بازدید 14561

گروهکی که مقامات ارشد آمریکایی را استخدام کرده است!

در میان دیگر عواملی که به دخالت‌های بی‌جای ایالات متحده در امور منطقه کمک می‌کنند، فهرست بلند مقامات ارشد آمریکایی که به استخدام این گروهک در حال از بین رفتن آمده‌اند، عامل مهمی در اشتباهات آمریکا در ایران و عراق است.
کد خبر: ۳۵۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۸ 30 October 2013
گروهکی که مقامات ارشد آمریکایی را استخدام کرده است!در میان دیگر عواملی که به دخالت‌های بی‌جای ایالات متحده در امور منطقه کمک می‌کنند، فهرست بلند مقامات ارشد آمریکایی که به استخدام این گروهک در حال از بین رفتن آمده‌اند، عامل مهمی در اشتباهات آمریکا در ایران و عراق است.

به گزارش «تابناک»، وب‌سایت نشریه معتبر آمریکایی فارین پالیسی در شروع سفر سه روزه نوری المالکی، نخست وزیر عراق به ایالات متحده به نقش مخرب گروهک ‌مجاهدین خلق (MEK) پرداخته است.

فارین پالیسی پیش‌بینی کرده ‌که هرچند مسائل مربوط به ایران، عراق و سوریه مهم‌ترین مسائل مطرح در گفت‌وگوهای بین دو طرف خواهد بود، شماری از اعضای کنگره آمریکا می‌خواهند مالکی را بر سر موضوع کاملا متفاوتی در فشار گذارند و آن شکل حضور اعضای این گروه در عراق و کشته شدن ده‌ها نفر از آن‌ها در هفته‌های اخیر است.

لابی قدرتمند و در عین حال عجیب MEK کمتر مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. آن‌ها با ‌ روش‌های سیاسی و منابع مالی که به نظر بی‌پایان می‌آید، چندین تن از عالی‌رتبه‌ترین قانونگذاران و مقامات اجرایی در دولت‌های بوش و اوباما را به این باور رسانده‌اند که در ایران حامیان زیادی دارند و می‌توانند ایران را به کشوری دمکراتیک تبدیل کنند! در نتیجه، گروهی که در دوره‌ای مسئول ترور چندین شهروند آمریکایی نیز بوده، خود را ‌‌شریک‌ حیاتی برای ایالات متحده جا زده است.

هواداران MEK و از جمله‌ باب منندز سناتور نیوجرسی و رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفته‌اند که می‌خواهند مالکی را به سبب کشته شدن اعضای این گروه در کمپ اشرف در عراق تنبیه کنند. منندز به وندی شرمن نفر سوم وزارت خارجه آمریکا در نشست سوم اکتبر در سنا گفته ‌که وی فروش سلاح به عراق را تا زمان حمایت دولت عراق از جان اعضای این گروه به حالت تعلیق در‌خواهد آورد.

بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا نیز در دیدار صبح چهارشنبه خود با مالکی، موضوع اعضای این گروه را مطرح کرد. مقامات دولت آمریکا می‌گویند که بغداد خواستار خروج اعضای این گروه از عراق شده ‌و دولت آمریکا نیز هیچ سند متقنی در مورد نقش دولت عراق در حمله به کمپ اشرف ندارد.‌ دولت آمریکا همچنان نگران ۲۹۰۰ عضو این گروه است که در عراق هستند و تاکنون تنها آلمان و آلبانی پذیرفته‌اند که شمار محدودی از آن‌ها را در خاک خود اسکان دهند.

علاوه بر منندز که این گونه از MEK حمایت می‌کند، این گروه توانسته، ‌مجموعه‌ای از مقامات ارشد بازنشسته آمریکایی را به استخدام در‌آورد تا مواضع آن را در سخنرانی‌های عمومی و در وزارت خارجه و کنگره آمریکا تبلیغ کنند. این فهرست بلند نام افرادی چون رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک، مایک موکاسی دادستان کل سابق، اد رندل فرماندار سابق پنسیلوانیا، ژنرال بازنشسته جیمز جونز و اولین مشاور امنیت ملی اوباما و ژنرال بازنشسته و رئیس سابق ستاد مشترک آمریکا هیو شلتون را در بر می‌گیرد.

هواداران MEK مانند رندل برای هر سخنرانی سی هزار دلار دریافت می‌کنند. این بدان معناست که افراد زیادی هر یک صد‌ها هزار دلار از این گروه دریافت کرده‌اند. رندل گفته است که سخنرانی به نفع MEK را برای پول انجام نمی‌دهد، بلکه به کار آن‌ها اعتقاد دارد. وی مدعی شده ‌که وی و دیگر هواداران گروهک نامبرده مانند ژنرال جونز و رئیس سابق اف بی‌آی یعنی لوئیس فریه به خاطر شغل خود درآمد زیادی دارند.

وی از جمله کسانی است که در هفته گذشته با نگارش نامه‌ای برای اوباما، خواستار حمایت از اعضای این گروه شده است. در این نامه ادعا شده ‌که اعضای MEK به دست نیروهای دولتی عراق و با سلاح‌های آمریکایی کشته شده‌اند.

فارین پالیسی با یادآوری موارد دیگری از نفوذ این گروهک در ساختار سیاسی آمریکا و نیز نقش آن در ترورهای قبلی به این مسأله اشاره می‌کند که پس از حمله آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳، روابط گرمی ‌بین فرماندهان آمریکایی و این گروه ایجاد شده ‌و این در حالی است که کیش شخصیت بر آن حاکم است.

یکی از محققان آمریکایی که چندین بار از کمپ اشرف بازدید کرده است، می‌گوید که رهبران سازمان، ارتباط اعضای آن با جهان خارج را قطع ‌و دسترسی آن‌ها به روزنامه‌ها و تلویزیون را محدود کرده‌اند و جدایی جنسیتی و پرهیز از روابط بین جنس‌های مخالف را اعمال می‌کنند.

اعضای گروهی در جلساتی اجباری شرکت می‌کنند و از آن‌ها در مورد اینکه آیا به مسائل جنسی فکر می‌کنند، پرسیده می‌شود، آنهایی که به فکر کردن به آن اعتراف می‌کنند، در جمع دیگران تحقیر می‌شوند و آنهایی که موضوع را تکذیب می‌کنند، دروغگو خطاب می‌شوند.

حتی محققان آمریکایی هم اعتراف می‌کنند که این گروه به دلیل گذشته خود و نیز همراهی با صدام در ایران پایگاه مردمی ندارد. محققان بر این باورند، ‌هنوز بخشی از پولی که صدام به این گروه داده باقی مانده ‌و روزی که این پول تمام شود، این گروه نیز به آخر خط خواهد رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۷
بطور کلی همه گروهک های تروریستی در جهان فرزندان سازمانهای جاسوسی هستند.
با سلام
خدا لعنت کند این گرو تروریستی وحامیان آن ها که دستشان به خون هزار ها انسان شریف وبی گناه آلوده است
اصلاح کنید
MKO
mojahedin khalgh organization
کثافت های خائین کثیف
جنایتکاران وطن فروش
مطرودین از جامعه ایران
اینها رو خیلی بزرگ نکنید امریکائیها فکر میکنند اینها ارزشی دارند..
فرقه ضاله مسعود جتایتکار رجوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
هر دو تاش درسته برادر جان
گاهی هم می نویشن MEK
مگه خوابش را ببینند که روزی به ایران بیان گروهک مالیخولیایی و تروریست رجوی.
شرمتان باد و ننگ بر شما که سالها در کنار صدام ، دشمن شماره یک ایران و ایرنی به مام میهن خیانت کردید.
واقعا رو سیاه تر از شما در تاریخ چند هزار ساله این مملکت وجود نداره.
به هرحال مالکی باید پاسخگو باشه
این که صد درصده
اینهم عاقبت یک تفکر التقاطی که با رنگ انقلابی و سزلوحه قرار دادن نفاق خدا می داندچه تعداد از مردم را اماج تیغ افکار منافقا نه خود قرار داد ندکه با نظر اجمالی به گذشته نه چندان دورشان و باقی ماندن ذر مکان مخوف اشرف پس از سقوط صدام خود دلیلی دیگر برای وابستگیشان به سیا می باشد.
آمریکا مثل یه تانک میمونه.هر کی سوارش بشه میتونه هر چیزی رو داغون کنه و به جلو بره.در آمریکا لابی گری حرف اول رو میزنه.کاری که رژزیم صهیونیستی کرده و امروز هر فشاری تو دنیا بر ما وارد میشه بخاطر آمریکا بدلیل اعمال نفوذ این رژیم هست.حتی این گروهک هم این مساله رو درک کرده و با اعمال نفوذ اینچنین منافع مارو تهدید میکنه،ولی ایران هنوز از خواب خرگوشی بیدار نشده.واقعیت اینه که در مورد آمریکا ایران باید لابی گری کنه
پول صدام چیه؟! تا صهیونیست و وهابیت هست اینا هم پول دارند.
کلا تو این دنیا دو گروه پولدارند: 1.اونایی که مخ دارند 2. اونایی که با ایران (شیعه) دشمنی میکنند.
مطمئن باشید هزینه های مالی این گروهک توسط صهیونیسها تامین می گردد.
پاسخ ها
نوری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
این پول به کمک همون مقاماتی تهیه میشه که از این گروهک مزدمی گیرند به این صورت کهبا حمایت از اونها از دولتها و گروها پول دریافت میکنند و بعد سهم خودشونو با سخنرانی و....دریافت میکنند
کروهکی که دربدوتاسیسش مواضع ضدامریکایی داشت پس از تسویه های درون گروهی به نوکری صدام وامریکا درامده واکنون چون غریقی بهرخاشاکی متوسل میشود/آنان نه خودشان رامیشناسند ونه اسلام را
خوب چرا ایران و یا عراق اقدام به خرید این مقامات نمیکنن, پول ندارن؟؟
یا سازمان اظلاعاتی امریکا تو ایران منبع اظلاعاتی نداره که بدونه این گروهک جایگاه نداره و مردم ایران مظالبات و اعتراضاتشون در قالب این گروهک نمیگنجه
پست ترین ، رذل ترین و منفور ترین گروهی که جهان به خود دیده است ، گروهک ضاله منافقین ، کسانی که بر علیه جان و ناموس کشور پاکم ایران همه کار کردند ، بدانند که هیچ وقت در ایران جایگاهی ندارند
و سازمانهاي جاسوسي فرزندان شيطان
آمریکا و سگهای پیر این کشور خودشان خوب می دانند تلاشهای آنها برای زنده کردن جنازه گروهکی تروریستی که چندین سال قبل سقط شده کاری عبث و آب در هاون کوبیدن می باشد.
لعنت بر تروریسم
گروه "مجاهدین خلق" بیش از 25 سال است که در آمریکا دست به لابیکاری سازمان یافته زده و در این مورد از طرفی از پولهای میلیونی صدام حسین برای پیش برد این امر استفاده میکرد و امروز نیز حتمآ با دریافت دلارهائی از عربستان و نیز اسرائیل در حال ادامه این وطن فروشی خود است. افراد آنها حتی در کاخ سفید رفت و آمد دارند!
آنها سالیان سال است که در کشور عراق زندگی کرده اند و بیشرمانه به دولت منتخب مردم عراق شب و روز فحاشی هم میکنند.
آیا فکی نمیکنید این اقدامات در خلا حضور سیاسی ایران در آمریکا شکل گرفته است ؟
آیا فکر نمیکنید با حضور سیاسی و ارتباط با آمریکا میتوان تمام توطئه های چنین گروههایی و سایر کشورها را خنثی کرد ؟
فقط با دیپلماسی قوی و ارتباط باجهان میتوان این نوع گروهک های تروریستی را که دستهای پلیدشان به خون هزاران انسان بیگناه آلوده است را منزوی و نابود کرد ....
مرگ بر آمریکا........
اگر گاهی به سخنرانی سیاستمدارانی که به صرف دریافت پولهای هنگفت لب به ستایش این گروه می پردازند گوش کنید، بیشتر شبیه به یک شوی تلویزیونی است. مخصوصا وقتی خانم مریم رجوی کنارشان ایستاده و با روسری و کت دامنهای رنگارنگش لبخند میزند و با تکان دادن سر حرفهایشان را تآیید می کند و هوادارانی، که حالا به شصت سالگی و یا بیشتر قدم گذاشته اند، با کراواتهای سرخ پرچم تکان میدهند. چیزی شبیه به میتینگ های حمایت از رهبران کره شمالی. البته منهای سناتورهای خریداری شده ای از قبیل منندز. در حیرتم که این همه پول برای نگهداری هواداران و بسیج کردن آنها و پرداخت مبالغ هنگفت برای لابی گری از کجا تامین میشود؟
فقط داده هاي صدام نيست,عربستان وامارات واسراييل وسرويس هاي اطلاعاتي غرب وسرمايه داران افراطي آمريكاازعمده ترين منابع مالي اين وطن فروشان هستش.عمده ترين حامي فعلي اينهاعربستان ضدايراني هست,مجاهدين مزدورهستن كه استخدام شدندوبعدخودمجاهدين عده اي رواستخدام كردند.همانطوركه لابي ميكنندهمانطورهم كمك هاي مالي جمع ميكنندازمخصوصأعربستان
من نام این فرقه رو که میشنوم ناخودآگاه حالم بهم میخوره.اینا بابا اصلا ذره ای جایگاه ندارن تو ذهن مردم ایران.حتی ضد جمهوری اسلامی هاشم از اینا بدشون میاد
کسی که به کشورش خیانت کند منافق است و این منافقین جنایتها و خیانتهای زیادی در حق ملت ایران انجام دادند و آنهم به سرکردگی غربی ها .
ای منافقین ننگتان باد ،مرگتان باد
فرقه گرایی و فرد پرستی و قبول دستورات دیگران بدون فکر و چشم و گوش بسته
آخرَ تباهیه
در کل تاریخ بشریت،شرورتروخائن تر وکثیف تر از این قرفه بوجود نیامده است.من ازهواداران این گروه در اول انفلاب بودم خدا را شکر که به کمک "جمهوری اسلامی"، از هلاکت تجات یاقتم.اگر خسرالدنیا والاخره فقط یک مصداق داشته باشد،همین فرقه منافقین است.امریکائیها ی تندرو وصهیونیستها میدانند که این گروه مورد تنفر اخاد ایرانیان هستند واز آنها صرقا جهت جاسوسی وتروردانشمندان هسته ای وامثالهم بهره می برند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان