بازدید 83298

مدیر دانلود رایگان با قابلیت دانلود مدیا : جایگزین IDM

این روزها تقریبا بر روی هر رایانه ای یک مدیر دانلود یا Download Manager نصب شده است که دلیل اصلی آن ابزار و امکانات مناسبی است که این ابزارها ارائه میکنند. برخی از آنها رایگان و برخی دیگر در اشکال تجاری عرضه شده و امروزه ساید بیش از 50 نوع مدیر دانلود وجود دارد. اما قدرتمند ترین نمونه رایگان این دست ابزار، کدام است؟
کد خبر: ۳۵۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۰ 13 November 2013
مدیر دانلود رایگان با قابلیت دانلود مدیا : جایگزین IDM
این روزها تقریبا بر روی هر رایانه ای یک مدیر دانلود یا Download Manager نصب شده است که دلیل اصلی آن ابزار و امکانات مناسبی است که این ابزارها ارائه میکنند. برخی از آنها رایگان و برخی دیگر در اشکال تجاری عرضه شده و امروزه ساید بیش از 50 نوع مدیر دانلود وجود دارد. اما قدرتمند ترین نمونه رایگان این دست ابزار، کدام است؟

به گزارش «تابناک» مدیر دانلودها با ارائه ابزارهایی برای سرعت بخشیدن به دانلودها، امکان متوقف ساختن دانلود و ادامه آن در فرصتی بعدی، پشتیبانی از پروتکل های مختلف و در برخی دیگر امکان دانلود مدیا، همچون فیلم و موزیک در صفحات وب، تبدیل به یک ابزار الزامی برای بسیاری از کاربران شده اند.

تقریبا انواع مدیر دانلودها عملکرد های مشابه دارند، اما برخی ابزارهای اضافی ارائه میکنند و برخی دیگر بر سر سرعت بخشیدن به دانلود، در رقابت هستند.

بسیاری از کاربران ایرانی با مدیر دانلود Internet Download Manger یا به اختصار IDM آشنا هستند و آن را به عنوان یکی از بهترین گونه این ابزار میشناسند. دلیل اصلی این امر سرعت بخشیدن به دانلودهای همزمان و مهمتر از آن قابلیت دانلود مدیا از صفحات وب با این نرم افزار است.

اما نکته مهم در خصوص این ابزار این است که رایگان نبوده و در نتیجه کاربران ایرانی را مجبور به استفاده از نسخه کرک شده ایم نرم افزار و در نتیجه درگیر شدن در مشکلات خاص آن کرده است.

در اینجا قصد داریم شما را با یک نمونه مدیر دانلود رایگان آشنا سازیم که عینا عملکردهای IDM را پشتیبانی میکند و حتی اگر اغماض نباشد، باید بگوییم تا حدی پا را فراتر از IDMنیز گذاشته است: EagleGet.

مدیر دانلود رایگان با قابلیت دانلود مدیا : جایگزین IDM

این نرم افزار بعد از نصب، مرورگرهای شما را شناسایی کرده و پلاگین خود را در آنها نصب میکند و همچنین از پروتکل های HTTP، HTTPS، FTP، MMS و RTSP نیز پشتیبانی میکند. کار کردن با آن بسیار رضایت بخش است.

نکته مهم در خصوص این مدیر دانلود این است که با تکه تکه کردن فایل مورد نظر برای دانلود، تا 32 بخش و دانلود همزمان آنها و همچنین استفاده از تکنولوژی multi-threaded برای حداکثر استفاده بهینه از منابع سیستم، این امکان را برای شما فراهم میکند که سرعت دانلود خود را افزایش دهید. به خصوص اگر چندین فایل را به شکل همزمان برای دانلود گذاشته باشید. این در حالی است که IDM در نهایت امکان تقسیم فایلها به 16 بخش را فراهم میکند.

همچنین مشابه با IDM این نرم افزار دانلودهای شما را در پوشه های جداگانه دسته بندی میکند که هر کدام بر اساس نوع فایلی است که شما اقدام به دانلود آن کرده اید.

اما مهمترین نکته در این میان این است که این ابزار همانگونه که ذکر شد، این قابلیت را برای شما ایجاد میکند که اقدام به دانلود و دریافت مدیا های داخل صفحات وب همچون فیلم ها و موزیک ها، بدون نیاز به هیچ ابزار اضافی در این خصوص کنید. بر این اساس که همانند IDM هر گاه در وب سایتی اقدام به پخش مدیا بکنید، به شکل خودکار دکمه دانلود مدیا ظاهر خواهد شد که با کلیک بر روی آن قادر خواهید بود اقدام به دانلود مدیا، حتی در فرمت های مختلف بکنید:

مدیر دانلود رایگان با قابلیت دانلود مدیا : جایگزین IDM

سخن کوتاه اینکه این نرم افزار رایگان، با سرعت بخشیدن به دانلودهای شما، در اختیار گذاشتن قابلیت دانلود مدیا و همچنین مدیریت خوب دانلودهای شما، میتواند یک جایگزین مناسب و حتی بهتر از نمونه های تجاری نظیر IDM باشد و شما را شر مکشلاتی که با اینگونه نرم افزارهای تجاری با آن درگیر هستید، راحت سازد.

در این میان نمونه های رایگان دیگری همچون Orbit یا Free download Manager و حتی Download Accelerator نیز وجود دارند که البته تجربه ما با EagleGet به مراتب بهتر از هر یک از این نمونه ها بود. شما نیز میتوانید تجربیات خود را در خصوص این نرم افزار و ابزارهای مشابه آن با ما در میان بگذارید.

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳۵
انتشار یافته: ۱۹
الان اینو من باید با IDM دانلود کنم
با سلام و تشکر.
من از اینترنت دانلود اکسلریتور و اربیت استفاده نموده ام.
متأسفانه اربیت الارغم اینکه از همه لحاظ بسیار خوب عمل مینمود البته نه به اندازه آی دی ام، اما به محض نصب کردن نزدیک به 600 مگابایت از ترافیک اینترنت بنده را در عرض 3 ساعت آپلود کرده و اصلا متوجه نشدم چه چیزی در حال آپلود شدن بود درنتیجه سریع اون رو آنیستال نمودم!!!
و اما اینترنت دانلود اکسلریتور از لحاظ دانلود مدیا از صفحات وب به سطح آی دی ام نمیرسد اما در مبحث زمان بندی بسیار کامل تر و عالی تر از تمامی دانلود منیجرها عمل می نماید.البته این نرم افزار نسخه پرو هم دارد اما تفاوت نسخه رایگان و پرو رو بنده متوجه نشدم.
سلام ممنون که اقدام به معرفی نرم افزارهای رایگان به جای پولی میکنید.
این کار یک کار بسیار پسندیده است که در کشورهای پیشرفته به شکل بسیار فعال توسط متخصصین کامپیوتر به خصوص در دانشگاهها انجام میشود تا از استفاده افراد از نرم افزارهای غیر قانونی جلوگیری شود.
در فرانسه کلاسهای استفاده از نرم افزار open office برای جلوگیری از استفاده غیر قانونی دانشجویان برگزار میشود و میتوانم بگویم من هیچ دانشجوی فرانسوی ندیدم که به صورت غیر قانونی از نرم افزار آفیس مایکروسافت استفاده کند.
به امید اینکه این فکر در کشور ما نهادینه شود.
تبلیغات در کشورهای پیشرفته به مردمش میفهماند که استفاده از نرم افزارها و فیلم ها بدون خریداری آنها نوعی دزدی محسوب میشود و انسانهای شریف به هیچ وجه دست به چنین عملی نمیزنند.
آیا مدیر دانلود ایرانی وجود دارد؟ من چند ماهی است که از سرویس ایمیل ایرانی چاپار میل بجای یاهو و جیمیل استفاده میکنم که بسیار راحت است و نیز چند روزی هم هست که از مرورگر اینترنتی ایرانی ساینا بجای فاکس موزیلا و کروم استفاده مینمایم که بسیار روان و راحت است و جدا استفاده از نرم افزارهای ایرانی را توصیه میکنم.
خیچ نرم افزاری به پای IDM نمیرسه!
در ضمن تا جایی که میدونم idm برای ما ایرانی ها رایگانه :دی
تشکر از تابناک که این نرم افزار رو معرفی کرد. مدت یک ماه هست از این نرم افزار استفاده می کنم عالی هستش. قابلیت دانلود فایل های ویدئو رو هم داره. پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید و از شر کرک و اکسپایر شدن IDM راحت شید.
هیچ نرم افزاری بیخودی مجانی نیست
در IDM از downloads>options>connections میتونید تقسیم فایلها رو تا 16 بخش اضافه کنید.

هرچند با سرعت دانلود زیر 500kb/s قطعا دانلود 8 بخشی رو توصیه میکنم. شما اگر با سرعت دانلود 150kb/s به صورت 32 بخشی دانلود کنید عملا دچار افت سرعت میشید!
تابناک من کار کردم با این اما بعضی قابلیتهاش مثلا دانلود از سایتهایی مثل یوتیوب با نرم افزار پیشنهادی شما امکان پذیر نبود اونم به خاطر عدم وجود پلاگین مربوطبه برای مرورگرها بود . اما خب همین طور که شما گفتی سرعت دانلود خوبی داره و مهمتر اینکه رایگان هست و دردسر های اپدیت و بعدش قفل شدن نرم افزار به خاطر کرک بودن رو نداره.




درمورد نرم افزارهای مدیریت شبکه های اداری یا کنترل رایانه از راه دور هم مقاله بزار لطفا .
من مدت هاست كه از IDM استفاده مي كنم و ازش راضي هستم تنها مشكلش هم همينه كه رايگان نيست
عزیز من، Flash Get هم رایگانه و هم قوی ترین
با تشکر از تابناک .
فقط خواستم بگم IDM 16 قسمت هم میکنه ، فقط باید تنظیمات پیش فرض آن را تغییر دهید .
من از نرم افزار دانلود Download Accelerator و Orbit استفاده کردم اما چنگی به دلم نزد و Idm رو از همشون بهتر دیدم.
درمورد مقایسه امکانات منحصر به فرد IDM هم می نوشتید تا بهتر می تونستیم انتخاب کنین .
امکاناتی مثل :
1ـ Download All Link ..
2ـ Scheduler
3ـ Site Logins ...
4ـ File Types...
4ـ استفاده از آیپی های P*r*ox*y...
خیلی ماهید ..
تابناک خداخیرت بده IDM روصد دفه دانلود کردم هی میگه پول بده
ولی هر چی باشه Idm بیشترین امکانات رو برا برنامه ریزی و زمان بندی دانلود ارائه میکنه که برا کسایی که شبا داونلود میزارن مهمه.
به علاوه از تنظیمات idm میشه تعداد قطعات داونلود رو تا 32 هم افزایش داد.
ميشه همزمان هر دو را نصب كرد ؟ تداخل ايجاد نميكنه
عالی بود.تشکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی