بازدید 16049

پروژه طبقاتی اتوبان صدر افتتاح شد

کد خبر: ۳۶۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵ 30 November 2013
پروژه طبقاتی شهید صدر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر صبح امروز با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این پروژه عظیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و محمدباقر قالیباف شهردار تهران حضور دارند.

در مراسم افتتاح این پروژه جمعی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر تهران نیز حضور دارند.

پروژه بزرگراه شهید صدر 11 کیلومتر طول دارد که طی مدت 26 ماه ساخته شد و پیمانکار این پروژه، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۲
انتشار یافته: ۱۲
هرچه هزینه برای تهران صرف شده و امکاناتش بیشتر شود افزایش مهاجرت را در پی دارد.
و هرچه جمعیت بیشتر شود نیاز های بیشتر و در یک تسلسل بی انتها خواهد افتاد.
مسئولان باید کاری کنند که هر استان به اندازه ای مجهز باشد که مهاجران حداکثر به مرکز استان خود مهاجرت کنند نه کلانشهرها از جمله تهران
اگر تا چند سال آینده جمعیت تهران چند برابر شود چه خواهید کرد؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نامدار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
در نظر داشته باشید پروژه طبقاتی کردن صدر امکان رفاهی نیست. پاسخی است به ترافیک بی حد و حصر تهران که البته بنا به گفتهشما و به درستی ناشی از مهاجرت بی رویه به تهران است. البته از تولید بیش از اندازه ماشین توسط خودروسازهای داخلی با حداقل امکانات نیز نباید غافل شد.
راهی برای مهاجرت معکوس بیابیم. تهران در حال انفجار است.
تهرانیها زیر دودهای سمی و روی گسلهای خطرناک به چه امیدی می مانند. جانتان را بردارید و فرار کنید....
واقعا"خسته نباشیدبه آقای دکترقالیباف وهمکاران پرتلاششان میگم .تهران رازنده کردید
پاسخ ها
یک شهروند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
بخشید اشتباهاً امتیاز منفی را کلیک کردم. ضمن اینکه اجرای چنین طرح های عظیم و شجاعانه را به کلیه تصمیم گیران و مجریان پروژه تبریک میگویم
براي تهران تنها بايد يك كار كرد يكسري قطار خيلي پرسرعت(حداقل سيصد كيلومتر بر ساعت) كه تهران رو به شهرك هايي حداقل در فاصله دويست كيلومتري كه امكانت و شرايط زندگي رو به نحو مطلوبي داشته باشه نه يك شهر وسط بيابون و يا ايجاد همچين خطوطي كه تهران رو به شهرهاي شمالي و غربي و شرقي و جنوبي وصل كنه در اين صورت تهران رو ميشه از جمعيت تخليه كرد و شرايطي پيش آورد ساكنان واقعي تهران خيلي كاهش پيدا كنه اين روشيه كه خيلي از شهرهاي بزرگ هم در دنيا انجام ميدن در ميان مدت و بلندمدت بهترين راه خواهيد ديد همينه و اين راه نجات اين شهر رو به نابوديه
تجربه خوبی بود - خسته نباشید - به امید اجرای پروژه های بزرگتر
بهتر نبود این هزینه عظیم صرف ساخت مترو در همان مسیر می شد تا مردم تشویق بشوند که به جای خودرو شخصی از مترو استفاده کنند ؟ گسترش اتوبانها چیزی به جز افزایش ترافیک و تشویق مردم به استفاده از خودرو شخصی ندارد.
ديشب از اين حدود رد شدم. واقعا باعث افتخار است كه چنين سازه عظيمي در تهران اجرا شده است. اميدوارم اين امكانات را از دست ندهيم و كار جديدي را به اين تيم واگذار كنند. البته بعد از رفع خستگي
جناب اقای شهردار . پروژه بزرگ و عظیمی را بپایان رسانید که جای تقدیر دارد .
ولی بنظر میرسد مهمترین مسیر شرق و غرب تهران اتوبان رسالت و ادامه ان به حکیم می باشد . ایکاش برای آن نیز فکری اساسی شود . ضمن انکه طراحی تونل رسالت به حکیم نیز غلط بوده و بدلیل عرض ناکافی بصورت یک گلوگاه درامده است .
اگر این همه پول را صرف مترو می کردید بهتر نبود؟
الان قفل ترافیکی تهران باز شده و دیگه هیچ مشکلی نیست؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی