بازدید 16830

ساخت نسل‌جدید هواپیمای مسافربری ایران 141

کد خبر: ۳۵۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲ 15 November 2013
رئیس سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح از طراحی و ساخت نسل جدید هواپیمای مسافربری «ایران 141» خبر داد و گفت: اقدامات علمیاتی این پروژه در حال اجرا است و در صورت تامین بودجه امیدواریم تا پایان سال جاری ارائه شود.

منوچهر منطقی در گفت‌وگو با مهر در این باره افزود: هواپیمای «ایران 141» در کلاس هواپیماهای مسافربری داخل شهری طراحی شده است از این رو این هواپیما پروازهای کمتر از یک ساعت را انجام می‌دهد.

رئیس سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح با بیان اینکه این هواپیما در کشور کاربردی شده است، اظهار داشت: این نوع هواپیما در خطوط هوایی کشور مورد استفاده قرار گرفته و با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی از طراحی و ساخت نسل جدید این نوع هواپیما خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر نسل جدید هواپیمای 141 در دستور کار قرار دارد.

منطقی با اشاره به میزان پیشرفت این پروژه خاطر نشان کرد: بخش‌های مختلف این هواپیما طراحی و ساخته شده است و در صورت تأمین بودجه‌های مورد نیاز کامل خواهد شد.

وی به زمان تحویل نسل جدید هواپیمای 141 اشاره کرد و یادآور شد: اقدامات علمیاتی این پروژه در حال اجرا است و در صورت تامین بودجه امیدواریم تا پایان سال جاری ارائه شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر