بازدید 17182

گذرواژه‌های شما به آسانی ‌سرقت می‌شوند!

آیا شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که این روز‌ها در موارد بسیاری از خرید آنلاین استفاده می‌کنید‌ یا آن که همواره در صفحات وب، مجبور به وارد کردن گذرواژه‌ها‌ هستید؟ پس بهتر است متوجه این نکته باشید که با وجود روش‌های پیشرفته دزدی گذرواژه‌ها، به هیچ وجه امنیت کامل ندارید و نیاز به یک دستیار ویژه در این زمینه دارید!
کد خبر: ۳۵۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳ 31 October 2013
گذرواژه های شما به راحتی به سرقت میروند!

آیا شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که این روز‌ها در موارد بسیاری از خرید آنلاین استفاده می‌کنید‌ یا آن که همواره در صفحات وب، مجبور به وارد کردن گذرواژه‌ها‌ هستید؟ پس بهتر است متوجه این نکته باشید که با وجود روش‌های پیشرفته دزدی گذرواژه‌ها، به هیچ وجه امنیت کامل ندارید و نیاز به یک دستیار ویژه در این زمینه دارید!


گذرواژه های شما به راحتی به سرقت میروند!

توضیح آن که‌ صفحه کلید‌های مجازی موجود در سامانه‌های خرید آنلاین، تنها در برابر حملات از نوع ثبت کلید‌ها یا Key logger‌ها ‌از کاربر حمایت می‌کنند، در صورتی که دو نوع دیگر از روش‌های پیچیده هست که حتی این صفحه کلید‌ها هم از پس آن‌ها بر‌نمی‌آیند: روشی به نام Screenshot Logger یا عکسبرداری از صفحه مانیتور شما به همراه موقعیت فعلی ماوس، و همچنین روش ‌Click Logger‌ها که مبتنی بر دزدی گذرواژه‌ها بر اساس کلیک ماوس است.

در روش نخست، هکر‌ها اقدام به عکسبرداری در فواصل زمانی معین از صفحه کاری کاربران می‌کنند که منجر به فاش شدن رمز‌های عبور آن‌ها می‌شود. این کار در صفحه‌های به ویژه وب‌سایت‌ها که حاوی جعبه متنی مربوط به گذرواژه‌ها هستند، بسیار دقیق‌تر می‌شود.

در روش دوم هر کدام از کلیک‌های کاربر در یکسری صفحات خاص ثبت می‌شوند و بنابراین، آن هکر می‌تواند گذرواژه شما را به آسانی به دست آورد.

با این تفاسیر، کاملا مشخص است که صفحه کلید‌های مجازی موجد در سامانه‌های پرداخت آنلاین به هیچ وجه مطمئن و کاربردی نیستند.

در اینجاست که نرم‌افزارهای امنیتی مربوط به ایجاد یک صفحه کلید مجازی برای ورود گذرواژه‌ها به داد کاربران می‌رسند‌‌ و بهترین آن‌ها: Neo» s SafeKeys است؛ این نرم‌افزار با ایجاد یک صفحه کلید مجازی با یک واسط کاربری ساده، شما را در مقابل هر سه نوع روش دزدی گذرواژه‌ها محافظت می‌کند.


گذرواژه های شما به راحتی به سرقت میروند!

محوریت امنیت در این نرم‌افزار با خود واسط کاربری آن آغاز می‌شود: وقتی این برنامه اجرا شود، هر گونه عکسبرداری از صفحه کاربر ممنوع می‌شود. هیچ عکسی از فضای کاربری توسط برنامه‌های اصلی و هکرها ثبت نخواهد شد؛ امتحان کنید. همچنین، گزینه Transparency در این نرم‌‌افزار این اجازه را به کاربر می‌دهد که برای اطمینان کامل، صفحه کلید مجازی را شفاف سازد تا ثبت کلید‌ها توسط عکسبرداری احتمالی غیر ممکن شود:

گذرواژه های شما به راحتی به سرقت میروند!

این نرم‌افزار شما را در برابر انواع تکنیک‌های دزدی گذرواژه همچون: Keylogger، Clipboard Logger و Mouse Position Logger حمایت می‌کند. همچنین از ابزارهایی همچون ورود پس‌ورد به حالت شناور Hover Entry و ورود پس‌ورد در حالت مخفی‌سازی نمایانگر ماوس Hidden Entry بهره می‌برد که تکنیک Click Logger را نیز ناکام می‌گذارد. در روش نخست، قرار گرفتن ماوس ‌روی یک کلید به مدت معینی که کاربر آن را تعیین می‌کند، به مثابه فشردن آن کلید خواهد بود‌ و در حالت دوم ماوس ‌‌به شکل کاملا مخفی در‌می‌آید که حالت امنیتی به ۱۰۰% برسد. تنظیم این دو روش از طریق نوار ابزار نرم‌افزار قابل انجام است.‌

گذرواژه های شما به راحتی به سرقت میروند!

همچنین این نرم‌افزار از تکنیک Drag & Drop (کشیدن و انداختن) برای ورود گذرواژه‌ها در جای مخصوص خود استفاده می‌کند که تا کنون هیچ هکری نتوانسته است روشی برای شناسایی گذرواژه‌ها از این راه پیدا کند! برای مرورگرهایی همچون Opera که از تکنیک کشیدن و انداختن بهره نمی‌برند، این نرم‌افزار ابزاری به نام ورود مستقیم یا Direct Injection در نوار ابزار خود بهره می‌برد.

در مجموع استفاده از این ابزار بسیار ساده، این امکان را به شما می‌دهد که گذرواژه‌های خود را در همه صفحات وب و سامانه‌های پرداخت آنلاین تقریبا به شکل ۱۰۰% محافظت و صیانت کنید. نکته آخر درباره این نرم‌افزار آن است که هم نسخه قابل نصب و هم نسخه قابل حمل و نقل آن برای استفاده در سفر و مانند آن موجود است.

دانلود نسخه قابل نصب نرم افزار
دانلود نسخه قابل حمل نرم افزار
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۶
بچه های تابناک IT چند هفته ای هست که حساب فعال شدن. آفرین
123456 بهترین رمز دنیاست
توضیحات داده شد در این مقاله واقعا غیر تخصصی و نادرست است،
شما هیچگاه نمیتوانید بگویید که این نرم افزار از گذر واژه ها محافظت میکند بلکه فقط جلوی بعضی روشهای معمولی را میگیرد ضمن اینکه معلوم نیست خود این نرم افزار سارق نیست!!
بنظرم با سلاحهای سایبری آشنا نیستید!
خود من 50 هزار تومان تو حسابم پول بود.رفتم 3 تا مرغ خریدم .کارت کشیدم و اومدم بیرون.الان هیچی تو حسابم نیست.نمیدونم بقیش چی شده.عجیبه برام
تقریبا به شکل ۱۰۰% ????
ممنون - عالی بود
آیا این برنامه تولید داخل است؟
از کجا معلوم خودش یک ابزار جاسوسی نباشه؟
هان؟ هان؟ هان؟
]چه اعتمادی به خود این نرم افزار هست؟؟؟؟؟
از کجا معلوم شما هکر دولتی نباشی؟ یا خودت هکر نباشی از این بخوای استفاده کنی؟
سایت خبری و دانلود نرم افزار،موسیقی و خلاصه فیلمِ تابناک !!!
عجب تلفیق هنرمندانه ای !!!
تابی عزیز اون کسی که این رو طراحی کرده بلده راه هکش رو هم بزاره پس امنیت رو بی خیال شو
چه تضمینی وجود داره که خود همین نرم افزار اطلاعات وارد شده توسط صفحه کلید مجازی رو به جایی ارسال نکنه؟ با توجه به اینکه می تونی فیلدهای مربوطه رو شناسایی کنه ، ارسال اطلاعات و کلمات عبور برای این نرم افزار هم کار بسیار ساده ای هست و از این جهت همین هم ممکنه ایمن نباشه .
تابناک عزیز ممنونم.....
از کجا معلوم خود این برنامه پسوردهای ما رو به سازنده ارسال نمی کنه؟
like
البته به شرطی که خود این نرم افزار از مراجع معتبر امنیتی گواهی داشته و خود عاملی برای backdoor نباشد.
این خودش که آخر جاسوسیه!!!!
چه تضمینی وجود داره که خود همین نرم افزار اطلاعات وارد شده توسط صفحه کلید مجازی رو به جایی ارسال نکنه؟ با توجه به اینکه می تونی فیلدهای مربوطه رو شناسایی کنه ، ارسال اطلاعات و کلمات عبور برای این نرم افزار هم کار بسیار ساده ای هست و از این جهت همین هم ممکنه ایمن نباشه .
اين دفعه خود نرم افزار کليد رو مي دزده !
من از قربانیان دزدی پسوردی هستم و روز دومم و دیگر اطلاعاتم ربوده شده بود و حسابم خالی شد .
با تشکر از تابناک . نصبش کردیم و استفاده میکنیم . ولی لطفا اگه وقتی امنیتش رو ز دست داد طی یک خبر اطلاع رسانی کنید و نرم افزار بهتری معرفی نمایید
چگونه شما اطمینان میکنید که این نرم افزار مطمئن بوده و سو استفاده ای از پسوردهای وارد شده نمیکند.
نکته اساسی اینه که از کجا میشه به خود این نرم افزار اطمینان کرد ؟!
ممنون تابی جان
اگر خود این نرم افزار سارق و جاسوس باشد چی؟ این نرم افزار توسط کدام شرکت معتبر طراحی شده و کدام شرکت معتبر آن را تایید کرده است؟
دمت گرم تابناک که آپلود کردی و لینک مستقیم گذاشتی ولی من ترجیح میدم از سایت خود برنامه دانلودش کنم
سلام و تشکر از این مطالب خوبتون . امیدوار ادامه دار باشه خیلی مفیه و استفاده می کنیم . تو مطلب قبلیتون برنامه paint.net رو هم دانلود و نصب کردم خیلی خوب بود .
از کجا بدونیم خود این نرم افزار امن است؟
گذرواژه چه زيبا جايگزين كلمه عبور شده. تابناك سپاسگذاريم.
خیلی متشکر از این مطلب
به امید روزهای پر از نور و پاکی و عاری از هر کار ناپسند
سلام-این یک جنبه از دزی را پوشش می دهد .جنبه دیگر آن سایت های نا معتبر هست که فقط با دامنه بالای آن می توان فهمید.
ای کاش پلیس فتا یک سایتی طراحی می کرد که نام دامنه را کاربر در اون وارد می کرد و سایت آن را تعیین اعتبار می کرد.
اگه خودش دزد دراومد چیکار کنیم؟
afarin
مرسی از اینکه اینگونه اطلاعات مربوط به کامپیوتر و اینترنت رو هم در سایت خوبتون برای استفاده کاربران قرار می دین
با سلام
در جایی که این نرم افزار را در اختیار ندارید ، هنگام وارد کردن رمزها ، برنامه نوت پد ویندوز را هم بازکنید در بین وارد کردن رمزتان در صفحه اصلی گهگاه سری هم به نوت پد بزنید و تعدادی کاراکتر داخل آن وارد کنید تا از سرقت اطلاعاتتان توسط کی لاگرها جلوگیری شود.
از کجا معلوم که خود این برنامه جاسوس نباشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب بانكها از اين نرم افزار اسفاده كنند؟؟؟؟
بسیار بسیار متشکرم
بسیار جالب بود انشالله که کاربردی هم باشد
چه تضمینی وجود داره که خود این نرم افزار آلوده به ویروس نباشه. از طرفه دیگه فرض کنید این نرم افزار الوده نیست و کسی که به سیستم نفوذ کرده این نرم افزار را با نرم افزار الوده جایگزین کند و به راحتی و بدون دردسر واژه ها را بدست آورد.
راضیم ازت!
دست شما درد نکنه که اطلاعات امنیتی کاربران رو افزایش میدین که متأسفانه واقعا خیلی‌ها امنیتشان بسیار پایین است و به راحتی می‌توانند هک شوند.

من شخصا حدود دو سه سالی میشه که به طور کامل از لینوکس استفاده می‌کنم و خیالم از ویروس و آنتی‌ویروس و برنامه‌های دزدی و غیره راحته.
سلام ممنون از مطلب اما ایا این نرم افزار انقدر مطمئن هست که به ان اعتماد کنیم که خودش پسوورد ها را جمع اوری نکند؟
از کجا میشه به این نرم افزار اعتماد کرد؟
ساخت کدام کشور هست؟
متن باز هست ؟
با سلام متاسفانه نصب نشد خواهشمند راهنمایی فرمائید باتشکر
خیلی ممنون
روزی یکی از این نرم افزارها بگذارید مخصوصا تو صفحه ی اصلی باشه، چون خیلی به درد میخوره برای من که از اکثر خبرها با ارزش تره حداقل یکی روزی باشه فک نکنم به کسی بر بخوره
لطفا بگید چرا موقع نوشتن با این صفحه کلید چیزی در کادر (مثلا رمز دوم) صفحه خرید آنلاین درج نمیشه؟
متشکرم .من فکر میکردم صفحه کلید مجازی تقریبا امن است
لطفا برای خبرهای مشابه قبلی در زمینه دانلود نرم افزار اینجا لینک قرار دهید
با سلام
حالا چطور به خود این نرم افزار میشه اطمینان نمود؟
و کسایی که طراح اون بودن؟
البته فراموش نکنید که همین نرم افزارهای امنیتی ، بالقوه خود می توانند بزرگترین خطر امنیتی محسوب می شوند
چون تمامی اقدامات شما را می توانند ثبت و به مقصد معینی ارسال نمایند
ای کاش میگفتین چجوری میشه با فشار دادن کلیدهای این نرم افزار، اعداد انتخاب شده همزمان داخل کادر صفحه بانک قرار بگیره. فقط میشه از کشیدن و انداختن استفاده کرد که زمانبره! در ثانی گزینه always on top نداره و مدام میره پشت مرورگر و سخت میشه باهاش کار کرد.
تابناک عزیز شما چجور به این نرم افزار اطمینان کردید که اینطور راحت تبلیغش میکنید؟!!
خیلی ازین نرم افزارها به ظاهر تامین کننده امنیت هستن ولی در واقع ابزاری برای دزدیدن راحت تر اطلاعات هستن.
برای سایت معتبر شما مسئولیت داره...
عالی بود عای خیلی ممنون
با تشكر از مطلب خوب شما .آيا مي توان اطمينان داشت كه خود اين نرم افزار اطلاعات را براي سازنده اش ارسال نمي كند؟؟؟؟
من هر دو فایل را دانلود کردم ولی نصب نشدند. لطفا راهنمایی کنید.
مچکریم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان