بازدید 14913

سرخط خبرهای «تابناک» را در ایمیل‌تان بخوانید

نخستین امکان در این زمینه، نوار ابزار خبر تابناک است که در روزهای اخیر توسط سرویس انفورماتیک «تابناک» تولید شده است. همچنین در امکانی تازه، خبرنامه «تابناک» راه اندازی شد تا از این پس، گزیده اخبار هر روز را در دو نوبت بامدادی و شامگاهی دریافت خواهید کرد
کد خبر: ۳۵۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۴ 11 November 2013
یک Start Menu بی نظیر برای ویندوز 7 و 8در ادامه سلسله تلاش‌های مجموعه رسانه‌‌ای «تابناک» در راستای اطلاع‌رسانی بهتر به مخاطبان، دو امکان تازه برای حجم انبوه بینندگان در نظر گرفته شد که از هم اکنون امکان بهره‌برداری از آن برای مخاطبان فراهم است.

به گزارش «تابناک»،
مجموعه رسانه‌ای «تابناک» در راستای آگاهی‌رسانی کارآمدتر برای مخاطب میلیونی که هر روزه همراه این رسانه می‌شوند، درصدد برآمد تا زمینه‌های ممکن برای تسهیل اطلاع‌‌رسانی را فراهم سازد. در همین ارتباط از دو امکان تازه رونمایی شد که امکان دسترسی به اخبار «تابناک» را آسان خواهد کرد.

سرخط خبرهای «تابناک» را در ایمیل‌تان بخوانید


نخستین امکان در این زمینه، نوار ابزار خبر تابناک است که در روزهای اخیر توسط سرویس انفورماتیک «تابناک» تولید شده و در پایان برخی اخبار قرار گرفته می‌شود. لینک دریافت Toolbar تابناک در پایین اخبار گذارده شده است.


 با مراجعه به صفحه که لینک دریافت Toolbar تابناک در آن است و کلیک ‌روی دکمه «Install Toolbar» نصب این نوار ابزار خبر، لحظه به لحظه اخبار را در مرورگرتان خواهید داشت و امکان جست‌وجوی خبر نیز در دسترس‌تان قرار می‌گیرد. پس از نصب این نوار ابزار خبر، مرورگر شما‌ ری‌استارت خواهد شد و پس از بازگشایی دوباره مرورگر مورد نظر، نوار ابزار در صدر آن، قرار گرفته و آخرین اخبار پیش رویتان است.

سرخط خبرهای «تابناک» را در ایمیل‌تان بخوانید


همچنین در امکانی تازه، خبرنامه «تابناک» راه اندازی شد تا از این پس، گزیده اخبار هر روز را در قالب ایمیل‌هایی ‌در دو نوبت بامدادی و شامگاهی دریافت کنید. برای بهره‌برداری از خبرنامه، نخست از نوار بالا و پایین وب‌سایت و یا از این اینجا به بخش خبرنامه مراجعه ‌و سپس در بخش عضويت در خبرنامه، ایمیل‌تان را وارد کنید.

پس از این ایمیلی از ‌«تابناک» برایتان ‌فرستاده خواهد شد که لینک فعال‌سازی در آن است. در صورت کلیک بر‌ این لینک و باز شدن صفحه تأیید ثبت نام، خبرنامه «تابناک» برای ایمیل وارده فعال خواهد شد. اگر امکان مرور دوباره اخبار در هر روز برای شما میسر نیست، «خبرنامه» و از آن ساده‌تر و در دسترس تر، نوار ابزار است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۲
اگر اس ام اس داشت عالی بود
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
اس ام اس مهمترین خبرهای روز!مهمترین مهمترین ها!
تابناك ميتوانه كاملتر شود، تبديلش كنيد به خبرگذاري
و يك پلت فورم جديد با طرح جديد درست كنيد عالي ميشه
حيف كه با اين همه بازديد كننده داريد استفاده نكنيد
سلام
دارای ایده های جدیدی برای سایت های خبری هستم از جمله سیستم Real Time Notifier که به محض بروزرسانی سایت و یا حتی بروز رسانی کامنت های یک خبر ، کاربر را مطلع میکند(مشابه نرم افزار Gmail Notifier) این نرم افزار از تکنولوژی های منحصربفردی استفاده میکند که می تواند براحتی هزاران کاربر کانتکت شده را با کمترین مصرف منابع سرور ، هندل کند
در صورت تمایل به همکاری ، بوسیله ی ایمیل با بنده تماس بگیرید
نمیشه اطلاعات روز چاپ کنید رایگان برامون هر ارسال کنید :))
بهتر از همه یک نسخه برنامه برای گوشی های iphone ios و اندروید هست
سلام
امكان وارد كردن اطلاعات براى ثبت نام خبرنامه فراهم نشده
چرا تابناک نسخه زبان انگلیسی نداره؟
تابی جون دوستت داریم
تابی جون مال مایی
چه عجب بالاخره یک سایت خبری ایرانی خبرنامه گذاشت!
سلام و با تشكر اگر اپليكشن تابناك رو هم طراحي كنيد عالي ميشه .
من هرروز بین چهار ساعت تا شش ساعت در اینترنت هستم و صفحه تابناک رو همیشه چک میکنم و از کارتون راضی هستم ؟؟ممنون از پیشنهادتون همین طوری راحت ترم ؟فقط اخبار ورزشی تون رو کم کار میکنید ؟؟ضعفتون همینه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل