين مدت اوهمسرش را باآن زجركش نموده است.خدا لعنتش كند كه يك دختر بي پشت وپناه را اينگونه وشهادت گونه بقتل رسانده است.
این هم از خاصیتهای ازدواج ان هم از نوع زود ازدواج کردن و داشتن تفاوت سنی زیاد است
خداییش اینو دیگه فقط اعدام
200 هزار تومان جریمه می‌شود؟
اعدام پلیز.
مردک بی لیاقت...
صدرحمت به دیوانه
دیوانه
دختر 17 ساله رو دادن به مرد 33 ساله؟؟؟؟
پدر و مادرش چه جوابی دارن بدن؟
خدا رو شکر مرد از دست چنین ادمی نجات پیدا کرد
اي نامرد ...اگه دوسش نداشتي چرا نگه داشتيش تا بکشيش خدا ازت نگذره
اول اینکه متاسفم برای اون پدر و مادری که حاضر شدند دخترشان را به فردی با این همه اختلاف سنی بدهند دوم اینکه این دختر معصوم وقت بازی کردنش بوده یا شوهر دادنش ؟ سوم اینکه مشخصه تحقیقات خوبی برای دادن دختر به این مرد خبیث انجام نگرفته چهارم اینکه اینطور به نظر میاد که اینان گویا از دخترشان سیر شده بودند که اینچنین شوهرش دادند و اول باید همین پدر و مادر مورد مواخذه قرار بیگرند و اخرین مطلب بادی ان خبیث فورا مانند کسانی که موجب بر هم خوردن ارامش جامعه میشوند به دار مجازات سپرده گردد و پرونده اش بصورت فوری مورد بر رسی قرار بگیرد و الا با گذر زمان مشخصه چنین پدر و مادری با پول دیه راضی خواهند شد و مجرمی بالفطره از مجازات رهایی پیدا خواهد کرد تا در اینده کدوم بدبخت دیگری را به قتل برساند !!!!
من موندم ختر 17ساله اخه با مرد 33ساله جه سنخيتي دارن‏!
فقط اعدام حتی برای پدر و مادر مقتول. تا درس عبرتی باشد برای دیگران تا عزیزانشون رو دست شیطان صفتهایی مثل این قاتل ندهند
حتما دختر بدبخت از روی ناچاری و بدبختی با یک چنین حیوانی زندگی میکرده و اگرم ناله به جایی میبرد ناله اش به جایی نمیرسید همان بهتر که مرد و بیشتر بدبختی نکشید واقعا که چه میشه به یک چنین پدر ومادری گفت که میدونستن دخترشون در چنین وضعیتی است و بازم بخاطر نون خور کمتر ساکت بودن
اگر عدالت واقعی بخواد انجام بشه باید همه بلاهایی که سر اون زن بیچاره اورده اول سرش بیاد بعدا دارش بزنن..
حقش اعدامه
دختر 17 ساله رو شوهر میدن؟!
امان از جهالت
متاسفم برای پدر و مادری که برای قاتل فرزندشان رضایت می دهند به جای درخواست قصاص قاتل . قانون رضایت اولیای دم خوب است اما نه در مورد قتل های عمدی که احساسات جامعه را به شدت جریحه دار می کند و باید قانون اصلاح شود و اولیای دم حق بخشش و رضایت از قاتلین عمدی را نداشته باشند تا عنصر خطرناکی در جامعه رها نشود .
ازدواج در سن پایین حالا هی تبلیغ کنین
خدایا همه رو از شر این مواد و اعتیاد نجات بده
اين جاني بايد اعدام گردد باور كنيد وقتي داشتم ميخوندم اشكم جاري شد .
حالا هی بشینیم و از مردم دنیا ، فرهنگشون و روابط خانودگی شون عیبجویی کنیم
واقعا واسه مادر و پدر این دخترک متاسفم که دختر 17 ساله رو دادن به مرد 33 ساله ... اونم معتاد ... بابا یکم عقل خوب چیزیه ... این دختره برادر نداشته؟؟؟
تا کی باید این خبرهای تأسف آور را بشنویم. بی فرهنگی در کشور بیداد می کند. باید خودمان فکری به حال خودمان بکنیم مسئولین در خوابند.
از انسانیت به دور است این را نمیتوان گفت بشر و انسان . بیشتر به حیوان و حیوانیت نزدیک است تا انسان
چرا خانواده ها در تلاش هستند که دخترهایشان را هر طوری که شده شوهر بدن؟
در فامیل ما هم این یک اپیدمی شده و کاملا غلطه
خب وقتی طرف 33 سالشه و معتاد چرا دخترتو میسپاری بهش؟
باید برای وضع اخلاقی جامعه فکری عاجل کرد.
خب اگه یه روز ساندویچ میخوردی میمردی!!!
نمیخوام هیچ قضاوتی بکنم ولی زن 17 ساله و شوهر 33 ساله یه کم که چه عرض کنم خیلی غیر عادیه محصوصا" اگه دخترتو بفرستی یه شهر دیگه علاوه بر اون قاتل ، والدین دختر هم باید پاسخگوی تصمیم بسیار اشتباهشون باشند
دختر بچه 17 ساله را دادند دست یک معتاد؟؟
والدین هم باید مجازات بشوند
اینقدر هم تبلیغ ازدواج زود هنگام نکنید بچه 17 ساله غذا بلده درست کنه؟
عدم حمایت خانواده عروس در روزهای اول مشاجره . نشانه ضعف مالی و فرهنگی آن خانواده است . بنظر میرسد آقای قاتل بعد از مدتی با پرداخت پول رضایت بگیرد و مجدد دیگری را بدبخت کند . تو این موارد قاضی باید ریشه یابی کند هم قاتل هم خانواده عروش مقصر هستن و جان انسان را نباید با پول برابر دانست .
طفلک بچه را شکنجه کرده نامرد
چه مجازاتی باید برای این موجود در نظر گرفت تا جبران زجرهای آن عروس جوان شده باشد؟ آیا فقط اعدام جبران کننده است؟
اگر زنی این کار را کرده بود چه عنوانهای وحشتناکی مینوشتید ولی حالا این هیولا چون مرد است فقط مینویسید غذای سوخته اگر قانونی فوری برای رسیدگی به حال زن معتادان وجود داشت و به مردم اگاهی میدادند که در صورت خطر در زندگی به این مراکز پشتیبانی مراجعه کنند این اتفاقات نمیافتاد
به خدا اشکم درامد تمام متن رو با گریه خوندم اخه رواست اینجوری با یک نوجوان تازه عروس اینجوری برخورد بشه
البته موضوع از اصل مورد سواله که چرا والدین زهرا مرحوم اونو به یک معتادی که سنش دوبرابرشه میدن
خدایا ریشه ظلم رو بکنن
ایا رواست بخاطر سوزاندن غذا کشته شد؟
البته پر معلومه که دادگاه هم قاتل رو به مرگ محکوم نمیکنه
کاش والدین زهرا به جای اهدای اعضای بدنش اونو به این ظالم قاتل معتاد نمیدادن
صد بار این داماد را اعدام کنید تا درس عبرت شود.
با شوهر معتاد و بد اخلاقي كه تلاشي براي اصلاح خودش هم نمي‌كنه نبايد به زندگي مشترك ادامه داد.
خاک تو سر بی لیاقتش . اونو بدن من خودم با دستام خفش کنم . دیگه واسه همچین آدمی دادگاه نمیخواد که .
دختر معصوم، این آدم باید تا آخر عمرش در انفرادی بمونه تا بپوسه........
خیلی ناراحت کننده بود.بعضیا واقعا وحشین.واقعا آدم نیست.
در غم زهرا های جوانمرگ شده و پدیده اعتیاد و سوداگران مرگ، چه باید کرد. امان از مرد سالاری (اگر این خانم مظلوم می توانست دست کم به خانواده پدری برگردد و در کنار آنان باشد، چه می شد؟) موجب می شود، زنان به بهانه های مختلف آسیب ببینند، اگر خانواده مقتول خواستار قصاص شود، باید تاوان مالی نیز به خانواده قاتل پس بدهد.
خدا لعنتش کنه اعدامش کنید اون دختر فقط 17 سال داشت
با این اوضاع دختر گلتو با هزار زحمت بزرگ کنی بعدش یکی مثل این دیوانه خودخواه به همین راحتی بزنه بکشتش.
واقعا وحشتناك و تاسف برانگيز است.
اخلاق از جامعه ما به كجا رفته است؟ درست است كه با يك نمونه، نمي توان حكم كلي صادر كرد ولي رحم و شفقت و روحيه انسان دوستي در جامعه امروز ما كم رنگ شده است.
بايد با كمك رسانه ها و تلاش جمعي روحيه هم نوع دوستي و صبر و تحمل را در جامعه و خودمان افزايش دهيم.
الان که جرمش اثبات شده آیا اعدام می شه؟ آیا اون زن در مقابل ظلمهای قبلی که بهش شد ملجایی داشت و بهش پناه نمی برد؟ آیا قانون ازش حمایت می کرد؟ قابل توجه اونایی که می گن اعتیاد بیماری است نه جرم و با همسر معتاد سازش کنین آیا طلاق برای بعضی زندگیها بهتر از زندگی با اینجور آدمها نیست؟ آیا باید طرف کشته بشه تا قبول کنن زندگی با یه معتاد رنجی است بی پایان؟؟
اون پدر ومادری که دختره خودشونو به مردی که 16 سال بزرگتر از دخترشونه دادن چجوری تونستن این تصمیمو بگیرند؟؟؟واقعا چجوری اعتیاد یه معتاد رو نتونستن بفهمند؟؟افسوس و فقط افسوس..اگر من جای برادر اون دختر بودم میدونستم باید چیکار کنم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل