بازدید 3619
همراه با پرتغال، سوئد هم باید مسافر برزیل می‌شد

ایبراهیموویچ: متاسفم صعود نکردیم

کد خبر: ۳۵۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳ 20 November 2013
کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد گفت: متاسفم به بازی‌های برزیل راه نیافتیم و آخرین شانس حضور در پیکارهای جام‌جهانی را از دست دادم.

 به گزارش فارس، شب گذشته تیم ملی سوئد در دیدار برگشت مرحله پلی‌‌آف (انتخابی) جام جهانی 2014 در خانه 3 بر 2 از پرتغال شکست خورد و به خاطر باخت یک بر صفر بازی رفت، امکان صعود را پیدا نکرد.

زلاتان ایبراهیموویچ پس از بازی اظهار داشت: متاسفم به بازی‌های برزیل راه نیافته و آخرین شانس حضورم در پیکارهای جام جهانی از دست رفت.

این گلزن 31 ساله افزود: حضور در این بازی‌ها می‌توانست آخرین حضورم در جام جهانی باشد. از این بابت واقعا متاسفم و بسیار ناراحتم.

او ادامه داد: با این نتیجه اکنون یک چیز کاملا محرز شده که آن، برگزاری جام جهانی بدون حضور من است. اتفاقی که تلخ است و فکر می‌کنم سزاوار مواجه شدن با آن نبودم.

زلاتان افزود: به هرحال به عنوان کاپیتان سوئد، به پرتغالی‌ها صعود‌شان را تبریک می‌گویم. به نظرم سزاوارتر این بود که هم ما و هم پرتغال به جام جهانی می‌رفتیم.

او همچنین بیان کرد: حالا باید تماشاگر جام جهانی شویم. این افسوس برای من و کل مردم کشورم ماند. همچنین تیم ملی که حضورش در جام جهانی برزیل در حد رویا برایش باقی ماند.

در دیدار دیشب دو گل سوئدی‌ها توسط ایبرا زده شد و سه گل پرتغال از طریق کریس‌رونالدو به دست آمد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل