بازدید 5253

ترور "دادستان زابل" توسط "جیش‌العدل" نبود

کد خبر: ۳۵۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶ 10 November 2013
نماینده سیستان در مجلس با اشاره به آخرین اخبار در مورد عاملان جنایت ترور دادستان زابل گفت: تاکنون با استناد به برخی شواهد و مدارک عاملان این حادثه گروهک جیش‌العدل نبوده است.

سید باقر حسینی نماینده زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز (سیستان) با اشاره به آخرین اخبار در مورد عاملان جنایت ترور دادستان زابل گفت: تاکنون با استناد به برخی شواهد و مدارک عاملان این حادثه گروهک جیش‌العدل نبوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: احتمالا این اقدام کار گروهک مذکور نیست و در حال بررسی هستیم.

این در حالی است که حجت‌الاسلام‌ سید ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضاییه که صبح امروز در مراسم ختم مرحوم حبیب الله عسگراولادی شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی برنحوه رسیدگی به پرونده گروه تروریستی جیش‌العدل اظهار داشت: پرونده این گروه تروریستی همچنان در حال بررسی است و ابهاماتی در این پرونده مشاهده می‌شود.
 
گروهک تروریستی جیش‌العدل، پس از ترور و به شهادت رسیدن دادستان زابل با انتشار بیانیه‌ای، مسئولیت  ترور دادستان زابل و راننده خودرو حامل او را بر عهده گرفت.

این گروهک تروریستی که بیانیه مذکور را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده، مدعی شده است صبح روز چهارشنبه 15 آبان، عملیات تروریستی خود را در شهر زابل، ساعت هفت و نیم ،در برابر بیمارستان امیر المومنین زابل اجرا کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سید باقر حسینی نماینده سیستان روز چهارشنبه 15 آبان ماه از ترور دادستان زابل خبر داد و گفت: "موسی نوری‌ قلعه‌نو" دادستان زابل صبح امروز (چهارشنبه، 15 آبان) در ابتدای جاده زابل زاهدان ‌درحالی که عازم محل کارش بود، توسط افراد مسلح ناشناس ترور شد و به شهادت رسید. 

 وی افزود: راننده وی نیز در این حادثه ترور شد. 

یک منبع آگاه از تشکیل جلسه اضطراری شورای تامین سیستان به منظور پیگیری ترور دادستان زابل خبر داد.

همچنین سیدحسین نقوی‌حسینی از پیگیری این موضوع در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خبرداد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان