بازدید 91553
گروه‌بندی هشت‌گانه جام‌ جهانی مشخص شد:

ایران در گروه ششم جام‌ جهانی برزیل جای گرفت

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام ‌جهانی در باهیای برزیل برگزار شد و تیم‌ها، هم‌گروهی‌های خود را شناختند؛ جایی که فابیو کاناورو، نام ایران را برای گروه ششم این رقابت‌ها از گلدان خارج کرد و تیم کشورمان هم‌گروهی‌ها خود را شناخت.
کد خبر: ۳۶۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲ 06 December 2013
گزارش لحظه به لحظه از مراسم قرعه کشی جام‌جهانی برزیلمراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌ جهانی برزیل از ساعت ۱۹:۱۵ امروز ‌در شهر سالوادور ایالت باهیا برگزار شد و نمایندگان ۳۲ تیمی که امروز در برزیل هستند، به همراه هزاران هوادار فوتبال در سراسر جهان، چشم به گوی‌های سرنوشت سازی داشتند که امشب از سوی بزرگانی که به برزیل سفر کرده‌اند، از گلدان‌ها بیرون آمد و ترکیب بازی‌های مهم تابستان سال آینده برزیل را مشخص کرد.

به گزارش «تابناک»، از بامداد سی‌ام آبان ماه امسال که اروگوئه در مونته‌ویدو به عنوان سی‌و‌دومین تیم حاضر در جام جهانی معرفی شد تا به امروز، کشورهای حاضر در جام‌ جهانی برزیل منتظر امروز و مشخص شدن ترکیب گروه‌های هشت‌گانه جام ‌جهانی برزیل بودند؛ ترکیبی که سرانجام مشخص شد و تیم‌ها هم‌گروه‌های خود را شناختند.

این مراسم توسط «جروم والکه»، دبیر کل فیفا ‌اجرا خواهد شد و شماری از بزرگان این رشته نیز به کمک او خواهند آمد. سر هرست از انگلستان، کافو کاپیتان سابق برزیل، فابیو کاناوارو از ایتالیا، ماریو کمپس از آرژانتین، فرناندو هیرو از اسپانیا، زیندین زیدان از فرانسه و لوتار ماتیوس آلمانی نیز در اجرای مراسم قرعه‌کشی ‌خواهند بود.

ترکیب گلدان‌های چهارگانه قرعه‌کشی جام‌جهانی

گزارش لحظه به لحظه از مراسم قرعه کشی جام‌جهانی برزیل

اظهار‌نظر کارشناسان و ستاره‌ها درباره قرعه‌کشی

۱۸:۳۰ ‌زیدان، کاپیتان پیشین تیم ملی فرانسه: واقعاً امیدوارم الجزایر عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشد، حداقل بهتر از جام جهانی ۲۰۱۰. امیدوارم این تیم در گروه سختی قرار نگیرد. من دو کشور دارم؛ یکی که در آنجا به دنیا آمده‌ام (الجزایر) و یکی که در قلبم است. زیدان همچنین امیدوار است فرانسه در گروهی سخت قرار گیرد تا اتفاقی که در سال۲۰۰۲ و ۲۰۱۰ برای خروس‌ها رخ داد، تکرار نشود. زیدان همچنین از همگروه شدن با برزیل استقبال کرده است.

۱۸:۴۰  کاناوارو، کاپیتان و مدافع پیشین تیم ملی ایتالیا: پیش از این می‌گفتم ایکر کاسیاس و هم‌نسل‌های او در تیم ملی اسپانیا، استعداد فراوانی دارند، ولی اکنون می‌گویم که آنها یاد گرفته‌اند برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر باید زشت‌تر بازی کند.

۱۸:۴۶  پله از ترس برداشتن قرعه سخت برای تیم ملی برزیل و دریافت لقب «بدشگون» از شرکت ‌در ‌قرعه‌کشی انصراف داد.

۱۸:۴۴  رونالدو، ستاره برزیل در جام جهانی ۲۰۰۲پیش‌بینی کرد که نیمار ستاره جام‌ جهانی پیش‌ روی باشد. او همچنین گفت: برای برزیل نباید فرق کند که با قرعه‌‌ آسانی روبه‌رو می‌شود یا ‌سخت‌.

۱۸:۵۰  سپ بلاتر که در برزیل است، ساعاتی پس از درگذشت نلسون ماندلا با فرستادن پیامی، درگذشت رهبر انقلاب آفریقای جنوبی را تسلیت گفت. بلاتر گفت‌: «ماندلا و من باور داریم که فوتبال قدرت فوق‌العاده‌ای برای ایجاد صلح و دوستی میان مردم دارد‌ و می‌تواند ارزش‌های اولیه اجتماعی و آموزشی را آموزش دهد‌».

گزارش لحظه به لحظه از مراسم قرعه کشی جام‌جهانی برزیل

ماندلا در مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۰
۱۸:۵۵  فیفا نحوه رودرویی تیم‌ها را با توجه به سیدبندی اعلام کرد؛ بنابراین، نخستین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل با یک تیم اروپایی خواهد بود.

۱۸:۵۸  کارلوس کی‌روش که برای حضور در مراسم قرعه‌کشی به همراه دبیرکل فدراسیون فوتبال به برزیل سفر کرده، گفت که امیدوار است تیمش با پرتغال و یونان که از سرمربیان پرتغالی استفاده می‌کنند، همگروه نشود.

۱۹:۰۰  ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی مدافع عنوان قهرمانی گفت، برای او تفاوتی نمی‌کند که اسپانیا با چه تیم‌هایی همگروه می‌شود.

۱۹:۰۲  ماتئوس در خصوص احتمال قهرمانی آلمان در این دوره رقابت‌های جام‌جهانی گفت: یا الان یا هیچ وقت!
۱۹:۰۸ شبکه اسکای اسپورت ایتالیا پیش‌بینی کرد لاجوردی پوشان در جام جهانی ۲۰۱۴ با ایران هم‌گروه شوند. این شبکه همچنین پیش‌بینی کرده به جز ایران، بلژیک و اکوادور دیگر هم‌گروه‌های ایتالیا در جام جهانی باشند.

۱۹:۳۰  در برخی قرعه‌کشی‌هایی که پیش‌ از این مراسم رسمی به صورت غیر رسمی برگزار شده، ایران با آلمان هم‌گروه شده است. در قرعه‌کشی‌های غیر رسمی که بیشتر برای جام باشگاه‌های اروپا برگزار می‌شود، با تقریب بالایی نتیجه نهایی با نتیجه غیر رسمی برابری می‌کند.

پخش زنده مراسم قرعه کشی

۱۹:۵۰  رئیس‌‌جمهور برزیل نخستین سخنران این مراسم بود.

۱۹:۵۲  دیلما روسوف، رئیس‌جمهور برزیل در متن سخنرانی خود گفت: «ما ملتی شاد و خوش برخورد هستیم. کشوری با چندین فرهنگ متفاوت داریم، ‌کشوری که سرشار از موقعیت‌هاست. ما به فرهنگ‌ و سنت‌هایمان احترام می‌‌گذاریم. با چالش بزرگی روبه‌رو هستیم که پایان دادن به فقر و بدبختی و خلق موقعیت‌هاست. جام جهانی بزرگی را پیش روی خواهیم داشت‌».

۱۹:۵۶  در یک ویدئوی شورانگیز و پر احساس با نقش‌آفرینی ستاره‌هایی نظیر پله، کمپس، روسی، مارادونا، روماریو، زیدان، رونالدو ، کاناوارو و کاسیاس مروری بر اتفاقات جام‌های جهانی گذشته در سالن مسابقات پخش شد.

۱۹:۵۸  ویسنته دلبوسکه مربی تیم قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها جام را تحویل داد تا مراسم شکل جدی‌تری به خود بگیرد. وی در پاسخ سوال خبرنگارا درباره شانس تیم مدافع عنوان قهرمانی گفت: «‌این موفقیت ها حالا به گذشته پیوسته. تلاش خواهیم کرد تا دومین جام قهرمانی مان را کسب کنیم ولی کار خیلی سختی خواهد بود. ما رقبای فوق‌العاده‌ای داریم.» دل بوسکه پس از این سخنان‌، جام جهانی را در جایگاه معین آن قرار داد.

۲۰:۰۰   کارلوس کی‌روش در سالن قرعه‌کشی حضور دارد.

گزارش لحظه به لحظه از مراسم قرعه کشی جام‌جهانی برزیل

۲۰:۰۹   رونالدوی برزیلی مهمان بعدی سن قرعه‌کشی بود که در سخنان جالبی گفت: زدن ۱۵ گل در جام‌جهانی اینقدر سخت نبود که امسال قصد دارم بخشی از فعالیت‌های اجرایی جام‌جهانی را انجام دهم.


۲۰:۱۵  ببتو، ستاره دهه نود فوتبال برزیل مهمان بعدی این برنامه بود. او روی سن نمای معروف شادی خودش در جام‌جهانی ۹۴ را که تقلیدی از حرکت گهواره فرزندش بود، ‌اجرا کرد. عروسک مسابقات هم به همراه ببتو این حرکت را انجام داد و با او همراهی کرد.

۲۰:۱۹  کاناوارو با برازوکا رو سن آمد.

۲۰:۲۷  کم‌کم مقدمات شروع مراسم قرعه‌کشی فراهم شد.

۲۰:۳۰  با حضور کافو هشت تیم سید یک درگروه‌‌های هشت گانه تقسیم شدند. به این ترتیب برزیل در گروه یک، اسپانیا در گروه دو، کلمبیا در گروه سه، اروگوئه در گروه چهار، سوئیس در گروه پنج، آرژانتین در گروه شش، آلمان در گروه هفت و بلژیک در گروه هشتم این رقابت‌ها سرگروه شدند.

گزارش لحظه به لحظه از مراسم قرعه کشی جام‌جهانی برزیل


۲۰:۳۷   با حضور فرناندو هیرو و زیدان تیم‌های دوم هر گروه مشخص شدند. به این ترتیب که از میان سبد تیم‌های آفریقایی و آمریکای جنوبی، کامرون به گروه یک، شیلی به گروه دو، ساحل عاج به گروه سه، ایتالیا به گروه چهار، اکوادور به گروه پنج، نیجریه به گروه شش، غنا به گروه هفت و الجزایر به جدول گروه هشت این رقابت‌ها پیوستند. 

گزارش لحظه به لحظه از مراسم قرعه کشی جام‌جهانی برزیل

۲۰:۴۰ فابیو کاناوارو که قرعه تیم‌های سوم هر گروه را بیرون می‌آورد، نام ایران را برای گروه شش این رقابت‌ها بیرون آورد و تیم کشورمان در کنار آرژانتین و نیجریه قرار گرفت.

ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی هم‌گروه شد

۲۰:۴۲  با بیرون آمدن قرعه تیم کره جنوبی ترکیب هر سه تیم گروه‌ها مشخص شد.

ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی هم‌گروه شد

۲۰:۴۸  آخرین تیم‌های هر گروه از گلدان هشت تیم اول برتر اروپایی بیرون آمد؛ جایی که تیم ملی بوسنی و هرزگوین به عنوان چهارمین تیم گروه شش مسابقات جام‌ جهانی با تیم‌های آرژانتین و نیجریه و ایران هم‌گروه شد.

ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی هم‌گروه شد
ترکیب کامل گروه‌های هشت‌گانه:

گروه A: برزیل- کرواسی- مکزیک- کامرون

گروه B: اسپانیا- هلند- شیلی و استرالیا

گروه C: کلمبیا ـ یونان ـ ساحل عاج ـ ژاپن

گروه D: اروگوئه ـ کاستا ریکا ـ انگلیس ـ ایتالیا

گروه E: سوئیس ـ اکوادور ـ فرانسه ـ هندوراس

گروه F: آرژانتین ـ بوسنی و هرزگووین ـ ایران ـ نیجریه

گروه G: آلمان‌ـ پرتغال ـ غنا ـ آمریکا

گروه H: بلژیک ـ الجزایرـ ‌‌روسیه ـ کره جنوبی

برنامه بازی‌های تیم ملی ایران در جام‌جهانی 

برنامه بازی‌های تیم ملی ایران در رقابت‌های جام‌ جهانی ۲۰۱۴ برزیل پس از پایان قرعه‌کشی مسابقات مشخص شد. تیم ملی ایران در نخستین بازی خود ۲۶ خرداد ساعت ۱۶ به وقت محلی در کوریتیبا به مصاف نیجریه خواهد رفت و در دومین دیدار باید با سرگروه گروه F یعنی آرژانتین در ‌۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳ به وقت محلی در شهر بلوهوریزونته بازی خواهد کرد.
شاگردان کارلوس کی‌روش چهارم تیر در آخرین بازی خود در مرحله گروهی در شهر سالوادور ساعت ۱۳ به وقت محلی با بوسنی و هرزگوین دیدار می‌کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۵۸۶
فقط ايران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
این پخش مستقیم مراسم قرعه کشی‌ یا برنامه ویژه صدا و سیما برای سال تاویل؟!!! فقط سفره هفت سین کم!! خوب وقتی‌ صدا و سیما هنوز در عصر مدیریت جهانی‌ ‌ست چه اجباری به پخش این مرسیم دارید و وقت ملت را تلف می‌کنید!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
این پخش مستقیم مراسم قرعه کشی‌ یا برنامه ویژه صدا و سیما برای سال تاویل؟!!! فقط سفره هفت سین کم داره!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
کی روش کراوات زده! دیگه راش ندیم ایران.
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
والا بعدا میگن چرا مردم میشینن پا ماهواره با این پخش مستقیم های صدا و سیما باید واقعا به فکر خرید ماهواره باشیم!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
خدایا!! چرا ما اینقدر بدبختیم؟؟؟؟ همه دنیا دارن مراسم را میبینن ما فردوسی پور را!!
چرااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بزنین شبکه ورزش داره داره بسکتبال نشون میده پخش زنده هم است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
قرعه کشی شروع شد!!!
nobody
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
من به امید دیدن مراسم تلوزیون رو روشن کردم زدم شبکه سه دیدم دو نفر دارن با خودشون حرف میزنن و میخندن
شبکه ورزشم که هیچی
193 کشور جهان دارن این مراسم رو زنده نشون میدن
خوشبینانه فکر کنیم پس ما 194 رومین کشور متمدن هستیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
کاش تو گروه آسان باشه و حذف بشه تا فکر اساسی برای اینده بکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
سولاخ شدیم با این گروه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
سارا خانوم يعني هنوز ماهواره نداريد ؟؟؟؟سال 2013 ؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بریم واسه فینال. یا علی
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
این مراسمو فقط به خاطر خانم مجریش نتونستن نشونتون بدن.ما از تی ار تی اسپورت دیدیم. هیجان انگیز بود جای دوستان خالی:)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
جام جهانی جای اشتباه کردن نیست....با یک اشتباه کوچولو ممکن است که به دور بعد صعود نکنیم....پس هواسمان باشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
دژاگه تو بی بی سی چیکار میکرد ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
منفی هارا آرژانتانیهادادن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
خوبه گروه مون آسونه.حالا آرژانتین که هیچی ولی خدایی خیلی زشت میشه اگه به دور بعد نریم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
ایران بعد از منچیستر اوله
ح
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
داداش املات ضعیفه...
حواس درسته تا هواس....
FRED
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
ایران مسی رو آقای گل میکنه
از همین الان به مسی تبریک میگم
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
یه سئوال،آیا صدا و سیما برای حق پخش این مراسم پول پرداخت کرده بود؟ اگه جواب مثبته لطفا لطف کنید برای مراسمی که نمی تونید نشونش بدید، پول بیت المال رو دور نریزید و به مردم هم توهین نکنید. خواهش میکنم از تون.
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
آخ جون با مسی بازی میکنیم
:)
"گروه مرگ"
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
چیزی که باید می دیدیم را دیدیم. دیگه دنبال چی بودید؟ اونا مریضن که تو همه برنامه هاشون باید یه فسادی باشه! به فرهنگ اسلامی باید بالید. البته ای کاش هزینه پخش مستقیم نمی دادن
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
واقعا اسفناک بود.از چند روز قبل مدام می گفتند : " پخش مستقیم قرغه کشی جام جهانی برزیل " خب مگه مجبورید وقتی اینقدر مشکلات فرهنگی و اخلاقی (البته به قول شما ) توی این مراسم هست ملت رو میگذارید سرکار و با این کار به شخصیت همه ما توهین می کنید؟؟؟!!!!
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
من یک لحظه پخش مستقیمش را از یکی از شبکه های عرب زبان دیدم یک مجری داشت که لبسی پوشیده بود که شرم آور بود یعنی می گویید این را از شبکه جمهوری اسلامی ایران نشون بدهند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
حالمون گرفته شد. با چه امیدی نشسته بودیم داشتیم نگاه میکردیم.
سوئیس ایران اکوادور یونان
دور بعدی اسپانیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
حتی با این قرعه هم به مرحله بعد صعود نمی کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بهترین حالت ولی به نظرم امکان پیش اوندنش نزدیکه صفره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بوسنی بهتر از یونان است. ب
ا این حال به نظر من بهتر است باتیمهای قوی مثل اسپانیا و آرژانتین همگروه شویم تا حداقل چند بازی مهم انجام داده باشیم. چون درهر حال، ازگروه خود صعود نمی کنیم.
نباید مثل جام جهانی 2006انتظار زیادی از تیم داشت.
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
ای بز دلها اینا چیه نوشتین
خجالت بکشین.ناسلامتی ایرونی هستین ها
1 - اسپانیا 2 - ایران 3 - فرانسه 4 - انگلیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
انگلیس را بردار و بجای آن ایتالیا را قرار بده
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
3 تا اروپایی تو یک گروه؟
انگلیس بردار کامرون بذار
فرهاد
| - |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
آقا سيامك، منظور حسنا اينكه اسپانيا اول مي شه ايران دوم و.......
ارگوئه نیجریه انگیلس میخورن به ما.
خدا کنه همون اولی ایران در بیاد تحمل کلی صبر رو ندارم
اگه با برزیل،اسپانیا،آلمان وآرژانتین همگروه نشیم خوبه.چون کیسه گل میشیم...
این گروه برای تیم ملی ضعیفه باید باید تو گروه 1 یا 4 میفتادیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
چی؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
پرفسور این سید بندی هستش قرعه کشی گروهی هنوز مونده
ایران-انگلیس حال میده
تابناک اشتباه زدیا ایران تو گلدون 3 نه 2
افرین بر دلاور مردان ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
داداش قرعه کشیه ها هنوز به افرین و صد افرین و هزار وسیصد افرین نرسیدیما
بهتره خوش خیال نباشیم!!!! واقعیت اینه که تیم ما یکی از ضعیف ترین تیمهاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
شما بجای خوش خیال نبودن,بدبین نباش.
ح.ر.م.ی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
کاملا غلت
برزیل ایران فرانسه هلند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
باشه
ایران - برزیل- فرانسه - ایتالیا
دور بعدی آلمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
سارا جان با این تیمها انتظار داری به دور بعد هم صعود کنیم
به خوش خیالیت حسودیم میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
حسود هرگز نیاسود...
ایران
یکی از گلدان 1
یکی از گلدان 3
یکی از گلدان 4
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
عجب پیش‎بینی عجیبی! در عجبم! (:
سخت ترین احتمالات:
آلمان- هلند - فرانسه - ایران
اسپانیا- فرانسه- ایتالیا- ایران
آسانترین احتمالات:
کلمبیا- الجزایر-یونان- ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
مطابق قوانین فیفا امکان حضور سه تیم اروپایی در یک گروه وجود ندارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
زاگرس جان سه تا تیم اروپایی نمی تونند تو یه گروه باشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بیش از دو تیم اروپایی رو نمیخوان در یک گروه باشن!
nobody
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
وقتی میگیم پیش بینی یعنی با اطلاعات اولیه باشه نه همینجوری دیمی
بهترین وضعیت برای سعود ایران:
ایران
ایران
ایران
ایران
!!!
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
این پیش بینی جنابعالی هم درسته که دیمی نبود ولی بهترین وضعیت برای صعود آل سعود بود نه ایران !!!
ایران، کلمبیا، نیجریه، پرتغال
سخت ترین و باحالترین
1 - اسپانیا 2 - ایران 3 - فرانسه 4 - انگلیس
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
با توجه به گروهها چنين اتفاقي امكان نداره
ایران با برزیل
پاسخ ها
آشنا
| - |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
ایران در برزیل .
امیدوارم زنگ تفریح نباشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
یا حریف تمرینی
عشق است فقط ایران
فرانسه که در جزو آفریقا و آمریکای جنوبی نیست که در گلدان 3 قرار گرفته است!!!
به ايراني بودن افتخار ميكنم
پاسخ ها
انصاف
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
اونایی که افتخار نمی کنید حداقل کمی تفکر کنید شاید مشکلتان حل شد
ایران ایتالیا
برزیل-ایران-ایتالیا-فرانسه
دور اول ایران حذف
اسپانیا.ایران.الجزایر.انگلیس
خدا کنه ایران با برزیل و آلمان و اسپانیاو آمریکا نیفته
با تیم های قوی بازی کنیم بهتره، حداقل اگه بخت بیاریم افسوس نمیخوریم
پاسخ ها
جعفرقلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
اگه کیسه بشیم چی؟
میگم چرا انقدر جو میدید مگه چه خبره 4 تا دونه تخم مرغ رو میخان باز کنن دیگه
بهترین ایران برزیل انگلیس فرانسه و بدترین ایران کلمبیا الجزایر بوسنی
اگه با مالدیو و گوام و جزایر گمشده هم همگروه شویم این سوسولها صعود نمی کنند
بروند از والیبالیستها یاد بگیرند که ایتالیایی ها از همگروه با ایران ترس دارند!
1-اسپانیا 2- ایران 3-هلند4-فرانسه
بی مزه ترین گروه احتمالی
ایران-سوییس-الجزایر-بوسنی
مرگ جام جهانی برای ایرانی ها
برزيل -فرانسه -ايران -هلند
ایران-آلمان-فرانسه-ایتالیا
چه شود-حیف که نمی شود
به نظر من سیدبندی امسال کاملا احمقانه است. این احتمال وجود دارد که مثلا برزیل، مکزیک، فرانسه و ایتالیا در یک گروه قرار بگیرند. قبلا سیدبندی بر اساس رتبه تیمها بود.
تلویزیون نشون نمیده؟1
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
نشون میده
ساعت 7:15
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
فعلا که خبری نیست!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
گلم نشون میده شبکه 3
1- برزیل
2- ایتالیا
3- فرانسه
4- ایران

خوب معلومه ایران تیم اول میره بالا (:
به نظرمن ایران توی گروه برزیل می افته
امیدوارم توی گروه سختی نیوفتیم تا کیسه گل بقیه تیم ها نشیم
نیتتون خیر باشه قرعه این میشه
بلژیک - ساحل عاج - بوسنی
برزيل -فرانسه -ايران -هلند
ایران برزیل امریکا اسپانیا
1-اسپانیا 2- ایران 3-هلند4-فرانسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
این شدنیه ولی کیسه گل میشیم ها !
سوئیس- ایران - الجزایر - یونان
ما نباید ترسی بخود از تیم ها داشته باشیم فوتبالیستها باید از ورزشکاران دیکگر مانند اقا تختی الگو گرفته و نماینده ارزش های اخلاقی ما باشند خدا رحمت کند اقای دهداری به بچه های فوتبالیست میگفت شما مانند سرباز هستید و باید تا اخرین توان خود مانند بچه های که تو جبهه هستند بجنگید و بهترین تیم و ساختار را برای فوتبال ما پایه گذاری کرد و فوتبالیست های بقول خودش بچه مسلمان وآرشی درست کرد واخلاق را در صدر قرار داده بود اقای کی روش هم کار بلد است اما حقیقتا ما باید نماینده پهلوانی و همت ومسلمان شیعه علی باشیم اقای دهداری بهترین فوتبالیست بدون اخلاق و تعصب را کنار زد و با جوانان تیمی مردانه ودوست داشتنی ساخته بود طوری که تمامی حریفان به ان احترام میگذاشتند باید در تیم ملی حتما از معلم های اخلاق وبزرگ برای خود شناسی استفاده کرد فوتبال برنده شدنش در مقابل تیم های طراز اول باور کنید سختر از والیبال نیست ما اگر به فرهنگ مردانه ملی خود و و ارزش های اخلاقی دینی امیر المومنین علی ع اقتدا کنیم و از نظر فنی هم با مریی بزرگ خود قادر به شکست هر تیمی خواهیم بود امام خمینی به ورزشکاران گفت شما اگر خودتان را باور کنید پیروز هستید وشکست ندارید به امید پیروزی و سر افرازی کشور عزیز مان ما ثابت میکنیم تیم های هم گروه ما هر تیمی میخواهند باشند بد شانسی اورده اند چون باید برای دومی گروه بجنگند اول شدن گروه اختصاص به شیر مردان ایران دارد یاعلی مدد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
نخوندم....
asd
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
چه حوصله ای داشته این
با این همه استرس قرعه کشی همچین مقاله ای نوشته!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
چی می گی؟
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بابا ماشاالله به این حوصله دمت گرم
شهرام
| United Kingdom |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
با كمال احترام به شما دوست عزيز
جملات گهر بار شما به موضوع ربطي ندارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
گل گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
طراز اول نه تراز اول بی سواد
h
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
یخ کنی جقدر طولانی
اروگوئه اکوادور یونان
برزیل هلند فرانسه ایران
اگه به قرعه سختی خوردیم بهتره ریم چون هم پول حروم نکنیم هم 3-0 بهتره تا بیشتر نخوردیم خخخخخخخ
برزیل-ایران-آلمان-اسپانیا
گروه مرگ ایران میشه میگید نه نگاه نکنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
ایران میاد تو گروه از مرگ میاد بیرون!
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
آخه گروهی که ایران توشه چه طوری گروه مرگ می شه؟ البته اگر الجزیره و بوسنی و سویس باشه می شه.
خیلی استرس دارم خیییییییییییییلی
یاخدا
کاشکی با پرتغا ل و ارژانتین وبرزیل
واااااااااای استرس
TV چرا نشون نمیده؟ همش تبلیغ پخش میکنه
هر چی بود باید تا اخرش جنگید
با هر تیمی باید مبارزه کرد
زنده باید ایران اریایی
1-اسپانیا 2- ایران 3-هلند4-فرانسه
امیدوارم فقط به آلمان نخوریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
آی گفتی..درکت می کنم
چقدر مهمه! یک مشت بازیکن میلیاردر و بی تربیت از گروهشون بالا بیایند یا نیایند
اینها ظرفیتشون فقط بردن تیمهای درجه 3 اسیاست و بس
آرژانتین، ایران، ساحل عاج، پرتقال
برزيل -فرانسه -ايران -هلند
برزیل ایران، نیجریه، پرتقال
پیش بینی های من
آلمان ژاپن، فرانسه کرواسی،
اروگوئه، هندوراس، نیجریه، روسیه
برزیل، کره جنوبی، الجزایر، انگلیس
کلمبیا، اسرالیا، غنا، هلند،
اسپانیا، آمریکا، کامرون- یونان،
آرژانتین، ایران، ساحل عاج، پرتقال
بلژیک، مکزیک، اکوادور، ایتالیا
سوئیس، کاستاریکا، شیلی، بوسنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
خداوکیلی خیلی بیکاری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
خداوکیلی خیلی خیلی بیکاری
بیا جای من مشقامو انجام بده :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
تو هم با این پیشبینیت
همون بهتر که بری مشقای این بنده خدارو بنویسی
امریکا - الجزایر - اروگویه - ایران
بازی نیسبتا خوبی میشه - ابروریزی نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
یکی از اصول قرعه کشی
آمریکا و ایران در یک سید هستند پس همگروه نمی توانند باشند
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
ما و امریکا که تو یه سید هستیم
این نظر ها رو از کجا میدین شماها!!!!
برزیل-ایران-آلمان-اسپانیا
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
اون 3 تا که تو یه گلدان هستند چی میگی؟
ایران - بوسنی - بلژیک - اکوادر

(یعنی تو آخر خبر جای بوسنی و ایتالیا عوض بشه)

فکر کنم خیلی اوضاع مون بهتر می شه!
ایران-المان-مکزیک -کامرون
اصلا این احتمال وجود داره ک المان و اسپانیا و برزیل تو ی گروه بیافتن
ترکیب گلدانها رااشتباه نوشتید. گلدان 2 و 3 باهم جابجا هستند. درگلدان 2 هم 7 تیم قراردارندوفرانسه در گلدان 4 هست. ودرگلدان 4 هم 9 تیم اروپایی هستند که درابتدای کارقرعه کشی یکی ازآنها به گلدان 2 میرود وآن گلدان 8 تیمه میشود.
ایران برزیلتهههههه
بهترین قرعه: "ایران، الجزایر، بلژیک، بوسنی"
بنظرم قرعه سخت بهتره
تیم والیبال رو ببینیم و کیف بکنیم.
این اتفاق باید برای فوتبال هم بیافته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
کی روش هم میتونه ولاسکوی فوتبال ایران بشه
ايران-سوئيس- غنا-هلند
برزيل -فرانسه -ايران -هلند
سوئيس-كامرون-ايييييرررررااااااااااان- بوسني!!!!!!
شايد اگه اين گروه باشه سعود كنيم!!!!!!!!!!!!!!
ايران بلژيك كرواسي شيلي
چرا په 90نشووون نمیده اهه رفته با روشن حرف میزنه
دوست عزیز صعود رو به صاد مینویسند نه سین!
برزيل -فرانسه -ايران -هلند
عشق ایران من دارم میمیرم
جلال جون سعود نمی کنیم! شاید صعود کنیم.
خدا را شکر تا دو سال آینده نیمی از افراد کشور
سرگرم جام جهانی شدند .
سلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
سلام
خرید ماهواره برای جام جهانی برزیل واجب خداوکیلی با این وضعیت پخش صدا و سیما
صدا و سیما مصیبت گرفت انگار یک زن هم در مراسم حضور دارد
به نظر من ایران نباید با گروه سخت مثل انگلیس ایتالیا فرانسه یونان برزیل آرژانتین هم گروه شود به نظر من شانس اگر یار باشد با تیم ایران از هر قاره ای بهتر است که یک تیم به قرعه ی ایران بیفتد مثل الجزایر- هلند یا اسپانیا - استرالیا چون خاطره سال 1998 تکرار می شود- کره جنوبی با تشکر شیرین زهتاب 24 ساله از تهران سال آخر رشته روانشناسی دانشگاه آزاد کرج.
پاسخ ها
گیگیلی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
این نقاشیه خوشگلو کی واسمون کشیده
چقدر قشنگ کشیده.
چقدر قشنگ کشیده.
اهل محل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
با تشکر برو بخواب
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
اهل محل چقدر از جوابت خنديدم . . ايول
یعنی ویژه برنامه پخش مستقیمه روفته تاریخچه نشون میده
سلام به نظر من اگر باتیم های قدرتمند روبه رو شویم بهتر است
ایران انگلیس اسپانیا نیجریه بهترین قرعه
ایران . آرژانتین . یا ایران برزیل چه حالی میده.
به جز شبکه سه کدوم شبکه نشون میده
این چه پخش زنده ای آخه.من که فقط فردوسی پور رو می بینم.یه سفره هفت سینم بزارین اونجا دور همیم دیگه خوش می گزره.
30میلیون نفر دارن دعا میکنند به تیمای قوی نخوریم، خبر ندارن 3 میلیارد نفر دخیل بستن به ایران بخورن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
عالیییی بود...:))))
انتی ترک
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
75میلیون نفر.نه 30میلیون نفر.
انتی پارس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
حرف راست رو باید از بچه شنید
45=75-30
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
آخرش بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
خندیدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
دمت گرم یه دل سیر خندیدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
جااااااااااانم!!
lاوه اوه از آرژانتین که ۱۰ تا می خوریم
تبریک می گم به همگی
پاسخ ها
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
امیدوارم به آقای گل شدن مسی تو این جام زیاد کمک نکنیم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
ما با تیم های قوی بهتر بازی می کنیم
بابا خدایی به هر تیمی خوردیم فقط با بازی خوب بریم از گروه مون بریم بالا
اقا ترخدا کار سختی نیست بگو به جز شبکه سه کدوم شبکه نشون میده
آقا من میگم نریم بهتره بیچاره شدیم با این گروه بندی
پاسخ ها
شاهد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
این حرفت منو یاد اون شخصیته تو کارتون گالیور می اندازهو می شناسیش که؟ همش می گفت من می دونستم.
بیا اینقدر آرژانتین و دوست داشتید باهاش هم گروه شدیم،اوه قراره با مسی روبرو بشیم ،وای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
چه عالی
شانسو میبینی برق رفت
به به بوسنی
پاسخ ها
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
خیلی خوب میشه از ارژانتین 9تا بخوریم
بابا چه فایده این فردوسی پور که نمیزاره
ای بابا فقط باید سعی کنیم با اختلاف نبازیم
دارم به اون لحظه ایی فکر میکنم که سید جلال حسینی یا منتظری میخوان جلوی مسی رو بگیرن !!!
قرعه ایران نسبتا مناسب است اما جام جهانی
میدان مبارزه و تفکر است . باید با تیمهای قدر
دنیا بازی کنیم تا مثل فولاد آبدیده شویم .
شاید هم خدا خواست بوسنی را زدیم.
بچه ها همه باهم بریم مهار مسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
هاشم بیک زاده مسی رو بگیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بهش میگم بگیره !
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
حالا جوري نشه آخرش بگن يكي خود بيك زاده رو بگيره !!
مراسم قرعه کشی رو شبکه 3 نشون داد فقط با 30 سال تاخیر (سپ پلاتر خیلی جوون بود)
:-P :-P :-P :-D
گروه خوبی شد. فقط ارژانتین سخته
همه دعا کنن مسی که مصدوم شده دیگه به جام جهانی نرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
لاو مسی
اگر بازی اول ما با آرژانتین نیفته خیلی بهتره .
چون تازه بچه های ما میخوان باور کنن که در
جام جهانی بازی میکنن .
فقط مسی رو عشقه. با قوچان نژاد و دژاگه از گروهمون صعود میکنیم.
بوسنی رو که میزنیم-نیجریه رو مساوی میگیریم.آرژانتینم که میبازیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
حالت بد نشه
اراژانتین بوسنی نیجریه ایران هورا گروه بدی نیست
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
گوره بدی نیست
اخه کی میخواد مسی هیگواین دی ماریا توز و... رو بگیره نکونام دژاگه کی اخه بد شانسیم بد شانس
امید صعود هست
آرژانتین به احتمال یقین ایرانو میبره ولی ایران نیجریه و بوسنی رو میبره و صعود میکنه...هوووورا
یادتون باشه در جام جهانی همیشه تیمهای
ضعیف از پیش بازنده نیستند . همین ترکیه
که اونور تبریزه مقام چهارم را در جام جهانی
داره ناقلا!
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
ترکیه سوم شد ، نه چهارم. تو رده بندی کره رو 3-2 زد.
سعید
| Turkey |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
سوم . کره جنوبی رو زد و سوم شد توی رده بندی
عجب گروه مسخره ای.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
آرژانتین و نیجریه مسخره هستن؟ بوسنی رو دستکم نگیرید.
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
منم از همون نظر گفتم! به شخصه فک نمیکنم از دیدن بازی با نیجریه یا بوسنی لذت خاصی ببرم. طاقت دیدن گلزنیای مسیم ندارم. ایشالا فلج شه تا جام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
کجاش مسخره هست
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
سحر جان شما همون برنامه آشپزی رو نگاه کن خدا خیرت بده
نکنه انتظار داشتی با منچستر یونایتد و بایر مونیخ و هامبورگ 1960 هم گروه بشیم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
مقام سوم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
سحر خانم چقدر بده که برای بازیکنی مثل مسی ارزوی فلج شدن میکنی اگه به اینجا رسیده از لیاقتشه بازیکنای ما هم اگه لیاقت داشتند می رسیدند. برای دشمنت هم ارزوی بد نکن
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
چشم. معذرت میخوام.اگه دعا کنم مصدوم شه چی؟:)
نیجریه و ارژانتین رو میزنیم.با بوسنی هم مساوی می کنیم.صعود می کنیم.خوبه ذیگه ...
ساعت بازی ها همه شون نصف شب تا صبحه
مطمعن باشید یوزپلنگهای ایرانی به راحتی باج نمیدن.پیش به سوی برزیل با یوزهای دلیر ایرانی
بوسنی رو که میزنیم ارژانتینم حتما میزنیم نیجریه رو هم که زدیم دیگه بچه ها قهرمانی رو تبریک میگم بالاخره قهرمان شدیم
من میگم همین الان تو اوج خداحافظی کنیم و نریم برزیل! :-)))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
:))))))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
یعنی نظر گذاشتی باقلوا!!!!!
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
واي چقدر خنديدم ...جالب بود
من کاری به کار این که ایران با کی بیفته ندارم ففففففففففففففففففففققققط ببره
بچه ها من میگم بیاید مسی رو تهدید کنیم که با ایران بازی نکنه آبروریزی میشه هاا! ،فیسبوک و توییتشو پر کنیم از تهدید:دی
ایران گروهش عالیه.ایشالا صعود میکنیم
گروه مرگ یعنی گروه ایران
الفاااااااااااااااااااااااااااتحه
بوسنی و نیجریه رو میزنیم اما چون از ارژانتین 10 تا میخوریم دور بعد راهمون نمیدند.دینگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
بچه نشو
10 تا چرا
نیجریه و ارژانتین رو میزنیم.با بوسنی هم مساوی می کنیم.صعود می کنیم.خوبه ذیگه ...
زیاد امیدوارم نیستم به صعود
نیجریه و ارژانتین خب قوی ترن
هرزگووین هم چیزی تو مایه های اوکراینه

یکم سخته با این فوتبالی که داریم
شما که نمیتونید پخش مستقیم کنید چرا اینقدر تبلیغ میکنید؟!!!
خدا به داد اصل بازیها برسه!
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
والیبال رو یادتونه که ؟!
حالا فوتبالو داشته باشین
واسه احتیاط بد نیست کعبی را هم ببریم!
مشکل اینه همه هی میگن میبازیم الان همه نظرا اینه که میبازیم از کجا معلوم نیست ایران اولی بره بالا
الان با این تیما که هست ممکنه اولی بره بالا
شما ایرانی ها یکم اومید نمیدین
واقعا متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
وقتی کاپتان تیم ملی رنگش پریده من بگم صعود می کنیم.
گروه ما گروه نسبتا بدی نبود خوبه ایشاله صعود میکنیم
برزيل -فرانسه -ايران -هلند
ایران گروهش عالیه.ایشالا صعود میکنیم
غیر ازآرژانتین تیم های قویی نیستند بوسنی ونیجریه اگه تدارکات خوب داشته باشیم6امتیاز میگیریم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
دوستان بازی های چند وقت پیش نوجوانان با آرژانتین و نیجریه رو فراموش کردن؟
بیاید خوشبین باشیم
بوسنی و نیجریه رو میزنیم
مسی هم مصدوم میشه و درحالی ک یک هیچ از آرژانتین عقبیم ممد نوری با سیبیلاش ی گل میزنه مساوی میشیم ب عنوان تیم اول صعود میکنیم:D
همه امیدوار باشیم که 10تا بیشتر نخوریم.صعود پیشکش دوستان
بوسنی در اروپا سرگروه شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بوسنی در اروپا در گروه خودش( اسلواکی ٰیونان لیتوانی و ...) اول شد
شک نکنید آرژانتین رو هم میتونیم برنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
تکبیر...
آشنا
| - |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
شک ما بیشتر به کارشناس بودن شماست !!!!!!
ناشناس 2
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
این که 100% اصلا" شک نکن .آرژانتین که سهله یکی از 4 تیمم از همین الان !!!
به خدا باید این فوتبال رو بودجه شو نصف کنن بدن به این والیبالی ها که غیرتی زدن آمریکا و ژاپن و ایتالیا رو لوله کردن.
بابا کسی که می خواد شنا یاد بگیره از آب نباید بترسه .بعد مانشستیم میگیم اگه این بشه اون بشه !!!کل فوتبالمون اخر به اگه ختم میشه اگه !!!
به جای این باید پایه قوی بشه .مثل والیبال نشسته .بدبخت جواد نکونام کپ کرده بود که چه جوری باورش بشه باید با مسی بازی کنه .
به جای اعتماد بنفس (مثلا" کاپیتانه ) 2 کیلو ژل خالی کرده رو موهاش !!!!بعد مهدوی کیا رو نیگاه میگه باید قوی باشیم .اینه میگن تیم هم تیم قدیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
خواستن ایرانیان توانستن است اما نه با شعار
گروه ما اکنون با گروه سال 2006 فرق چندانی ندارد! آرژانتین کنونی مثل همان پرتغال سال 2006 قدرتمند است که پرتغال تیم چهارم دنیا شد. نیجریه دقیقاً مثل مکزیک است. و بوسنی هم مثل آنگولا! / پس ما باید قبل از جام جهانی بازی های تدارکاتی با : یک تیم قاره آمریکایی مثل اوروگوئه داشته باشیم، یک بازی با یک تیمی مثل صربستان یا کرواسی، یک بازی با یک تیم آفریقایی مثل: ساحل عاج و یک بازی هم با یک تیم آسیایی مثل چین . / در صورت انجام این بازی های تدارکاتی خوب، می توان به صعود فــکر کرد وگرنه هرگــز! /
پاسخ ها
نوید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
تورو خدا دیگه فوتبالو چینیش نکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
خیلی ممنونم به کفاشیان برای بازی های تدارکاتی انتقال میدیم
حالا باید منتظری و سید جلال جلوی سرعتی ترین مهاجم ها مثل مسی آگرو و توز بازی کنن خدا شانس بده تو این بازی حتما یه اخراجی خواهیم داشت خدا کنه کی روش یه مدافع دورگه مثل گوچی و اشکان بیاره که این سه تا رو له کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
هیگواین چی؟
تابناک لطفا جدول رو کامل نشان بده، و زمان بازی ها و همینطور ما به چه گروهی میخوریم اگه صعود کنیم.
شک نکنید آرژانتین رو هم میتونیم برنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
چند میدی شک نکنیم؟!
همین بوسنی با بازیکنی مثل ژکو تیم قوییه
ارژانتین بماند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
فازت چیه؟؟
گروهمون خوب افتاد باید رو نیجریه زووم کنیم و حداقل 2 تا بازی تدارکاتی با تیمای افریقایی بذاریم.
مسئولین بازی تدارکاااتی
بازی تدارکاتی
آخه با اون دختر مانکنی که تو برنامه بود خوب معلومه نمی شه پخش زنده کرد!!!!!!!!
من واقعا اعصاب این شیوه پخش را ندارم. برای جام جهانی باید فکر ماهواره باشم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
مگه نداری؟!
آشنا
| - |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
خواستی بگیری HD
آشنا
| - |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
خواستی بگیری HD بگیر.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
لوس نشو دیگه! چش بود مگه؟؟
تبریک تبریک تبریک!!!
به ملت خوش شانس آرژانتین و نیجریه و بوسی از اینکه با ایران هم گروه شدید ! ایامتان به کام باد!!!
ما در گروه فردوسی پور و دوستان افتادیم
کاپیتان جواد :بچه ها فقط مسی رو بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
کی روش توام میتونی بری کمکشون
بچه ها من میگم بیاید مسی رو تهدید کنیم که با ایران بازی نکنه آبروریزی میشه هاا! ،فیسبوک و توییتشو پر کنیم از تهدید:دی
بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی
پاسخ ها
آشنا
| - |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
خسته نشدی ؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
وای خدا سر گیجه گرفتم
سینا
| - |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
دیوار چینی خوبی داری.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
1000 مثبت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
البته بازی تدارکاتی درست و حسابی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
پسر انگار مراسمو زنده از ماهواره دیدی قاتی کردی؟؟؟ هوهووو همه که مثل من نیستن بعضی ها ماهواره دارن
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی بازی تدارکاتی
اینارو جا انداخته بودی
:)
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
بیچاره شدم تا آخرش خوندم!
ولی با بعضی جاهاش موافقم!!!
بهتر نیست درباه مسایل شرعی و فقهی پخش های زنده یک بازبینی بشه. با این وضعیت به شعور مردم ایران توهین میشه یعنی اگر ما یک خانم رو که با لباس متناسب با فرهنگ خودشان پوشیده ببینیم.
واقعا متاسف ام که پول های بیت المالو بدم پخش زنده بگیریم بعد نشون ندیم.
امیدوارم نمایش بدین پیاممو
دوستان شاید بخندید ولی ما ایرانی هارو تو روزای سخت میشناسند.امید به خدا میریم بالا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
پس آرژانتین را می زنیم دیگه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
چرا بخندیم دوست خوبم، عین واقعیت رو گفتی
حسین کعبی را ببریم مسی رو بگیره!
پاسخ ها
آشنا
| - |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
اونا هم مسی رو گذاشتن که حسین کعبی رو بگیره !!
از همین الان باید بگیم بچه ها مچکریم
تبریک تبریک تبریک!!!
به ملت خوش شانس آرژانتین و نیجریه و بوسی از اینکه با ایران هم گروه شدید ! ایامتان به کام باد!!!
3تا به آرژانتین، 4تا به نیجیریه و 5 تا به بوسنی می زنیم البته اگه هاشم مصدوم نشه ها!!!!!!!
پاسخ ها
آشنا
| - |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
به خودمون چند تا ؟؟؟
قرعه فوق العاده ای بود-ما ان شاءالله صعود می کنیم
شاهکار دیگری از صدا و سیما ... پخش مستقیم قرعه کشی البته شما فقط میتونید آقای فردوسی پور و اون پسره که همش شلوغ می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بابا به خاطره اون خانومه بود دیگه!
خود عادل خان هم گفت که...
سوژه صرقا جهت اطلاع شدن رفت!!!
همه انتظار دارن حریفشون ضعیف باشه تا قهرمان بشن ، نه عمو جان شما باید قوی باشی تا بتونی ببری . شما فکر میکنین تیم هایی مثل برزیل و ... استرس دارن که با کی بیفتن ؟
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
ایول داداش راست گفتی . یه کم باید قوی باشیم و اعتماد به نفس داشته باشیم ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
عجب حرفی1111111111
دلاورمردان فوتبال ایران به امید خدا و با دعا گویی 80 میلیون ایرانی (البته تا سال دیگه 80 میلیون میشیم) به پیش تا دیدار فیتال که با سایر تیمها برگزار میکنیم وسایر تیمها رو میزنیم وقهرمان میشیم ......
قرعمون بدنیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
برو بابا............
استوک کفش روی صورت مسی جا نندازه صلوات
میتونیم در بازی با آرژانتین غیبت کنیم بعدشم گواهی پزشکی بیارم موجه بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
چرا به ذهن خودم نرسید ؟! الان اشک شوق در چشمام جمع شد !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بله بیا لج کنیم نریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بیا تج کنیم نریم
بدبخت شدیم رفت !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
اگه بجاي كاستاريكا توي گروه اروگوئه و انگليس و ايتاليا افتاده بوديم چي ميگفتي پس؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
راست میگه
گروه مون الحمدولله بد نشد.انشااله که به یاری خدا و با همت بچه ها نتیجه بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
یاری خدا واسه افرادی هست که با فکر و دانش , باشگاه میسازن و ورزشگاه میسازنو و ورزش می کنن و نه فوتبال ما
ابراهیم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
به امید حق
3تا به آرژانتین، 4تا به نیجیریه و 5 تا به بوسنی می زنیم البته اگه هاشم مصدوم نشه ها!!!!!!!
همت اگر سلسله جنبان شود
مور تواند که سلیمان شود
ایران شگفی ساز جام جهانی خواهد شد .
چه کسی فکر میکرد کره را در خاک خودش ببریم یا بدون دردسر تیم اول گروه بشیم ؟
یا تیم فوتبال ساحلی ایران اشک روس و برزیل
را در بیاره ؟
پاسخ ها
انصاف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
تیم فوتسال یک گروه بی ادعا بودند که چشمشان دنبال پول نبود واقعا با غرور ملی و تکیه بر توانایی های خودشون بردند و دنبال بهانه تراشی هم نبودند، درود بر آنها
بوسنی در اروپا سرگروه شده
میریم رکورد گل خورده رو میزنیم میام. هورااااااااااااااا
بدبخت شدین
کاش این فردوسی پور اجازه خودمان باخیال راحت ببینیم
- از صحبت های کودکانه مجری و مهمانان برنامه نود که درهنگام برداشته شدن گوی ها واقعا تعجب کردم. مصاحبه هتل المپیک هم هیچ لطفی نداشت.
- از همین حالا می دانم که در بازی با آرژانتین، اگر صادقی بازی کند یک پنالتی می دهد.
- مسخره ترین پخش زنده مراسم قرعه کشی در دنیا، در تلویزیون ایران بهنمایش در آمد.
همه انتظار دارن حریفشون ضعیف باشه تا قهرمان بشن ، نه عمو جان شما باید قوی باشی تا بتونی ببری . شما فکر میکنین تیم هایی مثل برزیل و ... استرس دارن که با کی بیفتن ؟
نیجریه و ارژانتین رو میزنیم.با بوسنی هم مساوی می کنیم.صعود می کنیم.خوبه ذیگه ...
خدایی چه حالی کردن اینا که با ما همگروه شدنا!!!! الان اونجاشون عروسیه!
خیلی هم خوب
نظرتون چیه به جای این تیم والیبالیست هارو ببریم جام جهانی فوتبال؟ شاید نتیجه بهتر گرفتن
تبریک میگم واقعا لحظات سختی بود!!
به هر حال برنامه 3 روز قبل 90 کار خودش را کرد و مردم به همگروهی با آرزانتین رای ذادند دیگه!!
اصلا ناراحت نشید هر چند دلم میخاست تو گروه 3 یا 8 باشیم!!
با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود میکنیم!!
فقط مقابل آرژانتین کیروش باید مانند هموطنش مورینیو از استراتژی دفاع آهنی که در اینتر پایه ریزی کرد(بازی بارسا واینتردر نیمه نهایی لیگ قهرمانان در نوکمپ) و نتیجه داد اگر همین تکنیک را کیروش در روز بازی با یاران مسی اجرا کنه 100% با آرژانتین تساوی میکنیم !!
پیش بینی ام این است:
ایران1-1 نیجریه
ایران 0-0 آرژانتین
ایران 2-0 بوسنی
امیدوارم این مسی صهیونیست آنقدر تو این فصل مصدوم شود تا جام جهانی را از دست بدهدD:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
مهسا خانوم شما برین کارشناس بشین حقتون خوردن..
تبریک تبریک تبریک!!!
به ملت خوش شانس آرژانتین و نیجریه و بوسی از اینکه با ایران هم گروه شدید ! ایامتان به کام باد!!!
وقتی دو سه تا گل از اسپانیا خوردیم حال می کنین
اگه تلویزیون میلی قرار باشه فوتبالها را مانند قرعه کشی نشون بده. از حالا میرم دنبال دستگاه ماهواره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
خوب بروووووووووو ولی از عاقبتش بترس
در هرصورت گروهمون چه سخت باشه چه آسان آرزوی موفقیت دارم
اگه زرنگ باشن گروه خوبیه
ایران با نیجریه دراولین بازی مساوی میکنه واز بوسنی وهرزگوین میبره وبا یک باخت ازآرژانتین به دور دوم صعود میکنه ! امیدوارم این پیش بینی درست ازآب دربیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
مگه ماهیه
خوب توقع داشتید با کی همگروه بشیم مالدیو بنین و افغانستان.نباید از تیمهای قدرتمند بترسیم والیبال رو که فراموش نکردید.
همه بچه ها دروازه را ببندند حتما صعود میکنیم
بد نیست میریم بالا ایشالا
عجب شانسی دارن این ژاپن و کره . اگه بخوان راحت میتونن برن بالا. گروه ایران نسبتاً بد نیست. اما بیچاره استرالیا!!
ما که از rai sport کارتی ایتالیا دیدیم....یه پیشنهاد دوستانه صدا سیما کلا از همین الان بی خیال پخش مستقیم بازیها بشه ...نصفش دمه ساحله ....همون نتایج فوتبال بگه بسه...واقعا احساس توهین میکردم وقتی داشت نشون میداد
این بهترین فرصت برای بالا رفتن ایران از گروه خود است.
قرعه نسبتا خوبیه،از آرژانتین میخوریم با نیجریه مساوی و بوسنی رو میبریم.احتمال صعود هست...!
بد نیست میریم بالا ایشالا
یعنی واقعا دم بچه ای صدا و سیما گرم. بچه ها متچکریم. بجای این مراسم فیلم سینمایی پخش میکردن حالا جکی چان یا بروسلیم بود عیبی نداشت ولی خب بهتر از این پخش بود
شکرخداتوگروه خوبی قرارگرفتیم
ایران بازی انتحاری میکند شک نکن که بازی آنها را خراب میکند و دروازه ی خود را بار ها به اشتباه باز میکند .
مسي ميگن بعد از مراسم رفته پاهاشو بيمه كرده
گروه خیلی راحتی هستیم
اون 2 تیم در سطح ما هستن
حالا ببینیم چیکار میکننئ
بازی دوستانه و امادگی جسمانی حرف اول میزنه
از همشون شکست می خوریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
البته
میریم رکورد گل خورده رو میزنیم میام. هورااااااااااااااا
کی مسی رو بگیره!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
مگه خروسه
نیجریه و ارژانتین رو میزنیم.با بوسنی هم مساوی می کنیم.صعود می کنیم.خوبه ذیگه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
مسخره
انشا الله به دور بعد صعود کنیم و فینال را با هندوراس بازی کنیم ودوم شویم باندای ایرانی
عجب شانسی دارن این ژاپن و کره . اگه بخوان راحت میتونن برن بالا. گروه ایران نسبتاً بد نیست. اما بیچاره استرالیا!!
از آرژانتین باخت میده
از نیجریه باخت میده
با بوسنی مساوی میکنه،اگه شانس بیاره
تابناک چرا نظرو نمیذاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هاشم بیک زاده = مسی؟؟؟؟؟
تابناک چرا نظرو نمیذاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینقدر خودباخته نباشد به قول اروپایی ها ما ایرانیها به کشور غیر قابل پیشبینی معروف هستیم

پس همه با هم بگیم
ایران چیکارش میکنه .......... میکنه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
فقط تماشا
خوشم مياد يه تيم عربي هم بالا نيومده.ها ها ها ها ها .....
امیدواریم که اقای کیروش تو این 6 ماه چند تا بازیکن خوب دورگه دیگه هم پیدا کنه وگرنه با این بازیکنان درپیت بعید است حتی یک امتیاز بگیریم
تنها امیدواری تیم ایران هم به همین چند تا بازیکن خارج از ایران مثل دژاگه و قوچان نژاد و ... است
از والیبال یاد بگیرید که با برزیل و ایتالیا و لهستان همگروه شده انگار نه انگار!
زمان دعا کردن مردم برای این ورزشکاران جدا از مردم گذشته
خیلی از دوستان هم سالهاست این فوتبال سیاسی و دلالی و فاسد رو نمی بینند
ته پخش زنده بود
گروه مون سخته. بهترين قرعه را بين آسيايي ها ژاپن آورد. آرژانتين با مسي تكليفش معلومه. نيجريه قوتيترين تيم آفريقا است. بوسي هم اين چندساله خيلي پيشرفت كرده. به نظر من همين حالا بايد فكر بازي تداركاتي با تيمهايي مثل جمهوري چك، صربستان، مصر، آفريقاي جنوبي بود. چون روش بازيشون شبيه تيمهاي هم گروهمون است.
امیدوارم آرژانتین قهرمان بشه تا همه بفهمند ما از قهرمان جام جهانی 9 تا خوردیم
بابا اگه اونا مسی و آگرو دارن ما گوچی و اشکان داریم اگه اونا رمرو دارن ما دانیل رو داریم اگه اونا ماسکرانو دارن ما آندو و نکو رو داریم شک نکنید که ما آرژنتینو میبریم
هي واي من!!!!!!!!! كي جرئتشو داره بازي ايران-آرژانتينو ببينه. آبكش شديم رفت.
گزارشگر: توی دروازه، گل برای آرژانتین و به نام خدا 
همین که اسم ایران حضور دارد در جهان خودش یه دنیا ارزش داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
ایول لوتی
من مراسم به طور مستقیم از شبکه 1 آلمان دیدم واقعا به نظرم نمیشد ایران این مرسام رو پخش کنه چون لباس زن مجری مراسم بسیار یقه باز بود و اصلا در حد یک مراسم رسمی نبود !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
اشتباه منفی دادم
مهم اینه که ما هم تو جام هستیم واز بقیه عقب نیفتادیم من خیلی خوش بینم ولی رو تیممون حساب نکنین دیگه اون بازیکنای قدیمی پیدا نمیشه فوتبال ما باید خونه تکونی شه
بااین سانسور کردن مسخرشون باید چندتا چشم بندهم بخرن واسه بازیکن ها توبرزیل چشمشون به مدل های برزیلی نخوره
دوئل مسی -هاشم خیلی جالب میشه!!!
ان شاء الله همه تیم ها رو می زنیم میرم بالا هم آرژانتین و هم بوسنی و هرزگووین و هم نیجریه رو. به امید قهرمانی ایران همیشه سربلند
به گروه ژاپن دقت کردین ؟

خیلی خرشانسن به خدا

حتی از کزه ای که با بلزیک همگروه شد

خرشانس ها به ترتیب :
1-ژاپن
2-کره
3-ایران
4-استرالیا

ناشکری نکنید چون ممکن بود با اسپانیا و هلند همگروه بشیم

گروه بدی نداریم
خداروشکر قرعه خوبی واسمون درومد.اگه مسئولین عزیز لطف کنن و بازیهای تدارکاتی خوب واسه تیممون بگذارن و با دعای خیر مردم ایشالا صعود میکنیم.فقط توروخدا یکی که حرفش خریدار داره به گوش این مسئولان عزیز برسونه که این بچه ها ابروی کشور و امید ملت هستن لطفا واسشون سرمایه گذاری کنیدددددد....
به نطر من همین اولش یه پرچم سفید بالا ببرنو تسلیم بشن
چه کاریه این همه هزینه وقتی میخواین چهارم گروه بشینو حذف بشین
سوئيس-كامرون-ايييييرررررااااااااااان- بوسني!!!!!!
شايد اگه اين گروه باشه سعود كنيم!!!!!!!!!!!!!!
تو بازی با آرژانتین 10 تا از بچه ها در دروازه حضور داشته باشند یکی هم مسی رو میگیره مطمئن باشید کمتر از 10 تا می خوریم !
فدای ایران
ما خودمونو بکشیم و تمام بودجه سالانه رو صرف فوتبال کنیم، از یک هشتم بالاتر نخواهد رفت. بیخود فوتبال را نماینده کشور و ایران ندانیم چون آخرش ضایع میشیم.
پس دعا کنید همه بازیها رو بی حرف و حدیث ببازیم تا بودجه مملکت بیش از اینی که هست حیف و میل فوتبال نشه. مطمئن باشید حتی یک بازی رو مساوی هم کنیم، دیگه کسی نمیتونه به این بازی کن ها تو بگه.
فوتبال به درد این مملکت نمیخوره. اگه عرزه داریم بچسبیم به همین چندتا ورزشی که میتونیم تو اونها حداقل جزو 5 تیم اول دنیا باشیم.
به قول یک بنده خدایی!! اگه فوتبالیستامون نماز شب خون باشن می تونیم قهرمان بشیم.
عشق است المان
واقعیت رو باید گفت گروه سختیه حتی هرزو گوین هم تیم خوبیه البته تیم ما هم خوبه ولی حقیقت رو باید قبول کرد کار سختی در پیش داریم .اگر با دعا میتونیم ببریم پس همه دعا کنید.التماس دعا
تیم ملیارد بخور از بیت المال ملت با رانت را خداوند هرگز برکت نخواهد داد اصلش و فرعش این تیم شرعی نیست ملی نیست ضد ملی است
به به نتیجه بازی با آرژانتین که کاملا مشخص است شکست با آبروریزی کامل!
با این پخش مستقیمتون، موندم خردادماه تو فصل گرما!!!!!! چی میخوان نشونمون بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
خرداد اونجا سرده عزیز
امیر
| United States |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
ناشناس 2 اون جا نزدیک استواست ، دما همیشه نسبتا بالاست ، لباساهم که ...
ازایرانی هیچی بعید نیست اینقدر مایوس نباشید
برنامه ای که عادل نشون داد وصادق بودنش بهتر از اینه که سانسور کنند و برنامه رو درست نشون ندن!!!!!!!!

من دوست داشتم گروهمون قویتر باشه!!
نه با بوسنی.
از والیبالیست هامون یاد بگیرین که امروز با اعتمتد به نفس و تلاش و دانش ببینین در چه جایگاهی هستند.
چرا نباید در مورد فوتبال این اتفاق بیفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
چون پولشون حرومه!!!!!!!!
خدا کنه آبرو مندانه بازی کینم
من که ازحرفهای فردوسی پورسردرنیاوردم مجبورشدم ازبی بی سی ببینم
روحانی اصلاً ازت انتظار نداشتم با آرژانتین همگروه بشیم ... این بود اون همه وعده !؟
من از ماهواره شبکه das دیدم مراسم خوبی بود ،ضمنا بی بی سی هم مراسم نشون نداد
برای کیروش هم یک افتخار است که با ایران در جام جهانی حضور یافته است.
قابل توجه کی روش و فدراسیون نشینها:
با مشخص شدن قرعه کشی حالا نوبت به آماده سازی میرسه که مهمترینش بازی تدارکاتی هدفمنده...
نیجریه: در یک گروه چهار تیمی مهمترین بازی بازی اوله ... برای کسب آمادگی مقابل این تیم آفریقایی بازی با کامرون ، غنا ، ساحل عاج و الجزایر گزینه های خوبین ولی از اونجا که تیم های ساحل عاج و الجزایر با تیم های آسیایی ژاپن و کره همگروه شدند پس شانس پذیرش بازی تدارکاتی از جانب اونها خیلی بیشتره .
آرژانتین: این تیم که از مدعیان جام هم هست معمولا در بازی اول گروه ضعیف ظاهر میشه کاش ما در روز اول با آرژانتین بازی میکردیم! بهرحال برای انجام دیدار تدارکاتی مناسب با این تیم گزینه هایی چون شیلی و اسپانیا بخاطر همگرویی با استرالیا ، و کلمبیا بخاطر همگرویی با ژاپن باید مناسب باشن و البته تیم های دیگری چون : برزیل و اروگوئه که شخصا بعید میدونم قبول کنن!!!
بوسنی: تیم های مناسب بازی دوستانه: روسیه و بلژیک بخاطر همگرویی با کره ، هلند بخاطر همگرویی با استرالیا و یونان که همگروه با ژاپنه. و البته کرواسی و نروژ و سوئیس که شاید قبول نکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
این انشا بود.
سلام صد در صد صعود می کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
بهت فشار افتاد خدافظ
بچه ها هرکی برنامه رو دید سوتیشون رو هم دیده حتما!
عادل راست و حسینی گفت بابا نمیشه با حضور این خانم مراسم رو زنده پخش کرد، قضیه منشوریه :))))
اما آخر از دستشون در رفت!
پاسخ ها
امیر
| United States |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
خوشم اومد راستشو گفت ، بهتر از توهین به شعور مخاطب و دلیل بیجا آوردنه که ،اونایی که از سبکه دو دیدن میدونن چی میگم
با ارژانتین مساوی
نیجریه و بوسنی رو میزنیم
نیمه نهایی میبازیم میریم رده بندی تا ببینیم دیگه خدا چی میخواد...!
مطمئن باشید میبریم تیمها رو اگه ما رو نبرند
گروه بدی نیست......بازی اول با نیجریه مهمترین بازیه چون بازی بعد با آرژانتین رو میبازیم و اگر در مقابل نیجریه امتیاز نگیریم باری اخر با بوسنی تشریفاتی میشه........ولی خداییش سانسور مراسم خیلی اعصاب خورد کن بود ...برای جام جهانی ماهواره میگریم که لاقل بازی ها رو با تاخیر نگاه نکنم
الان مطهري زنگ ميزنه ضرغامي
تو گروه بدی نیفتادیم .فقط اگه مثل 8سال پیش نباشیم میتونیم به مرحله بعد صعود کنیم.
به نظر من این گروه بندی واسه تیممون محک عالییه...
حالا وقتشه به دنیا ثابت کنیم ایرانی جماعت کم نمیاره
ایرانو عشقه
نمیخواد نگران باشیم ما کلید دکتر رو داریم !
به نظرم بهترین قرعه رو بردیم ، بسنی ضعیفترین تیم اروپاس
آخ جون چند تا بازي تداركاتي مفت و مجاني!!!!
کسی نفهمید اون خانم مجری تو کدوم گروه افتاد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
رکی اول شد
انشااله
بچه ها ارژانتین مسی داره ما هم نکونام هههههههههههههه تصور کن این دو با هم مقایسه شن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
هههههههههههههه هندونه
می تونیم سعود کنیم اگه بازی تدارکاتی مناسب داشته باشیم
من ابتدا خواهش میکنم که مرامسم رو نشون بدیدنه...
همچنین ارزوی موفقیت برای ایران و امید واریم که در اولین بازی که با تیم نیجریه است موفق شود
فکر نکنم صعود کنیم.هم بوسنی قویتره با ژکو هم نیجریه با موزس و میکل و هم ارژانتین با فوق ستاره هاش.
ولی به نظرم مردانه بازی می کنیم
یکی می گفت بهتره کیروش شب قبل از بازی با آرژانتین چراغها رو خاموش کنه بگه هر کی میخواد بره، بره
خدایا شکرت ک با ارژانتین خودمون هم گروه شدیم
این بیک زاده چرا اینطور صحبت میکنه؟؟؟؟هی میگه قطبی!!!
بلد نیست بگه اقای قطبی؟؟
بازی اول رو مساوی میکنیم
باارژانتین مساوی میکنیم
بازی اخر میبریم
اگر ایران اماده بشه حتما میتونه شگفتی سازباشه پس باید دست به جیب شد و خوب اماده شد
ایکاش یکم ب غیور مردامون ایمان داشتین.خدارو چی دیدی شاید یارانه رو زیادتر ریختن اوناهم شارژ شدنو همه رو4تا4تا زدیم...
ایران مسی رو آقای گل میکنه
از همین الان به مسی تبریک میگم
وقتی در بازی پلی آف اردن در شرایطی که در بازی رفت 5 بر صفر شکست خورده بود و از نظر روحی در وضعیت بسیار بدی قرار داشتند تونست اروگوئه رو در خونش متوقف کنه چرا ما نتونیم آرژانتین و متوقف کنیم .
دلم واسه عادل سوخت چقد دلش میخواس همه مراسمو نشون بده . ولی دممون جیز آرژانتین مال اونایی که تیم قوی میخاستن . بقیش مال ما که صعود میخاسسیم
واقعا چه پخش زنده ای....
واقعا چه پخش زنده ای....
مسی از فوتبال کناره گیری کرد
خبر:مسی به خاطر ترس از رویارویی با هاشم بیگ زاده از بازی های ملی خداحافظی کرد
آرژانتین رو بدون بازی تدارکاتی هم میشه برد.اما بوسنی همون اسکلت یوگوسلاوی 98 رو داره و خیلی سخته.اگه از آرزانتینو لوله کنیمو از بوسنی یه مساوی بگیریم دیگه ما و نیجزیه با خیال راحت میریم بالا
بالاخره یه جا سوتی داد شبکه سه و اون خانومرو نشون دادها
خوشحالم که تو همون دور اول حذف میشیم
عجب
فکر میکنم مسی در بازی ایران آرژانیتن اسراحت کند
خوب شد تو گروه امریکا نیوفتادیم.وگرنه لوله میشدیم ابرومون میرف (انتقام والیبال)نه؟
فکر میکنم مسی در بازی ایران-آرژاننتین استراحت کنه
viva Iran
جام جهانی 98 همه میگفتن کیسه گل یوگوسلاوی و آلمان می شیم.اون زمان یوگوسلاوی معروف به برزیل اروپا بود.اما ایویچ خدابیامرز کاری کرد که آمریکا رو بردیم و اگه بدشانسی نمیاوردیم با یوگوسلاوی هم مساوی کرده بودیم و احتمال صعودمون میرفت بالا

الان هم مطمئن باشید اگه حمایت مالی خوبی از تیم ملی صورت بگیره و بازی های تدارکاتی خوب برگزار بشه کیروش میتونه ولاسکوی فوتبال ایران بشه
خداییش دیگه فردوسی پور شورش را در آورده و فکر میکنه خیلی خیلی حالیشه اون از اول برنامه مه میکه روند پیچیده که هیچکی نفهمید اون از اونجا که جلو کاپیتان تیم ملی میگه اکه به المان وپرتغال خوردیم بریم انصراف بدیم و اونم که هزار بار میگه فرا منشوری و.....

همیشه به ایران وایرانی خوشبینم
خدا کنه اونجا زنگ تفریح نشیم
خوب معلومه ک آرژانتین را هم می بریم.یکی میاد مسی را میزنه درب وداغون میکنه بقیشون هم دیگه از ترس نمیان جلو و درنهایت بازی را میبریم. شبیه سبک فوتبالیستهای شائولین!!!!!!!شاید با این سبک جام جهانی را هم گرفتیم!!!!!!!!!
بیشترین سود رو فردوسی پور برد
برنامه نود رو تو اوج ساعت تماشا ( به مناسبت قرعه کشی جام جهانی) انجام داد تا بگه برنامه اسنقدر بیننده داشته و رکورد پیامک رو بشکنه
بابا این پولادی که مصدومیتش خوب میشه باز اون از بیگ زاده بهتره..
با3باخت برمیگردیم هه هه هه..و
جام جهانی 98 همه میگفتن کیسه گل یوگوسلاوی و آلمان می شیم.اون زمان یوگوسلاوی معروف به برزیل اروپا بود.اما ایویچ خدابیامرز کاری کرد که آمریکا رو بردیم و اگه بدشانسی نمیاوردیم با یوگوسلاوی هم مساوی کرده بودیم و احتمال صعودمون میرفت بالا

الان هم مطمئن باشید اگه حمایت مالی خوبی از تیم ملی صورت بگیره و بازی های تدارکاتی خوب برگزار بشه کی روش میتونه ولاسکوی فوتبال ایران بشه
اگر بازي هاي تداركاتي با تيم هاي خوب انجام بديم ميتونيم اميد داشته باشيم به صعود.اما اگه با همين وضع پيش بريم به هيچ وجه اميدي نخواهيم داشت.اميدوارم تيم هاي باشگاهي هم منافع ملي رو بر منافع خودشون ترجيح بدن و بازيكن هاي ملي پوش رو بعد از تعطيلي ليگ در اختيار تيم ملي قرار بدن.
شانس بالا رفتن از مرحله اول را داریم. به شرط اینکه دنبال اما و اگر و شاید و ..... نباشیم و زحمت بکشیم. تیمهای بزرگ انگیزه بیشتری به بازیکنان می دهند.
با این بازیهای تدارکاتی که ما انجام دادیم حتما از گروهمون صعود میکنیم
"مسی! مسی ! مسی !........" کابوس بیک زاده و صادقی از امشب تا 31 خرداد 93
قابل توجه دوستان مسی اصلا جلو ایران بازی نمی کنه استراحت می کنه برای بازی بعد..
بازیکنان ایران : همین که مسی رو از نزدیک ببینیم کافیه.
قابل توجه دوستان مسی اصلا جلو ایران بازی نمی کنه استراحت می کنه برای بازی بعد
ما ایرانیا اگر بخوایم کاری ارو انجام بدیم میدیم ، پس از آلان آیه یأس نخونن یعضی از دوستان ،ختی برای بازی با آرژنتین، اگر واقعا از آرژانتین باخته بودیم که دیگه فیفا بازی برگذار نمیکرد!!! با سه امتیاز جام رو شروع میکرد دیگه و در ضمن تاریخ ثابت کرده تو فوتبال هر اتفاقی ممکنه بیفته ... پس بهتره به غرور ملی و توانایی و دعای خیر مردم و توکل بر خدا بریم جلو... اونا 11 نفرن ما هم 11 نفریم...
واقعا صدا و سيما زحمت كشيد و همه رو شرمنىه كرى
برای صدا و سیما متاسفم که با مردم شریف ایران در پخش مستقیم مراسم قرعه کشی به این شکل رفتار می کنند.
پاسخ ها
امیر
| United States |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
چون از جای دیگه دیدم میگم : لباس اون خانوم خیلی بد بود ، یقه کاملا باز بود ،نمیشد نشون داد
چه حالی داده که کشورهای عرب منطقه تو جام نیستند!
ماهواره ده ميليون تومن هم بشود در مقابل اين صدا و سيما بازهم مفت است. اميد چيز عاليه ولي متأسفم ايران چهارم گرفت خودش است.
ما ایرانیا اگر بخوایم کاری ارو انجام بدیم میدیم ، پس از آلان آیه یأس نخونن یعضی از دوستان ،ختی برای بازی با آرژنتین، اگر واقعا از آرژانتین باخته بودیم که دیگه فیفا بازی برگذار نمیکرد!!! با سه امتیاز جام رو شروع میکرد دیگه و در ضمن تاریخ ثابت کرده تو فوتبال هر اتفاقی ممکنه بیفته ... پس بهتره به غرور ملی و توانایی و دعای خیر مردم و توکل بر خدا بریم جلو... اونا 11 نفرن ما هم 11 نفریم...
خدا بخواهد نتیجه میگریم در گروه حتما چهارم میشویم اگر مصدوم نداشته باشیم
درسته قبلا بوسنی رو می بردیم اما احتمالا بوسنی قوی تر شده که تو گروه خودش به عنوان تیم اول بالا اومده، نیجریه هم که همیشه حریف قدری بوده ، آرژانتین هم که با مسی چه می کند با این حال با تفکرات کی روش و تکیه بر بازیکنان لژیونر و بازی های تدارکاتی خوب می توان امیدوار بود
نمیشه چیزی گفت
جام جهانی ۲۰۰۶ میگفتیم مکزیکو میزنیم پرتغالم مساوی میکنیم و آنگولارم میترکونیم ولی آخر شدیم !!!
آرژانتین رو که باید فاکتور بگیریم و اصلا بهش فک نکنیم
میمونه نیجریه و بوسنی
و شانس .... !
درسته قبلا بوسنی رو می بردیم اما احتمالا بوسنی قوی تر شده که تو گروه خودش به عنوان تیم اول بالا اومده، نیجریه هم که همیشه حریف قدری بوده ، آرژانتین هم که با مسی چه می کند با این حال با تفکرات کی روش و تکیه بر بازیکنان لژیونر و البته تقویت روحیه بازیکنان داخلی و بازی های تدارکاتی خوب می توان امیدوار بود
نمیشه چیزی گفت
جام جهانی ۲۰۰۶ میگفتیم مکزیکو میزنیم پرتغالم مساوی میکنیم و آنگولارم میترکونیم ولی آخر شدیم !!!
آرژانتین رو که باید فاکتور بگیریم و اصلا بهش فک نکنیم
میمونه نیجریه و بوسنی
و شانس .... !
بازی اول ساعت 9:30 شب به وقت ایران
دو بازی بعدی ساعت 6:30 عصر ..

خوبه!
پاسخ ها
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
تو سایت فیفا زده یازی اول 00:10
بازی دوم 19:30
بازی سوم :20:30 (به ساعت ما)
گروه ما سخترین گروهه آخه هم باید با بوسنی بازی کنیم هم با هرزه گوین
قرعه مون خوبه ولی حیف صدا و سیما زهره مارمون کرد با این نمایشه قرعه کشیشون . با این کارا خواستن چیو ثابت کنن اینکه تا حالا خانوم بی حجاب ندیدیم ؟!!! این از قرعه کشیشون اون از افتتاحیه المپیک حالا ببینیم افتتاحیه جام جهانی رو اصلا نشون میدن !!!!
واقعا برای فرهنگمون متاسفام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
خدا شفات بده
م.ص
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
یه بار اومدن روشنفکری کنن ؛ همین جناب مطهری ، اهم !
فکر میکنم بازی والیبال بود .
نمیشه چیزی گفت
جام جهانی ۲۰۰۶ میگفتیم مکزیکو میزنیم پرتغالم مساوی میکنیم و آنگولارم میترکونیم ولی آخر شدیم !!!
آرژانتین رو که باید فاکتور بگیریم و اصلا بهش فک نکنیم
میمونه نیجریه و بوسنی
و شانس .... !
دوستانی که مشکل پخش مراسم داشتنم حتما برن ماهواره بگیرن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
چقدرتوقع داری ازصداسیما من نزدیک 17 ساله همه فوتبالهاروازماهواره میبینم بیخیال IRIBشدم TRT HD روعشقست
تیم ایران باید به فکره یک گونی بزرگ باشد تا گل های بیشمار رقبایش به هدر نرود........ایشالا
گروهمون خوبه اگه بچه هادقت کنن بعدارزانتین رفتیم بالا مگه نه!
پاسخ ها
ضد حال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
نه
به نظر من باید کعبی رو دوباره دعوت کنن،
حتما فیگو، مسی رو قانع میکنه که جلو ایران بازی نکنه.
برای جام جهانی بریم توی فکر یه ماهواره اگه قرعه کشی را این طوری پخش کنن بازی ها را چه طوری پخش میکنن. فکر کنم اصلا پخش نمیکنن یا 22 نفر را می برن توی سالن میگن بازی های شبیه سازی کنن.
واس افتتاحیه جام جهانی فکر ماهواره باشید
راسنی2 تا بخرید تا اکه پلیس یکی رو جمع کرد سریع بعدی رو نصب کنید
میبینم روزی رو که 5 الی 6 گل از ارژانتین خوردیم.
روحانی مچکریم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
باور کنین اگه کیلیت روحانی نبود با برزیل و هلند و آمریکا همگرو می شدیم، روحانی مچکریم
به نظرم باید سریعا شروین رجبعلی فردی یا دانیل نوروزی رو برای دفاع چپ و رویارویی با مسی دعوت کنیم حالا ببینید من کی گفتم
انصافا اگه بیشتر تلاش کنیم حداقل از دور اول باید بتونیم صعود کنیم
ما ایرانیا اگر بخوایم کاری ارو انجام بدیم میدیم ، پس از آلان آیه یأس نخونن یعضی از دوستان ،ختی برای بازی با آرژنتین، اگر واقعا از آرژانتین باخته بودیم که دیگه فیفا بازی برگذار نمیکرد!!! با سه امتیاز جام رو شروع میکرد دیگه و در ضمن تاریخ ثابت کرده تو فوتبال هر اتفاقی ممکنه بیفته ... پس بهتره به غرور ملی و توانایی و دعای خیر مردم و توکل بر خدا بریم جلو... اونا 11 نفرن ما هم 11 نفریم...
میبینم روزی رو که 5 الی 6 گل از ارژانتین خوردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
بابا جام جهانی یه دیگه جام بهترین های دنیاست انتظار ندارین که با مالدیو و افغانستان بازی کنین؟
ما باید به خودمون اطمینان داشته باشیم. با کار علمی دقیق و پیچیده و استفاده از آنالیزور ها و مربی های دانشمند مون می تونیم به سطحی از آمادگی برسیم که حتی آرژانتین رو هم ببریم مگر در والیبال و فوتبال ساحلی توانمندی خودمون رو نشون ندادیم . واقعا ساختار ژنی مردم ما طوری که از اروپایی ها و آمریکایی ها کم نداریم و حتی بسیار توانمند تریم. تزریق خودکم بینی نشانه ضعف که شایسته ملت بزرگی چون ما نیست. "هیچ آهنی نیست که در دستام مردان سرسخت این سرزمین موم نشود"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
علم و تکنلوژی، بازکنات جواب نمیدن
ای کاش رادیوی گزارش می شد.......
به نظر من باید کعبی رو دوباره دعوت کنن،
حتما فیگو، مسی رو قانع میکنه که جلو ایران بازی نکنه.
خوب باید تلاش کرد .
به کسی همین طوری که مدال نمیدن ؛ هیچ کس فکرش رو هم نمی کرد فوتبال ساحلی اون شکلی بشه .
باید حرفه ای تمرین کنند ؛ 8 صبح شروع و 8 شب مثل بچه آدم بتمرگن .
تمرین دهنده شون هم یه مربی از فدراسیون کشتی بگیرن ، میفهمید که !!!
فدراسیون تکواندو هم برای آمادگی جسمانی .
"خانواده" رو هم ببرن .
پاسخ ها
م.ص
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
برای تحلیل خط دفاع و حمله هم از ارتش و نیروهای مسلح یکی رو بیارن .
رسما میریم جنگ دیگه .
حال کردی با این پخش زنده
بهترین تبلیغ برای ماهواره داشتن همین برنامه های ضرغام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
1000000000000000000000+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
من از شبکه دوبی اسپورت مستقیم دیدم ،حالی بردم اساسی
در گروه متعادلی قرار گرفتیم هم اینکه از الان نا امید نشدیم جای بسی شکر دارد با یک همت گروهی می توانیم صعود کنیم کما اینکه بازیهای لیگ جهانی والیبال نیز دقیقا شب قبل بازی فوتبال ان هم در تهران برگزار می شود که می تواند دوپینگی برای فوتبال باشد
چرا ایرانی نباید پخش مستقیم مراسم قرعه کشی را ببیند؟ چرا باید فوتبال را با چند ثانیه تاخیر برای سانسور تماشاگران تماشا کند؟ و هزاران چرای دیگر که مطمثنا تابناک هم موافقه و نظرمو چاپ میکنه
پاسخ ها
ناچار
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
پس چه جوری به شعور مردم توهین کنند ؟!
مگر نمی دانی صدا وسیما تصمیم میگیره که چی ببینیم و چی نبینیم !!!!!.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
واللاه اگر یک مراسمی مشابه این در ایران برگزار بشه و یک کشوری اونو پخش نکنه یا سانسور کنه صدای همه مسئولین در میاد و میگن بهمون توهین شده و از این حرفها. بچه ها قبول دارید حرفمو؟
حالاخدا رو جی دیدی شایدهم ایران از گروهش بالاامد
جاي عربستان خالي هربازي ٦ تا گل بخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
ایران 6 تایی نشه صلواااااااات
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
ناراحت نشو
این ژاپن و کره جنوبی عجب خوش شانس هستن.
شانس آوردیم اسممون دراومد سانسور نکردند.
آخ جون بازی با مسی
اگه بازم کعبی بازی کنه ،مسی از ترس استوکای کعبی دور و بر دروازه پیداش نمیشه چون یادش به صورت فیگو و استوکای کفش کعبی میوفته
:)
این ژاپنیا چه شانسی دارن!
من از اينكه تو اين گروه افتاديم خودمو گاز گرفتم
بد نیست
ایران تو گروه خوبی افتاد
چیو میبریم ارزانتین 20 تا بهمون میزنه فاتحه مسی هممونو دور میزنه
علیییییییییییه داییییییییییییییییییییی
تقصیر اون زنه بود که لباس درست حسابی نپوشیده بوداگه زه نبود مراسم قرعه کشی را کامل می دیدیم چون بقیه همه مرد بودند
چیو میبریم ارزانتین 20 تا بهمون میزنه فاتحه مسی هممونو دور میزنه
رکورد رونالدو تهدید شد بدبخت تو چهارتا جام جهانی ۱۵تا گل زد ولی مسی تو یه بازی ۱۵تا گل می زنه ......................و خلاص
بهترين گروه براي صعود( ايران- مالديو- هند- پاكستان) بدترين گروه براي صعود( ايران- رژانتين-بوسني- نيجريه)
از الان حواستون باشه داورا غش نکنند
عجب پخش زنده ای حال داد آآآآآآآآآ از شبکه ایران دیدم .چرا فکرت منحرفه صدا سیمای ما کلی امکانات میده چرا باید برم سراغ .....
هیچ چیز تو فوتبال قابل پیش بینی نیست.خیلی اوقات شده که تیم های بزرگ همون اول حذف شدن...یا خیلی اوقات شده که تیم هایی که هیچکس بهشون امید نداشته بالا رفتن.همین که کمپ ما نزدیک کمپ های دیگر تیم ها ست خودش میتونه روحیه بچه ها رو بالا ببره(یعنی مثل سال ۲۰۰۶ نشیم).مهم نیست ک تو چه گروهی هستیم فقط باید تمام تلاشمون رو بکنیم و یا اینکه طرفدار های دیگر تیم ها همش سعی بر این دارن که بگن ما حذف میشیم هم مهم نیست.ایران با تیم های بزرگ خوب بازی میکنه و از موقعی که کی روش سرمربی ما شده تیم بسیار تغییر کرده و فقط باید امیدوار باشیم که بازی های تدارکاتی خوبی قبل از جام جهانی داشته باشیم.
برین فیسبوک مسی ببینین ایرانیای عزیز چه غوغایی به پا کردن!
ما که رفتیم... فعلا
کمی زرنگ باشیم و از نام حریف نترسیم میریم دور بعدی
ایران و هندوراس میرن فینال،تو پنالتی به هندوراس میبازیم d:
تیم ما را هاله ایی از نور فرا می گیره مطمعنا پیروزه میدانیم ؟...
به مردم ايران فقط توهين ميشود و بس.
حیف این پول که دادیم واسه پخش زنده این مراسم.اقایون مسئول شما که چنین چیزی رو پیش بینی میکردید چرا پول بیت المالو دور میریزید.من که نشستم از طریق ماهواره نگاه کردم اما بقیه ملت شریف ایران چی؟؟؟؟
بهتر بود بگیم پخش مستقیم فردوسی پور چون تصویر وصدای اونا فقط داشتیم
خیلی دوست داشتم پرتغال هم میومد تو گروهمون چون بهرحال ما از گروه مون صعود نمیکردیم.. چه حالی میکردند مردم . مسی و رونالدو با ایران....
سلام
باید منطقی باشیم

فقط به نیجریه باید فکر کرد
اين نوع پخش قرعه كشي به درد خودتون ميخوره
ژاپن و کره جنوبی خیییلییی خوش شانسند و احتمالا صعود می کنند
اونهایی که می گن با نیجریه مساوی می کنیم همین الان شرط می بندم که از نیجریه بیشتر می خوریم تا آرژانتین
خدایا کمکمون کن عابرومندانه ببازیم و حذف بشیم
وقتی نمیتونی مراسم وبازیها رامستقیم ببینی .هم بهتره که از گروه بالانیاییم. اونطوری راحتتریم.
هیچ چیز غیر ممکن نیست............ به امید پیروزی و صعود
من نمیدونم مردم رو مسخره گیر اوردین یا خودتونو برای حق پخش کلی پول دادن ما هم کلی فردوسی پور رو دیدیم البته بعد نبود بین این پخش مستقیم یه سر به شبکه الجزیره اسپورت میزدین تا ببینین ما کجایم دنیا کجان کی داره پخش مستقیم نشون میده
عملا ایران حذفه چون بازی اول با نیجریه است ومی بازیم ووقتی که ببازیم میگن بازیکنان گرم نبودن/بازی دوم هم با سالار فوتبال رودرو هستیم که اونم 10 تا گل نخوریم شانس آوردیم این بازی هم به خاطر ترس می بازیم/بازی سوم هم به خاطر اسمش که قبلا بریدمشون دست کم میگیریمش واونم می بازیم پی دلتونو خوش نکنید که بخواید برید مرحله بعد /
بازی ایران آرژانتین رو از شبکه نسیم پخش کنن بهتره .. آی میخندیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
بامزه بود:))))))
به نظر من قرعه خیلی خوبیه ...شانس ایران برای صعود به مرحله ی بعدی بیشتر از دوره های قبله
برزیل و اسپانیا شانس آوردن به ایران نخوردن!!!
.
حالا بازیا شروع میشه! بگین خب!.
.
مسی با جلوی دروازه تک به تکه، بعد ایران داره صحنه آهسته اوت دستی قبلی رو نشون می‌ده....
.
امیدوارم اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال از این قرعه نسبتا خوب به نحو احسن استفاده کنند البته با برنامه ریزی مناسب و انجام چندین دیدارهای دوستانه تا قبل از شروع های جام جهانی.
ایران توگروه خوبی افتاده بایاری خداازگروه صعود میکنیم
ما داشتیم از کانال تی آر تی ترکیه میدیدیم به داداشم گفتم ایران هم پخش کرده؟
داداشم این خانوم مجری رو با دستش نشون میداد و میگفت آرررره پخش کردههههه!!
ایران سوم میشه بالا نمیاد
به نظرم از گروه بالا نمیریم
شب قبل ما قرعه کشی انجام دادیم . بخدا گروه ایران به ترتیب همین تیمها شد
فقط گروه ایران .... کسی باور نمیکنه
باسلام
به نظر من حالا كه معلوم شده ايران با آرژانتين بازي ميكند وبااين وقتي كه تا شروع بازي ها داريم بايد روي تك تك بچه هاي تيم ملي كار كرد به اين صورت كه مانند كشتي تمام ريزكاري هاي بازيكن حريف را براي تك تك بازيكنان تيممان بازيسازي(بازسازي) كنيم واون شرايط را بوجود بياريم كه اگر مقابل فردي مثل مسي قرار گيرد بايد چه اقدامي انجام دهد.بالاخره فردي مثل مسي نيز نقطه ضعف هايي دارد.واگر بازيكنان ايران اين را قبلا تمرين كرده باشند حتما مشكلي نخواهند داشت.
به دلم برات شده که قهرمان جام جهانی میشم.
پاسخ ها
orbit
| United Kingdom |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
احتمالا هاله ی نور که ندیدی.
واقعا اسفناک بود.از چند روز قبل مدام اعلام کردند :"پخش زنده مراسم قرعه کشی جام جهانی برزیل "آخه مگه مجبورید وقتی اینقدر کوته نظرید که نمی تونید چنین مراسمی رو پخش کنیدملت رو میگذارید سرکار و به شخصیت شون توهین می کنید؟؟؟!!!!!!!!!!
انشا الله برنده شوید
تا قوچان نزاد و دزاگه هست نه نجریه نه ارزانتین رو می شناس ایران صدرصد از گروه خود بالا می ری پدید حساب می شه ایران
تیم ملی توی این دوره ۳تا برتری اساسی نسبت به دوره ی قبل داره که احتمال صعودمونو میبره بالا؛ ۱.حضور بازیکنای بین المللی و دورگه ۲.حضور کی روش رو نیمکت ۳.ریاست جمهوری دکتر روحانی
ما که بازی دوستانه با تیمهای بزرگ ندیدم بلکه در جام جهانی ببینیم
انشا الله اولیم البته از آخرoooooooooo@
ما نمیگیم مسی نباشه باشه ما باشیم مردمم باشن زندگی مردمم بچرخه.d
ژاپن و کره جنوبی هر دو گروههایشان آسانتر از ایرانه
حالا همینشم هوبه از مسی امضا میگیرم!
توجهتون رو به گروه بندی جام 2010 جلب میکنمTeam MP W D L GF GA Pts
ArgentinaArgentina 3 3 0 0 7 1 9
Korea RepublicKorea Republic 3 1 1 1 5 6 4
GreeceGreece 3 1 0 2 2 5 3
NigeriaNigeria 3 0 1 2 3 5 1

آرژانتین با نیجریه و کره و یونان هم گروه بود که کره با نیجریه مساوی میکنه و یونان رو میبره و به دور بعدی میره.
ما شاید بوسنی را بتوانیم ببریم اما هرزگویین را هرگز!!
ایران به نظرمن با گروه سختی افتاده وفکر میکنم مرحله اول حذف میشه
خداکنه مثل جام جهانی قبل. همه به فکر خودشان بوند که خودی نشان بدهند .ان شالله این جام جهانی همه با غیرت ایرانی و جان دل بازی میکنند خداکنه باز دوبار آبروریزی نشه موفق باشید .
ایران به نظرمن با گروه سختی افتاده وفکر میکنم مرحله اول حذف میشه
بايد بكوب براي تيم دوم از گروه برنامه ريزي كنيم و چند تا بازي دوستانه مخصوصا با آفريقايي ها داشته باشيم به اميد خدا با برنامه ريزي و اعتماد داشتن به برنامه هاي سر مربي مي تونيم اميد به صعود داشته باشيم < يا حق
خداوکیلی من نمیگم شما بگین
همین اروپاییهای بی شرف باعث قتل شیعیان میشوند و با درست کردن ترفندهایی چون جام جهانی نلت ها را سر کار میگذارند و غارت میکنند .مردم ما هم غافل از اینکه این وهابیها چه خوابهایی براشون دیدند دلخوش این بازیچه های شیطانی شدند.من نمیفهمم آخر فوتبال چیه؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
تو که آخر فوتبال رو نمیفهمی پس چرا اینجا اظهار نظر میکنی خوش اومدی برو بسلامت
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
نظرت رو قاب کن بزن دیوار اتاقت هر وقت دیدیش یادت بیاد مغز تو کلت نیست.
ما از گروه خودمون صعود میکنیم
ایول ایران و ایرانی
كيروش درجام جهاني در صورت آمادگي پولادي از او بجاي بيك زاده استفاده مي كندچون مهرداد بازيكن باكيفيت‌تري است.
اخ جون مسی به ننظرتون هاشم جون میتونه پاشو بشکنه بخندیم
بد نبود 5تا نیجدیه 4ارژانتی 2هم بوسنی باباچراناراحتین صعود کردیم دیگه مگه نه
ایران به طرز فجیعی حذف میشه قطعا!
خوب شد ها اگه با امریکا می افتادیم می گفتیم صد رحمت به نیجریه وبوسنی زیاد بد نیست 5نیجریه 3بوسنی2 بماند سکته رو نزنیم خوبه
شکست غرور آفرین تیم فوتبال ایران در بازی های جام جهانی 2014 برزیل از هماکون سر و صدا ها را بلند کرد.

نتایج بازی های جام جهانی در گروه شش این رقابت ها به شرح زیر است

نتیجه بازی ایران و آرژانتین

ایران 0 آرژانتین 160

نتیجه بازی ایران و نیجریه

ایران 0 نیجریه 60

نتیجه بازی ایران و بوسنی

ایران 0 بوسنی 10

جدول رتبه بندی گروه شش این رقابت ها به همراه تفاضل گل

ایران در این گروه به عنوان آخرین تیم گروه ششم با صفر امتیاز و تفاضل گل منفی 180 در مکان چهارم گروه ششم ایستاد
بچه ناامید نباشید شما میتوانید صعود کنید اینقدر نفوذ بد نزنید دیگه .آخه چه اشکال داره از آخر اول بشیم ما
با تفضل گل خورده سوم ميشيم يا چهارم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر