بازدید 121095
در سوگ چهارده مرزبان شهید؛

به احترام سربازانی که امروز در راه وطن شهید شدند

تازه هوا تاریک شده بود که بیست و سه تن از سربازان وطن حین جابجایی بین پاسگاه صفر مرزی و هنگ به ناگاه خود را در میان کمین اشراری می‌بینند که در سه نقطه انتظار رسیدنشان را می‌کشیدند؛ امشب چهارده خانواده در خانه پذیرای حزنی فراگیر هستند که از خبر دردناکی سرچشمه گرفته که ساعاتی پیش به دستشان رسیده است.
کد خبر: ۳۵۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳ 26 October 2013
امشب چهارده خانواده در خانه پذیرای حزنی فراگیر هستند که از خبر دردناکی سرچشمه گرفته که ساعاتی پیش به دستشان رسیده است؛ خبر که نه، دردنامه کوتاهی که تصور شنیدن آن پشت هر پدر و مادری را می‌لرزاند، هر خواهر و برادری را به شوک فرو می‌برد و هر فرزندی را می‌سوزاند، تا هرچه منبع اعلام آن دردنامه موثق هم باشد، باز باور ناپذیر نمود یافته و نشنیدنی باشد. خداوند صبرشان دهد.

به گزارش «تابناک»، تازه هوا تاریک شده بود که بیست و سه تن از سربازان وطن حین جابجایی بین پاسگاه صفر مرزی و هنگ به ناگاه خود را در میان کمین اشراری می‌بینند که در سه نقطه انتظار رسیدنشان را می‌کشیدند؛ آن هم در جاده‌ای به موازات مرز و در کمترین فاصله با خاک کشور همسایه که هرچند داخل خاک کشورمان واقع شده و «ایران» نام دارد، ولی تسلط دشمن بر ایرانیان در آنجا رقم خورده است.

تصاویر آرشیوی‌ست

صدای تفنگ‌های سبک و نیمه سبک که بلند می‌شود، با هر پر شدن جان سلاح با گاز ناشی از شلیک گلوله قبل، یکی از سربازان احساس می‌کند جایی از تنش داغ شده و آنی نگذشته، خون فواره می‌زند؛ جوشش فواره از دست، پا، سینه و خلاصه هرجایی که گلوله می‌تواند نفوذ کند.

همه چیز اینقدر سریع رقم می‌خورد که اغلب سربازان خسته حتی فرصت پناه گرفتن نمی‌یابند چراکه برخلاف دشمن، اینها از کار مردانه به استراحت می‌رفتند؛ مردانه به این معنا که همیشه احتمال می‌دهند هر روزشان ممکن است تا شب با اتفاقات متعددی همراه بوده و چه بسا هر شب‌شان تا صبح، آبستن حوادث گوناگونی باشد ولی چه تاریکی شب باشد و چه روشنایی روز، جانبازی همیشه با سرخی عجین بوده و این را تنها امثال ایشان می‌دانند که مردانه می‌ایستند نه کسانی که با اسلحه کشیدن به سمت ایشان، احساس می‌کنند مفتخر به رقم زدن فخری در عالم هستی شده‌اند اما حتی از بیان فخرشان در جمع خودی هم بیم دارند.


یک سوی میدان شبه مردانی بودند که هرچند در ویدئوهای خود با صدای رسا بیانیه می‌خوانند، فحش می‌دهند، فریاد می‌زنند، آسمان و ریسمان می‌بافند و خود را هدفمند نشان می‌دهند، ولی همیشه ثابت کرده‌اند که مزدوری بی مقدار بیشتر نیستند که از فرط پوچی هدف طمع دیگران شده‌اند؛ مزدورانی که حتی شعور درک دشمنی هم ندارد که اگر داشتند، ماحصل ساعت‌ها کمین زدن در لای صخره‌ها برای آتش ریختن بر سر سربازان خسته برایشان هیچ مایه مباهاتی نمی‌داشت، چه برسد بخواهند این افتخار(!) را که بیشتر به سلاحشان و واگذار کنندگان سلاح به ایشان می‌چسبد برای خود مصادره کنند.

اما آن سوی میدان سربازانی قرار داشتند که بعضی در کسوت وظیفه عمومی مشغول به خدمت به میهن بودند و برخی هم این وظیفه را به عنوان شغل برگزیده بودند تا نخستین تفاوتشان با طرف مقابل، انتخاب خدمتی باشد که همیشه تاریخ مقدس بوده و هست. همین تفاوت، لباس خدمت بر تن ایشان کرده تا با رقم خوردن این تفاوت دوم، شناسایی ایشان برای دشمنان سهل تر شود؛ اینجاست که ناخودآگاه در صف نخست جنگی خاموش قرار خواهند گرفت.


وقتی پای جنگ به میان می‌آید، برای مایی که هنوز از جنگ تحمیلی فاصله چندانی نگرفته‌ایم آشکار است که صحبت از چه مقوله‌ای به میان آمده است؛ باید تمام قد ایستاد و مبارزه کرد و برای این مبارزه باید همه ابزارها را به کار گرفت نه اینکه خدای ناکرده آن گونه عمل کنیم که از دور به نظر برسد نیروهایمان را دست خالی گذاشته‌ایم.

باید تلاش کنیم تمامی مرزبانانمان مجهز به تمامی امکانات روز باشند تا دست کم اگر شلیکی به سمت ایشان صورت گرفت، پیش از جانِ عزیز عزیزانمان، پوششی به نام جلیقه ضد گلوله وجود داشته باشد؛ قبل از آن، اتومبیل حملی مناسب و در قامت خودروهای زرهی و نفربر برای جابجایی ایشان به کار گرفته شود، جلوتر از آن، انواع تجهیزات حراستی مانند رادارها و تله های صوتی، نوری و ... باشد و خلاصه حالا که نمی‌توان بعضی قسمت‌های مرز را فیزیکی مسدود کرد، دست کم محافظ جان برای مرزداران تدارک دید.


باید توجه کنیم که ناخواسته اسیر جنگی هستیم که دشمنش اوج هنر را در شبیخون زدن به سان راهزنان نشان داده و برای کشتن ابایی از دست یازیدن به روش‌های غیر انسانی هم ندارد تا علم به این مهم، به کار گیری برترین توان نظامی در این مناطق را در حکم اقدامی واجب برایمان در آورد.

اینها همه درسی ست که شهادت چهارده سرباز جان برکف برایمان ترسیم کرده است؛ مردانی که نه اهل گلایه از کمبودها بودند و نه اهل جاخالی دادن از مسئولیتی که بر عهده شان نهاده شده تا حالا بتوانیم با صلابت به قاتلانشان بگوییم که هرچند در به شهادت رساندن ایشان موفق بوده‌اند اما پیروز دلاورانی هستند که یک ملت برایشان عزادار شده، به احترام می‌ایستند و خواستار علو درجات برای ایشان هستند نه افرادی که حتی جرات ندارند چهره خود را آشکار کنند!

جا دارد که پیوستن محمد قرایی، امید پارادال، امین آبراش، مهدی عارفی، حامد عبدالهی، مهدی زبردست، پژمان شاهوند، حمید لزگی، محمد صادق‌نژاد، احمد لنگری، سعید فتنقریی، مسعود معصومی، سید علی سیادت و محمد سلیمانی را به خانواده بزرگ شهدای ایران، به بستگان ایشان تبریک و تسلیت عرض کرده و برای شان از خداوند بزرگ طلب صبر جمیل نماییم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۶۱۹
انتشار یافته: ۷۰۱
خدایشان رحمت کناد.
نمیتونم بگم حس و حال خانواده شان را درک می کنم.فقط میتونم بگم خدا بهشون صبر بده

از طرف یه مرزبان نیروی انتظامی
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
خدا رحمتشون کنه و به خانواده شون صبر بده. یه ملت داغدار شد. امیدوارم که توصیه های امنیتی که گفتین لااقل برای بقیه عزیزان مرزبان تامین بشه.
در ضمن این نظر منفی نمیدونم چه معنی ای میده تابناک بی زحمت حذفش کن این منفی ها رو حالا که نمیذاری درست و حسابی جواب اینا رو تو سایت بدیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
دولت پاکستان مقصر اصلی این واقعه است . چندین بار از این حوادث اتفاق افتاده است . حداقل اسم کشورشان را عوض کنند.
محمدرضا
| Australia |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
خدا رحمتشان کنه و مادر کسی رو هم که منفی داده.... خب داغ دارکنه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
من توی نصرت آباد خدمت کردم سال 71 و میدونم این سربازها توی چه شرایطی خدمت میکنند من روز اولی که توی سنگرم رفتم یک جمله روی سقف دیدم و اون این بود سرباز مدد شهید شد. این جمله بعد از 21 سال از یادم نرفته خدا همه آونها را رحمت کند فقط تعجبم از این ادمهایی است که منفی داده اند
ابوالفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
خدایش سخته جوان مثه دست گلته بفرستی خدمت بعد جنازشو تحویل بگیری من الان سربازم با این خبر امروز دلم به درد اومده واقعا شرایط خدمت تو مرزهای کشور که اطرافمون پر از تروریست های کثیفند خیلی سخته خیلی، خدا رحمتشون بکنه و خدا قوت میگم به تمام پرسنل کادر و وظیفه نیروی انتظامی بالاخص سربازان وطن که واقعا با اینکه تو جامعه واقعا مظلومند امنیت کشور را تامین میکنند با کمترین حقوق و مزایا خدا قوت.
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
من هم به نوبه خودم پرپر شدن 14 نفر از مرزبان ايران زمين را به همه ايراني ها به خصوص خانواده هاي اين عزيزان تسليت عرض مينمايم.

**اون چند نفري كه منفي دادن واقعا چرا منفي دادن؟؟؟اين پست كجاش منفي ميخواد؟؟
Ali
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
چرا اقدام جدی نمی شود! تا کی باید مردم توسط این گرگها کشته شوند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
دوست عزيز بعضي اوقات كاربران سهوا دكمه منفي را كليك مي كنند. مطمئنا اين نظر مخالف ندارد.
بهروز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
یا به تقلید شهیدان ره آزادی طوطی سبز قبا سرخ پر آورده برون .
درود بر آنها و بر مادرانی که آنها را در دامن پاکشان پروراندند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
دوستانی که نظر میدهند خواهشا نفری یک فاتحه یا لااقل صلوات هم برای این عزیزان بفرستند.

البته شاید به قول شهید آوینی آنها باید برای ما فاتحه بخوانند که آنها زنده اند و ما مرده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
صورتی آفتاب سوخته.
دست هایی پینه بسته حاصل کار با اسلحه.
پاهای ترک خورده ناشی از پوشیدن پوتین.
لاغر تر از همیشه.
سینه ی شکافته شده از شلیک گلوله ی دشمن.
اما قدش همچنان چون سرو رشید است.
آرام... خوابیده در کفن.
در تابوتی احاطه شده با پرچم مقدس کشورش.
مادرش آرارام آرام کفن را کنار میزند؛ به چهره اش میرسد؛ پیشنانی را میبوسد؛ بعد، سینه اش را میبوسد:"کاش میشد تا ابد او را بوسید"
لحظه ی وداع....
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
انا لالله و انا اله راجعون.
ملت ایران همون انقلاب 57 که با خون شکل گرفت با خون اجین شده و مفسدین جیره خوری امثال اینها که منافعشون رو در اطاعت بی چون و چرا از دشمنان ایران میدونن هرگز نمیتونن با چنین کارهایی این ملت بزرگ رو از راهش جدا کنن.
ولی اجازه بدین یه گله ای هم از مسئولین امر داشته باشیم.آیا اگر عزیزان خودشون باشن اجازه میدن اینطور با دست خالی با یه اسلحه سبک و بدون هیچ تجهیزات دفاعی در نوک پیشانی جنگی ایران خدمت کنن؟ پس اون پهپادهایی که آقایون خبر دادن از مرزهای ایران دفاع خواهند کرد و اطلاعات دشمن رو به نیروهای خودی مخابره خواهند کرد کجا بودن؟ این پهپادهای اسکن ایگل فقط برای هدیه دادن به فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه مناسب نبودن آقایون.چنین جاهایی میتونستن نقش حیاتی رو ایفا کنن.اگر برادرانمون میدونستن از کیلومترها اونطرف تر دشمن داره نزدیک میشه آیا لااقل نمیتونستن یه پناهگاه برای خودشون پیدا کنن؟ آیا نمیتونستن پیام بدن تا نیروی پشتیبانی بیاد کمکشون؟ کار دشمن،دشمنیه و این نشون دهنده این هست پیشانی جنگی ایران شدیدا در مقابل حملات نظامی آسیب پذیر هست و باید سیاست هارو تغییر داد که یک سرباز بدون هیچ تجهیزات دفاعی با یک کلاشنیکف باید از حساس ترین نقاط مرزی ایران دفاع کنه.
بنده به زعم خودم مصیبت وارده رو به خانواده های این عزیزان و عموم ملت ایران تسلیت عرض میکنم.
ناشناس
| - |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
کاش اول از همه اینو چاپ می کردید
االهم عجل لولیک الفرج
فدایشان شوم زندیادند شهیدان ما
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
درود برشهدا
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
بخاطر عزیزان از دست رفته مان حمدوسوره قرائت و چند لحطه سکوت می کنم. خدا به خانواده هاشون صبر بده . روحشان شاد و به امید محشور شدنشان با سرور شهیدان آقا امام حسین(ع).ازمسئولین محترم انتظار پیگیری جدی و برخورد قاطع با اشرار را خواستاریم.
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
34 روزه از خدمت تموم شدم ولی دلم پر میزنه که برگردم و این حروم لقمه ها رو به درک واصلشون کنم. آخه گناه سرباز متولد 74 و 75 چیه که افتخارتون اینه که 10 تا سرباز بیگناه رو شهید کردین... همین ........... خداشاهده یکی از عوامل انتحاری رو تو خدمت سربازی گرفتیم اعتراف میکرد عبدالحمید دستور جهاد داده من هم به همین خاطر میخواستم شیعه ها رو بکشم حالا اومده بخاطره اینکه زیرسوال نره بیانیه داده... مرگ بر نفاق ... مرگ بر دشمنان ایران و ایرانیت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
خدا رحمتشان کند.
حدادی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
روحشان شاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
از خون جوانان وطن لاله دمیده واز ماتم سرو قدشان، سرو خمیده
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
این 8 نفر چرا منفی دادن؟ یقینا با تروریست ها هم کاسه اند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
مسئولین لطفا به خانواده این عزیزان رسیدگی کنند..چون اغلب بچه هایی که اونجا خدمت میکنن و می کردن عمدتا از خانواده های محترم روستاییان و یا کم بضاعت هستند..آقا زاده ها که یا معافن یا امریه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
خداوند یه مقدار درک و شعور به اونایی که منفی دادن عنایت کنه.
یه استاد دانشگاه
محمود
| United States |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
روحتان شاد
ناشناس
| New Zealand |
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
گاهی اوقات برخی برای اعتراض به سیاستهای جاری از جمله تامین نشدن امکانات مورد نیاز مرزبانان وطن نظر منفی به کامتنهایی که این نکته رو در بر نداره می دن که باید بگم چون مثبت ومنفی بدون تشریح دلیل اغتراضشون هست کاملا نتیجه منفی داره.
به خانواده های داغدار این گلهای پرپر شده تسلیت میگو یم.
حقگو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
افرادي كه منفي داديد با رحمت خداوند بر اين غيور مردان مخالفيد يا مسئلت صبر از خداوند براي خانواده اين عزيزان شايد هم دوست داشتيد اين مرزبانان شجاع نبودند و ....
منصور
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتاً بل احياء عند ربهم يرزقون ما شيعيان حيدريم كه از رزم و شهادت ابايي نداشته و شهادت را افتخار بزرگي مي دانسته و هرگز پشت به دشمن نكرده با كشتن و ريختن خون ما فقط درخت اسلام و جمهوري اسلامي بارورتر مي گردد. اين را قاطعانه به دشمنان بزدل كه فقط در كمين هستند و از پشت خنجر مي زنند مي گويم اگر لازم باشد براي جمهوري اسلامي فرزند از دست دادن و جان هم دادن كمترين هديه اي است از طرف ما
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
اینا که منفی دادن باید به سرشون یاد تا بهمن کجا چه خبره. شاید از دارودسته همون اشرار بی همه چیزن که منفی دادن.

خدا این مرزبانان رو بیامرزه و به خانوادشون صبر بده. امیدوارم خانوادشون مورد حمایت کامل دولت قرار بگیرن تا حداقل یه مقداری جبران بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
اونهایی که منفی میدن رو از طریق آدرس ip شون پیگیری کنید حتما" به سرنخهای مهمی دست پیدا می کنید.
فقط وفقط گریه کردم
چند مدتی به زهدان می رفتم و همیشه این سربازان ساده دل را می دیدم و همیشه توی گوشی هایشان فیلمی از شهادت دوستانشان داشتند
خدا به مادرانشان صبر بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
مردان مردی که تک تک سلول های فرد به فرد این ملت به اینان مدیون میاشد.
با تپش هر قلب این ملت برای شما شمایی که فقط نامتان را میشناسیم دوستتان داریم انفجار خون در یک لحظه زیست امثال من و ما مدیون مردانگی شما بزرگواران است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
انشاله سربازان گمنام انتقام سختی ازشون میگیرن بهتون قول میدم.
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
آخ آخ آخ
والله که از موقعی که خبرو شنیدم دلم کباب شده قلبم با هر ضربش یه کارد تو روحم فرو می کنه
خدایا خودت به فریاد هممون برس
منم خانواده ی اینا هستم
حالا خونی یا وطنی یا دینی یا مذهبی چه فرقی می کنه
دلم می سوزه که اینا اسیر جهل یه مشت کوته فکری شدن که امام مهربانیمون حضرت علی با تمام رحمتی که برای عالمیان داشت تا دونه آخر اسلافشونو کشت و بعد رو به آسمون کرد و گفت به خدا که چشم فتنه رو کور کردم
آقا کجایی که بیای ریشه اشو هم خشک کنی و خلاصمون کنی
به هر حال خدا به هممون صبر بده
ان اصاب مصیبتا قالو اننا لله و اننا الیه راجعون
سعید
| - |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
منم فقط گریه کردم , خدا وکیلی چه آموزشی به جوونامون دادن؟چه امکاناتی داشتند ؟
من تازه خدمتم تمام شده
تو آموزشی فقط بلدن گرسنگی و بی خوابی بدن و روح و روان ملت برن
این همه درس بخونن و برن لیسانس و فوق لیسانس بگیرن بعدش هم مفت مفت برن جلو گلوله
هر کاری یه تخصص لازم داره ..........
کی جواب می ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تابناک تایید کن
الهام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
منفی واسه چیه؟
برای شهدایمان آرزوی علو درجات و برای سربازان جان بر کفمان آرزوی سلامت دارم.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
خدا رحمتشون کنه
امیر 5
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
من سربازیم تبریز بودم البته سال 76 تموم کردم واقعا" از روی این شهیدان عزیز خجالت کشیدم
خدا رحمتشون کنه و به خونواده هاشون صبر بده، من سرباز نیروی انتظامی ام، انشالله که باعث بانیای اینکار به هلاک برسن
اما کاش میشد یه روش دیگه ای برای دفاع از مرز بود، اینهمه تکنولوژِی هست تا به جای سربازی که تا صبح تو چاله کمین میده قرار بگیره و هشدار بده، فرمانده ها پس چرا قدامی نمیکنن؟ کمی هم به فکر سربازا باشید...
پاسخ ها
یک دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
راست میگه به خدا. حالا اونا یه عده وحشی هستند و اعمال وحشیانه میکنند. ولی چرا ما جان هموطنامون رو به این راحتی به خطر میندازیم. یه کم از رانت هایی که توی این مملکت وجود داره رو جلوشو بگیرن و به حمایت اطبائ ایران اختصاص بدن. اگه اینا سربازهای کشور آمریکا بودن کشور آمریکا راحت از این رخداد رد میشد...
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
من خودم سرباز مرزبانیم و حرف این دوستمون رو کاملا تایید میکنم. دوازده سرباز رو تنها با دو نفر پرسنل کادر فرستادن!این افتضاحه!چرا مرز مثل خیلی از کشورها با تکنولوژی روز و بصورت الکترونیکی کنترل نمیشه!؟جان و وقت سربازان و نیروها واقعا ارزش نداره!؟
روحشان شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
چرا منفی؟نکنه تروریستی؟
ناشناس
| - |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
چرا تروریست نیست؟ همون تیمهایی هستند که ترور می کنن، حالا میان این سایتا سر می زنن ، منفی هم میدن ، آخه یکی نیست بگه بی ..........! سرباز وظیفه چه گناهی داره؟ اصلا نظام شاهنشاهی! سرباز که سربازه! هر چی فکر میکنم نمیفهمم ! واقعا نمیفهمم، به چه دینی هستین ، با چی مخالفین؟ باهرچی مخالف باشید سرباز وظیفه بی کس رو چرا می کشید؟ به چه جرمی؟ اینکه عمرش گذشت و منتظر بود خدمتش تموم شه برگرده سر خونه زندگیش؟
امیر 5
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
اشتباه شده ببخشید
باعرض تسلیت به خانواده های این عزیزان ولعن ونفرین برای عوامل این جنایت ،
مگرما مدعی داشتن هواپیمای بدون سرنشین نیستیم چرا برای کنترل مرز استفاده نمیشود، مگر جان این عزیزان به اندازه یک جلیقه ضد گلوله ارزش نداشت ، مگر امکان کنترل مرز توسط تجهیزات غیرمحسوس وجود ندارد، مگر امکان ایجاد موانع بر سر راه ورود این جنایتکاران به مرز وجود ندارد ،مگر .......
چرا در این برهه از زمان که فعالیتهای دیپلماتیک برای بهینه سازی روابط ایران با سایر کشورها شروع شده وبدخواهانی مثل عربستان ورژیم صهیونیستی از این فعایلتها ناراضی ودرحال صدمه دیدن هستند ومترصد لطمه زدن به تلاشها ، نیروهای امنیتی هوشیاری بیشتری به خرج نمیدهند
پاسخ ها
محمدعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
دقیقا برادر
کار عربستان هست. مدتی هست فعالیت های ایران خاری شده تو جشمشون و همیشه هم ثابت کردن گاه با اخراج هموطنانمون ار عربستان و گاه با تحریک اشراری که خودشون اجیرشون میکنن به نحوی دردهای خودشون رو تسکین بدن. به عقیده من اگر ایران پاسخ دندان شکنی برای این ضایعه نده دشمن گستاخ تر خواهد شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
هر سال هی پول این مملکت رو ببرید بریزید تو این عربستان وامونده به اسم حج

به خدا اگر برای مملکت خودتونو این جون ها خرج کنید ثوابش خیلی بیشتره
خییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
اون یک نفری که منفی داده رو اگه پلیس فتا پیگیری کنه می رسه به عامل نفوذی اون بی دین و ایمونایی که جون هم وطنای عزیزمون رو گرفته
ناشناس
| New Zealand |
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
با درک ناراحتی شما باید اعتراف کرد که تکنولوژی هنوز قادر به حل همه این مسایل و زیر نظر گرفتن تروریستها که در لباس مردم عادی تردد می کنند نیست وگرنه روسیه و آمریکا نباید اینهمه از تروریسم آسیب می دیدند حال آنکه پیشرفته ترین تجهیزات را دارند. البته این به معنی آن نیست که مسئولان در تجهیز مرزبانان و افزایش ایمنی آنان کار بیشتری نمی توانند بکنند. در عین حال نباید انگشت شماتت را از تروریستها برگرداند و متوجه فرماندهان و مسئولان نیروها کرد که خود بخشی از این پیکره اند و در معرض تهدیدات مشابه.
روحشان شاد
خدا بیامرزدشان سربازان گمنام وظیفه و برادرهای زحمتکش نیروی انتظامی را

و یه درخواست از نیروی انتظامی
پیداشون کن و به درک واصلشون کن لطفا
خونشون خودشون به همراه تمام اعضا خانوداه شون حلال هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
تویی که منفی می زنی دست کمی از اون پست فطرت های مزدور آدم کش نداری
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
سعی کنید بدبین نباشید. چون جای علامت مثبت و منفی کنار هم هست ممکنه بعضی ها به اشتباه منفی رو زدن
کمالی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
منفی چرا میزنم؟؟ درست بخون!! این نوشته هم یه نوع افراطی گری هست. مسلما همه ما میدونیم کار اشرار نمای واضح ترریسم هست و همه هم بر همین باوریم و محکوم میکنیم ولی شما نوشه اید که خانواده هایشان را هم به خونشان حلال است و خانواده هایشان را هم به تلافی بکشید!!! یعنی چی؟ این خودش نشانه افراطی گری در مقابله به مثل هست. منفی میزنم و به منفی زدنم هم افتخار میکنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
من همه نظرات را مثبت زدم ولی این یکی را منفی میزنم علتش هم جمله آخر هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
منفی فقط به خاطر جمله آخر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
من هم به خاطر جمله آخر منفی دادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
بی منطق افراطی برخورد نکنید این افراد پستی که چنین فاجعه ای را درست کردند از نظر من هم بسیار کثیف و دژخیم هستند شاید نفرتم از اون ها خیلی خیلی زیاد باشه که نتونم با جمله بیان کنم ولی خون ریختن حتی این افراد کم مایه بی شرف هم با این جملات صحیح نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
من چون خودم سربازم از تو ناراحت‌ترم آفای مازنی، اما تو گفتی: "خودشون به همراه تمام اعضای خانوادشون حلال هست". این کجای اخلاقه، کجای دینه؟ اسلام گفته اگه کسی جنایتی کرد کشتن پدرمادرش حلال هست؟ توی همین انقلاب کسایی هستن که فرزندشون خیانت کرده و حتی اعدام شده، اما خودشون الان مسئول درجه یک نظام هستن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
این "مازنی" کیه و اجازاتش را از کجا گرفته که خون حلال می کنه، بخصوص صرفاً به دلیل نسبت خانوادگی.
بردیا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
آقای کمالی که افتخارمیکنی منفی زدی!من زاهدان خدمت کردم زمانی که این اشرار برای خانواده هایشان پیغام میفرستند که سالم هستند و مثلا2نفر از سربازان را به شهادت رسانده اند خانوادهایشان چنان خوشحال میشوند که انگار200000نفر را کشته اند.زمانیکه در بلوچستان اکثرمردم خود را ایرانی نمیدانند بهتر که .........
ناشناس
| New Zealand |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
فقط جنایتکاران مستوجب عقوبت هستند و نه خانواده شان. مواظب باشیم در هنگام عصبانیت از اعتدال خارج نشویم که خود بهانه ای خواهد شد در دشت تروریستها برای پیشبرد اهدافشان.
رحمت الله علیهم
جزاهم و اهل بیتهم الله اجرا جمیلا
حقیر هم در یکی از نقاط مرزی در یکی از یگان های سپاه پاسداران مشغول به خدمتم و ایکاش مسئولی از میان این همه مسئولین که خدا زیادترشان کند زحمت احوالپرسی از ما را به خود میداد
پاسخ ها
میثاق
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
از راه دور دستت را میبوسم اخوی.
سلام مرا به دوستانت نیز برسان.
آذربایجان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
یاشاسین ایرانی دلاور
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
خداقوت
درود خدا بر دلاورمردان این مرز و بوم که امنیت را برای تحصیل بنده دانشجو و تک تک فرزندان این خبطه فراهم می کنند.
در پناه آقایمان اباصالح المهدی(عج)
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
مردی آقا محسن مردددددددد مثل کوه استوار باش دست حق نگهدارت
امیر - تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
خدا پشت و پناه همتون باشد از راه دور چهره خسته اتان را میبوسم
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
گل گفتی آقا محسن
آقایون تهران نشستن خبر از نیروهاشون تو شهرهای مرزی ندارن.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
برادر عزیز :
سرباز همیشه جان بر کف است .
سردار همیشه در منزل و استراحت است .
چرا دشمنان خاک عزیزمان با هلی کوپتر در خاک پاکستان دنبال ومنهدم نشدند؟؟؟؟
پاسخ ها
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
شب هنگام . منطقه وسیع کوهستانی یا مسکونی . منطقه برای تروریستها آشناتر .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
حالا کم مونده پاکستان مارو به حمله ی اتمی تهدیدکنه.هندجرات نداره وارد پاکستان بشه بم اتم داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
این دوست عزیزی که اینجا نظر داده پاکستان حمله اتمی بکنه
آخه عزیز من مگه فیلم هندیه ؟
با سلام آیا هنوز وقت ان نرسیده است در خدمت سربازی تجدید نظر شود چند تا جوان مردم باید کشته شوند تا به خود بیاییم. مرزبانی فرد متخصص می خواهد نه سربازی که ماهی 45 هزار تومان می گیرد و دوماه آموزش دیده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
کی گفته 45 میگیره 38 میگیره و اموزش هم 30 روزه از 2 ماه دو تا 15 روز مرخصی داره
علی
| Turkey |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
آقای ناشناس
آموزشی قانوناً مرخصی نداره! ولی همش وقت تلف کردنه!
ناشناس
| United Kingdom |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
همینو میخواستم بگم- از جون ارزون تر چیزی نیست اینجا!
چطور همه دریه جا تجمع کرده اند که اینطوری غافلگیربشن؟با توجه به ناامن بودن منطقه چرا سلاح های پیشرفته در اختیار ندارن؟
خانواده محترم شهداى مرزبان، ٧٥ ميليون ايرانى را در غم خود شريك بدانيد، شهداي شما باعث افتخار و يادآور ارزش امنيت اين مرز و بوم هستند. تسليت عرض ميكنيم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ای مزدوری که به این کامنت هم منفی می دی خاک بر سرت کنن که هیچی نیستی هیچی هیچی
خدا رحمتشون کنه
درورد به شرفشون که واسه حراست از مملکتشون جونشون را فدا کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
اشتباه نکن
واسه گرفتن کارت پایان خدمت جونشون رو فدا کردن .
خودمونم سرباز بودیم ، تا کی با جملات پوچ و دروغ بازی کردن ؟
باعث افتخار همه ما ایرانی هاست که هنوزم برای خاک و وطن و ناموسمون از جانمون میگذریم.

خدا رحمتشون کنه،
باشد که مسئولین برای برقراری هرچه بیشتر امنیت در مرزها تلاش کنند.
و لا تحسبن الذین فی سبیل الله امواتا بل احیاء و عند ربهم یرزقون
صدق الله العلی العظیم.
شهادت گوارای وجود پاکشان باد. باشد که مسئولان به فکر اقدامات تامینی و پیشگیرانه باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
"و لا تحسبن الذین فی سبیل الله امواتا بل احیاء و عند ربهم یرزقون"

جانم....جانم....جانم
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون
روحشون شاد. خدا به خانواده هاشون صبر بده.
این قدر ادعامون میشه که در زمینه سلاح و تجهیزات نامی پیشرفت داشته‌ایم، ولی در عمل این سربازان را در مرزها با کمترین امکانات رها کرده‌ایم.....
واحسرتا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
شما که نمیدونید اونجا چه خبره دست سربازه بیچاره ما فقط یه کلاشه و کاادری های ما قاییم میشن و سربازها رو جلو میفرستن
بنده هم سرباز هستم ... نمیتونم چیزی بگم چون ممکنه نظرم قابل پخش نباشه ولی سوالم اینکه چرا یه جوون باید از محل زندگی ـش خارج بشه و بره تو یه منطقه دیگه خدمت کنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
چون اونجا هم جزیی از وطن توست خاک توست ناموس توست بنابراین با سرکوچه شما هیچ فرقی ندارد
برای کنترل مرزهای شرقی باید یک برنامه ی جامع و کامل تدوین بشود. تا کی باید از این ناحیه آسیب ببینیم؟ انشا الله که این شهیدان عزیز با سیدالشهدا محشور بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
دلت خوشه ها... اینجا ایرانه..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ان شاء الله
من خودم سرباز مرزبانی بودم! سربازهایی که خیلی هاشون نمی تونن تیراندازی کنن رو می فرستن مرز همین میشه!

دوستان در تهران راحت باشن!
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
شما هم نمی تونستی تیراندازی کنی؟!
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
عزیز جان، من می تونستم، به جز من هفت هشت نفر دیگه می تونستن تو گردان درست تیراندازی کنن!
ولی یکی ده نفر تو پونصد نفر چیزی، بگن آموزش ندادن بهتره!
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
یعنی اونایی که تو تهرانن مملکت خودشونو دوست ندارن چرا شما شهرستانی ها فکرمیکنین تهرانی ها جدا ازشمان والا شما با این طرز تفکر دست کمی از دشمن نداری خودتو درست کن شهرستانی و تهرانی نداریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
جیگر طلا اینکه سرباز مرزی بشی یا نشی ربطی به تهرانی بودن یا نبودن نداره
شانس یا بهتر بگیم بد شانسی مشخص می کنه کجا خدمت کنی
یکی از غم انگیزترین روزهای زندگی ام را با شنیدن این خبر تجربه کردم باور کنید اشک از چشمانم سرازیر شد...
پاسخ ها
ایذه ای
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
ای کسی که منفی دادی اگه دستم بهت برسه نابودت میکنم بی ...
با سلام من هم به نوبه خود تسلیت می گم و آرزوی صبر برای خانواده های این عزیزان را دارم که البته داغ بسیار سنگینی است و از شما متشكرم که این فرصت همدردی را دادید
خدا به خانوادشون صبر بده ، لعنت به همه کسانی که به مردم کشور خودشون خیانت میکنند .
انالله و انا اليه راجعون
خدا رحمتشون كند و به خانواده‌شون صبر بدهد.واقعا خيلي سخته. براي شادي روحشون دوستان يك فاتحه نيز بخونند.
باتشکر از تابناک
امیدوارم تابناک از ایمیل من ناراحت نشده باشی
شخصیت اجتماعی شما بسیار قابل احترامه

خدا کنه سپاه وارد گود بشه و مثل این چندساله که اونجا امنیت کامل ایجاد کرده دوباره امنیت رو بهتر از قبل به ارمغان بیاره
زند باد بزرگمردان ایران همیشیه جاوید...از ازل تا ابد....بزرگمردانی که خالص و جانبرکف از مام میهن با خون خود دفاع کرده اند...از رستم فرخزاد، اریو برزن،بهمن جادودیه،....تا سردار همت ، سردار خرازی،سردار باقری و همه و همه که باعث سر افرازی ایران بزرگ گشته اند.
جانبرکفانی که بهای ارامش و سرافرازی ایرانیان را با خون خود خریده اند.
ننگ ابدی بر پیشانی مزدوران و جیره خوارانی که خواهان ایرانی یک پارچه با اقوامی مختلف ایرانی نیستند.
روح بزرگوار تمامی این شهدای عزیز قرین حق .
با ارزوی صبری بزگ برای بستگان این شهدا.
لااقل جليقه ضد گلوله بديد بپوشن تا اينطوري پرپر نشن لاله هاي ايران مثل كشور هاي ديگه تجهيزشون كنيد . چطوري اونا از سر تا پاي نيروشونو ضد گلوله ميپوشونن ما چي؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
برادر،اینجا اون چیزی که مفته،جون جوون مردمه ورگرنه برای فلانی تو فلان کشور تا موشک و هزار بار و بندین موجود هست.سرباز هم که الحمدا... مفت هست دیگه.چه هزینه کردن الکی هست. فردا 14 تا دیگه میزارن جاشون. عزیزان اینها که نیستن. ببینین برای برادران چچنی و سومالیایی و برمه ای که اخیران کشته شدن تو این چند سال فتوا داده شده ولی برای این برادران سربازمون کسی چیزی گفته؟
حالا تابناک بیا و به حرمت خون برادرانمون هم که شده اینقدر سانسور نکن و پخشش کن.
ناشناس
| - |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
جلیقه ضد گلوله !!
بودن دوستانی که در سال 87 در سراوان با جلیقه ضد گلوله جلوی چشمام به شهادت رسیدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
عزیز دل جلیق ضد گلوله خیلی سنگینه و اصولا سربازها تمایلی به پوشیدنش هم ندارند من خودم هنگ مرزی خدمت کردم از نظر نیرو و امکانات توانمندی نیروهای مرزی قابل قیاس با اشرار نیست ما بعضی از اشرار رو که به درک واصل می کردیم می دیدیم اسلح های کلاش بسیار درب و داغونی دارند ولی مشکل این که یک مدتی که اوضاع آرومه خیالمون راحت می شه و جنبه احتیاط رو از دست می دیم در مدتی که من هنگ مرزی تایباد سرباز بودم سال 80 تا81 - حدودا هشت نفری شهید شدند ولی فقط یک نفر در درگیری مسلحانه و مابقی نفرات یا اشتباها در کمین نیروهای خودی قرار گرفتن یا در تصادف در زمان جابجایی نیروها و در همین مدت ماهی بالای 5 تا 6 شرور یا متجاوز مرزی کشته می شدند
داداش من هم سربازه مرزبانیه فقط میتونم بگم خدا رحمتشون کنه و نگه دار داداشم و امثال داداشم باشن که با مایهه گزاشتن از جانشان به مملکت خدمت میکنن
چرا مرز ایران و پاکستان رو مثل مرز امریکا مکزیک دیوار نمی کشند تا هر کسی وارد کشور نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
بابا وارد کشور نشده اند از همان خاک کثیف خودشان تیراندازی کرده اند که مشرف به جاده مرزی ایران بوده.
امید وارم روزی بیاد که تو مملکت عزیزمان کسی داغدار عزیزانشان نباشد.
روحشون شاد

کاش میشد عوامل این اقدام جنایتکارانه رو دستگیر و زنده زنده پوست کند تا بدونن ما هم میتونیم مثل اونا حیوان باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ولی نباید باشیم
وزارت اطلاعات بهتره جای جست و جو در جایی که نیاز نیست به مناطق کردستان و سیستان و بلوچستان توجه کنن تا جان هموطنانمون اینجوری در خطر نباشه.به نظر من بد نیست حتی سپاه و ارتش کشور عملیاتی برای ریشه کن کردن تروریستا در سیستان و بلوچستان داشته باشن.
پاسخ ها
طاها
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
استاد از اون ور مرز میان. کجا رو پاکسازی کنن؟!
با سلام .این عزیزان قربانی کوتاهی چه کسی شده اند؟میدانید که هزینه انسداد ودیوار کشی مرز شرقی سه هزار میلیارد بیشتر نیست؟
خوشا آنان که با عزت ز گیتی بساط خویش برچیدند ورفتند.
به پدر ومادرشون تسلیت عرض میکنم.
خدا عاقبت ماها رو بخیر کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
چرا چرت و پرت میگی همیشه دنبال مقصر میگردید دیوار بکشن خوب میپرن اینور دیوار
روحشان شاد و یادشان گرامی ولی به هرحال امکانات نظامی و ایمنی بیشتری باید در اختیار این عزیزان قرار میگرفت خداوند اجر و صبر به خانواده هاشان عطا کند
روحشان شاد
پاکستان باید پاسخ این جنایت را بدهد مسئولین کوتاه نیایند بایستی این فتنه ریشه کن شود
خدا رحمتشون کنه
من قبلا اونجا سرباز بودم ، باور کنید اونجا امکانات صفره حتی رادیو تلوزیون و موبایل انتن نمیده . خدا به پدر مادرشون صبر بده و ریشه اشرار رو کم کنه انشاالله
باید چاره ای اندیشید. باید عمقی به این قضیه نگریست که چرا کوردلان مرتکب این فجایع می شوند؟ علت چیست؟ و...
خداوند روح همه سربازان شهید را با امام حسین محشور نماید. روانشان شاد باد. این ناشی بی لیلاقتی دولت پاکستان است. دولتی که نمی تواند امنیت کراچی و پیشاور را تامین کند چگون می توان انتظار داشت که امنیت مرزهایش را حتی برای خود مردمش تامین کند تا چه برسد به کشورهای همسایه اش.
به راستی که حامیان خاموش امنیت هستند این بزرگ مردان. صدای خاموش این عزیزان به گوش تمامی جهامن می رسد که ما در چه منطقه ای و با چه حیوان صفتانی روبرو هستیم. احمد شهید باید بشنود که این 17 سرو بلتد قامت بشر هستند نه قاچاقچیان و تروریستهایی که امنیت مردم را قربانی افکار پوسیده و گندیده مشتی مفتی کور و کح فهم که از مقتی بودنشان فقط حرفهای مفت و لجن وار صادی می شود. آین امنیت مردم است که مهم است نه آزادی که امثال ریگی و درنده خویانی چون او به نبودش گوش فیک را کر کرده اند. آیا احمد شهید می تواند احساس 14 خانوار را درک کند؟
ولی با همه داغ بزرگی که بر خانواده صبور این عزیزان وارد شده است این جنایت نوید رشیه کن شدن جانیان خونخواری است که با مخفی شدن در چتر حمایتی پاکستان و سازمان اطلاعاتی آن میهن عزیزمان را محق در داشتن سلاح متناسب با پاکستان می کند و اگر چنین بود اکنون این سوراخ جهانی تروریستها جرات چنین جنایاتی را نداشت.
به کدامین گناه....؟
سلام
واقعا متاثر شدم نمي توانم بيان كنم
خداوند رحمتشان كند هر چند كه خود وعده بهشت داده است. به پدر و مادرشان صبر عنايت فرمايد. خدايا اين جنايتكاران را به سزاي عملشان برسان.
خیلی از مقاله خوبی که نوشتید تشکر می کنم، یکی از آشنایان ما سربازی را در همین منطقه طی کرده بود و می گفت شکنجه ای بدتر از این نیست که هیچ کدوم از ما نمی دونستیم آیا فردا صبح زنده بیدار میشیم یا نه؟ به خدا حق بچه های ما این نیست.
خدا جایگاه این شهیدان وطن را متعالی نماید و به مادرانشان صبر و تحمل عنایت فرماید.
ای کاش ، پهپادهایی که ادعا میشود جای صدها نیروی انسانی را در مرزها میگیرند با این جرثومه های فساد مبارزه میکردند! دل مان عمیقا از شنیدن این خبر سوخته است!
چرا نمیگید چندتا از اینا سرباز وچندتا کادر بودن بگید تا مردم بدونند با سربازها چیکار میکنید
فقط میتونیم بگیم ما رادر غم خود شریک بدانید.خدا صبرتون بده.
خداوندا ظهور اقا رو هر چه سریعتر مقدر بفرما دنیا دیگه جای خوبی نیست
روحشون شاد ، دم قاضی هم گرم که تلافی کرد
بايد به پاكستان اختار داد واز ان پاكستان اجازه گرفت تا در خاك ان كشورانها را نابود كرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
پاکستان و افغانستان فقط برا آقایون آمریکایی مجوز میدن که پهپادهاشون عملیات داشته باشنوبرا ما که میشه همه شیش لول میکشن.
بردیا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
ناشناس جون اخطار درسته نه اختار
با سلام به شهدا ی اسلام خصوصا" شهدای والا مقام سرزمین ایران اسلامی عزیز. خدارحمت کند شما عزیزان با وفا به این سرزمین خدایا مقام شهدا عالی است متعالی کردان. این جوانان درس بزرگی به افرادی امثال من می دهند که کورکورانه به دنبال اهداف خود به جای دفاع از این مملکت از هر گونه تهمت ، افتراء به هم نوعان خود دریغ ندارم. پروردگارا به حق خون همه شهدا به همه مسلمانان و خصوصا" مردم غیور ایران درک دین و قران و دوری از خود پرستی و مقام پرستی عطاء بفرما .
امنيت واقعي و ازادي ترد سوخت قاچاق و تامين هزينه قاچاقچيان و نداشتن
لوازم كافي مرزباني همه كاستي ها سبب از دست دادن عزيزترين انسانهاي شويم كه هيچكس قادر نخواهد بود تسگيني را به پدر و مادر انها
بدهد.....
انا لله و انا الیه راجعون !!!! غم از دست دادن جوانان غیور و برومند و پاسداران حراست از مرز و بوم کشور ضایعه ای بس سنگین است !!! پروردگار عالم به خانواده های آنها صبر و تحمل عطافرماید و زندگی پر برکت در سایه شهادت این عزیزان شجاع !! و آنها را در پناه رحمات واسعه خود در بهشت برین جایگاه ویژه ای عنای فرماید و شر هرچه اشرار و خائن و وطن فروش است بخودشان برگرداند !!!!بامید روزیکه بهتر و بیش از اینها برای حفظ و حراست از این جان باختگان راه آزادی و شرافت ملت مسئولان همتی مضائف و در خور آنها بکارگیرند !!!
باسلامودورود به ارواح طيبه شهداي راه حق وفضيلت وازادكي وحريت،ونفرين بر مزودوران نوكران بي جيره ومواجب شياطين بزرك ،خداوند به خانواده هايشان صبر واجر عطا فرمايد
تروریستهای کثیف و حامیان منطقه ایشان باید منتظر پاسخ کوبنده نیروهای مسلح ایران از جمله لشکر ذوالفقار و نوهد و کماندوهای تیپ 65 هوابرد ارتش و نیروهای ویژه صابرین سپاه باشند. به زودی مثل عبدالمالک ریگی نیاز به پوشک خواهید داشت !
خدايي از وقتي كه شنيدم چه بلايي بر سر داداشام اومده؛ حالم بدجوري بهم ريخته. شهيد ها زنده اند و در بين ما هستند. اميدورام قسمتي از بودجه هاي دفاعي صرف تجهيز برادرنامان شود. از جليقه هاي ضد گلول گرفته تا هر چيزي ديگري كه من نميدونم. خدا به پدر و مادرانشان صبر بده. داغ فرزند از دست دادن خيلي بده. صد در صد عربستاني ها پشت اين قضيه هستن
وقتی یاد سربازای لب مرز میوفتم به خودم میگم واقعا خدمت کردی؟!!! خدمت من کجا و خدمت با اون شرایط سخت کجا...
حالا هر تعدادی کادر یا سرباز، مهم اینه که شهید شدن. مهمتر اینه که بیشتر میفهمیم که چقدر این مملکت دشمن داره...
آنام که رفتند آسمانی بودند وای به حال دل مادرانشان . خدایا زمینت را از حیث وجود آدمکشان پاک گردان
آرام بخواب پسرم، آرامِ آرام
بای ذنب قتلت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از خون جوانان وطن لاله دمیده، از قامت سرو قدشان، سرو خمیده!
خداوند به خانواده هایشان صبر عطا کند و السّاعه این شهیدان بزرگوار را میهمان صحن وسرای اباعبدالله الحسین الشّهید نماید؛ ان شاءالله
وطنم ای شکوه پا بر جا
در دل التهاب بحران ها
کشور روزهای دشوار
زخمی سربلند دوران ها
ایستادی به جنگ رودررو
خنجر از پشت میزند دشمن
گویی از ما و در نهان بر ماست
وطنم پشت حیله را بشکن
تسلیت میگم به همه ملت ایران بخصوص اهالی خوزستان و خراسان و خانواده های داغدیدگان
سلام....

واقعا امروز یکی از بدترین روزهای عمرم بود صبح حدود ساعت 9 بود که با روشن کردن کامپیوتر و باز شدن صفحه خبرگزاری فارس اینخبر به شهادت رسیدن جمعی از مرزبانان رو متوجه شدم به نا گاه نام منطقه و پاسگاهی که بهترین دوستم در آنجا خدمت می کند در حاشیه خبر من را تکان سختی داد و بعد از آن شروع زنگ زدن هایم به گوشی دوستم شروع شد که هیچ صدایی شنیده نمی شد و پیغام مشکل شبکه رو دریافت می کردم و تا حدود ساعت 12 ظهر که اسامی شهدا منتشر شد در هول ولا قرار داشتم و اما از اینکه نامش در بین آنها نبود کمی اضطرابم رو کاهش داد و ود ساعت 4 بعد از ظهر هم اسامی زخمی ها اعلام شد اما هیچ خبری نبود و از جایی که در اخبار از اسارت هم شنیده می شد بر اضطرابم افزوده شد تا اینکه ساعت 5:30 عصر برای صدمین بار تماس گرفتم ولی این بار گوشیش زنگ خورد در همان لحظه اشک از چشمانم جاری شد بالاخره متوجه شدم تنها کسی که در سلامت کامل مانده است همین دوستم بوده و باز هم شهادت این مرزبانان غیور رو به ملت ایران و خانواده هاشون تسلیت می گم و نکته آخر تا کی این افراطی های شیعه و سنی می خواهند تمومش کنند؟
کاش سربازان پاسگاه های مرزی سیستان و بلوچستان نظر می دادند .
پاسخ ها
قوچانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
برو بابا دلت خوشه اون بیچاره ها تلوزیون ندارن چه برسه به اینترنت نفست از جای گرم بلند میشه اقا
خداوند متعال روح اين عزيزان را غريق رحمت الهي فرمايد و به خانواده معظم ايشان صبر عنايت نمايد
روحشان شاد
روحشان شاد. اما يك سوال
چند تا از اونها بومي استان سيستان بودن. وقتي پاي سربازي و كشته شدن باشه بومي بودن و نبودن مهم نيست وقتي پاي استخدام باشه اونوقت بومي بودن مهم هست مثل اتفاقي كه در استخدامهاي عسلويه ميافته.
خداوندا از فرزندان اين سرزمين حفاظت فرما
پاسخ ها
عبدالله
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
سیستان و بلوچستان برادر
لطفا اسم استان مارو کامل بنویسید و مارو ازهم جدا نکنید
بردیا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
عبداله معلومه از بلوچهای عاشق ریگی هستی
خدا به خانواده این عزیزان سفر کرده صبر بده خیلی سخته خیلی سخت اصلا غیر قابل تصوره حالی که الان خانواده این شهیدان دارن.
ای کاش هر چه سریعتر مسئولان فکری به حال تجهیزات و نحوه مرزبانی این مناطق خطرناک بکنند.
چه زود دیر می شود...
شهیدان زند ه اند الله اکبر - به خون غلطیده اند الله اکبر .
روحشان شاد.مگر امکان مین گذاری در کل مرز برای دولت به عرض 500 متر وجود نداره.یکم هزینه کنین برای مرزها
من ساکن زاهدان هستم و یکی از براکتی که استان سیستان و بلوچستان داره اینه که در اینجا هنوز در باغ شهادت باز است . شهادت افتخار ماست . چه در کمین خفاشان باشد و چه در نماز مسجد امام علی (ع) و چه در دسته عزاداری محرم و چه در ....
خدا میداند که بچه های بسیجی استان چه شیعه و چه سنی هرروز بار ارزوی شهادت از منزل بیرون میایند و این موضوع است که هوای سکونت در این استان را دلربا کرده است
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
الهم الرزقنی شهادت فی سبیلک
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
چقدر خوب بود سازمان یا ارگانی وظیفه جذب نیروهای داوطلب برای دفاع از مرزهای شرقی در مقابله با تروریستهای وهابی را برعهده می گرفت تا این کوردلان می فهمیدند که با شهادت یک نفر از هموطنانمان 10 نفر دیگر با ارزوی شهادت جای خالی او را پر خواهند کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
برو بابادلت خوشه
مردم امنیت جانی ندارند
انگار تو فلسطین داریم زندگی میکنیم
والا این مسئولین باید یه خورده خرج امنیت مرزها کنن و به فکر مرز نشین ها باشن
قوچانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
دیگه شماها هم کفران نعمت نکنید امنیت و ارامشی که در ایران هست در هیچ کجا نیس یه نگاه به عراق و سوریه و مصر و خود امریکا بکنیین و بع خداتونو شکر کنید که در ایران زندگی میکنید
روحشان شاد
الهی روحشان را با سالار و سرور شهدا آقا و مولا ابا عبدالله الحسین محشور بفرما و به مسئولین امر لیاقتی بده تا قدر این سروران را بدانند و در راه محافظت از این عزیزان از کمترین امکانات امنیتی که یک تار موی اینان نیز از آن وسایل به قدر بینهایت در بینهایت باارزش تر است دریغ نکنند.
خدا رو به جلال وجبروتش قسم میدم که این عزیزان رو با آقا امام حسین مشهور کنه به حق این روزها که خانم زینب در کربلا نگران بود.........
ما با خون این عزیزان زنده ایم
خدا به خانواده این عزیزان سفر کرده صبر بده خیلی سخته خیلی سخت اصلا غیر قابل تصوره حالی که الان خانواده این شهیدان دارن.
ای کاش هر چه سریعتر مسئولان فکری به حال تجهیزات و نحوه مرزبانی این مناطق خطرناک بکنند.
چه زود دیر می شود...
من اصلا از میزان پوشش این خبر در رسانه ملی راضی نیستم.امروز رسانه ملی بیشتر از اینکه این خبر رو پوشش بده درباره رسوایی شنود توسط آمریکا صحبت کرد.اگر تعداد شهدا تا این حد نبود یعنی فقط 2 یا 3 نفر بود فکر کنم اصلا خبری در موردش پخش نمی شد.در حالی که بدرفتاری پلیس آمریکا با یک مجرم بشدت در رسانه ملی بازتاب پیدا می کنه.حقش بود امروز رو عزای ملی اعلام کنند و سریال پژمان امشب پخش نمی شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
برای این حضرات زیاد مهم نیست ،مهم فلسطین و سوریه است
سلامتی همه سربازا
توقع داشتم امروز بیشتر به این اتفاق توجه میشد و حتی 3 روز عزای عمومی در کشور اعلام میشد.اون 4-5 نفری که اسیر گرفتن باید هر چی زودتر ازاد بشن چرا هیشکی در مورد اونا حرفی نمیزنه؟اونا هنوز زنده ان.
کاش ....
هیچی، بیخیال، فقط آفرین ب غیرتشون ک میدون رو خالی نکردن، تک تک ما بهشون مدیونیم.
روحشان شاد. خانواده های داغدارشان، دسته گل هایشان را فدای آرامش و امنیت ما کردند. صبر زیاد میخواهد تحمل این همه درد.
به چه حکمی پاکستان تروریست پرور بی دروپیکر ، کشوری که از بنیان چه با قاچاق مواد مخدر و چه با صادرات تروریسم در حال آسیب رساندن به کشور ماست باید از عمل مقابله به مثل مصون بماند؟

به چه حکمی فرزندان کشور را غرق در خون می کنند و در آن کشور ترورویست پرور پناهنده می شوند؟

به چه حکمی نیروهای نظامی ما نباید این آدمکشان تروریست را در خاک پاکستان تحت تعقیب قرار دهند؟

روحتان شاد سرافرازان پاک طینت...انتقام خونتان را خواهیم گزفت
روحشون شاد
ازرو ایپی شون میشه فهمید این نامردایی که منفی میدن کیا هستن واگه ایران زندگی میکنن کجا هستن.
روحشان شاد. خانواده های داغدارشان، دسته گل هایشان را فدای آرامش و امنیت ما کردند. صبر زیاد میخواهد تحمل این همه درد.
با سلام

ضمن عرض تسلیت به والدین داغدار این سربازان شهید، به دولت آقای روحانی برای ریشه کن شدن مشکلات مناطق مرزی دو پیشنهاد میکنم. اول اینکه برای یکبار هم که شده آمایش سرزمینی انجام شود و به متخصصان بومی جهت انجام توسعه و اشتغال زایی اعتماد شود و کارها به خودشان واگذار شود.

و دوم اینکه **{پلیس ایران پیشگام شود و یک خلاقیت به خرج دهد تا کمیسیونی ویژه در "اینترپل" علیه تروریسم و خشونت های دینی گروهکهایی شبه نظامی مثل طالبان و القائده تشکیل شود}** و یقینا اگر هماهنگی درست صورت گیرد کشورهای زیادی من جمله کشورهای توسعه یافته و کشورهای غرب آسیا (به جز عربستان) از این طرح حمایت میکنند.
تروریسم وهابیها بلای جان جهان شده و مبارزه با اون هم نیازمند هماهنگی های کلان و همکاری هست لذا تلاشهای پراکنده و هم جنس کشورهای متعدد باید در یک غالب تحت مجموعه مثلا اینترپل صورت پذیرد!!!
آشغالها براچي منفي ميزنين؟شما هم از اين كثافت ها هستين يه كم مرد باشين. تسليت به خانواده غيورمرداني كه جانشونو تقديم ميهن عزيزمون كردن
خدا رحمتشون کنه،من به سراوان چندین بار ماموریت داشتم و شرایط منطقه رو دیدم.واقعا امنیت امروز ما به واسطه این عزیزان هست.خدا به خانواده هاشون صبر بده
کشوری که به راحتی واردش می شوند و سربازان آن را می کشند جوانان آن را به خاک و خون می کشند، کاش این گروه موسسه اوج که نشستند توی پایتخت و دارند این بنرها را در باره نگرانی از ارتباط با آمریکا درست می کنند و شبانه به درو دیوار می زنند برند جای این سربازان ، اگر خیلی دلشان برای کشور می سوزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
احسنتتتتتتتتتتتتت
مگه این بار اوله؟ چند بار تا به حال این اتفاق افتاده؟ باید از مسئولین انتظامی و مرزبانی پرسید چه اقدامات عملی برای جلوگیری از تکرار این حوادث انجام داده اند؟ اگر کاری کرده اند چطور است که هر چند وقت یکبار باز تروریست ها موفق می شوند ضربه خود را بزنند؟ اگر هم کاری نکرده اند علتش چه بوده است؟ آیا جان سرباز وظیفه صرفا به علت سرباز وظیفه بودنش اهمیت ندارد و باید از آنها مثل گوشت دم توپ استفاده کرد؟
آیا داغ و هزینه ای که این شهادت ها بر دوش خانواده ها می گذارد ارزش آن را ندارد که برای سربازانی که در چنین موقعیت هایی خدمت می کنند لباس ضد گلوله خریداری شود؟ آیا نباید برای محافظت از چنین گلوگاههایی از کادرهای ورزیده و دوره دیده ویژه استفاده شود ؟ آیا فرزند یکی از مسئولین در چنین جاهایی خدمت کرده است ؟ آقای نماینده ، آقای مدیر و آقای مسئول ، خودت را جای پدر و مادری بگذار که اکنون خبر شهادت مظلومانه جگر گوشه شان را شنیده اند بعد کمی فکر کن که آیا برای جلوگیری از چنین فجایعی واقعا نمی شود کاری کرد. به خدا می شود.تصمیم بگیر.
پول و اسلحه از عربستان و شرارت از خائنان روش زدن سر مار است هر چه سریعتر جند تا از گردن کلفت های عربستان در عشرت کده های دنیا بدرک واصل شوند انتقام گرفته میشود.
مرگ بر عربستان
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
لعنت بر آل سعود (القائده)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
پول زایرین ایرانی که سرازیر جیب سعودی ها می شود نتیجه اش همینه.
درود به روح پاک تمامی شهدا بخصوص این شهدا . "روحشان شاد "
تسلیت تسلیت
وای بر بی برنامه گی؟ وای بر روزمرگی! وای بر سو مدیریت!
واقعا خدا رحمتشون بکنه ، باید دیوار بکشن مرزو
شهدا شرمنده ایم...
شما برای دفاع از میهن جان خودتون رو در کف دستتون گذاشتین و تقدیم این ملت کردین، إن‌شاءالله مسئولین و ما بتونیم راهتونو ادامه داده و انتقام شما را از اون مزدوران از خدا بی خبر بگیریم.
همیشه مدیون خون پاک ترین فرزندان ایران بوده و هستیم.
با سلام ...به خانوادهای محترم شهدای عزیز ...ومرزبانان عیور در راه سرافرازی میهن به شهادت رسیدن روح شان شاد راهشان پر رهرو باد
باعرض تسلیت به خانواده محترم شهدا و آرزوی علو درجات برای شهدای گرانقدر که امنیت را در سایه آنها داریم . اعلام می داریم که تا زنده ایم رزمنده ایم و نمی گذاریم خون شهدایمان پایمال شود .
مرگ آن لاله سرخ،کفن خنده به روی لب بود...
تا وقتی مواد فروشان داخل کشور زنده اند و قانون هم خیلی بهشون آسون میگیره وضعیت همینه ! چرا مواد فروشان رو گردن نمیزنند !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
باید گردن سران آنها را که در تهران و کشورهای اروپایی و امریکایی هستند زد.
چرا در مورد اون چند نفر که اسیر گرفته شدن هیچی نمیگین؟ 14 نفر رو کشتن اون چند نفر که اسیر گرفته شدن الان زنده ان.الان اگه همچین اتفاقی تو فلان ایالت امریکا افتاده بود تلویزیون بیشتر وقت میذاشت براش.الان حداقل شبکه خبر باید ساعت به ساعت با نیرو های امنیتی سیستان بلوچستان ارتباط مستقیم داشته باشه ازشون بپرسه دارن چیکار میکنن برای اون چند نفر اسیر.تابناک تو اگه به این موضوع توجه کنی شاید جون اون بنده خداها نجات پیدا کنه.
اینجانب بعنوان یک بسیجی که مدتی در جبهه های نبرد سالهای دفاع مقدس خدمت نموده ام وجانباز می باشم تسلیت خود را خدمت عموم ملت شهید پرور ایران اسلامی که همه داغدار این عزیزانن وهمچنین رهبر معظم انقلاب وخانواده های مصیبت دیده این شهدای والامقام که راه دفاع از وطن به شهادت رسیده اند عرض می نمایم
چقدر این بچه ها مظلومانه به شهادت رسیدند
و معلوم نیست این فاجعه جانسوز باز هم تکرار
نشود . کشوری که در جنگ تحمیلی پوزه هر
دو ابرقدرت غرب و شرق را به خاک مالیده نباید
از یک مشت جانی و وطن فروش منافق بدینگونه
ضربه بخورد .
کاش آنهمه پولهای که به دیگران داده شد کمی نیز به تهجیز کردن نیروهایخود خرج میشد.تاشاهد ازدست رفتن عزیزانمان نمی شدیم
روحشان شاد!! من سرباز نیروی انتظامی هستم! دوره آموزشیمون بدترین دوره بود!! چون نیروی انتظامی بدترین جای خدمته!! استرس زیاده! خدایا مرز نیوفتم! سر چها راه نیوفتم! کلانتری نباشم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
در آمریک مشغول خدمتی؟
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
نه عزیز ، ایشون سرباز ملت است . خدا نگهدار همشون باشد . الآن از طریق فیلترشکن استفاده میکند .
روحشان شاد و يادشان گرامي باد.
به نظر من قرنها پيش زماني كه ديوار چين را بنا نهادند براي جلوگيري از بربريتي بود كه هنوز هم مشابه ان بربريت در گوشه وكنار دنيا مشاهده مي شود.
..اگه تنها به دریا دل سپردم/
ببین پشتم یه دریا مرده مادر/
یه روزی با من از این سنگر سرد/
یه لشکر مرد بر میگرده مادر/
از اون لالاییهایی که نخوندی/
چشای خیلی هارو آب برده/
نه طوفانی نه سیلابی نه موجی/
عجیبه خیلی هارو آب برده..
برادر سربازم روحت شاد و قرین رحمت الهی . تو برای پاسداری از وطن و ناموس مردم این سرزمین شهید شدی . ما ارزش قطرات خونت را می دانیم و راهت را ادامه خواهیم داد. خداوند به مادران و پدران این شهیدان صبر عطا فرماید. تروریستهای مزدور هم منتظر پاسخ کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باشند.
روحشان شاد باشه
اخه اونجا جای سربازهای بیگناه وبدون تجهیزاته مسولیت این سهل انگاری کیه که احساسات همه ما ایرانیها رو جریحه دار میکنه پس ایت همه تبلیغات پیشرفتهای نظامی کجان
با سلام و عرض تسلیت خدمت امام زمان و خانواده های این لاله های در خون غلتیده
نکته ای که میخواهم بگویم این است که نیروهای مسلح کشور و همچنین وزارت کشور و نمایندگان مجلس باید توجه کنند که مبارزه با اشرار و حراست از مرزهای میهن در مناطق حساس و پردرگیری نیاز به نیروهای ویژه و دوره دیده دارد و باید از نیروهایی که در ارتش یا سپاه این دوره ها را سپری کردند استفاده کرد ، نه از سربازان وظیفه معصومی که تنها یک دوره ساده آموزشی را سپری کرده اند که آنهم بیشتر صرف آموزش رژه رفتن میشود.
خداوند رحمت کند این بزرگ مردان را. تاسف آور است که هموطنان ما شبیه تروریست های سلفی دستشان آغشته به خون برادران همطونشان می شود که جرمی جز خدمت و حفظ امنیت کشور را ندارند. انشاا... با کار فرهنگی و تقویت اقتصادی این مناطق جلوی جذب جوانان این منطقه به گروه های افراطی سلفی گرفته شود تا شاهد این خشونتها که دل هر انسانی را به درد می آورد نباشیم.
روحشان شاد امیدوارم عاملینشان به زودی دستگیر و به اشد مجازات برسند
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء و عند ربهم یرزقون
صدق الله العلی العظیم.
نگذارید تجهیزات در انبارها خاک بخورد بدهید به سربازان مناطق حساس
به خانواده هاى مدافعين كشورمون تسليت ميگم.
خدا بهشون صبر بده. ولله ما براى تحصيل اينور اومديم، خانواده هامون كلى بيقرارى ميكنند. ببين چى ميكشند خانواده اين قهرمانان شهيد. بايد از اين شهدا و همه سربازان مرزى و مدافعان آب و خاك، مثل يك قهرمان قدردانى بشه... به كورى چشم دشمنان ايران، ما هرجاى دنيا كه باشيم، سرباز ايران محسوب ميشيم و اگه كسى گوشه چشمى به كشورمون بكنه، دو سال كه سهله، تا آخر عمرمون خدمت وظيفه ميكنيم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
شوما درستو خوندی برگرد اگه مردی دمت گرم
ممرضا
| Germany |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
مگه استاد دانشگاه هايى كه تو ايران مشغولند و خارج درس خونده اند، برنگشتند تا به كشورشون خدمت كنند؟ محض اطلاعت هيچ جا وطن و خونه نميشه.
هرچند براى تعيين محل زندگى هركسى به خودش مربوطه نه به كس ديگه.
ولى خيالت هم راحت كه با كوله بار پرميگرديم تا كنار سرباز ها مملكت رو بسازيمو به كورى چشم هرچى وهابى و سلفى به جايى برسيم تا دسته گلهاى كشورمون اينجورى پر پر نشن
سعید
| Austria |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
من هم دانشجوی دکترای مکانیک هستم و تا 3 ماه دیگه دفاع می کنم . برای بوسیدن خاک ایران و برگشت به وطنم ثانیه شماری می کنم.
خداوند این عزیزان دلاور و جان بر کف را قرین رحمت خود قرار دهد. روحشان شاد و راهشان پاینده باد.
شهادت هنر مردان خدا است.
از شهادت نمی ترسیم به ان افتخار می کنیم.
نباید سر امنیتمون با کسی شوخی داشته باشیم.انشالله نیروهای امنیتی دمار از روگار این اشرار در بیاورند.به ما نیازی باشد در خدمتیم
چرا در مورد اون چند نفر که اسیر گرفته شدن هیچی نمیگین؟ 14 نفر رو کشتن اون چند نفر که اسیر گرفته شدن الان زنده ان.الان اگه همچین اتفاقی تو فلان ایالت امریکا افتاده بود تلویزیون بیشتر وقت میذاشت براش.الان حداقل شبکه خبر باید ساعت به ساعت با نیرو های امنیتی سیستان بلوچستان ارتباط مستقیم داشته باشه ازشون بپرسه دارن چیکار میکنن برای اون چند نفر اسیر.تابناک تو اگه به این موضوع توجه کنی شاید جون اون بنده خداها نجات پیدا کنه.
کاش سربازان پاسگاه های مرزی سیستان و بلوچستان نظر می دادند .
شاید با شهادت مظلومانه این بچه ها از خواب
بیدار شویم و برای صیانت از جان و مال و ناموس
مرزنشینان و مرزبانان ایران چاره اندیشی کنیم
تا هر مزدور و منافقی جرات تعدی به خاک مقدس ایران را نداشته باشد .
واقعا که 17نفر تلفات بسیار زیادیه در درگیرهای نظامی،فناوریهای آمریکا کجاماکجا اونا با هواپیماهای بدون سرنشین چقد از تروریست ها روبه هلاکت میرسونند درخارج از مرزهای خود ولی تروریست ها به راحتی میان داخل مرزها وسربازان ما که فقط به سلاح کلاشنیکف قدیمی مسلحندروبه شهادت میرسونند وبه راحتی به خاک پاکستان فرارمیکنند...
شهادت خیلی غریبانه ای بود در دیار غربت سربازانی که به امید برگشت به خانه هایشان .....
خدا به خانواده هایشان صبر عطا کند
من خودم نقطه صفر مرزی خدمت کردم (صالح آباد مهران) اگه بدونید فرزندان این مملکت چه مظلومانه به این آب و خاک خدمت می کنند
تو مملکت ما تنها کسی که ارزش نداره سربازان
نه بهشون زن میدن، نه پول میدن، نه ارزش قائلند، نه احترام می گذارند، حتی غذای درست و حسابی هم نمی دن
بعد ازشون انتظاراتی دارند در خد ...
پاسخ ها
قوچانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
خداییش حرف دلمو زدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
پوتین درست حسابی هم بهشون نمیدن بایدازجیب خود پوتین بخرند
با سلام تمام اين جنايات به خاطر تحريم ها و عدم رابطه با امريكاست وگرنه كسي جرات چنان حركتي را نداره يه مثال كوچيك از وقتي شبكه هاي ماهواره اي فهميدن رابطه بهتر شده با امريكا انگار فحش خواهر شنيدن ما اگه خيلمان از تحريم ها راحت بشه پدر همه ي تروريست ها رو در مياريم
به خانواده همه این عزیزان تسلیت میگم. خدواند بهشون صبر بده اینان منتظر عزیزانشون بودن که از خدمت سربازی بر گردن. میدونم که نمیشه در قالب گفتار به این عزیزان تسلی و دلداری داد. من خودم دانشجوی زابل بودم و خبر از طوفانها و سختیهای این منطقه دارم. من فقط دانشجو بودم. ولی این عزیزان جانشان را کف دست گذاشته و همیشه آماده دفاع از شرف و خاک این مملکت هستند. درود بر شرف همه تان. من یه خواهشی هم از نیروی انتظامی دارم تو را خدا مواظب جان این عزیزان باشید. خانواده این عزیزان چشم به راه اینا هستند. حواستون باید بیشتر جمع باشه در این منطقه همیشه احتمال خطر هست. مگر حادثه تاسوکی را فراموش کردید. چرا باز به این اشرار کور دل باز اجازه دادید که اینطور باز جسارت کنند و عزیزان و جوانان رشید این مملکت را پرپر کنند.
روحان شاد من که پدرم در جنگ تحمیلی شهید شده درد این این خانوادههارا خوب درک می کنم وبه آنها تسلیت می گویم
وبه فریب خوردههای که این فاجعه را ایجاد کردند می گویم خیانت به وطن بد سرنوشتی دارد عاقبت مجاهدین خلق را ببینید و عبرت بگیرید.
خداوند رحمتشان کند و به خانواده انها صبر بدهد
الهم عجل لولیک الفرج . خداوند به بازماندگان و خانواده های این عزیزان صبر و پاداش عطا کن. و این شهیدان بالا مقام را با شهدای کربلا محشور کند .
خداوند روح همه سربازان شهید را با امام حسین محشور نماید. روانشان شاد باد. این ناشی بی لیلاقتی دولت پاکستان است. دولتی که نمی تواند امنیت کراچی و پیشاور را تامین کند چگون می توان انتظار داشت که امنیت مرزهایش را حتی برای خود مردمش تامین کند تا چه برسد به کشورهای همسایه اش.
ضمن عرض تسلیت لطفامسولین کشورامنیت کامل استان رابه سپاه بدن امیدی به نیروی انتظامی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
آیا این است جواب پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی ؟؟؟
با سلام و عرض تسلیت خدمت امام زمان و خانواده های این لاله های در خون غلتیده
نکته ای که میخواهم بگویم این است که نیروهای مسلح کشور و همچنین وزارت کشور و نمایندگان مجلس باید توجه کنند که مبارزه با اشرار و حراست از مرزهای میهن در مناطق حساس و پردرگیری نیاز به نیروهای ویژه و دوره دیده دارد و باید از نیروهایی که در ارتش یا سپاه این دوره ها را سپری کردند استفاده کرد ، نه از سربازان وظیفه معصومی که تنها یک دوره ساده آموزشی را سپری کرده اند که آنهم بیشتر صرف آموزش رژه رفتن میشود.
هرچند منتشر نمیکنید لااقل بخوانید
در کجای دنیای پیشرفته سربازی که دوره های نظامی ندیده را برای کارهای حساس انتخاب میکنن 12 سرباز 18 19 و نهایتا 20 ساله به خاطر بی تدبیری مسئولان به فیض شهادت رسدند سربازی که با اصول جنگ های چریکی و نبرد تن به تن و سایر موارد رزمی اشنایی ندارد چگونه میتواند در مواقع خطر از خود محافظت کند مگر در دوره اموزش نظامی چه چیز خاصی به سربازان به ویژه در پادگان های سپاه اموزش داده می شود بیشتر از انکه به رزم توجه شود دنبال مسائل عقیدتی سیاسی هستند
توی اسپانیا چند وقت پیش یه اتوبوس چپ کرد و حدودا 20 نفر کشته شدن دولت اونجا 3 روز عذای عمومی اعلام کرد اما ما اینجا.............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
اخه اینجا اگر انجوری باشه کل سال تعطیله !
مرگ بر دشمنان پلید این مرز و بوم و حامیان
آنان در هر لباسی که هستند .
بزودی عاملان این جنایت پلید و فجیع بدست
دلیرمردان ایران به کیفر خواهند رسید .
واقعا از ته دل ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه ویه صبر جزیلی به خانواده هاشون بده.
روحشان شاد، خداوند به بازماندگانشان صبرعطا نماید.
خدا به مادراشون صبر بده
به مادرای چشم انتظار....
باید عکس العمل دولت و نظام رو درباره این موضوع دید. خاطرات ناگوار چند سال قبل دوباره زنده شد. زمانی که سربازهای این مرز و بوم رو به پاکستان بردند و در اونجا به شهادت رساندند. و امروز هم یه ماجرای تلخ دیگر. آیا این عجز و ناتوانی دولت در مرزداری رو اثبات نمی کنه. در این موضوع به دنبال مقصر نمی گردیم اما این سایه اندوه و مصیبت و ترس از اعزام شدن فرزند سرباز به مناطق مرزی و اشرار خیز تا کی باید روی سر خانواده های ایرانی باشه. چرا دولت برای جان شهروندش هیچ ارزشی قایل نیست. چرا باید زمانی که اوضاع و احوال در کشور مصر و لیبی متشنج می شه برخی از کشورها برای خروج اتباعشون هواپیما بفرستن اونوقت در این مملکت برای جان سربازشون هیچ ارزشی قائل نشن. این ضایعه اسفناک رو به کلیه ملت ایران مخصوصا خانواده های محترمشون تسلیت عرض می کنم. یا لیتنی کنت معهم و افوز فوزا عظیما.
روحشان شاد .قلب همه ایرانیان به درد امد امیدواریم سپاه بااقتدار واردعمل شود

ن
خدا رحمتشان کند خاطره برادر شهیدم دوباره تازه شد
خوشا بحال انانكه با شهادت رفتند... همه ما مديون خون مطهر شهداييم لعنت خدا بر انانكه بخاطر چند روز رياست پابه روي اين خونها ميگذارند و خواب امريكا را ميبينند كه باعث و باني اين جنايت هاست. تسليت به خانواده هاي معظم شهدا و همسنگران داغدارشان.
سلام
نمیدونم با چه منطقی میشه 12 تا سرباز وظیفه رو کشت و با افتخار بیانیه داد و درخواست کمک از اربابان کرد؟! البته منطقی ندارن و کور و کرن.
وبلاگشون رو دیدم و تو بهت فرو رفتم. چطوری میشه؟
شهادتشون رو تبریک میگم و ان شاءالله برکت خونشون ما رو تو راه حق پایدار نگه بداره.
از خداوند برای خانوادشون صبر و استقامت مسئلت میکنم.
درود بر قهرمانان میهن عزیز
خیلی خیلی ناراحت شدم وحالت گریه بهم دست داد.اونها هم برادرهای ما هستند.خدا رحمتشان کند
تو ای سرباز و ای فرزند بهتر
جدا از بستر و آغوش مادر
به غسلت می‌برم با دیده تر
به تو پوشم کفن از یاس پرپر

لالایی لالایی لالایی
عزیز نازنین من لالایی
بخواب این آخرین خواب تو شیرین
پس از این قهرمان قصه‌هایی

به اون گوری که شد گهواره تو
برای پیکر صد پاره تو
می‌خونم من اگه بسته ز بیداد
گلوی مادر بیچاره تو
شد از خون تو خاک جبهه رنگین
در اون ظلمت سرای سرد و غمگین
بخواب ایران ز تو بر جا می‌مونه
عزیزم آخرین خواب تو شیرین
خدا بیامرزتشون.
خدا رحمتشان کند اینها از قهرمانان ملی این سرزمین هستند ...ولی امیدوارم نیروی انتظامی ما با تجهیزات نظامی روز دنیا و همچنین با آموزشهای نظامی نوین دنیا به مبارزه با اشرار ادامه دهد.
ایا نمی شود از بهپادهائی که این همه پزشو میدن یا از دوربین های کنترل از راه دور بجای این سربازان مظلوم در نوک قله هائی نشان دادین استفاده کرد .با این تساویر آدم فکر میکنه چقدر کار حیوانات وحشی آدم نما برای قتل عام اینها در آنجا انجام که میدن و فرار میکنن میتونه براشون بیخطر باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ما در فناوری پهپاد با آمریکا برابری میکنیم!!!
با سلام من هم به نوبه خود تسلیت می گم و آرزوی صبر برای خانواده های این عزیزان را دارم که البته داغ بسیار سنگینی است و از شما متشكرم که این فرصت همدردی را دادید
به عنوان يك آذري از صميم قلب به خانواده اين شهيدان عزيز تسليت مي‌گويم. غم سنگيني است. نمي‌گويم كه اين درد سنگين را كاملاً درك مي‌كنم اما ما را در اين درد شريك بدانيد. اين اشرار خودفروخته هم بدانند اگر ريگي توانست غلطي بكند آنها هم مي‌توانند.
همیشه که اخبار رو دنبال میکنم خبر از تولید انواع پهپاد رو میدن که برای مرزبانی و غیره در سرزمین های خطرناک بسیار مفیده !
پس چی شد این پهپاد .

خون شهدای ما انقدر ارزش نداشت !

همه مردم از شنیدن این خبر به شدیدا ناراحت هستند

از مسئولین خواهش میکنیم که سرباز های که در منطقه های ناامن و مرزی هستند رو کاملا" تجهیز کنند

اینجا و حالا

قلب تمام مردم ایران به درد آمد . . .
روحشان شاد یادشان گرامی و نامشان سربلند
از خوان خون گذشتند صبح ظفر سواران
پیغام فتح دارند ان سوی جبهه یاران
الحق این عزیزان آبروی این مملکت هستند و بر پیشانیشان بوسه میزنیم و پدران و مادرانشان را بر چشم مینهیم .
پاسخ ها
منصور
| - |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ماه 13سرباز مرز بودم.چه مرگ با شکوهی داشتند.تو قلب 75میلیون هموطنشون جاودانه شدند...راهشان پر رهرو...
خدا رحمتشون کنه

مضاعفا" آقای سردار کوثری که این همه فریادش در رابطه با آمریکا که به گوش فلک هم رسیده، یه کاری برای جلوگیری از چنین تراژدی هم یه کم سرو صدا داشته باشند.
واقعا اشكم در اومد.من خودم سربازم،هم لباسم تا هستم راهت را ادامه خواهم داد...روحشان شاد
به خانواده های محترم این عزیزان تسلیت می گویم.همه ملت ایران در غم شما شریک هستند . از مسئولین خواهشمندیم مرز ایران با پاکستان و افغانستان را کاملاً مسدود نمایند تا این ناامنیها خاتمه یابند.
از خون جوانان وطن لاله دمیده
از ماتم سرو قدشان، سرو خمیده
..

چه کجرفتاری ای چرخ،
چه بد کرداری ای چرخ
سر کین داری ای چرخ
نه دین داری،
نه آیین داری ای چرخ
روحشان شاد ولی کاش از فن آوری های روز برای کنترل مرزها استفاده شود تا هر روز شاهد پرپر شدن عزیزانمان نباشیم.
زدودیده خون فشانم زغمت شب جدائی...بسیاروعمیقن غمگین شدم.ازریختن خون انسانی بیگناه..تنفر عمیق دارم.ازامران وعاملان این چنین حوادث دهشتناک.ازخداوند ارزوی صبر برای بازماندگان این عزیزان دارم.
شهادت زیباست
همیشه که اخبار رو دنبال میکنم خبر از تولید انواع پهپاد رو میدن که برای مرزبانی و غیره در سرزمین های خطرناک بسیار مفیده !
پس چی شد این پهپاد .

خون شهدای ما انقدر ارزش نداشت !

همه مردم از شنیدن این خبر به شدیدا ناراحت هستند

از مسئولین خواهش میکنیم که سرباز های که در منطقه های ناامن و مرزی هستند رو کاملا" تجهیز کنند

اینجا و حالا

قلب تمام مردم ایران به درد آمد . . .
کشت زنی در اون مناطق یعنی بازی با مرگ چون اشرار به تمام راه های اونجا اشراف دارن و تابحال چند بار عزیزان مارو غافلگیر کردن خدا رحمت کنه همه اونهارو و یاد شهید خدا کرم و شهید مهدی مقیم گرامی
خداوند رحمتشان کند
داغ جوون خیلی سخته خانواده هاشون بدونند که اونها جوونهای ما هم بودند
همیشه که اخبار رو دنبال میکنم خبر از تولید انواع پهپاد رو میدن که برای مرزبانی و غیره در سرزمین های خطرناک بسیار مفیده !
پس چی شد این پهپاد .

خون شهدای ما انقدر ارزش نداشت !

همه مردم از شنیدن این خبر به شدیدا ناراحت هستند

از مسئولین خواهش میکنیم که سرباز های که در منطقه های ناامن و مرزی هستند رو کاملا" تجهیز کنند

اینجا و حالا

قلب تمام مردم ایران به درد آمد . . .
باید عکس العمل دولت و نظام رو درباره این موضوع دید. خاطرات ناگوار چند سال قبل دوباره زنده شد. زمانی که سربازهای این مرز و بوم رو به پاکستان بردند و در اونجا به شهادت رساندند. و امروز هم یه ماجرای تلخ دیگر. آیا این عجز و ناتوانی دولت در مرزداری رو اثبات نمی کنه. در این موضوع به دنبال مقصر نمی گردیم اما این سایه اندوه و مصیبت و ترس از اعزام شدن فرزند سرباز به مناطق مرزی و اشرار خیز تا کی باید روی سر خانواده های ایرانی باشه. چرا دولت برای جان شهروندش هیچ ارزشی قایل نیست. چرا باید زمانی که اوضاع و احوال در کشور مصر و لیبی متشنج می شه برخی از کشورها برای خروج اتباعشون هواپیما بفرستن اونوقت در این مملکت برای جان سربازشون هیچ ارزشی قائل نشن. این ضایعه اسفناک رو به کلیه ملت ایران مخصوصا خانواده های محترمشون تسلیت عرض می کنم. یا لیتنی کنت معهم و افوز فوزا عظیما.
تابناک خودمون بهتر از هرکس می دونیم که دست عربستان و قطر کثیف پشت این ماجرا است... هیچ شکی نیست... این گروهک کثیف جیش العدل که از قبل بیانیه داده بودن توی وبسایتشون... مگه رصد نمی شه؟
بیانیه داده بودن و خواسته بودن که مردم برای به اصطلاح جهاد بهشون بپیوندن و گفته بودن این حکومت ایرانه که سوریه رو اداره می کنه نه اسد... اگه ما تو سوریه شکست بخوریم مذهب ما اهل سنت میافته زیر دست شیعه ها و این جنگ برای ما جنگ حیاتیه... گفته بودن باید غرب ایران و سیستان و بلوچستان رو نا امن کنیم و از درون به حکومت ایران حمله کنیم تا سرگرم مسایل داخلی شه و از سوریه بکشه کنار... اینا از قبل گفته بودن تصمیم به این کار دارن... پس چرا کسی توجه نکرده بود؟
کاملا واضحه که عربستان پشت این ماجرا است... حتی اگه بگی یک هزارم درصد شک داشته باشم ندارم... چرا ما همین کار رو با عربستان نکنیم و از درون اون وهابی های لجن رو به آتیش نکشیم؟
تقاضا دارم نگویید امشب 14 خانواده عزادارند بنویسید تمام ایران امشب رخت عزا به تن می کنند و سوگوارانه اما غیورانه داغ غیور مردانشان را تحمل می کنند « دلتنگ روزهای رفته ایم ........
فرمانده گروهی که در حال جاجایی نیروها بودن چرا نکات امنیتی را رعایت نکرده است ؟ مگه دست نیروهای ایرانی تفنگ آب پاش بوده که چهارده نفر شهید شده اند ؟
خدا رحمتسون کنه
کاش به جای هزینه 350میلیونی سریال لاله به فکر امنیت سربازها بودید...
خدا رحمتشون کنه ولی چرا جلیقه ضد گلوله ندادن بهشون این کمترین امکاناتی هست یرای کسانی که در خطرناکترین جاهها دارن خدمت میکنن
ضمن تشکر از اقدام تابناک در ایجاد این فرصت
با عرض تسلیت به خانواده محترم جوانان معصوم به خون خفته ای که میدانم چشمان منتظرشان برای همیشه منتظر ماند
با تایید گفته های تابناک درخصوص تجهیز عملیات مرزبانی به امکانات روز دنیا با توجه به پیشرفت های داخلی و تغییر وضعیت از مرزبانی فیزیکی به مرزبانی هوشمند و لجستیک

دولتمردان عزیز
بعضی جاها مذاکره و گفتگو خیانت به جانفشانی و خون پاک جوانان پرپر شده این خاک است
جواب این اقدام ددمنشانه که مطمئناً با سرمایه گذاری و دسیسه چینی دشمنان این خاک است تعقیب و مجازات فوری عاملان آن حتی در خاک کشور نه چندان دوست پاکستان است
استدعا داریم عملیات نظامی ایران در مرزهای شرقی به اندازه ای قاطع باشد که حتی اندیشه
این اقدامات برای تروریستها به کابوس تبدیل شود
مجدداً به خانواده های جوانان شهید این خاک تسلیت عرض میکنم
ما چشمان منتظر شما را میفهمیم ما را در غم خود شریک بدانید
درود بر اونا و تمام شهدا
از جنایت اون کسایی که سربازهای وظیفه بیچاره رو با 5 هفته آموزش بی خودی می فرستند به پاسگاه مرزی و بعد خودشون به رفع و فتق امور شرکت ها و پیمانکاری های ............... هم غافل نشیم.
« ولا تحسبن الّذين قتلوا في سبيل الله امواتاً بل احياء عندربهم يرزقون. »
شهادت در راه خدا بهترين مرگي است كه شهيد با اختيار خويش بر مي گزيند. پيامبر اكرم(ص) فرمودند:« بالاي هر نيكي، كار نيك ديگري وجود دارد تا اين كه مرد در راه خدا كشته شود، وقتي در راه خداي عزّوجلّ كشته شد، بالاي آن كار نيكي وجود ندارد.»
ياد شعر جلال افتادم : ماهمه شيران ولي شير علم. حمله مان از باد باشد دم به دم
روي سخنم با مسؤولان است از هر فرقه اي كه هستند ! مگه جان اين سربازان اينقدر بي ارزش شده كه چند نفر بي ريشه بتوانند به راحتي آنها را شهيد كنند ؟ چرا تجهيزات كامل ندارند ؟ چرا نسق اين مهاجمان را طوري نمي كشيد كه جرات همچو كارهايي رانكنند ؟ نيروي انتظامي در نمايشگاههايي كه برگزار ميكند طوري برخورد ميكنند كه انگار آخر تجهيرات و تكنولوژي دنيا رو دارند و ماحصل كا اينه كه ميبينيم ! شعر فوق تقديم به هر مسؤل .......... كه باعث اين داغ ها شده و ميشود .
در لحظه شهادت نگران حال مادرانشان بوده اند که چطور خبر به آنها خواهد رسید....
درود به روان پاکشان و زنده باد رشادت و جوانمردیشان در پاسداری از مرزهای ایران زمین .
آه و ناله سودی ندارد گذشته از اینکه هیچ جای تحمل حتی زخمی شدن یک سرباز نمی باشد باید امکانات لازم برای حراست از جان مرزداران را به هر ترتیب فراهم نمود چرا که این شررارتها برای کشور ما پیامدهای سیاسی منفی خواهد داشت و دشمن ناکس را جری تر برای کارهای مزدورانه اشان می کند.
پس این بهپاد ها را چرا داریم .بزنید پدرشان را درخاک پاکستان در بیارید .بزاریدپاکستان اعتراض کند
روحشان شاد
خداوند شهادتشان را قبول کند و رحمتشان فرماید
آیا وقت آن نرسیده که تندکی برنامه ریزی کرد،اندکی هزینه مادی کرد تا حداقل جان جوانان و مردم صبور این مملکت در امنیت باشد.
آیا نمیتوان نیروهای ویژه ای جهت پاسداری از مرزها آموزش داد،نمیتوان از تجهیزات ایمن تر و پیشرفته تر استفاده کرد،آیا نمیتوان پشتیبانی هوایی را همواره مد نظر قرار داد،نمیدانم...
دستاوردهای این جوانان کی باید به کمکشان بیاید؟
هم فکر کنند،هم بسازند،هم تحمل کنند،همراهی کنند،مقاومت کنند،بی کفایتی ها را ببینند و سکوت کنند،دعوای مسئولین را تحمل کنند و ...
جانشان را هم تقدیم کنند؟پس این ابتکارات و نواوری های نظامی برای چیست؟
نمیشود حتی با این پهبادها یا سایر دست اورد ها مرزها را کنترل کرد؟نمیشود با انها به داد مرزبان های در کمین افتاده رسید؟
نمیشود خودروهای پیشرفته تر و مستحکم استفاده کرد؟
کاش میشد!
من برادرم اونجا خدمت میکنه ( سرباز مرزبانی هست ) از وقتی این خبرو شنیده حسابی ترسیده امروز چند بار زنگ زده که میخوام برگردم ....

متأسفانه سربازهایی رو اونجا میفرستن که اصلا آموزش درستی ندیدن و همه پر پر می شن
اشک از چشمانم به احترام خونتان می چکد .شهید من بهشت گوارای وجودتان .
بهترین ابزار برای گشت زنی و دیدبانی هلیکوپتر یا پهباده که خدا خیرشون بده بفکر تجهیز کردن نیستن ..
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
مسولان فقط تسلیت می گوند وبعد یادشان می رود فکری به حال مکانیزه شدن مرزها کنید
من هم به نوبه خودم به بازماندگان عزیزان از دست رفته و شهدای واقعی وطن تسلیت عرض میکنم ....
ایران شب را راحت بخواب که سربازان جان برکف عزیزمان محافظ امنیت و جان شما خواهند بود ...
انتقادی که از مسوولین دارم اینه که سربازانی که فقط یک دوره کمی را برای انها صرف اموزش کرده اند را چگونه مرزبان میکنند؟ مگر غیر از این است که استان سیستان و بلوچستان امنیتی ترین استان کشور است؟ که اکثر اشرار و تروریستها از این استان وارد کشور میشوند؟ سربازی که تازه به سن هفده هجده رسیده اند را با کدامین تجربه به دکلهای مرزبانی میفرستند؟ این همه موشک و تانک و مسلسل کجا جای سازی شده اند؟ اگر نمیشود مرزها را الکترونیکی و با ابزار مدرن اداره کنید ...البته من نمیدانم واقعا این ابزاری که عرض میکنم در دست مرزبانان هست یا نه ... اما مرزبان سرباز باید به دوبینهای دید در شب ... مسلسل . جلیقه ضد گلوله و دکلهای بلند دارای دوربینهای مدار بسته مجهز به دید در شب مجهز باشند و از راه دور و جاییکه سرباز دیده نمیشود انجا را کنترل کرد ... سرباز به جای ایستادن بر روی دکل باید در جایی مخفی به کنترل دوربینها مشغول شود و نگهبانی اش را انطور انجام دهد ... نه اینکه سینه اش شکافته شود ... خیلی کارها میشود کرد و انجام نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
مرز به این مهمی رو سپردین دست چندتا بچه 18-19 ساله؟ بابا این همه نیروی تکاور کادری کجا به درد می خورن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
دوست گرامی بیش از تجهیزات مدرن به فرماندهان باسواد و کارآمد نیاز داریم!
خدایا به خانواده هایشان صبر بده.
روحشان شاد و قرین رحمت باد
من سربازم سپاه هستم و در یادواره شهدای سرباز خدمت می کنم.برا مصاحبه تلوزیونی مجری ازم پرسید نظرت درمورد اینکه داری زیر پرچم نظام اسلمی خدمت می کنی چیه؟ تودلم گفتم ما که اینجا خدمت نمی کنیم استراحت می کنم. دوستانم لب مرز خدمت می کنند.نمی دونم چی بگم از این واقع ! انشا الله خدا به خانوادهاشون صبر بده و شهدا را همنشین سید الشهدا قرار بده. آمین
مرزهای شهرستان سراوان در جنوب شرقی ترین نقطه ایران به سبب کوهستانی و سخت گذر بودن همچنان محل تردد اشرار مسلح و فعالیت گروههای معاند است.

سایر مرزهای سیستان و بلوچستان با ایجاد دیوار امنیتی و تجهیزات فیزیکی و اپتیکی مسدود شده است.
واقعا سربازی تو این نقاط کار سختیه، منم ساله دیگه لیسانسموکه بگیرم باید برم سر بازی ، دشمنان ایرانم بدونند که سرباز های بیشتری در راهند که با افتخار آماده شهادت در راه کشورشون ایران هستند
دوستان همگی نظرخودشونو گذاشتن وهمگی یه جمله ی مشترک داشتن: ""خدا رحتمشان کند""" خب منم میگم خدا رحمتشان کند که در راه وطن وارامش ما جان دادند. ولی ایا تا بحال به این نکته فکر کردین که اینا کی بودن واز کجا بودن واز چه قشری از مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایا تا بحال اینهمه از این اتفاقای ناگواری که رخ داده از بچه های همین مسولین وکله گنده ها وحتی از فامیلاشون هم دچار اینچنین اتفاقی شدن؟؟ نهایت همه ی این کله گنده ها میان وجلو دوربین این حادثه رو محکوم میکنن وبه بازماندگان وخونواده ی این جوونا تسلیت میگن ومیرن!!! یکی نیس بگه اگه مرد هستین وراست میگین وگفتار وعملتون با هم یکیه بچه ی خودتونو بجای تفریحات اروپا و.... بفرستید این جاها خدمت مقدس!!!!سربازیشونو تموم کنن. بدبختیش مال قشر ضعیف جامعه هس راحتی واسایش وعشق وحالشم واسه شماها که خونتون از بقیه رنگین تره. برید جمع کنید دستون دیگه واسه همه رو شده از بس که ظاهر سازی میکنید وباطنتون با ظاهرتون یکی نیسش
ان شاا... با شهدای کربلای امام حسین ع محشور شوند.ومسببین با کفار ومنافقین محشور شوند.از خدا برای خانوادهایشان صبروتحمل بردباری واجر الهی تقاضا دارم.ما امنیت وآسایش خودرا مدیون این عزیزان نظامی وانتظامی هستیم.اینها قهرمانان ومردان سترگ وحافظان این آب وخاک اند.شادی روحشان فاتحه مع صلوات
روحشان شاد وخداوند به خانوادشان صبر بدهد .متاسفانه سالهاست در استانهاي سيستان وبلوچستان وكردستان جوانان اين مملكت بدليل عدم تجهيزات وتسليحات مناسب به شهادت ميرسند برخي از پاسگاها وبرجك هاي ما در نقاط صفر مرزي بسيار آسيب پذير هستند وكم تجربگي برخي از فرماندهان پاسگاهها نيز منجر به اين اتفاقات تلخ ميشود آيا جابجايي نيروها در مناطق نا امن در تاريكي هوا ميبايست صورت بگيرد آيا نبايد جابجايي پست ها در روز صورت بگيرد واين همه نفر برها كه دربرخي از پادگان ها خاك ميخورند چرا مورد استفاده قرار نمگيرند تنها راه پيشگري از اتفاقات تلخ استفاده از نيروهاي با تجربه وحرفه اي واستفاده از ادوات مدرن نظامي ميباشد.
بسم رب الشهدا و الصديقين
مادر و پدران شهدا تسليت ملت ايران بابت شهادت اين عزيزان اين سروان جاودان ايران اسلامي را پذيرا باشيد و بدانيد اين شهيدان عزيز در آستانه ماه محرم مهمان سرور شهيدان امام حسين (ع)هستند و ما مانند مختار انتقام خون اين شهيدان را از يزيديان و خوارج زمان مي گيريم انشاله
ما براي اينكه ايران گوهري تابان شود جان فرزندانمان را باخلاص در هر زمان داده ايم بهتر است دولت مردانمان كمي ارزش بدارند روحشان شاد
سربازان وطن افتخار وطن ایران سربلند باد شهیدان ما نامشون تو تاریخ ثبت میشه این 14 نفر افتخار و اسطوره های خاموش ما هستن روحشون شاد باد در راه امنیت میهن پر کشیدن
امیدوارم همه ی این شهدا با دفن نظامی به خاک سپرده شوند نا احترامی باشد به پاس جان فشانی های آن ها.
خدا رحمتشان کند و به خانواده ها صبر بدهد. مصیبت بزرگی است که نباید به راحتی از آن بگذریم. اینجور وقتها آدم یاد وزارت اطلاعات و کم کاری احتمالی برادران اطلاعاتی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
در مرز های شرقی سپاه قدس و نیروهای اطلاعاتی می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند به شرط آنکه حمایت و تجهیزات روز در اختیار داشته باشند بعد نیروهای مسلح وارد عمل بشوند.سپاه قدس باید به یک ارتش پیشرو برای حفظ امنیت کشور تبدیل و بیش از پیش تجهیز و حمایت شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
شما هم کم لطفی می کنید ! مگه کم تجهیز میشن این خون خوارا که بگیم اطلاعات کم کاری کرده ؟
من که به نیروهای اطلاعات اعتماد دارم و مطمئنم که هر کاری بتوانند دریغ نمی کنند
خدا کمکشون کنه
بر تك تك اين قهرمانان درود..دعاي 75 مليون ايراني همراه روح پاك شان تا وصال انها به شهداي كربلا.همه ايرانيان داغداريم.
خدا رحمتشون کنه این عزیزان جان بر کف و عزیز رو ولی واقعا تا کی باید از روشهای دیپلماتیک حرف بزنیم به عقاب های تیز پروازمون بسپارید تا تمام راه های فرارشونو با خاک یکسان کنند و پاکستان هم بدونه که دست از این کارهاش باید برداره والا منتظر بدتر از اینها باید باشنه. واقعا نگذارید خون جوانانمون به ناحق ریخته بشه و اون از خدا بی خبرها هر غلطی دلشون خواست بکنند. ما هنوز همت و غیرت روزهای جنگ تحمیلی رو در وجودمون داریم و میتونیم درس آموزنده ای به پاکستان و مزدورهاش بدیم .
درود بر دلاوران ایران زمین
برادرم شهادتت مبارک
لعنت خدا بر وهابیون و عوامل آنها
جمهوری اسلامی انتقام خون شما را خواهد گرفت
من برج ده اعزامم، من نمیخام بمیرم. تو رو خدااااااااااا...
درود بر قهرمانان!
خدابه تمام خانواده های شهیدان وطن صبرجمیل عطاکندآمین یارب العالمین
اگه يه قدم دولت عقب نشينى کنه خون شهدا هدر ميره, بايد به پاکستان بى عرضه شديدا اخطار داد,
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
پاکستان بمب اتم داره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ناشناس جان آیا پاکستان از رژیم صهیونیستی کلفت تره؟؟
به جای اینکه توان نیروی انتظامی را در جمع آوری ماهواره به هدر بدهند ، تعداد بیشتری سرباز به ناحیه بفرستند و در ضمن هم برای پرسنل کادر و هم وظیفه رفاه و امکانات مالی فراهم کنند . تکنولوژی هم به درد همین میخورد : چرا اشرار را در درون و یا بیرون مرز ایران با هواپیما بمباران نکردید ؟ چرا سازمان اطلاعاتی ایران از حمله خبر نداشت ( اشراف اطلاعاتی ) ، چرا حداقل به اشرار رقیب پرداخت مالی نمیشود تا انتقام شهدا را آنها بگیرند ؟ چطور رژیم اشغالگر قدس برای یک سرباز جنگ برپا میکند ، ما برای همان سرباز جلیقه ضد گلوله هم نمیخریم ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
متاسفانه سربازان حرفه ای رو در تهران برای جمع آوری ماهواره و گشت ارشاد نگه داشته اند و سربازان وظیفه کم تجربه و مظلوم را سر مرز فرستاده اند. به کی پناه ببریم ؟!
روحشان شاد و یادشان گرامی...مسئولان در رسیدگی به خانواده این عزیزان نباید کم بزارن....
باید مرزهای کشور هرچه سریعتر کاملا مسدود بش...
متاسفانه خیلی از درجه دارها و صاحبان حقوقهای چندمیلیونی در شهرها راحت هستند و سربازان بیچاره مشکل ترین و خطرناکترین کارها را برعهده دارند. خدا رحمتشان کند . سرافراز باشند
ضمن عرض تسليت به جامعه مرزداران كشور و همه خانواده شهدا چرا در مرزها از پهبادها كه اينهمه تبليغ هم مي شوداستفاده نمي كنن.
روحشان شاد
بابا ما هی میگیم کشور دوست و برادر پاکستان. برق بهشون میدیم نفت و گاز بهشون میدیم تا مردمشون تو رفاه باشن.واسه کشته هاشون توبمبگذاریها، حملات هواپیماهای بدن سرنشین و توسط طالبان، تاسف میخوریم و باهاشون همدردی مکنیم،بعد اونا چی به ما میدن،آدم کشهایی که بهشون پناه دادن،آموزش دادن بعد هم این حوادث تلخ رو ببار میارن.آیا مسئولین پاکستانی نمی تونن جلوی این تروریستا رو بگیرن یا نمیخوان؟
از مسئولین کشورمان مصرانه می خواهیم تا گرفتن حق این عزیزان که کمتر از خون سوریهاوفلسطینیها و خیلیای دیگه نیست کوتاهی نکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
به برادران عزیز سپاهی به خصوص در سپاه قدس : برادران ! سوریه هم لازم است اما این پاکستان لعنتی همسایه ماست و در گوش ما. اینجا را هم دریابید که دارد لانه دشمنان می شود. چند تا عملیات تروریستی تو این چند سال انجام دادن این نامردها. منتظر ضربه شست شما عزیزان هستیم.
یه بابایی نشسته کامنتا را از بالا به پایین فله ای منفی میده. هوالشافی
خدایا ما چه گرفتاری شدیم از دست این همسایه های بی عرضه که حتی امنیت خودشان هم نمی توانند تامین کنند
ما ایستاده ایم اما دشمن نتوان حقیرو بیچاره

شمرد.

مذاکره 5 1 نزدیک است میخوان بگن عواملی

داریم که شمارو آزاز بدن.

اما ما به هوشیاری آقای ظریف اعتماد داریم

مقاوم باشیم.....
سوال اينجاست كه دو ساعت درگيري اشرار با گروهاني كه فرماندهي آن داراي دانش تخصصي بوده باشد و حداقل امكانات ارتباطي را در اختيار مي داشت نمي توانست نيروي هوايي پشتيبان بطلبد و ياغيان را تار و مار كند؟؟؟ واقعا مسولين انتظامي استان تدبير چه داشته اند؟
درود بر روان تك تك شهداي با افتخار ايران.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
واقعا اگر درگیری این همه مدت طول کشیده چرا هلیکوپتر و یا نیروی کمکی سریع به محل ارسال نشده ؟!
شهدا شرمنده ایم
خدا رحپمتشون کنه
دلم آتیش گرفت.
بنام خدای شهیدان و صالحان

خبر حزن انگیز شهادت جمعی از براداران دلیر و مرزدارانی که وجود آنها مایه امنیت و آسایش یک جامعه است دل هر انسانی را بدرد میآورد.امیدوارم که با تقویت نیرو و امکانات چنین وقایعی تکرار نشود و خداوند مرزهای این میهن اسلامی و مرزداران آن را به قدرت و عظمت خودپیوسته در امان نگه دارد. شهادت جانسوز این برادران را به به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)،خانواده معظم ایشان و رهبر معظم انقلاب و عموم هموطنان تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ علو درجات آنان را مسئلت و برای بازماندگان آنها صبر و اجر جزیل خواهانم. همچنین بهبودی هر چه سریعتر مچروحین این حادثه تلخ و رهائی اسیران آن از چنگال دشمنان این مرز و بوم را از خداوند خواستارم. برای شادی ارواح طیبه شهدا صلوات.
تبریک و تسلیت به خانواده های دلاورمردان شهید راه وطن که همان ناموس است. ای کوردلان و نوکران پول های کثیف ال سعود بدانید ایران از رستم ها پر است و داغ یک اه را بر دل ال سعود خواهند گذاشت. از مقام معظم رهبری می خواهیم که جواب خیانت 35 ساله پاکستان علیه ایران را در اسرع وقت بدهند و درس عبرتی به پاکستان که حیاط خلوت دشمنان ایران و ایرانیان شده را بدهند. مسئول تمام این جنایت ها دولت پاکستان است.
شهدا شرمنده ایم
مرگ بر وهابی
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
به جای سر دادن شعار مرگ، بگوییم درود بر مسلمانف درود بر فهم،
درود بر انسانیت
چیزی که باعث شهادت این عزیزان شده است نبود این موارد است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
مثبت به آقا مرتضی
ولا تخسبن الذین قتلوا فی سبیل امواتا.......واقعادل هر انسان آزاده ای ازخبر شهادت این عزیزان مملو از حزن واندوه وناخوداگاه اشکها جاری میگردد
واقعا چه افتخاری برای این ملعونان دارد این جنایت؛کشتن سربازانی که جرمشان فقط پوشیدن لباس مقدس سربازی و پاسداری از مرزهای کشور در برابر زیاده خواهانی که پیام اور مرگ ونیستی اند خدا به مادران و پدرانشان که میدانم لحظه شنیدن خبر پرپرشدن گلهایشان کمرشان شکست صبروبردباری عطا فرماید وقاتلانشان را که همانا دشمنان خدا و رسول خدایند به زودی زود هلاک فرماید
خدایا ای پروردگارآسمان برافراشته اگرمارابردشمنان پیروزگرداندی ازستم وتجاوز دورمان داروبرحق استوارمان گردان واگردشمنان برما پیروزشدند شهادت راروزیمان فرماوازفتنه بازمان دار
مادران شهدا در پناه زينب (س) صبوري كنيد...شرمنده ايم.
مرگ بر وهابی
بنام خدای شهیدان

اگر امروز یک وابسته از خانواده آقایان مرده بود عزای عمومی اعلام میشد ولی با کشته شدن این عزیزان جوان حتی یک نفر هم پیام تسلیت نداده است.

از ماست که بر ماست
با سلام.منم سرباز همین منطقه هستم بهترین راه مقابله با اشرار فقط و فقط مجهز کردن نیروها به تجهیزات نظامی و تعداد زیاد نیروی متخصص در آن منطقه است .
انتقام شون بايستي کرفته بشه
کسانی که وقت و انرژی خود را صرف پیگیری عدم اعتراض فلان نهاد به هتک حرمت شهدا میکنند پیشنهاد میشود کل هزینه اعتراضها را جمع کنند دو دست لباس ضد گلوله برای مرزبانی که بخاطر ما در برجک شهید میشود اهدا کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
نه عزیز ! پول مملکت به جلیقه ضد گلوله نمی رسه. پوستر "اعتراض به مذاکره با آمریکا" واجب تره !!!
تا کی باید شهید داد و داغدار شد. موضوع عدم امنیت در سیستان دهه ها است که حل نشده. به جای این همه تاسف خوردن بر از دست دان جوانان این مرزو بم یک بار برای همیشه ریشه عدم امنیت در سیستان را بخشکانیم. به جای افزودن بر سربازهای منطقه باید جامعه شناس و مورخ به منطقه فرستاد تا ریشه اینهمه ناپایداری را در منطقه بیابند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
بابا مردم این منطقه مشکل ندارن این عربستان مشکل داره
مجلس و دولت، قراردادهايى كه با پاكستان هست را مورد بازبينى قرار دهند بخصوص قرار داد گازى و لوله انتقال گاز.
بايد به پاكستان فشار آورد وگرنه مبارزه با اين جانيان همچنان دشوار خواهد ماند چرا كه در پاكستان پناه مى گيرند و مسلح مى شوند.
خداوند رحمتشون کنه
امیدواریم دیگه این اتفاقات رو نبینیم.
جهت اطلاع اونهای که دنبال خرید خدمت و فراری از خدمت و معافیت پزشکی و ..... هستند .باید بگویم انسانهای واقعی اینان بودن که برای دفاع از وطن و ناموس ما کلمه سربازی رو چه خوب معنی کردن و واقعا سرشان را کف دستشان گرفتن و برای دفاع از وطن و ناموس و شرف ما از جان عزیز خود گذشتن ..اینها هم میتوانستن برون دنبال خرید خدمت و معافیت پزشکی و...... الی انها مزد خود را که همانا شهادت میباشد از معبود خود گرفتن ...درود بر مردان اسمانی و خدای
الله محيط بالكافرين ، خداوند جزائ كفار را خواهد داد.
جه غریبانه و چه مردانه رفتند روحشان شاد .
یا علی
ایشالله که خداوند ازشون قبول کنه
ایشالله که خداوند سزای غفلت شون بده
واقعا آدم قلبش به درد میاد وقتی این مسوولین سربازان وظیفه و بی تجربه را این جوری با کمترین امکانات و هزینه به کام مرگ میکشونن...
آیا این خودش جنایت نیست...
درود بر روان این شهیدان بزرگ
خدا صبر به خوانوادهای بزرگوارشان عطاکند.
خواستم تسليت بگم اما كلمه اي كه بتواند احساساتم را بيان كند نيافتم...........فقط ميتوانم بگويم خداوند رحمتشان كند و به خانواده شان كه چشم انتظار بازگشت فرزندانشان (كه عزيز تر از جانشان مي باشد)صبر عنايت فرمايد...
از صمیم دل تسلیت میگویم.به مادران و پدران داغدار و بدانید خون این شهیدان عزیز دامن اربابان جیره خور و مزدور وهابیشون را خواهد گرفت.ما جوانان ایران حتی در خارج از کشور اجازه نخواهیم داد تروریستها کشورمان را تبدیل به سوریه و عراق بکنند
خدا رحمتشون کنه و به خانواده های انان صبر بده
امیدوارم که مسئولین از این حادثه درست عبرت بگیرند تا دیگر تکرار نشود .
الان صدا و سیما داره پژمان نشون میده!!
خدا حمتشون کنه!
دست تک تک سربازان و مرزبانان ایران اسلامی را میبوسیم.
پروردگارا,مارادرهرکاری صادقانه واردکن وصادقانه خارج نماوازسوی خودسلطان ویاوری برای ماقرارده
با سلام به شهدای مرزبان جمهوری اسلامی و عرض تسلیت به خانواده های بزرگوار آنها، آیا پرونده آن 16 نفر که فوری اعدام شدند تمام مراحل قضایی را گذرانده و همزمان بودن اعدام آنها با جنایت تروریست ها صرفاً اتفاقی بوده؟ اجرای دقیق قانون و حقوق شهروندی - حتی برای جانیان - نباید به دلیل اعمال ضد بشری معدودی تروریست خائن خدشه دار شود.
خبر بسیار دردناک بود انگار خبر شهادت فرزندان خودم را شنیدم خدا به پدر مادشان صبر وبه مسولین قدر شناسی دهد .برای شادی روحشان وشادی روح اما راحل صلوات
روحشان شاد ، یادشان گرامی ، راهشان پر رهرو
من پیشنهادمیکنم مراسم تشیع این عزیزان درسطح ملی وبا شکوه هر چه تمام تر برگزار بشه تا هم تسلی خاطر مردم قدر شناس باشه ، هم یک پیام واضح وروشن به پاکستان ، عربستان وقطر باشه تا بدونند ملت ودولت کشور شیران همیشه خویشتن داری نمیکنه
جواب این گروهک جنایتکار رو هم توسوریه ، هم سرتاسر مرز با تمام قوا باید داد وبه صغیر وکبیرشون رحم نکرد
خیلی از دوستانی که نظر میدهند داخل منزلشان و بعضا در بهترین شرایط آب و هوایی زندگی می کنند و نظر میدهند در خصوص کم کاری سپاه و اطلاعات و نیروی انتظامی و ...
قدرشناسی هم چیز خوبیست
زمانی که سردار شوشتری در مرزهای استان زحمت میکشید کجا بودید ؟
زمانی که ریگی را زنده دستگیر کردند شما کجا بودید ؟
زمانی که همین بچه های مرزبانی چندین گروه تروریست را ضربه زدند کجا بودید ؟
عده ای مغرض قصد دارند تمامی زحمات مرزداران را زیر سئوال ببرند ....
همه اذعان دارند که باری برقراری امنیت در کشور باید هزینه مالی و جانی نمود....
شما چه کرده اید جز ضربه زدن و انتقادهای بدون کارشناسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
من انتقاد کردم باز هم میکنم ! میگویم چرا به امثال سردار شوشتری بهای کافی نمیدهند ؟ کسانی را که ریگی را دستگیر کردند چرا ارتقا نمیدهند ؟ چرا باید مرزبانی تشویق نشود ؟ همین الآن یک حساب اعلام کنند برای کادر و وظیفه مرزبانی والله ، بالله و تالله منی که خودم مشکل مالی دارم کمک میکنم : شما که کارشناس هستی چرا دفاع میکنی از شهادت مظلومانه این همه گل سر سبد وطن ؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
عزیز من که میگی ((زمانی که سردار شوشتری در مرزهای استان زحمت میکشید کجا بودید ؟)) توجه کن که خود سردار هم به دست همین منافقین شهید شد..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
پس شهادت این سربازا حاصل کار کارشناسی بوده؟

کلاه تو بزار بالاتر
دارن مردم در مورد چیزی نظر می دن ک عموما همگی دو سال از زندگی شو نو درگیرش بودن

همه می دونن وضعیت سرباز رو تو این مملکت شما چی رو می خوای حاشا کنی
سربازان ما تنها در راه خدا شهید میشوند نه در راه وطن. مرگ جز در راه خدا شهادت نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
این وطنی که سربازها در راه دفاع از آن و ناموس مردمش شهید شدند ، مثلا مملکت امام زمان است : اسرائیل که نیست ! در ضمن شرعا اگر کسی اگر در راه دفاع از ناموس و زندگی اش کشته شود شهید حساب میشود .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
منفی بخور نوش جونت

راه خدا کدوم راهه؟
راه حفظ وطن و ناموس راه خدا نیست
عرض تسلیت دارم خدمت خانواده این عزیزان.
به عنوان کسی که سربازمرزبانی بوده میتونم بگم که نیروی انتظامی ارزش واحترامی برای سربازاش قائل نیست.ونقاط مشابه دیگری هم وجود دارد که مرزبانان در بدترین شرایط خدمت میکنن.
قانون خدمت وظیفه برای این عزیزان نیازمند کمی تغییرات هست.
با درود به روان پاک همه شهدا بخصوص شهدا مذکور.و عرض تسلیت به خانواده های داغدیده این شهدا.
فقط یک سوال: ایا این حادثه مهر تاییدی به اظهارات اخیر فرمانده نیروی انتظامی دال بر سازمان یافته بودن اینگونه جرایم نیست؟یا پاسخی و هشداری از سوی سران قاچاقچی به درخواست ایشان مبنی بر اینکه اینگونه جرایم "سازمان یافته" تلقی شود تا بتوان با سران آنها برخورد کرد نیست؟
باآرزوی صبر برای همه خانواده معزز شهدا
انتقام انتقام حق مسلم ماست
شهادت برترین مرگهاست روح همه شهیدان اسلام شاد
من هم به نوبه خودم تسلیت عرض میکنم.
خدا به خانوادشون صبر بده.
همیشه از اینکه در اخبار می اومد که آمریکا به مناطق قبایلی پاکستان حمله می کنه ناراحت می شدم ولی امروز بدلیل بی لیاقتی و احتمالا تسامح دولت پاکستان شاید یک راه از بین بردن تروریستها همین باشه
سرباز سابق مرزبانی استان س و ب
بنده سال 81سرباز هنگ مرزی زابل بودم که سر درگیری با اشرار حدود یک هفته اسیراشرار افغانستان بودیم.میهوام بگم بعد 11 سال هنوز این اشرار ریشه کن نشدن؟پس این همه تجهیزات پیشرفته کجا قراره بدرد کشور بخوره؟
درود و رحمت خداوند بر آنها باد که در راه حراست از مرزهای کشور ناجوانمردانه توسط سلفی های خونخوار طرفدار عربستان به شهادت رسیدتد.
پاکستان منطقه امن تروریستهای وطنی؟

در شب گذشته، حادثه تروریستی دیگری در استان سیستان و بلوچستان رخ داد و بار دیگر مسأله ناامنی در مرزهای شرقی به طور جدی مورد توجه قرار گرفت. این که تروریست‌ها در چندسال اخیر فضا را به سمتی برده‌اند که در آن نیروهای نظامی و انتظامی را به طور مستقیم هدف قرار می‌دهند، نشان می‌دهد به رغم تمهیدات و تدبیرات امنیتی گسترده که در مرزهای شرقی پهن شده است، تروریست‌ها همچنان به ایجاد رعب و وحشت و ناامنی می‌پردازند و هموطنان را هدف قرار می‌دهند.
واقعا اگه ادم خودشو جای خانواده ی اون سربازان شهید بذاره یه حالی پیدا میکنه...واقعا خیلی گریه داره..
سلام.من از زاهدانم.نفستون از جایه گرم بالا میاد.ما نگرانیمون اینجا از اینه که فردا جنگ قومی راه نیفته.بعد اقایون تو خونه نشستن دم از سوریه میزنن.بابا ما هم آدیم.امروز 16 تا رو اعدام کردن جرات بیرون رفتن از منزل و نداریم...قبول کنید اینجا اختلافه.به فکر حل اختلاف باشید.یک اقایی رو 3 سال پیش با کلی تریاک و هرویین گرفتن ازادش کردن بعد جوون های استان وو با 200 گرم هرویین که برای خرج زندگیش برده رو اعدام میکنن.این تبعیض ها رو بردارن همه چیز درس میشه
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
مشخصه که شما اهل زاهدان نیستی...
چون امروز که این جرثومه های فساد اعدام شدن همه همشهریان من چه شیعه و چه سنی با آرامش بیشتر به محل و زندگیشون تردد داشتند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
200 گرم هرویین برای خرچ زندگی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! اونم یک جوان ؟؟؟؟ خوب تنش را به زحمت میداد کار میکرد. همینها هستند که برای رد کردن 200 گرم هرویین کمک می کنند مرز نا امن باشه و در داخل هم تجارت مرگ رونق داشته باشه.
خدایا,شهادت درراهت راوهمراهی باپیامبرت رابه ماروزی کن آمین یارب العالمین
لعنت خدا به شما مزدورای کثیف. شما که حتی به خدا هم اعتقاد ندارین. شما که از بی هویتی در بستر دشمن کشورتون پی هویت میگردین
این حرام زاده هایی که این جوانان پاک را شهید کردن باید مثل خودشون براشون تو همون پاکستان برنامه ریخت نه یک بار همیشه
لعنت و مرگ براشرار بي وجدان .
چرا باید از سرباز وظیفه در مرز به این خطرناکی استفاده بشه؟ مگه ما نیروی آموزش دیده نداریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
اخه خرجش زیاد می شه
می دونی
از صمیم دل تسلیت میگویم.به مادران و پدران داغدار و بدانید خون این شهیدان عزیز دامن اربابان جیره خور و مزدور وهابیشون را خواهد گرفت.ما جوانان ایران حتی در خارج از کشور اجازه نخواهیم داد تروریستها کشورمان را تبدیل به سوریه و عراق بکنند
واقعا اگه ادم خودشو جای خانواده ی اون سربازان شهید بذاره یه حالی پیدا میکنه...واقعا خیلی گریه داره..
مردانه بیایم امشب همگی به نیت این شهیدان درراه وطن 2رکعت نمازبخوانیم تاخدابیشترازماخشنودشود
تقدیم به سربازان شهید وطنم که امروز در خون غلطیدند
از خون جوانان وطن لاله دمیده

از ماتم سرو قدشان سرو خمیده

در سایه گل، بلبل ازین غصّه خزیده

گل نیز چو من در غمشان جامه دریده
از اشک، همه روى زمین زیر و زبر کن

مشتى گرت از خاک وطن هست به سر کن

غیرت کن و اندیشه ایّام بتر کن

اندر جلو تیر عدو سینه سپر کن
از دست عدو ناله من از سرِ درد است

اندیشه هر آن کس کند از مرگ، نه مرد است

جانبازى عُشّاق نه چون بازى نرد است

مردى اگرت هست، کنون وقت نبرد است
خودم جنازه برادرم رو ازمنطقه آوردم مي دونم امشب چه خبره كاملا حس وحال اين لحظات رو حس مي كنم
یا ایتها النفس المطمئنه ارجءی الی ربک راضیتا مرضیه
فدخلى فی عبادی فدخلى جنتی
امنیت و سلامتی بزرگترین نعمت هستند.
امیدوارم که با تدبیر مسوولان ، عاملان این جنایت به سزای اعمالشان برسند.
به تمام خانواده های سربازان شهید تسلیت میگم خیلی سخته
چند وقت پیش مستندی دیدم که سلاح های خودکاری در یکی از کشورها تولید شده بود که برد سه کیلومتری داشت و هر جنبده ای رو در مرز به طور اتوماتیک مورد هدف قرار می داد کاش مرزهامون رو با اون پوشش می دادیم من مطمئنم که ما می تونیم مشابهشم بسازیم
تابناك لطفا با اين تيتر اداى ناسيوناليست هاى تازه به دوران رسيده رو در نيار... اونا قبل از اينكه فداى ميهن بشن، فداى اعتقاداتشون شدند... ضمنا فقه كشته شدن براى وطن رو شهادت محسوب نكرده...  
پاسخ ها
ایدین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
از قرار معلوم تو هم از اون تکفیری های کثیف هستی که از اونا طرفداری میکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
الان فهمیدم چه کسایی بیخودی منفی میدن امثال همین آدمها.....
tiraxtor
| Germany |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
محب الوطن السعودى يا محب الوطن الاحوازى؟ سايت رو اشتباه اومدى، اينجا جاى تروريست ها نيست عمو. هرچند جواب جوجه سلفى ها رو نه توى سايت بلكه تو دنياى واقعى بايد به زبون خودشون داد. همونجور كه صدام رو مجبور كرديم تو چاه فاضلاب قايم شه، ما "ناسيوناليست هاى تازه به دوران رسيده" كارى ميكنيم هر چى جوجه تروريست و سلفيه، تو ........
دست وزارت اطلاعات و سپاه كه اون ريگى رو تو آسمون شكار كردند رو هم ميبوسيم
بعد از شهادت سردار شوشتر و حوادث قبل از اون فرماندهان باید بیشتر حواسشون رو جمع کنن . با اسلحه کلاش نمیتونیم از مرز ها دفاع کنیم .
اشرار از سربازای ما قویترند اما ما می تونیم از نیرو هوایی یا تانک و غیر استفاده کنیم.
با تبريك و تسليت به خانواده هاي محترم شهدا و همه هموطنان عزيز.به نظرم وزير محترم كشور بايد در مجلس مواخذه شوند.اين يك قصور انتظامي است چه تجهيزاتي و چه تخصصي ضعف داشته ايم.
روحشان قرین رحمت مدیون این شهدای راه امنیت کشور عزیزمان هستیم
منتظر پاسخ کوبنده ی نظام هستیم
زنده باد وطن روحشان شاد.
مرا کشت خاموشی لاله ها. عروج ملکوتی جمعی از بهترین فرزندان مام وطن را به تمامی هموطنان تسلیت میگویم.یادمان باشد اگر شب را اسوده داریم،اگر زندگی ارامی را میگذرانیم ،امنیت واسایش خود را مدیون این دلاور مردانیم که با ایثار واز جان گذشتگی خود امنیت را به ما هدیه کرده اند.من خودم خوزستانی هستم وخاطرات جنگ تحمیلی را هنوز در خاطر دارم وشنیدن این خبر از صبح امروز چنان اوضاع روحی ام را متاثر نموده که لحظه ای فکر ام را رها ننموده. به خانواده تمامی این عزیزان تسلیت میگویم واز درگاه خداوند برایشان صبرو رحمت الهی را خواستارم.
خدا رحمتشون کنه. باید قاتلان مزدور رو به سزای عملشون رسوند
همانگونه که ترکیه برای مبارزه با مزدوران وارد خاک عراق شد سپاه عزیز ما نیز باید وارد خاک پاکستان شود و این مزدوران را به به سزای اعمالشان برساند
بنده یک جوان تبریزی امادگی خودم را برای اعزام به منطقه برای مبارزه با تکفیری های کثیف اعلام میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
پاکستان یه کشور که مجهز به بمب اتمه،نمیشه.باید از طریق دیپلماتیک گیرشون انداخت
ناشناس
| United States |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
قابل توجه اون دوستی که میگه " پاکستان بمب اتم داره و نمیشه وارد شد " . خیلی خوب هم میشه وارد شد. مگه بمب اتم الکیه که کسی همینجوری استفاده کنه؟ مطمئن باش پاکستان از ترس آمریکا و روسیه و حتی هند عمرا استفاده نمی کنه . مگه اسرائیل تونسته تا حالا علیه هیچ کشوری استفاده کنه ؟ بمب اتم آخرین تیر در ترکش هست وقتی دیگه موضوع مرگ و زندگی باشه استفاده می کنن عزیز .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
پاکستان اگه بتونه تمام دنیا را اتمی بزنه ایران را نمیتونه چون خود کشیه براش اینقدر ترسو نباشید خواهشاً بعد هم دولت میتونه با کسب اجازه این کار را انجام بده.
خدا به خانواده هاشون صبر بده.
برادران از جان گذشته ای که اکثرا سرباز بودند.
جوانانی که آرزوهایشان برای آرامش ما در خاک رفت.
در این وضعیت باید نیروهای بیشتری به کار گرفت تا پیشگیری شود از این حوادث.
پاسخ ها
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
نيروي بيشتر خير !!!! كادري متخصص بيشتر !!! سرباز هرگز‌!!!
بخدا دلم گرفت اشک تو چشمانم سرازیر شد یادم نمیره یرادرم بعد از دوره افسری مستقیم رفت کرمان چند روز بعد اومد مرخصی می خواست بره ماموریت ولی...بعد از چند روز که اومد مرخصی شهادت فرمانده هنگش وهمرزماشو بهش دادند خیلی گریه کرد هم بخاطر همرزماش وهم اینکه گفت باز از قافله عقب موندم
لعنت خدا بر منحرفان وهابی
مردم این استان هرروز محکمتر در برابر شما خفاشان قرار خواهند گرفت
پاسخ ها
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
مشكل اينجاست كه در داخل استان هم پايگاه دارند. واسه همين منفي دادم
خیلی ناراحت کننده است. تصور اون لحظات درد آوره، لحظات به خاک و خون کشیده شدن فرزندان ایران... خداوند قرین رحمت بفرماید روح این عزیزان رو. امیدوارم مسئولین بنیادی به فکر راه حل برای این مسایل باشن. کدومیک از مسئولین حاضر است پسر خودش رو فقط یک شب بفرسته به چنین جایی؟ طفلک خانواده های این شهدا. خدایا صبر اعطا کن بهشون
پاسخ ها
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
كاش ميشود اين كامنتو هزار بار لايك كرد.
واقعاً طفلك خانواده هاي اين شهدا
روحشان شاد
تابناک نظرم منتشر کن چرا لج کردی. اگه منتشر نکنی تو هم گناهکاری. و دستت الوده به خون جوانان بعدی خواهد شد که در منطقه سیستان و بلوچستان شهید می شوند.

حقیقتش من دانشجو بودم سیستان و به دلایلی لب مرز سیستان و بلوچستان بارها و بارها رفتم. اولین چیز ی که موقعی که به مرز میری به ذهنت میاد اینه که این سربازها چه جور تو این منطقه واقعا تنها هستند. از اون طرف مرز موقع عبور کاروانها بیش از بیست ماشین فقط نیرو از قاچاقچی ها میاد که همه مجهز هستند و برجکهای دیده بانی ایران در مناطق دشت با دو سرباز و شاید یک سرباز در فاصله 500 متری از هم قرار دارند. باور کنید این روش مرز داری بسیار اشتباه می باشد روشی که سرباز رو پشت ماشین بزاری و در تیر رس کمین قرارشون بدی، خودکشی هستش. به خدا نیروهای ما نهایتا سه ماشین تویوتا هر کدام سه سرباز با هم رو جاده های خاکی عبور میکنن. خداوکیلی شما خودتون رو جای اشرار بزارید خواهید دید چقدر آسون میشه کمین زد و این همه جوون رو پرپر کرد. من خواهش میکنم این مسائل رو نیروهای امنیتی جدی بگیرند حیف است عزیزانمان مفت شهید بشوند. باور کنید با یک نیروی مدرن و داشتن چند فروند هواپیمای مدرن و داشتن ماشینهای با تجهیزات علمی روز میشه سخت ترین مرزها رو با کمترین هزینه کنترل کرد. خواهش میکنم از مسئولین امنیتی بخواهید و بپرسید آیا حاضرند پشت این تویوتاها به همین وضعیت سربازها بنشینند و نگران کمین این شیاطین نباشند؟ به خدا باید نگرششون رو عوض کنن این روش واقعا دردناکه. تو رو خدا این مدل نگهبانی سنتی رو عوض کنید. حیف حیف پرپرشدن این گلهای زندگی و البته صدآفرین به این عزیزان بزرگ مرد. روحشان شاد.
سلام
خداوند همرزمان شهیدم را رحمت کند.دلم برای معصومیت این عزیزان می سوزد.آنها زود از یاد خواهند رفت و هیچ نشانی را دیگر از انها نخواهی یافت.همانگونه که نشانی از همرزمان دیگرم نمی بینم.امیدوارم خداوند داد خانواده های این راد مردان را از مسئولین بی لیاقت و بی کفایت را بستاند.آمین
با عرض تسلیت
تو رو خدا مسولین از سربازان برای نقاط مرزی استفاده نکن از نیروهای اموزش دیده استفاده کنن نه از یک سربازی که یک دوره اموزش نیم بند50 روزه دیده انم می شه خروجی کار که با یک کمین 14 نفر از فرزندان این مرزبوم به دست یک سری قاتل اموزش دیده به خاک خون کشیده می شه روحشان شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
واسه پوله

واسه پوله
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
بهت قول ميدم اين 14 نفر رو فقط 2 تا شرور كشتن نه بيشتر !!! اخه واسه كشتن 14 تا سرباز كه هيچ تجربه نظامي ندارند كه بيشتر از 2 تا بچه شرور نياز نيست !!!
روحشان شاد و یادشان گرامی
خدا با خانوادهاشون صبر بده خیلی درد ناکه داغ جوان
چه آرزوهایی که براشون نداشتن

چی بگم از مسولین که فایده نداره این همه امکانات
تکنولوژی
ما هم در غم خانواده هاشون شریکیم.

یک صلوات برای شادی روحشون بفرستیم.
این وسط دلم برای سربازی می سوزه که یک یا 2 ماه به پایان خدمتش مونده رو بگین
ازخون جوانان وطن لاله دمیده
ازماتمشان قد سروهاخمیده
درود برشرف انها وننگ بروطن فروشان
من هم به نوبه خودم به همه هم میهنان تسلیت عرض میکنم ایران فرزندان خود را از دست داده است همه خانواده ایران بزرگ سوگوار مرگ این غیوران است
من سرباز وظیفه پزشک ارتش هستم حاضرم همین امشب اعزام بشیم سیستان و ریشه این خدانشناس ها رو بخشکونیم ! این کثافتها با دین ما مشکل دارند و این سربازان پاک را بیگناه شهید کردند. مطمئن باشند که به زودی به درک واصل خواهند شد
درود بر ارواح پاکشان
به احترام این قهرمانان ملی مان می ایستیم و سر فرود می آوریم در برابر عظمت درونی این جوانان بی گناه وطن که باز هم در آزمون وفاداری به مملکتشان سرافراز شدند.
این همه ادعا کجا رفته چرا تو عمل نمیبینیم کو پهباد برا کنترل، زشته چارتا شرور بیان راحت بزنن بعد فرار کنن
یادشان گرامی وبداند دشمنان ماانتقام این شهدا راخواهیم گرفت وبه سزای عملشان می رسندما ازکشورمان ایران تاقطره خون خوددفاع خواهیم کرد
همدردی مرا از کرانه های جنوبی دریای سترگ کاسپین،از دامن بلند البرز، از گیلان بپذیرید.آماده ایم تا آخرین قطره خون خود برای نجات ایران، برای احیاء عظمت ایرانی و آنچه بزرگمان، میرزا کوچک می خواست، بجنگیم با دشمنان ایران.
خدا رحمتشون کنه. به نظر باید فکر اساسی به حال پاکستان کرد.
درود و رحمت خداوند بر این شهیدان و لعنت خداوند بر کور دلان تکفیری
تسلیت عرض میکنم خدمت خانواده های داغ دیده
شرم بر مسئولین ....... که هنوز بعد از 33 سال دیدشون اینه که گوشت باید جلوی گلوله باشه
این همه هواپیما و پهپاد و .... به چه دردی میخوره
چند بار دیدید که اینجور اتفاقی تو ارتش آمریکا بیفته
قبول کنید که خیلی عقبید و قبول کنید خون این جوان ها گردن کسایی هست که با مدیریت ضعیف خودشون مانع پیشرفته شدن هرچه بیشتر نیروهای نظامی میشوند
من خودم سرباز هستم ولی هیچ کس حال سربازی رو که تو اون شرایط خدمت می کنه نمی فهمه جز خودش...! شاید بشه گفت خدمتش مثل خدمت در جنگ هست و یا حتی بدتر.

این هم از نقص سیستم مدیریتی ماست که یک سرباز که هیچی آموزش ندیده باید تو این مناطق اسفناک خدمت کنه. دو ماه آموزشی واسه یه جوون که می خواد وارد این منطقه بشه صفره. صفر.

روحشون شاد... راحت شدند.
از خدا میخوام که به خانواده های این عزیزان صبر بده.من خودم هم مدتی در مرزهای کشورمون انجام خدمت وظیفه کردم.وضعیت ما در اونجا خیلی بد بود حمله اشرار به سربازان مرزی یک طرف قضیه است و طرف دیگر ایرادات خود ماست.راههای زیادی وجود دارد که این حوادث رخ نده.امیدوارم هیچ متجاوزی هیچ قاچاقچی و اشراری به خودش اجازه نده این حرکات ضد انسانی را انجام بدهد.
سلام
اول درود بر تمامی سربازان با شرف که هرکدام نه فقط در مرز بلکه در دوران مرخصی هم از جان گذشتگی میکنن مثل اون سربازی که به صانحه دیدگان تصادف کمک کردو خودش آسیب دیده تصادف شد
چند نکته :
چرا باید چند بی سر و پا جرات نزدیک شدن به نیروی نظامی یه کشوری مثل ایران که پهن باد جاسوسیو رو هوا زمین گیر میکنه
چرا به نیروی نظامی قدرت استراتژیکی نمیدن چرا از تکنولوژی برای حراست از مرز استفاده نمیکنن نمیشه تو خط مرزی دکل های دوربین مجهز قرار داد و نمیشه نقاط حساس رو با سیستم های رادار تجهیز کرد و نمیشه نیروهای انسانی که در محدوده خطر خدمت میکنن مجهز ترشون کرد مثلا به جای اینکه عقب یه وانت سوار بشن که دشمن هم بتونه دونه دونه تجهیزات ادوات و تعداد نفرات رو به راحتی شناسایی که از یه نیروی ضره ای مجهز استفاده کرد که دشمن با دیدنش هم جرات حمله نکنه
ایا ارزش یه سرباز ایرانی به اندازه یه شرور بی همه چیزه باید به ازای هر سرباز 1000 تا از اون اشرار رو به درک فرستاد
این یه هشدار به نیروهای فرماندهی برای اصلاح مدیریت خودشونه
سیستم سیاسی دولت باید سریع وارد عمل بشه به جای اعدام مقابل که یه حرکت قوی هم به حساب نمیاد باید به شدت با دولت پاکستان برخورد کنه
سفیرشو شبانه احضار کنه بخواد اشرار رو تحویل بدن وگرنه عواقبش رو خواهند دید
یه گلایه از اهل سنت که نباید بزارن هیچ کس تحت عنوان هیچ بهانه ای مثل شیعه سنی و یا هر چیز دیگه ای این امنیت رو از سایرین سلب کنندید خود مردم سیستان وارد عمل بشن و با حرکت منسجم این عمل اشرار را محکوم کنند
به امید خدا و با تمام قدرت
این سربازان قهرمانان ایرانند... روحشان شاد
بسم رب الشهداء والصدیقین

شهدا التماس دعا
ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص
اینها ریشه در سلفی گری افراطی دارد که کج فهمی اسلام است و خود پاکستان بیش از همه قربانی میدهد .و عراق ، افغانستان و سوریه هم گرفتار این موضوع هستند . پیشنهاد می شود جمهوری اسلامی پیشقدم شود و رهبران فکری آنها را به مباحثه دعوت کند . و یک دفاع ایدئولوزیک ترتیب دهد تا بتدریج هم برای آنها که بدام اینگونه تفکرات می افتند روشنگری شود و هم اگر رهبران فکریشان بعلت بیسوادی فکر میکنند این راه درست است هدایت شوند
درود و رحمت خداوند بر این شهیدان و لعنت خداوند بر کور دلان تکفیری
ای کاش چند روز غزای عمومی اعلام میکردند
روحشان شاد.انشاا...که باسرورشهیدان امام حسین ع محشوربشن عزیزان دفاع از آب وحاک وناموس تاوان دارد.بدابحال آنانکه به زرق وبرق این دنیادل بسته اندوازاون دنیا غافلند
روحشان شاد.
لعنت خدا بر صهیونیستها که دنیا هرچی بدبختی میکشه از این ملعونهاست
با تمامه وابستگی که به دنیا دارم اگه ممکن بود حاضر بودم برم یا عاملین این جنایت رو بکشم یا کشته شم تا این روز ها رو نبینم
روح این عزیزان شاد و قرین رحمت
سرباز وطن بودند بی شک بدست عدهای سنگ ذهن شهید شدند
ای تروریست که به ریختن خون جوانان هم وطن راضی می شوی و چه بسا افتخار می کنی بدان و به سیاهی ذهنت بسپار که دوران تو و امثال تو به سرآمده
اما سخنی هم با دولتمردان
ریشه فقر و محرومیت را از استان های مرزی و به خصوص اقلیت نشین رابخشکانید که ریشه این خوانین هم بخشکد
روحشان شاد اجرشان با سید الشهدا درجاتشون عالی است انشالله به لطف خدا متعالی شود. پلیس واقعی اینها هستند نه کسانی که در امنیت کامل در پایتخت به لباس مردم گیر می دهند ! سووال کدامیک از ماموران سازمانی و حقوق بگیر مامور به خدمت در گشت ارشاد حاضر است به جای پرسنل وظیفه در هنگ مرزی خدمت کند؟ به قول شهید چمران اینجاست که فرق بین مرد و .............
روحشان شاد
قهرمانان واقعی وطن همین سربازان بی ادعا هستند خدا به خانواده این عزیزان صبر عطاکند
روحشان شاد و یادشان گرامی
چقدر باید شهید و خسارت بدیم تا بالاخره مسئولین نظام بفهمند که سربازی باید حرفه ای بشود؟ آخه سربازی که تمام حم و غمش اینه که خدمتش تموم شه بره سر خونه زندگیش که نمی تونه از عهده مسئولیتهای خطیر بر بیاد.
هرکس موافق منه لایک کنه
درودو رحمت خداوندبرآنان بادکه برای سربلندی وطن عزیزشجاعانه بامزدوران بی همه چیز و بی شرف پیکار کردند و شربت شهادت را نوشیدند.انشاالله با سالار شهیدان محشورشوند و پروردگاربه خانواده محترم داغدارصبرجلیل عطا فرمائید.
روحشان شاد و یادشان گرامی
خدا با خانوادهاشون صبر بده خیلی درد ناکه داغ جوان
چه آرزوهایی که براشون نداشتن

چی بگم از مسولین که فایده نداره این همه امکانات
تکنولوژی
از نیروهای دلاور ایران تقاضا داریم انتقام آن عزيزان راه از این وحشی ها بگیرد
شهادت هنر مردان خداست
فارغ از جنبه های دنیوی و مادی که توسط دوستان مطرح شد این روبه خانواده این شهدا میگم ...
هر از چندگاهی خدا درب آسمان رو باز میکنه و جمعی از بهترین بچه های خاکی رو مهمون خودش میکنه ....
بعضی وقتا لازمه که یادمون باشه خدا بهترین گلچین عالمه ....
بعضی وقتا لازمه یادمون باشه قاظی دوستامون و رفاقامون آدمایی هستن که دم مسیحایی دارن و مال این دنیا نیستن ....
خوشا به حال آنان که در این خاک زاده شدند ، در این خاک زیستند و برای این خاک به همین خاک پیوستند .
یادشان ، یاد و روحشان شاد باد .
تا قبل از سال 88 این ها قدر پر رو نبودند کسانیکه فقتنه بپا کردند در همه هینها و تحریمها مقصر هستند
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
شما مصداق اون آدمهایی هستی که برای اینکه حرفت رو پیش ببری به هر قیمتی از هر حربه ای استفاده می کنی ، شما جزء همون آدمهایی هستی که نونت رو می زنی تو خون شهدا و میل می کنی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
شما ملا درست میگی
اونایی با خون شهدا شام میل می کنن که جرات ندارن بگن ما هرچی میکشیم از خودی هاست .
فتنه 88 خیلی ها رو پر رو کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
ناشناس ۲۳:۵۰
شما مصداق کسانیکه هستیدی که کشور رو چند ماه به آتش کشیدید و ایران رو با تحریم های سنگین مواجه گردید بعد چرا بعضی امین نداره و گرونی هست
به رای مردم و قانون اساسی تمکین می کردید تا اینجوری نشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
فرقی بین فتنه گر داخلی و جنایتکار خارجی وجود نداره .
اینا همه با این خاک و خون شیعه تو این خاک مشکل دارن .
اینا با ولایت مشکل دران از غدیذ تا امروز ..
دانیال
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
چه ربطی به وقایع 88 داره؟!! اینا معلوم نیست هنوز شاید قاچاقچی باشن بیخودی چرا همه چیو به 88 ربط میدیدن؟ والا عقل هم چیز خوبیه خداوکیلی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
ناشناس| | ۲۳:۴۱ - فازت چیه؟ تحریما کاغذ پاره س ! انقد قطعنامه صادر کنید تا ....... بازم بگم؟؟
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
برو عمو جان شما همش در توهم فتنه هستيد !!! فساد 3 هزار ميلياردي هم مربوط به فتنه بود ؟ كاهش ارزش ريال هم به فتنه مربوطه ؟
واقعا این منطقه که اشرار از اونجا تردد میکنند چرا با مین های مجهز شخم زده نمیشود؟باید هرچه سریعتروجب به وجب اون جا رومین ریزی کرد تا اشرار جرات ترددنداشته باشند
ای وطن ای ریشه من ،عشق من اندیشه من

گور من گهواره من قلب پاره پاره من

خداوند به خانواده های آنها صبر بدهد.
این همه نیروهای نظامی و انتظامی دارن حقوق بالا میگیرن خب برن پست بدن و جاهای سخت خدمت کنن!!
این سربازها و خانواده هاشون چه گناهی کردن آخه....!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
منفی به این دلیل که حقوقی که نظامی های ما می گیرن با وجود اینکه دارن جونشون رو می ذارن، اصلا بالا نیست... نمی دونم این شایعه ها از کجا میاد... عموی من معلمه دبستانه اما حقوقش از پدر نظامی من که جنگ هم رفته و سابقه کار بیشتری هم داره بیشتره...
درضمن مگه همین نظامی ها آدم نیستن؟ جون اینها با سرباز چه فرقی می کنه؟ همه به یه اندازه عزیزن... درستش اینه که بگیم کاری کنن که تلفات صفر شه... اصلا کشته ندیم... نه اینکه بگیم بذارین نظامی ها بمیرن... همین نظامی ها خیلی بیشتر جاهای سخت خدمت کردن... شرم به حرف زدنت... شرم...
فقط بلديد پز بديد كه بله.....

ما پهپاد درست كرديم و يه نمونه اش رو داديم به روسيه و كشورهاي جهان انگشت به دهن موندن!!!!!!!!!!!

جوون هاي اين مملكت دارن مثل گل پرپر ميشن

بعد دارن به كشورهاي ديگه كمك مالي ، نظامي و.... ميكنن
خوب مگه اين سرباز هاي آدم نيست!!!!!
چرا يه فكري به حال اين جوون ها نميكنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

جووني كه 2 ماه آموزشي ديده و هيچ حقوقي هم نميگيره و چيزي هم نداره كه بتونه از خودش دربرابر اين كفتارها دفاع كنه رو چرا ميفرستيد لب مرز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! (باعرض معذرت از كفتار...)
بنظرم یک عده استخدام شدهاند که کامنت نویسی کنند باتوجه بعه اینکه کامنتها آنلاین نیست چطوری جواب همدیگ رادرکامنتها بلافاصله میدهند کمی دقت کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
امکان ریفرش در وب موجود هست آی کیو ، چند وقته با اینترنت کار می کنی عمو جون؟
سلام بر شهيدان وطن
ز خون جوانان وطن لاله دمیده.
از ماتم سرو قدشان سرو خمیده.
در سایه گل، بلبل ازین غصّه خزیده.
گل نیز چو من در غمشان جامه دریده.
چه کج رفتارى اى چرخ! چه بدکردارى اى چرخ!
دورد وسلام بر همسران و مادران وخواهران و پدران و بردرانشان ..
با خاطراتشان خاك وطن زنده و پاييند بماند
بسیارمایه تاسف وغم است هم وطنان عزیزمان بخاطر بی کفایتی نواز شریف وامثالهم از دست بدیم امیدوارم این مسئله توسط مسئولین درمجامع بین المللی پی گیر شود و احمدشهید لعین بداند ماقربانی تروریسم سازماندهی شده هستیم!
روحشان شاد.
خداوند به دل داغدار پدران و مادرانشان صبر و تخمل عنايت كند
چرا براي كنترل اين مناطق از هواپيماهاي بدون سرنشين(پهباد)استفاده نميكنن؟
يعني انقدر جان هموطنانمان بي ارزش شده كه حاضريم انها را قرباني اين اشرار كنيم؟
كوتاهي از خودمان است نه پاكستان!
چرا می کشند؟
و چرا حمایت نمی شوند؟
مرگ بر پاكستان مهد تروريسم
روحشان شاد
امیدوارم مسئولین نظامی کشور دل مردم این سرزمین را که داغ دار از دست دادن این جوانان رعنا است با انتقام سخت از این بی دینها شاد کنند.
باید به این دست نشانده های قطر و عربستان درسی بدیم که هیچوقت خیال همچین غلطی به سرشون نزنه.
مسئولین نظامی نشان بدهید که اینجا ایران است و جای برای جولان دست نشانده سوسمار خورها نیست
یادمه یک زمانی سپاه می گفت اگر پاکستان مرزش رو کنترل نکنه وارئ خاکش می شیم!

خوب بشید دیگههه
اینا عزیزای ما بودنننن
انشاالله قرین رحمت پروردگار هستند .این مصیبت را به خانواده این عزیزان تسلیت می گویم و امید وارم که به زودی شاهد شنیدن خبر به درک واصل شدن عاملین این جنایت باشیم.
خدایا تو شاهد باش
اونا جونشون از دست دادند ما سر شعید شدن در راه وطن یا اعتقادشون با هم دعوا می کنیم
خوشا بحالشون که از دنیای حقیر و فضای کوته بینانه ما رفتن بعدشم مگر وطن بخشی از اعتقاد و هستی ما نیست؟! چه ربطی به ناسیونالیسم بازی داره؟!
آخه ما چه گناهی کردیم که همسایه هامون افغانستان، پاکستان و عراق هستند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
این کشورها با نقشه ی انگلیس متولد شدنداهدافی داشته انگلستان که خصوصا افغانستان واز ایران جداکرده
يا حسين
چرا کسی که متخصص نیست باید به اجبار با کمترین تجهیزات بره دم مرز؟
من میدونم: چون جون جوونا خیلی ارزونه ! ارزون تر از تجهیزات و نیروی متخصص آموزش دیده که حقوقم میخواد!
روحشان شاد
دیروز که فرمانده نیروی انتظامی گفته بود که اراده لازم برای مبارزه با جرایم سازمان یافته نداریم.ی
ولی نفرات لازم برای قربانی شدن توسط مجرمین داریم.
اگر در زمان جنگ شهید میدادیم، جنگ بود و نبود فرصت لازم لرای تجهیز شدن اما الان که جنگ نیست باید نیروهای حرفه ای تربیت کرد ، سربازان حرفه ای ، کارآزموده و مجهز
واقعا مرد واقعی هستند
همین
برای شادی روح همه خوبان صلوات
برای فراهم شدن زمینه تبدیل همه بدان به خوبان هم صلوات
خداوند به خانواده هاشون صبر بده و اونها رو هم قرین رحمت خودش قرار دهد.
ای ایران ای مرز پر گوهر
دور از تو اندیشه بدان
چه دسته گلهایی که برای حراست از این مرز پر پر شدند.
روحشان شاد.
خداوند به مادرانشان صبر عطا کند.
وقتی آدم میبینه این سر دنیا تو کشور کانادا وسط شهر تمام پلیسها دایما مجهز به لباس ضدگلوله بیسیم و انواع تجهیزات هستند بعد سربازان عزیزمون سر مرزهای پر از خطر از اون تجهیزات که کمترین هزینه رو به همراه داره بی بهره هستند واقعا جای تاسف داره.خدا به خانواده هاشون صبر بده و تک تک ما ایرانی ها رو در غم خودشون شریک بدونند.
این جنایت و جنایت های سوریه که توسط تکفیری ها و وهابی های کثیف صورت میگیرد با فرماندهی عربستان است .مشکل باید از ریشه حل شود.باید تفکر سلفی و تکفیری و وهابی و هر تفکری که ضد شیعه است از ریشه خشکانده شود
به اعتقاد بنده، با توجه به بی لیاقتی، بی مسئولیتی و کوتاهی دولت پاکستان در حفظ مرزهایشان، بدون هیییچ توجهی به مرزهای بین المللی (برای کشوری که اصلا فهم و شعور حریم و اصول و قواعد و وظایف بین المللی خود را نمیداند)، عقابهای تیزپرواز میهنمان، برق آسا، تمام پایگاهها و مناطق تحت نفوذ جرثومه های فساد و آلات دست وهابیت خبیث را لگد کوب کنند و سرافرازانه درس محکمی نه به آنها که به سروران نامردشان بدهند تا دیگر جرات غلط زیادی نکنند.و به دولت بی مقدار و فاسد پاکستان یاداور شوند که هر لحظه که اراده کنیم، می توانیم پیش دستانه، هر حرکتی را در نطفه خفه کنیم.و برادران دلاورمان، سربازان گمنام آقا امام زمان، همان بلایی که سر ریگی ملعون آوردند، بر سر دسته های احمق انان بیاورند...کت بسته تحویل نظام عدل شیعی دهند...بر پدر و مادر و شیر و نطفه ایشان لعنت.خدا لعنتتان کرده است....وای به روزی که گرفتار خشم حسینی خادمان عباس شوید...{لطفا بدون ملاحظه، منتشر کنید}
پاسخ ها
ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
نه این راهش نیست.
خدا رحمتشان کند. تو را خدا به گوش مسئولین برسانید نهایت امکانات را در اختیار این مرزبانان غیور بگذارند. یک عده مفت خور در پایتحت حال میکنند. از طرف دیگر ایم مرزبانان با کمترین امکانات دل به دریا میزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
اون مفت خورا که با ماشین های400میلیونی درپایتخت جولان میدن اینقدرگردن کلفتند که کسی به خدمت اعزامشون نمیکنه؟
و لا تحسبن الذین فی سبیل الله امواتا بل احیاء و عند ربهم یرزقون
صدق الله العلی العظیم.
روحشان شاد راهشان پر رهرو باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
تا اوراق صفحات تقویم تاریخ در گردش است ...
بوی خون فرزندان حسین (ع) عطر روزگار است و جانشان ادامه دهنده مکتبش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء و عند ربهم یرزقون
آفرین برادر؛ البته زیباست، آنهایی که در راه خدا کشته شده اند را نباید مرده بدانیم، البته که آنها زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی داده میشوند. آن مردگانی که بر این عزیزان تیر جفا زدند نیز هم اکنون خود را مرده بدانند و بدانند که همنشین شمر و یزیدند و در آتش دوزخ سراسر وجودشان را با آن سرب داغ که بر پیکر عزیزان ما زدند، خواهند گداخت، ان شاء الله.
بیشتر افراد مسلح توی کاروان های حمل مواد مخدر افغانی هستند. بیشتر افراد گروهک ریگی هم افغانی بودند. ملت ایران کی می خوان به خودشون بیان؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
دمت گرم، حرف هم بزنى بر ميگردن ميگن نيجات پرست! مار و طلبكار تو آستينمون پرورش داديم
به نام او که شایسته ترین است
پرودگار روح این عزیزان را با شهدای کربلا همنشین کند.
امروز و امشب همه مردم ایران بابت این واقعه غم انگیز افسرده خاطر شدند. برایشان صلواتی می فرستیم..
انالله و انا الیه راجعون، امروز خبری بسیار غم انگیز کشور عزیزمان ایران را فرا گرفت و آن شهادت سربازان میهن اسلامی بدست تعدادی اشرار کوردل در منطقه سراوان بود، اشرار و معاندین نظام اسلامی بدانند ما تا آخرین قطره خون پای آرمان های خود ایستاده ایم و پشت سر رهبر فرزانه انقلاب از ایران اسلامی حمایت و دفاع خواهیم کرد حتی اگر به اندازه یک قطره خون و دفاع از میهن اسلامیمان باشد، و بنده از دستگاه های اطلاعاتی تقاضا دارم این موضوع را در عرصه دیپلماتیک و کشورهای همسایه بیشتر پیگیری کنند تا شاهد امنیت هر چه بیشتر در منطقه سراوان باشیم و بنده به عنوان یک همکار رسانه ای این ضایعه دردناک را به هم وطنان و خانواده این شهیدان تسلیت عرض می کنم. هاشمی مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی خبردار khabardar.net
پاکستان امنیت خودش رو نمیتونه تامین کنه، وقتشه ایران دست به کار بشه
سلام درود بر روح شون از خدا وند متعال اروزی صبر جمیل برای خانواده محترمشان دارم
خدا رحمتشان کنه.تاکی باید فرزندان این کشور بدین شکل از مام میهن ایران جدا شوند .هر وقت چهره سربازی را می بینیم اوج خدمت بچشم می خوردباید سرباز احساس کند خدمتش بسیار مقدس و مورد تحسین است کشور باید زبده ترین افراد را در مرزها بگذارد افراد ماهری که حداقل چند سال اموزش دیده باشندبا مدرنترین سلاحهای ممکن سربازی که حداقل یک کماندو باشد.شاید بگویید با کدام پول؟
1-ایا بودجه تامین مهمترین نیاز که امنیت است کم است شاید دولت بیشترش کند.
2-شاید دولت نتواند خوب شماره حسایب اعلام کنید تامردم هم مثل زمان جنگ کمک کنند.
3-اگر نیروهای مرزبانی نیاز به کمک دارند بسیاری از افراد ایرانی حاظر هستند برایگان برایشان خدمت کنند ایا انان نیروی بسیجی یا داوطلب نمی خواهند؟
4-با برگذاری مانورهای نمایشی اشرار طالبان و دولت پاکستان خواهند دید ایران هم مانند امریکا واقعا قوی است و دولت پاکستان از شدت شرم یا شاید ترس بجای درفکر بودن ترقی موشکهای اسباب بازی شده "قوری" به امنیت مرزهای خود با ایران پی برده و حداقل ادم وار رفتار می کند.
سلفی ها و سگ های وهابیت ننگ اسلام هستند هر جا جنایتی در جهان اسلام هست ردپای اینها وجود دارد در تمام دنیا مثل شیطان منفور هستند
هر چند تسلیت ما درمانی بر این درد نیست اما تسلیت میگم به همه داغدارها. همه داغدار شدیم.
من شهادت این عزیزان را به خانواده محترمشان وملت بزرگ ایران تسلیت میگویم امیدوارم هر چه زودتر اشرار و مزدوران بیگانگان به سزای عمل ننگین خود برسند.
تقدیم به روح بلند پاسداران شهید شرف و شوکت وطنم ایران اسلامی و در پاسخ به اونایی که وسط معرکه نرخ تعیین می کنن!

ای خون اصیلت به شتک ها ز غدیران
افشانده شرف ها به بلندای دلیران

جاری شده از کرب و بلا آمده وآنگاه
آمیخته با خون سیاووش در ایران
تو اختر سرخی که به انگیزه تکثیر
ترکید بر آیینه خورشید ضمیران
ای جوهر سرداری سرهای بریده
وی اصل نمیرندگی نسل نمیران
خرگاه تو می سوخت در اندیشه تاریخ
هر بار که آتش زده شد بیشه شیران
آن شب چه شبی بود که دیدند کواکب
نظم تو پراکنده و اردوی تو ویران؟
و آن روز که با بیرقی از یک سر بی تن
تا شام شدی قافله سالار اسیران
تا باغ شقایق بشوند و بشکوفند
باید که ز خون تو بنوشند کویران
تا اندکی از حق سخن را بگزارند
باید که به خونت بنگارند دبیران
حد تو رثا نیست عزای تو حماسه ست
ای کاسته شان تو از این معرکه گیران
با تسلیت؛ لطفا بصورت جدی پیگیری کنید که این همه پهپاد و «اسکن ایگل»ی که بصورت هفتگی توسط بخش های مختلف تولید و رونمایی میشه به چه دردی میخوره و کی قراره یکی رو هم به مرزبانان هدیه کنند؟؟؟
خدا رحمتشون کنه. واقعاً ناراحت شدم وقتی دیدم جونای مثل دسته گل ما بدون هیچ چشم داشتی اینگونه زحمت میکشن و جون بر کف به دل دشمن می زنند و پرپر می شن.

از مسؤلین درخواست دارم اگر واقعاً تجهیزاتی دارن که می تونه به مرزبانای عزیزمون کمک کنه، در اختیارشون بذارن. یک لحظه فکر کنیم این عزیزان شهید، برادرمون با خودمون بودبم. به خدا خیلی سخته.

از خدای مهربون برای خانوادهای این شهیدان عزیز طلب اجر و مغفرت دارم.
هی خدا از بس فریاد زدیم دیگه خسته شدیم این همه کامنت ونظرات حکیمانه ولی کوگوش شنوا بعضی از مسئولین به فکر جیب خودشان هستند نه به فکر جوانهای مردم
مردان واقعی اینها بودن
خدارحمتشون کنه
خدایی اولین پستی هست که کمترین منفی رو دیدم
نشون میده ایرانی با غیرته
فقط خدا به خونوادهاشون صبر بده. اونا جاشون تو اون دنیا درسته.
سلام



برای مسئولان کشورمان متاسفم .20سال باهزار بدبختی جوون دست گلتو بزرگ کنی بعد این مسئولای بیفکربدون هیچ تجهیزاتی گذاشتنشون توی صفر مرزی...
درود به روح پاکشون. امید که دیگه شاهد همچین وقایغی نباشیم، امشب کلیپی دیدم در BBC ،این گروه( جیش عدل) به کلی نمی شه گفت مغز هم خداوند به اینها داده.
روحشان شاد و یادشان گرامی
سلام و صلوات به روح ‍‍‍‍این عزیزان
من ۵۵سال سن دارم ولی قسم میخورم اگه اجازه بدن تک تک این تروریست های مزدور رو به سزای عملشون میرسونم اخه نامردای کثیف کمین گذاشتن وناجوانمردانه حمله کردن اونم برای سربازانی که خسته دارن برمیگردن خیلی هنره که شما بی وجودها انجام میدین اگه وجود دارین بازم بیاین تا شما لکه های ننگ را در این سرزمین دفن کنیم مرگ بر شما وطن فروشان کثیف مرگ
نباید نقش عربستان و قطر رو تو این ماجرا نادیده گرفت اینها 3 سال پس از اعدام ریگی گور به گور شده بودند ولی با تحرکات اخیر دیپلماتیک ایران و تغییر موازنه در سوریه این کشورها دارند از ایران انتقام می گیرند. دشمن اصلی ایران سعودی و قطره!
ای دلیران وطن با فریاد زنده باد ایران به پیش دورود بر همه مردان و زنان دلیر وطن مرگ بر خون خاران
خدا رحمتشون کنه که مظلومانه بدست یکعده بزدل ازخدا بی خبر بشهادت رسیدند و خدا به خانواده هایشان اجرو آرامش عنایت فرماید ؛جواب خون این شهیدان علاوه برگردن معاندان برگردن کسانی هم هست که به راحتی پول های بیت المال را بذل و بخشش می کنند انوقت بودجه و امکانات لازم نیست تا تجهیزات مدرن در اختیار این عزیزان قرار بگیره از جمله وسایل گشتی مدرن مثل هواپیماهای بدون سرنشین تا هشدارهای لازم را دریافت کنند بد آخرتی دارن حیف و میل کنندگان بیت المال واون احمق هایی که فتوا و یادستور کشتار این جونهای بیگناه رو دادند
خدا رحمتشون کنه ، بنده خودم به عنوان افسر وظیفه در مرز آذربایجان و داخل کوههای سلماس خدمت کردم و چند نکته بگم ، اولا جلیقه ضد گلوله به ما میدادن بپوشیم ما به حدی سنگین بود که ترجیح میدادی نپوشی(مشکل در طراحی بومی بود که همش سرامیک بود) بهترین اسلحه ما کلاشینکوف بود در صورتی که اشرار ام 16 و تجهیزات دید در شب داشتند و ...... که هیچوقت مسولین نمیخوان به داد مرزها برسن
ما تا ابد مدیون این دلیر مردان ایران زمین خواهیم بود
از خداوند تقاضای صبر جلیل برای بازماندگانشان و رحمت و ابدی برای ارواح جلیلشان را خواهنیم
در مسلخ عشق جز نکو را نکشند
روبه صفتان زشت خو را نکشند
گر عاشق صادقی ز کشتن مگریز
مردار بود هر آنکه او را نکشند. سلام خدا بر خوبان روزگار سلام به عزیزانی که در جوار رحمت الهی آرام گرفتند.
خدا رحمتشان کند.
وخدا مزدوران بی مزدابله رالعنت کند.
روحشان شاد و یادشان گرامی
خدا رحمت كنه تمامي اين ١٤ شهيدا رو خدا به خانوادشون بسيار صبر بده من كه أتيش كرفتم وقتي شنيدم البته نه تنها من همه هم وطنانهمون كه تو اين مملكت زندكي ميكنن
نا خدا كاه به ياده أون شعري ميوفتم كه شاعر براي شهدا خونده
كجايين أي شهيد انه خدايي
كجايين اي سبكرويانه عاشق
با عرض تسلیت
من خودم تو مرز خدمت کردم میتونم تجسم کنم تو چه وضعیتی بودن واقعا خیلی سخته
سرباز یعنی فدا کردن جان برای امنیت ملت به احترام همه شهدا...
اگر سر به سر تن به کشتن دهیم
دریغ است میهن به دشمن دهیم.
خدا رحمتشون کنه. واقعاً ناراحت شدم وقتی دیدم جونای مثل دسته گل ما بدون هیچ چشم داشتی اینگونه زحمت میکشن و جون بر کف به دل دشمن می زنند و پرپر می شن.

از مسؤلین درخواست دارم اگر واقعاً تجهیزاتی دارن که می تونه به مرزبانای عزیزمون کمک کنه، در اختیارشون بذارن. یک لحظه فکر کنیم این عزیزان شهید، برادرمون با خودمون بودبم. به خدا خیلی سخته.

از خدای مهربون برای خانوادهای این شهیدان عزیز طلب اجر و مغفرت دارم.
شادی روحشان صلوات
به احترام اين سربازان وطن بايد سرتعظيم فرود اورد
بيشترپيامهاروخوندم باعرض تبريك وتسليت براي خانواده اين عزيزان ميخواستم به برادر شريعتمداري بگم نتانياهووقتي ديد براساس صلابت تيم ديپلماسي وتدبيرشخص اقاي روحاني وحمايت قاطع رهبري ومردم ديگه نميتونه دنياروفريب بده ومنافع پليدشوپيش ببره درست نزديك زمان مذاكرات دست به اين عمل زشت زدتامسير تعامل رابه بن بست بكشونه پس همصدابااونا نشيم واينوبفهميم كه چه كساني ازعدم تعامل ما بادنياخوشحال وسودمندميشن وچه كساني تواين 8سال دانسته يانادانسته بااتخاذ مواضع غلط جاده صاف كن رژيم غاصب صهيونيستي شدنداميدوارم باقدري بينش صحيح سياسي راه پيشرفت ايرانمون روبتونيم فراهم كنيم
به خدای احد و واحد قسم ریشه تمام این مصیبتها فقر است. من سال 81-82 در چابهار در یک شکرت خصوصی مشغول به کار بودم و از نزدیک مشکلات بلوچها را به چشم دیده ام. به جرئت حاضرم قسم بخورم به جز بخش حصوصی هیچ اداره یا دستگاه دولتی در استانی که نامش سیستان و بلوچستان است حاضر به استخدام هیچ بلوجی حتی به عنوان آبدارپی هم نبود. تصور کنید با فقر وحشتناکی که در آن استان بلوجها دارند و عدم وجود کار پیزی عجیبی نیست که آدم گرسنه و ساده به دامن آلقاعده بیفتد و عامل بدبختی و گرسنگی خودش را مسوولان شیعه بداند ! اگر فکری برای سیر کردن شکم این جماعت بکنیم به خدا سوگند 90% مشکل امنیت استان حل میشود
سلام
من تو مرز خدمت کردم.
متاسفانه ایران با همه صلاح های پیشرفته ای که داره اما اونها رو گذاشته برای روز مبادا.
بخدا ما زمان خدمت اسلحه هامون کار نمیکرد.
من در زمان سرهنگ حسینی که شهید شد خدمت کردم سال 78 بد نیست یادی از 52 شهید ان سال همان استان بکنیم.
خدا همه شهدا رو بی امرزه
درود بر همه ی شهیدان و شهدای جدید
مطمئنن نیروهای امنیتی بیکار نمیشینند و انتقام شما را میگیرند هرچند ما به عفو معتقدیم ولی در مورد اینها نباید به هیچ کدامشان رحم کرد
سپاس سرباز ایرانی

من پدر هستم و استخوان هایم خسته

و پسرم تمام چیزی که دارم

اما او رفته است برای کشورش بجنگد

و قلبم را با خود برده

در تمام زندگی ام عاشق این سرزمین بوده ام ،

با دستانم آن را ساخته ام

آیا درد من التیام می بخشد و پسرم برخواهد گشت؟

دیشب دیر هنگام آنگاه که جهان در خواب بود

خواب پسرم را دیدم

که مرا صدا می زد

چرا که در جنگلی تاریک گم شده بود

و برف فرو می بارید ، فرو می بارید برزمین


سپاس سرباز ایرانی
ارتش ایران بی ثبات وبی نظم است باید فرمانده این پایگاه را عزل کرد واقعا همه راحت طلب هستند این غیر قابل قبول است شماها که پرنده های بدون سرنشین به خاک اسرائیل می فرستید قادر نیست این پرنده ها رو در مرز خودمان مستقر کنید واقعا که متاسفم اگه جنگ بشه این جوری جان جوانان مملکت ما محافظت می کنید حیف به این جوانانی که پرپر شدند واقعا که خوب گفتن مشت نمونه خروار است
از خون حوانان وطن لاله دمیده.....
واز ماتم سرو قدشان، سرو خمیده
سلام بر روان پاکشان
نفرین بر کسانی که با نا امنی بدنبال زیاده خواهیند
وقتی منطق را در تضاد با منافعشان میبینند خشونت را دامن میزنند
خون سرخ عزیزانمان نوید امنیت پایدار خواهد بود
ان تنصرا... ینصرکم و یصبت اقدامکم
شهیدان زنده اند الله و اکبر
خدایا صبر بده.مادران داغدارن.کمر پدر ها شکستس.لعنت به حیوان صفت ها.تف به ذات بد مصبب ها
پهباد کجا بود بنده خداها اینا همش یه مشت ماکته که میارن نشون میدن تو تلویزیون مردم رو مسخره کنند وگرنه هیچکدوم تولید انبوه نشدند و در حد یک عدد بیشتر نیستند.
من یکی از دوستام تویه یکی از مرزهای خراسان شمالی-گوریل مرزبانن و واقعا امکانتشون از کمترین امکانات و وسایل زندگی هست و شرایطشون خیلی سخته یعنی زمستان تا 2 ماه نمیتونن رفت و آمد کنن به شهر یعنی راه بسته میشه.باید مسولان به فکر این سربازهای جان برکف باشند وامنیت این مرز بوم باشن .تا از این قبیل اتفاقات جلوگیری بشه.آخه تا به کی باید همیشه بسازیم باید با پاکستان برخورد سختی بشه.چطور آمریکا از هزاران کیلومتر پاکستان را ویران میکنه ما نمیتوانیم عملیات امنیتی انجام بدیم
آقایونی که تو مجلس سر رای دادن به شخصی با هم دعوا میکنید دولت مردانی که واسه سیاست هر گند کاری میکنید اونایی که تبلت رو با کتاب اشتباه میگیرند.آقایی که نمازت هیچ وقت قضا نمیشه. جوونای وطن جونشون رو دوست دارن به خدا تو اون دنیا حلالتون نمیکنیم .... میدونم اون بد بختا چی کشیدن :(((((((((((((((
روحشون شاد و خدا به خانواده هاشون صبر بده
اما اینجور که اعلام شده از این 14 نفر 12 نفر سرباز وظیفه بودن
شاید اگه توی مناطق ناامن بجای سرباز وظیفه از کادر آمورش دیده استفاده میشد ........
آشغالای نامرد, از ته دل عصبانی و ناراحتم, انتقام خون پاکشان را خواهیم گرفت
داغی دیگربردل ایرانیان من ازخدابرای خانواده های این شهداصبرواجرمیخواهم وازمسولین امرتقاضادارم باتمام قواجلوی این حوادث رابگیرند.یک سوال: آیانمیشه دراین مناطق ازهواپیماهای بدون سرنشین استفاده کرد؟ به خدادلم برای این جوانهاوپدرمادرشون میسوزه.خدایا
این تروریست های حرامزاده با پول و امکانات عربستان و قطر تجهیز شده اند.باید در برابر عربستان مقابله به مثل کرد و این کشور را نا امن کرد. در ضمن با هواپیماهای جنگنده باید بخش هایی از مناطق مرزی در خاک پاکستان که پناهگاه این حرامیان است بمباران شود.مانند ترکیه که برای حفظ امنیت خود وارد خاک عراق می شود، ما نیز باید در خاک پاکستان علیه تروریست ها دست به عملیات مسلحانه بزنیم.
به احترامشان می ایستیم و می گوییم:
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان جمهوری اسلامی ایران
ما رو شفاعت کنید.
یاعلی
ضمن همدردی با خانواده این عزیزان و مردم ایران زمین، دور نیست آن روزی که سرکرده های این گروه نیز به مانند عبدالماک ریگی پس از اتمام تاریخ مصرف شان به مانند یک دستمال کثیف توسط اربابانشان ذور انداخته شوند.
یک درخواست هم از آقایونی که در اتاقهای امن خودشان نشسته و با بی فکریشان جوانان این مملکت را قربانی میکنند :
به حضور نظامی خود در سوریه پایان دهید.
ایران عاشقانش را از یاد خواهد برد؟

اشک می ریزم برای برادرانم که نگهبانان

مرزهای ایران زمین هستند

همه ما یک خانواده هستیم

ایرانی وطن پرست است نه نژاد پرست

هموطن عزیزم غم تو غم همه ما هم هست

در این درد ما را شریک بدان

به امید ایرانی آباد
خدارحمت کند بایدهمه حواس خودراجمعتر کنیم
با عرض تسلیت
من خودم تو مرز خدمت کردم میتونم تجسم کنم تو چه وضعیتی بودن واقعا خیلی سخته
متاسفانه هنوز برای امنیت مرزها نتونستیم کاری کنیم..متاسفانه هر چند وقت یکبار در شرق یا غرب از این تیپ مشکلات داریم..پاسخ کوبنده و در خور جمهوری اسلامی لازمه داده بشه..
سیستم نظامی در کشور باید حرفه ای بشه اینا یه عده جوون بیچاره که واسه گذروندن سربازی میبرنشون مرز بعد حرفه ای نیستن اینجوری میشه جون انسان تو کشور ما هیچ ارزشی نداره
من که نتونستم همه نظرها را بخونم.اما خوبه یه یادی هم از مردم مظلوم سوریه بکنیم که همین تکفیری ها الان تو کوچه خیابونشون دارند آدم می کشند و ما به برکت جمهوری اسلامی راحت تو خونه نشستیم فقط هرازگاهی لب مرزمون یه درگیری میشه.درسته اینا هم وطنمون بودند و آدم احساس نزدیکی بیشتری بهشون می کنه اما در سوریه روزانه چند ده نفر توسط همین تکفیری ها به همین شکل کشته می شوند.تازه اونا زن و بچه هم هستند و کم کم هم داره کشته شدنشون عادی میشه و اصلا به گوش کسی نمیرسه که بخواند واسشون حمد و سوره بخونند.اونا هم آدمند،مسلمونند و بعضا شیعه.خدا همشون را رحمت کنه.
تو آمریکا یک سرباز آمریکایی زخمی میشه، تمام شبکه ها، خبرگزاری ها با ارسال خبر، عکس و .. برنامه هاشون رو تعطیل می کنند. این عمل خود به خود باعث میشه که ارزش جون یک آمریکایی بالا بره و حتی تو دنیا هم پذیرفته بشه! اونوقت ریختن دو جین ایرانی رو کشتن! سی ان ان خبرش رو دقیق تر می زنه!

نکته بعدی اینکه سربازی باید حرفه ای بشه! سرباز های بیچاره ما 10 تا تیر زدند تو میدون تیر می رند به منطقه ی مرزی.. آموزش باید داد! اونقدر هم باید به مرگشون حساس بود که حتی باید رئیس پلیس کشور پاسخگو باشه که چطور و چگونه باید جمله اشرار این همه تلفات می دیم...
با عرض تسلیت
من خودم تو مرز خدمت کردم میتونم تجسم کنم تو چه وضعیتی بودن واقعا خیلی سخته
آیابهترنیست بجای هزینه کردن برای بنر به شناسایی دشمنان منطقه ای بپردازیم که هیچکس نیست مگر شیوخ حاکم برحجاز که باپول نفت وبه کمک بنر چسبانهای داخلی ومزدوران آی اس آی پاکستان دست به چنین جنایتهایی میزنند
به جای اعدام زندانی.. باید مثه ترکیه که ریخت تو عراق نیرو بفرستیم تو پاکستان. پاکستان گوشش بدهکار مرز سیستان نیست. حواسش به مرز با هندِ. مطمئنم هست از سمت ایران اراذل نمیاد. اراذل خودشون میان اینور . ما هم به جاش سوخت مفت قاچاق میکنیم واسشون! حقمون ..چند سال پیش که مردم را تو جاده کشتن باید این کارو میکردیم. عوضش یکیشونو تو هوا گرفتیم تو بوق و کرنا کردیم. غافل از اینکه یه نفر را گرفتیم. یه نفر
من به عنوان آدمی که یک سال و چند ماه تو یکی از پروژه های عمرانی اون منطقه (سد چاه نیمه چهارم) کار میکردم همیشه با دیدن هیبت و سلاح لباس این بچه اول احساس امنیت و بعد احساس غرور میکردم ... لباسهای خاکی رنگ صورت های پوشیده شده با چفیه و عموما بدن های ورزیده و سلاحهای آماده ... حالا این جون ورها چه کلکی زدن که همچین دامی چیندن خدا میدونه ولی مطئن تنها نبودن و حتما از طریقی از نظر اطلاعاتی ساپورت میشدن ... دوم اینکه من اگه کاره ای بودم همین امشب دستور یه لشگر کشی درست و حسابی میدادم و سوم اینکه تمام این افاغنه و پاکستانی های ... میریختم بیرون ....
تابناک لطفا اگه مردی منتشر کن
14 نفر از مرزبان ها سرباز بودن ، یه مشت آدم بیچاره که نه پارتی داشتن نه پول که تو شهر خودشون خدمت کنن و افتاده بودن ناکجا آباد.....
اوونوقت یه عده آدم خودفروخته امروز تو فضای مجازی اعدام 16 تا از اشرار رو محکوم میکردن
واقعا به کجا داریم میریم؟
خدا به خانواده شان صبر بدهد دل هر ایرانی با شنیدن این خبر اندوهگین و شریک غم خانواده های این دلیر مردان شد خداوند با شهدای کربلا و فاطمه زهرا محشورشان بگرداند
بسم الله
ضمن عرض تسليت به خونواده اين شهدا يه پيشنهادي به نيروهاي نظامي دارم و اون اينه كه:
تا عمق مشخصي از كشور لجنستان رو منطقه اي حائل ايجاد كنند. وقتي مسوولين اين به اصطلاح كشور عُرضه برقراري امنيت در مرزهاشون رو ندارن بهتره نيروهاي نظاميه ايران امنيت دو طرف مرز و بعهده بگيرند...
0
روی حرفم با سردار ذوالفقاری فرمانده مرزبانی هستش، سربازا دارن لب مرز شهید میشن بازم شما میتونید با اسکورت رفت آمد کنید!؟
خانواده های محترم شهدای سراوان
همه ی مردم ایران رو در غم و اندوه خود شریک بدونید.
مطمئنا" جای اون غیور مردان وطن در قلب همه ی ایرانی هاست
روحشان شاد و نامشان جاویدان
منم به نوبه خودم به خانواده این شهیدان تسلیت و مطمئنا تبریک میگم و به خانواده هشان میخوام بگم که فقط اونا عزادار نیستند بلکه ایران عزادار از دست دادن این جونهاست و ما دنباله رو خون این جوونها هستیم با اینکه من دخترم ولی حاضرم اگر روزی نیاز شد خودم رو در رو با دشمنان ایران عزیزم بجنگم ای دشمنان بدانید که ما جوانهای این نسل دنباله رو باکریها همتها باقریها خرازیها و... هستیم و از شهادت هیچ باکی نداریم
من به عنوان آدمی که یک سال و چند ماه تو یکی از پروژه های عمرانی اون منطقه (سد چاه نیمه چهارم) کار میکردم همیشه با دیدن هیبت و سلاح لباس این بچه اول احساس امنیت و بعد احساس غرور میکردم ... لباسهای خاکی رنگ صورت های پوشیده شده با چفیه و عموما بدن های ورزیده و سلاحهای آماده ... حالا این جون ورها چه کلکی زدن که همچین دامی چیندن خدا میدونه ولی مطئن تنها نبودن و حتما از طریقی از نظر اطلاعاتی ساپورت میشدن ... دوم اینکه من اگه کاره ای بودم همین امشب دستور یه لشگر کشی درست و حسابی میدادم و سوم اینکه تمام این افاغنه و پاکستانی های ... میریختم بیرون ....
تابناک لطفا اگه مردی منتشر کن
مظلومانه از میان ما رفتند. همشون که همزمان شهید نشدند. تصور ترس و وحشتی که تجربه کردند دیوانه کننده است.
کسانی که سربازی رفتن میدونن که توی پست های نگهبانی ما هدف حضور یک سرباز است و بس! توانایی های این سرباز چیست و چه آموزش هایی دیده کوچکترین اهمیتی نداره. وقتی دشمن کارکشته و جانی و حیوان صفت میتونه به راحتی بیاد و همشون رو شهید کنه خوب چرا نگهبان میگذارین اصلا؟ چن تا رنجر دوره دیده مثل اینهایی که گاهی روزها تو خیابونای شهر می ببینیم بگذارین اونجا ببینیم چطور میخوان کمین بگذارن. متاسفانه اینجور مواقع تنها چیزی که پیدا نمیشه پاسخگوی مسوول یا مسوول پاسخگوئه
با يك همت كوچك كل ان منطقه را بأيد پاكسازي كرد، به كوچك و بزرگش هم رحم نكرد مسئله جان گرانقدر سربازان و مرزداران نيست اينكه كسي جرئت چنين جسارتي كرده بايد تنبيه بشه
خدا به پدران و مادرانشون صبر بده . با کلی امید و آرزو بچه بزرگ کردند، فرستادند سربازی، حالا باید در عزای بچه شون خون گریه کنند.
کاش اونقدر که به فکر غنی کردن اورانیوم بودیم، به فکر جان هموطنانمان هم می بودیم.
باید تلاش کنیم تمامی مرزبانانمان مجهز به تمامی امکانات روز باشند تا دست کم اگر شلیکی به سمت ایشان صورت گرفت، پیش از جانِ عزیز عزیزانمان، پوششی به نام جلیقه ضد گلوله وجود داشته باشد؛ قبل از آن، اتومبیل حملی مناسب و در قامت خودروهای زرهی و نفربر برای جابجایی ایشان به کار گرفته شود، جلوتر از آن، انواع تجهیزات حراستی مانند رادارها و تله های صوتی، نوری و ... باشد و خلاصه حالا که نمی‌توان بعضی قسمت‌های مرز را فیزیکی مسدود کرد، دست کم محافظ جان برای مرزداران تدارک دید.
خداوندمتعال روح پاک این جوانان عزیز وطن را با شهدا وصالحین محشور فرماید انشاالله
کجایید ای شهیدان خدایی؟بلا جویان دشت کربلایی؟کجایید ای پرستوهای عاشق؟پرنده تر زمرغان هوایی.
هشت سال دوران جنگ با غم واندوه با ویرانی وبا از دست دادن بهترین سرمایهای این ملت وکشور گذشت وملت همیشه سر فراز ایران صبور و مقاوم پشت سر زعیم ورهبر خود ایستاده است وشما ای خانواده های داغ دیده بدانید که همه ملت ایران با شما هم درد وهم پیمانیم و از دولت مهر بانمان میخواهیم که انتقام خون عزیزان مان را از کور دلان قاتل بستاند.
خدایا بر شهیدان مرز نشین رحمت فرست وخانوادهایشان را صبربسیار عطا فرما گرامیان
با قلبی لبریز از اندوه به یکا یک شما بزرگواران تسلیت عرض میکنم .
خدا به همه اعضای خانواده اشان صبر بده من میدونم که بعد از این اونها هیچ شادی خالصی نخواهند داشت همیشه گوشه ای از قلب و جانشان سیاهه ولی من که یک مادرم از مسئولین تقاضا می کنم بچه های بی تجربه و تازه کار ما را این طوری دم تیغ جلاد ندن پس ژاندارمهای کار کشته و با تجربه ما کجا هستن که از وجود جوان های تازه از مدرسه مرخص شده بعنوان گوشت جلو توپ استفاده می کنین؟انصافه؟ خدا هر مادری را پیش مرگ بچهاش بکنه چون زندگی بعد از مرگ جوون ذره ذره مردنه برای هر مادری.
و این گونه پر کشیدن... برای نگهبانی از کشورشان و ناموسشان.... ایرانی چنین است...روحشان شاد.
بسم الله
ضمن عرض تسليت به خونواده اين شهدا يه پيشنهادي به نيروهاي نظامي دارم و اون اينه كه:
تا عمق مشخصي از كشور لجنستان رو منطقه اي حائل ايجاد كنند. وقتي مسوولين اين به اصطلاح كشور عُرضه برقراري امنيت در مرزهاشون رو ندارن بهتره نيروهاي نظاميه ايران امنيت دو طرف مرز و بعهده بگيرند...
یک بار عرض کردم ، فرمانده نیروی انتظامی یا .....، این چندمین باری است که اشرار خون سربازان دلاور و شمشاد قد ایران را بر زمین میریزد.

اقای فرمانده نیروی انتظامی چرا مرزبانان کشور را که خون پاکشان در تله ناجوانمردانه بر زمین میریزد به سیستمهای هشدار و مراقبت الکترونیک و رد یابهای فرو سرخ مجهز نمیکنید؟

خواهش میکنم استعفا بده تا شخص مدبر جلوی این فجایع وارد بر ملت را بگیرید و انتقام سربازان وطن بستاند.
یا حسین شهید.حسین جان محرم امسال زودتر تو ایران اومد.
به جای اعدام زندانی.. باید مثه ترکیه که ریخت تو عراق نیرو بفرستیم تو پاکستان. پاکستان گوشش بدهکار مرز سیستان نیست. حواسش به مرز با هندِ. مطمئنم هست از سمت ایران اراذل نمیاد. اراذل خودشون میان اینور . ما هم به جاش سوخت مفت قاچاق میکنیم واسشون! حقمون ..چند سال پیش که مردم را تو جاده کشتن باید این کارو میکردیم. عوضش یکیشونو تو هوا گرفتیم تو بوق و کرنا کردیم. غافل از اینکه یه نفر را گرفتیم. یه نفر
باید تلاش کنیم تمامی مرزبانانمان مجهز به تمامی امکانات روز باشند تا دست کم اگر شلیکی به سمت ایشان صورت گرفت، پیش از جانِ عزیز عزیزانمان، پوششی به نام جلیقه ضد گلوله وجود داشته باشد؛ قبل از آن، اتومبیل حملی مناسب و در قامت خودروهای زرهی و نفربر برای جابجایی ایشان به کار گرفته شود، جلوتر از آن، انواع تجهیزات حراستی مانند رادارها و تله های صوتی، نوری و ... باشد و خلاصه حالا که نمی‌توان بعضی قسمت‌های مرز را فیزیکی مسدود کرد، دست کم محافظ جان برای مرزداران تدارک دید.
با سلام و درو بر روح شاد شهيدان را وطن
..بنظر من امنيت مرزهاي شرقي رو بايد بدن دست سپاه يا ارتش...الات جنگي اين نيروها براي مبارزه با اين جلادان كافي نيست..
برای سربازان ایران زمین به خصوص سربازان وظیفه ناجا ارزوی سلامتی دارم وبرای 14 شهید سر افراز علو درجات..................
شجاعت میخواهد جوانی که هزار آرزو در سر دارد و این گونه سینه در برابر گلوله سربی سپر میکند...روحشان شاد
خدا بیارزدشان. گردان صابرین رو بفرستن شرق
یا صاحب الزمان ادرکنی
تسلیت به خانواده شهدا و ملت داغدار عزیزمان
البته فدای وطن شدن شهادت نیست
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا
marg bar terorism
سلام
از یکی از روستناهای اصفهان صمیمانه و با قلبی پر از درد خدمت خانواده های این گل های پرپر شده سلام و عرض تسلیت و تبریک عرض می کنم و از درگاه ایزد متعال برای تک تک اعضای خانواده آنان صبر زیبا را استدعا دارم .
من خود در سال 60 طی سه ماه دو تن از برادرانم را در شوش دانیال و بستان در راه آزادی وطن از لوث متجاوزین بعثی از دست دادم و درد بی برادری را با تمام وجود حس کرده ام و البته خدای مهربان و صاحب رحمت مطلق دست رحمت بر سر همه ی مظلومین می کشد و به آنان آرامش می دهد. به خصوص که اینان مرز داران کشور بوده اند و به هیچ کس تجاوز نکرده اند و مظلومانه به شهادت رسیده اند.
اما از سوی دیگر همه ملت باید آگاه باشند که بر اساس تجربه و مطالعه بیش از یک دهه می گویم که ایجاد چنین گروه های افراطی را در کشورهای منطقه ساده نگیریم... واقعا این همه پول و هزینه ای که برای این کار می شود اگر برای آموزش و تعامل فرهنگی در منطقه صورت می گرفت روزانه شاهد قتل ها و خشونت ها نبودیم . منطقه ی ناآرام فقط برای مستبدان ، صاحبان درآمدهای هنگفت نفتی وگازی و استعمارگران مفید است و برای همه مردم - با هر ملیت و مذهب و فرقه و قومیتیه مضر....پس بیاییم نهضتی به پا کنیم تا خشونت را کاهش دهیم
درود به روان تک تک این شهدای مظلوم
با عرض تسلیت خدمت خانواده های شهدا امشب
من خودم سرباز مرز بودم میدونم این عزیزان چه رنجی میکشن فقط میخوام بگم اقای فرمانده نیرو انتظامی ادعاهات گوش همه رو کر کرده پس کو این همه تکنولوژی که هر سال میاد تو نمایشگاه تو مانورها به نمایش میگذارید چرا این تجهیزات رو تو موقعیت های مهم به کار نمی گیرد چرا اینقدر نیرو انتظامی به سربازاش بها نمیده اقای فرمانده ای کاش از پشت میزت بلند میشدی یه روز هم میامدی مرز تا ببینی این سربازها دارن چه جوری دفاع میکن با نبود امکانات
منم به نوبه خودم این مصیبت بزرگ رو به خانواده این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می کنم و پیشنهاد دارم ما که این همه ادعای پهباد داریم چرا ازشون تو مرز استفاده نمیکنیم ؟
یا علی
تابناک جان هر کس که دوست داری این کامنت را منتشر کن .خواستم بدانم از فرزندان و آشنایان سردار کمالی و یا احمدی مقدم هم بین این شهدا بودند اگر نه چرا؟؟
با بغضي كه راه گلومو گرفته و هنم و مختل واقعاً چيزي باري نوشتن ندارم و خودمو به دست احساسم ميسپارم و اين شعر رو از عارف قزويني زير لب زمزمه ميكنم :
از خون جوانان وطن لاله دمیده

از ماتم سرو قدشان سرو خمیده

در سایه گل، بلبل ازین غصّه خزیده

گل نیز چو من در غمشان جامه دریده


چه کج رفتارى اى چرخ!

چه بدکردارى اى چرخ!

سر کین دارى اى چرخ!

نه دین دارى نه آیین دارى اى چرخ!


از اشک، همه روى زمین زیر و زبر کن

مشتى گرت از خاک وطن هست به سر کن

غیرت کن و اندیشه ایّام بتر کن

اندر جلو تیر عدو سینه سپر کن


چه کج رفتارى اى چرخ!

چه بد کردارى اى چرخ!

سر کین دارى اى چرخ!

نه دین دارى نه آیین دارى اى چرخ!


از دست عدو ناله من از سرِ درد است

اندیشه هر آن کس کند از مرگ، نه مرد است

جانبازى عُشّاق نه چون بازى نرد است

مردى اگرت هست، کنون وقت نبرد است


چه کج رفتارى اى چرخ!

چه بدکردارى اى چرخ!

سر کین دارى اى چرخ!

نه دین دارى نه آیین دارى اى چرخ!
اول که من پاسداري نيروي انتظامي از مرز ها رو قبول ندارم بايد ارتش و سپاه از مرز ها پاسداري کنند !! نيروي انتظامي در حد و اندازه اي نيست که از مرز ها پاسداري کنه امکانات محدودي داره کارش امور داخلي و تامين امنيت شهروندان داخلي نه نگهباني و حراست از مرزها !!!!!!!!!!
دوم ما تجهيزات و تکنولوژيمون نيروي انسانيه ! به دليل اينکه وقتي ما اين همه سرباز وظيفه برامون خيلي ببخشيد حمالي و نوکري ميکنه چه نيازي به دوربين هاي پيشرفته و تکنولوژي و فناوري روز داريم!!! اين در کل نهاد هاي نيرو هاي مسلح صدق ميکنه ما آخر بايد تکليف خودمون رو يک بار براي هميشه مشخص کنيم هدفمون از سرباز وظيفه چيه اين سرباز هاي وظيفه هم جونشون هم نيرو وقت و جواني شان به هدر ميرود هزينه فايده اي که بايد ما يک ارتش و سپاه پيشرفته داشته باشيم را ندارد ما مجبور به استفاده از تکنولوژي هستيم
تا کي شهيد بسازيم با دست خودمون بعد بگوييم خون داديم شهيد داديم شهدا شرمنده ايم سري که درد نميکنه نميبندند !!! وقتي ميشه جلوي خسارت هاي جاني و مالي اين مملکت گرفت چرا نبايد کار درست را انجام داد !!!!
دوم
خوشبختانه در خاورمیانه نیروی انتظامی ما از بقیه کشورها مجهز تر و بروز تره اما گرگی که در کمینه مثل مرد روبرو نمیشه این کار راهر نامردی میتونه انجام بده
بابا برای سربازا یکم ارزش قایل بشین بخدا اونا هم آدمن خون این شهدا فقط روی دست تروریست ها نیست روی دست شمایی که اون بندگان خدا رو دست خالی می ندازین جلوی اشرار در حالی که از وضعیت این همسایه ی کثیفمون با خبرین هم هست.
بسم رب الشهدا و الصدیقین

منم سربازی هستم از جنس دوستان شهید شده، براشون علو درجات رو از درگاه ایزد منان آرزو مندم
خداوند به خانواده اين عزيزان صبر بده روحشان شاد يادشان گرامى مسولين كجاييد به فكر مرزها وسربازهاى بى گناه باشيد لعنت خدا بر وهابيت و كسانى كه به اين مرزو بون چشم بد دارن به احترام شهدا صلوات. حالا نوبت سربازان گمنام اقا امام زمان ع است كه جواب اين حركت كثيف رو بدهند يا على يك ملت چشم انتظار شماست
با سلام دوستان خوبه بدونید در هر هفته ما چندین سرباز وظیفه در سمت مرز جنوب شرقی وشرقی کشته میدیم این امار 45 نفر تا75 نفر کم و زیاد میشه که مال زمان عبدل مالک ملعونه !!! دوستان میدونند که نیروی انتظامی توان مقابله رو نداره چون تجهیزات لازم رو نداره!!!البته این نکته که در داخل شهر ها نیروی یگان ویژه وغیره داره با اون تجهیزات اما لب مرز به سربازان جیره خوراک و اقلام مورد نیازشونم نمیده وباید چند روز با نون خشک سر کنن تا مرد بشن وجالب تر اینه که نیروهای کادرشون در شهرها مستقر هستن با بالاترین حقوق ها و تجهیزات که گویا بیت المال واسه پروارکردنشونه تا بعد مثل 88یقه همین مردومو بگیرن اما سربازا لب مرزن با حقوقی که خرج چایشونم نمیشه وباید از جیب پول رفت وامدشونم بدن و هیچ تجهیزاتی جز اون کلاش های از رده خارج شده که رو رگبار میزاری اما تکتیر میزنه ندارن که اگر جوب دستی بهشون بدن مطمعن تره !!!پادگان محمد رسول الله ص و پادگان مقداد که دیگه خود مرزه هفتگی تلفات زیادی داره ویادم نمیشه که بچه ها هیچ وقت امیدی به تموم کردن خدمت ندارن از نظر روحی هم داغونن و مثل افرادی که تبعید یا از کشورشون اخراج شدن در دور ترین نقاط کشورن و کشورشون تردشون کرده اما باید اونا واسه کشورشون پست بدن ونگهبانی شبانه در بیابون های که از مار عقرب زبان زده واز خود گذشتگی کنند در جواب ترد شدنشون چون هیچ اشنای نداشتن که جای خوبی واسشون درست کنه!!!!و هروز به فکر مردن !!اره بودن شهدای سربازی که اخر خدمت شون بود ماشینشونو با ارپیچی زدن !!اره قبرشونم توی مشهد خواجه ربی هست!!!تاکی تاکی جون کشی جونایکه امید و ارزو پدرو مادر و امید واینده ساز کشورشونن در تئوری مگر اینا ایرانی نیستن مسلمون نیستن پس ما این همه نیروی نظامی میخوایم چیکار که تو شهرا هستن این همه خرج وهزینه سرسام اور نظامی میکنیم واسه چی ؟؟؟دشمن ما امریکاست که چند هزارکیلومتر دورتره یا دشمن ما این اشراری هستن که هرسال 100ها وشاید 1000ها سرباز وهم وطنمونو میکشن!!من درتاریخ ندیدم امریکا مستقیم به ایران حمله کرده باشه یا ایرانی کشته با شه اما این کشورهای همسایمون زیاد جونامونو به خاطر حتی شهوت پرستی توی بشکه انداختنو و بعد از اون جنایاتی کردن که خدا اونو لعن کرده انجام دادن بعدم میگن ما مسلمونیمو 2من ریش میزارن !!تاکی بچه های مردم کشته شن ای فرماندهی که سرهنگی سرداری تیمساری به چه بهای این درجه هارو گرفتی خدا نکنه با خون این شهدا گرفته باشی که وا مصبتاست!!!! خدا رحمتشون کنه این عزیزانمونو هم وطان های که در مغابل ظلم ما در عوض اینکه از مسئولیت سرباز بزنن در راه اون شهید شدن!!!!تسلیت به خانواده های مظلومشون و تمام مردم ایران !!!
و ما را به شهادت مجبور كردند... ايچنين است احوال سروقامتان سرداده در راه ميهن...
من الان به این نتیجه رسیدم که امریکا خوب کاری مبکنه که با هواپیمای بدون سرنشین بمب میزنه تو کله این طالبان پاکستان
دادستان زاهدان گفته اند در برابر اعمال تروریست ها "‌مقابله به مثل" می کنند. آیا این در شأن حکومت جمهوری اسلامی است که با این گروهکهای خائن "مقابله به مثل" کند و در این میان خدای ناکرده حقی ضایع شود؟ وظیفه حکومت دفاع از حقوق شهروندان است در حالی که آرمان تروریست ها بر عکس آن است. البته این تروریست ها باید دستگیر و مطابق قانون محاکمه عادلانه شوند، ولی به خاطر داشته باشیم که امام خمینی (ره) فرمودند بهتر است 10 گناهکار آزادشوند تا یک بی گناه مجازات.
بیچاره سربازهای وظیفه خدا رحمتشون کنه کادری ها هم اصلا نگران نباشن اونقدر وظیفه زیاده که براشون دوباره میفرستن
باید به دولت پاکستان فشار آوریم تا این مزدوران وهابی (سعودی) را تحویل دهند تسلیت به خانواده شهدا
خدا رحمتشون کنه
همه ما مدیون اونها و خانوادشون هستیم
خدا به خانوادشون صبر بده
امیدوارم اون اشرار بزودی به سزای عمشون برسن
vaghean khili sakhte,khili,az dast dadane aziz khili sakhte,khodam keshidam,hoda beshon sabr bede
لااقل از امریکایی ها یاد بگیرید که چطور نیروهایش را آموزش می دهد و چگونه تجهیز می کند که در خاک یک کشور دیگر کمترین تلفات را می دهد
انشالله سربازان گمنام امام زمان که پاک ترین افراد هستند با اشرار برخورد جدی خواهند کرد.
ان وعد الله الحق
http://goo.gl/XjhsEg
در صفحه فیسبوک گروه «جیش‌العدل»، تصاویری منتشر شده است که کودکان خردسال را در حال آموزش نظامی نشان می‌دهد. با این که روشن نیست این عکس‌ها کی و کجا تهیه شده اما تاریخ انتشار آن‌ها ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) یعنی کمتر از دو ماه پیش است. در توضیح این عکس‌ها نوشته شده است: «تصاویری از نونهالان مجاهد که در تعطیلات مدرسه‌ای جهت تربیت به آموزشگاه‌های سازمان رفته‌اند و در زمینه‌های مختلف آموزش دیده‌اند.». بر اساس این تصاویر، آموزشگاه جایی نیست جز کوه و کمر. در فیسبوک جیش‌العدل نوشته شده است این کودکان «نه امروز که مشغول تحصیل هستند که فردا که بزرگ شوند... وارد نبرد خواهند شد.» با این حال دست کم در یکی از تصاویر در دستان کودکانی که سنشان به زحمت به ده سال می‌رسد، سلاح‌های کمری و مسلسل دیده می‌شود که نشانه روشنی است
از وقتي اين خبرو شنيدم خيلي ناراحتم.همش خودمو ميزارم جاي اون پدر و مادر اون سرباز كه امشب خبر شهادتشو بهش دادن و همش از خودش مي پرسه به چه جرمي پسرم كشته شد؟
به جرم وظيفه شناسي؟
به جرم دفاع از ناموس مردم كه ناموس اون تروريست هم جزءشونه
به جرم تلاش براي امنيت مردم
اخه به چه جرمي بي معرفتهاي از خدا بي خبر اصلا پسر من شيعه پسر من يهودي پسر من كافر اخه كجاي اسلام شما گفته بايد بكشيش؟اين چه اسلاميه شما دارين؟ابروي هرچي انسانو بردين
از مسئولين خواهش ميكنم شتابزده و قهري عمل نكنند كه بهانه دست اين گروه تكفيري ميده و با اختلاف شيعه و سني باعث ميشه ياران بيشتري جمع كنه و با زمينه مساعدي هم كه اون منطقه داره كم كم يك مشكل بزرگ امنيتي ميشه
محكوميت گسترده مخصوصا از طرف مولوي هاي عزيز اون منطقه مثل مولوي عبدالحميد و اجازه فعاليت سياسي و مدني به گروههاي معترض ميانه رو و عدم سركوب انها به همراه تلاش براي فقرزدايي و اشتغالزايي و ارتقاي فرهنگي خيلي كمك كننده هست و گرنه اعدام و مقابله به مثل فقط باعث مظلوم نمايي و طرفدار پيدا كردن اين گروههاي از خدا بيخبر ميشه
خواهش ميكنم اساسي و اصولي درمان كنين نه سطحي و شتابزده
خدا رحت كنه شهدا سر أوان به خدا قسم إز ساعتي اين أخبار شنيدم تمام بدنم لرزيد ،أخه تا كي بأيد شهيد بديم ،اقايان مسئول فكر كنيد چاره أي بينديشيد ،تا كي ميخواهيد خانوادها عزدار بشن ،يكي إز نزيكان من اونجا خدمت ميكنه ،من خدايش دلم نمي خواد ، بره سر بازي ، الحمد الله اتفاقي براي أيشان رخ نداده ،از صميم قلب دعاميكنم كه براي هيچ سربازي اين اتفاق رخ ندهد، أمين ،
چقدر مظلومانه
خدا رحمتشون کنه و به خانواده شون صبر بده
برای مجروحان هم شفای عاجل آرزو دارم
اما یک توصیه به مسئولان:
پهپاد مصارف دیگری بجز نمایش در تلویزیون و هدیه دادن به روسیه هم دارد
کاش مثل سایر کشورها از ادعا کم کنیم و بر عمل اضافه کنیم
با استفاده از تکنولوژی میشه احتمال حوادث دردناک اینچنینی رو کاهش داد
درود به روح شهیدان وطن
ماشاالله به اینهمه احساسان پاک هموطنان عزیز نسبت به فرزندان و برادران خودشان خداوند روح این شهدای عزیز را با سید و سالار شهیدان محشور فرماید . اما یگک سوال با توجه باینکه امروزه خودمان هم سازنده و هم صادر کننده هواپیماهای بدون سرنشین هستیم ایا نمیتوانیم از همین هواپیماها برای دیده بانی از مرزهای خودمان استفاده کنیم تا بموقع جلوی اینچنین جانیانی بایستیم ؟!!
بجای اینکه دلارها را بفرستید به فلسطین و لبنان و سوریه یا به حساب آقا زاده ها در لندن و ونکور، آنها را صرف بستن مرزها کنید!
لعنت بر آل سعود و مزدوران عربستان سعودی و امارات
نمی دونم چرا حس می کنم باید خودمو آماده کنم ...! شاید خدا خواست ما هم ...
جانم فدای ایران اسلامی
هم وطنان عزیزم از جنبه های ملی و دینی و عاطفی صحبت کردند پس من سراغ اصل حرفم میروم:
کوتاهی نهادهای نظامی کاملا آشکار است. آیا ما در شرایط جنگی هستیم که لازم باشد جوانان آموزش ندیده را که امانت های مردمند در چنین مناطق ناامنی به کار گیریم؟
مگر ما نیروهای انتظامی زبده و حرفه ای به قدر کافی نداریم که لازم باشد تعدادی دانشجو و دانش آموز در صف اول مبارزه با اشرار باشند؟
ممکن است پیام من به جایی نرسد اما حقیقت آن است که در کشور ما جوانان در اردوها، در جاده ها ، و در دوران آموزش نظامی کشته میشوند و به جز چند روزی همدردی هیچ چاره ای اندوخته نمیشود.
رهبرعزیزتراجانمز
خواسته ما انتقام ازاین تروریست هاست
لطفاتروریست هارونابودوکشورکثیف حامیشروگوش مالی بدهید.شهیدان زنده اند
خدا رحمت کند این شهیدان عزیز را عکسها خیلی حرف در دلشون داشتند من تا کنون فکر میکردم سیستان بلوچستان یک سرزمین صاف با کمترین عوارض طبیعی است بهترین کار برای مهار بربر ها همان بود که چینیها با ایجاد دیوار چین کردند تازه اینها جرار تر از بربرها هستند همان کاری که امریکاییها در پاکستان میکنند ما هم باید برای حفاظت از مرزهای ما و حفظ جان سربازان ما از پهپاد های مسلح استفاده کنیم
روحشان شاد
salamo doroud bar shohda.va arze tasliyat be khanevade in azizan.roheshon shad
من تازه پدر شدم وحالا دارم بچه ام را میبینم که با چه مشقتی بزرگ داره میشه چه صبری باید این پدر و مادر های این شهیدان داشته باشندکه بچه هاشون پر پر شدن
یعنی اگه این خودروسازها غیرت داشتند و یه خودروی زرهی برای نیروی انتظامی میساختن .
اگه بعضی ها دوتا پهباد در اختیار نیروی انتظامی قرار میدادند .
صنایع نساجی جلیقه ی ضدگلوله میساختن و کارخانه ی شسشه سازی ، شیشه ی نشکن و اسلحه نیمه سنگین و ... .
مشگل چند سگ مسلح نیست باید به ریشه زد
ممنون که حد اقل یکیش رو چاپ کردید
راستی نمیخواد اسمتو عوض کنی بذار همون تابناک بمونه
ولی اعتراض به مسوولین و رئیس نیروی انتظامی رو زیر سبیلی رد کردی ها
روحشان شاد نامشان جاوید
جانم فدای میهن
ننگ بر مزدور خائن

جاوید سرزمین قهرمان پرورم ایران خار چشم دشمنان چشم تنگ
درود بر شرف و مردانگیشان
انها رفتند و به رفيق اعلى پيوستند. مرزهاى ايران بر خون دلاور مردامى بنا شد كه از جان خود گذشتند تا شرف ايران و ايرانى پابرجا بماند. اما خدا كند كه يكى ازين مزدوران كثيف به چنگم بيفتد.
تابناک واقعاً اگر میخواهی کاری کنی یه فراخوان بذار یه تجمع مقابل سفارت پاکستان ترتیب بده تا فکر نکنن مملکت بی حساب کتابه.
پس ارتش کجا بوده سپاه چکار میکرده هوانیروز کجابوده تکاوران لشکرهای 64 و58 و77 و88 ارتش کجان
چرا ارتش ایران کل این ناحیه مرزی پاکستان رو بمب بارون نمی کنه ؟
این عکسهای اون جوونهاییست که شهید شدن ؟ :(
جانم چقدر آقا بودن . . .
خود خداوند به بهشت ببرتشون و انتقامشون رو بگیره
روح جوانان شهید شاد باشد.
چند نکته قابل تأمل:
اول اینکه سربازان عزیز بخصوص کسانی که نقاط مرزی هستند باید همواره در لحظاتی که حتی بفکرتان نمیرسد هم نمیکند که حمله صورت گیرد ،هوشیار و آماده باشند.
مورد بعدی اینکه اکثر سربازان در مواجه با خطر نمیدانند چه کنند و عکس العمل مناسبی ندارند که برمیگردد به آموزش دهنده ها در دوران آموزشی. (مثلا در موقع کمین و ضد کمین کار حرفه ای صورت نمیگیرد)
نکته مهم دوستان سرباز باید آموزش های دوران آموزشی هرچند محدود و کم را جدی تلقی کنند. (باز و بست سلاح-هدف گیری-استتار و موضع گرفتن و مخفی شدن-پست دادن هوشیارانه)
در مورد حفاظت هم باید حمل و نقل گروهی در مناطق مرزی اسکورت آتش نیمه سنگین "آمــــاده" داشته باشند.
به امید سربلندی و سلامتی جوانان ایران زمین.
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
در چنین مناطقی استفاده از سربازان چندان منطقی به نظر نمیرسد و باید از نیروهای حرفه ای تکاور استفاده شود. چون با آموزشهایی که سربازان دیده اند و با تجهیزات اندکی که دارند امکان مقابله با اشرار وجود ندارد.
ریختن خون این سربازان نه به عهده عربستانکه قطعا دشمن ماست بلکه به عهده کسانی است که در شب در این مناطق ناامن سربازان را به ماموریت می فرستاند ایا نمی شد در روز امها را جابجا کردتازه با این همه امکاناتی که هر روز پز میدهید خودمان ساخته ایم همین چند وقت پیش سردارجعفری گفت پهپاد ساخته ایم که از مرزها حفاظت کنیم چرا یکبار به طور جدی به پاکستان هشدار نمی دهید خلاصه از ماست که بر ماست
خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند وخوشا به حال آنانکه این بزرگواران جان بر کف را در دامان خود پروراندن
خدایا مارا قدردان خون شهدا قرار بده
ریش بلندان بی عقل اسلام بازی دست این افراطگران شدنماینده از طرف خدا بیاید بدست این افراط گران گشته می شود قوم ضالمین هستند راه شان راکم کردند
مسئولین محترم را به مطالعه کامل دعای «امام سجاد»(ع) برای مرزداران و عمل به بند بند آن دعوت می کنم:خداوندا درود بر محمد و خاندان او فرست و سرحد کشور مسلمانان را به عزت خود محفوظ دار و نگاهداران آن را به نیروی خود تقویت فرما و از دارائی خود عطای فراوان بر ایشان بخش‏.......
کجا رفت اسباب جنگ و نبرد
که با دست خالی نشاید نبرد
کجا رفت پهباد همچون عقاب
کجا رفت رگبار همچون شهاب
کجا رفت آن دیده بانی ز دور
که تا راه بندد به خصم شرور
نفربر چرا نیست رهوارشان
جلیقه چرا نیست خفتانشان
دلیران نیرو هوایی چه شد؟
چرا بهر یاری هوایی نشد؟
چرا بر زمین مانده همچون غراب
چرا نیست در جایگاهش عقاب
فتادست رستم به چاه شغاد
دگر چاره ای نیست ، شد زنده یاد
خدا شد خریدار جان شهید
بود اجر ایشان به نزدش مزید
وطن سرفراز است از خونشان
بماند از ایشان به دوران نشان
بده صبر یارب به اقوامشان
بده استواری به اقدامشان
بده عزم جزمی به فرماندهان
که گیرند بر قلب دشمن نشان
از این پس نشاید دگر کاهلی
بباید شود رفع هر مشکلی
سر مرز باید گرفتن به زور
که دشمن نیافتد به فکر عبور
متاسفم برای خودمون و معتقدم خون اینا به گردن ما هست که حتی نمیتونیم از منابعمون به صورت بهینه استفاده کنیم و نیازهای کشورمون رو اولویت بندی کنیم. متاسفم از اینکه میلیاردها اختلاس میشه، میلیاردها صرف یه فیلم مسخره میشه به اسم لاله و میلیاردی به فوتبالیستمون پول میدیم و چقدر صرف تبلیغات صداقت آمریکایی میکنیم و ... اما سربازامون رو بدون هیچ امکاناتی به کشتن می دهیم. زمانی که مرزبان ما بدون امکانات و تجهیزات باشد هر کسی اجازه هر کاری به خودش را می دهد و فکر می کند مملکت بی صاحب است در حالی که ما برای نشان دادن اقتدار خودمان هم که شده است باید پاسگاه های مرزیمان حتی از داخل کشور هم مجهزتر و پیشرفته تر باشد
لطفا منتشر کن
با عرض سلام وتسلیت به بازماندگان -میخواستم عزض کنم با ورود اخضر ابراهیمی برای رایرنی در ژنو2 عربستان هز این موضوع هراسناک وعوامل وهابی کافر صفت وحیوان صفت رییس اطلاعاتش بندر بن سلطان برای تحت الشعاع قرار دادن این سفر هر کار کثیفی انجام میدن -مرزبانان وسران امنیتی باید در این بازه زمانی امنیت را جدی میگرفتن و اماده چنین تحرکاتی از طرف حیوان صفتان وهابی بودن متاسفانه برخی مواقع بلفهای امنیتی مسولین این مصیبتها را باعث میشه -باز هم خدا را شکر اگه وارد میشده شاید خیلی بدتر از این اتفاق میفتاد که جمع کردنش خسران بیشتری برای ملت ایران داشت -نکته اخر مم باب مسولین حرف گرا:جان ملت را ریش ریش نکنید این فرزندان پاک با شیر شیرزنان این مرز وبوم ابیاری شده تو را به امام زمان (عج)یه کم فکر جان مردم باشید تا کی فکر صندلی ومقام برای خود هستید-این گونه رفتارهای ایضایی بالاخره خون مردم را جوش میاره و ایران میشه عراق-نکنید با این شیاطین حیوان صفت محکم ومثل خودشان برخورد کنید اگه شده مثل امریکا حریم کثیف همسایه تروریست پرور را نقض کنید باید جوابگوی خون ریخته شهیدانمان باشید -یا حق یا علی
تابناک عزیز ، همه این موارد را گفتی و نوشتی اما متأسفانه کو گوش شنوا ...
بچه های اطلاعات باید پدر این اشرار و بانیان این حادثه را در بیاورند.
همین بس که باز هم مدیون به این نظام هستیم
در آن لحظات که این اتفاق افتاد همه ی ما در آسایش و امنیت کامل بسر می بردیم
پس کمی قدرشناسی بد نیست!!!!!!!!
يقينا خون اين شهداي مظلوم دست و پاگيرشان مي شود و به زودي به سزاي اعمالشان ميرسند
آقا چرا سربازهايي كه هيچگونه تجربه تيراندازي درست و حسابي و دفاعي رو ندارند ميبريد لب مرز جلوي اشراري كه هر روز كارشون تمرين تيراندازيه و از مرگ هيچ ترسي ندارند ؟!؟‌خوب معلومه كه تلفات خودي بالا ميره ! لطفاً براي پاسداري از مرزها از نيروهاي كادري و متخصص استفاده كنيد و اين سربازاي بي گناه رو به كشتن نديد !
شهید سعید است و شهادت سعادت
فقط خدا به مادر این شهدا صبر عنایت کنه
واقعا دلم درد گرفت . متاثر شدم و نگران . عزیزانمان پرپر شدند . رو حشان شاد
واقعا قلبم از خواندن این خبر سوخت از زمان دولت تدبیر بعد از واقعه بانه حالا در سراوان این دومین بار هست که چنین اقدام تروریستی موفق انجام میشود انشالله به حول و قوه الهی اقدام قاطع محکم و سریع دولت و ارتش و سپاه از حادثه مشابه دیگر جلو گیری کند
اسم کشورشان باید بشه .....
اللهم عجل الوليك الفرج
آن موقع كه اقاي رضايي توي سخنراني انتخاباتي خود گفت خدمت سربازي بايد تخصصي شود سريع بعضي از آقايان جبهه گيري كرده اكنون سكوت كرده و چيزي نمي گويند ،در كشورهايي كه داراي مرزهاي حساس و درگير هستند از افراد آموزش ديده و تسليحات سنگين و وسايل امنيتي و مدرن روز استفاده ميكنند نه كلاش و اسلحه نيمه سنگين تازه بدون امكانات پشتيباني ،مسلما مسئولين مقصر اصلي اين جنايت هستند كه با بي تفاوتي خودشون و سرگرم شدن در بازي هاي سياسي از امنيت مرزها غافل شده و هراز چندگاهي خانواده اي رو داغدار ميكنند،بهتر است بجاي استفاده از زبان بازي و نطق هاي الكي تحولي در حفاظت از مرزهاي كشور انجام دهند ،سهل انگاري خودمان را نميتوانيم گردن عربستان و پاكستان و امريكا بيندازيم زيرا كه ميدانيم انها دشمن هستند ولي دستشان رو باز گذاشته ايم
تسليت من و ملت بزرگ ايران به ارواح طيبه اين شهيدان
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
پولش را تو میدی؟؟؟ تا سرباز مفتی برای اینکه گوشت دم توپ بشه هست چرا باید هزینه کرد فوقش سالی 200 300 نفر ایجوری کشته میشن به صرفه نیست اصلا کاری کرد.این بحثها هم احساسی است 3 روز دیگر همه یادشان میرود
براي يك بار هم كه شده به جاي پيگيري ديپلماتيك موضوع اشرار را تو خاك پاكستان بايد هدف قرار داد تا دولت پاكستان قدم جلو بزاره و آن موقع است كه مي شود دولت پاكستان را به حركت در آورد
پاسخ ها
javad
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
آقا احسان اینو بدون تا وقتی که سربازان گمنان امام زمان هستند نیازی به حرکت دولت پاکستان نیست.دستهای غیبی همه اونارو بزودی به جزاشون میرسونه.انشاالله
برگزاري مراسمي درخورشان شهيدان لازم وتدبير دركاركشورهمسايه هميشه دردسر ساز واجب است
باسلام مقصر اصلی این وقایع پاکستان نیست بلکه استادان فکری اینها هستند که در کانالهای ضد شیعه آزادانه به کشتار و قتل عام شیعیان تبلیغ میکنند ولی وقتی یک شرور یا قاچاقچی و تروریست به ظاهر مسلمان اهل تسنن اعدام میشود با بوق و کرنا محکوم میکنند باید جلوی این تبلیغات گرفته شود.
بایدکل بلوچستان پاکستان را به توپ بست به صغیر کبیر این مزدوران عربستان هم رحم نباید کرد
با سلام
خداوند به روح این شهیدان آرامش و مغفرت عطا نماید و به خانواده های آنان صبر و به ما قدرت و غیرت و تعهد لازم برای مجازات هر ناپاکی که کوچکترین طمعی نسبت به این کشور دارد .
خداوند رحمتشان كند و به خانواده هايشان صبر بدهد.
اما تعدادي در نظرات اعلام شده منفي داده اند، اگر منظورشان اين است كه اين همدردي ها كم است ، كه حق دارند و هيچ كس نمي تواند حال خانواده هاي آنها را درك كند.
اما اگر نيت ديگري دارند فقط مي شود گفت فقط جنايتكارها هستند كه از شهادت سربازان جان بركفي كه با قاچقچيان مواد مخدر اشرار و مزدوران دشمنان اين مرزو بوم مبارزه مي كنند تا مردم كشور در آسايش باشند، خوشحال مي شوند ونه كس ديگر به اميد روزي كه هيچ جنايتكاري روي زمين باقي نماند.
آقایون که توی ماشین ضد گلوله اند و بچه هاشون توی اروپا و آمریکا مشغول تحصیلند در ضمن اینهمه تبلیغ و هزینه ساخت هواپیماهای بدون سرنشین میکنید پس کی بجای استفاده از نفر به تکنولوزی روی میارید
بسيار متن خوبي بود از هر نظر،با سيل اشك چشمانم با صداي بلند براي كل خانواده خواندم اين متن را، شهادت برادران عزيزم را خدمت رهبر معظم انقلاب ، خانواده محترم و بزرگشان و تمام ملت عزيز ايران تبريك و تسليت عرض مينمايم، روحشان شاد يادشان هميشه گرامي.
با عرض تسلیت
آیا مدت سربازی عزیزانی که در مرزها خدمت می کنند با افرادی که در شهرهای خود هستند باید برابر باشد ؟(ویا تفاوت اندکی مثلا 3 ماه باشد؟) باید فکر اساسی بشود
لطفا سربازی را حذف کنید و نیروی متخصص وحرفه ای استخدام کنید. جان افراد این مملکت توسط یک سری تندرو عوضی گرفته شده که شاید مهارت یک نیروی نظامی حرفه ای رو ندارن و فقط با یک عملیات ساده موجب خسارت جانی به مردم ما شده. آیا این مرز دست ارتش بود به نظر شما این اتفاق ممکن بود؟ به نظر من نه و علتش هم اینه که ارتش نیروی متخصص داره و مثل نیروی انتظامی به سرباز چیزهای به درد نخور یاد نمیده.
خدایشان بیامرزد و همه ایران شریک غم خانواده این عزیزان هستند.
بس است ناجا هم نفر بر - تانک - زره پوش داشته باشد - تردد کنند. وانت روباز که آنها هم دارند.
خدا رحمتشان کند و به خانواده تمامی داغداران صبر و شکیبایی ببخشاید
شیر پاک خوردگانی که مردانه از سرزمین مادریشان نگاهبانی میکردند که به آتش جهل نامردان اینک در خاک آرمیده اند. تفاوتی ندارد که سرباز این آب و خاک باشند ویا افسر و درجه دارش. خداوند متعال همه ایشان را مورد لطف و مرحمت خود قرار دهد و به خانواده محترمشان صبر و بردباری عنایت کند. ما را در غم ازدست دادن گل های زندگیتان شریک غم خود بدانید
انا لله و انا علیه راجعون
خداوند متعال به خانواده هايشان صبر عنايت كند داغ بزرگيست اميدوارم مسئولين ما كمي بيدارتر عمل كنند تا ديگر شاهد چنين اتفاقات ناگواري نباشيم عزت و سربلندي ايران اسلامي آرزوي هر ايراني است به اميد اقتدار كامل ايران در مرزها و مقابله با تروريست ها
من هم به خانواده های داغدیده تبریک و تسلیت می گم روحشان شاد/ شهادت نوش جان شان باد / برای خانواده خیلی سخت است که فرزندان شان به این شکل پرپر شوند.من یکی یکی این کامنت ها رو خوندم همه ناراحت و همدرد بودند البته یکی کامنت داده بود گفته که دستور مولوی بوده این دورغ بزرگیه هیچ وقت مولوی دستور و چنین فتوایی صادر نمی کنند / کسی که که به دنبال منافقی و فتنه است خدا لعنتش کند خدا در قرآن می فرماید منافق و فتنه گری از قتل بدتر است چون باعث تباهی یک جامعه و حتی یک کشور می شود من از مدیریت تابناک میخواهم چنین کامنت ها رو منتشر نکنند
حالا بگید رابطه با آمریکا دوای دردهای ماست!! تا کی خوابید جواب خانواده های شهدا را چه می دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
اینجا جای گفتن یه همچین چیزی بود آخه ؟ میشه بیشتر دل مردمو نسوزونی
از خون جوانان وطن لاله دمیده.
از ماتم سرو قدشان سرو خمیده.
با اعلام اين خبر بسيار ناراحت شدم و هر زمان كه لازم باشد جهت سركوب اين اشرار اعلام آمادگي مي كنم خدا به خانواده هاي آنها صبر عطا كند
سال 74 سرباز لشکر 41 ثارالله بودم . مرتباً به زاهدان می رفتم . همیشه دوستانم در آنجا می دیدم که با چه سختی مشغول ادامه خدمت مقدس سربازی هستند . خدا رحمتشون کنه
با سلام ؛ سخني با دولتمردان جمهوري اسلامي ايران دارم آيا تاكنون احدي از دولتمردان اعم از وزير و يا وكيل مجلس سري به اين پاسگاه هاي مرزي زده اند كه حالا داد و بيداد از اين واقعه دلخراشدارند . كدام امكانات ! كدام تجهيزات ! كدام نيروي آموزش ديده حرفه اي به قول معروف كماندو در مناطق مرزي خدمت مي كنند . يك سرباز صفر كيلومتر يك شهروند مرز نشين كه از فرط فقر و محروميت مجبور به خدمت با مرزبانان است يا يك درجه دار نيروي انتظامي كه ساليان سال دور از خانواده و بطور شفاف بگويم درجه دار تبعيدي ...!
چرا مرزهاي ميهن اسلامي بايد در يد فقط نيروي انتظامي باشد . نيروي آموزش ديده و كاركشته مگر ارتش و سپاه پاسداران وظيفه حفظ و حراست از مرزهاي آبي و خاكي را ندارند! دو چشمي بايد نگاه كرد و نيروي انتظامي بايد نظم و امنيت داخل را به عهده بگيريد . ارتش و سپاه پاسداران عهددار مرزهاي آبي و خاكي باشد . برويد از نزديك سري به اين پاسگاههاي مرزي بزنيد تا بيشتر آگاه شويد.
پاکستان بعنوان مسئول باید جوابگو باشد عرضه تامین امنیت مرز های خودشو نداره
بسم االرب الشهداء و الصديقين
الان كه متن را مي نويسم بغض گلويم مي فشارد.
خداوند همه اين عزيزان را با حضرت علي اكبر ع محشور فرمايد و به خانواده هاي محترمشان صبر و اجر عطا فرمايد
ما را هم در غم خود شريك بدانيد
اجرشون با خدا
حادثه تلخی بود تسلیت میگم ولی مسئولین هم واقعا گل کاشتند که 15 نفر ایرانی رو اعدام کردند و کل دنیا رو مبهوت اقدامات بسیار پیشگیرانه !!! خودشون کردند.
فقط از دولت انتقام خون برادران وطنم را خواهانم.
باید ریشه این آدمها که در لباس دین و فریضه به خودشان اجازه هر جنایتی را میدهند از روی زمین محو بشه. انشاالله
تندروهایی که دنبال جنگ و ضدانقلاب تو تهران می گردن الان میدون پیدا شده اما یه کم راهش دوره و خطرناکمرد میخاد که شعار نده ،بسم الله
بايد به دولت پاكستان التيماتوم داده شود تا اگر ان دولت بي كفايت قادر به تامين مرزها نيست ما راسا وارد عمل شويم و اين وطن فروشان خاين را در عمق خاك دشمن تعقيب و به سزاي اعمالشان برسانيم همانگونه كه هواپيما هاي بدون سرنشين امريكايي عمليات ميكنن و دولت بي عرضه پاكستان نمي تواند هيچ غلطي نمتواند بكنددر مقابل ما هم نميتواند هيچ غلطي بكند من كه عمري در راه وطن خاك خورده ام نمي توانم اين وضع را تحمل كنم و فقط دارم خون دل ميخورم و زجر ميكشم
تا کی ما باید از این مصیبتها ببینیم وفرزندان وطن را با حرف به دام دشمنان قسم خورده بیندازیم ،مسئولین که این قدر برای پستها دست به دامن می شوند روزی هم در این مرزها نگهبانی دهند تا از وضعیت خدمت این عزیزان اطلاع یابند ،وزارتخانه ها امنیتی چرا اقدام عاجل وبازدارنده بعمل نمی آورندفقط نباید ،سربازان امام زمان (عج) در امنیت دخیل باشند.
نام شهدا را به احترام اين عزيزان درست ثبت نماييد . شهيد امين ابارشي و شهيد سعيد فسنقري
امیدوارم این سربازان عزیز کشور راخداوند متعال مورد رحمت وآمرزش خویش قراردهد همچنین فرماندهان ومسولین بجای توجیه کردن و شونه خالی کردن از مسولیت محول شده به آنها امکانات وافراد بیشتری را اختصاص دهند چون همیشه این افراد در مضیقه نیرو هستند به امید اینکه ایچنین اتفاقاتی هیچ وقت برای هموطنانم اتفاق نیفتد
اتاق فرماندهی و طراحی این عملیات بزدلانه در ریاض است! و تمام این مصیبتها زیر سر عربستان و جماعت وهابی است! این گدا گشنه های پاکستانی فقط عمله نقشه هستند کاره ای نیستند!
باعرض تسلیت به خانواده این عزیزان.
اینگونه مبارزه بااشرارباتجربه محکوم به شکست است،نیروی انتظامی بایدازنیروهای کماندوی باتجربه استفاده کندودرمرزها میدانهای مین نامنظم وسیع استفاده شودوالاتامین امنیت به نیروهای بومی بامدیریت صحیح وحقوق بالا واگذارشود
اللهم عجل لوليك الفرج
خداوند به خانواده هايشان صبر و تحمل بده. واقعاً جيگر آدم كباب ميشه. كاش يكي دلش به حال اين ملت مي سوخت و قدم خيري بر مي داشت.
سلام چرا مرز را مین گذاری نمی کنند
شهادت این جوانان عزیز رو به خانوادشون تسلیت میگم
با شعری در این خصوص ادای دین میکنم به این جوانان شهید
از چشم تو آبی خزر پیدا شد

آرامش قلب رهگذر پیدا شد

ای مرد به بیداری چشمت سوگند

از خون تو مرز پر گهر پیدا شد

www.legha.blogfa.com
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر