بازدید 11017
گزارش زنده جام باشگاه‌های اروپا:

آتش‌بازی آلمانی‌ها در شب پیروزی رئال

در شبی که منچستر‌سیتی زودتر از سایر تیم‌ها به میدا رفته بود و پیروز هم شده بود دو تیم آلمانی بایرن مونیخ و بایر لورکوزن در مجموع با نه گل حرفان خود را در هم کوبیدند تا برای رقبا هم خط و نشانی کشیده باند. امشب البته شب زالاتان هم بود که یک نه چهار گل از پنج گل پاری‌سن‌ژرمن را به ثمر رساند.
کد خبر: ۳۵۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۲ 23 October 2013
شب دوم دور سوم رقابت‌های گروهی جام باشگاه‌های اروپا امشب با هشت دیدار در چهار گروه ادامه پیدا کرد که گذشتن بیست و هفت گل از خط دروازه‌ها در هشت بازی از شب آتش بازی تیم‌ها خبر می دهد.

به گزارش تابناک، از چهار گروه A,B,Cو D امشب شانزده تیم به مصاف هم رفتند که تنها یک بازی به تساوی انجامید و هفت بازی دیگر برنده داشت که پیروزی پنج بر صفر بایرن و پاری‌سن‌ژرمن از پرگل‌ترین بازی‌ها بود.
 
اما امشب و در ادامه این رقابت ها بازی‌های زیر برگزار  شد:

ليگ قهرمانان اروپا گروه A

بايرلوركوزن('22,'50,'57,'70)4 شاختار 0
*استفان کيسلينگ(3 گل) و سيدني سام

منچستريونايتد ('2)1 رئال سوسيداد 0
*اينيگو مارتينز(گل به خودی)

منچستر با گل به خودی حریف پیروز شد

منچستر یونایتد بعد از تغییراتی که در کادر رهبری‌اش ایجاد شد هنوز نتوانسته چهره تیم قدرتمند سابق را به نمایش بگذارد و با بازی‌های ناامید کننده‌‌اش موجبات دلگرمی هوادارانش را فراهم نمی‌آورد.

تیم دیوید مویس اگرچه در صدر جدول گروه A قرار دارد اما هنوز نتوانسته فروغ گذشت را احیا کند و اینچنین امشب در خانه خود با گل به خودی حریف در دقیقه دو بازی دومین پیروزی این فصل و هفتمین امتیاز خود را کسب کرد.

مویس امشب و برای رویارویی با حریف اسپانیایی خود داوید دخه آ، شینجی کاگاوا، خاویر ارناندس ، وین رونی، آنتونیو والنسیا، مایکل کریک، رایان گیگز، جانی اوانز، فیل جونز، پاتریس اورا،رافائل دا سیلوا را به میدان فرستاده بود.

در دیگر بازی این گروه بایرلورکوزن با درخشش استفان کيسلينگ  و با چهار گل شاختار اوکراین را شکست داد تا شش امتیاز پشت سر منچستر در جدول این گروه قرار گیرد.

جدول رده بندی گروه A
آتش‌بازی آلمانی‌ها در شب پیروزی رئال
ليگ قهرمانان اروپا گروه B

گالاتاساراي('10,'38,'45)3   کپنهاگن 0

رئال مادريد('4,'28)2 يوونتوس ('22)1

برتری رئال مادرید برابر بانوی پیر
رئال مادرید با دو گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو برابر راه‌راه پوشان تورین به برتری رسید تا یونتوس از سه بازی خود در این گروه تنها دو امتیاز کسب کرده باشد.

در اين بازي نايب قهرمان فصل گذشته لاليگا خيلي زود از قهرمان فصل گذشته سري A پيش افتاد و آن زماني بود که کريستيانو رونالدو با پاسي از آنخل دي‌ماريا در دقيقه 4 دروازه بانوي پير را گشود. فرناندو يورنته در دقيقه 22 از روي دفع نامناسبي که ايکرکاسياس، سنگربان و کاپيتان رئال مادريد براي ضربه سر پل پوگبا داشت، توپ را به تور دروازه کهکشاني‌ها چسباند.


7 دقيقه بعد در کش و قوس يک سانتر، جورجو کيه‌ليني، مدافع يوونتوس به خاطر نقش بر زمين کردن سرخيو راموس، مدافع رئال مادريد، داور را مجاب به نشان دادن نقطه پنالتي کرد تا کريستيانو رونالدو از روي آن دومين گل خود و تيم ميزبان را به ثمر برساند.


اخراج کیه‌لینی در کنار شرایط میربانی کار در نیمه دوم هم برای یونتوس سخت تر کرد تا به این ترتیب شاگردان کارلو آنچلوتی سومین پیروزی پیاپی این فصل را کسب کنند.


در دیگر بازی این گروه گالاناسرای از شکست یووه نهایت استفاده را نمود و با کسب پیروزی برابر کپنهاگن در جای دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. شاگردان فانح تریم با درخشش ستاره‌های نامدار خود با نتیجه سه بر یک برابر کپنهاگن به برتری رسیدند.


                                                                                                      جدول رده بندی گروه B
آتش‌بازی آلمانی‌ها در شب پیروزی رئال



                                                                    ليگ قهرمانان اروپا گروه C
اندرلشت 0 پاري سن ژرمن ('17,'22,36,'52,'63)5
زالاتان ابراهیمویچ(4 گل) و ادينسون كاواني

بنفيکا1('84') المپياکوس('29)1

شب سوپر زالاتان
همین یک ستاره برای تیمی مثل پار‌ی‌سن‌ژرمن کافی است تا آنها را به موفقیت برساند. زالاتان ابراهیمویچ با چهارگلی که امشببه ثمر رساند بلا شک مرد اول امشب این رقابت٬ها بود. تیم ثروتمند پاری‌سن‌ژرمن که در این دوره از رقابت‌ها در گروه آسانی قرار گرفته است سومین بازی خود را با نتیجه پرگل پنج بر صفر برابر تندرلشت بلژیک به پایان رساند تا میزبان خود را در خانه و در مقابل چشم هوادارانش تحقیر کند.

آتش‌بازی آلمانی‌ها در شب پیروزی رئال
در دیگر دیدار این گروه تنها تساوی امشب رقم خورد و بنفیکا برابر المپیاکوی یونان به تساوی یک بر یک دست یافت.

آتش‌بازی آلمانی‌ها در شب پیروزی رئال
ليگ قهرمانان اروپا گروه D
زسکا مسکو (32 ')1 منچسترسيتي(34 ', 42 '2
سرخیو آگوئرو(2 گل)        زوران توسیچ

بايرن مونيخ ('25,'37,'61,'64,'90)5    ويکتوريا پلژن 0
فرانک ریبری(2گل)، باستين شواين اشتايگر، دیوید آلبا و ماریو گومز


آتش بازی شاگردان گوآردیولا
بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی سومین بازی خود را م با پیروزی پشت سر گذاشت و با گلباران کردن تیم گمنام ويکتوريا پلژن برای حریفان خود خط و نشان کشید. 

فرانک ريبري 2 بار در دقايق 25 و61، داويد آلابا در دقيقه 37، شواين اشتايگر در دقيقه 64 و ماريو گوتسه در دقيقه 90 گل‌هاي اين بازي را براي بايرن مونيخ به ثمر رساندند.
سیتی پیروز نبرد مسکو
موقعیت جغرافیای روسیه باعث شده تا تنها بازی‌های تیم‌های روسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کمی زودتر از سایر بازی‌های برگزار شود و به این ترتیب در حالی که هفت بازی دیگر راس ساعت  22:15 به وقت تهران برگزار می شود زسکا ساعت 19:30 به مصاف آبی پوشان منچستر رفت و البته چاره‌ای جز تسلیم هم در برابر حریف قدرتمند خود نداشت.

منچستر سیتی پیروز نبرد روسیه

منچستر سیتی و زسکا پیش از این بازی هر دو با سه امتیاز در رتبه دوم و سوم گروه D قرار داشتند و با نتیجه این بازی تغییری در جایگاه آنها در جول حاصل نشد و تنها عدد امتیازات سیتی از سه به شش ارتقا یافت.

پلگرینی برای این بازی جو هارت، سابالتا، کولاروف، گارسیا، خسوس ناباس، فرناندینهو، ناستایچ، توره، آگرو، داوید سیلوا و نگردو را به زمین فرستاده بود که تغییرات ترکیب او نسبت به بازی های قبل قرار گرفتنم سابالتا، کولاروف و خسوس ناباس را به جاي ريچاردز، سمير نصري و گائل کليشي در زمین بود.

اما بی شک چهره اصلی این بازی سرخیو آگوئرو بود که در کمتر از ده دقیقه دو گل برای سیتی به ثمر رساند تا تک گل زوران توسیچ تاثیری در نتیجه بازی نداشته باشد و سیتی برنده نبرد در روسیه باشد.

زسکا در ابتدا با گل دقیقه 32 زوران توسیچ به از میهمان خود پیش افتاد اما این آگرو بود که در کمتر از ده دقیقه و در دقایق 34 و 42 دو گل را وارد دروازه زسکا کرد تا نتیجه بازی در همان نیمه نخست مشخص شود.
آتش‌بازی آلمانی‌ها در شب پیروزی رئال
شب گذشته و در شب نخست این رقابت ها تیم های چلسی، دورتموند، ناپولی، زنیت، آتلتيكومادريد و سلتیک برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و بازی استوا بخارست و بازل و آ.ث میلان و بارسلونا هم با تساوی به پایان رسید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی