بازدید 28413

وزیر نیرو به وعده کاهش قیمت انشعاب برق عمل کند

کد خبر: ۳۶۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۴ 22 December 2013
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه هنوز در خصوص کاهش انشعاب برق از سوی وزارت نیرو اقدامی صورت نگرفته، گفت: امیدواریم چیت چیان به قول خود برای تجدیدنظر در خصوص هزینه‌های انشعاب برق عمل کند.

ابراهیم کارخانه‌ای در خصوص وعده وزیر نیرو برای تجدید نظر در هزینه انشعاب برق افزود: طبق قولی که وزیر نیرو در صحن مجلس داد، مقرر شد، برای هزینه انشعاب برق تجدیدنظر صورت گیرد.

وی ادامه داد: بعد از اظهار نظر وزیر نیرو در صحن مجلس قرار شد، تا بررسی‌هایی در این باره صورت گیرد که به دلیل تعطیلی مجلس هنوز در این که اقدامی صورت گرفته است، اطلاعی ندارم.

نماینده مردم همدان تاکید کرد: بعد از حضور وزیر نیرو در صحن مجلس به کمیسیون انرژی نیامده‌اند که ببینیم چه اقداماتی برای تجدیدنظر در خصوص هزینه انشعاب برق صورت داده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: به هر حال چیت چیان طبق قولی که در صحن مجلس داده تا در خصوص هزینه انشعاب برق تجدیدنظر صورت گیرد، امیدواریم این کار صورت گیرد.

حدود دو هفته پیش بود که پس از افزایش 4 برابری هزینه انشعاب برق نماینده های مجلس وزیر نیرو را به صحن مجلس دعوت کردند که چیت چیان قول داد در خصوص هزینه انشعاب برق تجدیدنظر کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان