بازدید 86373
از کنایه‌های پژمان جمشیدی با عادل تا لب‌خوانی فردوسی‌پور و خبرنگاری که راننده تاکسی شد

هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

محور اصلی برنامه دیشب ۹۰‌ پیرامون بازی‌های هفته‌ سیزدهم لیگ بر‌تر و حاشیه آن و نیز در مورد. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که آیا با بازی تیم ملی در شهرستان‌ها موافقید؟ ۱ـ بله ۲ـ خیر که در پایان، نزدیک ۸۰ درصد گزینه ۱، و ۲۰ درصد به ‌گزینه ۲ رأی دادند.
کد خبر: ۳۵۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۴ 22 October 2013
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشتسیزدهمین برنامه ۹۰ در لیگ ۹۲ از ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه آغاز ‌و همانند گذشته، دوشنبه شب‌ از شبکه سه پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته‌ سیزدهم لیگ بر‌تر و حاشیه آن پرداخت.

به گزارش «تابناک»، در آغاز برنامه، آیتم ۹۰ درجه به نمایش درآمد و سپس قرعه‌کشی هفته گذشته نیز انجام و در آغاز برنامه گزارش پنج دقیقه‌ای از دیدار تیم‌های ایران و تایلند و حاشیه‌های این بازی پخش شد.
 
مسعود مرادی، کار‌شناس داوری برنامه نود، ‌بر این باور بود که در بازی پرسپولیس و داماش، محمد مختاری مدافع داماش در اوایل بازی به خاطر حمل توپ با دست باید با کارت زرد دوم اخراج می‌شد، جالب این که کمک داور بازی پرچمش را در این صحنه بلند کرد، ولی داور اعتقاد دیگری داشت تا فریاد دایی بلند شود و حوادث دیگر به وجود بیاید، ضمنا گل اول پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسید، همچنین اخطار اول کفشگری اشتباه ‌و اخراج وی نادرست بود.

ضمنا مرادی در مورد بازی تراکتور و بازی فولاد بر این باور بود که پنالتی فولاد درست نبود.
در ادامه محمد مهدی غفاری مربی تیم ملی نوجوانان از امارات روی خط تلفنی برنامه ۹۰ آمد و عنوان کرد: فیلم بازی تیم آرژانتین را دیده بودیم و نسبت به نقاط ضعف و قوت این تیم آشنایی داشتیم و در تمرین روی این مسائل کار کردیم. وی ادامه داد: اینجا واقعا گرمای هوا بیداد می‌کند و بچه‌ها واقعا خوب بازی کردند و حتی اگر بیشتر تلاش می‌کردیم می‌توانستیم بازی را ببریم.

سپس گزارشی از جر و بحث علی دایی با داور چهارم‌، اکرمی در بازی اخیر پرسپولیس پخش و مشخص شد داور چهارم شیطنت کرده است.
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم پرسپولیس بازیگر فعلی سریال «پژمان» امشب مهمان برنامه نود بود و در آغاز برنامه ‌گل‌های پژمان جمشیدی پخش شد.

وی در این مورد اظهار داشت: تا زمانی که زنده‌ام خود را یک ورزشی می‌دانم و فوتبال برای من چیزی فرا‌تر از عشق است. من سال ۶۹ بازی خود را شروع کردم و خود را یک فوتبالی می‌دانم.

جمشیدی در این برنامه افشا‌ کرد، از دوستان قدیمی عادل فردوسی‌پور بوده و گفت از بین همه دوستان فردوسی‌پور در شریف فقط عادل فرار مغز‌ها نکرده است!

عادل فردوسی‌پور در ادامه افشا کرد که دوستی دیرین با برادر پژمان جمشیدی داشته است. او گفت با برادر پژمان در دانشگاه شریف هم دوره بوده است؛ برادری که به خارج از کشور رفته است.

پژمان هم در ادامه گفت: «از جمع ده نفره دوستان شما همه رفتند خارج و فقط تو ماندی عادل، ولی کاش عادل تو دوست داداشم نبودی، چون همیشه من از این دوستی ضربه خوردم. اگر تو دوست داداشم نبودی حتما بازی‌های ملی‌ام هم بیشتر می‌شد!

وی در بخشی از سخنانش گفت: در حال بازی در یک تله فیلم هستم و چند روز دیگر فیلمبرداری این تله فیلم نیز به پایان می‌رسد. وی در مورد تحصیلاتش گفت: به خاطر حضور در تیم ملی مشکلاتی در دانشگاه برایم پدید آمد و ‌ادامه داد: در ۹ سال ۹۰ واحد درسی پاس کردم، چرا که خیلی مرخصی می‌گرفتم و دنبال فوتبال بودم. البته شوخی‌های فردوسی‌پور مجری ۹۰ با وی جالب بود.
 
پژمان جمشیدی در مورد سریال پژمان گفت: این سریال مد نظرم بود و می‌خواستم در این رابطه سریالی ساخته شود، پس از مدتی قاسم خانی به من گفت شبکه ۳ از این طرح استقبال کرده و می‌خواست نقش پژمان را یک فوتبالیست بازی کند و قرار بود دنبال یک نفر برای این نقش باشیم که پیمان قاسم خانی این پیشنهاد را به من داد و در ابتدا شوکه شدم ولی پس از اینکه با هم صحبت‌هایی داشتیم این پیشنهاد را پذیرفتم و باید بگویم حتی یک درصد هم از کار خود پشیمان نیستم.

ضمنا وی در مورد نقدهایی که در خصوص این سریال شده است گفت: نقدهای کمی از این سریال شد و مردم پذیرفته‌اند که در کار طنز گاهی اوقات تفاوتهایی با واقعیت وجود دارد و با این حال من تمام نقد‌ها را با دقت مورد بررسی قرار می‌دهم. این سریال در مورد پژمان جمشیدی است و در آن قصد بی‌احترامی به فرد خاصی نداریم.

وی در مورد تحصیلات فوتبالیست‌ها و نقذهای موجود گفت: در هر حرفه‌ای افراد تحصیلکرده و بی‌سواد وجود دارد و این ‌طبیعی است و تمام آن‌ها دوست داشتنی هستند.

وی ادامه داد: سریال پژمان با استقبال زیادی مواجه شده است و خیلی از مردم برای این سریال از من تشکر کردند.

مدیرعامل تراکتورسازی: داور عمدا پنالتی گرفت


سپس حمید زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: متاسفانه برخی مشکلات در داوری باعث می‌شود ‌روی سکو‌ها تشنج ایجاد شود که این مسائل باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی در مورد شادی پس از گل پریرا و گذاشتن توپ زیر پیراهنش گفت باید این بازیکن توبیخ شود ولی فردوسی‌پور مواردی را از جمله شادی پس از گل جواد نکونام مثال زد که پس از به ثمر رساندن گل این نوع شادی پس از گل را انجام دادند.
البته در همین حین فردوسی طی گزارشی از بازیکنان معروف دنیا از جمله مسی، کاکا و غیره و همچنین خوشحالی بعد از گل نکونام را پخش کرد و اعلام داشت‌ که این خوشحالی ‌عادی است.

مسعود مرادی در مورد پرتاب توپ از سوی پریرا به سمت هواداران تراکتور گفت: از نظر قوانین فوتبال این مسإله فقط کارت زرد دارد.

سپس حسین فرکی، سرمربی تیم فولاد روی خط تلفنی آمد و گفت: زدن ضربه به توپ و پرتاب آن به سوی هواداران تیم رقیب را نمی‌پسندم و این ‌را به بازیکن تیممان گوشزد کردیم و از این بابت ناراحت شدیم و نباید حرکاتی را ببینیم‌ که هواداران را دچار تنش کنند.

وی در مورد محرومیت پریرا گفت: اعتقاد نداریم که این محرومیت باید به این دلیل انجام شود ولی اگر کمیته انضباطی این تصمیم را گرفته به حکم آن احترام می‌گذاریم؛ البته این قضیه را از طریق باشگاه پیگیری خواهیم کرد.

وی در مورد پنالتی مشکوک در این بازی گفت: اگر داور به عمد این پنالتی را گرفته که باید با داور برخورد شده و داور را کنار بگذارند. آقای مرادی کار‌شناس داوری است و می‌گوید پنالتی نبوده است.

زینی‌زاده در این رابطه گفت: این پنالتی اشتباه داوری نبوده بلکه تخلف داوری بوده است.
مسعود مرادی در ادامه این بحث افزود: چرا تمام بحث‌ها را به تخلف و اشتباهات داوری ربطمی دهید؟ این مسأله برای داوری ایران بسیار بد است و داوران ما همگی تمام تلاش خود را می‌کنند که بهترین قضاوت را داشته باشند.
 
در قسمت پایانی برنامه ۹۰ بخش گزارشی در مورد «رزمجو» خبرنگار خوشنام و پیشکسوت دنیای ورزش پخش شد که اکنون به عنوان راننده تاکسی فعالیت می‌کند. به نظر می‌رسد رزمجوی عزیز این پیشکسوت عزیز و پاک عرصه خبرنگاری به علت سلامت کاری مانند بیشتر پیشکسوتان عرصه خبری وضع مالی چندان مناسبی ندارد؛ هر چند وجدان پاکش جاودانه خواهد ماند.

شاید اگر این پیشکسوتان عرصه خبری به مانند برخی‌ها از ستار خان (ل. ق. ک. و...) خط می‌گرفت الان کاخ نشین بود، ولی هرگز شرافتش را به مادیات نفروخت، عزیز است و عزیز خواهد ماند.

وی در ادامه عنوان کرد: ما آلوده کار خبر و فوتبال هستیم اما زمانی می‌شود که روح آدم، آدمی را منع می‌کند. متأسفانه آلودگی‌ها نسبت به پاکی‌ها بر‌تر شده و کار را برای حضور ما بسته است.

رزم جو در بخش پایانی اظهارات خود گفت: پنهان نیست که آلودگی فوتبال به برخی از همکاران ما در کار خبر سرایت کرده و آن‌ها نیز به دلالی روی آورده‌اند اما در مجموع خیلی افراد پاک هم در این کار هستند.

البته در این برنامه ۹۰ هم خبری از افشاگری و امثالهم نبود و مسعود مرادی و فردوسی‌پور مجری ۹۰ هم اشاره کرد‌ند که کمتر به این موارد اشاره شود، بهتر است! چون فوتبال ما کالا پاک است؟

کسر امتیاز قانونی نیست


غلامرضا رفیعی کار‌شناس حقوقی فوتبال روی خط تلفنی آمد و مسائلی را در خصوص کسر امتیاز عنوان کرد که در تصاویر زیر به آن اشاره شده است و در پایان اظهار داشت که کسر امتیاز از باشگاه‌های پرسپولیس و تراکتورسازی به خاطر تماشاگران خلاف قوانین فیفاست.
 
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس: همجه همگانی علیه دایی برنامه ریزی شده بود
محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس آخرین مهمان تلفنی برنامه بود و از تمامی فوتبال دوستان خواست مشکلات موجود در بازی‌ها را به داوری ربط ندهند و عنوان کرد ما یک بار نسبت به داوری اعتراض کردیم که مستنداتی نیز ارائه دادیم.

وی در مورد محرومیت دایی گفت: چرا یک دفعه هجمه‌ای علیه دایی راه می‌افتد و هم سرمربی را محروم می‌کنند و هم از باشگاه کسر امتیاز می‌شود.

وی ادامه داد: دویست نفر سازمان یافته از تیم رقیب آمده و کاری کرده‌اند که ما به یک چهره بین‌المللی تبدیل شویم و سر زبان‌ها بیفتیم.

وی گفت: این اشتباه داور است و به نظر من باید داور را محکوم کنند، من این قضیه را خلاف می‌دانم و ‌قطعا با این مسأله ‌جدی برخورد خواهم کرد، مسعود مرادی نیز گفته‌های رویانیان را در خصوص اشتباه داور چهارم بازی پرسپولیس و داماش تأیید کرد.

رویانیان افزود: هواداران ما باید در مورد داوری سکوت کنند و اگر مسأله‌ای باشد باشگاه در این رابطه اقدام خواهد کرد.

پرسش و پاسخ نظرسنجی۹۰

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که آیا با بازی تیم ملی در شهرستان‌ها موافقید؟ ۱ـ بله ۲ـ خیر که در پایان، نزدیک ۸۰ درصد گزینه ۱، و ۲۰ درصد به ‌گزینه ۲ رأی دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶۶
انتشار یافته: ۱۱۶
حق با دایی بود داور باید مدافع داماش را اخراج می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
کلا تا ته خط هر کس ... حق با دایی هست !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
تو قضیه داور چهارم بنده خدا دایی بدترین الفاظ رو با بدترین لحن بکار برد، چقدر قلدری آخه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
چه حقی با دایی بود؟ برو بشین بابا گفتن و اون لحن بی ادبانه اش... اگه یک مربی دیگه ایرانی این کارو کرده بود 10 جلسه محروم میشد یا اگه تو 1 کشور اروپایی بود مربی رو حداقل 5 جلسه محروم میکردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
گل اول آفساید هم که هیچی ؟ آره بابا اونو ولش کن
linda
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
چرا از گل آفساید پرسپولیس چیزی نمیگویید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
داور چهارم بايد اخراج بشه
حقیقت محض
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
تا پرسپولیس به صدر نزدیک شد مافیا دست به کار شدند محرومیت دایی - کسر امتیاز داوری ترکی برای...کسر امتیاز از تراکتور رقیب سپاهان ..مثل همیشه همه چیز بسود استقلال و سپاهان پیش میره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
خدا وکیلی اگه داماش گل میزد و افساید بود این دایی چه واکنشی داشت؟ ایول به ناظمی که با توجه به گل خوردن در شرایط افساید هیچگونه واکنشی منفی از خود نشان نداد .این از شخصیت والای یک انسان فرهیخته است در هر صورت برد را به تماشاگران پرسپولیس تبریک میگویم. یک داماشی
شیطنت کمک داور چهارم مشخص شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
و عدم کنترل روحی و روانی دایی
ناشناس
| Russian Federation |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ناشناس جان اگر یکی خارج از وظایفش با جفت پا بیاد رو اعصابت چکار می کنید شما؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
داور چهارم اگه شیطنت کرد آقای دایی جار و جنجال الکی به راه انداخت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
بی ادبی دایی چی؟؟؟؟ اونم معلوم شد
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دایی دیگه شورشو دراورده، باید باهش برخورد بشه تو هر بازی یه بامبولی در میاره حتی اگه ببره لذت تماشای بازی رو از تماشگرا و ببینده ها گرفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آقای مرادی که در برنامه چیز دیگری گفت، "داور می توانست حتی دایی را اخراج کند" شیطنت داور چهارم از کجای برنامه نود درآمد تابناک جان؟
همه برنامه یه طرف دعوت از پژمان جمشیدی هم یه طرف. واقعا زیباترین 90 بود
پاسخ ها
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
زیباترین 90 برنامه ویژه عید پارسال بود
رامبد جوان و سروش صحت و حبیب رضایی واقعا ترکوندن!
تا پرسپولیس صدر نشین شد مافیا دست به کار شدند محرومیت دایی - کسر امتیاز داوری ترکی برای...
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
صدرنشینی و پرسپولیس !!!!! هنوز خیلی راه دارید برسید به صدر. تا همین رده دومم به لطف شلوغ کاری بیخود علی آقاست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
کی صدر نشین شد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
گل اول آفساید نبود دیگه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ديشب رفت صدر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آقا من خودم دیدم توی اتوبان صدر نشسته بود ... صدر نشینی همین دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
به لطف شلوغ کاری ؟ بابا انصافتان کجا رفته تیمی که این همه اشتباه داوری در حقش شده و امتیازم کسر کردن به لطف شلوغکاری دوم شده ؟ واقعا که
پیام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
صدر نشین ؟؟؟ برو جلو بزار باد بیاد.با شلوغ کاری یعنی مرد نامی فوتبال ایران.علی آقا دایی هم شخصیت واقعی خودش رو داره نشون میده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
نگذان نباش مگه زمان قطبي شش امتياز با شيطنت ششتقلالي ها از پرسپوليس كم نشد باز هم قهرمان شد
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
علی اقا دمت گرم. حرف دل خیلی ها رو گفتی
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
مطمئنی لیگ ایران دنبال میکنی؟؟ آخرین باری که پرسپولیس صدر نشین شد بنزین 100 تومن بود
تجربه ثابت کرده که هر وقت علی دایی تحت فشار بیشتری بوده بهترین عملکردها و نتایج را داشته: 1-در زمان بازیگری هر وقت چند بازی گل نمی زد و رسانه ها فشار می آوردند یهو می ترکوند! 2-سال اول مربیگری در سایپا وسطهای فصل، 11 هفته بدون برد بود ولی آخرهای فصل بازم ترکوند و قهرمان شد! 3- چند سال پیش هم که هر روز دعوا داشت با کاشانی، ولی توی جام حذفی هی برد و هی دعوا کرد و هی برد تا آخر ترکوند و قهرمان شد! نتیجه اخلاقی: امسال هم به کوری چشم زردمبوها و آبکی ها دایی دعوا می کنه و ما می ترکونیم و قهرمان می شیم!
پاسخ ها
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
از بس صدر نشین نشدند تا دوم میشن فک میکنن که صدرنشینن.
رهاموزیک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
میخوامت فرهاد ...
دمت گرم
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
درسته، معومولا با دعوا برنده میشه اصلا برا همین هم دعوا راه می ندازه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ایول
احمد
| - |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
پس شما هم اعتراف کردی که دایی با شلوغ کاری کارهایش رو پیش میبره .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
خیلی حظ کردم. تحلیل روانشناسانه ای بود!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
جو گیر نشو داداش.اون سال که با سایپا قهرمان شد به طور حساب شده صمد مرفاوی رو بردن توی حاشیه و سایپا رو قهرمان کردن.هنوزم معتقدم که اون یکی از بهترین تیم های تمام ادوار لیگ برتر بوده که به صمد نامردی کردن.ضمن این که سایپا اون سال اگر کمی هم تیم بود به خاطر آماده سازی پیش فصل مربی آلمانی بوده نه کارهای علی دایی.
خطای تراکتور پنالتی نبود. خیلی راحت. کارشناسی به چه دردمون میخوره. واسه همین کلک بازیاس که 2 فصله به خاطر 2-3 امتیاز نایب قهرمان میشیم.
علی دایی واقعا بعضی جاها شورشو در میاره بابا قرار نیست هر جا به ضررت شد حتی اگه حقتم بود چون علی دایی هستیو از هیچکس نمی ترسی (چون به نظر خودت از طرف خدا منصوب شدی و عقل کلی) هر کاری دلت می خواد بکنی. بزرگ بودن به ادبو نزاکت نه به قلدری .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
کلا علی دایی بهترین مربی جهان است و کسانی همچون مورینیو و ونگر و لیپی و ... باید بیاییند از ایشان مربیگری و تاکتیک یاد بگیرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
بابا امیر حسین بابا بچه بانزاکت
حق با تو باشه علیه تو هم شعار بدن تو ساکت میمونی؟؟؟؟؟؟؟؟
من که ساکت نمیمونم حق با من باشه و بخوان تخریبم کنن
پیام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
کاملا با نظر امیرحسین موافقم
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
جالبه طرفدارای دایی ناشناس هستند و روشون نمیشه اسمشونو بگن
لطفا مایلی کهن فقط در مورد مساءل مرتبط با خودش صحبت کنه...
اگه مایلی کهن محور اخلاق فوتبال هست، پس بهتره این فوتبالو تعطیل کنیم
معلوم شد حق با علی دایی بود...
قلعه نويى پس از تساوى با نفت تهران:
از فردا استارت قهرمانى را ميزنيم!!!

و فردا:
1. كسر امتياز از پرسپوليس و تراكتور!!!
2. محروميت دو جلسه اى دايى!!!
3. محروميت گلزن ترين مهاجم فولاد برابر استقلال!!!
4. ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ- ﻓﻮﻻﺩ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ (ﺩﺍﻭﺭ: ﻣﺤﺴﻦ ﺗﺮﮐﻲ)!!!!!!!!!

یه ضرب المثل استقلالی هم هست که میگه:
میخوای قهرمان بشی دوپینگ کن... اگه نشد داور رو بخر... نشد بازیکن حریف... اگه نشد فدراسیون که نمرده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
خدایی گل گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
خوب شما هم که چهار ساله دارین به این ضرب المثل عمل می کنید ولی جزء چهار تیم بالای جدولم نیستید که
رهاموزیک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
لایک ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
و یک عادت پرسپولیسی که می گه: اگر باختی همه چیز و ببر زیر سوال.
حمیدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
عالی بود!آفرین به دقت نظرت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اتفاقا یه ضرب المثل هم هست که میگه عروس بلد نیست حرکات موزون انجام بده میگه زمین کجه! بقیه دوپینگ کردن ! قدراسیون....!!!!
دوست عزیز اولین تیمی که ازش امتیاز کسر شد استقلال بود. در ضمن بدنساز تیم استقلال به کسی پول نداده!!!!!
حجازی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دمت گرم. حق مطلب رو گفتی. مدیرعامل سابق استقلال آقای آشتیانی هم دست استقلالیها رو کامل رو کرده...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
قلعه نوعی نگفت از فردا گفت از جمعه که روز بازی با فولاده منطقم خوب چیزیه امیدوارم سال دیگه علی دایی تو تیمتون نباشه ببینم در مورد اخلاقش چه نظری دارین
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
هواداران تیم 50 متری خور فعلا سکوت اختیار بنومایند.
اما پرسپولیس با این مافیا بعیده کاری بتونه بکنه باید مثل زردآبیها تو صحنه باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آفرین ناشناس عزیز عالی بود
هزاران مثبت
....
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
خداییش دمت گرم
خیلی با حال بود
به چند قهرمانی قبلی استقلال هم رجوع کنید تاثیرات داوری و زدو بندای مافیا رو روشنتر از آفتاب می‌بینید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
عالی
از بین هم کلاسیهای عادل فقط او فرار مغزها نکرده !!!! ما ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اگر اون مغزها که فرارکردن مثل ایشون بودن همون بهتر که فرار کردن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
از مغز شماها بهتره
کارشناسی ارشد زبان و استاد دانشگاه
اقا دلیل نمیشه چون من بهترین کارمند اداره هستم پس بهترین مدیر اداره هم باشم ! اقای دایی بهترین گلزن و بازیکن ایران ، دلیل نمیشه که چون اونجا بهترین بوده پس بهترین مربی هم هست !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
کسی نگفت بهترین مربی است. اصلا موضوع در مورد رده بندی مربیان نیست.
مساله در مورد هجمه ایی است که تا یکنفر گفت فساد وجود دارد به او شد.
چون درست رفته تو لونه زنبور.
حتی مخالف های دایی هم اعتراف میکنن که او در بحث تبانی پاک پاک است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
چی میگی برادر ؟ فعلا که خوب نتیجه گرفته
مگر به بخت یا فوتبال بازی کردنه؟! فدراسیون هر کسیرو بخواد قهرمان میشه. اگر سپاهان قهرمان شده دلیلش کاملا مشخصه. بازهم در یک بازی حساس یه پنالتی به ضرر تراکتور سازی و در نهایت محرومیت و کسر امتیاز ار این تیم. کل فدراسیون وارد بازی ...شده که تبانی و خرید داوران کاملا طبیعی شده. پیدا کنید پرتقال فروش را !
اگه مافیا باخرید بازیکنای حریف وداورا بذاره قهرمانه چندساله که حداقل توی دربی ها چندتا پنالتی برامون نگرفتند این هفته هم که اقای ت داور مورد علاقه وقهرمان ساز استقلالیها بازی بافولاد رو سوت خواهد زد
تصمیمات از ستارخان گرفته میشه باید رضایت ل.ق.ک.ن. جلب کنه بعد از قهرمانی حرف بزنه ...آخه اونا می گن ما قهرمان رو تعیین می کنیم ..فوتبال دست ماست..
مشکل اینجاست که کمیته انضباطی و فدراسیون میخوان که موضوع تبانی رو به حاشیه ببرن و میان یکسری شلوغ کاری میکنن ... که البته این کاراشون به نفع سپاهانه ... همش زیر سر این تاج و همکارانشه ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
واااه. سپاهان اين وسط چي كاره اس؟ همه چيزو به همه چيز ربط مي دينااااا
برنامه نود چند وقتی هست همش شده دعوا و درگیری

کل نود یک طرف ؛ دعوت از پژمان جمشیدی هم یک طرف ؛ واقعا عالی بود

موقع خداحافظی هم میگفت میشه من نرم همین گوشه ها یه جا بشینم ؟

خیلی گلی پژمان جان
برنامه کلا جالبی بود
پژمان دوست داريم سالاري همون موقع هم دوست داشتم يادش بخير
مقدماتي جام جهاني توي تيم بلاژويچ چه توسر توپهايي ميزدي اورلب هات پاس به عقبهات يادش بخير
با اینکه جزء طرفداران تراکتور نیستم ولی خطا های فاحش داوری علیه این تیم کاملأ مشهود بود و کسر امتیاز ظلم مضاعف در حق این تیم .
بنده خدا دایی حق داشت عصبانی بشه. چون واقعا داور چهارم شیطنت کرد و داور وسط نیز خیلی ضعیف عمل کرد. ولی اقای دایی که افتخار فوتبال ماست باید خودش را کمی کنترل کند.
داور چهارم دايي را تحريک مي کرد
همين جمله روي صفحه را ببينيد در حالي که دايي رفته و حواسش نيست مي گه فهميدي کارت رابکن
آقاي عادل چراقانون رارعايت نمي كنيد وجراسم برنامه تان نود است غير ازاينكه بايد 90دقيقه بيشتر نباشد اوايل كه رعايت ميشد.برنامه تان مزاحم خواب نازنين ما شده لطفا زياد طولش ندهيد وبراي جنگ ودعوايتون يه برنامه ديگر درست كنيد.متشكر
درسته یه مقدار در مورد پرسپولیس سخت گیری کردن اما خداییش جو تو استادیومها خیلی بده طوری که من با وجود اصرار فرزندانم نمی تونم برای دیدن فوتبال اونها رو ببرم ورزشگاه.
دایی شورشو درآورده حق با کمیته انضباطیه
.
آقا خداوکيلي برنامه نود با وجود پژمان خيلي زيباتر شده بود من به شخصه کلي خنديدم دمشون گرم
آفرین به فهم و شعور فوتبالی آقای فرکی.
من نمي دانم چرا اين اشتباهات داوري هميشه بر عليه تراكتور سازي اتفاق مي افتد .اگر واقعا" اين اين اشتباهات غير عمدي است چرا به نفع تراكتور اتفاق نمي افتد.
دعوت از پژمان خيلي عالي بود و به جذابيت برنامه اضافه شده بود هرچند بنده تا حالا 1 قسمت از سريال را نديدم اما صحبت هاي رده و بدل شده بين عادل و پژمان خيلي جالب بود و بده و بستان هاي خوبي با هم داشتند
آقای جمشیدی مطمن باش اگر عادل هم مغز داشت فرار نکرد اگر نرفته چون خاصینی جز تفرقه جنجال و بی نظمی کار دیگه ای بلد نیست
امروزه رسم براین شده هر کس میخواهد مطرح شود میاد به علی دایی گیر میده حالا فرقی هم ندارد این داور یامربی کارشناس ویا ....باشد .همه اینها بهتر ازهر کسی میدانند که دایی به غیراز خدا ومادرش سرخم نمی کند.بر هیج کس هم پوشیده نیست کارهای خوب علی دایی
قلعه نويى پس از تساوى با نفت تهران:
از فردا استارت قهرمانى را ميزنيم!!!

و فردا:
1. كسر امتياز از پرسپوليس و تراكتور!!!
2. محروميت دو جلسه اى دايى!!!
3. محروميت گلزن ترين مهاجم فولاد برابر استقلال!!!
4. ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ- ﻓﻮﻻﺩ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ (ﺩﺍﻭﺭ: ﻣﺤﺴﻦ ﺗﺮﮐﻲ)!!!!!!!!!

یه ضرب المثل استقلالی هم هست که میگه:
میخوای قهرمان بشی دوپینگ کن... اگه نشد داور رو بخر... نشد بازیکن حریف... اگه نشد فدراسیون که نمرده!!!
به هیچ عنوان حق با دایی نیست
دوستان چرا بی انصافی می کنید داور چهارم که در ابتدا خیلی مودبانه جواب دایی را داد ولی این دایی بود که به شکل خیلی عصبی با او برخورد می کرد اگر شما جای داور چهارم بودید تحمل می کردید یک نفر اینطور سر شما عربده بکشد .شما حرکات دست دایی را ببینید در هیچ کجای دنیا این کارها انجام نمی شود کمیته داوران باید یک فکری به این اوضاع بکند
فدراسیون استقلال نداره
ولی
استقلال فدراسیون داره!
علي دايي هيچ وقت محبوب نبوده.نميدونم چرا؟ مثلا من استقلالي هستم اما عاشق علي پروين مهدوي كيا علي كريمي و... هستم اما اين دايي دلنشين نيست
پاسخ ها
سعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
نظر شما مهم نیست نظر بیشتر فوتبال دوستان با اقای دایی است خوشحال باش فساد فوتبال را افشا کرد.
جهت صدر نشین شدن بعضی تیمها که حال حالاها قهرمانی (قهرمان) هستند باید از فولاد خوزستان هم امتیاز کمک بشه.
دقت کردید دیگه آگهی های بازرگانی بین برنامه 90 شاید 60 % کمتر شده؟ تعداد اس ام اس ها؟
درسته علی دایی چون اتو دست کسی نداره خیلی راحت صحبت میکنه.ولی من میدونم که بلاخره یه جا میچزوننش.متاسفانه همیشه همینجور بوده.اونایی که باید کارشونو بکنن میکنن.
آخه فوتبال ایران چیه و به چه دردی میخوره لطفا وقتتونو برا چیزای مهم تر بذارید!!!!!!!!!!
آقا پس صحبتهای مایلی کهن چی شد؟؟؟
از روزی که پول وارد فوتبال شد جذابیت و زیبایی آن در ایران تنزل پیدا کرد
فوتبال ایران امروز فاقد کیفیت است و حواشی آن بر متن چیرگی دارد
من نمی دونم بعد گل 60 متری چطوری میاین حرف میزنید چه روی دارین شما!!!
فکر میکنم یا توجه به حساسیت های موجود ، دوستان و مدیران تیم تراکتور سازی باید در عکس العمل هاشون دقت بیشتری به خرج بدن. اینکه برای تبرئه خودشون و گوشش دادن نقاط ضعف مدیریتی تیم اقداماتی انجام بدن که باعث تهییج تماشاگرانشون بشن بعدا به ضرر خودشون تمام خواهد شد. کار بازیکن برزیلی در فرهنگ آذربایجان کاری نکوهیده است ولی کار مدیرانشان بسیار غیر حرفه ای بود.
اقای مایلی کهن توکه بداخلاق ترین بازیکن فوتبال ایران وپرسپولیس بودی وهمیشه ادم حسود وکینه ایی بودی وجنبه هیچی را نداشتی همه شما را می شناسند لطفا ادعای پرسپولیسی نکن شما ادم خیلی ... هستی
آخه .. تا كي هواداري از دايي
چرابرخی ازداورانی که دشمنی دیرنیه ای باتراختوردارند را، بازهم به عنوان داوردیدارهای این تیم انتخاب میکنند ؟؟؟ داوربازی تراختوروفولاد به عمد وبا نا...ردی محض حق تراختورراغصب کرد و بدترین ...م رابه مردم آذربایجان انجام داد که حتمامانند قهرمانی به مکافات خود خواهدرسید . توهین بازیکن گستاخ فولاد به تراختور، توهین به فرهنگ و ملیت ایرانی هابود و باید به شدیدترین صورتی تنبیه شود .
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حالا گیریم بازیکن فولاد یک کاری کرد شما باید صندلی استادیوم خودتون را بشکنید ؟
ترویج رفتار علی دای یعنی ترویج قلدری وبی قانونی. اگر آن صد هزار نفر روی سکوها هم بخواهند نظرشان را مثل علی دایی به کرسی بنشانند چه می شود! ؟ یکی به این آقا بگه که حتی اگر قانون اشتباه باش باید از طریق منطقی و مدنی حق خود را پی گیری کنی نه از طریق جنجال، قلدری و حشنوت و حمله به این و آن.
تمام تلاش فدراسیون که توسط لابی با داوران انجام می شود جلوگیری از قهرمانی تراکتور است اگر می توانستند تراختور را از لیگ اخراج می کردند
ترویج رفتار علی دای یعنی ترویج قلدری وبی قانونی. اگر آن صد هزار نفر روی سکوها هم بخواهند نظرشان را مثل علی دایی به کرسی بنشانند چه می شود! ؟ یکی به این آقا بگه که حتی اگر قانون اشتباه باش باید از طریق منطقی و مدنی حق خود را پی گیری کنی نه از طریق جنجال، قلدری و حشنوت و حمله به این و آن.
كدام بازيكن توپ را از زير پيراهن در آورد و به سمت تماشاگران شليك كرد؟
ببتو؟كاكا؟مسي؟نكونام؟يا بازيكن آرسنال؟
چهره واقعي اكثريتتان مشخص است ، اكثريت بازيگر خوبي هستيد اما ما نيز بازيخوان خوبي هستيم.
به نظرم مقایسه فردوسی پور اشتباه بود و خیلی کارها در اورپا و جاهای دیگر منعی ندارد ولی در کشور ما جرم هست کار بازیکن برزیلی فولاد شایسته نبود و کار اقای فرکی در عذر خواهی بسیار شایسته تر بود تا کار عادل در کم رنگ کردن این عمل . در گذشته کار شیث و نصرتی بازیکنان پرسپولیس چقدر نکوهیده شد در حالی که در کشورهای دیگر حتی این گونه اعمال مطرح هم نمی شود بهتر است اقای فردوسی پور در تهیه برنامه اش کم دقت کند. با تشکر از تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
کار بازیکن فولاد ( گذاشتن توپ زیر لباس ) به هیچ عنوان توهین آمیز نبود. فرمایش شما هم بنظر توجیه سوء برداشت شماست.
شمایی که میگی گل60متری..اولا که از 35متری بود.دوما گل روزبه شاه علی دوست تو کرج یادتون رفته هاااااااا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
گل محمود فکری به ساشا ایلیچ از 58 متری
دوستان تا علل زمینه ساز این تشنجات برطزف نگردد با مسکن نمی توان جو ورزشگاه ها را ساکت کرد. تا کی داورهای محترم و حرفه ای نمی بینند یا بد می بینند؟ تا کی دست به توپ یا توپ بدست می تواند پنالتی باشد؟ پیدا کنید پرتقال فروش را ؟ دوستان خداوکیلی چقدر علی دایی دلتان را شاد کرده ، به وی احترام بگذارید و نشان دهید که نمک نشناس نیستید . بابا به خدا داورای ما به همان نسبت سطح فوتبال ضعیفند!!!!!!!!
هركي با دايي موافقه لايك كنه
چرا هیچوقت به گزارشگران جنجال آفرین پرداخته نمیشود گزارشگری که نحوه شادی معروف نوع برزیلی را آشنا نباشد ودرخصوص قضاوت داور قبل از بحث کارشناسی اظهار نظر قطعی کند که ایجاد تحریک نماید باید برخورد قاطعانه صورت گیرد
من خودم پرسپولیسی هستم ولی واقعا با این کاره آقای دایی برای خودم متاسف شدم.
وی در مورد تحصیلات فوتبالیست ها و نقذهای موجود گفت: جون خودتون کمی دقت نمیاید
حق با داییست ولی برخورد او در شان یک اسطوره نیست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار