بازدید 8830

پلیس برای برخورد با شیعیان در مالزی!

کد خبر: ۳۶۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱ 15 December 2013
دولت مالزی قصد دارد تا پلیس ویژه‌ای را برای مقابله با شیعیان ایجاد کند.

به گزارش ایسنا از مالزی، داتوک سری احمد زاهد حمیدی، وزیر کشور مالزی گفت که این وزارتخانه در حال بررسی طرحی است که بر اساس آن نیروی پلیس ویژه‌ای برای مبارزه با گسترش "آموزه‌های ممنوعه شیعه" در مالزی تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: یک سازمان غیر دولتی پیشنهاد کرده است تا در مالزی یک پلیس شریعت راه‌ندازی شود تا از این طریق بتوان جلوی "آموزه‌های انحرافی" را گرفت و جزئیات این پیشنهاد در حال بررسی است.

وی افزود: این موضوع باید از سوی شورای فرمانروایان مالزی مورد تائید و تصویب قرار بگیرد تا شائبه دخالت ما در امور مذهبی به وجود نیاید. من به این موضوع از جنبه امنیتی و ایمنی عمومی نگاه می‌کنم.

وزیر کشور مالزی گفت که این پیشنهاد به زودی با داتوک سری جمیل خیر بهروم، وزیر امور اسلامی مالزی مطرح شده و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۳
این نور را نمی شود خاموش کرد مردم مسلمانان مالزی
روز به روز به شیعه گرایش بیشتر پیدا می کنن
و کسی هم در این میان دخالت ندارد مگر فطرت پاک مردم
با همّت وهابی های دست پرورده انگلیس این امّ الفساد تاریخ، احتمالآ باید بزودی شاهد شیعه کشی در مالزی هم باشیم
چرا مالزی اینطور شده؟ آخه چرا؟ مالزی رو دیدم مردم مهربانی داره هم مسلموناش هم باقی ادیان و هرگز ازت سوال نمیکنند دینت چیه ولی حالا دولتش داره کارهایی میکنه که هیچوقت دیگه به مالزی نرویم. اگه صحت داشته باشه من مالزی رو به عنوان یک مقصد گردشگری تحریم میکنم
حالا هی تابستونا برید پولتون رو مالزی خرح کنید
رد پاي وهابيت رو احساس مي كنيد؟
شاید یکی از دلایل اصلی وابستگی برخی از مسلمانان این باشد که در تشخیص دوست و دشمن و اولویتهای تعریف آن دچار مشکل هستند. وقتی خود مسلمانان نگاه اینطوری به همدیگر دارند از دیگران چه انتظاری می توان داشت؟ و آیا این نوع نگرشهای متعصبانه به وحدت مسلمانان کمکی خواهد کرد؟ مسئولان مالزیایی نگران چه چیز هستند؟ خود مالزی مگر منشاء کدام حرکت مثبت در دنیای اسلام بوده است؟ اگر آنها اینقدر از به خطر افتادن مسلمانی شان احساس خطر می کنند، پس وجود اینهمه کاباره و دانسینگ و امثالهم در کشورشان، که با الفبای مسلمانی مغایرت دارد، چه می کند؟ انسان می ماند که در برابر اینها چه بگوید و چه بکند. واقعاً برایشان متأسفم.
اگر حتي كوچكترين فريضه شيعي را زير سوال بردند بر مسولين واجب است كه مهر قرمز بر پاسپورت كساني بزنند كه به مالزي ميروند به هر عنوان(توريست ،تاجر سياسي....)
اسلام شيعي به حول و قوه الهي در بطن ووجود انسان مينشيند اينها چقدر فرومايه اند.
متاسفم برای دولت مردان مالزی!
عنقریب مانند عراق و میانمار و سوریه یا لبنان دچار هرج و مرج و کشت و کشتار خواهد شد.
دولت مردان ما نباید نسبت به این اقدامات بی تفاوت و سطحی نگر باشند
ما انحرافی هستیم یا آموزه های شما که قتل عام بشریت آموزش می دهد.
اگه این پلیس درست بشه دیگه سرکوب شیعه در این کشور شروع میشه. بدون دلیل و بدون بهانه شروع به آزار و کشتار شیعیان می کنند و میانماری جدید درست میشه. همینطوری که چند میلیون دانشجوی شیعه رو دارن اخراج می کنند.
این نشان دهنده گسترش شیعه در مالزی و علاقه مردم آن کشور به مذهب حقه تشیع میباشد.
من واقعا برای حکومت مالزی متاسفم.آنها دارن علنا با آزادی فکر و اندیشه مقابله میکنند و این در نهایت محکوم به شکست است.
چرا دولت ایران با مالزی رایزنی نمیکنه چرا روشنگری نمیکنه مگه ما اونجا رایزن فرهنگی نداریم . این سعودیا با جدیت دارن عقایدشونو گسترش میدن کجا غیرت حسینی بچه شیعه ها؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار