بازدید 25071

پیام مهدی دانشمند به مردم و منتقدین

کد خبر: ۳۶۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴ 07 December 2013
حجت الاسلام مهدی دانشمند پس از انتقاداتی که از برخی سخنان وی در فضای مجازی مطرح شده بود توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام مهدی دانشمند متن این توضیحات به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام مهدی دانشمند به مردم عزیز انقلابی و ولایت مدار ایران :

ازدیرباز دشمنان اسلام با سیاست(تفرقه بینداز وحکومت کن) سعی داشته تا بین امت اسلامی به عناوین مختلف با شایعه و تهمت و افتراء و تقطیع سخنان و جمله سازی درموضوع خاص اختلاف ایجاد کنند تا مومنین همبستگی خود را از دست داده و به جای مبارزه با دشمن به یکدیگر حمله ور شوند .اینبار نیز حقیر هدف دشمن شده تا شاید توسط خودی ها و دوستان انقلاب و نظام و رهبری مورد سوء ظن قرار بگیرم.

بجهت تنویر افکار عموم و خنثی ساختن توطئه دشمن علیه حقیر و روحانیت بطور صریح اعلان میدارم :

دشمن بداند اگر مارا قطعه قطعه کند تا آخرین قطره خونمان درخدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم ایستاد و برای همیشه سربازی فداکار و مفید برای فرمانده کل قوا رهبر فرزانه انقلاب حضرت ایت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی خواهیم بود و و لایت فقیه را استمرار ولایت انبیاء و اهل بیت علیهم السلام میدانیم و راه و اهداف شهدای مظلوم هشت سال دفاع مقدس را ادامه خواهیم داد.

دشمن بداند شاید بخیال خام خود بتواند با فریب و استفاده از تکنولوژی و تقطیع سخنان و مونتاژ وتقلییدصدا و جابجایی کلمات و شایعه پراکنی و استفاده نامطلوب از رسانه های بیگانه و اینترنت و فضای مجازی و با کاریکاتور یا تمسخر و تحقیر و فیلم و انیمیشن و..... قصد داشته باشد چهره های فرهنگی و انقلابی را درانظارمردم مخدوش کرده و دوست را دشمن و دشمن را دوست جلوه دهد و همانطور که قصد دارد وحدت اسلامی مسلمین را برهم زند اینبار نیت داشته تا وحدت شیعه و شیعه را درهم بکوبد و مردم حزب اللهی و انقلابی و ولایت مدار را روبروی هم قرار دهد تا با این تفرقه افکنی و دشمنی بتواند ضربه ای به پیکراجتماع انقلابی شیعی بزند ولی زهی خیال باطل. وبقول قران کریم ( ومکرو ومکرالله والله خیرالماکرین)

علاوه بر این دوستان عزیز و مومن و متعهد وانقلابی و ولایت مدار باید با بصیرتی که داریم بهوش باشیم که توطئه دشمنان اسلام و انقلاب را همانند قبل خنثی ساخته و با موجی که دشمن ایجاد میکند سیلی شویم برای نابودی دشمن نه برای محو کردن و نادیده گرفتن خدمات دوستانی که مورد حمله وتهدید دشمن قرار گرفته و میگیرند.

ما درطول این چند سال حکومت اسلامی و بویژه هشت سال دفاع مقدس تجربیات بزرگی را کسب کردیم وبخوبی میدانیم که دشمن قبل از اینکه ترور فیزیکی داشته باشد بدنبال ترور شخصیت افراد تاثیر گذار درنظام و جامعه اسلامی ایران بوده و هست.
ولی دشمن و دوست بداند ماهمچنان بر بیعتمان با ولی امرمسلمین و ولایت فقیه و نائب برحق امام زمان (عج) ؛ مقام معظم رهبری دامت برکاته پابند بوده و هستیم و این اعمال ناجوانمردانه روز بروز ما را بر تحکیم بیعتمان مستحکم تر و استوارتر میگرداند. و معتقدیم که فرمایش قران برحق بوده و هست که ( ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم)

ونباید فراموش کرد که هدف اصلی دشمن حمله به ولایت فقیه و خدشه دار کردن مقام عظما ی ولایت است ولی چون قادر به این کار نیستندونخواهند بود ؛ لذا سعی میکنند اول شاخه وبرگهای این شجره طیبه را که جامعه روحانیت وفادار به انقلاب و نظام ورهبری میباشند را قلع و قمع کرده تا بخیال باطل خود ولی امرمسلمین و ولایت فقیه را تنها و بی یار و یاور گردانند.

دشمنان اسلام بدانند هرچه بیشتر شیطنت کنند ما بر اهداف و راهمان مصمم تر خواهیم شدوهرگزدر روحیه انقلابی ما تاثیرمنفی نخواهدگذاشت. ونخواهند توانست که مارا درمقابل نظام ورهبری قرارداده واین آرزوی باطل خویش را به گور خواهند برد.

ودرپایان دوستان عزیزمان هم براین باوربمانندکه حقیر همانند همیشه سرباز وفادار فرمانده کل قوا خواهم بودواحدی نخواهد توانست حقیر را ازمسیر نظام و رهبری خارج سازد. تا اخرعمرحقیر وناقابل خود همدوش شما درمبارزه با دشمنان تشیع و انقلاب و رهبری خواهم جنگیدو اگردرهشت سال دفاع مقدس لیاقت نداشتم که عضوی از بدنم را تقدیم انقلاب و مملکتم کنم ولی امروز حاضرم همین مقدار ابروی ناچیزی که دارم را تقدیم اسلام و تشیع و انقلاب و نظام و رهبری نمایم . وهرگز این وعده الهی را ازخاطر نخواهم برد که میفرماید : ( ان الله یدافع عن الذین امنوا )

درضمن قطعه ای از سخنرانی حقیر دررابطه با همین توطئه حقیر درسایت خودبه نشانی : www.daneshmand.inمراجعه فرمائید.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته- مهدی دانشمند -آذر 1392
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس