بازدید 16995

شهر بدون معتاد وعده استاندار تهران

کد خبر: ۳۶۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۵ 17 December 2013
استاندار تهران گفت: پاکسازی تهران از معتادان قبلا مقطعی اجرا می شد که طی مذاکره با نیروی انتظامی، از این پس پایتخت به طور پیوسته و مستمر از وجود معتادان پاکسازی می شود. 
 
سیدحسین هاشمی افزود: پاکسازی در گذشته مقطعی بوده و معمولا در یک مقطعی معتادان از سطح خیابان ها جمع آوری و بار دیگر در خیابان ها مشاهده می شدند. 
 
وی با تاکید بر همکاری مردم در امر پاکسازی خیابان ها از وجود معتادان اظهار داشت:به فرماندهی نیروی انتظامی هر سه منطقه شرق، غرب و مرکز تاکید کردیم که پاکسازی مقطعی همانند قرص مسکن است و جواب نمی دهد و این امر نیازمند کمک مردم است. 
 
وی ادامه داد: مردم باید نیروی انتظامی و استانداری را در جریان این امر قرار بدهند وهر کجا معتادی در سطح شهر مشاهده کردند به ماموران نیروی انتظامی اطلاع دهند. 
 
استاندار تهران اظهار امیدواری کرد این کار به طور پیوسته انجام شود تا فرزندانمان شاهد صحنه های این چنینی که واقعا صحنه های خوبی نیستند،نباشند. 
 
وی افزود: طبیعتا کسی از دیدن این صحنه ها خوشحال نمی شود و امیدوارم کمتر شاهد این صحنه های ناخوشایند در پایتخت کشور باشیم. 
 
هاشمی با اظهار رضایت از پاکسازی شهر از معتادان، تصریح کرد: بیشتر از گذشته نسبت به پاکسازی شهر از معتادان رضایت دارم چون مقطعی نیست و این کار باید تداوم داشته باشد تا مردم هم فکر نکنند که در یک مدت کوتاهی مسئولان موضوع را خبری می کنند و بعد همه چیز به دست فراموشی سپرده می شود. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان