بازدید 23075
۳

بازخوانی وعده‌های احمدي‌نژادی

کد خبر: ۳۵۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳ 02 November 2013
احتمالا اين حکايت معروف را شنيده‌ايد که جواني به خواستگاري دختر حاکم رفته بود. از او پرسيدند: نتيجه‌اش چي شد؟ جوان گفت: 50 درصد به نتيجه رسيده‌ايم و مانده 50‌درصد بقيه! گفتند: يعني چي؟ جوان توضيح داد: من که با اين وصلت موافقم . پس 50 درصد قضيه حل است . مي‌ماند نظر دختر حاکم که 50 درصد ديگر است!

با توجه به اين حکايت، امروز مي‌خواهيم يکبار ديگر سري بزنيم به وعده‌هايي که برادر محمود احمدي‌نژاد در طول دولت هشت ساله‌اش داد و وعده‌هايي را بررسي کنيم که با همت و تلاش و کوشش و پشتکار آن برادر و دولتمردان قدرتمندش، 50 درصد به نتيجه رسيده بود ! بخوانيد:

1- محمود احمدي‌نژاد چند بار اعلام کرد که خسارتي که ايران از جنگ جهاني دوم ديده است از قدرت‌هاي استکباري مي‌گيرد. با همان اعلام اول هم نشان داد که 50 درصد اين شعار به نتيجه رسيده است . فقط حيف که چرچيل و استالين و روزولت زنده نبودند تا با 50 درصد بقيه موافقت کنند ...و نهايتا داستان با همان 50 درصد نتيجه بخشي تمام شد!

2- محمود احمدي‌نژاد هر چند ماه يکبار اعلام مي‌کرد که ظرف 3 سال بيکاري ريشه کن مي‌شود . 50 درصد هم به نتيجه رسيده بود، چون واقعا خودش دلش مي‌خواست بيکاري را ريشه کن کند؛ فقط بيکارها همت نمي‌کردند بروند سرکار و به اين ترتيب اين وعده هم در حد همان 50 درصد پيشرفت داشت!

3- محمود احمدي‌نژاد يک روز يک وعده خيلي جذاب به مردم ايران داد : اينکه به هر خانواده ايراني هزار متر مربع زمين رايگان داده مي‌شود . اين وعده حتي بيش از 50 درصد هم پيشرفت داشت چون همه خانواده‌هاي ايراني موافق آن بودند... اما حيف که زمين‌ها نيامدند خودشان را به خانواده‌هاي ايراني تقديم کنند!

4- يکي از مهمترين وعده‌هاي محمود احمدي‌نژاد اين بود که نرخ تورم تک رقمي‌مي‌شود. اين وعده به شدت هم 50 درصد پيشرفت داشت چون احمدي‌نژاد خيلي دلش مي‌خواست اين اتفاق بيفتد اما حتي يک اپسيلون هم بيش از 50 درصد پيشرفت نکرد ، چون احمدي نژاد دلش مي‌خواست اين اتفاق بيفتد و نه چيزي بيشتر! به اين ترتيب نرخ تورم 40 درصد ناقابل شد.

5- داشت يادم مي‌رفت . مهمترين وعده دولت احمدي‌نژاد «عدالت‌» بود‌. در اينکه عدالت هم آيا 50 درصد پيشرفت داشت يا نه اختلاف شديد است و بعضي‌ها با توجه به داستان‌هاي دولت مثل برداشتن 16 ميليارد تومان براي دانشگاه احمدي‌نژاد از حساب رياست‌جمهوري در اين مورد شک دارند ؛ اما ما به همه گفته‌ايم اين مورد هم 50 درصد پيشرفت داشت‌، شما هم همين را بگوييد . بي‌خيال 16 ميليارد و پرونده اختلاس در بيمه و سه هزار ميليارد و...!

منبع: مردمسالاری
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳
باتوجه به مطالب شما به استحضار مي رساند كه ما از آن بنده خدا راضي هستيم در روستا زندگي مي كنم در دولت ايشان صاحب خانه شدم و با يارانه زندگي مي كنيم
اشتباه نشود همه وعده ها عملی شد ولیکن برای جامعه هدف موردنظر ایشان مردم از دید ایشان تعریف خاصی داشت که کمتر کسی متوجه ان شد
ایشان درسفرهای استانی قول راه اندازی کارخانه های متعددی داده و دریغ از .....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار