بازدید 18494

وعده سه ساله برای ساخت بیمارستان 160 تختخوابی آبادان

کد خبر: ۳۶۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۸ 17 December 2013
 مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: کار ساخت بیمارستان 160 تختخوابی آبادان که متعلق به تامین اجتماعی است تا سه سال دیگر به اتمام می رسد.

به گزارش مهر، داریوش پناهی زاده در مراسم افتتاح بخش «سی سی یو» بیمارستان 17 شهریور آبادان افزود: برای ساخت بیمارستان در مساحتی معادل 14 هزار متر مربع، مبلغ 45 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که تاکنون بخشهایی از آن شامل دیوار کشی، تحکیم بستر و شمع کوبی آن با صرفاعتباری معادل80 میلیارد ریال به انجام رسیده است.

وی از ارائه خدمات به روز به افراد مولد جامعه یعنی قشر کارگری به عنوان یکی از وطایف اصلی سازمان تامین اجتماعی نام برد و اظهار کرد: در این میان نباید هیچ کوتاهی صورت گیرد.

پناهی زاده، انجام هر گونه کاری در شهرستان را یک توفیق بای سازمان تامین اجتماعی خواند و تصریح کرد: در صدد افزایش اماکنات درمانی در آبادان هستیم.

وی یادآور شد: به منظور تسریع در روند تکمیل بخشهای درمانی در شهرستان آبادان تاکنون یک سوم از هزینه ساخت و ساز کل استان خوزستان به این شهرستان اختصاص داده شده است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان با اشاره به بیمارستان 17 شهریور آبادان گفت: در جهت تکمیل کادر درمانی این بیمارستان 73 نفر در بخشهای پرستاری، پزشک متخصص، علوم آزمایشگاهی و بهیاری از طریق آزمون جذب شده اند که نیمی از آنها در سال جدید مشغول به فعالیت شدند.

برنامه ای برای احداث بخش سوختگی در آبادان نداریم

پناهی زاده در خصوص راه اندازی بخش سوختگی در آبادان افزود: با توجه به شرایط خاص این بخش و عفونت بیمار باید این بخش در قسمتی جداگانه احداث شود که در زمان حاضر برنامه‌ای برای انجام این کار در آبادان نداریم.

وی اظهار کرد: تمرکز کاری سازمان تامین اجتماعی استان در سال جدید بر روی اموری همچون تکمیل و گسترش بخشهای مراقبت های ویژه است که از جمله آنها می توان به به احداث بخش «آی سی یو» و «ان آی سی یو» جراحی بیمارستان امیرالمومنین، بخش ان آی سی یو بیمارستان بهبهان و بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ماهشهر اشاره کرد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان از احداث بیمارستان یک ۹۶ تختخوابی در ماهشهر، تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی در دزفول، تکمیل ساختمان‌های جانبی بیمارستان شوشتر به عنوان دیگر برنامه های سازمان تامین اجتماعی در شهرهای استان خوزستان نام برد.

برطرف شدن نیاز آبادان به تحت های مراقبتهای ویژه

همچنین رئیس بیمارستان 17 شهریور آبادان در مراسم افتتاح بخش «سی سی یو» این بیمارستان گفت: بخش مذکور در زمینی به مساحت 150 150 متر مربع احداث شده است.

هدایت اله عبدی زاده افزود: برای ساخت و راه اندازی بخش سی سی یو این بیمارستان، مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

به گفته وی در این بخش پنج تخت مراقبت های ویژه (چهار تخت بیمار و یک تخت ایزوله) وجود دارد که از با آخرین فن آوریهای روز دنیا و استاندارهای جهانی مطابقت دارند.

عبدی زاده اظهار کرد: با راه اندازی این بخش بخشی از نیاز شهرستان آبادان به تخت های مراقبت های ویژه  برطرف می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار