بازدید 19075
۴

افتتاح مترو تبریز با وعده های خلاف عملی نیست

کد خبر: ۳۵۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰ 28 October 2013
نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تحقق افتتاح خط یک مترو تبریز با وعده های خلاف عملی نیست.

محدث با انتقاد ازخلف وعده مسئولان مترو در راه اندازی فاز یک قطار شهری تبریز گفت: از اواخر سال گذشته شهروندان تبریزی در انتظار به کار افتادن خط یک مترو تبریز هستند و این درحالی است که در نیمه سال 92 هستیم و همچنان مسئولان  قطار شهری تبریز تاریخ دقیقی از را اندازی این خط ارائه نمی دهند.

وی در ادامه سخنان خود همچنین با اظهار نارضایتی از آماده نبودن ایستگاه های مترو تبریز خاطر نشان کرد: متاسفانه در سال های اخیر شاهد بی توجهی به پیشرفت عمرانی در قطار شهری تبریز بوده ایم که با تداوم این روند بعید است تا پایان سال 1395 نیز نباید انتظار بهره برداری کامل از خط یک قطار شهری تبریز داشت.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز با تأکید بر این که باید هرچه سریع تر آخرین وضعیت ورود واگن های خریداری شده برای خط یک مترو تبریز روشن شود تصریح کرد: بدیهی است که بدون ورود و آماده سازی این واگن ها و از طرفی عدم تعیین تکلیف ایستگاه های واقع در مسیر ، به هیچ وجه امکان راه اندازی و افتتاح این خط فراهم نخواهد شد و مدیران سازمان قطار شهری تبریز باید به طور شفاف و روشن اطلاعات دقیقی از زمان ورود واگن ها ، آخرین وضعیت اجرای خط یک ، تملک و احداث ایستگاه ها و راه اندازی و افتتاح این خط به عموم شهروندان ارایه کنند.

 محدث در عین حال از برنامه ریزی شورای اسلامی شهر برای انجام بررسی های همه جانبه در خصوص آخرین وضعیت خط یک مترو تبریز خبر داد.

گفتنی است خط اول قطار شهری  به طول 17 کیلومتر در  مسیر ائل گلی تا لاله در حال اجراست و برای این خط 20 ایستگاه پیش بینی شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
دهه فجر 1390قول افتتاحش رو داده بودند ....
ای بابا چه عجله ایه من که تازه ازدواج کردم فکر کنم اگه عمری باشه تولد اولین نوه مو تو روز افتتاح مترو جشن بگیرم
یک چیزی میگم به دوستانم در تبریز...
از مترو مشهد یادتون بیاد، که شده بود برای ما یک آرزو، حتی جک میساختیم...
با این وضعیت برنامه ریزی های مدیران، تا مدت ها همچین تجربه ای رو احتمالا دارین (و امیدوارم اینطور نباشه)
بزرگترین مشکل در ممکلت ما! نبود سازماندهی و احساس مسئولیت افراده، مدیران ما کاش یکم مسئولیت پذیر تر بودند...
سوء مدیریت مدیر فعلی و عدم استفاده از مشاورین متبحر وبا سابقه حتی محلی عدم تحقق وعده های توخالی که از سال 85 وعده افتتاح میدهند و عدم پی گیری شهرداری و شورای شهر تبریز در سنوات گذشته از عمده دلایل خلف وعده حضرات است!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل