بازدید 36057
۲

میوه‌ای که جایگزین‌شیمی درمانی‌ می‌شود

کد خبر: ۳۵۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۰ 12 November 2013
دانشمندان در تحقیقات جدید خود اين ميوه را به عنوان یک فرمول جدید برای بهبود "سرطان" معرفی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لیمو ترش به عنوان یک آنتی اکسیدان در طب سنتی و تغذیه مطرح است اما نمی توان جایگزین کامل برای آن فرض کنیم.بررسی ها نشان می دهند لیمو ترش می تواند در سال های نزدیک جایگزینی برای شیمی درمانی باشد و پزشکان معتقدند لیمو ترش می‌تواند برای افراد سرطانی بسیار موثر باشد.

برای بهبود سرطان‌ها با لیمو ترش باید حتما رژیم غذایی را به کلی تغییر داد و "رادیکال های آزاد" را به شدت در بدن کاهش داد و از "مواد گیاهی" استفاده کرد تا خطر ابتلا به سرطان در افراد به حداقل برسد.محققان با انجام آزمایش‌هاي زیادي دریافتند که طب سنتی امروزه می‌تواند جایگزین شیمی درمانی باشد و دانشمندان در تلاش‌اند تا درمانی قطعی برای این بیماری پیدا کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۲
تابناک این خبر های غیر دقیق را بازگو نفرمایید. طب سنتی جایگزین شیمی درمانی می شود چه صحبتی است دوست عزیز. اولا شما وظیفه حرفه ای دارید منبع خبر را ذکر کنید ثانیا صدها سرطان ئ ده ها نوع درمان وجود دارد هر کدام یک فرایند و یک هدف و یک مسیر بیولوژیکی دارند.این حرف های سطحی و غیر دقیق مثل این است که مثلا بگوید یک چیزی پیدا کرده ایم که جایگزین حیوانات شوند حالا چه حیوانی چه گونه ای ....
واقعا متاسفم
به شرطی که خود لیمو ترش یا کودهای شیمیایی و سم های تقویتی و آفت کش تولید نشده باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار