بازدید 31423
آیا احتمال صعود ایران از گروه خود وجود دارد؟

راه ایران برای صعود از گروه خود چگونه هموار می‌شود؟

کارلوس کی‌روش که گروه ایران را اصلا ساده نمی‌داند، برخی هواداران ایران را صاحب قرعه مناسبی می‌داند. با فرض برنامه‌ریزی و تدار‌ک مناسب برای تیم ملی، می‌خواهیم ببینیم مسیر صعود تیم ملی کشورمان از چه سناریوهایی پیروی می‌کند و آیا امکان صعود ایران از گروه خود وجود دارد یا خیر؟
کد خبر: ۳۶۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۷ 08 December 2013
راه ایران برای صعود از گروه خود چگونه هموار می‌شود؟همین چند ساعت پیش، کارلوس کی‌روش در گفت‌وگویی که می‌توان بخشی از آن را تاریخی خواند، به عده‌ای که گروه ایران را «آسان» می‌‎‌خوانند، تاخته و آن‌ها را بی‌اطلاع از واقعیت فوتبال دانست. از عصر جمعه که ترکیب گروه ایران در جام‌جهانی مشخص شده، گمانه‌زنی‌های فراوانی در خصوص بازی‌های پیش روی فوتبال ایران در محافل گوناگون، از برنامه تلویزیونی تا شبکه‌های اجتماعی در گرفته است.

به گزارش «تابناک»، اگر خیلی هم دور نشویم، مرور حافظه تاریخی ما‌ در همین هشت سال پیش، نشان می‌دهد که گمانه‌‌زنی‌هایی به همین خوش‌بینی در خصوص وضعیت ایران در رقابت‌های جام‌جهانی آلمان هم در محافل گوناگون ‌می‌شد و از صعود آسان ایران از گروه پرتغال و مکزیک و آنگولا سخن به میان می‌آمد.

اما هم اکنون گروهی خوش‌بین‌تر از گروه یادشده، گروه فعلی ایران در جام‌جهانی را آسان‌تر از دوره‌های پیش می‌دانند؛ گروهی که آرژانتین در آن جای پرتغال را گرفته و نیجریه و بوسنی و هرزگوین جای آنگولا و مکزیک را. با این حال گروه خوش‌بینی که این روز‌ها در میان کامنت‌گذارهای تابناک هم به شدت دیده می‌شود، از امکان راهیابی ایران به مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی سخن می‌گویند.

اگر از سخنان واقع‌گرایانه کارلوس کی‌روش که واقعیت فوتبال ایران را به همه معرفی کرده بگذریم، بد نیست نگاهی به منطق این گروه بیندازیم تا بدانیم چگونه این عده از صعود ایران به گروه بالا‌تر سخن می‌گویند.

بسیار روشن است که حضور آبرومندانه ایران در جام‌جهانی، بیش از پیش به تدارک قابل قبولی در فرصت ‌مانده نیاز دارد. در اینجا نمی‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که سخن گفتن در مورد آن مجالی دیگر می‌خواهد. ما می‌خواهیم در اینجا با بررسی همه صعودهای صورت‌ گرفته در جام ‌جهانی بدانیم که در صورت فراهم شدن امکانات لازم تیم ملی کشورمان با چه سناریویی به مرحله بعدی راه می‌یابد.

بررسی بیشتر تیم‌هایی که به عنوان تیم نخست از گروه خود به جام‌جهانی راه یافته‌‌‌اند، نشان می‌دهد که بیشتر صعود‌ها با ‌هفت امتیاز و کمتر از آن با کسب 9 امتیاز صورت گرفته است. حضور تیم پرستاره آرژانتین در گروه ما که این روز‌ها بیشتر توجه فوتبال‌دوستان ایرانی را به خود جلب کرده، در کنار آمادگی بالای این تیم و ستاره‌های درخشان این روزهای فوتبال این کشور این گمانه را قوت بخشید که این تیم به عنوان تیم نخست گروه خود بالا برود.

کسب 9 امتیاز کامل این دوره از رقابت‎‌ها از سوی آرژانتین، این بخت را به تیم‌هایی چون ایران می‌دهد تا با تمرکز روی دو بازی کمی آسان‌تر از آرژانتین خود به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کند. در این صورت ایران با ‌۴ امتیاز هم امکان صعود از گروه خود را دارد. کسب چهار امتیاز از دو بازی ایران ـ نیجریه و ایران ـ بوسنی، موضوع سهل و ممتنعی است. نمی‌توان این جا نشست و گفت که کسب چهار امتیاز از این دو بازی کار ساده‌ای است؛ اما اگر به نسبت تقابل با آرژانتین به این بازی‌ها نگاه کنیم، می‌بینیم ‌با تمرکز بالا می‌توان دست‌کم از گروه خود چهار امتیاز گرفت.

بیشتر صعود‌ها در جام جهانی به عنوان تیم دوم از گروه‌های خود با ‌چهار یا پنج امتیاز امکان‌پذیر است. با فرض برتری آرژانتین در هر سه بازی خود، می‌توان امیدوار بود که با کسب چهار امتیاز در جایگاه دوم گروه خود قرار گرفت. بازی آخر ایران با بوسنی، این شانس را به ما می‌دهد تا در صورت شروع خوب رقابت‌ها، سرنوشت خود برای صعود را در شب آخر رقابت‌های گروه F رقم بزنیم.

نکته مهمی که در این میان هست، از دست ندادن جریان رقابت‌هاست. نگاهی به بازی‌های ایران در جام‌جهانی ۲۰۰۶ نشان می‌دهد که پس از خوردن گل اول برابر مکزیک که در اثر یک اشتباه فردی رخ داده بود، شیرازه تیم ما تا پایان جام‌جهانی از هم پاشید. این تهدید بازی‌های تیم ملی را در جام‌جهانی ۲۰۱۴ هم تهدید می‌کند؛ جایی که ما در آغاز باید به مصاف نیجریه پرقدرت برویم و بعد آرژانیتن و در ‌‌نهایت بوسنی؛ رقابتی که می‌تواند ما را تا حد خدایان باستان دست‌نیافتنی کند یا در حد یک تیم درجه سه به خانه‌مان برگرداند.

همه این گمانه‌ها با این پیش فرض بیان شد که مسئولان تیم ملی حتی یک روز و یک ساعت و یک ثانیه را از هم‌اکنون برای برنامه‌ریزی و تدارک تیم ملی در راه جام‌جهانی از دست ندهند و امکانات قابل قبولی را برای تیم ملی کشورمان فراهم کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۲
انتشار یافته: ۸۰
با برنامه ریزی دقیق و همت و تلاش و غیرت صعود دور از دسترس نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
والا به خدا اگه از الآن بدون حاشيه تمرين كنن و ريش و قيچي رو به سرمربي بسپارن، بردن آرژانتين هم غيرممكن نيست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
البته تعصب وغیرت خیلی کارایی داره درفوتبال باتعصب ترین تیم های فوتبال ژرمن هاوکره جنوبی وروس ها هستند.ولی بایدچندبازی مهم تدارکاتی با تیم های راه یافته به جام جهانی با نفرات اصلیشون برگزار کنیم....
راه هاي رسيدن به جام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
بله راه زياده .مثلا مسي دوماه مونده به جام جهاني مصدوم بشه.(مثل ماتياس سامر آلماني كه قبل از مسابقات1998 مصدوم شد) ونيجريه دچار قحطي وكودتا وجنگ بشه .آنوقت بوسني را مي توان شكست داد
واقعا مسئولین فوتبال واسه یک بار همه شده بیایید دور هم به یه جمع بندی برسید، شاید دل یه ملت رو تونستید شاد کنید.
حتی اگر شده مسابقات لیگ مثلا برتر رو هر 4روز یه بار برگزار کنید تا زودتر تکلیف برنامه آماده سازی تیم ملی مشخص بشه.
حالا که یه مربی بزرگ دنیا و با دانش و با تجربه کنار دستمونه بهترین استفاده رو ازش ببریم
دخالت نکردن عناصر خودسر غیر فوتبالی در تیم ملی و بازی تدارکاتی با بزرگان جهان.
مگر ما چه چیزی کمتر از کره و ژاپن داریم ؟؟ حریفان تدارکاتی آنها از بین 10 تیم اول جهان هستند !!
گل "اول" نه! بعد از خوردن گل "دوم" برابر مکزیک که در اثر یک اشتباه فردی رخ داده بود شیرازه تیم ما تا پایان جام‌جهانی از هم پاشید.
انشاالله در جام جهانی 3 بازی خوبی انجام میدیم تا تو جهانیان انگشت به دهان بمونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
اینایی که منفی دادن فازشون چیه؟
بازی اول ما یعنی بازی با نیجریه مهمترین بازیه چون اگه از دیدار با نیجریه امتیاز نگیریم بازی بعد رو هم با آرژانتین حتما میبازیم و اونوقت بازی آخر با بوسنی تشریفاتی میشه
پاسخ ها
جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
درسته که روی کاغذ شانسی در مقابل آرژانتین نداریم. اما باید تیم نهایت سعیش رو بکنه که حتی بتونیم از آرژانتینم امتیاز بگیرم.
امیدوارم جوری بازی کنند که این باز نجف زاده از مسی پرسید تیم ایران رو بشناسی، خوب براش تداعی بشه.
بنده کاملا با این تحلیل مخالفم به این دلیل که تیم آرژانتین ۲۸سال است که همیشه ناکام مانده و همین مسی در جام جهانی قبل حتی یک گل هم نزد تیم آرژانتین همیشه مشکل ارنج بازیکن های اروپایش رو با بازیکن ها و سیستم آمریکای جنوبیش داره گویی همیشه در برزخ تاکتیکی گرفتاره ونمیتونه تاکتیک مشخصی اتخاذ کنه ، ایران با دوندگی به راحتی میتونه آرژانتین رو شکست بده ،ایران در سال ۱۹۷۷ یکسال قبل از جام جهانی که آرژانتین قهرمان شد با تیم آرژانتین در اسپانیا مساوی کرد
چطور میخواهیم به تساوی مقابل آرژانتین و شکست نیجریه و بوسنی فکر کنیم وقتی بازیکنان ما بازی تدارکاتی درست و حسابی نداشتن؟ بازی مقابل کویت هم شد تدارکاتی؟ واقعا فدراسیون پیش خودش چه فکری کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
بازي با كويت در چهارچوب جام ملت هاست كه چون كسي باما بازي نمي كند اسم بازي تداركاتي رويش گذاشته ايم
به نظر من فقط با حمایت شخص رئیس جمهور میشه امکانات لازم را تهیه کرد. از آقای روحانی میخواهیم جلسه ای با وزیر ورزش ، رئیس فدراسیون فوتبال ، آقای کی روش، رئیس صدا و سیما و وزیران مرتبط دیگر مانند وزیر امورخارجه و ... برگذار کند و دستورات لازم را برای حمایت همه جانبه از تیم ملی ابلاغ کنند.
یک عزم جدی از همین امروز لازم است. افتخار و پیامی که تیم ملی ایران می تواند به جهانیان برساند با میلیاردها میلیارد دلار تبلیغات هم نمی توان بدست آورد ولی شاید با حمایت همه جانبه و بودجه چند میلیون دلاری برای تدارکات و بازیهای دوستانه می توان از گروه صعود کرد و شگفتی ساز شد.
گل دوم از مکزیک نه گل اول تابی جون
درموردهرزه گوین سابقه بازی بایوگوسلاوی داریم وبایک گل واشتباه فردی باختیم واین تیم بهتراز ان زمان نیست باتدابیر لازم میتونیم امتیاز بگیریم درموردنیجریه تیم پرسرعتی هست وباید وباید افراد سرعتی رو درمقابلشونقراردهیم ومهارشون کنیم تانتیجه بگیریم ارژانتین هم که چنانچه باقدرت دفاع وخط میانه همکاری تنگاتنگ ایجاد کنیم ممکن است نتیجه قابل قبولی بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
ولی تیم ما ضعیف تر از تیم آن زمان ماست!
آقا دیگه گروه که از این آسون تر و بهتر نمیشه برای ما، پس باید تو چه گروهی میوفتادیم که توقع صعود داشته باشیم؟؟؟ همه مسئولین از الان میگن نباید امیدوار بود. اگه مطمئن هستند که صعود نمی کنند، نرن برزیل. پولمون رو هم دور نریزن.
درصورتی صعود میکنیم که سه تیم دیگه از الان تا شروع بازیها فقط به استراحت بپردازند،واقعیت اینه که ما عادت کردیم بجای زحمت به شانس امیدوار باشیم، چرا ما فکر میکنیم بدون بازیهای تدارکاتی مناسب میتونیم از قهرمان افریقا و نماینده اروپا امتیاز بگیریم و صعود کنیم؟!
احتمالش خیلی کمه!
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
"واقعیت اینه که ما عادت کردیم بجای زحمت به شانس امیدوار باشیم"
اینو خوب اومدی
ایران واسه صعود و یا درخشش در جام جهانی به ۱۲ بازی تدارکاتی ملی و چند بازی باشگاهی در برزیل نیاز داره.
که حداقل باید با برزیل یا اروگوئه ، کامرون یا ساحل عاج ، کرواسی یا جمهوری چک ، سه بازی تدارکاتی واسه شکست حریفاش انجام بده.
گروه ما بسیار ایده آل است. از طرفی می توانیم با تیم بزرگی مثل آرژانتین بازی کنیم و از طرفی نیم نگاهی به صعود داشته باشیم، البته بوسنی و نیجریه سخت کار خواهند کرد و ما برای موفقیت باید سخت تر کار کنیم. بازی های تدارکاتی متعدد، همکاری باشگاه ها و کار شبانه روزی میتواند ما را به مرحله بعد برساند.
نظرات دیگر هم گروهی های ایرن در مورد بردن ایران چه است.بی شک آنها حتی بوسنی3 امتیاز بازی با ایران را از الان مال خود می دانند(بوسینی 8 برد در مقدماتی داشت). وبه بازی با آرژانتین و نیجریه فکر می کنند. با کدان بازیکنها می خواهید ببرید.اگر همین چند خارجی را هم نبود به جام جهانی هم نمی رفتیم
همین بوسنی بازیکنی به نام ژیکو داره
چرا تیم ها رو دست کم میگیرن؟؟؟؟؟؟
آرژانتین و نیجریه که جای خود داره
به نظر من اگه تيم ايران روحيه خودشو جلو نيجريه نبازه و كمي از نظر بدني تقويت بشه واقعا شكست اين تيم ساده است. تيم نيجريه هيچ وقت قدرت بزرگي نبوده من كه هرچي به سابقه ي اين تيم نگاه ميكنم چيز خاصي نمي بينم. بوسني هم كه واقعا در حد ما نيست. يه چيز ديگه هم هست اگه ما مقابل ارژانتين بازي شبه عربي خود را به نمايش بزاريم ممكنه بتونيم يك امتياز بگيريم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
خواب یدیدی خیر باشه...بابا درمورد نپال و تایلند و لبنان حرف نمی زنیم
يادمان نرود كه ما هميشه و به سختي و معجزه وار به جام جهاني صعود كرده ايم انهم از قاره آسيا كه فوتبال ضعيف تري نسبت به ساير قاره ها دارد درحاليكه آرژانتين و بوسني در گروههاي خود اول شده اند و نيجريه هم هميشه يكي از تيمهاي مطرح بوده ، بنابراين با كيروش موافقم كه روي كاغذ و بر اساس واقعيت ها احتمالا چهارم گروه ميشويم مگر آنكه حوادث فوتبالي و شانس معجزه وار، ما را دوم گروه كند .
با این رویکرد و طرز تلقی ها از هم اکنون به هر سه تیم باخته ایم. علل باخت :1- کوبیدن و تخریب تیم ملی از طرف منتقدین سر سخت 2- استفاده از مدافعان احساسی و متزلزل 3- عدم بازی های ملی و تدارکاتی مستمر
به امید رسیدن تیم به جام جهانی برزیل
نكنه ميخواهيد يه مرتبه قهرمان جام جهاني شويد بااين نازپرورده ها
پاسخ ها
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
با وجود وجوهی که به این نازپرورده ها پرداخت شده (به نسب سطح درآمد در ایران)الان موقع بازگشت این وجوه است .حالا باید دید فلان بازیکن که 1،500،000،000 میلیارد تومان (حداقل حقوق 487،000 تومان)پول دریافت میکنه چیزی تو چنته داره یا باعث آبرو ریزی ایران میشه.....
صعود نه , بازی خوب آری
این گروه رو خیلی سخت جلوه ندین.واقعا اگر در مقابل این تیم ها خودشون رو ضعیف تر میدونن یک نگاهی هم به مبلغ قراردادشون بیندازن و خجالت بکشن.
تیم ملی فوتبال ایران == زنگ تفریح
راه ايران با انجام بازيهاي تداركاتي خارجي ودعوت از تيم هاي خوب دنيا باور كنيد باز است.متاسفانه مديريت مالي خوبي براي تيم هاي ملي نداريم. اين جوانهاي دوست داشتني مي خواهند نام مردم ايران را دردنيا پر آوازه كنند.آنهاراياري كنيم واز باندبازيها پرهيز كنيم.
هميشه يه تيم تو هر جام جهاني پديده ميشه و حماسه سازي ميكنه . اميدواريم جام 2014 يه پديده جديد به نام ايران داشته باشه
از دیروز تا حالا که نزدیک 2 روزش گذشته.
بوسنی خودش مدعی صعود از گروه شده است.
بازيكنان حرفه اي و آماده با يك شكست روحيه و قدرتشان را از دست نمي دهند. آنها بازي خودشان را انجام مي دهند. اگر شايسته باشد مي برند.
برد ايران برابر بوسني فقط به شرط كسب امتياز برابر نيجريه است.
ايران در جام جهاني فقط يك بازي دارد آن هم نيجريه است.كليد صعود ايران همان بازي اول است.
امیدوارم با پیش بینی چند بازی تدارکاتی مناسب از گروهمان با شایستگی بالا برویم ماپتانسیل این کاررادرصورت فراهم آوردن شرایط داریم شک نکنید.
ما صعود نمیکنیم. ببین کی گفتم.
کار نشد نداره باید تمام مسولین وبازیکنان و مربیان با تمام تلاش ونیروی خودشون بزارند چرا که نه احتمال صعود داره
آقای کفاشیان بهتر است چند تیم خوب برای بازی تدارکاتی بیاورند.وگرنه با سه باخت برمیگردیم.
در مورد پاراگراف آخر ، واقعا" اميدوارم كه بشه ...
بعضي ها جو گيرند. آخه با چه منطقي ايران صعود ميكنه؟
پول خوب دارند؟
بازي تداركاتي خوب دارند؟
برنامه ريزي خوب دارند؟
تمرين مداوم جهت هماهنگي دارند؟
ووو
با نظرت موافقم.فقط با برنامه ریزی جواب میگیریم ولاااااا غیر.
پیش بینی صعوداز گروه ما بنظر بنده:اول نیجریه دوم آرژانتین صعودوایران بعنوان تیم سوم و بوسنی تیم چهارم حذف خواهندشد.
از همین حالا نریم بهتره.
آرژانتین 3 = ایران 0
نیجریه 1 = ایران 0
بوسنی 2 = ایران 0
لطفا یادداشت فرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
نيجريه خط حمله خوبي داره كم لطفي نكن
Aliبرو با این پیش بینی ات
ایران 1آرژانتین 1
ایران2نیجریه 2
ایران 3 بوسنی 0
به عنوان تیم دوم صعود کردیم
مرحله بعد
ایران2سوئیس یا اکوادور 1
پاسخ ها
علی
| United Arab Emirates |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
دوستان صبح شده از خواب بیدار بشید لطفا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
موافقم
من مطمئن هستم نیجریه از آرژانتین امتیاز می گیرد.
سلام لطفامسولین بهانه های مالی روپیش نکشن اگرواقعامشکل مالی چهت برگزاری اردوهاوبازیهای تدارکاتی دارن ازهمین الان یه شماره حساب جهت کمک مردم به تیم ملی اعلام نماین ببینن مردم چه غوغایی میکنن
راه هموار صعود به مرحله بالاتر در جام جهاني برزيل اينست: بجاي برگزاري فلان همايش و سميناهار هر روزه در سالنهاي مختلف كشور و صرف هزينه هاي هنگفت، مقداري از اين هزينه ها را صرف ديدارهاي تداركاتي دوستانه با تيم هاي مختلف از هر قاره بكنند. وقت اندك است اگر اردوهاي تداركاتي نگذارند آبرومان در جام جهاني مي رود.
اگر رویای بازیکنان ، بازی در بهترین تیم های دنیاست ؛ جام جهانی مکانی است که تنها با تلاش و تمرین های سخت می توانند به هدفشان برسند .
بیشتر از ده تا گل نخورن ما صعود رو نخواستیم
تا زمانی که کار به کاردان سپرده نشه در هیچ چیزی پیشرفت نمیکنیم . با این مسئولین فعلی فوتبال راه به جایی نمیبریم.
قرعه قرعه بدی است.
ولی فقط تنها میشه گفت چند عکس یادگاری با بزرگان فوتبال دنیا خوبه
نیجریه هم تیم بسیار خوب آفریقا است بوسنی هم اکثر بازیکنانش توی بهترین لیگ ها توپ می زنند
ولی با اینحال آرزوی روز خوبی رو برای تیم ملی و فوتبال دوستان می کنم
شک، نکنید! ایران بعنوان تیم اول به مرحله بعد سعود خواهد کرد، انشالله.
شما چقدر نا امید، هستید معلممون می گفت: (برای نمره 20 بخونید تا 17 بیارید.)
اگه اینطور که شما تحلیل کردید پیش بریم اصلا نریم برزیل سنگینتریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
منظورت همون صعود هستش ديگه.دست معلمتون درد نكنه
4 سال پیش کره جنوبی از همچین گروهی صعود کرد
آرژانتین
نیجریه
یونان
کره
اگر بازیکنان فوتبالی از غیرت و تعصب و فروتنی و ... تیم های ملی والیبال، فوتبال ساحلی، بسکتبال و ... یاد بگیرند و اینقدر غرق پول و مادیات و غرور نباشند حتی قهرمان هم می تونن بشن ایشالا. ولی اگه مغرور و پولکی و ... باشند منم دعا میکنم به هیچ جایی نرسند.
همان بازی اول کارمان تمام لست
مطمئنم اینقدر به آرژانتین فکر می‌کنیم، اخرشم با نتیجه بدتر بازی رو به نیجریه واگذار می‌کنیم..
.
حالا ببینید کی گفتم
ما نکونام اشگان دژاگه قوچان نژاد داریم ..ژکو رو کی تحویل میگیره...بچه های دیگه هم اگه روزشون باشه مث شجاعی و خلعتبری اندو حتی جهانبخش ما برای خودمون تیم قدری میشیم...فقط باید بازی تدارکاتی خوب مث بازی با شیلی و کرواسی و ساحل عاج بذارن بچه ها راه بیوفتن
به فدارسیون اعلام کنید که از همین الان درفکر طراحی لباسی که نوشته ی خلیج فارس روش هک شده باشه باشد.درغیاب اعراب استفاده کنیم...
در هر سه بازي کارمان تمام است
امیدوارم با مردمی که داریم و کوچکترین ظرفیتی ندارند در گروه خودمان بدون زدن هیچ گلی آخر بشویم تا بفهمیم، جهان امروز با کار و تلاش می تواند ترقی کند نه با فحش و ناسزا و دری وری گفتن به یکی از خوشنام ترین بازیکنان فوتبال جهان.
از دیدن رویاهای خواب شیرینتان لذت ببرید اگر درست حسابی بازیهای تدارکاتی با کشورهای تراز اول رانداشته باشیم
لطفا پیش بینی مرا هم یادداشت کنید اقایان مایوس !
بازی اول- ایران 2-نیجریه 1
بازی دوم- ایران 1-ارژانتین 1
بازی سوم-ایران 1-بوسنی صفر
و ایران با 7 امتیاز به دور دوم صعود می کند !
باید از تیم ملی والیبال الگو بگیریم ....
سلام
بخدا من چند شب قبل قرعه کشی کردم .. گروه ایران به ترتیب همین شد
بخدا راست میگم
اگه بازی تدارکی داشته باشیم احتمال 50درصد از گروه بریم بالا
مشکل ما ایرانیا خود کم بینی است از لحاظ تکنیکی چیزی کم نداریم ولی از لحاظ تاکتیکی ضعیفیم باید کمی هم از لحاظ فکری و تاکتیکی کار کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم من به همه دوستان قول میدم اگر این دو ایراد را در فوتبال ریشه کن کنیم از قدرتهای فوتبال جهان خواهیم شد به زاپن دقت کنید اصلا کسی فکرش را هم میکرد به اینجایی برسد که الان هست ؟ سرمایه گذاری کردند نتیجه گرفته اند کارشان به جایی رسیده است که از فوتبال ایران هم که همیشه گل باران میشدند جلو زده اند ایرانیها از لحاظ استعداد به مراتب برتر از زاپن هستند مطمئن باشید ما میتوانیم جز قدرتهای فوتبال جهان باشیم
ان شاالله با 9 امتیاز از گروه خود صعود می کنیم
خیلی سریع باید با چند کشور قدرتمند آفریقائی مثل کامرون و سنگال و .. بازی تدارکاتی کنیم کلید بقای ما در جام در بازی اوله اگه بتونیم بازی اول تساوی هم بگیریم شاید شاید روحیه بگیریم و تا حدی به بازی های بعدی سوار شیم
اگر بخواهیم و (بخواهند) ، می توانیم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان