بازدید 3621

کم لطفی دولت در بودجه استان‌ها

کد خبر: ۳۶۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸ 13 December 2013
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه لایحه بودجه 93 شفاف و عملیاتی تنظیم شده است، گفت:بودجه در زمان مناسب به مجلس ارائه شد و اما متاسفانه در بودجه سال آینده به ویژه برخی استان‌ها در بخش غمرانی کم لطفی بسیاری صورت گرفته است.

عزت‌الله یوسفیا‌ن‌ ملا در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه بودجه در زمان مناسب به مجلس ارائه شد، افزود: دولت  در تدوین بودجه سال 93 برنامه ریزی و راهکارهای کارشناسی برای حل بسیاری از مشکلات ارائه داده و می توان گفت این بودجه شفاف و عملیاتی تنظیم شده است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، افزود: در برخی ردیف های بودجه و توزیع اعتبارات ملاحظاتی صورت نگرفته  که باید  کارشناسان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در این زمینه بیشتر کار می کردند.

یوسفیا‌ن‌ ملا به انتقادهای مطرح شده در لایحه بودجه سال آینده اشاره کرد وگفت:از مهمترین انتقادهایی که به لایحه بودجه سال 93 مطرح است بیشتر در مفاد بودجه عمرانی و توزیع اعتبارات در استان ها می باشد  کم لطفی بسیاری صورت گرفته است.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد:این مسئله قابل پیگیری است و می‌شود با یک نشست مشترک بین دولت و نمایندگان مجلس این مسئله را حل کرد.

وی در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه آیا افزایش حقوق 18 درصدی کارمندان درلایجه بودجه سال 93 کافی خواهد بود، گفت:  بر  اساس قانون مدیریت خدمات کشوری افزایش حقوق کارمندان باید متناسب با تورم باشد لذا افزایش حقوق 18 درصدی تاثیری برزندگی کارمندان نخواهد داشت.

یوسفیا‌ن‌ ملا ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور که امکان افزایش حقوق 40 درصدی کارمندان را دشوار کرده است حداقل باید سعی شود درصد افزایش حقوق نزدیک به نرخ تورم 40 درصدی باشد تا خانوارهای ایرانی بتوانند برخی از مشکلات معیشتی خود راحل کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس  درباره درخواست مجوز انتشار ایران چک یادآور شد: درخواست مجوز انتشار ایران چک در صورتی قابل قبول است که در انتشار ایران چک، قانون چک رعایت و پشتوانه های مالی در این زمینه در نظر گرفته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل